פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי צוואר וראש
    הילה
    19/01/2012

    שלום רב, אני סובלת מזה כ-3 חודשים מכאבים חזקים בצוואר , שבתחילה הקרינו ליד ימין וכעת מקרינים לצידו השמאלי של הראש (כולל עין , אוזן לחי ימין עורף וצוואר ימין).חשוב לציין שאני אחרי אשפוז של חודשיים בבי"ח בשל P.E בריאה (קריש דם בעורק ראשי ) , עם סיבוך של דלקת ריאות ונוזל זיהומי בריאה .כאבי הצוואר המוקרנים ליד החלו כחודש לפני האשפוז וגילוי התסחיף הריאתי וכעת אני סובלת מכאבים חזקים מאוד המוקרנים לראש (צד ימין) ונוטלת מידי יום משכך כאבים (אופטלגין נוזלי) יותר מ- חודש ימים . הכאב מגביל מאוד, משתק ממש ומשפיע על החלמתי מהתסחיף .בממצא MRI התגלה בלט דיסק בחוליות C3-C4 וכן C5-C7 .הנוירולוג בבי"ח הציע לקבל זריקת בלוק צווארי של לידוקאין וסטרואידים בצוואר - בזריקה תת עורית בלבד כי הנני נוטלת 7.5 מ"ג קומדין לדילול דם . קיבלתי זריקה כזו- אך שטחית מאוד ב- 4 נקודות באיזור הכתף בלבד מאחר ולא הסכימו לבצע זריקה באיזור הצוואר העליון מהסיבה שזה קרוב לראש ולא רוצים להסתכן.לאחר זריקה זו היתה הקלה גדולה נעלמו כאבי הכתף אך ישנו כאב משתק בצוואר שמגיע בהתקפים כ- 3 פעמים ביום בעיקר בשעות הערב מעיר אותי משינה בלילה וחולף רק עם אופטלגין וזאת למשך שעתיים בלבד. הציעו לי לקחת סימבלטה לסייע בכאב העצבי , אני לוקחת כבר 3 שבועות (שבוע 1 - 30 מ"ג ושבועיים 60 מ"ג ) אך עדיין הכאב קיים
    ולצערי טרמדקס ואפילו טרמל דרך הווריד וזלדיאר אינם משפיעים עלי כלל !איזה משכך כאבים אני יכולה לקחת עם קומדין מלבד האופטלגין והטרמל? אתמול העלו לי את המינון של הסימבלטה ל 90 מ"ג - 30 מ"ג בבוקר ו- 60 מ"ג בערב כמה זמן עלי לקחת את התרופה עד שאדע בוודאות שאינה עובדת ? האם כדאי לעבור לליריקה ? אם ברצוני להפסיק עם הסימבלטה 90 הבנתי שעלי להוריד מינון בהדרגה אשמח אם תפרטו לי בדיוק איך להוריד את המינון ובמשך כמה ימים והאם זה תקף גם במעבר לתרופה אחרת כמו ליריקה .

    האם ישנן פתרונות נוספים להקל על כאבי ? לא אוכל לקחת אופטלגין לעד ... אודה לתשובתך על שאלותי , בכבוד רב, הילה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי צוואר וראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי צוואר וראש - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    28/01/2012

    הילה שלום
    ניתן לרדת בהדרגה בסימבלטה - מציעה 30 מ"ג כל 3 ימים
    במקביל להתחיל בליריקה ולגבי משככי כאבים ישנן תרופות רבות שאולי לא ניסית על כך ישז להוועץ אישית עם רופא כאב
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ברגליים
    אני
    15/01/2012

    מצטער מראש על אריכות הדברים.
    שלום רב. בן 33. בריא. סובל 4 שנים מכאב גב תחתון המקרין לרגליים. ממצאים - בקע דיסק L4-5-S1. טיפולים שמרניים כשלו. סדרה של 3 זריקות אפידורל ללא שינוי. קובלציה לא הועילה. לאחרונה אופי הכאב השתנה, קרי: בעבר היה כאב קלאסי לבעיה ב-L5, לרבות ההקרנה לרגל שמאל, אך כיום: הכאב בגב כמעט נעלם ומנגד הכאב בשתי הרגליים, בעיקר באיזור השוקיים הקדמיות, גבר מאוד. E.M.G לא תקין. נוירוכירוג שבדק אותי לאחרונה לא בטוח שהכאב ברגליים מקורו מהדיסקים הנ"ל. ליריקה מועילה ברמה בינונית להפחתת כאבי הרגליים אך מעדיף להפסיק עקב תופעות לוואי. (בעבר לקחתי גם קלונקס שהועיל אך הפסקתי מאותן הסיבות).
    בשבועות האחרונים בעייתי העיקרית היא במצב שכיבה כלומר מתקשה עד מאוד להירדם.
    לסיכום: במהלך היום המצב סביר/נסבל (מבצע מתיחות, קם כל חצי שעה מהכסא וכו') ואני מסוגל להעביר את היום ללא משככי כאב. אולם שאני עובר למצב מאוזן, כלומר הולך לישון, הכאב ברגליים מתעצם ואיני מצליח להירדם. משתמש בהרבה אופטלגין ונעזר בארקוקסיה, בשביל להצליח להירדם. מ23:00 מתחיל לקחת כדור כל שעה בערך ולעיתים מגיע ל 3-4 כדורים/שעות עד שנרדם). בימים האחרונים האופטלגינים כבר כמעט ולא משפיעים.
    שאלתי: האם יש לכם איזו המלצה לכדור שינה/שמפחית כאב אשר יוכל לעזור להירדמות?
    הרצון שלי הוא להשתמש במינימום תרופות. כלומר לקחת רק כדור אחד ביום לפני השינה. המלצה לכדור כזה, שאותו אבקש כמובן מרופא המשפחה, תתקבל בברכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים ברגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ברגליים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    16/01/2012

    שלום
    אם הכאב הוא זה שמונע שינה ניתן לקחת אוקסיקונטין 10 מ"ג לפני השינה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה וכן

    אני
    16/01/2012

    הכאב הוא זה שמונע את השינה, אך לא מעיר אותי.
    כלומר: הבעיה היא ביכולת להירדם עם כאב. לאחר שנרדמתי אני מסוגל לישון ברציפות.
    האם המלצתך נשארת בעינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן כרוניים
    גיא
    13/01/2012

    שלום רב,
    האם קיימים טיפולים פולשניים לריפוי/לטיפול בכאבי בטן כרוניים?
    ובמידה וכן, מי מתמחה בתחום שניתן לפנות אליו?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן כרוניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן כרוניים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    14/01/2012

    שלום רב
    יש במסגרת מרפאת הכאב מספר פעולות פולשניות היכולות לעזור במצב של כאב בטן כרוני.1 - טיפול בהזרקות אלכוהול ובגלי רדיו למרכזי העצבוב של אברי הבטן, 2 - השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חוט השדרה.
    פנה למרפאת כאב מרכזית להסבר נוסף.
    בהצלךחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריקת כתף
    מתן
    10/01/2012

    לפני כחצי שעה מעדתי במדרגות כשידי אחזה המעקה וגופי נפל קדימה הרגשתי את הכתף יוצאת ונכנסת לאחר כמה שניות , הרגשתי שהכתף חזרה לעצמה ולחר כמה דקות המשכתי "בעבודה" רגיל והרמתי עם אותה יד ציוד לא כבד , אך לאחר כמה שניות שוב יצאה הכתף וחזרה לאחר כמה שניות רק שהפעם לא מעדתי אילה היא יצאה תוך כדי שהרמתי את הציוד הלא כבד.

    עכשיו , אני מרגיש רגישות בכתף וכאב קל מאחורי היד והכתף (דגש על כאב קל.)אבל עדיין מפחד להזיז אותה או להרים משהו כי את ההרגשה שהיא תצא שוב.

    עד כמה שידוע לי שפורקים כתף היא נשארת בחוץ נכון?

    למה הכתף יצאה שוב ללא שום פעולה מיוחד ?רק הרמתי משהו לא כבד)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריקת כתף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר זאב קריסטל
    14/01/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אורטופדיה' id=link]אורטופדיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב כרונים
    אליעד
    08/01/2012

    שלום, אני סובל הרבה שנים מכאב גב בעיקר תחתון
    אם אני לוקח אטופון זה עוזר, ומשפר את המצב גם כשאני מפסיק לקחת, אך הבעיה היא שזה עוזר מאוד לאט וצריך לקחת את זה יותר מדי זמן
    מה לעשות?
    אמרו לי שיש זריקת אפידורל, האם יש בזה סיכון, האם זה בדיוק באותה צורה שנשים בזמן הלידה מקבלות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב כרונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב כרונים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    14/01/2012

    שלום אליעד
    אפידוראל זה שם של מקום בגוף האדם הנמצא בין חוט השדרה לבין החוליה. איזור זה הוא חלל וירטואלי המלא ברקמת שומן. לחלל האפידוראלי ניתן להגיע באמצעות מחט ומזרק מיוחדים ולהזריק תרופות שונות. במקרה של כאבי גב התרופה המוזרקת היא סטרואידים שתפקידם לרפא דלקת הנובעת מפריצת דיסק או דלקת פרקים
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוק פורמינלי
    אני
    01/01/2012

    שלום. סובל מכאב גב תחתון מקרין לרגליים.
    בעבר עברתי סידרה של 3 זריקות אפידורל (קורטיזון) - ללא שיפור. (גם טיפולים שמרניים וקובלציה לא עזרו)
    קיבלתי הפניה למרפאת כאב ל"בלוק פורמינלי"
    הענין הוא ששכחתי לאמר לרופא המפנה שעברתי בעבר אפידורל.
    שאלתי:
    1. מזה בכלל בלוק פורמינלי?
    2. האם יש טעם לבצע אם האפידורל לא עזר?
    אודה לתגובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוק פורמינלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוק פורמינלי - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    02/01/2012

    שלום
    בלוק פוראמינאלי הינו הזרקה ישירה תחת שיקוף רנטגן למוצא העצב הגורם לכאב
    יש אפשרות שהזריקה האפידוראלית לא התאימה לאבחנה והבלוק המכוון לשורש העצב יעזור!
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלת פרוצדורה

    אני
    02/01/2012

    סובל כאמור מכאב גב תחתון עם הקרנה חזקה לרגליים. הכאב ברגליים גובר מאוד בשכיבה ולא מאפשר לי להירדם. בשכיבה הרגליים ממש רוטטות מהכאב. EMG יצא לא תקין.
    משככי כאב כגון אקמול/ארקוקסיה/אטופן - כבר לא עוזרים. (גם בכמויות גדולות).
    יש לי הפניה למרפאת כאב. צלצלתי היום לקביעת תור והכי קרוב זה עוד חודש!!!!!!!
    מה ניתן לעשות?
    לפנות לרופא משפחה ולבקש הפניה למיון? להגיע למרפאת כאב ללא תור ולהיכנס בין לבין?
    אציין שב-3 לילות האחרונים ישנתי 5 שעות (במצטבר!!!). לא נראה לי סביר להישאר במצב זה חודש.
    אודה מאוד להמלצתך כיצד ניתן לפעול במהרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן כרוניים
    גיא
    31/12/2011

    ד"ר שלום,
    אני סובל מספר שנים מכאבי בטן כרוניים (CFAP), עברתי את כל הבדיקות האפשריות ונשללו בעיות אורגניות. הכאב נובע מסיבות פונקציונליות במעי הגס.
    במידה ותופעות הלוואי של התרופות הן בלתי נסבלות, האם קיימות אופציות טיפול נוספות? ומה מידת הסיכון /סיכוי שלהן?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן כרוניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן כרוניים - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    02/01/2012

    שלום
    ממליצה לפנות לרפואה אלטרנטיבית או דימיון מודרך שיכול מאד להקל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן - תגובה

    גיל
    02/01/2012

    תודה על תשובתך
    ניסיתי כבר את המלצתךללא הצלחה.
    האם קיים פיתרון ניתוחי או אחר לנטרול המקור העצבי של הכאב באיזור הנ"ל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבחנה?
    פלוני אלמוני
    20/12/2011

    אני סוחב פציעה כבר כמעט שנתיים (תאונת אימון בצבא) .
    נפגעתי באזור העליון של הגו ומאז הכאבים לא עוזבים אותי :
    קושי בשינה , קושי גדול מאוד בבוקר באופן יום - יומי וכמוכן כל 5-6 ימים מגיעה כאב שמשתק לי את זרוע , כתף ושכם ימין ולפעמים גם את הגו התחתון . הכאב הוא חד - מרגיש כמו שריפה ואני משותק טוטלית , מפסיד ימי עבודה בזמן ההתקפים , מתקשה מאוד להתעורר ולהירדם , ומוקף בכאב לאורך כל היום ( בדרגות משתנות).
    התחלתי טיפול רק לאחר כשנה וחצי מהפציעה בגלל הפחד שטיפול בבעיה ידרוש ניתוח , והאחרון לא בא בחשבון בגלל סיפור שנחשפתי אליו בנוגע לניתוחים באזור עמוד השדרה.
    הכאב חיסל לי את ההנאה מהחיים באותה תקופה.
    פתחתי את הסיפור עם רופאת המשפחה (המקסימה) שלי והיא רשמה לי etopan(שלא עזר כלל) והפנתה אותי לפיזיוטרפיה ( שעזרה רק כמקלת כאבים בשעה - שעתיים שאחריה).לאחר מכן נרשמו לי:
    arcoxia-שעזרה מאוד בהתחלה ואחר כך בכלל לא.
    brexin-שרק עממה את הכאב ולא הפסיקה את ההתקפים.
    swiss relief- שלא עזרה כלל.
    zaldiar-שקיבלתי היום ובנתיים מזכיר לי את הbrexin.
    אני בחור צעיר , בן 23 שחי כמו בן 60.אני עצבני לרוב - בעיקר בבקרים , והטיפול לא ניראה באופק.
    הבעיה שבגינה אני משתף אותכם בסיפורי היא בגלל שהיום הבנתי שהמצב הרפואי שלי אפילו עוד לא הוגדר (ככה אמר לי הרופא - המקסים גם הוא -ממרפאת הכאב , ורציתי לדעת : האם המצב המתואר לעיל מזכיר לכם איזו שהיא אבחנה רפואית ;
    אני לחוץ מאוד , כי אני יודע שבלי הגדרה , שבזמנה תביא לטיפול מדויק ,הדרך עוד ארוכה..
    אני יתאר שוב : כאבים תמידיים בכל הגו העליון , בכתף ימין ובזרוע ימין .
    הכאב מרגיש כאילו מישהו לוחץ לי בחוזקה בכל מיני נקודות בגו.
    כאבי תופת בבקרים וקושי גדול להרדם בערבים וכמוכן התקפים שמזכירים שריפה ודקירות כל 5-6 ימים.
    אודה מאוד להתייחסותכם .
    שלכם , פלוני אלמוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבחנה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבחנה? - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    24/12/2011

    שלום
    אין לי פרטים לגבי ממצאים בצילומי CT ו- MRI של עמוד שדרה גבי וצווארי. מיפויי עצמות גם הוא יכול להוסיף אינפורמציה. נראה שהמדובר בבעיה בעמוד שידרה גבי עליון, שניתן לטפל בה במסגרת מרפאת כאב מקצועית על ידי הזרקות תחת שיקוף רנטגן ובהמשך על ידי גלי ראדיו. טיפול על ידי השתלת אלקטרודות בחלל האפידוראלי יכול לתת תשובה במקרים עקשניים שאינם מגיבים לטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מעל חודש בבטן עליונה בצד שמאל
    יום
    18/12/2011

    אני מאוד מודאגת לגבי הכאבים החזקים המופיעים לי לאחר אכילה בעיקר.
    הכאבים הם בצד שמאל למעלה של הבטן מתחת לצלע האחרונה. יש כאבים גם בבטן בצד שמאל בחלק התחתון ( רק מידי פעם). הכאב מלווה בבחילה חריפה ותחושת נפיחות בכל הבטן. יש לציין שחליתי בברונכיט בשבוע האחרון, נטלתי אנטיביוטיקה שמאוד הקשתה לי על הבטן, יומיים לא יכלתי לאכול בגלל אותו כאב והרגשת הבחילה. האם כדי לפנות לרופא של גסטרו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מעל חודש בבטן עליונה בצד שמאל - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    20/12/2011

    בהחלט זו הכתובת.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת כאב
    עינת
    12/12/2011

    האם נכון שככל שהתינוק צעיר יותר הוא פחות מרגיש כאב?
    אמרו לי שאם נדחה את הברית בחודש-חודשיים יכאב לו יותר (נולד בשבוע 34)
    האם זה נכון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחושת כאב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת כאב - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    20/12/2011

    שלום
    גם לתינוקות יש תחושת כאב כמו למבוגר. אין להם את ניסיון הכאב והאמוציות המלוות תחושה זאת, לכן כדאי לבצע את הברית מוקדם ככול הניתן, לפני שמתפתחת המודעות הסביבתית.
    בהצלחה ומזל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ תוך גולגולתי
    ליאורה
    10/12/2011

    שלום ד"ר רציתי לדעת...אני ב 16ו סובלת מלחץ תוך גולגולתי כבר שנתיים עברתי פעמיים ניקור מותני ואני מטופלת באורמוקס ..מאז כל הסיפור הזה התחילו לי כאבים מוזרים בראש במקום מאד ספציפי מין דקירות/חתכים לכמה שניות ונפסק וככה זה יכול לבוא שוב אחרי כמה דקות להכאיב לי חזק חזק באותו מקום ולהעלם...מאז הכאבים האלו עשיתי CT עם חומר ניגוד והוא תקין.רופא אחד אמר לי שזה גירוי של העצב...אז ממה זה יכול לנבוע לי ??אני לא סובלת משום מחלות אחרות והמצב הבריאותי שלי תקין ב"ה .חשבתי אולי זה כתווצאה מהלחץ התוך גולגולתי והכדורים שאני לוקחת ,מה דעתך?אני כבר לא יודעת מה לחשוב..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ תוך גולגולתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ תוך גולגולתי - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    20/12/2011

    שלום יתכן מאוד ומדובר כאן בנאוראלגיה. עליך לפנות למרפאה נוירולוגית או מרפאת כאב להתחלת טיפול בטגרטול או ליריקה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ממושכים בצד משאל+רגל שמאל
    מירי
    09/12/2011

    שלום רב,אשמח לעזרה

    כבר תקופה ארוכה מעל שנה וחצי אני סובלת לסירוגין (כל תקופת זמן) מכאבים בצד שמאל מתחת לצלעות ,בד"כ זה מתלווה יחד עם כאב ברגל שמאל עד הברך ולפעמים כל הרגל,לעתים כאשר מיששתי באזור הצלעות יכולתי להרגיש מן גיד שנע.

    אני היום נמצאת בהריון בשבוע 25 והכאב חזר וממש מציק לי עד כדי כך שקשה לי לישון בלילה,יש לציין שלא מדובר בסוג של כאב לב או בטן,עברתי אולטסאונד והכול היה תקין,הרופאה טענה שזה יכולה להיות עצב שתפוס,אני ממש נואשת כי הכאבים לא עוברים ושבים עלי כל הזמן בייחוד עכשיו שאני בהריון

    אשמח מאוד לכל עצה

    בברכת תודה ענקית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ממושכים בצד משאל+רגל שמאל - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    11/12/2011

    שלום רב
    הסימפטומים שאת מתארת מתאימים לטיפול בהזקרה מקומים של תרופת הרדמה מקומית יחד עם סטרואיד למקום הנקרא trigger point , משם הכאב מוקרן לרגל. פני למרפאת כאב לקבלת הטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה,הטיפול אסור בהריון נכון?

    מירי
    13/12/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים עזים
    אמאטובה
    03/12/2011

    אני בשבוע שלישי של דיאטה ולא אוכלת שומן בכלל אך מזה כשבוע יש לי כאבים בעצם של הגולגולת מאחורי אוזן ימין וגם מתחת בצוואר וזה גורם לי ללחץ בעין שמאל ומוציא אותי מהריכוז
    האם יש לזה קשר לדיאטה?
    אני סובלת לפעמים ממיגרנה אבל לא בעוצמה כזאת
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים עזים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים עזים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    11/12/2011

    שלום
    הכאב שאת מתארת איננו קשור לדיטה והוא נובע ממתח שרירי בצוור או בעורף. ניתן לטפל במצב זה על ידי מיגוון טיפולי הרפייה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בעקבות זריקה
    נויה
    03/12/2011

    שלום,
    במסגרת טיפולי פוריות קיבלתי מאחות מוסמכת זריקות לשריר בישבן (במשך 4 ימים, כל פעם 4 אמפולות של מנוגון).
    היום, שבוע ויומיים אחרי הזריקות ועדיין כואב לי בצד אחד של הישבן, ואילו הזריקות בצד השני של הישבן לא כואבות לי.
    זה יחלוף? אני חרדה מכל כאב כי יש לי נטייה שכאבים הופכים אצלי לכרוניים.
    תודה על תשובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בעקבות זריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בעקבות זריקה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    11/12/2011

    שלום
    יתכן והמחט פגעה בעצב הסקיאטי והכאב נובע מנזק עצבי . ברוב המקרים העצב מתאושש והכאב חולף. עד אז ניתן לטפל בתרופות ספציפיות כמו ליריקה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • hey its important
    natali
    01/12/2011

    אני בת 24 ושוהה בחול במשך תקופה ארוכה. אין באפשרותי לגשת לרופא.
    אני בריאה לחלוטין לא נוטלת שום תרופות.
    בתקופה האחרונה אם לדייק שלושה שבועות יש לי כאבים חזקים שבאים והולכים ביד למעלה בצד ימין.
    חשבתי שאולי תנוחת השינה שלי לא הייתה נכונה אבל אני בטוחה שזה בעיה אחרת. זה כאילו הכאב בא מבפנים. כאב חזק וחודר. כאשר אני שמה תחבושת ומהדקת את האזור הכאב נחלש מה יכולה להיות הבעיה? האם חש משכה או משהו שאני יכולה לקנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    hey its important

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • hey its important - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    20/12/2011

    שלום
    כאב בזרוע בגילך מקורו לרוב במתח שרירי , בעיקר באיזור השכמה והעורף. פיזיוטרפיה והרפייה של שרירים מתוחים אילו יפתרו את הבעייה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום