פורום כאב - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים חזקים מתחת לחזה בצד ימין
    חסוי
    09/11/2011

    מזה חודשיים כאבי תופת בצלע ימין ,בדיוק מתחת לחזה. צילומי ריאות תקינים ויש חשש לדלקת בגיד. תרופות לא הועילו, אני סובל לא מתפקד ולא ישן. מי שיש לו עצה או עבר כאב כזה, אנא עיזרו לי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים מתחת לחזה בצד ימין - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    19/11/2011

    שלום ממליץ על פנייה למרפאת כאב לצורך חסם העצב הבין צלעי המתאים, יחד עם הזרקת סטרואידים כטיפול אנטי דלקתי. פיזיוטרפיה עם גרויי חשמלי - TENS יכול גם הוא להקל מאוד.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    מיכל רועי
    07/11/2011

    האם ניתן לבחור הנוטל רטלין באופן קבוע לקחת בו בזמן את הליריקה עקב כאבים נוירולוגים באזור הניתוח שעבר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    19/11/2011

    שלום מיכל
    לא ידוע על תגובה כל שהיא בין שתי התרופות האמורות, לכן לא צריכה להיות בעייה בהתחלת הטיפול בליריקה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש ליריקה
    גיא
    04/11/2011

    ד"ר שלום,
    מה המינון המקובל בשימוש בליריקה עקב כאבי בטן כרוניים?
    והאם זה נכון שהליריקה עלולה לפגועה בפריון ובזרע?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש ליריקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש ליריקה - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    05/11/2011

    שימוש בליריקה מותר בין 75 מג פעמיים ביום עד 300מג פעמיים ביום
    אין ספציפיות למיקום הכאב !
    לגבי פיריון יש לכוונת עם פרמקולוג החברה או המכון הטרטוגני.
    ד״ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מחזור
    ליעד
    03/11/2011

    רציתי לדעת למי מתאימות גלולות נגד הריון כטיפול בכאבי מחזור חזקים? יש לי חברה שסבלה מזה מאוד והרופא נשים רשם לה גלולות פליים שאלתי היא אם גם לי זה יכול להתאים, איך לבדוק את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי מחזור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מחזור - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    05/11/2011

    להתייעץ עם גניקולוג!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה ב קשר ל- SGB
    גיא
    02/11/2011

    קיבלתי זריקה בספינופאלאטיין- Sphnopalatine) ( SGB) כי אני סובלת
    מכאב עזים ( זאת בנוסף למינון מכסימלי של כדורים ותרופות) בעצבים המנדיבולרי( לסת תחתונה) .לאחרונה
    נוספו כאבים עזים לענף מקסילרי( מעל השפה) . הרופא נתן לי זריקה במקום זה כי לטענתו
    הכאבים הנוספים הם כתוצאה מהתפשטות של הכאב ( הקרנה ) לעצב הנוסף , כל שאם נטפל בעצב המנדיבולרי אז גם הכאבים בעצב הנוסף יושפעו.
    שאלתי - האם בזריקה במקום זה , רק העצב המנדיבולי מושפע מהזריקה ישירות ,( ואז גם הענף הנוסף יושפע מכך) או שכתוצאה מהזריקה, גם הענף המקסילרי יושפע בלאו הכי ( כמו הענף המנדיבולרי )?
    בזריקה כזו , אילו ענפים מושפעים ישירות בעצב הטריגמינלי? רק המנדיבולרי( כפי שטוען הרופא ) או גם ענפים אחרים בעצב זה?
    ( ללא קשר לגלי רדיו ..)
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך לשאלה ב קשר ל- SGB

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון טעות בשאלה

    גיא
    03/11/2011

    הזריקה ניתנה ל Stellate ganglion .. השאלה נשארת :
    על אילו עצבים היא אמורה לעבוד ?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך לשאלה ב קשר ל- SGB - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    19/11/2011

    טיפול בגנגליון הטריגמינאלי ישפיע על 3 עצבי הפנים: העצב המנדיבולרי, העצה המקסילרי והעצב האופטלמי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב ושוקיים בשכיבה
    אני
    01/11/2011

    שלום רב. בן 33. סובל 10 שנים מבקע/ניוון דיסק L5S1 המתבטא בכאב גב תחתון המקרין לרגל. ב-3 שנים אחרונות החמרה. טיפולים שמרניים לרבות אפידורלים לא הועילו.
    כדורים כגון: ארקוקסיה, אטופן 600*2, קספו - לא עוזרים יותר מאקמול.
    בעבר לקחתי קלונקס שלהפתעתי קצת עזר (לקחתי אותו על מנת להקל על הירדמות והוא הקל קצת בכאב).
    לאחרונה טופלתי מספר חודשים בליריקה. היה שיפור קטן (בעיקר בהקרנה לרגל).
    הפסקתי עם הליריקה והקלונקס עקב תופעות לוואי של עייפות וחוסר ריכוז (בהתאמה) והעובדה שהן מקלות רק ב-20-30 אחוז כך שתופעות הלוואי לא שוות את זה. (כלומר אם אני לא ישן טוב עקב הכאבים קרי ישן בממוצע 3-4 שעות ללילה אזי ניתן איכשהו, עם הרבה קפה, לתפקד. שאני על ליריקה ובכל זאת ישנתי רק 3 שעות בלילה, עקב הכאב, אזי גם קפה שחור כל חצי שעה לא עוזר).
    צריבה (קובלציה) הועילה מעט.
    הוצע לי, עוד לפני הקובלציה, ניתוח קיבוע בינחולייתי. אני נרתע עקב כך שאיני בטוח כלל שזה יפתור את הבעיה. כלומר להבנתי (המאוד מצומצמת שכן אני רו"ח ולא רופא..) כאב שנמשך כבר למעלה מ-3 שנים 24/7 כבר גרם לנזק לעצבים. אם הצריבה לא הועילה איני רואה כיצד קיבוע של החוליות יגרום לעצבים להפסיק לשדר כאב (אני בכיוון?).
    לאחרונה החלו לי כאבים חזקים בשוקיים הקדמיות. הכאב מלווה בתחושה של שריפה ורעד (כאילו השוקיים רוטטות). תחושה זו מתעצמת מאוד במצב של שכיבה. במהלך היום אני מסתדר וחי עם כאב נסבל אך הבעיה היא בלילה - מאוד קשה עד בלתי אפשרי להירדם במצב בו הרגליים/שוקיים ממש רוטטות.
    שאלותי: האם התופעה (של השוקיים) מוכרת? השערה מדוע גובר דווקא בשכיבה בו הגוף כביכול נח? קשור לזרימת חמצן לקויה?!? (אני אדם מעשן)
    מה היית ממליץ למצב זה על מנת להשיג הקלה ברעד/רטט/כאב.
    אציין שאין לי הגבלה בתנועה ומתבוננן מהצד לא ינחש שקיימת בעיה. ושוב במהלך היום אני מסוגל לסבול את הכאב אך עיקר הבעיתיות היא בלילה שכן הכאב בשכיבה גובר פי כמה.למה? סליחה על אריכות הדברים אך מאוד אודה להמלצתך מה . תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב ושוקיים בשכיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הלו?..

    אני
    24/11/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב ושוקיים בשכיבה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    30/11/2011

    שלום
    אם תרופות גורמות לך תופעות לוואי בלתי נסבלות וניתוח לא בא בחשבון, הפתרון הטוב ביותר הוא השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חוט השדרה.
    עליך לפנות למרכז כאב בו הפעולה מתבצעת לקבלת הסבר מפורט והדרכה הנושא.
    חפש ב-Google - Spinal Cord Stimulation
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לארטופן
    אסי
    01/11/2011

    שלום רב דוקטור ,
    מזה כחמש שנים שאני סובל מכאבי ברכיים , עד כדי היתעוררות בלילה מתוך כאב , בבירור אורתופדי , לא נמצא משהו מעניין , בכל מקרה במשך חמש שנים אני נוטל ארטופן 400 מ"ג שמאוד מסייע לי בנושא הכאב , אולם , בירור גסטרולוגי שעברתי מצא נזק בקיבה , כמו כן נמצאתי כסובל מיתר ל.ד והבנתי שכל זה יכול להיות בגלל כדורי הארטופן . איזה כדור יכול להוות תחליף הולם מבחינת הכאב וללא תופעות הלוואי הללו , אודה לתשובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תחליף לארטופן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לארטופן - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    05/11/2011

    ישנו מיגוון רב של תרופות
    היום לאור הבעיות שנוצרו הייתי מציעה שתיפנה שוב לרופא כאב להערכה ואיזון תרופתי הלוקח בחשבון גם את לחץ הדם והבעיות הגסטרואינטסטינאליות
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלאה לד"ר זאב קריסטל
    רחל פיסטינר
    30/10/2011

    שלום
    שמי רחל , ב1/7/11 עברתי שתלים בלסת עליונה , לאחר 10 ימים החלו כאבים עזים
    בעצם הלסת , בעצם מעל העין צמוד לגשר האף , ואף טיפס לראש , חששתי שהכאב מהשתלים , אך הרופא שלל , מאחר והייתי מאוד סקפטית , פניתי לחוות דעת נוספת ,
    הגעתי למרפאה של פרופסר מהדסה ירושלים ששלל את חששותי וטען ששרירי הלסת תפוסים , כך חלפו מספר שבועות נוספים עד שפניתי לאורתופד שקבע שהכאב נובע
    מנוירלגיה אוקסיפיטלית , נכנסתי לפורום שלכם , והופתעתי לגלות שיש קורלציה בין
    טיפול שיניים לפגיעה בעצב , אנא הואל לעזור לי לברר אם אכן כך , וכיצד קורה הדבר
    והאם הכאב עשוי לחלוף , ראוי לציין כי אני אשה בת 52 מעולם לא סבלתי מכאבים , אני בריאה , לא נוטלת כדורים כלשהם , ואוהבת את החיים , הכאב מדיר שינה מעיני וגורם לי למטרד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלאה לד"ר זאב קריסטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלאה לד"ר זאב קריסטל - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    31/10/2011

    שלום רב
    סביר להניח שמקור הכאב באחד מעצבי הפנים שנפגע מסיבה זו או אחרת. הטיפול הוא בתרופות נוירולוגיות כמו ליריקה או גבפנטין טיפול בגלי רדיו לגנגליון יכול לתת פתרון במידה והתרופות לא יתנו תשובה מספקת. עלייך לפנות למרפאת כאב טובה ליעוץ וטיפול.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש הסבר בפנים
    זיו
    30/10/2011

    שלום אני זיו ואני בן 16 (הפנייה שלי אולי לא בטוח בתחום העיסוק שלך אבל בבקשה תקרא את זה בכל זאת )
    לפני כשנתיים התחילו לי בצד האחורי של הראש כאבים חזקים למשך תקופה של כחודשיים בעת הרמת הראש למעלה הכאב היה מעין חבטה בצד האחורי של הראש שחייב אותי להוריד אותו למטה במהירות , במשך החודשיים האלה הכאבים באו ונעלמו , ויום אחד לאחר הורדת הראש למטה קבלתי מעין התקף הכאב היה כל כך חזק שלא יכולתי להזיז את הראש , כאשר קבלתי את ההתקף כל תזוזה של הראש אפילו קטנה הייתה גורמת לכאב של החבטה ומאותו יום בתנועות מסוימות ובעיקר תנועות חדות או שכיבה על הגב עם ראש יש ולכיוון שמאל, אני חוטף את הכאבים לדוגמא:אני מזיז את הראש בעת שכיבה על הגב אני מזיז את הראש במהירות לכיוון האמצע או שמאלה אני אקבל כאבים ממש חזקים מה שאני קורא להם התקף(ואם אני יזיז לאט לאט אני ארגיש מתי מתחיל הכאב ואז אני מונע אותו) התקף : אלו כאבים שאני על סף איבוד הכרה הכאבים מלווים בסחרחורות וחוסר יציבות ותחושת נפילה וכאב לוחץ באיזור הראש האחורי לאחר קבלת הכאב אני משתדל שלא להזיז אפילו טיפה את הראש ולחכות ככה כמה שעות עם משככי כאבים . כמובן שהבעיה הרסה לי את התפקוד היום יומי יש ימים שאני קם עם פחות כאבים ויש ימים עם יותר אבל אף פעם בשנתיים האלה הייתי יכול לשכב על הגב עם ראש ישר או לעשות תנועות חדות כל פעם שניסיתי הצטערתי על זה. אני הייתי נער שעוסק בספורט , הייתי תלמיד מצטיין (היום פחות בהרבה כי לא הייתי שני שליש מכיתה י בבית ספר ) , כיום אני לא יכול לעשות כלום אם זה לצאת לטיולים עם המשפחה או מהבית ספר אם זה לישון טוב וכל דבר המצריך פעילות פיזית . (אני יכול לכתוב פה עוד אלף דברים שהייתי עושה וכיום אני לא יכול ) אני כותב את הדברים האלה שאולי תיקח קצת יותר ברצינות את המקרה ותוכל לבדוק מה אפשר לעשות .

