מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פרקי ירכיים תקינים-המשך טיפולמעיין25/11/2010
שלום,
בני עבר בדיקת US בגיל 6 שבועות שתוצאותיה היו 2A+ בשתי הרגליים. האורתופד שבדק אותו קבע שהבדיקה הידנית תקינה אך המליץ על כרית פיסוק ובדיקת US חוזרת בגיל 3 חודשים.
הבדיקה בגיל 3 חודשים הייתה תקינה לגמרי (1B) אך האורתופד המליץ ליתר ביטחון להמשיך עם הכרית עד לגיל 4.5 חודשים ולבצע צילום רנטגן לאחר גיל חצי שנה.
האם גם לדעתכם יש צורך להמשיך להשתמש בכרית הפיסוק?
האם צילום הרנטגן אכן נחוץ?
אודה לכם על תשובתכם
תודה מראש,
מעיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקי ירכיים תקינים-המשך טיפול - תגובה
ד''ר אודי לבל25/11/2010מעיין שלום. הממצא הראשוני נמצא לטעמי בתוך התחום של השגחה בלבד, ובודאי שהממצא בהמשך היה תקין. איני רואה סיבה לטפל במצב כזה. אם כי כדאי לדון בזה עם האורתופד שלכם - ייתכן שיש לו סיבה לטפל בכל זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 3 מתלוננת על כאבי ברכייםאמאל'ה 225/11/2010
שלום רב, מזה כ-3 ימים בתי בת ה-3 מתלוננת על כאבי ברכיים (כמה פעמים ביום) דבר שלא מונע ממנה לרוץ או לקפוץ באופן חופשי.
במקביל היה לה וירוס קל של שלשולים והקאות שהסתיים.
האם כדאי לבדוק את נושא הברכיים אצל אורטופד? או אצל רופא משפחה?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ברכיים
ד''ר אודי לבל25/11/2010דנה שלום. אני מציע להתחיל את הבירור אצל רופא ילדים, ישנן אפשרויות שונות לכאבים כאלה - רופאי הילדים הם לדעתי לרוב אלה שיש להם "רוחב מבט" נכון לבירור משהו כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקמת אצל בת 15יעל25/11/2010
שלום רב,
בתי בת ה-15 לוקה בעקמת בסטיה של כ-45 מעלות.
אנו מחכים לבדוק אם יש החמרה במצבה ובמידה וכן נשקול ניתוח.
שאלתי היא - האם התעמלות לחיזוק שרירי הגב והבטן עשויה להואיל במשהו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקמת אצל בת 15 - תגובה
ד''ר אודי לבל25/11/2010יעל שלום, איני מכיר מחקר שהראה השפעה של התעמלות או תרגול אחר על התקדמות העקמת. זה מצער... אבל כנראה שבתחום סטיה כזה של עקמת - ניתוח הוא פתרון נכון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאחר ניתוח הלוקס וולגוס...אביטל24/11/2010
אני כחודשיים לאחר ניתוח בכף הרגל (הלוקס וולגוס בכף רגל שמאל)
בשבועיים האחרונים הרגל התנפחה, ובזמן האחרון צבע העור השתנה לצבע סגול .
האם אלה תופעות נורמליות לאחר ניתוח זה ?
או שזה משהו שצריך לבדוק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר ניתוח הלוקס וולגוס... - תגובה
ד''ר מרק אידלמן24/11/2010חודשיים לאחר הניתוח זה לא נשמע לי תקין.תפני למנתח שלך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף! כרית פישוקסיסי23/11/2010
בני בן 3 חודשים, בדיקת האולטרסאונד יצאה לא תקינה אך בבדיקה ידנית אומרים כי הכל תקין. האורתופד אמר שזה לא חמור והמליץ על רצועות. בסיכום בדיקת האולטרסאונד נכתב כך: לקוי במוקדים דו צדדיים השוליים העליונים מעוגלים במוקדים דו צדדיים הגג הסחוסי איננו מחסט. וכן, באבחנת הרופא נכתב: MILD ACETABULAR DISPLASIA.
בעקבות כך, הופננו לבדיקת רופא מומחה בביה"ח איכילוב.
הרופא ביצע צילום רנטגן ואמר כי ברגל ימין הזוית 40 מעלות וברגל שמאל הזוית 25 מעלות.
הוא המליץ לאחר מחשבה רבה והתלבטות אם לטפל ואם לא על טיפול בכרית פישוק בעובי 18 ס"מ והמשך מעקב אצל אורתופד ילדים.
רכשתי את הכרית אך יש לי מספר שאלות:
האם הטיפול יעכב את התפתחותו התקינה של התינוק שזה אומר התהפכות זחילה וכד'?
איך אפשר לשים אותו על הבטן כדי לייצב את הצוואר עם הפרשי גבהים כאלה? וכן, נראה כי הדבר מפריע לו לזוז...
שאלה נוספת אולי תשמע מעט שטחית אך מדאיגה אותי מאוד: הכרית מאוד גדולה באופן יחסי לגופו של התינוק. רגליו פרושות לצדדים בצורה עצומה, איך אפשר להלביש אותו בבגדים המתאימים למידותיו?
אשמח מאוד לתשובה מהירה.
תודה וערב טוב:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף! כרית פישוק - תגובה
ד''ר מרק אידלמן24/11/2010תנסי פעם הבא לכתוב שאלתך בצורה יותר לקונית ואולי גם תקבלי תשובה מהר יותר.
אני לא מטפל בDDH בכרית שהמצליצו לך , אך תוצאות הטיפול בכרית ורצועות לפי ספרות זהות.בקשר לשאולות התאמה של גוך בנך לכרית :צריך לראות את הגודל הכרית , את ילד ואז אוכל לתת תשובה.ממליץ לך בחום לחזור לאורטופד ילדים באיכילוב או ארטופד ילדים מנוסה(עם הילד וכרית) ולשאל אותם שאולות המדאיגות .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חבלת מרפק לילד בן 6ליזה23/11/2010
שלום רב
לפני כשנתיים ילד שבר יד שמאל באיזור מרפק.שבר היה טופל בגבס בלי ניתוח.
כרגע יש לו עיוות משמעותית של היד באיזור מרפק רופאים קובעים :cubitus varus
חלק מהרופאים ממליצים על ניתוח חלק לא.
המליצו לי על יעוץ עם Dr.John Herzenberg מארה"ב שמגיעה לישראל .האם הרופא הזה מתמחה ומנתח בתחום הבעיות שיש לנו וכדאי לקבל יעוץ
בתודה
בכבוד רב
ליזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חבלת מרפק לילד בן 6 - תגובה
ד''ר מרק אידלמן23/11/2010ד"ר הרצנברג הוא מורה שלי, אך זאת בעייה מאוד שחיכה ויש לא מעט רופאים בארץ שמסוגלים לתת מענה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדרסים לילד בן 4 ןחדשייםאורנה23/11/2010
מזה שנתיים שמתי לב שהבן שלי לא שם את הרגל שלו טוב ובעצם הוא שם את כף הרגל קצת על העוקם חשבתיש איכשהוא זה יסתדר מעצמו דבר שכמובן לא קרה. לקחתי אותו לאורטופד בשבוע שעבר והפנה אותנו להכנת מדרסים. כך הוא כותב:
PEN PLANO VALGUS BIL
סובל מהפרעות סטטיות בכפות הרגליים על רקע צניחת הקשת האורכית והרוחבית. נא להתאים לו מדרסים לפי מידה תוך תיקון ה- VALGUS.
היינו בחנות למדרסים שלקחו ממנו מידות (תבנית קצף) לצורך הכנת מדרסים.
מכיוון שהאורטופד שהיינו אצלו אינו אורטופד ילדים:
שאלות שלי:
האם בכלל יש צורך במידרסים וזה מה שיפתור את הבעיה? זה עוזר?
האם הבעיה יכולה לחלוף מעצמה? קיימים בשוק נעלי ספורט שיעשו את אותה העבודה?
כל כמה זמן צריך להחליף מידרס שכן הרגל גודלת במהירות בגילאים האלה. המדרס אינו זול ועלה לנו 530 ש"ח האם זה סביר? פשוט לא רוצה לזרוק כסף על משהו שהוא בעצם אינו אפקטיבי. מה אתם ממליצים? זה יעזור אם אני אצלם את צורת העמידה שלו ואצרף כאן?
בתודה מראש,
אורנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדרסים לילד בן 4 ןחדשיים - תגובה
ד''ר מרק אידלמן23/11/2010בגיל 4 שנים אני לא ממליץ על שום מדרס, כנירא מדובר בכפות רגליים שטוחות על רקע גמישות יתר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צליעהטל23/11/2010
שלום רב,
בני בן הארבע וחצי החל לצלוע. הוא אינו מתלונן על כאב גם כשנשאל. אין חום והוא לא חלה בתקופה האחרונה.
הופננו למיון שם עשו לו בדיקת דם וצילומים שנמצאו תקינים והופננו לאורטופד להמשך בדיקות.
לפני מספר חודשים היה מקרה דומה של צליעה שחלף לאחר מס' ימים.
לפני כשנה וחצי היתה לבני דלקת ברקמות החיצוניות של הברך שטופלה באנטיביוטיקה.
מדיי מס' שבועות יש תלונות על כאבים בברך אך לא נראה כי אלו כאבים חזקים מאוד והם אינם מונעים או מפריעים לפעילותו התזזיתית של בני ואינם מלווים בחום.
מה עוד חשוב שנבדוק?
מה זה יכול להיות?
הרופאה טוענת שכנראה מדובר בטראומה? היתכן?
לתשובתך ולדעתך אודה
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צליעה - תגובה
ד''ר מרק אידלמן23/11/2010סיבה מספר אחד לצילעה בגילו-דלקת חולפת של פרק ירך-הצתבורת נוזל בפרק ירך.
הייתי עושה US פרקי ירכיים כדי לשלול את זה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תנוחה נכונה במנשאשירי23/11/2010
שלום רב,
בתי בת חודשיים ונישאת במנשא בד (מנשארי) בתנוחת בטן לבטן. מהי התנוחה הנכונה: האם הרגליים יכולות להיות שמוטות או האם עליהן להיות מקופלות כרגלי צפרדע?
בברכה,
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תנוחה נכונה במנשא - תגובה
ד''ר מרק אידלמן23/11/2010אצל ילדה נורמלית אין שום משמעות - להיות שמטוטות או מקופלות -זה לא יגרום נזק לפרק זמן שילדה נמצאת במנשא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה במרפקה של ילדה בת 10 וחציגבי22/11/2010
לפני למעלה מחודש נפגעה בתי במרפק שמאל בחצר בית הספר.
מיד באותו היום בוצע צילום רנטגן שממצאיו - אין שבר/סדק ולכאורה ניתן היה לחשוב שתוך מספר ימים כל הנושא יהיה מאחורנו.
אך, אנו כבר למעלה מחודש לאחר האירוע והמצב רק החמיר:
הילדה אינה מסוגלת להניע את ידה שמונחת ב - 90 מעלות צמוד לגופה ולדבריה סובלת מכאבי תופת שמונעים ממנה גם שינה.
מאז:
* ביצענו צילום חוזר שיצא אף הוא תקין
* הילדה אף אושפזה ל- 4 ימים בביה"ח דנה (איכילוב) במטרה לסייע לה בפיזיוטרפיה. אולם הפעילות השיקומית ב- 4 ימים אלו היתה מזערית ולכן לא הועילה.
* חזרנו לאורטופד שהיפנה אותנו למיפוי עצמות, שלהכעיס יצא אף הוא תקין.
שמענו מפיזיוטרפיסטים דיבורים על אפשרות של פגיעה באזור הגדילה שבמרפק, אך אף רופא מוסמך לא הוסיף לנו מידע על כך.
אנו אובדי עצות.
מדובר בילדה שכל עתידה לפניה, פסנתרנית מחוננת שכעת מושבתת ומדוכדכת. מה עוד ניתן לעשות שלא עשינו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה במרפקה של ילדה בת 10 וחצי - תגובה
ד''ר מרק אידלמן23/11/2010הי גבי ,
אם כל מה שאת כותבת אכן נכון -זה מקרה לבדיקה , ואחרי זה יהיה ניתן לדון .
לא הכל ניתן לעשות וירטואלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגיעה במרפק של ילדה בת 10 וחצי
גבי23/11/2010ד"ר אידלמן,
תודה רבה על הזמן שאתה מקדיש להתייחס לפניות השונות.
שמי גבי (גבריאל) אביה של הילדה.
לדבריך, המקרה דורש בדיקה פרטנית. אולם לכל מקום שפנינו עם התשובות של הבדיקות שלכאורה אינן מצביעות על ממצא פיזיולוגי, תשובתם - פיזיוטרפיה אינטנסיבית וסבלנות.
אולם הילדה סובלת מכאבים שלדבריה בלתי נסבלים.
אני רוצה להיות מעשי ולכן סליחה על הבוטות שבשאלתי :
האם ניתן להיעזר בך על מנת לסייע לבתי ?
אומנם אנו מאזור המרכז אבל בשביל לעזור לה לא תהיה לנו בעיה להגיע גם לחיפה.
אודה לך על תשובה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפגיעה במרפק של ילדה בת 10 וחצי - תגובה
ד''ר מרק אידלמן23/11/2010אין בעייה ,אתם מוזמנים .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הליכה לא יציבהsilat22/11/2010
בתי בת השנה ושמונה חודשיים התחילה ללכת לפני כחודשיים
הליכה שלה לא יציבה וישנה פיסוק בהליכה
זחילה שלה הייתה בהתחלה כמו כול ילד רגיל
מגיל שמונה חודשיים היא עושה שפגטים גלגולים
לפי דעת הרופא אובחנה בגיל 8 חודשיים לפי ראות הזחילה כגמישות יתר
לפני כחודש הייתי אצל אורטופד והוא אמר שזה מסתדר ואני לא רואה כול שינוי
מי מומלץ לעשות ?
אם יש מצב שיש לה שרירים חלשים ?
היא לא יציבה בעמידה נופלת הרבה ולא מסוגלת לעמוד הרבה על הרגלים מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הליכה לא יציבה - תגובה
ד''ר מרק אידלמן22/11/2010את מתארת ממצאים תקנים לילדה בת 1.8 שנים.אל תשכחי שלא כל הילדים עדיין הולכים בגילה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אולטרסאונד פרקי ירכייםסיסי21/11/2010
בני בן 3 חודשים, בדיקת האולטרסאונד יצאה לא תקינה אך בבדיקה ידנית אומרים כי הכל תקין.
האורתופד אמר שזה לא חמור והמליץ על רצועות.
רציתי לשמוע חוות דעת נוספת וכן, פרטים נוספים על הטיפול.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
סיסי22/11/2010בסיכום בדיקת האולטרסאונד נכתב כך:
לקוי במוקדים דו צדדיים
השוליים העליונים מעוגלים במוקדים דו צדדיים
הגג הסחוסי איננו מחסט.
אשמח להסבר ופירוט בעניין אני די לחוצה ולא הבנתי כ"כ מה הבעיה.
שוב אחזור, בבדיקה ידנית אומרים שהכל בסדר אך באולטרסאונד לא. והאורתופד ממליץ על טיפול ברצועות.
תודה רבה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחנת הרופא
סיסי22/11/2010MILD ACETABULAR DISPLASIA
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד''ר מרק אידלמן22/11/2010כדי לענות לך על התשובה צריך לראות US וילדה.יש דברים שלא ניתן לענות נכון באופן וירטואלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר במרפק - LATERAL CONDYLאלי21/11/2010
שלום,
הבת שלי כחודשים לאחר ניתוח שבר במרפק - LATERAL CONDYL
כחודש לאחר הוצאת מסמרים והורדת הגבס
היד שלה עדין לא מתיישרת, היא מרימה משקולת של 3 ק"ג ומנסה למתוח את היד קדימה כמיטב יכולתה.
אני מוטרד לגבי קצב ההתקדמות
האם מומלצת פזיוטרפיה מלבד הפעילות שתארתי להלן?
האם פזיוטרפיה יכולה לעזור או להזיק?
האם ללא פזיוטרפיה ניתן יהיה להגיע לישור מלא של היד?
אודה על תשובות בנושא
בברכה
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר במרפק - LATERAL CONDYL - תגובה
ד''ר מרק אידלמן22/11/2010אם יש חיבור השבר אין לך ממה לדאוג, הגבלה בתנועות מאוד שכיחה לאחר שברי מרפק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח MRI גב מותני עם ובלי ח.נ.שירי20/11/2010
שלום רב!!!
דיכוי שומן T1 T2 סגיטלי ואקסיאלי.
L5-S1 - מוקד סגנל מוגבר בקצה האחורי של הדיסק חשוד לקרע אנולרי.
אין פריצה בכל השק.
אין הצרות השק או הנקבים.
אין האדרה חריגה בשק או במבנה הגרמי.
בליטות דיסקים זעירים מ L1 עד L5.
אודה לכם אם תעזרו לי לדעת מה יש לילדה שלי בת 8.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח MRI גב מותני עם ובלי ח.נ. - תגובה
ד''ר מרק אידלמן22/11/2010בדיקת הדמייה חייבת תמיד להית ליד בדיקה קלינית.אני לא חושב שכאן בפורום אנחנו יכולים להיות פרשנים של בדיקות הדמייה בלי לראות ילדה.
באופן כללי MRI זה ניתן לפרש כתקין או פתולוי-תלוי מה ממצאים בבדיקה קלינית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בעצם הזנבמרב20/11/2010
ד"ר שלום רב,
לביתי בת ה- 12 כאבי תופת בעצם הזנב. מתקשה לקום מכיסא - מרוב כאבים. זה קרה פתאום - לא נפלה, לא קיבלה שם מכה...מה שכן, הם עושים כפיפות בטן בשיעורי ספורט על רצפת הפרקט - האם יכולה להיות סיבה לכאבים כאלה? אני מאוד מודאגת מכך - מה עליי לעשות? כרית מים חמים - לא הועילה ועשינו זאת מספר ימים. בבקשה עצתך - לאמא מודאגת :( כל טוב ותודה מראש, מרב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בעצם הזנב - תגובה
ד''ר מרק אידלמן22/11/2010שלום ,
אני בלשב ראשון ממליץ לבצע עיסוי עדין סביב עצם הזנב.אם לאחר חודש ימים אין הטבה ממליץ בחום לבצעה זריקת סטרוידים באיזור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)




.jpg)
(1).jpg)