פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה מאוד חשובה !
    ירון
    09/09/2011

    יש לי משהו שמטריד אותי לא מעט פעמים .

    כאשר אני מכופף את ראשי במצב של ישיבה או אפילו שכיבה. ומוריד את ראשי כלפי מטה .
    אני מרגיש מעין כאב חד בגב והייתי מאוד רוצה לשפר זאת .

    אני בחור צעיר בין 25 . שוקל כ 90 . אני בחור בריא . מתאמן .משתדל לעשות מתיחות ותרגילי גב .

    אך ללא הקלה .

    בעבר הייתי אצל פיזיוטרפיסט והביא לי מעין תרגילים מוזרים ..שאני צריך להוזיז ידיים מצד לצד למספר דקות להניח עם אחיזת כדור ביד....ואלו היו תרגילים מעין ללא מאמץ אבל את התוצאום רואים לאחר הרבה שיעורי בית וכמובן שזה דורש זמן ..והתחלתי עם זה בעבר והפסקתי אבל אינני חושב שזהו הטיפול המתאים ...ודרך אגב פניתי אליו . עקב שקע בגב התחתון שיש לי .


    מה עלי לעשות .
    אשמח לקבל מכם תשובה תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה מאוד חשובה !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה מאוד חשובה ! - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/09/2011

    הבעייה כנראה בעמוד השדרה הצווארי. גרויי שורש עצב יכול לתת כאב כזה.
    פיזיוטרפיה או כירופרקטיקה יחד עם תרגילי המנעות ממצבים של כיפוף ראש מוגזמים יכולים לשפר את המצב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי ליריקה
    יורם אל
    09/09/2011

    היום התחלתי לקבל כדורים ליריקה 75 מיל כפול 2
    1. מה אורך ההשפעה של כדור אחד
    2. האם יש שינויים ברמות הסוכר עקב שימוש בכדור
    3. האם ההשמנה היא עקב שחמוש בכדור או שהכדור גורם לתאבון מוגבר ואז אוכלים יותר ואז יש השמנה עקב כך
    4. האם אני מקבל טירטיס קומפאון 2.5מיל האם יה יעזור שלא יהיה התצתברות נוזלים בגוף ומתן שתן יהיה תקין כמו לפני לקבלת הליריקה
    שאלות אלו הן עקב קריאת האזהרות של התרופה
    אודה לתשובתכם
    מקבל את הכדור עקב נתוח 4 עמוד שידרה L3 L 4 פעם רביעית אני נכה צה"ל בן 60
    ויש פגיעה לפי הרופא מינימלית העצב רגל ימין שוחררתי לפני חודש משקום בני ציון חפיה
    ואני עשה 3 פעמים בשבוע פזיוטרפיה ויש לי כאבים לאורל הרגל
    לכן השאלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדורי ליריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי ליריקה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/09/2011

    משך הפעולה של ליריקה הוא 12 שעות והיא בהחלט יכולה לגרום לעליה במשקל. ניתן למנוע זאת על ידי נקיטת אמצעי זהירות מקובלים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 24 סובל מאוסטיאוטומיה, CFS,כאבים
    קובי
    08/09/2011

    אני בן 24, סובל מכאבים כרוניים מפושטים בכל הגוף, עייפות תמידית וכאבים ממוקדים בעמידה באזורים שונים ברגליים, דלקות וארטריטיס בברכיים.
    לפני כשנתיים אובחנתי כלוקה ב"CFS" וטופלתי בהמון כדורים מאז כמו: סיבמאלתה, אתופן, קספו, סטראואידים לברכיים וכו'..
    לפני כשנה אובחנה אצלי אוסטיאוטומיה בשוקיים ובירכיים ובקרוב אני אמור לעבור תיקון של ציר השוקיים בניתוח איליזרוב ותיקון של פרקי הירכיים.
    התמכרתי לכמה סוגים של כדורים אך כולם בסופו של דבר עושים לי רע! מדכאים, מורידים את החשק ונותנים תחושה סמרטוטית וגם לא ממש משככים את הכאב. יש לציין שאני גם נעזר בכדורי שינה מכוון שאני לא נרדם כמעט תמיד!
    האם כדאי לנסות לקבל אישור לקנאביס רפואי? האם זה יכול לעזור לי בשיכוך הכאב וכעזר לשינה? הבנתי שתקופת יישור הרגליים עם מכשירי האיליזרוב מאוד קשה ושיש סבל רב מהמכשיר ושמי שעובר את זה מתמכר לרוב למורפיום (מה שאני ממש לא רוצה!).
    אודה על התייחסותך האוהדת
    קובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 24 סובל מאוסטיאוטומיה, CFS,כאבים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/09/2011

