מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניקוי כבדדוד24/05/2010
שלום
1..האם לאישה בגיל 47 בריאה ולא נוטלת תרופות צריכה של גדילן מצוי שן הארי ותמצית כורכום יעילים 2.מה המינונים של התמציות ?
3.לכמה זמן צריך להשתמש ולכמה זמן צריך להפסיק?
4.האם נטילה של ברזל ומולטי ויטמין אפשרי בשילוב הצמחים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי כבד
26/05/2010ניקוי הגוף והכבד בפרט הם דבר חשוב לכל אדם.
אין לראות בצמח מרפא אחד כיעיל ומומלץ לכולם. על כן, מומלץ להיוועץ באיש מקצוע באבחון מקיף ולהחליט מהי הדרך היעילה ביותר עבורך/ עבור אשתך, לנקות את הגוף.
עקרונית, שני צמחי מרפא אלו הם בטוחים לשימוש.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
משה27/05/2010תוכל לענות על שאלות 2.3.4?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה?
משה20/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשפיכה מוקדמתדוד24/05/2010שלום
1.האם לקיחה של פעמיים ביום ג'ינסנג קוריאני בתמצית של 200 מ"ג ו20 אחוז ג'ינסו יעילים בשפיכה מוקדמת?
2.אם כן אחרי כמה זמן בערך שאפשר לראות תוצאות?
3.אילו עוד צמחים יכולים לעזור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשפיכה מוקדמת
26/05/2010דוד שלום רב,
בקצרה, כן. לשורש הג'ינסנג הקוראני סגולות לחיזוק האון הגברי.
האם זה מתאים לך והאם הוא יסייע לך בבעיה זו? קשה לומר. נושא השפיכה המוקדמת יכול להיות תוצר של סיבות רבות. לעתים גירוי יתר של איבר המין היא הסיבה, לעתים הסיבה היא מנטאלית בלבד (אומרים שאיבר המין המפותח ביותר אצל האדם הוא הראש...).
במידה וסיבת הבעיה היא על רקע חולשה של איבר המין ו/או של הכליות (האיבר האחראי על איבר המין, על פי הרפואה הסינית), אז סיכוי סביר ששורש הג'ינסנג יוכל לעזור.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה מטפלת מצויין בנושא שפיכה
דר אדית דניאל08/06/2010הייתי ממליצה להוסיף טיפול הומאופתי
בברכה
ד''ר אדית דניאל
מנהלת פורום הומאופתיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן אתרי סיסם שחוראריאלה24/05/2010שלום
האם שימוש בשמן אתרי - סיסם שחור - יכול לטשטש סימני מתיחה ישנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמן סיסם
26/05/2010לצערי אין לי נסיון עם שמן זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנבטת קטניות לעומת בישולאדם24/05/2010מנהלי הפורום שלום,
אני שומע מאנשי מקצוע בתחום התזונה הטבעית וההוליסטית המלצה גורפת להנביט את הקטניות שאנו אוכלים. ושההנבטה היא צורה עדיפה לאכילת הקטניות על פני בישול.
הקטניות אשר אני אוכל הן - עדשים, חומוס, אפונה, שעועית, סויה.
שאלותי הן:
1. האם באמת יש יתרון כאשר אני מנביט את הקטניות על פני בישול הקטניות? ואם יש יתרון מהו?
2. האם יש חיסרון בהנבטה לעומת בישול הקטניות?
3. האם יש לכם קישור לאתר אשר מדריך כיצד יש להנביט בצורה נכונה ויעילה קטניות
תודה מראש
אדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהנבטת קטניות
26/05/2010אדם שלום רב,
כאשר אנו מדברים על הנבטה, יש להתייחס להבדל בין אכילת נבטי הקטניה ובין "הנבטה" לפני בישול.
ניתן להנביט גרעינים וקטניות, עד ליציאת הנבט עצמו. נבטים נחשבים לבעלי ערכים גבוהים של ויטמינים ומינרלים וכן כמות נדיבה של סיבים תזונתיים.
היתרון- ערך תוזנתי גבוה- ערך קלורי וגליקמי נמוכים עד מאוד.
החיסרון- קשה לשבוע רק מנווטים- ניתן לשלבם במזונות אחרים לרבות סלט.
קטניות לקראת בישול- טוב נעשה אם "ננביט" אותם לפני על מנת לאפשר עיכול קל יותר (ופחות גזים). תהליך זה הוא פשוט- השריית הקטניה במים ולהחליף את המים כל 12 שעות למשך יומיים. רק אז לבשל. תהליך זה מאפשר תהליך ראשוני של פירוק הקטניה (לקראת נביטה) וכך אנו נהנה מהקטניה במלואה, לרבות הנבט.
על כן, אין פה עניין של העדפה, אלא התאמה לצרכים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתה צמחים גדילן מצוי ושן האריאריאלה24/05/2010שלום
אני סובלת מרמת טריגליצרידים גבוהה בדם, ולכן אני מטופלת בתרופה "בזליפ".
האם מומלץ לי לשתות חליטות של תה צמחים
שלום
אני סובלת מרמה גבוהה של טריגליצרידים, ורמת אינזימים גבוהה בכבד,
לכן אני מטופלת בבזליפ.
האם מומלץ לי לשתות חליטה של תה צמחים- גדילן מצוי ושן הארי, בזמן שאני צורכת
את הכדורים? ולכמה זמן?
תודה
ף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתה צמחים בשילוב תרופות
26/05/2010אריאלה שלום רב,
אין מן הנמנע להשתמש בחליטות אלו. להיפך, לצמחים אלו יכולת עדינה לנקות את הכבד ושפר את תפקודו. אין התנגשות בין התרופה ובין צמחים אלו.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתחליף לאשחרדנה23/05/2010בשל בעיות ביציאות (ניסתי בעבר סלק ,שזיפים ללא השפעה)המליצה לי הדיאטנית שלי לשתות חליטת אשחר. אציין כי בפעם הראשונה ששתיתי מהחליטה לא הפסקתי ללכת לשירותים במשל יממה שלמה . אך לאחר תקופה שמתי לב שתמיד לאחר שתיית האשחר יש לי בחילה, כיום אני לא יכולה אפילו להריח את החליטה - כי מיד יש לי בחילה נוראית.
האם ישנה חליטה דומה שניתן לקחת כתחליף. כמובן לא לשימוש יומי -אלא לניקיון הגוף אחת ל..(עדיפות כמובן למשהו לא ממכר )
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתחליף נגד עצירות
23/05/2010דנה שלום רב,
מוצר כמו זה שנטלת באמת ממכר. מומלץ תחילה לשים לב להעשיר את התזונה בסיבים תזונתיים- הרבה ירקות ופירות.
לשתות יותר מים. להקפיד על לפחות 8 כוסות מים ביום.
לעניין מוצר חלופי- השתמשי בסיבי פסיליום. מדובר בסיב תזונתי המשפר את פעילות המעיים עד מאוד.
יש ליטול אותו כשעה לפני האוכל, כף אחת לכוס מים. לשתות מיד ולשתות כוס מים נוספת מייד לאחר מכן.
עשי זאת פעם ביום למשך 3 שבועות ולאחר מכן להוריד בהדרגה את תדירות השימוש בזה.
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקיחת תוספי מזוןתקוה22/05/2010מתי כדאי לקחת את התוספים הבאים (לפני/אחרי/ עם הארוחה), בוקר או ערב והאם ניתן.מומלץ לשלב ביניהם:
אבץ 50 מ"ג
מולטי ויטמין לגבר
קו אנזים קיו 10
ג'ינסנג קוריאני
אני בן 35 מתאמן באופן קבוע.
אני לי מחלות כלשהן שבעקבותן אני נוטל את התוספים.כל התוספים הם של סולגאר.
תודה מראש על תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנטילת תוספי תזונה
24/05/2010סער שלום רב,
התוספים שאתה נוטל, יש לקחת באופן הבא:
אבץ 50 מ"ג: כל ערב כשעה לפני השינה, רחוק מאוכל
מולטי ויטמין לגבר: עם האוכל, פעם ביום מומלץ בשעות היום (בוקר או צהריים)
קו אנזים קיו 10: כל בוקר לפני האוכל, או כחצי שעה לפני אימון
ג'ינסנג קוריאני: כנ"ל
אין בעיה לשלב בין תוספים אלו.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומצה פיטית וחומצה אוקסאליתאדם22/05/2010מנהלי הפורום שלום,
אני יודע שהחומצה הפיטית והחומצה האוקסאלית משפיעות על הספיגה של המינרלים בגוף. האם ניתן לנטרל חומצות אלה מהמזונות השונים אשר מכילים אותם, אך מכילים גם מינרלים חשובים בו זמנית (קטניות, שומשום מלא, ירקות ירוקים):
- כיצד ניתן לנטרל את החומצה הפיטית מהקטניות (עדשים, שעושית, חומוס)?
- כיצד ניתן לנטל את החומצה האוקסאלית מהירוקות הירוקים?
- כיצד ניתן לנטרל את החומצה בשומשום מלא?
* האם חימום יכול לעזור בנטרול?
* האם השריה במים למשך הלילה יכולה לעזור בנטרול?
* האם הנבטה של הקטניה יכולה לעזור בנטרול?
תודה מראש
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחומצה פיטית וחומצה אוקסאלית
24/05/2010ניר שלום רב,
ראשית, חומצות אלו נמצאות בקטניות ובירקות מסיבה והגיון מסויימים. מטרתם לווסת את ספיגת אבות המזון (מינרלים ביניהם), על מנת להשתמש באבות מזון אלו בהדרגה ובדיוק בכמות הרצויה בכל מנה.
על מנת לבודד את חומצות אלו ניתן לבצע פעולות כגון הנבטה, המפחיתה את רמתן, אך בכל הנוגע לקטניות, בד"כ מומלץ להנביטן.
לעניין הירקות הירוקים, תמיד איכותם תישמר במלואם רק על ידי אכילתם טריים ולא אחרי בישול/ אידוי/ צליה...
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריטין, ברזל, ו B12אדם22/05/2010שלום,
אני גבר בן 30, בריא, עוסק בפעילות גופנית כל החיים. בשנים האחרונות מתאמן 3 פעמים בשבוע כל אימון משלב 45 דקות ריצה ו 45 דקות משקולות (סה"כ 90 דקות).
בבדיקות הדם שעשיתי לפני כמה ימים התגלה:
ברזל - 158 הנורמה נעה בין 70-180
טרנספרין - 302 הנורמה נעה בין 160-360
פריטין - 32 הנורמה נעה בין 33-266
ויטמין בי 12 - 310 הנורמה נעה בין 211-911
1. איזה מזונות מומלץ לי לצרוך בהתאם לחוסרים
2. כיצד אני יכול להעלות את מאגרי הפריטין בגופי?
3. האם מאגרי ברזל ריקים מעידים על כך שבמשך שנים לא היתה צריכה מספקת של ברזל?
4. האם רמת ברזל חופשי בדם תקינה ומאגרי פריטין נמוכים מעידים על משהו?
5. ויטמין בי 12 נמצא גם ברמה נמוכה יחסית(אפילו שלא חורג מהנורמה), כיצד אני יכול להעלות את רמתו בגופי כדי להיות בטווח הגבוה בתוך הנורמה?
6. אני רוצה לקחת תוסף של בי 12 ותוסף של ברזל לתקופה של 6-8 שבועות. הבנתי שיש תוספי ברזל בעלי תופעות לוואי ויש כאלה עם פחות תופעות לוואי, מהו התוסף היעיל והמומלץ?
תודה מראש וסליחה על השאלה הארוכה
רועי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפריטין, ברזל ו- B12
24/05/2010שלום רב,
בדיקותיך מראות על מצב נורמאלי לחלוטין של ירידה במחסני הברזל בגוף. ברזל חופשי בדם תקין, מעיד על כך שמחסני הברזל הפרישו בצורה נורמאלית ברזל לדם וכעת רמת מאגרי הברזל מדלדלת. עדות לכך היא גם רמת B12 נמוכה היכולה לגרום לירידה בספיגת ברזל מן המזון ואפילו מתוסף תזונה. על כן, מומלץ להשתמש בתוספי תזונה איכותיים במקביל לתזונה אשר תסייע לעלות רמות ויטמין B וברזל.
בשר בקר, בשר הודו אדום, כבש- כל אלו מקורות טובים לברזל וכן B12
כן, גם ניתן למצוא הרבה ברזל בירקות ירוקים כהים, עדשים, שעועית (קטניות) ואצות ים ומים מתוקים.
ברזל איכותי- נוזלי- FLORADIX ליטול על פי ההנחיות. B12 טבליות למציצה, תת לשוני- נוטרילייף/ סולגאר.
אחרי 8 שבועות של שימוש, ערוך בדיקות שוב. אשמח לתגובה לאחר מכן.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ו...
אדם24/05/2010תודה על העזרה וההכוונה המקצועית!
קניתי וכבר נוטל את התוספים, אעדכן בעוד 8 שבועות...
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרד בין אצבעות הרגלייםlir8622/05/2010אין אודם או סימן לפטריה
פשוט מגרד
העור יבש מעט בכריות האצבעות
הדיאטה שלי מאוזנת ובריאה בסה"כ והמשקל תקין
אין שימוש בקרמים לרגליים וכדומה
הגרד עובר ויש ימים שבכלל לא קורה
נראה שהתופעה מחמירה לאחר הליכה בנעליים סגורות
אך הרגליים מאווררות רוב היום ואם כבר גרביים, אז 100% כותנה
הרופא עור רשם אגיסטן בפעם שעברה בלי להסתכל הרבה
אולי קשור ואולי לא אבל לאחרונה מגרד גם בצידי המותניים
עברתי לנוזל ומרכך כביסה אקולוגי אבל עדיין מגרד ואפילו מרגיש מחוספס
פיתרון משלים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגרד בין אצבעות הרגליים
24/05/2010ראשית אמהר לומר כי לא כל נוזל כביסה אקולוגי הוא גם אנטי אלרגי, וישנם אנשים המגיבים בפריחות עור לאותם חומרים.
יש לבדוק רמות ויטמין B12 , לעתים מצב כמו זה יכול להיות עצבי ולא עורי.
כמו כן, תנסי ליטול טבליות מגנזיום. אחד ביום למשך 10 ימים, תראי אם זה עוזר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמגנזיוםר.17/05/2010אני בת 60 סובלת משלפוחית שתן רגיזה וכאבי שרירים ברגליים.
התחלתי לקחת מגנזיום של סולגר כל ערב וכבר יש שיפור.
כמה זמן אוכל לקחת את הכדור הזה (200מג) ?
האם יש התוויות נגד כלשהן לגבי מגנזיום כתוסף ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשימוש בתוסף תזונה מגנזיום
20/05/2010ר. שלום רב,
ניתן להשתמש בתוסף התזונה מגנזיום 200 מ"ג לאורך זמן רב. מומלץ כל 3 חודשים לעשות הפסקה של בין 3-4 שבועות.
כמו כן, מומלץ לבדוק נטילת תוספי תזונה נוספים על מנת לא להפר מאזן מינרלים. מומלץ להוסיף מולטי מינרל אחד ביום.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה מולטי מינרל ?
ר.20/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה היחס לאשלגן ?
ר.20/05/2010אני מגיבה לא טוב לירקות שמכילים הרבה אשלגן.
האם זה מתקשר איכשהו לנטילת מגנזיום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש במולטי מינרל
23/05/2010מולטי מינרל הנו תוסף תזונה המשלב בתוכו את כל המינרלים החשובים לגוף, תוך הקפדה על יחסי גומלין נכונים ומינונים נכונים בין מינרל אחד למשנהו.
ניתן בד"כ ליטול בטבליות.
אין חשש במוצר שכזה לעודף אשלגן או כל מינרל אחר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחפשת נטורפט שעובד גם דרך קופת מכבידפנה16/05/2010שלום רב
אשמח אם יש למישהו המלצה על נטורופט טוב מאזור השפלה שעובד גם דרך קופת חולים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנטורופת- מכבי
17/05/2010תפני לאפרת וולקר, נטורופתית העובדת במרפאות מכבי בנתניה.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטרומבוציטוזיסדליה15/05/2010גילו אצלי את המחלה נוטלת אספרין וסימבקור.לא נוגעת בסוכרים וקמח לבן,האם יש הוראות תזונה מיוחדות לכך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטרומבוציטוזיס
17/05/2010קטי שלום רב,
על מנת לשפר את מצבך הבריאותי חשוב להמנע/ להפחית עד כמה שניתן ממזונות בעלי ערך גליקמי גבוה. אכן, סוכר וקמח לבן נמנים ברשימה זו, אך ישנם מזונות רבים אחרים בעלי ערך גליקמי שכזה. מומלץ להגביר מזונות עשירים בסיבים תזונתיים ועשירים בויטמינים ומינרלים.
בנוסף, חשוב להגיע לאבחון מקיף על מנת לקבוע בדיוק אלו מזונות מתאימים לך ואילו תוספי תזונה מומלץ ליטו במקביל לתרופות.
בריאות שלמה!
ד"ר רוא גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם...?גליה14/05/2010שלום
אני מנסה להרות מהזרעה, וזה לא כל כך הולך, האם תכשיר בשם מגא גלא יעשה את המצב יותר פשוט? או שמה אצטרך גם הורמונים רפואיים? בתודה ג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרGLA
17/05/2010ג'
שלום רב,
GLA יעיל מעוד בהסדרת המערכת ההורמונאלית. יחד עם זאת, לא לכל אחת זה מתאים.
מומלץ לשלב בטיפול ההזרעה גם דיקור סיני והתאמת תוספי תזונה אישית לך.
אשמח לעזור.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנבט חיטהטלי13/05/2010שלום,
אני בדיאטה לטיפול בקנדידה כבר 5 שנים. האם אני יכולה להשתמש בנבט חיטה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנבט חיטה וקנדידה
13/05/2010טלי שלום רב,
5 שנים טיפול נראה לי לא נכון ולא בריא. אין ליטול תוספי תזונה לאורתה בעיה במשך תקופה כה ממושכת. אם מדובר בתזונה בלבד, אזי המצב שונה ואין שום בעיה לאכול מזונות בריאים, דלי סוכרים וללא שמרים.
לענין נבט החיטה. מותר לך להשתמש בו. רק במצב של קנדידה פעילה, עלול השמן לעודד צמיחת קנדידה. במצב בו אין כבר קנדידה, ניתן יהיה להשתמש בשמן זה.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם שמרנים במיטה?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
