פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פצע נשיכה חודר
    יעל
    16/12/2009

    הכלב שלי ננשך בצוואר מכלב אחר שלי מה שיצר שני חורים בקוטר הניבים. הרקמות מתחת נראו שלמות ולא היה דימום של ממש.
    שטפתי את הפצע במי חמצן ומרחתי סינטומיצין של העור. לא חבשתי ולא גילחתי כיוון שלא רציתי להחדיר שערות לתוך הפצע ואל מתחת לעור.
    האם זה מספיק? להמשיך במריחת המשחה או משהו אחר?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצע נשיכה חודר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע נשיכה

    ד''ר קרן פרץ
    02/01/2010

    שלום יעל, כיצד את יודעת שלא נעשה נזק לרקמות שמתחת? אני מבינה שהפצעים נראו יחסית שטחיים מהתאור שלך אך הבעיה בפצעי נשיכה היא שמה שרואים בעין הוא בחלק גדול מהמקרים רק "קצה הקרחון". זאת אומרת רואים רק פצע קטן שטחי בעור ולא יודעים מה מתרחש מתחת. מסיבה זו במקרה של פצעי נשיכה אני ממליצה לגשת לבדיקה אצל הוטרינר בהקדם. הוטרינר יבצע ניקוי יסודי, יבדוק האם יש פגיעה ברקמות שמתחת והאם נוצר "שטח מת" מתחת לעור. במקרים מסוימים יש צורך לפתוח את הפצע על מנת להוציא את הרקמות המתות שנמחצו. לפעמים יש צורך בביצוע צילום רנטגן, בעיקר באזורים בהם יש מבנים רגישים כגון צוואר, בטן, בית חזה.
    לגבי האנטיביטיקה, סינטומיצין לא תהיה הבחירה הראשונה שלי כיוון שסוג אנטיביוטיקה זה פחות מתאים לחיידקים של הפה אשר עלולים לזהם את האזור בעקבות הנשיכה. במקרים רבים של פצעי נשיכה מומלץ על מתן אנטיביוטיקה ססיטמית, מהפה.
    במידה ויש הפרשות או נפיחות באזור או אם הכלב חסר תאבון או מצב רוח אני ממליצה לקחת אותו לוטרינר לצורך המשך טיפול ואבחון.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הארנב שלי צולע בצורה מעוותת
    מיכל
    16/12/2009

    קרה משהו נורא לארנב שלי, הרגל הימנית האחורית שלו הסתובבה בכמעט 180 מעלות, האגן במקום אבל החלק של הרגל - איפה שהעקב וכף הרגל השטוחה, פשוט פונה לכיוון ההפוך. כלומר הוא הולך קדימה והרגל פונה אחורה.
    אני לא יודעת איך זה קרה, בלילה הוא היה בריא ואז בבוקר הוא עם רגל הפוכה. הוא קופץ רגיל והולך רגיל ואוכל כאילו כלום לא קרה. זה נראה ממש מפחיד. מה לעשות? זה משהו שקורה הרבה לארנבים?

    הארנב חי בגינה שלנו, שהיא גינה די גדולה ואין לו מאיפה ליפול. יש בגינה חתולים, אבל הם לא מפריעים לו. בעצם אין שום סכנות, לא ברור מה קרה.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארנב צולע

    ד''ר קרן פרץ
    02/01/2010

    אני ממליצה להפנות את שאלה זו לרופא וטרינר המומחה לחיות אקזוטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך גומלים גור מעשית צרכים במיטתו?
    איציק פרשט
    16/12/2009

    יש לי גורה בת 2.5 חודשים אשר לא מצליחה להיגמל מעשית צרכים במיטתה.
    צואה היא עושה בחוץ אך שתן היא עושה על השמיכה שלה. אני מנסה את שיטת העיתונים אך ללא הצלחה.
    כמו כן האם זה בסדר שכלבה בגילה תשתין 7-9 פעמים ביום?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גמילה מצרכים

    ד''ר קרן פרץ
    02/01/2010

    2.5 חודשים עדיין הינו גיל צעיר מכדי לצפות מגורה לעשות צרכים רק מחוץ לבית. חינוך לצרכים לוקח זמן ומצריך הרבה סבלנות. במידה ואת מתקשה ללמד אותה כדאי להתייעץ עם מאלף מנוסה על מנת לקבל כמה טיפים בנושא אבל בכל מקרה יש לקחת בחשבון שזה לוקח זמן.
    בגיל צעיר קשה לגורים רבים להתאפק ולכן יתכן שהיא משתינה הרבה מאוד פעמים, במידה ונראה שזה מלווה בכאב, שינוי צבע השתן או כל סימן חריג אחר יש לשול בעיה רפואית.
    ציינת שצואה היא עושה בחוץ. אני ממליצה לא להוציא אותה מהבית עד שהיא לא מקבלת את כל חיסוני המשושה שלה על מנת למנוע הדבקות במחלות למיניהם, חלקן אף עשויות להיות קטלניות.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול נגד פרעושים וקרציות
    רוית
    15/12/2009

    הגי'נג'י שלי (חתול) יוצא החוצה הרבה ,טרם לקחתי אותו לוטרינר ,אני רוצה לשאול באופן כללי על טיפול נגד פרעושים וקרציות .הבנתי שיש חשיבות לגילו של החתול ומשקלו .מישהי שלחה לי בדואר טיפות אדוונטג' לטיפול אחד אבל כתוב בעלון שזה מיועד לגורים עד 8 ש' ולחתולים השוקלים עד 4 ק"ג . רציתי להבין מה הקשר לגיל ולמשקל ? מה יקרה אם בכל זאת אשתמש ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול מונע פרעושים וקרציות

    ד''ר סמדר טל
    28/12/2009

    יתכן שאולי התבלבת וכתוב על הקופסא מגיל 8 שבועות ולא עד גיל 8 שבועות?
    שימוש בחומר נגד פרעושים בגיל צעיר מדי עלול לגרום לסימנים של הרעלה בגור קטן מדי.
    לגבי המשקל- ריכוז החומר באמפולות מותאם למשקל בעל החיים ולכן אם משתמשים באמפולה של מעל 4 ק"ג לחתול השוקל 3 ק"ג כמות וריכוז החומר עלולים להיות גבוהים מדי ולגרום לסימנים של הרעלה. במידה ותשים אמפולה של חתולים עד 4 ק"ג על חתול גדול השוקל 7 ק"ג החומר עלול להיות לא מספיק יעיל.
    מסיבות אלו חשוב להתייחס להוראות היצרן ולטפל בחומרים מונעי פרעושים וקרציות בהתאם להתויה הרשומה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול נגד פרעושים

    רוית
    29/12/2009

    דר סמדר שלום
    אכן התבלבלתי וכתוב "מגיל 8 שבועות" , ועם זאת כתוב גם שמיועד לחתולים שמשקלם עד 4 ק"ג ולגורים (!) מגיל שמונה שבועות ,הוא כבר בן שנתיים .

    שאלה נוספת :
    היום קיבלתי את כרטיס הטיפולים והחיסונים שלו מבעליו הקודמת, נכון למרץ 2008 -בריא ומחוסן . החתול שלי יוצא החוצה ,האם יש טיפול /טיפולים שעליי לדעת עליהם ולנקוט מראש לפני שחוזרת לארח חתולים נוספים בתשלום בביתי ?
    (במילים אחרות האם יש חשש שידביק חתולים במשהו ) ?
    אני שואלת כי יש עניין ,אז אודה לתשובה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול מונע פרעושים

    ד''ר סמדר טל
    02/01/2010

    אם החתול מעל גיל 8 שבועות ושוקל פחות מ-4 ק"ג האמפולות מתאימות לו. במידה והוא שוקל יותר מ-4 ק"ג יש לקנות לו אמפולות המיועדות לחתולים יותר שמנים. ברוב החומרים יש לטפל כל חודש על מנת למנוע פרעושים. לגבי טיפולים שוטפים- יש לתת חיסון מרובע פעם בשנה, טיפול מונע נגד תולעי מעיים כל חצי שנה. וכמובן גם טיפול מונע פרעושים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימןץ גורת כלבים
    הבוונה
    15/12/2009

    יצרתי קשר עם אישה שמוסרת כמה גורות שכלבתה המליטה.
    הגורות בנות 4 שבועות. לדבריה היא תמסור את הגורה בעוד כשבועיים. היא לא דורשת כל תשלום.
    האם זה לא מוקדם מידי? במידה והיא אכן תימסר לנו מוקדם מכפי שמומלץ, מה עלינו לעשות על מנת למזער נזקים בגורה? מעבר לכך, כיצד להיערך בבית לקראת בואה, מבחינת מזון, פינה משלה, חימום גוף. עדיף לקחת אותה יחד איתי לעבודה כי היא תרגיש בודדה.

    תודה וחג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אימןץ גורת כלבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה חדשה

    ד''ר סמדר טל
    28/12/2009

    מזל טוב על ההחלטה לאמץ גור חדש. בגיל 6 שבועות הגורים כבר צריכים להתחיל לאכול מזון כלבים ולהפסיק לינוק בין גיל 6-7. אם הם עדין יונקים וטרם סיימו לאכול כדאי לאמץ אותם בגיל יותר מבוגר. בדרך כלל מפרידים מהאמא בין גיל 7-8 שבועות.
    בשלב ראשון צריך לראות שהגורה ערנית, משחקת ובעלת מצב רוח. יש לשין לב שהיא אוכלת בתאבון ושהצרכים שלה תקינים. חשוב לשים לב שהיא לא משלשלת או מקיאה. את החיסון הראשון לגורי כלבים עושים בגיל 6-8 שבועות. אך ראשית כדאי שהגורה תהיה אצלך בבית 7-10 ימים על מנת לוודא שהיא מרגישה טוב.
    עד שהיא לא תקבל את כל החיסונים שלה מומלץ לא להוציא אותה מהבית לטיולים.
    מבחינת מזון חשוב שהיא תאכל מזון המיועד לגורי כלבים. אם את רואה שהיא מתקשה עם מזון יבש את יכולה להרטיב אותו מעט או לקנות לה מזון רטב מקופסת שימורים להתחלה.
    את יכולה לאחר האימוץ לקחת אותה לבדיקה ראשונה אצל הוטרינר על מנת ליוכל לבדוק אותה ולראות אם אכן היא בריאה. כמו כן כדאי לתת לה טיפול מונע לתולעי מעיים. בהתאם לגילה הוטרינר ינחה אותכם לגבי המשך טיפולים שהיא זקוקה להם.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות לעייסה - אצל כלב בן 18
    אפרת
    08/12/2009

    שלום,
    בבעלותי כלב בן 18. לאחרונה חלה הדרדרות במצבו ונראה כי הוא מאבד משקל רב מגופו. אחת הבעיות עליהן עליתי ולגביה אני שואלת היא העובדה הבאה : שמתי לב כי לאחרונה כלבי מתקשה לאכול,נראה כי הוא מנסה ללעוס את אותו הביס זמן רב ותוך כדי לעיסה, הלסת שלו משמיעה קולות מוזרים, כאילו הוא ממש מתקשה בלעיסה עצמה.
    צריכה אני לציין כי אין כלבי סובל מנשירת שיניים, אך אני בטוחה כי עקב זקנתו החינכיים "כבר לא מה שהיו פעם ".
    שאלתי : האם יש מה לעשות בנידון ? או רק לעבור אולי לאוכל קל ללעיסה כמו מיני קופסאות שימורים ויתר מאכלים רכים ?
    בתודה מראש,
    אפרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות לעיסה

    ד''ר קרן פרץ
    14/12/2009

    שלום אפרת, בעיות בחלל הפה יכולות לנבוע מהרבה סיבות- דלקות חניכיים, אבנית על השיניים, בעיות שריר וכדומה. יש דרכים לטפל בהרבה מצבים. אני מבינה שלא נראה לך שמדובר בבעיה בשיניים אך יתכן ועין מקצועית של וטרינר תוכל לעזור לקבוע את מקור הבעיה. אני ממליצה בשלב ראשון לקחת אותו לבדיקה אצל הוטרינר ובהתאם להמלצתו לתת טיפול מתאים. יתכן שמזון רך יקל עליו בשלב זה אך זה לא יפתור את הבעיה ולכן כדאי לנסות לקבל טיפול מתאים.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרוויס צולע
    אבי
    07/12/2009

    לפני שלושה3 ימים התחיל לקפץ על 3 רגליים.
    היום, הוא עדיין מקפץ על 3 בבית, כשיוצאים הולך רגיל לגמרי.
    דלקת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרוויס צולע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צליעה

    ד''ר קרן פרץ
    14/12/2009

    שלום אבי, האם טרוויס הוא כלב או חתול? בן כמה הוא? באיזה רגל הוא צולע? האם זה חמור יותר כשהוא קם משינה או לאחר פעילות גופנית. צליעה יכולה לנבוע מהרבה סיבות- מטראומה (מכה), דלקת, קרע חלקי או מלא בשריר או גיד, שבר וכו'. ראשית רצוי שהוא יהיה במנוחה כמה ימים על מנת שהאזור יוכל לא להתאמץ. במידה והצליעה ממשיכה כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר לצורך איבחון וקבלת טיפול מתאים.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול בלחי אצל חתולה
    קארין
    05/12/2009

    שלום
    יש לי חתולה בת 6 שכתוצאה משן רוקבה פיתחה אבצס פנימי בחלק הפנימי של הלסת. כתוצאה מהתערבות כירורגית של הוטרינר נוקזה המוגלה. מתחילת המחלה היא החלה לסבול מבעיה ניורולוגית של חוסר שווי משקל ודלקת חריפה בעין אחת ובאוזן (באותו הצד של הדלקת) .לאחר הניתוח חל שיפור בבעיה הניורולוגית ובהתנהגות אבל לאחר מספר ימים הלחי התנפחה ושוב והינה קשה בנוסף היא דיממה מסיבה לא ברורה מהפה. החתולה לא מסוגלת לאכול בכוחות עצמה. על פי הדעה של הוטרינר יש לפתוח את הלחי עד העצם ולעשות ביופסיה לגידול ע"מ לברר את סוג הגידול .

    השאלה שלי מה הסיכוי שלאחר הסרת הגידול ההפרעות הנוירולוגיות ישתפרו והאם כדאי לשקול המתת חסד. בנוסף קיים גם השיקול כלכלי מאחר ואני סטודנטית ועד כה הוצאות הטיפול עומדות על כ1500 שקלים.זוהי דילמה מאוד קשה בעיני ואם אוכל לקבל עצה כלשהי זה מאוד יעזור.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גידול בלחי אצל חתולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול בלחי

    ד''ר קרן פרץ
    14/12/2009

    שלום קארין, קשה לי לומר האם ההפרעות הנוירולוגיות יעברו אם הגידול יוסר. סביר להניח שיהיה שיפור כפי שהמצב השתפר כאשר הלחץ שוחרר והמוגלה נוקזה. השאלה האם הגידול הוא בכלל בר הסרה? האם בוצע צילום רנטגן על מנת לנסות לקבוע את מיקומו וגודלו של הגידול? הוטרינר שלך הציע בשלב ראשון לבצע ביופסיב לגידול. בבדיקה זו הוא לא יסיר את הגידול אלא רק ידגום חתיכה ממנו. חשוב לדעת האם מדובר על גידול ואיזה סוג גידול זה, האם הוא ממאיר או שפיר, האם יש דרכים אחרות לטפל מלבד וכירורגיה וכדומה.
    מבלי לדעת פרטים מדויקים על המקרה אינני יכולה לומר לך האם מומלץ לבצע המתת חסד. זו בהחלט החלטה קשה וצריך לדעת את כל הנתונים והעובדות לפני שמחליטים החלטה שכזו. אני ממליצה להתייעץ עם הוטירנר שלך לגבי הפרוגנוזה, סיכוי ההחלמה ואיכות החיים בהמשך ולפי זה לקבל את ההחלטה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלבה שלי ממש משמינה
    יעל
    04/12/2009

    שלום רב ,
    כלבה בת 7 ( דגם שוקי :-) ))
    היתה בהריון לפני חודשיים , ההמלטה נכשלה ונאלצנו לבצע קיסרי ועיקור ( הגורים מתים)

    היום חודשיים אחרי היא פשוט עלתה מאוד במשקל ולא שהיא אוכלת ממש הרבה

    1 . איך אני יודעת כמה קלוריות כלבה כזאת צריכה לאכול

    2. האם יכול להיות שהעיקור גורם לחוסר ברק של השיער ?

    3 . האם צריך להוסיף לה אסטרוגנים במזון ? או תוספים אחרים ?
    תודה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכלבה שלי ממש משמינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השמנה בכלבה

    ד''ר קרן פרץ
    11/12/2009

    פעמים רבות לאחר המלטה הפרווה של הכלבה עלול להשתנות עקב השינויים ההורמונלים. לאחר תקופה קצרה המצב חוזר לקדמותו.
    לגבי כמות האוכל, כמות האוכל משתנה בהתאם לסוג האוכל שהכלב אוכל. מה כלבתך אוכלת? האם היא אוכלת רק מזון יבש או שהיא מקבלת גם מזון משימורים או מזון ביתי.
    יש להסתכל על אריזת המזון שלה ולראות כמה גרם מומלץ ביום בהתאם למשקל שלה. זו כמות המזון היומית שהיא צריכה לקבל ללא תוספות כלשהן מסביב. אם התזונה שלה מורכבת מדברים נוספים יש להוריד את הכמות של המזון היבש.
    בנוסף, פעילות גופנית מאוד חשובה ויכולה למנוע עליה מיותרת במשקל.
    לאחר עיקור, בעקבות השינויים הורמונלים בגוף יש שינוי של החילוף חומרים ולכן לעיתים יש נטייה להשמנה. אך הדרך למנוע השמנה היא לתת כמות מדודה של מזון בהתאם לסוג שאתם נותנים ולדאוג לפעילות גופנית.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי צבע של הכלבה
    לילי
    04/12/2009

    הכלבה שלי מסוג אוונס הצבע של הפרווה באזור התחתון משתנה לצבע חום כהה
    שאלתי ממה זה נובע
    תודה לילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינוי צבע של הכלבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינוי צבע פרווה

    ד''ר סמדר טל
    11/12/2009

    שלום לילי, בת כמה הכלבה שלך? לעיתים יכול להיות שינוי של צבע הפרווה במעבר מגורות לבגרות. כמו כן הפרווה יכלה להיצבע בצבע חום כאשר הכלב מלקק את האזור בצורה מוגזמת.
    במידה והדבר נמשך או שישנם סימנים נוספים כדאי לקחת את הכלבה לצורך בדיקה אצל הוטרינר על מנת שהוא יוכל להסתכל על העור באזור ולהתרשם מהכלבה ולבדוק האם מדובר בבעיה רפואית או לא.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה
    דינה
    03/12/2009

    רופא המשפחה אבחן שהבן שלי נדבק מפטריה מכלב, כנראה הכלב שלנו, כי הילד מאוד מחובר אליו.
    איזו בדיקה יש לעשות לכלב? האם בהסתכלות בלבד ניתן לאבחן אם יש לכלב פטריה על השערות או העור או שיש לעשות בדיקת דם או משטח.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה

    ד''ר סמדר טל
    11/12/2009

    ראשית יש לקחת את הכלב לוטרינר לצורך בדיקה. הוטרינר יוכל לראות אם יש לקויות עוריות המחשידות לכיוון של פטריה ולקחת בדיקה בהתאם. לרוב איבחון של פטריה נעשה על ידי לקיחת תרבית פטריות על ידי הוטרינר ולא על ידי בדיקת דם.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרעלת כלב
    הרצוג
    03/12/2009

    לפני כמה ימים הכלב שלי מת בבוקר, לילה שלפני הוא היה מאוד מדוכדך, ניסה להקיא ומוגלה בצבע אפור הצטברה לו בעיניים.
    בבוקר מצאתי אותו עדיין חי, נראה ששתי הרגליים האחוריות שלו היו משותקות מכיוון שהוא לא הצליח לקום, הוא יילל וכל הגוף שלו היה מאוד נפוח בצורה יוצאת דופן, כמה דקות אחרי שמצאתי אותו הוא מת.
    הוא היה זקן (בן 13 לפחות) אבל אני רוצה לדעת אם יש סיכוי שהסימפטומים האלה מצביעים על הרעלה?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרעלת כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרעלת כלב?

    ד''ר סמדר טל
    11/12/2009

    מהתאור שלך קשה לדעת אם מדובר בהרעלה. ישנן מחלות ופתולוגיות שונות היכולות לגרום להקאות והתנפחות שלא קשורות בהכרח להרעלה. לא משנה מה הסיבה זה לא ישנה את התוצאה. צר לי לשמוע על אובדנך. מקווה שתזכרו אותו כפי שהיה בימיו הטובים והבריאים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אתה יכול לשלוח לנתיחה בבית דגן..

    אלין
    12/12/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור בולדוג צרפתי
    אילנה
    03/12/2009

    שלום לפני כשבוע קנינו גור של בולדוג צרפתי שהוא כלב מדהיים ביקרנו אצל הוטרינר ואמר שהוא מממש במצב מעולה מבחינת בריאות והכול תקין...וכמובן התחלנו את החיסונים....
    היום בבוקר הבחנתי במשהו חריג בזוית העין שלו, בעין השמאלית מין חתיכת בשר או עור ורדרד בפינת העין שבולטת מעט והפוחה משהו שלא ראיתי מקודם ....מה הסיבה לנפיחות הבולטת הזאת? האם עליי להמתין ולקוות שירד או שזה משהו מאוד מסוכן ועליי לרוץ לבדיקה אצל הוטרינר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גור בולדוג צרפתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גור בולדוג צרפתי

    ד''ר סמדר טל
    11/12/2009

    בליטה כזו כפי שאת מתארת איננו דבר תקין וכדאי לקחת את הכלב לוטרינר לצורך בדיקה. חשוב לבדוק האם מדובר על בלוטת הדמעות בעפעף השלישי או שמא מדובר בדלקת. בכל מקרה רצוי לבדוק זאת בהקדם על מנת לקבל טיפול מתאים.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אפשר למנוע ריקבון שיניים לחתול
    איל
    02/12/2009

    שלום!
    ברצוני לדעת מה ניתן לעשות על מנת למנוע או לדחות ריקבון שיניים לחתול הבית שלנו. הוא בן 14 (שמו אוצי ד"א...)
    וככל שהזמן עובר כך גם הולכות לו השיניים.

    רציתי לדעת אם צריך לצחצח לו אותן פעם ב...
    או אם יש מזון מיוחד לזה
    או תרופה

    הוטרינר אמר לנו שזו מחלה תורשתית. אבל אני רוצה לקבל עוד חוות דעת. ובאמת לנסות כל מה שאפשר...

    אשמח לתגובה
    תודה,
    איל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעית שיניים לחתול

    ד''ר סמדר טל
    11/12/2009

    לחתולים מבוגרים, וגם לפעמים לצעירים, יש פעמים רבות בעיות שיניים. ישנן מחלות ויראליות למיניהן הגורמות לבעיות חניכיים ישנן מחלות אימוניות (של מערכת החיסון) וישנן מחלות אחרות. לעיתים הטיפול הוא באנטיביוטיקה, לעיתים סטרואידים ולפעמים ההמלצה היא לעקור את כל השיניים. חתולים מצליחים להסתדר מצוין גם ללא שיניים ואף ממשיכים לאכול מזון יבש.
    אינני יודעת באיזה מחלה אובחן החתול שלך. הטיפול שנקבע הוא בהתאם למחלה וחמרתה. באופן כללי ישנם מזונות המיועדים לבעיות שיניים וישנם משחות שיניים אשר מיועדות לבעלי חיים.
    אם אתה מעונין בחוות דעת נוספת יש לקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר או להתייעץ עם הוטרינר שלך לגבי אופציות של טיפול.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע בפנים של הכלב כתוצאה מגירוד
    מאיר
    01/12/2009

    שלום,
    לכלב שלי יצא מזה מספר ימים פצע בפניו ,באיזור של כ-2 ס"מ מתחת לעין הימינית פצע שנראה לעין כתוצאה של גירוד יתר . הפצע מבריא ונגלה לסירוגין לאחר שהכלב שוב מתגרד ,בנוסף יש נשירה של הפרווה באיזור הקרוב מאוד לפצע כנראה מהגירוד.
    מדובר בג'ק ראסל גיזעי בריא מאוד ללא בעיות בירואתיות כלל.
    רציתי לדעת בבקשה מהי הסיבה לפצע זה והאם ישנו פתרון שיוכל לסייע בכדי לרפא את הפצע.

    תודה מראש. מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע בפנים

    ד''ר קרן פרץ
    11/12/2009

    שלום מאיר, מבלי לראות את הפצע קשה לי לדעת ממה הוא התחיל. אם הפצע לא עובר לבד כדאי שוטרינר יבדוק את זה לראות על מה מדובר. קרחות, פצעים וגירודים יכולים לנבוע ממגוון גדול של סיבות והטיפול הוא שונה בהתאם לגורם. מסיבה זו אני ממליצה לקחת אותו לבדיקה אצל וטרינר לצורך איבחון וקבלת טיפול מתאים.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום