מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- דנה אלעזר מור.02/08/2011
שלוםםםםםםם
1. האם ליריקה יכולה לעזור לכאבים שבאים ממקור גרמי.
2 האם ליריקה יכולה לפגוע באיכות של התרופה targin , ואם ניתן לשלב את שניהם.
3. האם בשנת 2011 ,בטוחים ש- ליריקה עובד גם נגד חרדות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
.02/08/2011בעלון של הצרכן של ליריקה ,רשום בתגובות בן תרופתיות ,את החומר אוקסיקודון,
אז מה זה אומר ,שלא ניתן לשלב ליריקה, עם אוקסיקוד,טרגין, אוקסיקונטין .
דוקטור מה דעתך, אם ניתן לשלב או לא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ניתן לעשות ד.31/07/2011
ש
אני מקבלת תרופת טרגין ,משולב עם טרמדקס, הבעיה כתוצאה מהתרופה טרמדקס יש לי עצירות ,זה בדוק.
איזה תרופה חזקה יכולה להיות תחליף ל- טרמדקס ,וחשוב שלא תהייה ממשפחת נוגדי הדלקת, מכוון שהטיפול ילקח לשנים רבות.
לא אפרלגן ,ולא אופטלגין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה ניתן לעשות ד - תגובה
ד``ר זאב קריסטל01/08/2011במקום טרמדקס ניתן לשלב תרופות מסוג האלטרול או סימבלטה שיתנו את אותה הפעולה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מרית.30/07/2011
שלום
אחרי שנוסו כדורים רבים גם אופיואיד.
קבלתי מדבקה של פנטה 75 מק"ג , הבעיה שהמדבקה לא מחזיקה על העור
היא נופלת , למרות שהההדבקה מתבצעת לפי ההוראות של הייצרן,חד משמעי,
מה ניתן לעשות, אפילו העברה למדבקת בוטרנס ,אני יצטרך לשים מספר מדבקות על הגוף, זה לא ישים,
מה עליי לעשות אני בכאבים קשים, (בכאב מתפרץ אני לוקחת אוקסיקוד)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרית - תגובה
ד``ר זאב קריסטל01/08/2011ניתן להדק את המדבקה על ידי פלסטרים מתאימים. כך יש פלסטר שקוף המכסה את כל שטח המדבקת ומונע את הרטבתה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בבטןשחר24/07/2011
שלום.
אני נערה בת 17, וביומיים האחרונים התחלתי להרגיש כאבי בטן מאוד חזקים מאמצע הבטן ומטה. הכאבים הם תחושה של לחץ שלא עובר. כמו כן, אין יציאות או מאוד מאוד מועטות (בד"כ סדירות וקבועות).
*אני כרגע בזמן המחזור אבל אני מכירה את כאבי המחזור וזה כאב מאוד שונה, מה גם שהכאב הוא לא בצידי הבטן אלא במרכזה.
מה עליי לעשות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר וכן ההרגשה הכללית לא טובה.
שחר24/07/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב בבטן - תגובה
ד''ר תמר ישר26/07/2011שחר
באם הדברים לא יסתדרו בעוד יומיים גשי לרופא המשפחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לאה.22/07/2011
שלום
איזה שמות של כדורים שהם משכחי כאב-- ---לא----- נוגדי דלקת,
חוץ מטרמדקס, ו אופיואיד.
(ידוע משכחי כאב נוגדי דלקת ,לשנים יכולים לפגוע בכבד)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאה - תגובה
ד''ר תמר ישר23/07/2011לאה
ישנם עוד מספר משככי כאב שאינם משתייכים לקבוצות שציינת כגון אפרלגן ,אופטלגין ועוד...
בנוסף ישנן תרופות המטפלות בכאב נוירופטי ושוב אינן משתייכות לקבוצות הנ"ל
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליריקה ומיניותאבריימלה21/07/2011
האם קיים קשר בין נטילת ליריקה לבין זקפה או יותר נכון אובדן זיקפה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליריקה ומיניות - תגובה
ד``ר זאב קריסטל01/08/2011קודם עלי לקבל את המידע אם את הליריקה אתה מקבל לכאב על רקע סקרת או האם אתה לוקח גם אופיואידים במקביל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה אפשר להסיק מהעובדה שהכאב כמעט נעלם ביום הראשוןד``ר זאב קריסטל20/07/2011
שלום,
בגלל בלטים בעמוד השדרה וכאבי גב עם הקרנה לרגל שנמשכים למעלה משלושה חודשיים
קבלתי שתי זריקות תחת שיקוף בחוליות L-4-5.
הזריקה הראשונה היתה לפני חודש: הוגדרה כ- lumbar facet joint injection
התרופות שהוזרקו הם depomedrol 80 mg + marcain 0.25% 6ml
הרגשתי שיפור בכאבים רק לאחר כ-4 ימים ולאחר כשבועיים הכאבים חזרו לאותה עוצמה שהיתה לפני כן.
הזריקה השניה היתה לפני יומיים והוגדרה כ- ive nerve root block עם חומר ניגוד
התרופות שהוזרקו הן celectone 6 mg + marcain 0.25% 2 ml
בעת ההזרקה הרגשתי כאב חד לאורך העצב ממרכז הישבן ועד מאחורי הברך.
לאחר כשעתיים היתה הטבה משמעותית בעוצמת הכאב ולאחר שעתיים נוספות הכאב נעלם כמעט לגמרי (פרט למצבים שבהם שיניתי תנוחה מישיבה לעמידה, וגם אז הכאב היה מזערי).
למחרת הכאב היה בעוצמה נמוכה ונסבלת והתגבר בעת עמידה והליכה, ללא צורך במשכך כאבים.
הרופא הורה לי להמשיך מעקב במהלך השבועיים הבאים.
א. מה ההבדל בין שתי הזריקות?
ב. האם הכאב שחשתי בעת ההזרקה של הזריקה השניה מעיד על משהו?
ג. מה אפשר להסיק מהעובדה שהכאב כמעט נעלם ביום הראשון ושוב חזר ביום השני אך בעוצמה נסבלת שלא מצריכה משכך כאבים ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקה תחת שיקוף - תגובה
ד``ר זאב קריסטל21/07/2011שלום רינה
הזריקה הראשונה נועדה לטפל בדלקת של הפרקים הקטנים שבין החוליות. פרקים אילו נקראים פאסטים. ההזרקה בעיקרה איבחונית ותפקידה לברר אם מקור כאבי הגב הוא דלקת פרקים. הזריקה השניה מכוונת לשורש נעצב היוצא מחוט השידרה והולך לרגל. טיפול זה נועד להפחית גרויים דלקתיים המערבים את שורש העצב, כמו פריצת דיסק צדדית או גרויי דלקתי אחר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב שינייםלובה19/07/2011
יש לי כאב שיניים ונפיחות הרופא שיניים רשם לי אנטיביוטיה
(אוגמנטין 875 מ"ג) שאני לאקחת מאתמול. הנפיחות לא ירדה והכאבים לא נחלשים , השאלה שלי היא: האם אני יכולה לקחת אדויל בסמוך לטיפול האנטיביוטי?
תודה רבה
לובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל21/07/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_רפואת_שיניים' id=link]רפואת שיניים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם מדבקת פנטה.18/07/2011
שלום דוקטור
אמא שלי ,קיבלה פנטה מדבקה ,לכאבים הקשים,
אחרי שנוסה גם טרגין ועוד, אבל לא עשה לה טוב מבחינת תופעות לווא,
רופאת המשפחה, אמרה שמדבקת פנטיל ,עושה מחלה קשה,
מה דעתך ,ואם אפשר להרגיע אותה, ממה שרופאת המשפחה אמרה לה ,בקשר לסכנה ממדבקת פנטה ,
מה הסכנות לטווח של שנים ,השמה של מדבקת פנטה הכוונה לכול מינון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם מדבקת פנטה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל21/07/2011שלום רב
מדבקת פנטה פועלת באופן דומה לזה של כדורי אוקסיקונטין. לכן טועה רופא המשפחה שמונע טיפול זה מאמא שלך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רומן זיו עדן.18/07/2011
שלום
אני לוקח שנים מורפיום, האם יש איזה שלב, שהגוף מפסיק לייצר עוד תעלות CAMP
וכך אני לא יצטרך להעלות מינון מורפיום.(סבילות)
אם בנימצא ,פתרון לנושא הזה של סבילות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רומן זיו עדן - תגובה
ד``ר זאב קריסטל21/07/2011כאשר מתפתחת סבילות לתרופה אחת ממשפחת האופיאטים ניתן לעבור לתרופה אחרת ממשפחה זאת. אין סבילות צולבת בין התופות השונות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גב עם הקרנה לרגלמושון14/07/2011
מזה 3 חודשים אני סובלת מכאבים בגב תחתון + הקרנה לרגל עד הברך. לא מסוגלת לעמוד או ללכת.
ב-CT יצא שיש לי בלט דיסק ב-L4-L5, וב- L5-LS1 יש זיז לטראלי שלוחץ על שורש העצב.
אני לוקחת משככי כאבים כבר למעלה מחודשיים וחצי.
ניסיתי טיפולים כגון: פיזיוטרפיה, אוסטאופטיה, עיסוי, כירופרקטיקה, זריקה אפידורלית וזריקה נוספת תחת שיקוף. שום דבר לא עזר.
הרופא שלי שלל את האפשרות של גלי רדיו בהסתמך על התגובה שהיתה לי לזריקה תחת שיקוף.
א. שמעתי על מקרים שקבלו סידרה של 3 זריקות אפידורליות תחת שיקוף.
באילו מקרים מקובל לתת טיפול כזה?
ב. באילו מקרים מקבלים טיפול בגלי רדיו?
ג. מה עוד אפשר לעשות במקרה שלי? האם כדאי לשקול אפשרות של ניתוח?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב גב עם הקרנה לרגל - תגובה
ד``ר זאב קריסטל21/07/2011שלום חן
התשובה היא שיכולה להיות תגובה טובה להזרקה השנייה ולעתים השלישית, גם לאחר שהראשונה לו נתנה תוצאה מספקת. לכן עלייך לדרוש סידרה שלימה של הזרקות תחת שיקוף רנטגן ולא להסתפק בהזרקה אחת בודדה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דניאלה עזרה בבקשה בבקשה.14/07/2011
בוקר טוב דוקטור
אחרי המון תרופות ,והמון שילובים של תרופות,
נימצאה התרופה והמינון שדרוש להקל על כאביי הקשים,
כדור בשם טרגין ,והמינון 160 מג בבוקר, ו- 160 מג בערב ,
אני יודעת שהמינון גבוה ,אבל בגלל שהמינון הוא כזה ,עדיף שאני ימשיך לכאוב את כאביי , וכול הדברים הקשים והנוראיים שמלווים כאב,
או לקחת את המינון הזה ,באישור הרופא , ולהתחיל לחיות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאלה עזרה בבקשה בבקשה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל21/07/2011שלום
התשובה היא שהטיפול בכאב חשוב מאוד לשיפור באיכות החיים, התפקוד היום יומי והיחסים במשפחה ובחברה, לכן כן יש לטפל בכאב בכל הכלים הנמצאים בידינו, כולל תרופות נרקוטיות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שששששששששש.09/07/2011
שלום דוקטור
רופא אורטופד (לא של כאב)אמר לי, ש- טרמדקס זה תרופה נרקוטית ,כמו אוקסיקודון.
כך שאין טעם לשלב אותו עם אוקסיקונטין,
זה בניגוד למה שאני יודע מקריאה.
דוקטור מה התשובה הנכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שששששששששש - תגובה
ד``ר זאב קריסטל21/07/2011שלום
טרמדקס היא תרופה בעלת אפקט אופיואידי חלש ולכן היא לא נכללה בקבוצת התרופות הנרקוטיות. היא פועלת דרך מנגנונים אחרים לשיכוך כאב ולכן מאד מומלץ לתת אותה במסגרת שילוב של מספר תרופות הפועלות במנגנונים שונים, לקבלת תוצאה משופרת יותר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- aaa.07/07/2011
שלום
אם ניתן לשלב עם טרגין 160 מ"ג ביממה , עם טרמדקס 400 מ"ג.
ואם ניתן לקחת באותו הזמן את שנהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר aaa - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/07/2011התשובה היא כן - זה שילוב שיכול לתת אפקט קליני טוב מאוד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש וסחרחורותזיו02/07/2011
לפני כשנה וחצי התחילו לי בצד האחורי של הראש כאבים חזקים למשך תקופה של כחודשיים בעת הרמת הראש למעלה הכאב היה מעין חבטה בצד האחורי של הראש שחייב אותי להוריד אותו למטה במהירות , במשך החודשיים האלה הכאבים באו ונעלמו , ויום אחד לאחר הורדת הראש למטה קבלתי מעין התקף הכאב היה כל כך חזק שלא יכולתי להזיז את הראש , כאשר קבלתי את ההתקף כל תזוזה של הראש אפילו קטנה הייתה גורמת לכאב של החבטה ומאותו יום כבר שנה וחצי בתנועות מסוימות , או שאני קם מהר מישיבה (זה בזמן האחרון), אני חוטף את ההתקפים האלה (וחשוב לציין שהכאב הפך לתמידי תמיד אני מרגיש מין כובד באזור הראש והעורף מין כאב חלש ) ומהתקף להתקף הכאב רק מחמיר, אחרי ההתקף כאשר אני מרגיש את הכאב אני מרגיש מין סחרחורת כזאת שהכל יורד למטה ואני מרגיש חוסר יציבות , וכל תזוזה של הראש מלווה במין סחרחורת שגורמת לך לחשוב שאתה הולך ליפול הכאבים של פעם היו הרבה פחות כואבים וכמעט ולא מלווים בסחרחורת.כיום בעת התקף אני חייב לקבל טיפול תרופתי כגון :זריקת בלוק , משככי כאבים חזקים וכו.הכאבים פגעו לי בתפקוד היום יומי אני לא יכול לשבת בנוח לשכב על הגב בכלל לישון על צד שמאל, לעשוות צרכים בלי לחטוף סחרחורת , לנסוע באוטו ולאחר מכן לקום אני גם חוטף את הכאב. בתנוחות מסוימות אני חוטף את הסחרחורת אפילו בלי להזיז את הראש. בעצימת עיניים אני גם מרגיש חוסר יציבות, גם אני מוגבל בתנועה לא בגלל שאני לא יכול אלא בגלל שכואב לי .
הבדיקות שעברתי ct: מערות פנים שהוא היה ,תקין ct מוח תקין עם חומר ניגוד ובלי ששניהם היו תקינים mri' מוח שהיה תקין עם חומר ניגוד, mri צווארי שהיה תקין ,מיפוי עצמות תקין, המון בדיקות דם , בדיקות ערובות עיניים ועוד המון בדיקות. בקרתי אצל כשישה ניורולוגים מהבכירים בארץ : כמו פרופסור רכס ודוקטור זמיר עקב הבדיקות שלהם וההדמיות הם שללו ניורולוגיה , נבדקתי אצל המון רופאים מתחומים שונים ולאף אחד לא הייתה תשובה מדויקת התאשפזתי לפחות 3 פעמים בגל הכאבים, בקרתי במרפאת כאב בבאר שבע ובירושלים וקבלתי סדרת זריקות בלוק שהרפו את הכאב לכמה ימים וזהו, כנראה שהמקור של הכאב הוא עצבי , במרפאת כאב בירושלים , המליצו על דפרקסאן שהתחלתי לקחת . חשוב לציין שהכאבים והסחרחורות רק מחמירים מיום ליום . היום אין לי למי לפנות כל קביעת תור לוקחת חודשים וכל יום אני רק סובל יותר , אני לא יכול להמשיך ככה , ההורים שלי לא יוצאים בגללי , אני משתדל לצאת כמה שאני יכול , זה לא פוגע רק בי זה פוגע גם בהם. אף רופא לא אמר לי תשובה מדויקת .
עוד טיפולים שעשיתי : פיזיוטרפיה שלא עזרה שיאצו שגם לא עזר טיפולים במוסקול ותרופות מהמשפחה שלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש וסחרחורות - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/07/2011שלום זיו
התסמינים שאתה מתאר יכולים להתאים לכאב ראש מסוג TENSION HEADACHE, או תסמונת עיצבית הנקראת OCCIPITAL NEURALGIA. לאור התגובה הזמנית לחסמי עצב, ניתן לבצע את אותו הטיפול באמצעות הזרקה של BOTOX לנקודות שריר רגישות בעורף העליון, שתתן אפקט למשך כחצי שנה. אפשרות נוספת היא השתלת אלקטרודות תת-עוריות הנותנות גרויי חשמלי עם הקלה בתסמינים אחרי כל הפעלה למשך מספר שעות. למידע ניתן לפנות למרפאת כאב המבצעת פעולות אילו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
זיו10/07/2011תודה על תשובתך
הדפרקסן אמור לעזור לי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדיטציה
אורן פרי D.O17/07/2011התחל את הטיפול בו בחרת בהקדם, אולי הקלה תורגש באופן מיידי. לתרגול מדיטציה יש יכולת להפחית מתחים באופן משמעותי ולפתור גם בעיות מיגרנה ארוכות שנים. אם אין הקלה חשוב כבר על הדבר הבא. איני מכיר את אחוזי היעילות של בוטוקס במקרה כזה ואם אתה סובל ללא פתרון אולי כדאי לך לברר זאת. זכור שזוהי הקלה זמנית בלבד ועם הזמן משך פעולתה יתקצר, כלומר יש להמשיך ולנסות לפתור את הבעייה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
זיו16/07/2011אניי הולך לעבור טיפול הרפיה אתה חוב שזריקת שכדאי לעשות זריקת בוטוקס לפני כל ההרפיות רק על מנת להקל את הכאב כי הוא בלתי ניסבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום - תגובה
ד``ר זאב קריסטל21/07/2011הזרקת בוטוקס רק אם טיפול ההרפייה יכשל.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