    הבדיקות שעברתי ct: מערות פנים שהוא תקין , ct מוח תקין עם חומר ניגוד mriמוח שהיה תקין עם חומר ניגוד, mri צווארי שהיה תקין ,מיפוי עצמות תקין, המון בדיקות דם , בדיקות ערובות עיניים ועוד המון בדיקות ששללו כל דבר פטולוגי .

    כמובן שבקרתי אצל עשרות רופאים מהבכירים בארץ :


    בקרתי אצל כשישה ניורולוגים מהבכירים בארץ : כמו פרופסור רכס ודוקטור זמיר , דוקטור עזרא מהדסה עקב הבדיקות שלהם וההדמיות הם שללו ניורולוגיה (חשוב לצציין שאת פרופסור רכס פגשתי בתחילת הדרך של הבעיה שאפילו עוד לא ידעתי להגדיר אותה(
    נבדקתי אצל המון רופאים מתחומים שונים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש הסבר בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש הסבר בפנים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    31/10/2011

    המדובר כפי הנראה בתסמונת הנקראת occipital neuralgia . ניתן לטפל בה באמצעות חסמי עצב בשלוב עם משככי כאב. השתלת אלקטרודה תת-עורית לגרויי חשמלי איזורי מהווה פתרון טוב למקרים עמידים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ברגל כתוצאה מפריצת דיסק
    יהודית גרינבל
    29/10/2011

    שלום

    אמא שלי, בת 75, סובלת מזה כשנה וחצי מכאבים חזקים מאד ברגל ימין, כתוצאה מפריצת דיסק. למעט תקופה קצרה בת מספר חודשים של הקלה, לא חל שיפור במצבה, והיא הולכת ונחלשת.
    היא טופלה בתרופות על בסיס מורפיום, ללא הועיל.
    היא עברה טיפולים אלטנרנטיביים שונים, שלא הועילו - שיאצו, דיקור, כירופרקטיקה, אוסטיאופתיה (אוסטיאופטתי סייעה במשך 3-4 טיפולים , ואחר כך המצב התדרדר חזרה).
    שאלותי הן:
    1. מה ניתן לעשות כדי להקל על הכאבים של אמא שלי?
    2. הרופא שלה ממליץ על מרפאת כאב. שם הומלץ לה על טיפול רדיו פריקוונסי. מה דעתך על טיפול זה. מה הסיכונים שלו? אמי מאד חוששת מזה.
    3. ידוע לנו על פרודצודרה של ניתוח זעיר, שמתבצעת על ידי פרופ' גפשטיין, שמחזירה את הנוזל שבין חוליות עמוד השדרה למקומו, ובכך פותרת את הבעיה. האם ידוע לך על הטיפול הזה? מה דעתך עליו? מה הסיכונים של ניתוח כזה?

    אודה לך מאד על תשובתך
    יהודית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים ברגל כתוצאה מפריצת דיסק - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    31/10/2011

    שלום רב
    יש תחילה לבצע הזרקה אפידוראלית של סטרואיד + הרדמה מקומית, רצויי מאוד תחת שיקוף רנטגן. רצויי לחזור על הפעולה משפר פעמים, רק במידה ויש תגובה טובה אך לזמן מוגבל, יש מקום לטיפול בגלי רדיו.
    לגבי הניתוח הזעיר אין כל ביטחון שהפעולה תתן פתרון לבעייה של אימך ויש אפשרות שהיא רק תחמיר את הבעייה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זריקה ב SGB יעילה לכאב פנים
    שושנה
    25/10/2011

    שלום,
    קיבלתי זריקה בספינופאלאטיין- Sphnopalatine) ( SGB) כי אני סובלת
    מכאב עזים ( זאת בנוסף למינון מכסימלי של כדורים ותרופות) בעצבים המנדיבולרי וההמקסילרי . האם הזריקה ( לידוקאין )
    יכולה להשפיע על שני עצבים אלו , או רק על ענף מנדיבולרי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם זריקה ב SGB יעילה לכאב פנים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    29/10/2011

    שלום שושנה
    הזריקה האמורה איננה אמורה להיות טיפול לבעייתך, זה רק טסט לצורך בדירת יעילות חסימת העצבים הספציפיים הקשורים לכאבי פנים. אם מתקבלת הקלה משמעותית זמנית בכאבים בעקבות הזריקה, אז מתקדמים לצעד הבא, שהוא טיפול בגלי רדיו.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    גלית
    08/11/2011

    נבדוק את האופציות. יש תור למרפאת כאב בחודש הבא.
    רוב תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלתי נסבלים - מה הפתרון?
    גלית
    25/10/2011

    בוקר טוב, אימא שלי בת כמעט 62, סובלת מזה שנתיים מכאבי גב שהחלו להיות בלתי נסבלים בחצי שנה האחרונה.לפי הסקירה הטומוגרפית של עמ"ש מתני/סקרלי במנח אקסיאלי:
    סקירת L1-L2: סחוס הדיסקית הבין חולייתי הודגם ללא עדות לבלט אחורי או צדדי משמעותי
    סקירת L2-L3: סחוס הדיסקית הבין חולייתי הודגם ללא עדות לבלט אחורי או צדדי משמעותי
    סקירת L3-L4: היצרות של המרווח הבין חולייתי. בליטה גרמית לטרלית מימין, מלווה בבלט דיסק עם היצרות פורמינלית, לחץ על השק התקאלי ועל שורש השמאלי של L3.
    סקירת L4-L5: היצרות של המרווח הבין חולייתי ושינויים ניווניים בלוחיות המפרקיות ובדיסק. שינויים ניווניים קלים במפרקים הפאצטליים.
    בלט דיסק מרכזי שמאלי עם הציצרות פורמינלית, לחץ על השק התקאלי ועל שורש השמאלי של L4.
    סקירת L5-S1: היצרות של המרווח הבין חולייתי ושינויים ניווניים בלוחיות המפרקיות ובדיסק. שינויים ניווניים היפרטרופיים במפרקים הפאצטליים. בליטה גרמית לטרלית משמאל, מלווה בבלט דיסק עם היצרות פורמינלית, לחץ על השק התקאלי ועל שורש השמאלי של L5.

    בביקור במיון לפני כחודש וחצי בוצעה זריקה אפידורלית ללא שיקוף שגרמה להחמרת הכאב.
    לפני שבוע בוצעה שאיבת דיסק, מאז ניכרת החמרה במצב והכאבים הפכו לבלתי נסבלים.
    הכאב הם בעיקר בשעות הבוקר ונמשכים עד הצהריים.להקלת הכאב משתמשת במדבקה של בוטראנס 10MCG ובנוסף לוקחת רוקסט פלוס עד 5 כדורים במחצית הראשונה של היום.
    הסבל הפך לבלתי נסבל וכמות צריכת הכדורים רק עולה לאחרונה. אילו עוד פתרונות ניתן לתת על מנת לפתור את העניין או להקל משמעותית על הכאב?
    מודה מראש על התשובות,
    גלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלתי נסבלים - מה הפתרון? - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    29/10/2011

    שלום גלית
    חסרים לי פרטים כמו האם הכאב מקרין לרגל והאם הכאב מחמיר בהליכה ועמידה ומוקל במנוחה? האם הכאב גם מעיר אותה מהשינה? האם מלבד הכאב יש גם חוסרים או סימפטומים נוירולוגיים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלתי נסבלים -פרטים נוספים

    גלית
    06/11/2011

    תודה על התשובה. מתנצלת על העיכוב בתגובה. הכאב מקרין לרגל ומגיע עד לבוהן. בנוסף, יש תחושה שהרגל ממש קפואה ואימא שלי חייבת לכסות אותה בבגד חם ושמיכות.
    הכאב מתחיל ומחמיר בבוקר בנסיון להתיישב. מאותו רגע של כאב חזק אין הקלה בשום צורה, לא בהליכה, שכיבה או ישיבה. לעיתים היא לא יכולה לזוז מרוב כאב. רק אחרי שלוקחת כדור (לעיתים אף 2 כדורים בבת אחת) מתחילה לחוש בהקלה (כשעה אחרי לקיחת הכדור).
    לא ידוע לי על חוסרים או סימפטומים נוירולוגיים, אילו יכולים להיות? תוכל בבקשה לפרט יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלתי נסבלים -פרטים נוספים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    08/11/2011

    שלום גלית
    האם ניסיתם טיפול בגלי ראדיו לשורשי העצבים בחוט השדרה?
    פתרון נוסף, יעיל מאוד, יכול להיות השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חשמלי של חוט השדרה.
    עליכם לפנות למרפאת כאב טובהלקבלת פרטים נוספים וטיפול בהתאם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפר מנדא

    וליד עבדאלגני
    27/06/2013

    שלום וברכה
    רצית המלצות מה הם הדברים שעושים אותם בחיי היומיום שעשויים להקל ולטפל בבעיה
    סריקת L4-L5 בלט אנולרי אחורי דיפוזי של הדיסקית שגורם ללחץ קל על השק הדורלי.
    סריקת L5 -S1
    בלט אנולרי אחורי של הדיסקית דיפוזי קל ללא סימני לחץ על השק הדורלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת ידע
    .
    23/10/2011

    היי

    שאלת ידע

    האם הפסקה של אופיואיד ,במינון של חצי (לא ירידה הדרגתית) יכול לגרום לדפיקות לב,כולל מתח בנשימה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלת ידע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלת ידע - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    29/10/2011

    התשובה היא כן - כחלק מתסמיני גמילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר קריסטל
    .
    20/10/2011

    שלום
    אני לוקח טרגין לכאב , הוספה של פרוקסט (מורפיום+אקמול) יוכל להוריד את המינון הגבוהה של ה- טרגין שאני לוקח, האם מבחינת הנזק או החוזק ,כן כדאי לקחת פרוקסט, כדי להקטין עד כמה שאפשר את הטרגין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום דר קריסטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דר קריסטל - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    29/10/2011

    התשובה היא כן. עצם הרעיון בשילוב של אקמול עם קודאין הוא ביסודו קבלת אפקט קליני טוב במינונים מופחתים של תרופות.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות
    דניאל
    15/10/2011

    אני סובלת מזה 6 שבועות מכאבים עזים בצוואר ובראש, בתחילה היו גם סחרחורות שעברו. עברתי 2 צילומים בצוואר , סי.טי עמ"ש צווארי +מוח שיצאו תקינים. וכן אמ.אר.אי עמ"ש צווארי שיצא תקין. מטופלת בכדורים אנטי דלקתיים, מההתחלה (החליפו לי כבר 3 סוגים) ללא הועיל, ישנה עם אסיוול כ- 3 שבועות . ישנה הקלה מסוימת בכאבים בבוקר (אולי בזכות האסיול), וככל שחולפות השעות הכאבים מתגברים , בעיקר בלילה. קיבלתי הפנייה למרפאת כאב (תור בעוד חודשיים) ןתור לנוירוכירורג מומחה לעמ"ש , אם כי נראה לי קצת לא הכיוון אם בדיקות העמ"ש יצאו תקינות. קופת חולים נראית לי קצת מנומנמת לאור העובדה הייתי בריאה עד אותה נקודת זמן (בת 42). , אני מעוניינת לגשת למומחים ולעשות בדיקות באופן פרטי כדי להתקדם, כיוון שאינני עובדת תקופה ארוכה ויש לי ילדים קטנים. לאילו מומחים כדאי לי לגשת? אילו סוגי בדיקות כדאי לי לעשות? (אמ.אר.איי רקמות רכות של צצואר, אמ.אר.איי ראש). האם יתכן שמדובר בפיברומיאלגיה? אודה לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    29/10/2011

    שלום
    הכאב שאת מתארת יכול לנבוע מבעייה בחוליות העליונות של עמוד השדרה הצווארי או שמקורו בשרירי העורף. ניתן לשלול מקור שרירי ע"י הרפייה, דיקור סיני, כירופרקטיקה שימוש במכשיר TENS, הסננה שרירית עם חומר הרדמה מקומית+ סטרואידים וכדומה.
    אם הבעיה לא נפתרה, הזרקות לפרקים הקטנים של החוליות הצוואריות של עמוד השדרה ואחר כך טיפול בגלי רדיו יכול לתת את המענה. עליך להגיע למרפאת כאב טובה להתחלת טיפול בהתאם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום