מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא עומדת בזה כברמישהי15/02/2012
שלום
אני בת 24 ואני כבר תקופה מאוד ארוכה סובלת מכאבי בטן בבטן העליונה.
כשזה מתחיל אני מתקפלת מכאבים ואין שום כדור שעוזר לזה.
הייתי בקופ"ח הפנו אותי לעשות אולטרסאונד לפני פיפי ואחרי.
התוצאות ברוך ה' היו תקינות.
אחרי שהכאבים המשיכו הפנו אותי לגסטרו (לפני 3 וחצי חודשים) ועדיין אין לי תור אפילו..
בחודש האחרון אני לא יודעת אם יש קשר התחילו לי פריחות בכל הגוף הלכתי לרופא הפנו אותי לרופא עור שנתן לי כדורים והפנו אותי לטסט אלרגיה וברוך ה' אין לי אלרגיה לכלום.
בימים האחרונים הפריחות הפכו להיות כמו כתמים גדולים אדומים שמגרדים ובשורה התחתונה עדיין אני סובלת מהפריחות.
אני כבר לא יודעת למה לייחס את כל הכאבים הסחרחורות ואת כל הפריחות והתופעות שיש לי אבל באמת שכבר נמאס לי מבדיקות, הפניות וכו'..
עוד דבר אני לוקחת גלולות יאז כבר כמעט חצי שנה בחודשיים האחרונים התחילו לי דימומים, יש לי תור לרופא נשים ואני מאמינה שהוא יחליף לי גלולות אבל אני לא יודעת אם יש קשר או לא אני רק מציינת את כל התופעות שיש לי לאחרונה.
אשמח לייעוץ מה לעשות כבר..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא עומדת בזה כבר - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/02/2012האבחנה יכולה בהחלט להתברר בגאסטרו (כיב קיבה?). אם התקפי הכאב קשורים למחזור יעוץ גניקולוגי בא בחשבון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המשך להודעה קודמת: שאלה לד"ר קריסטללא זוכרת15/02/2012
אני יודעת בוודאות שיש לי פריצת דיסק ושלושה בלטים (ב-L ים וב- S1)
האם גם במקרה כזה אתה חושב ש"צריבת דיסק" תעזור רק לכיסו של הרופא.
אני מאד מאד מתלבטת בקשר לפעולה הזו. לא הצלחתי לשמוע מאף אחד שעבר את ההליך משהו טוב. כל אחד שמע ממישהו אחר שהוא מכיר שזה לא עזר לו.
מאד חשוב לי לשמוע דעה אוביקטיבית. התור שלי מאד בקרוב. ואני חייבת להודיע מה החלטתי
מקווה לקבל תשובה שתעזור לי לשקול נכון מה עלי לעשות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך להודעה קודמת: שאלה לד"ר קריסטל - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/02/2012ריבויי אתרים שיכולים להוות מקור לכאבי גב מהווה סיבה חשובה לכשלון טיפול ב"צריבת דיסק", שכן יש לבצע איתור הדיסק הבעייתי או לחלופין לבצע פעולות בגבהים רבים (לא עושים).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיגלית לגבי תרופה.14/02/2012
ערב טוב בלית ברירה
מורפין גורם לירידה בהפרשות הקיבה, המרה והלבלב, וכן לירידה בתנועתיות הקשורה ועצירות
לקחתי תקופה ארוכה מורפיום , ללא טיפול לקיבה,
האם במקרה כזה אחרי שלקחתי רק מורפיום ,וללא טיפול לקיבה הפרשת מיצי קיבה המרה והלבלב, לא יחזרו למצבם ההתחלתי
איזה תרופה צריך לקחת להסדרת מיצי קיבה המרה והלבלב ,שתישמור על הקיבה,
אם זה לא מאוחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגלית לגבי תרופה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/02/2012שלום
מורפין מוריד אמנם את פעילות המעיים וגורם לעצירות. אם הבעייה בלתי ניתנת לטיפול יש לעבור לתרופה אחרת העונה לצרכים, ללא תופעת הלוואי הזאת כמו טארגין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דוקטור שלום.14/02/2012
שלום בעקבות כאבים קשים
תרופת טרגין היא תרופה חדשה, לכן אמרו לי שאין הרבה נסיון עם התרופה,
ושאין לדעת מה יימצאו אחרי שנים, בחולים שלקחו אותה
מה דעתך דוקטור
ואם התרופה מומלצת על ידך ,כפתרון אחרי שנוסו טיפולים אחרים,
למרות שהיא חדשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דוקטור שלום - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/02/2012יש כבר מספיק ניסיון עם התרופה וכן, מומלץ לנסות אותה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייייייייי.14/02/2012
שלום
שנים לוקח אוקסיקונטין,
בגלל יכולתו לפגוע בקיבה,הוצע לי לקחת 20 מג אומפרדק ס היום,
האם זה טיפול מקובל
מסוכן לקחת במשך שנים אומפרדקס , מה דעתך מה ניתן לעשות,
מה אתה נותן למטופלך עם מורפיום כדי שלא יהיה עצירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייייייייי - תגובה
ד``ר זאב קריסטל16/02/2012שלום
אוקסיקונטין איננו פוגע בקיבה לכן בטיפול באומפרדקס מיותר לחלוטין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבאני12/02/2012
שלום, לפני שנה עברתי ניתוח של הפנדיקסקולוסטומיה שדרכו אני עושה שתיפות יום יומיות עם 500 סמק, עכשיו כבר 4 וחצי חוד' אני סובלת מכאבי בטן נוראים. לא כאב בטן
רגיל, אני לא יודעת מה לעשות? יש לציין שעשיתי צילומים כמו U.S C/T רנטגן. והכל נראה תקין
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר זאב קריסטל16/02/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגיה_כללית_כירורגיה_אנדוסקופית' id=link]כירורגיה כללית, כירורגיה אנדוסקופית[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב לא מוסבררוני10/02/2012
שלום
לפני כשבועיים החלתי לסבול מכאב עמום בגב תחתון שמאלי אחורי, אשר בימים הראשונים הופיע רק בעת שכיבה והיה כה חזק עד שלא הצלחתי להירדם. רופא המשפחה אליו פניתי קרא לו בשם "כאב לומבארי" ושלח אותי לסדרת בדיקות, מתוך מחשבה שמדובר במשהו כלייתי, אולי אבנים.
תוצאות בדיקות דם ושתן היו תקינות.
צילומי אולטרה-סאונד וסי-טי כליות ודרכי שתן לא העלו דבר - בפרט, לא התגלו אבנים.
מאחר והכאבים לא מחריפים כאשר אני מכופף את הגב קדימה, אחורה ולצדדים, הרופאים שללו גם רקע אורטופדי.
מאז, מיקומו של הכאב השתנה והוא כבר לא נמצא בגב התחתון. הכאב מתבטא כעת כצריבות עמומות במספר נקודות בין אמצע הבטן, כלפי מטה, וחלקה השמאלי של המפשעה. מטריד מאוד. אין סימנים חיצוניים.
לפעמים הכאב מתחזק עד כדי כך שאני מצליח ולתפקד ולישון רק בעזרת קומבינציה של כדורי אדוויל ורוקאסט פלוס.
אשמח לעצה - איזה עוד בדיקות כדאי לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב לא מוסבר - תגובה
ד''ר תמר ישר18/02/2012רוני
פנה לרופא כירורג שיעשה הערכה ואולי אולטראסאונד בטן
באם לא תימצא סיבה ביונית כמו הרניה פנה לאורטופד לביצוע ct כמוסד שידרה מתני
בהצלחה
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה פרוש ""
רוני18/02/2012רשמת "כמוסד שידרה מתני "
המילה "כמוסד" לא ברורה... אנא, הסבירי כוונתך
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה פרוש "" - תגובה
ד''ר תמר ישר28/04/2012התכוונתי לעמוד שידרה מותני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב אנו רקטלי קשהאברי08/02/2012
סובל בשבועיים האחרונים מכאב רצוף וקשה מאד אשר מתחיל בדרך כלל 10 דקות אחרי היציאה כשריפה , ממשיך לכאב בכל הרקטום (מוקד כ- 5 ס"מ פנימה) ובהמשך מתפתח לכאבים חזקים בעכוזים לכל היום דבר שאינו מאפשר כלל לתפקד. מבדיקת רופא כירורג הוא איבחן ספזם של הספינקטר ופובוורקטליס. לדעתו כל מה שיש לעשות זה אמבטיות.
לפני 8 שנים היתה הפרעה דומה בעוצמה נמוכה ונסבלת, בוצעו כל הבדיקות והטיפולים שהיו אפשריים אז (ממנומטריה ועד דפקוגרפיה כולל הזרקת בוטוקס). לא נמצאו דברים בולטים והכאב נרגע בהדרגה מעצמו (ולא מטיפול כלשהו).
אבקש לדעת איזה טיפולים ישנם היום ובמיוחד תרופה שתוריד את רמת הכאבים (בזמנו רוקסט פלוס לפני היציאה מנעה התפתחות הכאב, דבר שלא עובד כלל ההיום). למי פונים לסיוע דחוף בענין הכאב דרך מכבי או פרטי?
בתודה,אדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב אנו רקטלי קשה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל10/02/2012שלום
כאב בעל אופי שורף מראה על מקור עיצבי לבעייה. ניתן לנסות טיפול בליריקה + קלונקס כטיפול עיצבי, כמו כן טרמדקס לטיפול בכאב עצמו.
אם שום דבר איננו עוזר יש מקום לשקול טיפול באמצעות אלקטרודה לגרויי מערכת העצבים הסקראלית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסק או טרוכנטריק בורזיטיסאורנג'05/02/2012
שלום רב,
לאחר תשעה חודשים של כאב חזק (מאד) בגפה השמאלית (החל מהישבן וכלה באצבעות כף הרגל) כולל נימול בכף הרגל ועד גובה הברך.
כולל בדיקת סי.טי. שנצפו בו 3 בלטים שחיקה ירידה בגובה ועוד.
ואחרי הרבה טיפולים (שחייה יומיומית, פלדנקרייז, והתעמלות פרטנית עם מטפלת בשיטת אלכסנדר וגם כמובן טיפולי כירורפרקט) הודיע לי היום אורטופד של הכללית שיש לי בכלל טרוכנטריק בורזיטיס.
שאלות: האם בורזיטיס יכול לגרום לכאבים בכל הרגל לכל אורכה החיצוני כולל נימול? האם בורזיטיס נמשך כ"כ הרבה זמן? האם זירקה שניתנה לטיפול בורזיטיס השפיעה רק ליומיים בלבד ולאחר מכן חזרו הכאבים מעידה שזה כן/לא בורזיטיס.
אני ממש מבולבלת. אמנם בתחילת התהליך היה רופא שחשד שהבעיה היא דלקת בירך אבל אחרי שהזריקה לא עזרה הוא התמקד בגב.
האם העובדה שאחרי 9 חודשי כאב ברגלים (לא היה לי בהתקף הזה אף פעם כאב בגב עצמו _ היו לי כאבי גב בהתקפים קודמים שנמשכו שבועים שלושה.) תנועות פרקי הירכיים מלאות, כח גס תקין ותחושה מלאה. מראות שזה לא אישיאס?
טופלתי ב כל סוגי הכדורים האפשריים (עכשיו אני עם אופיואידים) ומעוננית מאד לטפל בעצמי בדרך שתביא להפוגה (אפילו אם תהיה רק כמה חודשים.?
אני מרגישה שכרגע הבעיה היא איבחון נכון ואח"כ כמובן טיפול. אבל אם כל רופא אומר משהו אחר איך אוכל להחליט.
נ.ב. אורטופד מומחה קבע לי תור ל"צריבת דיסק" ולא אמר מילה על הירך.
מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק או טרוכנטריק בורזיטיס - תגובה
ד``ר זאב קריסטל10/02/2012שלום
בעייה בפרק הירך יכולה לגרום לכאב המתפשט לגפה התחתונה. לפי הסימפטומים שאת מתארת הבעייה נובעת מגרויי שורש עצב בעמוד השדרה המותני. לאישור האבחנה יש לבצע בדיקת EEG. בנוסף ממליץ על מיפויי עצמות ואולטראסאונד של פרק הירך לצורך השלמת הבירור האבחנתי. אם הבעיים בפרקים של עמוד השדרה "צריבת דיסק" תעזור רק לכיסו הפרטי של האורטוופד. כנ"ל אם הבעייה בפרק הירך או בפרק הכסל (sacro-ile) .
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ניורופטי חמורמיקי01/02/2012
שלום,
לפני כשלוש שנים עברתי תאונת דרכים, כתוצאה מהתאונה נקרעה לי רצועת האגודל ביד שמאל, נתלשה לחלוטין עם חלק מהעצם החוצה.
בהמלצת האורטופד שטיפל בי בשנה הראשונה שלאחר התאונה, הסתובבתי עם סד שישמור לי על האצבע, ונמנעתי מניתוח - שהרי לכל ניתוח יש סיכון, וקיווינו שאסתדר בלעדיו.
בהמשך טופלתי אצל אורטופדים שונים ומומחה לכף יד שקבע שעלי לעבור ניתוח שחזור UCL מפרק MP במידה ואני רוצה לחזור לכשירות תפקודית. לא היתה לי יכולת אחיזה ופתיחה של 43%
כעבור כשנה וחצי של המתנה מייגעת וכואבת, עברתי את הניתוח במהלכו שוחזרה בהצלחה רצועת האגודל שלי. מאז אני סובל מכאב עז באיזור, וזקוק באופן קבוע לתרופות מרשם נרקוטיות כגון פרקוסט וטרגין 20-40מ"ג ביום וזאת לאחר שניסיתי סלקוקס, ארקוקסיה, טרמדקס, ליריקה ואופטלגין כמו מים.
מומחה כף היד קבע לפי ממצאי רנטגן / CT שיש פגיעה עצבית ואמר לי שאין ביכולתו לעזור לי יותר והפנה אותי למרפאת כאב.
הפרקוסט והטרגין יעילם יחסית, אבל נדרשה עליה במינון לאורך הזמן כדי להשיג אפקט של הרגעת הכאב, ועם העליה במינון החמירו גם תופעות הלוואי של התרופה - 4-6 פעמים בשבוע אני מקיא במשך שעתיים או שלוש לאחר לקיחת התרופה וכל היום יש לי בחילה, חוסר תאבון, חולשה ועייפות.
יש לציין שללא התרופות איני מצליח לישון כלל תקופות ארוכות בגלל הכאבים העזים והרגשת הנימול.
לאורך התקופה מאז הניתוח עשיתי פיזיוטרפיה לטובת חיזוק היד ושיפור התנועה, טיפולי חום/קור, וטיפולי אקופונקטורה נגד הכאב שהועילו מעט מאוד.
האם יש טיפול לא תרופתי אשר יכול להועיל? כגון צריבת עצב, ניתוח מתקן, או תהליך אחר אשר יכול לעזור במצבי? כרגע רופאי אומרים לי שכנראה אצטרך ללמוד לחיות עם מצבי הנוכחי.
תודה רבה,
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ניורופטי חמור - תגובה
ד''ר תמר ישר04/02/2012מיקי שלום
צר לי על הסאגה שעברת ניראה לי שמיצית כמעט!!!את כל האפשרויות
שווה לנסות קאנביס רפואי במקום כל התרופות שהזכרת לשם קבלת איכות חיים !
שנית שווה להתייעץ עם מומחה בתחום הנוירוליזיס ד״ר רוחקינד שמעון -נוירוכירורג אשר התחום שלו ״תיקון״ בעיות עצביות
הוא עוב בבי״ח איכילוב שווה לשמוע מה הוא אומר!!
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
מיקי05/02/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תור למרפאת כאבלא זוכרת01/02/2012
שלום רב, אני גרה בצפון הארץ וסובלת כבר תקופה ארוכה מכאבי גב. (בסי.טי. נצפו פריצת דיסק ועוד 2 בלטים ושחיקה ועוד).
אני מעוניינת לקבל זריקה לכאבים (לא ברור לי איזו זריקה-אני רק יודעת שקיים דבר כזה) אני לוקחת כדורים בלי סוף מכל הסוגים (האחרון-טרמדקס בשחרור איטי).
במרפאות הכאב בצפון הארץ עפולה ורמב"ם אפשר להשיג תורים רק לסוף יוני.
מה עלי לעשות? האם יש מכונים פרטיים עם מרפאות כאב?
.
האם אורטופד רגיל יכול לתת זריקה לאזור הגב?
האם ד"ר זאב מקבל גם באופן פרטי אם כן היכן?
מחכה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תור למרפאת כאב - תגובה
ד''ר תמר ישר04/02/2012שלום
ישנו מס לא קטן של מרפאות כאב פרטיות
בד״כ לאורטופד אין את הניסיון ומיומנות לביצוע חסימות עצבים או אפידוראל - טיפול שקרוב לודאי לו את ניקקת
בהצלחה
ד״ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ידעת שמחיר זריקה
לא זוכרת15/02/2012אפידוראלית במרפאת כאב פרטית הוא 5000ש"ח. (אין לי טענות-אני מציינת זאת רק בשביל ידע כללי.).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחדים והטרדהלירון31/01/2012
אני סובל מזה כשנה ממצב רוח ירוד ופחד זה מתבטא מפחד להיות חולה מחשבה טורדנית כרגע לא עושה כלום רק מהפחד להיות חולה אין לי מצב רוח לעשות כלום כל היום רק חושב מה יהיה מה לעשות אין לי חיים בכלל תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פחדים והטרדה - תגובה
ד''ר תמר ישר04/02/2012דימיון מודרך אופסיכוטרפיה יכולים לשחרר המביטה
בהצלחה
ד״ר ישר תמר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשוב לרופא שלום,30/01/2012
בעקבות כאבים מופשטים וקשים ,והמון טיפולים שלא עזרו
הרופא החליט לתת לי תרופת אופיואיד,
יש המון היתנגדות סביב הרעל הזה מהרבה סיבות,
ואני יודע שגם את בדעה ,שלא צריך לטפל באופיואיד, שזאת תרופה מזיקה מאוד, לכן חשובה לי תגובתך הנחרצת נגד טיפול כזה,
שאני יוכל לראות לרופא שלי, שרופא מקצועית כמוך שוללת טיפול כזה על הסף ובשום מצב, בשל נזק כבד מאוד מתרופות כאלו.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשוב לרופא שלום - תגובה
ד''ר תמר ישר04/02/2012שלום
אינני נגד תרופות אופיתיות כאשר הן ניתנות למטרה הנכונה בזמן הנכון וכמובן אם מיצינו את התרופות הספציפיות לבעיה -ללא הצלחה!
תרופות אופיתיות הינן נוגדות כאב היום בשימוש נירחב יותר!!! בחולים מסוגים שונים - יש לעשות הערכה ולשקול מה התרופה שתתאים לטפל בבעיה שלך.
בברכה
ד״ר תמר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזהקרין שפיצר23/01/2012
שלום,
אני בת 32, מזה כארבעה חודשים אני סובלת מכאבים בחזה. במשפחתי היסטוריית מחלות לב (אבי עבר התקף לב ולאימי יש פירפור פרוזדורי), הכאבים מלווים בלחצים בחזה ובנוסף משך כל הזמן הזה אני שומעת את הדופק שלי כמעט כל הזמן (בהתחלה חשבתי שהוא מהיר אבל עם הזמן הבנתי שהוא לא מהיר פשוט מורגש מאד), בעיקר בלילה. הכאב מאופיין במין לחץ/התרגשות. אני חיה חיים מאד אינטנסיביים אבל אני לא חשה חרדה (לפחות לא מודעת) מתפקדת היטב וגם ישנה היטב. עשיתי מיליון בדיקות, דם, אקג, אקו לב, אולטרסאונד שד, הכל יצא טפו טפו תקין. יחד עם זאת זה לא עובר. אני סוג של "מתרגלת" לחיות עם זה אבל הרגשת הבטן היא שאולי כדאי לבדוק עוד.
קראתי פה קצת בפורום על מצב של עודף אדרנלין או של התכווצויות כלי הדם בשריר הלב (X Syndrome) אשמח לשמוע על זה עוד.האם מדובר במצב שיש בו סכנה?
אם כבר הייתי אצל קרדיולוג שעשה בדיקת אקו וגם מבחן מאמץ ומצא שהכל תקין מה מומלץ לעשות? איך מאבחנים אם זה באמת המצב הזה של עודף אדרנלין ובאופן כללי אשמח לשמוע המלצה על איך ומה כדאי לעשות, מה הגוף שלי מנסה לומר?.
שמחה שיש לי דופק פועם אבל מעדיפה שלא לשמוע או לחוש אותו כל הזמן :-) (שיעבוד בשקט)
תודה
קרין שפיצר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה - תגובה
ד''ר תמר ישר28/01/2012קרין
מציעה להפנות אתשאלותיך לקרדיולוג.
הצעתי כדי להוריד את רמת התחושות פני למטפל בדימיון מודרך שיכול מאד לעזור!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש, בחילות, סחרחורות...ורד19/01/2012
שלום,
אני עברתי לפני כשבוע וחצי תאונת דרכים. אדם שנהג במהירות נכנס במכוניתי מאחור כשעמדתי ברמזור אדום.
בשל מכה שקיבלתי בראש מההגה והדלת , פונתי למיון, שם ערכו לי צילומים מקיפים לגב ולראש. הצילומים היו תקינים.
למרות זאת, אני כבר שבוע ימים במיטה, שוכבת עם כאבי ראש חזקים מאוד, בחילות, עייפות וחולשה.
מה יכולה להיות הבעיה, אם בצילומים הכל יצא תקין?
תודה רבה,
ורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש, בחילות, סחרחורות... - תגובה
ד''ר תמר ישר28/01/2012הכאבים יכולים לנבוע מהתכווצות שרירים בעיקבות הטלטלה .
פני לרופא כאב או נוירולוג
אם לא יעזור - מציעה CT ראש וע"ש צאורי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

