מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פגיעה בעצב בעקבות שלבת חוגרתאלבו בת שבע30/05/2011
אני סובלת מזה שנה וחצי מכאבים באזור העכוז עקב שלבקת חוגרת טופלתי בזמנו בזובירקס ובמהלך התקופה בתרופות משככות כאב כמו ליריקה, צימבלטה וכו' שגרמו לי תופעות לואי קשות ואז נאלצתי להפסיק ליטול אותן. אני סובלת מאוד מכאבים מתקשה לשבת ולשכב על הצד הכואב. ניסיתי דיקור סיני(10 טיפולים) אולם לא עזר לי.נשלחתי ע"י ניאורולוג למרפאת כאב וביקתי לעבור טיפול בגלי רדיו האם לדעתכם הטיפול יכול להקל לי על הכאב? האם הטיפול נכלל בסל הבריאות כי הבנתי שהוא מאוד יקר. והאם אתם יכולים להמליץ לי על רופא המומחה לנושא שטיפל בבעיה כמו שלי.
אשמח מאוד לקבל את תשובתכם בהקדם.
תודה מראש
בת-שבע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פגיעה בעצב בעקבות שלבת חוגרת
ד``ר זאב קריסטל31/05/2011שלום
הטיפול בגלי רדיו כלול בסל הבריאות וניתן לקבל אותו במרפאת כאב בבתי החולים המרכזיים.
הטיפול בכאב הנמשך זמן ממושך כל כך הוא אלקטרודה לגרויי חשמלי של העצב או חוט השדרה ולא טיפול בגלי רדיו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשוב לי דחוף.29/05/2011
דוקטור
אני מקבל 160 מ"ג ליממה טרגין ,בעקבות סרקואידוזיס קשה.
השאלה- האם מורפיום במינון של 160 מ"ג, לתקופה של שנים רבות מאוד,
לפי הידע של עשרות שנים של מחקרים, על מורפיום וניסיונכם שלכם
האם מורפיום יכול לגרום (((((( למחלה הקשה )))))))) ,גם בעקבות החלשת המערכת החסונית.
ואם יש איזשהוא בדיקה שאתם מצעים לעשות בעקבות לקיחת מורפיום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לי דחוף - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/05/2011שלום
אמנם יש פגיעה במערכת החיסונית בעקבות נטילת מורפין במינון גבוה למשך זמן ממושך.
אין בדיקה ספציפית לכך, אך יש מחקרים המראים זאת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר' תמר ישרנטלי24/05/2011
דר' תמר שלום,
לאחר חבלה בברך ישנה אבחנה של קרע במיניסקוס + RSD בברך עם נפיחות כאבים, רגל קרה ועוד תסמינים נוספים. הרגל לא מתישרת . אני עושה פיזיוטרפיה. האם זריקה אפידורלית מומלצת. אורטופד שלי מכריח אותי לעשות את הזריקה אני לא רוצה להסתכן.
בבקשה המלצתך
בתודה נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לדר' תמר ישר - תגובה
ד''ר תמר ישר25/05/2011נטלי שלום,
זריקת אפידוראל לא תעזור !!
יש צורך בשילוב של טיפול תרופתי ספציפי ותוספת של אינפוזיות של לידוקאין -רצוי שתתיעצי עם מרפאת כאב ותבצעי שם את הטיפולים.
בהצלחה.
ד"ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקעשי23/05/2011
שלום רב
אני אחרי ניתוח בקע בצלקת עברו 4 חודשים ועדיין סובל מכאבים נבדקתי על ידי כירורג
והוא אמר שאין בקע ולפנות למרפאת כאב האם יש להם כלים לעזור במקרים כאלו
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקע - תגובה
ד''ר תמר ישר25/05/2011שי
פנה למרפאת כאב ואני בטוחה ששם תמצא מזור.
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בקרקפתצא23/05/2011
בת 37, מאתמול בלילה כאב בקרקפת מאחור שמרגיש כמו כאב אחרי מכה אבל לא קיבלתי שום מכה, פשוט הלכתי לישון בלילה והרגשתי כאב כשהנחתי את הראש על הכר, מיששתי את האזור אין שום פצע רק כואב ולא יודעת ממה זה יכול להיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בקרקפת - תגובה
ד''ר תמר ישר25/05/2011הכאב כמו שבא יעבור
אם ימשך לאורך זמן
התייעצי עם נוירולוג
הרבה בריאות
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםספיר19/05/2011
בעבר התיעצתי איתכם על התרופה טרמדקס:
לקחתי אותו במשך כמה שנים(אחרי שניסיתי תרופות רבות) והיה נפלא-פחות כאבים,יותר מצב רוח,שינה טובה יותר.
הבעיה שהוא נחלש בהשפעתו.מה לעשות?
ניסיתי הכול-את כול סוגי הטרמדקס(בטיפות,מסיס,רגיל...).
אני חושב שהגעתי למינון של 200 מ"ג לפחות ליום.אבל ניסיתי להעלות וזה לא כול כך עוזר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר תמר ישר25/05/2011לופוס
טרמדקס ניתן להעלותה עד 400מ"ג ליממה
היוםיש טרמדקס OD חד יומי אם לא יעזור ניתן להחליף תרופה !!
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לבתאמירה17/05/2011
איזה פתרונות יש לילדה בת 17 שסובלת מכאבי מחזור? היא לוקחת אופטלגין אבל ההשפעה פגה וצריך לקחת שוב, אני בררתי קצת אצל גניקולוג שלי שאומר שהוא צריך לבדוק אותה אבל בעיקרון גלולות כמו פליים יכולות להשפיע לטובה ואני בתור אמא לא ששתי לרעיון הזה אבל אם זה עוזר אולי כדאי לשקול את זה... עד כמה זה באמת עוזר ומשפיע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לבת - תגובה
ד''ר תמר ישר17/05/2011אמירה שלום
כאבי מחזור הם חלק ממוחיותו של הגיניקולוג !!
ישנם משככי כאבים רבים שיכולים לעזור בזמן המחזור ובימים הקודמים לו בינהן התרופות ממשפחת נוגדי הדלקת.
בכל אופן הייתי מתייעצת איתו שוב
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופטלגין
רווית17/05/2011אצלי הוא משמש כבר שנים כפתרון האידיאלי ואני מעדיפה לא לקחת דברים אחרים
אם את לוקחת את הכדורים תנסי את הטיפות יכול לעזור יותר לפעמים
אוהבת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובות חמורות לליריקהארז17/05/2011
שלום רב , חמתי אושפזה בבית החולים ועברה קטיעה גל הרגל מתחת לברך עקב נמקים באצביות הרגליים שנגרמו ממחלת הסכרת. היא גם מטופלת בדיאליזה . כמשכך כאבים ניתן לה ליריקה 75 פעמיים ביום , אחרי 2 המנות האלה היא פשוט השתנתה לחלוטין. התחילה עם הזיות , לא יכולה לפתוח עיניים , לשון כבדה ומדברת בלי סוף לאורך כל הלילה , כאבים בגוף. הטיפול הופסק ברצוני לדעת כמה תוך כמה זמן חולפות ההשפעות של התופעות לוואי , האם יכול להיות שנגרם לה נזק בלתי הפיך .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובות חמורות לליריקה - תגובה
ד''ר תמר ישר17/05/2011ארז שלום
אל פחד - תוך יומיים חמתך תחזור למצב נורמלי לאחר הפסקת הליריקה - הנזק הוא הפיך!!
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוירופתיה והתעמלותלירון15/05/2011
נורופתיה של סיבים דקים ,בהנחה שזו הבעיה הרצינית היחידה, מדוע בעצם התעמלות עשוייה לסייע לה?!
הרי לא מדובר למשל בצורך לחזק את השרירים המייצבים, הדרושים לאלו עם בעיות (אורטופדיות) בעמוד שדרה..
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוירופתיה והתעמלות - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/05/2011שלום אלי
אין המדובר בחיזוק השרירים. המנגנון הוא דרך הגברת זרימת הדם בפריפריה דבר שיכול להביא להתאוששות העצבים הפגועים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר חיסוןצליל14/05/2011
לפני יומיים (יום חמישי) עשיתי את החיסון השלישי והאחרון של סרטן צוואר הרחם (גרדסיל) ואתמול כאב לי בקטנה האזור של החיסון (כתף) והיה פצע בנקודת ההזרקה..
היום זה התפתח לממש כאבים מכל הכתף עד המרפק וכואב לי להזיז את היד..(ימין)
זה תופעות שכיחות או שאני צריכה להתחיל להלחץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
אברהם14/05/2011חוששני שאולי עשו את זה בעורק הלא נכון רצוי ללכת לרופא,אם הכאב לא מרפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב חוזר ונשנה במשך חודשיםdor10/05/2011
יש לי מידי פעם לפעם כאב שחוזר על עצמו שמתחיל מהעין עד לחלק העליון של המצח, מאין דקירה כזאת למשך כמה שניות.האם יש טעם להתיעץ עם רופא.ובכלל ממה זה יכול לנבוע??תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב חוזר ונשנה במשך חודשים - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/05/2011שלום דור
הדבר יכול לנבוע ממחלה עיצבית. עליך לפנות למרפאה נוירולוגית במרכז רפואי מוסמך ולבצע בדיקות כמו CT מוח ו/או MRI . זאת במקביל עם תרופות המיועדות לתופעה זו (טגרטול, ליריקה).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CRPSנטלי07/05/2011
דר' שלום,
יש לי CRPS בברך עקב נפילה יש חוסר יישור של הרגל נפיחות כאבים ועוד. אורטופד שלי דוחף אותי לעשות זריקה אפידורלית להורדת כאב, בכדי לעשות טיפול פיזיוטרפיה טוב יותר . אני לא רוצה וחוששת מהזריקה. 2 שאלות: אם אני מרגישה שאני מתקדמת בטיפול ליישור הברך גם אם לא הרבה, האם עליי להסתכן בזריקה.
ואיזה סיבוכים קיימים בזריקת אפידורל.
רופא שלי אמר לי כי אם אני לא עושה את הזריקה הוא לא מוכן לטפל בי יותר ויוריד מעצמו את האחריות , האם זה חוקי לדבר כך ולאלץ אותי לעשות את הזריקה שאני פוחדת ממנה.
בתודה
נטלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר crps הצעה לנטלי
רון08/05/2011נטלי שלום אני עברתי פעמיים זירקת אפידורל אבל לצערי זה בכלל לא עזר לי תנסי את זה אולי יעזור לך ביצוע הזריקה 15 דקות בהתחלה זה כואב כי זה זריקה דרך הגב תחת צילום CT ישיר אני עשיתי את כל הטיפולים אם זה השתלת משאבה אם זה אלקטרודות לגרוי אם זה קטמין דרך הווריד אם זה אסטרוידים ונכון להיום אני עובר מחקר ואני מקווה שיעזור לי ומה שמצעבן אותי שהרופאים עדיין שולחים אותי לעשות צילומים
חמודה זאת מחלה מאוד קשה אני לא יושן בלילות מהכאבים הבלתי נסבלים הצעה שלי אליך תטפלי בעצמך כמו שצריך ותעשי הכל כדי לצאת מהמחלה הזאת כי אחרת זה רק יחמיר ויחמיר וזה לא טוב אני מכיר הרבה אנשים שיש להם CRPS ולא טפלו בעצמם כמו שצריך וכבר אבדו רגל אז מקווה שיהיה לך רק בריאות שלימה והחלמה מהירה תרגישי טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהcrps
אלה08/04/2014בני אובחן כסובל בcrps בכף יד מירסוק עבר ניתוח כרגע מקבל טיפול ועכשיו גם הכפות רגלים אדמומיות עם כאב ועיקצוצים האם יש קשר
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפי תודה . רפואה שלמה לך.
נטלי08/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCRPS - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/05/2011שלום רב
זריקה אפידוראלית איננה מיועדת לטיפול ב - CRPS ולכן ברוב המקרים היא לא תשפר את המצב. בעיקרון אין מה לפחד מזריקה זאת שכן יש בה סיכון מועט מאוד לסיבוכים. טיפול ב - CRPS כולל אמצעים אחרים עליהם תקבלי מידע לא אצל האורטופד אלא במרפאת כאב במרכז רפואי מוסמך.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בלסת הימניתשרה06/05/2011
כבר שבועיים יש לי כאב חזק בלסת הימנית. בפניה לרופא ניורולוג קבלתי תשובה לא ברורה
והמלצה ליפנות לרופא פה ולסת. בעבר היה לי דבר כזה ורק טיפול ממושך של דיקור סיני יצליח לעזור.
אני די מבולבלת ולא יודעת איך להתגבר על הכאב ולאן ליפנות.
אודה לכם על התשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בלסת הימנית - תגובה
ד''ר תמר ישר07/05/2011שרה שלום
ההמלצה לגשת לרופא פה ולסת מאד נכונה כי תמיד חשוב למצוא את מקור הכאב
אך אין מניע שבמקביל תפני לדיקור סיני כדי להתחיל בהקלה בסימפטומים
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי אני כבר עם שנה עם כאבי תופת ל
נ'12/05/2011לאחר טיפול שיניים...כאבים שלא ברא השטן.. רצוף כל היום...
הייתי בכמעט כל בתי החולים בארץ במחלקות פה ולסת (הדסה עין כרם, אונ' תל אביב, איכילוב, תל השומר, בילינסון)... ואין מזור .. ולא תמיד לרופאים איכפת לחפש את הסיבה המדוייקת. שנה על משככי כאבים... ולא רואים את הסוף...
כבר כתבתי , לדעתי, את סיפורי וההודעה שלי בפורום הזה לפני כמה חודשים.
הייאוש והסבל כבדים מנשוא וללא עתיד כרגע
בהצלחה לכותבת ההודעה המקורית. . נשמע שאם דיקור עזר לך - רצוי לנסות שוב.
בנוסף, אני מסכים עם הרופאה שענתה, שחשוב להתעקש ולמצוא את מקור הכאב , אבחנה היא הדרך הנכונה לפתרון ,במקום לנסות דברים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- CRPאפי05/05/2011
שלום
אני אובחנתי כחולה CRPS ברגל ותמונה קלאסית של הCRPS לפי חווד של 3 רופאים עשיתי לאחורנה צלום מפוי עצם ולא רואים שיש לי שם CRPS האם הצילום הזה מראה אם יש CRPS או שגם לא חיב לאבחן אם יש CRPS כי בבדיקה הקלינית רואים שיש תמונה קלאסית של הCRPS השתגעתי כבר פעם אומרים כן ב 100 אחוז CRPS ובצילום לא רואים ומבחינת הרגל אני מרגיש כאבי תופת הרגל מאוד קרה מרגיש דקירות שריפה נפיחות קשה שינוי צבע לא יכול לסבול את הכאב הזה יותר אז אודה לתשובה אם כן המפוי עצם יכול לגלות אם יש או לא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר CRP - תגובה
ד''ר תמר ישר07/05/2011אפי שלום
נתחיל מהסוף -חשוב שתבצע מיפוי עצמות כי זו אחת הבדיקות האבחניות!
אך חשוב מכל שתפנה לרופא כאב ותטפל בעצמך כי עלפי התאור שלך יש מקום לטיפול.
הפחתת הכאב גם תוריד את רמת החרדה ותעזור לך להתמודד עם הכאב .
הרבה בריאות,
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום דוקטור שתי השאלות חשובות,05/05/2011
שלום
בעקבות כאבים לקחתי מהרופא ,את כול סוגי הנרקוטיקה,
הבעייה שלי זה העצירות הקשה שהם גרמו , עד כדי הפסקת הטיפול,
כרגע אני לוקח טרגין שלא עושה עצירות ,אני הגעתי למינון ביממה של 160 מ"ג,
אני מניח שיש סבילות לתרופה ,ולכן העליה במינון,(וכאב שלא מחוסה בחלקו)
1) מה ניתן לעשות במקרה כזה ?????
2) ואם טרגין זאת התרופה היחידה שהיא נרקוטית ומונעת עצירות ,
שנימצאת בארץ.?????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום דוקטור שתי השאלות חשובות - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/05/2011בקרוב תגיע לארץ תרופה חדשה, החוסמת את הקולטנים במעיים לנרקוטיקה ועל ידי כך מונעת עצירות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