    שלום קובי
    הסימפטומים שאתה מתאר בהחלט יכולים להגיב טוב לטיפול בקנביס רפואי.
    תגובה חיובית יכולה להיות גם מבחינת הכאב וגם ביכולת השינה והגברת התיאבון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    קובי
    11/09/2011

    תודה רבה על המענה דוקטור.

    אצור איתך קשר לתיאום בדיקה.

    שבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 24 סובל מאוסטיאוטומיה, CFS,כאבים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    30/09/2011

    שלום
    קנביס רפואי יכול בהחלט להוות פתרון הולם לכאב כאוני ולחוסר השינה. יש מקום לנסות טיפול זה בתסמונת שתארת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם כאב כרוני רקטלי
    ח.
    08/09/2011

    אני בן 37 וסובל כמעט דרך קבע מכאבים (ולפעמים אף דימום) ביציאות.
    לא רק ביציאות קשות ויבשות אלא גם ביציאות רכות ולחות.
    עברתי לפני כ5 שנים ניתוח לתיקון פיסורה, והליך כירורגי פרטי לפני 3 שנים
    של זיהוי ותפירת עורקים בחלחולת (שיטת הל דופלר), שאכן עזרה.
    אני מקפיד על תזונה עשירה בסיבים תזונתיים (לפעמים אפילו משתמש בקונסיל פעם ביום בבוקר והוא מצויין), וכן הקפדה על שתייה מרובה לאורך כל היום של מים (אני צורך בממוצא כ3 ליטרים של מים ביום).
    אבל למרות כל זאת, יש לא מעט ימים שהם היציאות משאירות אותי עם כאבים.
    כל הרופאים שטיפלו בי אמרו שאין מה לעשות. ניתוח לחיתוך השריר הטבעתי רק יפגע בסוגר.
    הדרך היחידה שלי להתמודד כיום עם הבעיה היא רק הטיפול בכאבים שאחרי.

    אני משתמש ב2 תרופות - פתיליות של פרוקטו-גליבנול, ומשחות עזרקאין 5% שעוזרת.
    לצערי יש פעמים של יציאות קשות שאפילו שתי התכשירים האלה לא ממש מקילים את הכאב.
    האם יש מאלחשים חזקים יותר, אפילו כאלה המצריכים מרשם ?
    אני לא מאלה שמתכוונים לעשות שימוש במשלשלים כי גם שילשול אצלי גורם לכאבים.
    אני מחפש מאלחים חזקים יותר ויעילים יותר להתמודדות עם הכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התמודדות עם כאב כרוני רקטלי - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/09/2011

    שלום
    כאב כרוני באיזור החלחולת, עם רגישות יתר, מקורו בנזק עיצבי. יש לנסות, בנוסף לתרופות משככות כאב כמו טרמדקס או אפילו אוקסיקונטין, תרופות נירולוגיות כמו ליריקה ו/או אלטרול.
    כאשר אין תגובה לטיפול התרופתי ניתן לבצע השתלת אלקטרודה בעמוד השדרה התחתון ולטפל בכאב באמצעות גרויי חשמלי. לשם כך עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת יעוץ ןטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בליריקה
    סטלה
    06/09/2011

    שלום! אמא שלי התחילה לקבל כדורי ליריקה 75MG, יש לה בעיות עמוד שידרה וגם היא קצת בדיכאון. לפני זה היא השתמשה במדבקות פנטה 50MG. מרגע שהתחילה לקחת ליריקה התחילו לה תופעות לוואי: סחרחרות ונימנומים. העברתי את הנטילת כדור מבוקר לערב ותופעות לוואי לא נעלמו.אני יודעת שאלו תופעות לוואי של ליריקה, אבל שאלה שלי כמה זמן הן נמשכות ואם הן נעלמות מתישהו. אם יש השפעה של מדבקות וליריקה ביחד. אמא שלי לא רוצה להמשיך לקחת את הכדורים בגלל התופעות לוואי ואני לא יודעת מה לעשות כי בלי גם קשה לה. אם, עם הזמן, תופעות לוואי יעלמו, אז אפשר להסביר לה את זה ולשכנע אותה, אם לא, אם כדאי להמשיך לקחת אותם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בליריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בליריקה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/09/2011

    תופעות לוואי בלתי נסבלות של ליריקה אמנם מצדיקות הפסקת הטיפול בתרופה זאת.
    יש לפנות למרפאת כאב מוסמכת לצורך הערכה מחדש של הטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בגלי רדיו
    חגית
    05/09/2011

    יש לי פריצת דיסק בין החליות L-5 S-1 .קיבלתי כבר שלש זריקות אפידורליות להפחתת כאבים. זה עזר לי מאד, בפרט הזריקה השלישית. ע"פ המלצת הרופא אני אמור לקבל זריקה רביעית שהיא מתבצעת ע"י גלי רדיו. השאלה שלי:האם כדאי לי לוותר על הזריקה הרביעית(בעקבות השיפור שחל במצבי) או כדאי לעבור את הזריקה הרביעית להשלמת הטיפול? והאם עלולות להגרם בזריקה זו תופעות לוואי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בגלי רדיו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בגלי רדיו - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/09/2011

    שלום חגית
    הטיפול בגלי רדיו נועד לחולים שהגיבו להזרקה אפידוראלית תחת שיקוף רנטגן למשך זמן קצר והכאב חזר למרות ההזרקות.
    אם היתה תגובה קלינית טובה, למשך זמן ממושך אין צורך בטיפול זה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשכם שמאל
    לימור
    03/09/2011

    שלום, מזה 3 שבוכות אני סובלת מכאב חד בגב צמוד לעצם השכם השמאלית, הכאב לא רציף אלה "מתעורר" מידי פעם במהלך היום. ניסיתי לראות אם יש תנווחה מסויימת שגורמת לכך -אבל לא. זה יכול לכאוב גם בשכיבה או ישיבה.
    בנוסף- אני בתחילת הריון (שבוע 6) מה שמונע ממני לעשות צילום.
    אני בת 30
    לא מעשנת.
    בריאה ועוסקת בפעילות גופנית (ריצה והליכה מהירה 3 פעמים בשבוע).
    ממה יכולים לנבוע הכאבים? מה שאני חוששת שאולי מדובר על "בעיה" בראה ואז נוצר לחץ על העצם.
    האם יש בדיקה שאוכל לעשות אותה על אף ההריון (תפקודי ריאה, בדיקות דם כלשהם וכ'..)
    שיוכלו לשלול או לאשר אם יש בעיה חלילה בריאה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בשכם שמאל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשכם שמאל - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    06/09/2011

    לימור שלום

    כאב בלתי רציף בשיכמה נשמע כמו מתיחת שריר או תגובה מקומית לסטרס
    הבאה לביטוי בהתכווצות שרירים
    לא ניראה לי שהמקור הוא ריאתי בפרט שאין תלונות של קושי נשימתי.
    ממליצה להיבדק קלינית ע"י רופא!!!
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר קריסטל כאבי רגליים וירך
    נירית
    02/09/2011

    אימי סובלת מכאבים עזים בירך עם הקרנות לרגל ואיננו יודעים למי עליה לפנות בקשר לכאבים אלו התוכל לעזור לה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר קריסטל כאבי רגליים וירך - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/09/2011

    שלום נירית
    כאבים בירך בגיל המתקדם מקורם כפי הנראה בשינויים ניווניים בפרק הירך, עם שחיקה קשה בסחוס. יש לבצע צילום פרק הירך ובהתאם לפנות לאורטופד מומחה לניתוחי החלפת פרק הירך לצורך יעוץ התאמה לניתוח.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים
    ספיר
    30/08/2011

    אני מתיעצת בשביל בתי, היא בת 16 ולראשונה קבלה ווסת בגיל 12, היא אומרת שמאוד כואב לה בזמן הווסת ואני באמת רואה את זה עליה, היא נחה הרבה ואם לא קצת עייפה בימים האלה, הבנתי שיש בנות שנעזרות בגלולות למניעת הריון בשביל להפחית כאבים כשמשככי כאבים לא עזרו יותר מדי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים

    ספיר
    31/08/2011

    עוד משהו שחשוב לי לציין אני שמעתי שיש כל מיני סוגים של גלולות במיוחד הבנתי שגלולות עם מינונים נמוכים יותר מתאימים לה לדוגמא פליים שככה שמעתי עליה, האם באמת מינונים נמוכים יותר מתאימים לנערה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאבד תקווה - פילונידל סינוס
    רואי
    30/08/2011

    שלום,
    ...

    בשנת 2006 בזמן מלחמת לבנון השנייה, הרגשתי כאבים באזור הישבן ופניתי לרופא היחידה, הרופא המליץ לנתח אותי בשדה לאחר זיהוי של פילונידאל אבצס, אך לאחר דיון קל, הסכמנו שננו על העובדה שאפשר לחכות עד תום המלחמה ולנתח...כמובן לאחר המלחמה, הביורוקרטיה הצהלית גרמה לכך שבמשך 5 חודשים לאחר התלונות על הכאב ובמקביל לידיעתו של רופא היחידה, נשלחתי לניתוח, סוף סוף...נאמר לי שהסירו לי את הסינוס במלואו, והחור - כן חור לא קטן, כ - 5 ס"מ לאורך ו - 3 + פנימה, אט אט החלים והתגבש לצלקת בהדרתה...כ3 שנים לאחר הניתוח במהלך נסיעה ארוכה ( לאמריצר בהודו... ) התחלתי לחוש כאבים באזור הצלקת...נבהלתי נורא והחלטתי לרכב על אופנוע כי הלחץ במקום אחר...זה עזר ואכן הטיול עבר בשלום...3 שנים לאחר מכן באוקטובר 2010, לאחר חודשיים במקום עבודה שהצריך ממני, ישיבה ממושכת ( כ8 שעות בממוצע ) התחלתי לחוש בכאבים, שוב באזור הצלקת, חשבתי לתומי, אולי זה כאבים בשרירים של התחת, אך לשווא, מפה הסיפור רק מסתבך או יותר נכון מייאש...פניתי לרופא משפחה ( 1, תחילת ספירת הרופאים...) בכללית שטען שהאבצס חזר וצריך לנתח..., רצתי לאסותא, בכדי להקדים את הניתוח ופניתי לרופא (2 ) מומחה שיזרז את ההליכים, הרופא המומחה, דחה בתוקף את חזרת האבצס, ונתן לי כדורים ( 1, תחילת ספירת נסיונות הטיפול ) נגד דלקת בעצם הזנב ( כיוון שהוא חשש שכואב לי בזמן שהוא נוגע באזור העצם ) ולאחר מכן שלח אותי למיפוי עצמות ( 2 ), לא ממש עזר ולא גילו כלום, לאחר ניסיון קצר שזה יעבור מעצמו, מה שלא קרה, פניתי שוב לרופא וההלה שלך אותי לעשות מ.אר. איי ( 3 ), שלילי ממצאים כמובן. פניתי לשכנו, עוד רופא מומחה באסותא ( 3 ) וזה הפנה אותי למרפאת כאב, פניתי לרופא הכאב - אסף הרופא ( 4 ) וזה קבע זריקת אפידורל לאזור הצלקת בכדי לרכך אותה ולשכך את הכאב, במקביל נפגשתי עם רופא כאב אחר ( 5 ) וזה קבע שהכאב שלי הוא כאב נוירולוגי ונתן לי כדורים ( GABAPENTIN ) שמיועדות לחולי אפילפסיה, אחרי שלושה שבועות של סחרחורות ודיכאון ( ושום שיפור בכאב ) החלטתי לזרוק את כולם לפח...באותה חצי שנה של נסיונות טיפול, קיבלתי שתי זריקות אפידורל ולאזור הצלקת וכלום לא עזר, לפחות לא עד עכשיו...פניתי אף לנוירולוגית ( 6 ) שהפנתה אותי למנתח פלסטי ( 7 ) ולאף אחד לא הייתה תשובה...לא שאני מאשים חס וחלילה, אך זה המצב...



    נכון לעכשיו עברו 10 חודשים של כאב כרוני אינספור בדיקות ורופאים ובכדי לא לעצור את החיים...התחלתי בתביעה משפטית את הצבא ( החברים היקרים שלי מהמילואים ) ואף טסתי לשליחות של שנתיים של הסוכנות, כך שכרגע אני בחו"ל, מקווה למצוא פה פתרון או אולי לקבל איזה עצה מרנינה או חדשה...

    תודה רבה, זה היה ארוך ומייגע...

    רואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאבד תקווה - פילונידל סינוס - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/09/2011

    שלום רואי
    יש פתרון לבעייתך והוא Sacral nerves stimulation (קרא בגוגל).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פארקינסון וכאב
    יוסי אלף
    24/08/2011

    אבי חולה פארקינסון מזה כעשר שנים ומטופל בתרופות, גם נגד כאבים.
    למרות זאת מתלונן באופן קבוע על כאבים, בעיקר כאבי שרירים וגב.
    שמענו רבות על הצלחות רבות בטיפול באמצעות גראס רפואי אולם רופאת המשפחה שלו טוענת שהיא "לא מאמינה בזה" ומסרבת לבחון את האפשרות.
    יצויין כי אבי מעולם לא עישן סיגריות ומתקשה בשאיפה ולכן צריך לחשוב על דרך אחרת מעישון לנטילת הגראס.
    מה ניתן לעשות? האם יש טיפול אחר שמתאים למצבו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פארקינסון וכאב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פארקינסון וכאב - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    29/08/2011

    שלום יוסי
    קנביס רפואי יכול אמנם, במקרים מסוימים, להקל על כאבים ולשפר מצב רוח, אך מצד שני שימוש ממושך בו יכול גרום לנזק מצטבר למוח. מאחר ומחלת פרקינסון עצמה מתאפיינת בנזק מצטבר לתאי המוח, ברור שאין צורך להוסיף גורם נוסף. לכן מומלץ למצוא פתרונות אחרים לבעייה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם טרמדקס במציצה
    .
    22/08/2011

    שלום

    האם טרמדקס במציצה ,עוקף את הקיבה ,וכך ימנעה את העצירות שהיה לי ,עם הטרמדקס בכדור ,ובטיפות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם טרמדקס במציצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתו ולשאלתי בלוק אפידורל

    צביקה
    23/08/2011

    האם ניתן לקחת טרמדקס פלאשטב כתחליף לשאר הכדורים, ולהמנע מהשפעה במקרה של כבד שומני?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם טרמדקס במציצה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    24/08/2011

    שלום
    התרופה נספגת דרך רירית הפה לדם ומגיעה לקולטנים במעי, שם נוצרת ההשפעה של עצירות. מכאן שתופעה זאת לא קשורה לעקיפת הקיבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוק אפידורל
    צביקה
    21/08/2011

    סובל מזה כחודשיים מהתקפת כאב חמור בגפיים מגב תחתון עד ברכיים במיוחד בקידמת רגל שמאל. בן 34.לא עובד חודשיים. כאבים מתגברים בישיבה והחמרה בשכיבה מלאה.
    איבחון CT ו MRI של דיסק ניווני l1-l2 מלפני שנתיים וחצי. ישCT חדש עדיין ללא פענוח.
    מטופל בכדורים לאורך החודשיים בוולטרן שבועיים- אח"כ מדבקת בוטרנס 10/20 + לאחר זריקות וולטרן וטרמל במאיר הוסיפו לי: רוקסט פלוס + אטופן 400 + טרמל 50 רק כשיש כאבים חזקים - הפסקה של שבוע והמשך רק אם רוקסט פלוס והכאבים הוחמרו - אחרי שבוע טרמדקס 100 מ"ג + אטופן 600 X 2 יח' - לאחר שבוע, הורדתי לחצי כדור מכל אחד.
    ביום חמישי אובחן באולטרסאונד כבד מוגדל חשד לשומני - הרופא משפחה החליט שאפסיק עם הכדורים, והפנה אותי למיון מאיר לקבל בלוק אפידורל - הלכתי בשישי נאמר לי שם שמבוצע רק במרפאת גב ועלי לקבוע תור, שיחררו אותי לאחר זר' וולטרן+ טרמל.
    לא מצליח לדבר עם מח' גב בטלפון - לא עונים - ומרפאת כאב במאיר סגורה עד 5/9.

    מה עושים? באחריות מי הזריקות בבי"ח? למה לא מפנים ישירות למח' מהמיון?
    האם צריך לבקש הפניה למיון אחר? האם באיכילוב אפשר להתקבל מכללית בדחיפות?
    האם הזריקה היא הפתרון המומלץ?

    מטופל אצל מטפל פרטי בשיטת אלכסנדר ויש הטבה בכאבים ובתנועה, אך מפחד להשאר ללא משככים, ובכל פעולה במסגרת קופ"ח נדרש זמן המתנה ארוך לתור.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוק אפידורל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוק אפידורל - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    24/08/2011

    שלום צביקה
    זריקה אפידוראלית של סטרואידים יכולה בהחלט לעזור במקרה של פריצת דיסק בין-חולייתי. את הזריקות ניתן לקבל במסגרת מרפאות הכאב גם במאיר וגם באיכילוב.
    במידה והתור ארוך ניתן להתאשפז דרך חדר המיון במחלקה האורטופדית ולקבל את הטיפול כמקרה דחוף.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור תמר ישר
    .
    20/08/2011

    שלום

    האם תרופת אתופן, ניתן לקחת במצב כרוני לשנים רבות מאוד,
    בשילוב עם אופיואיד,


    מבלי שתהייה פגיעה ב- לב או בכול איבר אחר, לפי ניסיונך, ולפי מחקרים.

    ואם תקופה של 16 שנים ,זאת תקופה מספיק ארוכה ,כדי לקבוע על התרופה מבחינת בטיחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום דוקטור תמר ישר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דוקטור תמר ישר - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    20/08/2011

    שלום
    אין לקחת אטופן או כל תרופה אחרת ממשפחת נוגדי הדלקת לתקופה ארוכה - שבועיים רצןף מקסימום או לסרוגין
    ד"ר ישר תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת MRI
    מושון
    18/08/2011

    שלום ד"ר,
    להלן ממצאי בדיקת MRI :
    L4-L5 - בקע דיסק פוסטרולטרלי שמאלי, עם לחץ על השק הדורלי ולחץ קל על השורש ברצס הלטרלי משמאל, שורש L5.
    א. מה זה אומר? אשמח לקבל הסבר.
    ב. אני סובל מכאבים כבר למעלה מ-3 חודשים ולא מתפקד כמעט בכלל. טיפולים בזריקות תחת שיקוף וגלי רדיו לא עזרו.
    מה עוד אפשר לעשות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקת MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות בדיקת MRI - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    24/08/2011

    שלום מושון
    מדובר בפריצת דיסק בין חולייתי, עם תגובה דלקתית וגרויי של השורש העיצבי היוצא מחוט השדרה בגובה L5-S1 . עליך לפנות למרפאת כאה לקבלת זריקות של סטרואידים לאיזור יציאת השורש העיצבי (בהנחיית שיקוף רנטגן).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום