פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה נוירולוגית חתול
    נועמית
    28/10/2009

    שלום רב,
    יש לי חתולה ננסית בת כ- 3 שנים (חיה בבית עם עוד חתולים וכלבה). החתולה התיישבה על השיש ביום בעל רעב מוגבר של חיפוש תמידי אחר אוכל כאשר פתאום היא הרימה את ידה הימנית, ראיתי משהו מוזר וכהרף עין היא צנחה לרצפה. הרמתי אותה והיא לא הגיבה (לא זזה, לא התנגדה), ממש קפאה, והדופק היה מהיר. היא ירדה לרצפה הלכה עם גב מקומר, רגליים בהליכה מוצלבת, שהיא מחליקה כול הזמן והזנב היה באוויר כאילו תקוע לצד ימין (כאילו מישהו משך אותו מהשורש שלו). אחרי מקסימום 3-5 דקות כול הסיפור נגמר וחזר לשגרה. מהן האופציות לכזה דבר ? יש לכן המלצות? אני מודאגת מאוד. תודה מקרב לב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה נוירולוגית חתול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארוע נוירולוגי?

    ד''ר סמדר טל
    31/10/2009

    ארוע כמו שאת מתארת יכול לנבוע ממספר גורמים. בעיה במערכת העצבים, בעיה במערכת הקרדיוסקולרית, חוסר איזון הגורם לבעיה עצבית (לדוגמא בעיית כבד, חוסר איזון אלקטרוליטים) וכו.
    אני ממליצה לקחת את החתולה לבדיקה אצל הוטרינר. הוטרינר יבצע בדיקה גופנית ונוירולוגית ויחליט אם יש צורך בבדיקות נוספות כגון בדיקות דם. בהתאם לתוצאות הבדיקות יוחלט האם יש צורך בטיפול כלשהו.
    במידה וארוע כזה חוזר על עצמו כדאי לנסות לצלם אותו על מנת שתוכלי להראות לוטרינר במה מדובר.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים
    שלי
    28/10/2009

    שלום,
    יש לי אוגרת ונראלי שיש לה דלקת אוזניים..
    האוזן שלה התנפחה קצת והתייבשה, הפרווה שמסביב לאוזן שלה נשרה וגם הפרווה שעל האוזן התחילה לנשור ובנוסף היא מגרדת שם הרבה פעמים..

    אם יש טיפול לזה בבקשה הודיעו לי!
    תודה מראש, שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת אוזניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוגרת

    ד''ר סמדר טל
    31/10/2009

    אני ממליצה להפנות את שאלה זו לפורום המתעסק בחיות אקזוטיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה בצבע ירוק...
    דנית
    28/10/2009

    שלום,
    יש לי גור בן 5 חודשים , קטן , שוקל 5-6 ק"ג
    לפני כשבועיים החלפתי לו את האוכל (כי הוא לא אכל טוב)
    מאז הצואה שלו ירקרקה ולא מאד מוצקה, האם זה תקין?
    האם זה קשור במזון החדש? או שזאת בעיה אחרת?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה בצבע ירוק...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה ירוקה

    ד''ר סמדר טל
    31/10/2009

    אינני יודעת אם זה קשור במזון או שמדובר בבעיה אחרת אך לא ניתן להתעלם מהסמיכות של האירועים. מדוע החלפת לו את האוכל? האם זו פעם ראשונה שאת משנה לו אוכל? האם הוא אוכל עוד דברים פרט לאוכל שלו?
    מאחר ואמרת שצבע ומרקם הצואה השתנו במקביל לתקופה בה החלפת את האוכל יתכן שהאוכל החדש לא מתאים לו. כדאי לנסות לחזור למזון הישן או לסוג מזון אחר. הוטרינר שלך יכול לעזור ולהמליץ לך על חברות מזון מומלצות שיתאימו לכלבך.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבר בית לחתולה
    מאיה
    27/10/2009

    שלום יש לנו חתולה כבת שנה ואנחנו טסים לחו"ל לתקופה ארוכה היא גרה איתנו אבל יכולה להיכנס ולצאת מתי שרוצה באופן עצמאי מכיוון שאחנו גרים בקיבוץ היא יכולה להסתובב בחוץ בלי הגבלה.
    מצאנו לה בית בקיבוץ אחר אך אנחנו מפחדים להעביר אותה מקום כי שמענו שחתולים מאד קשורים לביתהם, מה עדיף שיהיה לה בית חם ואוהב במקום אחר או שמישהו פשוט ידאג להאכיל אותה בקיבוץ שלנו? כמה טראומטי המעבר יהיה בשבילה? ואיך מלמדים אותה להסתגל לבית החדש?
    אשמח לעזרתכם
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבר בית לחתולה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בית חדש לחתולה

    ד''ר סמדר טל
    31/10/2009

    בת כמה החתולה? כמה שנים היא גרה איתכם בקיבוץ? אי אפשר לדעת איך החתולה תתרגל למעבר. קשה לומר מה יהיה לה יותר טוב, בית חדש חם ואוהב עם ליטופים וחום ואהבה או להשאר בסביבה המוכרת והישנה ללא משפחה ובית לגור בו.
    זה נכון שחתולים מאוד קשורים לסביבה אך עדיין ניתן להעביר אותם. חשוב רק שהמעבר יהיה הדרגתי. ראשית כדאי שהמשפחה המאמצת תבוא אליכם הביתה שהיא תתרגל קצת למפגשים איתם. במעבר עצמו חשוב שהוא יהיה הדרגתי. בשלב ראשון יש לשים אותה בחדר אחד בבית עם האוכל שלה, ארגז החול וחפצים אהובים. בהמשך יש לפתוח בפניה את שאר חלקי הבית בצורה הדרגתית. רק לאחר שהיא התרגלה באופן מלא לבית ולמשפחה אני מממליצה להוציא אותה מהבית. אם ההסתגלות לא תהיה הדרגתית והיא מיד תצא מהבית החדש היא עלולה לאבד את דרכה ולא לדעת כיצ ד ולאן לחזור. לכן בכל מקרה חשוב להסביר למשפחה החדשה שהמעבר הינו תהליך וחשוב מאוד לעשות אותו לאט לאט.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב לא אוכל, מודאגים מאוד
    כרמית א
    27/10/2009

    שלום.הכלב של אימי הוא בן 13.לאחרונה בקושי אוכל...עצוב..אין קישקושי זנב ושמחה לצאת לטיול,מדי פעם מקיא... הווטרינר אמר שאולי יש איזו דלקת ונתן כדורי אנטיביוטיקה.אך מכיוון שאינו אוכל לא לוקח את הכדורים.אימי שאלה את הוטרינר מה לעשות אז הוא הציע לה טיפות אופטלגין לילדים....
    הכלב נראה מיסכן ולא מסכים לאף תרופה.אימי ממש פוחדת ואינה יודעת מה לעשות.לאחרונה היא הוציאה עליו סכום גדול על טיפולי שיניים בהרדמה מלאה והכלב עשה דום לב ולכן הוטרינר אמר שיותר לא ירדים אותו מפאת גילו.מה הצעד הבא? מה עושים? איך ניתן לדעת אם ישנה דלקת או סרטן? האם בבדיקת דם ניתן לגלות את שני הדברים? מה בדר"כ הסיבות למצב זה אצל כלבים? אשמח לתגובה בהקדם האפשרי. 

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב לא אוכל

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    חוסר תאבון ומצב רוח יכולים לנבוע מהרבה מאוד סיבות, בייחוד בכלב מבוגר. אני ממליצה לקחת את הכלב לבדיקה צל הוטרינר. הוטרינר יבצע בדיקה גופנית מלאה וינסה לראות אם ישנם סימנים המעידים על בעיה כזו או אחרת. סביר להניח שהוטירנר ימליץ לבצע בדיק תדם. בדיקת הדם מתחלקת לשניים- ספירת דם הבודקת תאים דם לבנים, תאי דם אדומים וטסיות. בדיקה זו יכולה להעיד האם ישנם סימנים של דלקת, אנמיה או ירידה בכמות הטסיות. החלק השני של בדיקת הדם היא בדיקה ביוכימית. בבדיקה זו בודקים את התפקוד של איברים שונים בבטן כגון כליות, כבד,לבלב וכו'. במקרים מסוימים גם לאחר ביצוע בדיקות הדם יש צורך לבצע בדיקות נוספות כגון אולטרהסאונד או רנטגן על מנת לאבחן את הבעיה.
    לצערי לפי התאור שלך נשמע שאין ברירה אלא לחפש מה הבעיה אצל הכלב על מנתלתת לו את הטיפול המתאים ולנסות לעזור לו להרגיש יותר טוב.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשינו בדיקת דם...לא טוב

    כרמית א
    01/11/2009

    הכלב קיבל אינפוזיה,ומירשם לאנטיביוטיקה ל 10 ימים.תוצאות בדיקת הדם הראו על כך שהכבד לא בסדר... אימי בעצת הוטרינר אינה מתכוונת לנתח את הכלב בגילו המופלג.לכן יתנו לו אנטיביוטיקה,בתקווה שתעזור אם לא תעזור יחליטו מה לעשות... אימי לא רוצה שהכלב יסבול...וישנה האפשרות שזו שחמת הכבד או אפילו גידול סרטני...איננו יודעים.אך גם אם יעשה אולטראסאונד ויגלו דבר כזה היא לא תסכים לניתוח כך שעלינו רק לקוות לטוב.
    רציתי רק לשאול לגבי תוצאות כאלה..לפני נסיונך הרב..בדרך כלל על מה זה מעיד? מה הן האפשרויות? האם טיפול שכזה יכול לעזור?? הכלב אינו אוכל כלל...הוא גם הקיא פעמיים מיץ מרה אצל הוטרינר... השאלה אם אנטיביוטיקה לא תחליש אותו יותר כאשר אינו אוכל...? אימי שבורה לחלוטין...היא כל כך עצובה ומפחדת שהיא תאבד אותו.היא אוהבת אותו אהבת נפש...ממש כמו ילד... אני ממש פוחדת עליה...
    אם תוכלי לספר לי קצת על פי נסיונך..מה קורה כשישנן בעיות בכבד? אשמח לכל מידע בנושא.
    מודאגת... כרמית א.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב שלנו מת.....:((((((((

    כרמית א
    06/11/2009


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משתתף בצער... עצוב לאבד חבר...

    JKL
    09/11/2009

    אני מקווה שבקרוב תאמצו חבר חדש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב עצוב ולא אוכל

    רז ואבי
    21/02/2011

    שלום דוקטור
    הכלב שלנו הוא כבן חודשיים
    קיבלנו אותו לפני יומים והוא נילקך ממשפחתו
    מאז שקיבלנו אותו הכלב תמיד שם את הזנב בן הרגליים
    מסרב לאכול בכול תוקף
    הלכנו לוטרינר הוא אמר לנו לתת לו שמרים
    נתנו לו את זה אם גבינה והוא הקיא
    לאחר מכן הבנו לו נקניקיה ובכול זאת הוא הקיא
    בבקשה!!תגידי לנו מה לעשות דחוף!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב עצוב ולא אוכל - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    23/02/2011

    קשה לדעת ללא בדיקה מה הגורם לכך שהכלב מקיא או אינו אוכל ומדוכא, איבוד נוזלים בהקאה והעובדה שאינו אוכל יכולים לסכן את חייו. יש לגשת לבדיקה וטיפול אצל וטרינר בהקדם!(הטיפול בשמרים אינו מומלץ).
    בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שארפיי
    א.
    27/10/2009

    מדוע השארפיי מנער עצמו לעיתים קרובות? האם הוא מנער זיעה?
    האם הוא כלב מסוכן? לשכנים שלי יש כלב כזה ואני מפחדת ממנו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שארפיי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרפיי

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    אין שסיבה ספציפית בגללה הכלב מנער את עצמו. כעיקרון הוא לא כלב מסוכן אך יש לקחת בחשבון שכל כלב בעל אופי משלו. ישנם כלבים עדינים וישנם כלבים שהם עלולים להיות יותר תוקפנים. את יכולה לדבר עם השכנים ולערוך מספר מפגשים עם הכלב בנוכחותם על מנת להכיר אותו ולהתגבר על הפחד שלך ממנוו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב שאכל רעל עכברים
    הדר
    27/10/2009

    יש לי שתי כלבות, אחת שוקלת 19 ק"ג והשניה 29 ק"ג. לפני שבוע עלה חשש שהן אכלו רעל עכברים (את הקוביות האדומות). מאחר ולא ידעתי מי אכלה אם בכלל או מתי, התחלתי לתת להם ויטמין K. הם היו בסדר והיום לצערי הרב אני יודעת בודאות שאחת מהן (או שתיהן) אכלו שוב מהרעל. השאלה אם יש משהו נוסף לעשות חוץ מלהמשיך את הטיפול בויטמין K, להגדיל את הכמות שהן מקבלות, מה צריך לעשות? איך אני אדע שהרעל משפיע עליהן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב שאכל רעל עכברים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רעל עכברים

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    כמובן שיש להמשיך את הטיפול בויטמין K. אינני יודעת למשך כמה זמן הוטרינר נתן לך את הטיפול אך יתכן ומומלץ להמשיך את הטיפול לפרק זמן יותר ממושך.
    כעיקרון רעל עכברים מורכב מחומר אשר מעכב אנזימים האחראים למחזור של ויטמין K בגוף. כלומר, ברגע שמאגרי ויטמין ה- K בגוף מתרוקנים, לא תתקיים קרישה של דם.
    סימני ההרעלה יופיע רק מספר ימים לאחר אכילת הרעל, רק לאחר שמאגרי ויטמין K יתרוקנו. בשלב זה גם הפגיעה הכי קטנה עלולה להוביל לדימום משמעותי.בדרך כלל בעלי החיים לא יראו סימנים חיצוניים של דימום, אלא אם בעל החיים נפצע. בשלב הראשון בעל החיים ייראה חלש, יתכנו סימנים של חוסר תאבון וקשיי נשימה. בהסתכלות על החניכיים ניתן יהיה לראות כי הן חיוורות. לעיתים, נראה שתן, צואה דמית או הקאות מלוות בדם.
    על מנת לבדוק האם ישנה בעיה כתוצאה מ"רעל עכברים" יש לקחת בדיקות דם. בדיקות אלו בודקות את זמני הקרישה בגוף. במידה וקיימת הרעלה של "רעל עכברים" נצפה לראות שזמני הקרישה יתארכו.
    במקרה שלך אני ממליצה לבצע בדיקות דם של זמני קרישה בתום הטיפול על מנתלוודא שזמני הקרישה חזרו לנורמל.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלבלב אוכל את חול החתולות
    לירז
    26/10/2009

    שלום
    הבאתי הבייתה גורה בת חודש וחצי(לברדור מעורב), יש לי כבר 2 חתולות בוגרות בבית וגורה נכנסת לארגז הצרכים ונדמה לי שאוכלת את החול או שאולי רוצה לעשות שם את צרכיה?
    מה יכול לגרום העובדה שהגורה אוכלת את החול?מה לעשות במצב זה?
    האם יכול לקרות מצב שהיא מנסה לעשות שם את צרכיה? חשוב לציין שהכלבה לא עברה עדיין חיסון שני ולא יוצאת מהבית ועושה את הצרכים בבית.אם כן לתת לה? או להימנע?

    תודה
    לירז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלבלב אוכל את חול החתולות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה אוכלת חול של החתולים

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    שלום לירז, סביר להניח שהכלבה לא מנסה לעשות את צרכיה בארגז החול של החתולות אלא היא פשוא מסתקרנת והולכת בעקבות הריח. יתכן והיא אף מנסה לאכול את הצואה של החתולים.
    ראשית כדאי כבר היום ללמד אותה שאסור לאכול את החול והצואה של החתולים על מנת שתדע בהמשך שגם אסור לעשות זאת בטיולים בחוץ.
    שנית כדאי למנוע ממנה גישה לארגז על מנת שהיא לא תפחיד את החתולות ותמנע מהן להשתמש בארגז החול.
    במידה ואתם מתקשים ללמד אותה אני ממליצה להתייעץ עם מאלף מנוסה ולקבל טיפם והמלצות כיצד להתחיל לחנך את הגורה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער שהלבין
    ל.
    26/10/2009

    שלום,

    הכלב שלי בן שנתיים, לאחרונה צבע השיער באזור האף השתנה משחור ללבן.
    לא היו לו בעיות עור, האם זה מציין הזדקנות?

    מה יכולה להיות הסיבה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער שהלבין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער שהלבין

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    איזה גזע הכלב שלך? האם אתה בטוח שהוא בן שנתיים?
    הפרווה עלולה להלבין כאשר הכלב מזדקן אך זה לא קורה בגיל שנתיים. פעמים רבות צבע הפרווה משתנה כאשר הכלב הופך מגור לבוגר.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה על חיסון כלבת
    לינוי
    25/10/2009

    שלום, היום כלבי בן ה-7 עבר חיסון נגד כלבת ושאלתי היא כזאת:
    לאחר שהווטרינרית הזריקה לו את החומר והוציאה את המזרק מהעור שמתי לב ששתי טיפות של החומר נפלו לו על הפרווה.
    שאלתי היא האם זה עדיין אומר שהוא מחוסן ב-100 אחוז למרות ששתי הטיפות הקטנות האלו "ברחו" מהמזרק??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה על חיסון כלבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה לא עונים???

    לינוי
    29/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיסון כלבת

    ד''ר סמדר טל
    31/10/2009

    סביר להניח שהוא מחוסן ואין בעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב היפראקטיבי
    shelly29
    25/10/2009

    שלום רב,

    הכלב שלי בן כשנה מגזע ג'ק ראסל מעורב, הוא אומץ על ידי מכלביה ונמצא אצלי כחצי שנה.

    הבעיה היא כזו: הכלב הוא כדור אנרגיה מהלך... בצורה נורמלית זה היה בסדר אך הנ"ל מתבטא בקפיצות בלתי פוסקות, נביחות ונשיכות של הרגליים במקרים קיצוניים יותר.

    הוא יודע גם לשבת בשקט וזה קורה לרוב כשהוא בתוך הבית.. בחוץ עם כל הגירויים סביבו הוא פשוט מתחרפן לחלוטין על אף שאני מוציאה אותו בצורה סדירה.

    חשוב לי לציין שהכלב כרגע בתהליך אילוף אך התשובה קיבלתי להצגת בעיה זו היא לתפוס את הכלב ולהצמידו לקרקע עד שהוא נרגע, רק שזה לא כל כך פשוט לתפוס אותו שהכלב משוחרר בחצר הבית.

    הייתי רוצה לשאול להמלצתכם ובנוסף האם יש משהו רפואי ( סטייל רסקיו) שניתן לתת לכלב להרגעתו.

    אודה לתשובתכן המצב קרוב לבלתי נסבל.

    תודה

    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב היפראקטיבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אילוף

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    מאחר והכלב כבר בתהליך של אילוף אני ממליצה לדון בבעיה עם המאלף ולנסות למצוא עימו פתרונות לבעיה אשר יתאימו לך ולכלבך. אפשר לנסות רסקיו אך זה לא תמיד עוזר.
    רק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב בדכאון???
    מיכל
    25/10/2009

    הכלב שלי חרדתי מטבעו ומאוד מפונק.
    בסופ"ש האחרון נאלצנו לנסוע למס ימים והשארנו את הכלב אצל דוגסיטר שמצאנו באינטרנט.
    כשהבאתי אותו אליה, נראה היה שקיים בונדינג ביניהם. הכלב רץ אליה, ליקק, והיה נראה שמח. כמובן השארתי אותו אצלה עם כל הצעצועים שלו, האוכל שלו, וכל מיני תפנוקים.
    היום כשבאתי לקחת אותו, הוא כבר כלב אחר לחלוטין. מהיום בבוקר הוא שוכב על המחצלת שלו ולא מתיחס בקושי לאף אחד. גם לא כשקוראים לו. בקושי הסכים לאכול בערב (הוא בדרך כלל אוכל במהלך היום).
    הוא בקושי משתף איתי פעולה כשאני מנסה לשחק איתו, נרתע ממני, אבל דווקא כשאני עושה לו דברים שהוא בדרך כלל היה בורח ממני בגללם, הפעם הוא לא בורח, אדיש ואפתי לחלוטין, ישן כל היום ולא מסתובב בבית.
    יתכן שההתנהגות שלו היא רק שיקוף של הדיכאון שהוא היה שרוי בו בימים האחרונים? הייתי מצפה שזה יעלם כשהוא חוזר הביתה.
    אני ממש חוששת שבסוף השבוע הזה הוא עבר התעללות. איך אני יכולה לגלות מה עבר עליו???
    אני מאוד מודאגת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כלב בדכאון???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כלב לא מרגיש טוב

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    אני ממליצה לדבר עם הדוגיסיטר ששמרה על הכלב ולשאול אותה אם היה משהו חריג בימים שהוא היה אצלה. כמובן שהיא לא חייבת לענות אבל זה יעזור לדעת מה היה הסדר יום של הכלב אצלה ואיך הוא התנהג והרגיש.
    במידה ואתם רואים שהכלב לא מתאושש וחוזר לעצמו כדאי לקחת אותו לבדיקה אצל הוטרינר. הוטרינר יוכל לבצע בדיקה גופנית מלאה ולראות האם ישנם סימנים כלשהם המעידם על מחלה.
    בהלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה אצל חתולים
    קרן
    24/10/2009

    שלום
    אני מטפלת בביתי בגור חתולים שננטש ע"י אמו וכעת הוא בן חודש וקצת
    לאחר שגיליתי סימנים שונים על גופו אובחן ע"י הוטרינר שלחתול יש פטריה
    לצערי גופו די מכוסה בסימנים ופצעים רבים של הפטריה.
    הוטרינר נתן לי חומר מיוחד שמוהלים במים שיש למרוח בו את גופו של החתול מידי 3 ימים
    וכמו כן התברר שהפטריה עשויה להדביק הן חתולים והן בני אדם.
    ברצוני לברר, האם בד"כ טיפול שכזה שניתן רק כל 3 ימים עשוי להצליח ולגרום לכך שהחתול יחלים לחלוטין מהפטריה? האם לא כדאי לשלב את הטיפול עם כדורים או משחה נוספת כלשהי היות והחתול מתגרד לא מעט וגופו נראה ממש לא טוב.
    ובדרך כלל תוך כמה זמן הפטריה עשויה להעלם?
    לגור יש ריח יחסית חזק שאינו מאפיין ריח של חתולים/גורים- האם זה כנראה נובע מהפטריה?
    אשמח למידע בנושא.
    בתודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פטריה אצל חתולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פטריה

    ד''ר קרן פרץ
    31/10/2009

    מבלי לדעת מה הטיפול אינני יודעת לומר האם הוא מספיק. הריח יכול לנבוע גם מזיהום משני בעור עקב גירוד.
    כעיקרון יש מספר דרכים לטפל בפטריות, משחה, חפיפות עם שמפו וכדורים או סירופ. סוג הטיפול נקבע בהתאם לגיל בעל החיים ואופי הלקויות. יש לקחת בחשבון שלפעמים טיפול מקומי גורם לפטריה להעלם אך החתול עלול להישאר נשא להדביק בהמשך.
    פטריות בהחלט עלולות להיות מדבקות לבני אדם ולבעלי חיים נוספים. במקרים רבים מומלץ לתת טיפול ססיטמי, כלומר בכדורים או סירופ, על מנת למנוע מצבים של משאות. עם זאת, הכדורים או הסירופ עלולים לגרום לבעיות בכבד בשימוש ממושך ועל כן זה תלוי גם בגיל החיה ובמצבו הבריאותי.
    אני ממליצה להתייעץ עם הוטרינר אשר בדק את החתול וקבע את סוג הטיפול.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך לגרום לגור כלב להפסיק לנשוך
    לירז
    23/10/2009

    שלום
    הבאתי הבייתה גורת לברדור בת חודש וחצי והיא לא מפסיקה לנשוך לי ובעלי את הרגליים כשאנו בסביבתה ואת הידיים כשמלטפים אותה, מה צריך לעשות בכדי שייפסק מכיוון שזה מציק וכואב?
    תודה
    לירז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גורה נושכת

    ד''ר קרן פרץ
    24/10/2009

    שלום לירז, ראשית יש להבין שנשיכות זה חלק ממשחק אצל גורים. ובכל זאת יש מקום לנסות כבר עכשיו לחנך את הגורה שלכם .במידה והיא עושה משהו שאסור ניתן להגיד לה בקול תקיף "לא". מומלץ לתת לה במקום צעצועים משלה על מנת שתשחק עימם במקום לנשוך אותכם. במידה ואתם רואים שהבעיה לא נפתרת אני ממליצה להתייעץ עם מאלף מנוסה על מנת לקבל טיפים ושיטות איך לחנך את הכלבה.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה גורה שמשתינה בבית
    סיון
    22/10/2009

    שלום לכולם,אני צריכה את עזרתכם.
    יש לי שלושה חתולים פרסיים בבית,שנייה שמסתדרים טוב ביחד -הם כבר חצי שנה ביחד-זכר בן 5 ונקבה בת שנה.
    ויש לי גם גורה בת חודש וחצי שהבאתי לפניי שבועיים.
    מבחינת התנהגות הגורה כבר התרגלה לאחים החדשים שלה,
    ואפילו בבית שהייתה בו לפניי הבנתי שכבר התרגלה לארגז צרכים,
    אך לפני שבוע התחילה להשתין באופן קבוע בחדרים-על הפרקט
    ובייחוד בחדר אמבטיה ובשירותים-אותה רצפת מרצפות.
    אני מתחילה לחשוב שהיא מחפשת את המקום שלה בבית(הארגזים בצד השני של הבית)
    או שהיא אוהבת את המגע של הרצפה.
    החתול הראשון והבוגר שלי גם השתין לי בבית בכיורים ובאמבטיות כל הזמן,עד שהבעיה נפתרה(הוא פחד מהכלב שגר איתו אז)
    אך כאן אני לא רואה בעיה כלשהי ואני לא יודעת איך לפתור את העניין.
    אני ממש אודה לכם על תשובה מהירה.
    אני מצרפת תמונה להמחשה.(חצי הימליה וחצי פרסית)


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה גורה שמשתינה בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע לא עונים לי? אני בבעיה

    סיון
    24/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתנה מחוץ לארגז

    ד''ר קרן פרץ
    24/10/2009

    שלום סיוון, הגורה החדשה בהחלט מאוד חמודה. לגבי ההשתנה בבית- האם אצלך היא כבר השתמשה בארגז צרכים? האם מיקום הארגז או סוג החול שבו את משתמשת השתנה? כמה ארגזי חול יש לך בבית והיכן הם ממוקמים? האם הארגז בעל מכסה סגור או פתוח?
    יכולים להיות הרבה סיבות להשתנה מחוץ לארגז.מומלץ לשלול בעיה רפואית על ידי בדיקה של וטרינר לפני שמחליטים כי מדובר על בעיה התנהגותית.
    לגבי ארגז החול- מומלץ שהארגזים יהיו ממקומים באזור שקט בבית, היכן שאין הרבה תנועה. כמו כן אני ממליצה להשתמש בחול מתגבש ללא ריח. יש לדאוג לנקיון הארגז על בסיס יומיומי. כשיש שלושה חתולים בבית מומלץ על פחות 3 ארגזי חול (המקפידים יאמרו ארגז כמספר החתולים +1 כלומר במקרה שלך 4 ארגזי חול).
    כדאי תחילה לבחון את כל הנושאים הקשורים לממשק הארגז והחול. ניתן אפילו לנסות לשים ארגז פתוח (ללא מכסה) באזור המקלחת ולראות האם היא משתשמת בארגז.
    בהצלחה ורק בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום