מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חולשה איומה ורגישות לריחות נוראהרעות12/05/2011
אני בהריון שבוע 15 החל משבוע 5 אני סובלת מחולשה נוראה ,אין לי כח לעמוד על הרגליים בחלק מהיום 99% מהיום אני במיטה,לא מתפקדת בכלל ,בקושי מסוגלת להתקלח,מלבד זאת כל סוג של ריח כולל סבון גורם לי לגועל איום ונורא. אני מקיאה פעם ביום בלבד.
כל הבדיקות שלי תקינות המגלובין 11.5 ,אפילו נשלחתי לאקו לב-ותקין
אני מיואשת מהמצב האם יש מה לעשות[
נ.ב. זהו ההריון החמישי שלי ,הקודמים ג"כ היו קשים אך לא בככאלו רמות
האם יש מה לעשות
אודה על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חולשה איומה ורגישות לריחות נוראה - תגובה
ד''ר אלי רימון12/05/2011הכל עקב השינוי ההורמונלי
לצערי אין לי הצעה
פני לפרומים של הריון-תמיכה אולי תקבלי עיצה מהבנות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר רימוןרונית12/05/2011
הי ד"ר רימון
ב2008 הייתה במעקב אצלך שהייתי בהריון עם הבן שלי, כבר שנה וחצי בניסיונות להיכנס להריון נוסף אבל בלי הצלחה אני מתחילה להיות מתוסכלת מזה הייתי רוצה לבקש למי אתה ממליץ שאני איפנה(להמליץ לי בבקשה על רופא שאוכל לפנות אליו).
היולי שני הריונות ספונטנים אחד הסתיים בהפלה טבעית והשני אם זכור לך בניתוח קיסרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לד"ר רימון - תגובה
ד''ר אלי רימון12/05/2011במאוחדת-פרופ פרידלר במרפאת שפרינצק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר רימון
רונית12/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרילילי12/05/2011
היייייייייי
באיזה שבוע קובעים ניתוח קיסרי ? (אחרי 2 נתוחים קיסריים)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח קיסרי - תגובה
ד''ר אלי רימון12/05/201138-39
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון מסובךלילי12/05/2011
שלום
אני בת 40+ אחרי 3 ניתוחים קיסריים האחרון היה ב1998 .אחרי הרבה בדיקות התגלה אבן בכיס מרה בגודל 22מ"מ . מקבלת אלטרוקסין 100 .בשבוע אחרון התברר שאני בהריון 5.2 שבועות .
1) האם ניתן להמשיך לקבל אלטרוקסין
2) התחלתי לקבל חומצה פולית+ברזל האם זה אפשרי ביחד עם אלטרוקסין?
3) היה לי ניתוח ב 4.5.11 לכריתת כיס המרה אבל פחדתי ללכת האם ניתן לבציע ניתוח כזה בתחילת ההריון בלי שישפיע על העובר.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון מסוכן
לילי13/05/2011למה לא עונים על השאלה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון מסובך - תגובה
ד''ר אלי רימון13/05/20111) האם ניתן להמשיך לקבל אלטרוקסין-כן
2) התחלתי לקבל חומצה פולית+ברזל האם זה אפשרי ביחד עם אלטרוקסין? כן
3) היה לי ניתוח ב 4.5.11 לכריתת כיס המרה אבל פחדתי ללכת האם ניתן לבציע ניתוח כזה בתחילת ההריון בלי שישפיע על העובר.- קיים סיכון בניתוח בהריון.מצד שני קיים סיכון לחסימה על ידי האבן בהריון שידרוש ניתוח חירום בהריון ומצב זה מסכן מאוד את ההריון.
עלייך להתיעץ בדחיפות עם רופא מחלות דרכי מרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אבוד?קסיה12/05/2011
4.5 בטא 95.8 יום 28 של המחזור
8.5 בטא 278.5
12.5 614.8
האם אבוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אבוד? - תגובה
ד''ר אלי רימון12/05/2011ממש לא!
חזרי על בטא עוד מספר ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי אכן אבוד
קסיה16/05/2011היום הבטא 785.... ארבעה ימים אחרי 614.
שאלתי: האם לדעתך ועל פי נסיונך אצטרך גרידה? או שמכאן הבטא תתחיל לדעוך ולהעלם.
באחד מההריונות הקודמים שלי הבטא עלתה למאה ומשהו ואז ירדה.
מה לדעתך יקרה כעת?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי אכן אבוד - תגובה
פרופ' יריב יוגב16/05/2011ניתן להסתפק במעקב מספר ימים או גרידה
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי את תשובתך
קסיה17/05/2011ע"פ מיטב הבנתי מבטא 1500 ניתן לראות שק ברחם.
הערך שלי נכון לאתמול היה 785...
הרופא שלי חושש מהריון חוץ רחמי. האם בצדק?
הוא אומר שלא ניתן לדעת בשלב הזה היכן ההריון ממוקם.
מה דעתך בבקשה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי את תשובתך - תגובה
פרופ' יריב יוגב18/05/2011חזרי על בדיקת בטא מחר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה750
קסיה18/05/2011ירד מ 785, האם מבשר טובות וסביר שלא אצטרך גרידה?
הרופא ביקש בטא נוספת ביום א'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה750 - תגובה
פרופ' יריב יוגב19/05/2011להערכתי אין מדובר בהריון תקין
יש מספר אפשריות
התיעצי עם הרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קצת מוזרה...גלגל12/05/2011
אני בשבוע 37 להריון
עם כאבי גרון ופצעים לבנים בלוע- ליד הענבל
האם זו תופעה מוכרת בהריון...??
יכול להיות שנובעת מלחץ או מתח שלפני הלידה?
קצת מוטרדת אשמח לתשובה...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה קצת מוזרה... - תגובה
ד''ר אלי רימון12/05/2011התופעה נפוצה גם ללא הריון ולא קשורה להריון לדעתי
גשי לרופא משפחה , אולי יש דלקת בגרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מוזרהשרון11/05/2011
ד"ר שלום
אישתי בשבע 24 ולפני כמה ימים מרחתי משחה אנטיביוטית על הפנים ולאחר כמה דקות התקרבתי לאישתי כדי לתת לה נשיקה בבטן,וכל המשחה נמרחה על הבטן-בדיוק אפה שהעובר.
האם פעולה זו יכולה לגרום נזק לעובר???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מוזרה - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/05/2011לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה דחופההיפא11/05/2011
אני בהריון תאומים אחרי טיפולים ivf הבעיה היא שבאחד העוברים יש חוסר רב של מי שפיר ( יש דופק ויש תנועה ) והשני הכל תקין . רציתי לשאול האם זה מפריע על התפתחות העובר וגם על העובר השני או על ההריון בכלל . אני כרגע בהשגחה בבית חולים כבר שבוע . תענו לי מהר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/05/2011התיעצי עם הרופאים המטפלים בביה"ח בו את נמצאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוגרסטרון בהריוןאילי11/05/2011
האם זה כדורים נרות זריקות???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוגרסטרון בהריון - תגובה
ד''ר אלי רימון11/05/2011למטרת מניעת לידות מוקדמות מקובל נירות יומית או זריקה שבועית
אין עבודות שמשוות את התכשירים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר ולפי מה מחליטים אם זה ?
אילי11/05/2011זריקה או נרות??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר ולפי מה מחליטים אם זה ? - תגובה
פרופ' יריב יוגב11/05/2011ע"פ העדפתך והעדפת הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דר
אילי11/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנועות מרובות של העובררונית10/05/2011
ד"ר שלום רב,הנני שבוע 25 הריון ראשון, אני מרגישה את העובר החל מהשבוע 20 בערך מרגישה אותו כמה פעמים ביום,אך לפני שלושה ימים הרגשתי את העובר ממש הרבה והיא בעטה ממש הרבה פעמים ובעטה חזק. עד כדי כך שהרגשתי בחילה .
יום לאחר מכן העובר נרגע ושוב המשכתי להרגיש אותו מספר פעמים ביום כפי שהרגשתי לפני כן.
השאלה שלי היא האם תופעה זו של בעיטות מרובות בצורה פתאומים לאורך יום שלם היא תופעה שכיחה?
האם הבעיטות הרבות והתזוזתיות של העובר ביום מסויום לא מראות על מצוקה כל שהיא שחש העובר?
האם יכול להיות כי נגרם נזק כלשהו לעובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנועות מרובות של העובר - תגובה
ד''ר אלי רימון11/05/2011תופעה יגועה ולא מעידה על מצוקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ירידת מים מוקדמתאילנית10/05/2011
שלום,
אני בת 31 יש לי ילדה בת 4 מהריון ספונטני לידה בשבוע 37 ירידת מים.
לאחר ניסיונות של שנתיים, נכנסתי להריון ב- IVF ההריון היה תקין עד לשבוע 23.3 ירידת מים מוקדמת. אושפזתי והצלחתי להחזיק עד שבוע 30.4 ילדתי בקיסרי התינוק היה בפגיה וב"ה הכל בסדר.
לאחר ארבעה חודשים הריון ספונטני לא מתוכנן שהתחיל בדימום והפרשה חומה עד שבוע 10 אח"כ נפסק לסירוגין. כאשר אני במעקב הריון בסיכון גבוה, נבדקה האופציה לתפירה, אבל לאחר בירור הוחלט שאין צורך הרחם היה ארוך וסגור גם בהריון הקודם. לאחר סקירה ראשונה בשבוע 15 הכל נצפה בסדר גמור ולא נמצא ממה מקור הדמם.
לאחר שבוע התחילו כאבים בבטן התחתונה מדי לילה ובהיותי בשבוע 17 הופיעה גם ירידת מים מוקדמת העובר היה עם דופק, קרישי דם נצפו ברחם התפתחה לידה תוך כמה שעות שנגמרה בגרידה.
הופנתי לבדיקת קרישיות דם שכן המטולוג אמר שאין שום קשר לירידת מים אבל נבצע את הבדיקה בכל זאת (טרם ביצעתי)
אבקש את עזרתכם, איך אפשר לבדוק את המצב הנ"ל שאכן חזר על עצמו פעמיים,
אני ממש מיואשת וחוששת מהריון נוסף בעתיד.
איזה בדיקות אני אמורה לבצע בכדי לבדוק את הבעיה שלי (בדר"כ בריאה).
תודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ירידת מים מוקדמת - תגובה
ד''ר אלי רימון11/05/2011ניתן לבצע צילום רחם או היסטרוסקופיה לנערכת צואר הרחם
במרבית המקרים אין לנו תשובה ברורה מה הסיבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתן שתן תכוף בהיריוןרונית10/05/2011
שלום
אני בהיריון בשבוע 25 ויש לי מספר תופעות מוזרות שחשוב לי לבדוק האם הן נורמליות והאם יש קשר ביניהן.
קודם כל, אני רצה לשירותים לפיפי בערך כל רבע שעה (לא כביטוי, אלא על השעון !!!!)
כמו כן, אני ממש מרגישה שיש לי לחץ באזור הבטן התחתונה - ממש לוחץ, לא כואב, אלא לחץ נוראי !
ודבר אחרון - הבטן שלי מתנפחת נורא ונהיית קשה כמו אבן.
היום הייתי בא"ס שגרתי והבנתי מהטכנאית שהתינוק נמצא ממש נמוך
האם זה קשור לעובדה שאני רצה לשירותים כל כמה דקות?
האם זה נורמלי?
והאם יש קשר להתנפחות והתקשות הבטן? (קורה לי מספר פעמים ביום)
ראוי לציין שעשיתי לפני כחודש תרבית שתן והתוצאה יצאה שלילית כך שלא נראה לי שמדובר בדלקת בדרכי השתן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתן שתן תכוף בהיריון - תגובה
ד''ר אלי רימון11/05/2011יתכן שנובע מלחץ הרחם על שלפוחית השתן
כמו כן כדאי לשלוח תרבית שתן
ממליץ גם בדיקת רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאאא09/05/2011
שלום,
שבוע חמישי לאחר החזרת שני עוברים. טרם יודעת כמה עוברים נקלטו. נאסר ע"י הרופא לקיים יחסי מין. שאלתי האם אוננות יכולה לפגוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון11/05/2011לדעתי לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הערכת משקלמירית09/05/2011
שלום,
שבוע 25 - הערכת משקל (לי יש סכרת נעורים )
BPD - 66 מ"מ - מתאים לשבוע 26.4
OFD - 79 מ"מ -שבוע 24.5
HC - 228.7 - שבוע 24.6
AC - 213 - שבוע 25.5
HC/AC - 1.07
FL - 47 - שבוע 25.5
הערכת משקל עובר AC/FL - 869 גר'
הערכת משקל עובר AC, BPD - 899
שאלותיי הן אלו:
* למה יש שני הערכות משקל סופיות ומה מהן הנכון? 869/899 ?
* האם BPD גדול מדי?
* סה"כ מבחינת המדדים והמשקל - תקין?
תודה, רוית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערכת משקל - תגובה
ד''ר אלי רימון11/05/2011*למה יש שני הערכות משקל סופיות ומה מהן הנכון? 869/899 ? מדובר בחישובים שונים. שני הערכים הן הערכות ואין נכונה יותר
* האם BPD גדול מדי? לדעתי בטווח הנורמה
* סה"כ מבחינת המדדים והמשקל - תקין? לדעתי כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המטומהtali08/05/2011
ביום שישי לאחר בדיקת אולטרסאונד גילו שיש לי המטומה 8X2 מ"מ אני נמצאת בתחילת שבוע שמיני. אני לא מדממת חיצונית כך שעד האולטרסואנד כלל לא ידעתי שיש בעיה
האם ישנו חשש להמשך ההריון?
מה עלי לעשות כדי להקטין את הסיכויים להפלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה - תגובה
ד''ר אלי רימון08/05/2011דרוש מעקב בשלב זה
קיים סיכון מוגבר להריון אך אם אין דימום רב זה סימן טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



