מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עצב טרגימינליעמרי18/08/2011
השלום והברכה, אני סובל מכאב עז בלחי הנגרם מהעצב הטרגימנלי.
שאלתי היא מה ניתן לעשות בכדי להפתר מהכאב הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצב טרגימינלי - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/08/2011שלום עמרי
יש מגוון רחב של טיפולים בבעייה הכוללים טיפול תרופתי באמתעות תרופות נוירולוגיות, הזרקות לנקודות טריגר, חסמי עצב, טיפול הגלי רדיו ועוד.
כל אלו מבוצעים במסגרת מרפאות כאב מוסמכות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
עמרי09/04/2012תודה על התחייסותך,האם אתה מכיר רופאים אשר מטפלים בנושא זה באזור ירושלים?
אני ירושלמי וקשה יהיה לי להגיע לעפולה אז אשמח לדעת על רופא אשר עוסק בנושא כאב הטרגימנל באזור י-ם שעליו תמליץ לי.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בגלי רדיונופר17/08/2011
שלום,
מזה ארבעה חודשים אני סובלת מבקע דיסק שגורם לכאבים עזים בגב עם הקרנה לרגל ולברך.
לאחר 2 זריקות שקבלתי תחת שיקוף שלא עזרו עברתי טיפול בגלי רדיו PULSED.
יומיים לאחר הטיפול רמת הכאב פחתה מעט. אך עדיין יש כאבים וקשה לי לעמוד וללכת.
מה זה אומר?
במידה והטיפול הצליח, לאחר כמה זמן אמור להיעלם הכאב והאם הוא אמור להיעלם לחלוטין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בגלי רדיו - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/08/2011שלום חן
התגובה לטיפול בגלי רדיו יכולה להופיע גם שבועיים ויותר לאחר הטיפול. אם יש רק הקלה חלקית ניתן לחזור על הפעולה לקבלת אפקט עמוק וממושך יותר. אם כל אלו לא עזרו והכאבים נמשכים יותר מחצי שנה, רצויי לפנות לאורטופד גב ולשקול התערבות ניתוחית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוב התרופות.17/08/2011
שלום
רוב התרופות לשיכוך כאב ,לא מתאימות לכאב כרוני ,שבוא החולה צריך לקחת את התרופה יום יום, באופן קבוע, מלבד תרופות אופיואיד שאני לוקח,איזה תרופה ניתן לשלב עם אופיואיד, טרמדקס לא מתאים,אדוויל ליקוי ג'ל ודומיו לא ניתן לקחת יום יום עקב סיכוניו,בתור רופא כאב וותיק ומנוסה ,איזה כדור חזק ,שניתן לקחת אותו כרוני מבלי פגיעות בלב או כבד..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוב התרופות - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/08/2011שלום
תרופות שניתן לשלב כטיפול בכאב כרוני הן מסוג נוגדי הדיכאון ובעיקר אלטרול וסימבלטה.
אם יש מרכיב בולט של נזק עיצבי רצויי לשלב גם תרופות ממשפחת נוגדי הפירכוסים כמו ליריקה. טיפול שיקומי ותעסוקתי חשובים לא פחות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי בטן ממושכיםתהל17/08/2011
שלום רב,
מזה חודשיים סובלת מכאבי בטן בצד שמאל של הטבור.
עשיתי את הבדיקות הבאות וכולם תקינות: בדיקות דם וספירת דם, בדיקה גניקולוגית, בדיקת נשיפה, בדיקת צליאק, אולטרא סאונד בטן עליונה, קולונוסקופיה וירטואלית.
האמת שזה נמאס ללכת עם כאב כזה כל הזמן ולא לדעת מאיפה זה בא.
אשמח לשמוע את המלצותיכם לפתרון.
תודה מראש
תהל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי בטן ממושכים - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/08/2011שלום
הכאב יכול לנבוע גם מגרויי של עצב בין צלעי מספר 10. ניתן לבצע חסם עצבי של עצב זה לצורך איבחון וכן צילומי CT של עמוד שדרה גבי לאיבחון בעייה בעמוד השדרה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר זאב קריסטלעילום שם16/08/2011
שלום רב, ברצוני לשאול שאלה שמטרידה אותי נורא
לאחר טיפול שיניים בשן אחת בלבד נהיה לי כאב נוראי
לכאב בשן נוסף כאב ראש אחורי צד שמאל ( גם השן צד שמאל) שנאמר לי שמגיע מלחץ ושרירים תפוסים
לאחר אין ספור רופאים מרפאות כאב והרבה ייסורים החלטתי לקחת החלטה על דעת עצמי ועשיתי בטוקוס באיזור של כאב הראש
הכאבים גם בשן וגם בראש נעלמו לי לשנתיים מלאים ללא שום כאב
עכשיו לצערי אותה שן התחילה לכאוב שוב שנתיים אחרי ולפי 6 רופאי שיניים מלאה בדלקת ששום אנטיביוטיקה לא עוזרת לה
הייתי רוצה לדעת ד"ר קריסטל היקר האם יש קשר בין השן לראש שכן גם הראש מאחורה שוב כואב לי
הייתי אצל מומחה נורולוג שאמר שאין קשר בין השן לראש וכי זה צירוף מקרים
ואלה שני בעיות שונות וברגע שמגיע הכאב בשן הלחץ מגיע איתו והטראומה ולכן הראש צד שמאל מאחורה כואב
הייתי רוצה לדעת את תשובתך לא פעם ענית לי והתשובות שלך תמיד היו נכונות אני מאוד מאמינה בך
והאם יכול להיות שהסבל ששוב חזר עכשיו יעלם שוב ומה הסיבה שהוא חזר והאם יש קשר בין השן לראש
האם איזשהו עצב נפגע השתקם ושוב יש תריגר שזה הדלקת בשן שמפעיל אותו?
סליחה על ריבוי השאלות תודה מראש על התשובות
אתה מלאך בדמות רופא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משהו נוסף חשוב
שונית19/08/2011חשוב לציין שהשן שהתחילה לכאוב לפני חודשיים הגיעה ללא כל כאבים בראש רק עכשיו לפני שבוע הכאבים בראש שוב התחילו
לכן אני כבר לא יודעת מה לחשוב
אנא תעשה לי סדר בראש
האם חיי יראו ככה מלאים בכאב או האם יש סיכוי שזה ייעלם ממני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה לא עונים בבקשה תענה לי ד"ר זאב
עילום שם22/08/2011בבקשה תענו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר זאב קריסטל - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/08/2011שלום שונית
יש בהחלט קשר בין מערכת העצבים של הפנים לזו של הראש והעורף. לכן כאב שמקורו בנזק עיצבי באיזור הלסת יכול לגרום לכאב המוקרן לראש ואפילו לצוואר האחורי.
כאב כזה שמקורו בנזק עיצבי ניתן להקל על ידי תרופות נוירולוגיות כמו ליריקה , גבפנטין וכדומה.
עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת יעוץ בנושא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאין עלייך דוקטור זאב
עילום שם24/08/2011תודה רבה על התשובה המהירה
כבר לקחתי ליריקה פעם קודמת שזה קרה וזה לא עזר לי הדבר היחיד שעזר לי זה בוטוקס שעשיתי בראש שהעביר לי את הכאבי ראש
כרגע אני אחרי עקירת השן ועדיין יש כאבים לפעמים נעלם לפעמים לא
רציתי לדעת איך יכול להיות שזה נעלם לשנתיים ועכשיו חזר
יכול להיות שעצב יכול להשתקם
כבר ניסיתי עכשיו המון תרופות שלא עוזרות
אני רוצה לדעת אם אני יכולה לעשות טיפול בגלי רדיו?
שמעתי רק דברים טובים על הטיפול בגלי רדיו האם עכשיו אחרי שניסיתי הרבה כדורים כגון ליריקה 300 מ"ג
אנ יכולה לפנות לגלי רדיו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה תענההההההה לי
עילום שם03/09/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלנטר פסצאיטיסמירי13/08/2011
שלום רב, אני בת 65. באולטראסאונד נמצא שיש לי התעבות של הפסציה באזור
הקשת בצד הרגל אחרי העקב, עם נוזל סביבה, ללא עדות לקרע. עובי הפסציה כ-5 מ"מ, לעומת האזור הבריא שהוא 2.9 מ"מ. במהלך 3 השנים האחרונות טופלתי בכל טיפול אפשרי, כולל זריקות קורטיזון, פיזיותרפיה, מתיחות (עד היום), דיקור, מדרסים טובים,
גלי הלם פעמיים. השלמתי עם העובדה שהכאב הוא כרוני וקשה לי ללכת, אבל מידי
פעם עולה בי מחשבה אולי יש היום דרך מתקדמת להקל או לחסום את הכאב?
עלי לציין שאיני מעוניינת בניתוח וגם תרופות אורטופדיות אינן מתאימות לי.
בתודה מראש, מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלנטר פסצאיטיס - תגובה
ד``ר זאב קריסטל24/08/2011נסי נעליים מיוחדות - APOS
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דן שלום emportnet.12/08/2011
שלום
דוקטור מה המינון המקסימלי של תרופת ליריקה .
אני לוקח בבוקר 300 מ"ג ליריקה בשילוב עם 120 מ"ג טרגין
ובערב 300 מ"ג ליריקה עם 40 מ"ג טרגין.
(הטיפול הוא בשביל כאבי תופת כרוניים ,בלתי פוסקים ,כול מילה לא יכולה לתאר את גודל הכאב).
ליריקה נוספה לפני 10 י מים בלבד,אני חש קצת רעדים,ועל חולשה אין מה לדבר,
אבל אני מניח שהרעידות והחולשה יחליפו ,בגלל שהתרופה נלקחה בסך הכול 10 ימים.
שאלה- דוקטור אורטופד אמר לי ,שהמקסימום של ליריקה עד 300 ביממה,
והרופא שלי נתן לי 600 מ"ג ליממה, דוקטור אני מאוד דואג שמה הכדור
יעשה נזק,
דוקטור מה מינון מקסימום של ליריקה ,ואם מינונים כאלו של 600 מ"ג ליריקה ביממה, מקובלים עליך, בתור רופא מומחה מאוד בכאב ,ומה הנזק שיכול לגרום ליריקה במינון 600 מ"ג ליממה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דן שלום emportnet - תגובה
ד''ר תמר ישר13/08/2011דן שלום
המינון המקסימאלי של ליריקה ליממה הינו600 מ"ג
המשך כך
הרבה בריאות!
ד"ר תמר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה של אמא.10/08/2011
שלום אנה אני חושש מאוד .תנסה לענות על כול השאלות השאלות. תודה
אם תרופת איבופרופן הפגיעה שלו היחידה זו לאנשים שיש להם בעיה במערכת העיכול, כיבים , או דלקות, אז התרופה הזאת עלולה לגרום, דימומים בכיבה,
שאלות- התרופה הזאת וותיקה מאוד, אם יש לפי ניסיונך, או לפי המחקרים בכמעט 50 שנה אחרונות, פגיעה לבבית, באנשים שאין להם בעייה לבבית,
2. אם התרופה יכולה לעשות דימומים בכיבה לחולה שהכיבה שלו תקינה לחלוטין, .
3-האם יכול להיות בעיה, לחולה שנוטל את התרופה ,על ידי רופא מטפל, (((((לשנים ארוכות מאוד, ))) לפי המידע שנתתי ,שאין בעיה לבבית, או במערכת העיכול.
אנה תשובתך ,וניסיונך העשיר, חשוב לי , בקשר ל-אמא בסביבות ה- 40* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה של אמא - תגובה
ד''ר תמר ישר13/08/2011אמא שלום
לשאלותייך
איבופרופן הניטלת לאורך זמן יכולה ,בבני אדם בריאים לחלוטין לגרום לנזק במערכת העיכול וכן במערכת הקרדיו וסקולארית!!
מניסיוני -לא היו לי מיקרים שנטלו תרופה זו באופן עיקבי לאורך שנים
בהחלט התרופה יוכלה ליגרום לנזקים כמו דימומים בקיבה, מערכת לבבית וכלי דם
הרבה בריאות
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זאב קרמר.10/08/2011
שלום
אם יש מינון מקסימום לתרופת ליריקה, שהרופא יכול לתת ,במידה ויש השפעה
טובה מהתרופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זאב קרמר - תגובה
ד''ר תמר ישר13/08/2011זאב שלום
המינון המקסימאלי של ליריקה ביממה הינו 600 מ"ג
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מורן אטיאם סול.09/08/2011
בעלון של הצרכן של ליריקה ,רשום בתגובות בן תרופתיות ,את החומר אוקסיקודון,
אז מה זה אומר ,שלא ניתן לשלב ליריקה, עם אוקסיקוד,טרגין, אוקסיקונטין .
דוקטור מה דעתך, אם ניתן לשלב או לא, כי אני משלב אותם במסגרת הטיפול הרפואי
טרגין כולל ליריקה.
אם תוכל להסביר כיצד פועלת ליריקה ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מורן אטיאם סול - תגובה
ד''ר תמר ישר13/08/2011סול שלום
ניתן לשלב ליריקה עם אוקסיקוד
ליריקה פועלת במנגנון שונה לחלוטין מהאוקסיקוד
קיים אמנם אפקט מוסף מבחינת ההשפעה על הערנות-יחד יכולה להיות יותר השפעה של טישטוש או ישנוניות.
בהצלחה בטיפול
ד"ר תמר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהחיים08/08/2011
רציתי לדעת האם התרופה TARGIN הניתנת לכאבים יכולה לגרום נזק למושתל כליה והאם היא גורמת לעצירות ושאלה אחרונה האם היא
ה-TARGIN יותר חזק לכאבים ממדבקת דורוג'סיק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/08/20111. טרגין לא אמורה לגרום לעצירות.
2. טרגין במינון מתאים שווה ערך בעוצמתו לדורוג'זיק.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעל השאלה הראשונה לא ענית לי
חיים09/08/2011האם התרופה יכולה לגרום נזק לכליה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעל השאלה הראשונה לא ענית לי - תגובה
ד``ר זאב קריסטל09/08/2011לטארגין אין השפעה על התפקוד הכליתי, בתנאי שלחץ הדם נישמר בערכים תקינים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הכונה במינון מתאים
חיים22/08/2011אם אני לוקח 10 מג טרגין אז איזה מינון של דורוגסטיק אני צריך לקחת בשביל שזה יהיה אותו מינון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצהחן08/08/2011
אני סובלת ממיגרנה כבר כמה שנים והופניתי לנירולוגית בבי"ח הקרוב למקום מגורי (עפולה) היא נתנה לי ריזאלט ובעיקרון אמרה לי שאין יותר מידי מה לעשות. הייתי רוצה לנסות למגר את התופעה הזו של המיגרנה. שאלתי היא האם יש מרפאות מתמחות במיגרנה? ואם כן האם תוכלו להמליץ לי על רופא או מרפאה?
תודה
חן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלצה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/08/2011שלום חן
אמנם יש מרפאות המתמחות בכאבי ראש. יש מרפאת כאבי ראש באיכילוב ובבלינסון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול ממומלץאיריס07/08/2011
אמי בת 72 מטופלת מזה שנה בכדורי פרקוסט 5 מ"ג עקב כאבים בצד העורף, וכאבים באזור המותן .
אמי סובלת מאסטמה שנים רבות
לפני כחודש נפלה (אינה זוכרת את הנפילה) ופונתה לבית חולים שם אובחנו שברים בצלעות ובשורש כף היד.
בבית חולים קיבלה תרופת טארגין 5מ"גבשילוב עם פרקוסט לפי הצורך.
כאשר השתחררה קיבלה מרשם לאוקסיקונטין אשר לדבריה פחות עוזר לה.
שאלתי האם ייתכן כי כדור הפרקוסט שנטלה שעתיים לפני , גרם לנפילה?
מה ההבדל בין טארגין לאוקסיקונטין מעבר לנושא העצירות, והאם הוא מומלץ יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול ממומלץ - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/08/2011שלום איריס
טרגין זה אוקסיקונטין בתוספת חימר המבטל את אפקט העצירות שלו.
לגבי הנפילה - אין כל אפשרות לדעת מה גרם לה, יש הרבה גורמים שיכולים לגרום לנפילה, לכן יהיה קשה מאוד להוכיח קשר נסיבתי בין נטילת התרופה לבין הנפילה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב באוזן ובקרקפתדורית כהן03/08/2011
שלום אני בת 41 וכבר 5 ימים יש לי כאב שהתחיל באוזן, התפשט לצד שמאל של הראש. הכאב הוא כאב בקרקפת כאילו יש לי פצע, כאב משתנה וכן כאב חד ברקה שמופיע לכמה שניות ומגיעה בגלים. בנוסף האוזן עצמה והאזור כואב למגע. הלכתי לרופאת משפחה והיא אמרה שנאוזן לא מודלקת וכן הלכתי לרופא שיניים והכל בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב באוזן ובקרקפת - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/08/2011שלום דורית
כנראה שמדובר כאן בנאוראלגיה של אחד מעצבי הפנים. עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכת להתחלת טיפול רפואי המתאים לסימפטומים שתיארת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דנה זאבי ע אנה דחוףףףףףףף.03/08/2011
היי
הכי בקצרה - אני סובלת מכאבים מופשטים ,כולל כאבי גב תחתון קשים ביותר ,עליי לציין שאני סובלת מסרקואידוזיס,ועברתי תאונת דרכים בן השאר, נגרם לי שבר באגן,
קבלתי מהרופא המון תרופות מכול הסוגים,לאחרונה קיבלתי אוקסיקונטין,ועכשיו טרגין 160 מג ליממה,
האם תרופת ליריקה יכולה לעזור בשילוב עם טרגין,
כי יש לי גם כאב גרמי כתוצאה מהשבר באגן,וגם ארטלגיה 15 שנה מסרקואידוזיס,
רצתי את דעתך לגבי רוקסט פלוס,האם ניתן לקחת אותו לתקופה בלתי מוגבלת,
קודאין ,פרקצטמול, יש כתבות לא טובות על התרופה ,
האם הוא יכול לפגוע בלב .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה זאבי ע אנה דחוףףףףףףף - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/08/2011היי
אני מאוד ממליץ לך לפנות למרפאת כאב מקצועית לקביעת טיפול נאות בכאב ואולי לשקול בהמשך מתן מתמשך של תרופות ישירות לחוט השדרה, באמצעות משאבה המושתלת תת-עורית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

