מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- באמצע הלילה הרגל "נתפסת"חדווה30/06/2011
כבר פעמיים (בהפרש של מספר חודשים) קרה לי מקרה די מפחיד:
באמצע הלילה התעוררתי בגלל כאב. גיליתי שהברך באחת מרגלי מקופלת על המיטה (הרגל היתה מכופפת לגובה, כאשר כף הרגל מונחת על המיטה, בתנוחת שכיבה על הגב) ואני לא יכולה להזיז את הרגל! כל תנועה הכי קלה של הברך ימינה או שמאלה, או ניסיון להזיז את הרגל, גורמים לי לכאבי תופת בברך כך שלא ניתן להזיזה. כאילו הרגל "התקבעה" במצב הנוכחי. לוקח כ-10 דקות (!) עד שהרגל משתחררת ובזמן זה אני חסרת אונים, לא יכולה לזוז, וכואבת מאוד. אין לי מושג מה זה? למה זה בא? והאם אפשר למנוע את זה??
עם מי אפשר להתייעץ בתחום זה? אודה מאוד לתשובתכם! חדווה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר באמצע הלילה הרגל "נתפסת" - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/07/2011עלייך לפנות לרופא אורטופד מומחה לבעיות פרקי הברכיים, לצורך ברור התופעה והאינדיקציה לביצוע ארטרוסקופיה לתיקון בעיות תוך פרקיות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא למהר לניתוח
אורן פרי D.O20/07/2011במקביל לבירור הרפואי מומלץ לפנות לאבחון וטיפול בבעיות מכניות. במקרים רבים טיפול לא פולשני יכול להסיר מגבלה מכנית במפרק או ברקמות המקיפות אותו ולחסוך את הצורך בניתוח ארטרוסקופיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסק עם הקרנה לרגל שמאלאורלי29/06/2011
עברתי בדיקת CT שמראה על פריצת דיסק בחוליות L5 ,S1 (חוליות תחתונות) עם הקרנה לרגל שמאל. בנוסף הרופא טוען שיש לי בצקת עקב הלחץ על העצב.
טופלתי ועדיין מטופלת בכדורים כמו: אטופן, ארקוקסיה, רוקסט ואסיבל כבר חודש- הכאבים החלו כבר לפני כחודש וחצי.
עיקר הבעיה היא רגל שמאל כאשר אני מרגישה את הבצקת בירך האחורית שמגבילה את התנועה שלי.
הומלץ לי על זריקה אפידורלית. האם ישנם אפשרויות אחרות כגון: פיזיותרפיה, שחייה, דיקור וכו'? והאם הזמן שאני מושכת עם הבצקת לא גורם לנזק כלשהו? והאם יש סיכוי שזה יעבור מתישהו?
אודה על תשובתכם המהירה, אורלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק עם הקרנה לרגל שמאל - תגובה
ד''ר תמר ישר03/07/2011אורלי
המלצתי החמה -פני למרפאת כאב שם יטפלו בך הן בצורה קונבנציונאלית והן בצורה אלטרנטיבית.
בנוסף שחיה ,פיזיוטרפיה והידרוטרפיה יזרזו את הריפוי
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בכף הרגל עקב עקיצת דבורהדנית28/06/2011
שלום רב,
לפני 4 ימים נעקצתי ע"י דבורה.
מאז הרגל נפוחה וכואבת מאוד מאוד עד כדי שאני לא יכולה להרדם והולכת קשה..
כיצד ניתן להקל על הכאב? כולל איזה גלולה לקחת?
תוך כמה זמן אמור לעבור? והאם אני צריכה לדאוג?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בכף הרגל עקב עקיצת דבורה - תגובה
ד''ר תמר ישר28/06/2011דנה שלום
ראשית כדי שתראי את הרגל לרופא -ניתן לקחת אקמול אופטלגין וכל משכך כאבים
אך אם מקור הכאב הינו זיהום -הכאב יוקל רק לאחר נטילת אנטיביוטיקה!
אז שוב עצתי
התייעצי עם רופא המשםחה שלך
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב ראש כרוני שמלווה ללא הפסקהיפית26/06/2011
אמי סובלת מכאב ראש כרוני.
נאמר לה שעצב מאחורי אוזנה גורם לזה.
טופלה בזריקות לשיכוח כאב, טיפול תרופתי :ליריקה ואפילו מריחואנה רפואית.
שום דבר לא עוזר.
מטופלת במרפאת כאב בבית חולים במרכז.
אלו עוד אופציות עומדות בפניה?
אנחנו די נואשים מהסבל התמידי שהיא עוברת כל הזמן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ראש כרוני שמלווה ללא הפסקה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל08/07/2011שלום יפית
כאשר כל הטיפולים לא עזרו קיימת האופציה לנסות השתלת אלקטרודה תת-עורית לגרויי חשמלי עיצבי היקפי.
הסבר מפורט יותר על שיטה טיפולית חדישה זאת ניתן לקבל במרפאת כאב המבצעת פעולה זאת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרקוסטקארין25/06/2011
הי,
אבי בן 66 חולה סוכרת ודימנציה עבר ניתוח לפני מספר ימים ברגל.
להקלה על הכאב הוא לוקח 3 פעמים במשך הלילה פרקוסט .
שאלתי היא,
1) עד כמה התרופה ממכרת ? האם אפשר לקחת את התרופה במינון זה במשך 10 ימים?
2) האם לא עדיף להשתמש בקנביס רפואי לטיפול בכאב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקוסט - תגובה
ד''ר תמר ישר28/06/2011שלום קארין
אביך עבר ניתוח רק לפני מס ימים -קיים תהליך ריפוי שלוח זמן פרקוסט תרופה טוה וניתן להשתמש בה גם זמן ממושך
לגבי קנאביס - הוא אינו הפיתרון האולטימטיבי לכל דבר!!!!!!
לידע כללי- עד קבלת האישור לקנאביס ,אביך כבר יחלים
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואו נשמע שאת ממש נגד
חסידה02/07/2011אבל עזבי כמה זמן יעבור עד קבלת האישור
נגיד ששכן שלו הוא סוחר סמים צעיר אשכנזי משכיל (תואר שני בחקלאות עירונית) וחביב שמגדל הידרו ( = "מריחואנה רפואית") בבית, לפי מדריכים שהוא קרא באינטרנט וזרעים שהוא מזמין מחו"ל לפי דרישה - הוא יודע איזה זן עושה תאבון ואיזה עושה לישון ואיזה להקאות ואיזה לסטלה טובה של סוף שבוע.
אז מה את אומרת? אם זה היה חוקי ונגיש, היה כדאי להשתמש או לא ולמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקה תחת שיקוףנופי22/06/2011
שלום,
קבלתי זריקה תחת שיקוף בחוליות L3-4-5-S1. החומר שהוזרק הוא depomedrol 80 + Marcain 0.25-6ml
לאחר 24 שעות, הכאבים פחתו מעט אך מתגברים בעמידה והליכה. עדיין מאוד מוגבל בתנועה.
הוסבר לי שהזריקה ניתנה גם למטרת טיפול וגם לצורך התוויה של המשך טיפול.
האם ניתןלהסיק מסקנות לאחר 24 שעות בהתחשב בעובדה שהכאבים לא נעלמו ועדיין יש הגבלה משמעותית בתנועה?
אני יודע שמוקדם מדי להפנות שאלה כזו אך אני חסר סבלנות, לא מתפקד כבר יותר מחודשיים ומיואש.
אשמח לשמוע את דעתך.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקה תחת שיקוף - תגובה
ד''ר תמר ישר28/06/2011חן שלום
התעזר בסבלנות!!
מדובר בכאב שנימשך שנתיים ההזרקה תחת שיקוף אינה משפיעה במיידית
לוקח לחומר 48 שעות להתחיל להשפיע
אני בטוחה שתוך יום יומיים תחוש הקלה
בהצלחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזריקה - המשך
נופי25/06/2011שלום,
לאחר 4 ימים יש הטבה ניכרת בעוצמת הכאב אך עדיין מוגבל מאוד בעמידה והליכה.
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרדמה איזוריתמאור20/06/2011
שלום, רציתי לדעת אם אני יכול לקבל הרדמה איזורית למטרותיי האישיות. אני עושה קעקוע על כל הגב והכאב הוא בלתי נסבל.. כבר עברתי שלושה ביקורים וזה פשוט כואב ברמות בלתי נסבלות, רציתי לדעת אם אני יכול לקבל הרדמה איזורית לכל איזור הגב. ואם לא, יש כדור/משחה שינטרלו את הכאב לחלוטין? כבר לקחתי משככי כאבים שלא עזרו בכלל.. שני כדורי אופטלגין לא השפיעו, וגם 50 טיפות אופטלגין נוזלי לא השפיעו -בכלל-. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרדמה איזורית - תגובה
ד``ר זאב קריסטל20/06/2011ניתן למרוח משחה הנקראת EMLA, הנותנה הרדמה מקומית של העור והופכת את הפרוצדורה לניסבלת. מריחה על שטח עור גדול מידי יכולה להיות רעילה, לכן מומלץ לבצע קעקועים גדולים במיוחד, בשלבים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיא לא עוזרת
מאור21/06/2011המשחה הזו משפיעה רק על השכבה העליונה של העור ולא על התחתונה, וזה לא עוזר לי. לא קיבלתי תשובה לגבי ההרדמה האיזורית. אשמח לתשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנסה שוב- סף כאב נמוךשבלול18/06/2011
שלום,
אני סובלת ממחלה תורשתית כרונית הגורמת לכאב בטן (מחלה התקפית, 2-3 התקפים בשבוע, כל התקף נמשך כיממה הממוצע), במשך שנים מטופלת עם טרמדקס ופנרגן (בערך יום כן יום לא), בזמן 2 ההריונות קיבלתי מורפיום ופנרגן (בייעוץ מרפאת כאב) ואני משתמשת הרבה גם באקמול ואיבופרופן לסרוגין.
למדתי להשיג שליטה על הכאבים, אך הבעיה היא ששמתי לב שסף הכאב שלי נהיה מאוד נמוך- כל כאב קטן (גם שאינו קשור למחלה) מפריע לי מאוד וכואב יותר מאשר אצל אדם רגיל.
האם יש קשר בין התרופות שאני נוטלת לבין הרגישות הגבוהה לכאב?
או סיבה אחרת שיכולה לגרום לשינוי בסף הכאב?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה שוב- סף כאב נמוך - תגובה
ד``ר זאב קריסטל20/06/2011התשובה היא - כן. נטילה כרונית של תרופות ממשפחת האופיואידים גורמת בשלב מסוים לעליה ברגישות לכאב וירידה באפקטיביות של התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה מידת ההצלחה לזריקה כזו במקרה כמו שלי?ד``ר זאב קריסטל16/06/2011
שלום ד"ר,
אני סובל מכאבים חזקים בגב תחתון עם הקרנה לאורך הרגל עד הברך (ללא הרגשת נמול) כבר למעלה מחודשיים. ניסיתי טיפולים שונים: אודטאופטיה, כירופרקטיקה, עיסוי רפואי - ללא שיפור.
להלן תוצאות בדיקת CT שעשיתי:
שחזורים מולטי פלנריים: יישור לורדוזיס מותני
סריקה L4-L5: בלט דיסק היקפי, בחלקו האחורי לוחץ על השק
מודגם רוחב תקין של תעלת השדרה הגרמית והנקבים הבינחולייתיים.
סריקה L5-S1: אין עדות לבלט דיסק. זיז לטרלי משמאל נוגע בשורש העצב.
מודגם רוחב תקין של תעלת השדרה הגרמית
במרפאת כאב של קופ"ח קבלתי זריקה אפידורלית שהקלה עלי למשך יום וחצי.
ברצוני לציין אני חולה סכרת שמטופל בגלוקופאג' X2 ביום. הזריקה העלתה לי את רמות הסוכר ל-160 בצום במשך 3 ימים לאחר קבלתה ואח"כ זה חזר לערכים תקינים.
עכשיו הופניתי לקבלת זריקה (בלוק) תחת שיקוף אך אני מהסס.
1. מה מידת ההצלחה לזריקה כזו במקרה כמו שלי?
2. האם היא עלולה להשפיע על רמות הסוכר שלי בצורה חמורה יותר?
3. האם יש טיפול אחר עליו היית ממליץ?
תודה
רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקה תחת שיקוף - תגובה
ד``ר זאב קריסטל20/06/2011שלום רוני
מאחר ותיאור הבעיה אצלך + הממצאים הרנטגנים אינם מצביעים על גרויי שורש עצב אלא על כאב המיוחס לבעיה גבית, הזרקה תחת שיקוף לא אמורה לעזור במקרה שלך, להפך היא יכולה להחמיר את הסכרת ואם הכאב הוא כתוצאה מסכרת בלתי מאוזנת, המצב כאמור רק יחמיר.
עליך לברר על אפשרויות טיפוליות אחרות בבעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על תשובתך
נופי21/06/2011כבר ניסיתי אוסטאופטיה, עיסוי רפואי וכירופרקטיקה בשילוב של טכניקות.
ללא שיפור.
אילו טיפולים נוספים אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בצלע שמאלעליזה14/06/2011
שלום
לאחרונה אני מרגישה מידי פעם כאבים בצלע שמאל כשאני נושמת וגם בנגיעה,
הכאבים ממשיכים יום יומיים,חולפים ושוב חוזרים.
לא קיבלתי מכה מה יכול להיות האם מצריך ללכת לרופא ?
תודה עליזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בצלע שמאל - תגובה
ד''ר תמר ישר15/06/2011עליזה
הכאבים יכולים לנבוע ממתיחה או ממכה שלא חשת
אך גם יכול לנבוע גם מבעיה ריאתית
אם זה ימשך -מציעה לגשת לרופא המשפחה
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- במקום פרוקסולאלמוג13/06/2011
שלום רב,
אני מקבלת מזה 3 שנים פרוקסול בצירוף לגבאפנטין כתרופה לכאב ממקור עצבי בגב (לא פריצת דיסק). כעת משהוסר הפרוקסול מן המדפים מהן החלופות המומלצות. הוצא לי להשתמש במדבקות מורפיום אך אני חוששת מהתמכרות ואלרגית לטרמדקס.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר במקום פרוקסול - תגובה
ד''ר תמר ישר15/06/2011אלמוג
ניתן להשתמש במקום פרוקסול ברוקסט פלוס או פרקוסט
כל זה עם מרשם רופא
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחזה שמקורם אינו מהלבבני08/06/2011
שלום
אני בן 49 עם עבר של שני צינטורים בהם הותקנו בליבי 2 סטנטים תרופתיים.
לאחרונה (5 שנים אחרי הנ"ל) אתחלתי להרגיש כאבי בחזה מלווים בקשיי נשימה.
חשבתי שהמקור הוא לב אולם אחרי אישפוזים ובדיקות מיפוי במאמץ עולה כי הבעיה אינה מהלב והכיוון הינו (ראות - צלעות - ושט), או אולי משהו אחר. בנתיים נסיונות להליכה או כושר הסתיימו בקשיי נשימה.
אני מבקש לדעת אם למישהו יש רעיונות למבדקים נקודתיים או לפתרונות אפשריים.
המצב הינו בלתי נסבל כי אני חש תחושת פחד וחרדה שמע אני לפני התקף לב קרוב.
תודה
בני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בחזה שמקורם אינו מהלב - תגובה
ד``ר זאב קריסטל09/06/2011שלום בני
אם המדובר בקושי נשימה במאמץ הרי שהמקור קרוב לודאי בריאות (אם כל הבדיקות שללו אי- ספיקת לב). כאבים בחזה יכולים גם להגרם על ידי שינויים בעמוד השדרה הגבי. לצורך איבחון מצב זה יש לבצע צילומי CT ומיפויי עצמות. יש לפנות למרפאת כאב ליעוץ לגבי אפשרויות הטיפול בכאב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתפתחויות
בני19/07/2011אושפזתי לבדיקות ובוצע צינטור בואנפתחו שתי סתימות
ועדיין יש לי כאב במאמץ - ביצעתי מיפוי עצמות - אין בעיה כנל לגבי הוושט
הופנתי לבדיקת גסטרו, כי עדיין יש לי קשיי נשימה במאמץ
מה לעשות הלאה?
בני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדר' קריסטל תודה
בני11/06/2011תחילה תודה על התייחסותך, סייעה לי מאוד במיפוי הבעיה. עם זאת ברצוני לשאול שאלות המשך.
תחילה לי ניקבעו לי צינטור ורטואלי לצד בדיקת עצמות ומבחן שאיפה ( ושט)
עד אז אני משתדל לחזור ל"שליטה" על המצב כולל מעט ספורט להלן שאלותי:
1. אני מבצע הליכות ונתקל בקשיי נשימה בעוצמות שונות האם להמשיך?
2. ממעקב שביצענו אשתי ואני עולה כי "התקפות חוסר יכולת נשימה" קורות בעיקר אחרי אכילה "כבדה" הכוללת בקר. האם ייתכן שהבעייה בכלל אחרת וקשורה לעיכול/ושט?
אודה להתייחסותך, לצערי הבדיקות נקבעות למשך השבועיים הקרובים ועד אז קשה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדבקות FENTAדפנה06/06/2011
במידה ומשתמשים במדבקות מסוג FENTA האם עלול להופיע כיווץ אישונים באופן קבוע? האם גם אחרי זמן רב של טיפול בתרופה תופעה זו לא תעלם?
וכמה זמן אחרי הסרת המדבקה האישונים יחזרו לגודלם הרגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מדבקות FENTA - תגובה
ד''ר תמר ישר10/06/2011דפנה שלום
אין מצב של כיווץ אישונים קבוע לאחר פנטה
באם מופיעה התופעה היא תחלוף בחלוף השפעת התרופה!
ד"ר ישר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ש.31/05/2011
שלום רב דוקטור
מה ההבדל בין מורפיום לטרגין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טארגיו
ד``ר זאב קריסטל31/05/2011שלום
הטארגין היא תרופה סינטתית למחצה, הפועלת כמו המורפין על קולטני האופיואיד במערכת העצבים וגורמת לשיכוך כאב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שאלהרון30/05/2011
שלום אני מוכר כחולה CRPS עשיתי לאחרונה מפוי עצם לטובת וועדה רפואית ותוצאות המפוי היה אפשרות לCRPS ברגל ימין וגם המפוי הראה ברגל שמאל בברך קליטה מוגברת השאלה שלי יכול להיות בגלל שאני משתמש רק ברגל שמאל כי אני לא דורך על רגל ימין אז זה גרם לפגיעה בברך חשוב לציין אני מגרד את הברך כל הזמן כי הוא ממש מציק לי אני חושב שזה לא CRPS כי אין לי כאבים כמו ברגל ימין
תודה והמשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום שאלה - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/05/2011שלום רב
העברת כל כובד המשקל לרגל שמאל גורמת בסופו של דבר לשחיקת הסחוס ותהליך דלקתי בברך. לכן יש קליטה מוגברת בברך שמאל במיפוי עצמות והופעת כאבים בעת כיפוף הרגל.
טיפול בנוגדי דלקת יכול לשפר את המצב.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

