מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם למיטב ידיעתכם יש קשר בין קנדידהאלאיה18/11/2009
בין קנדידה לאנדומטריוזיס?
יש לי אנדו' ברמה גבוהה, ובבדיקות כלליות שעשיתי כדי לקבל טיפול תזונתי ותוספים לקראת ניתוח שאעבור בקרוב לטיפול באנדו', מצאו אצלי קנדידה ברמה בינונית והליקובקטור פילורי... חגיגה שלמה בקיצור :)
אז כרגע, אני מטופלת בשילוב בין פרצידין, אסידופולוס, אבץ, ויטמין B, ויטמין C, כלורופיל, גרין מגמה והפ-194 (ותזונה מתאימה לקנדידה + וגם לפי סוג דם, ועם הקפדה על כמות מספיקה של חלבונים)
האם זה ידוע לך על קשר בין אנדומטריוזיס לקנדידה?
והאם זה נשמע כמו תוספים טובים ויעילים לטיפול בקנדידה והליקובקטור? האם הם גם מכינים את הגוף לקראת הניתוח?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר
alexander22/11/2009שלום אלאיה.
העיניין כאן הוא לא הקשר,אלה ההיצטברות של הרבה מרכיבים פתולוגים.
אני לא יודע בת כמה את,אבל אם את בגילאים יחסית צעירה(עד עשור 7!),
ואין סיבות גנטיות דומיננטיות ,או סיבות אחרות מההיבט הפיזיולוגי והנפשי,
ההיצטברות הזאת מראה שמשהו משובש ברמה הבסיסית.
משובש מההיבט של תהליכי רגולציה תקינים של הגוף.
את זקוקה ליותר מאשר יעוץ בפורום לצערי.
פני אל מנהלי הפורום לקבלת פרטים.
כל טוב
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה ואנדומטריוזיס
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D22/11/2009שלום רב,
עשוי להיות קשר בין 2 הדברים. לעיתים אנדומטריוזיס הינה אחת התופעות שבאות לידי ביטוי בקנדידה. בכל מקרה לגבי המשך שאלותייך מומלץ לגשת לאבחון נטורופתי.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קנדידה אצל תינוקימית18/11/2009
תינוקי בן 5 חודשים. יונק וגם התחיל לאכול מוצקים לפני כשבועיים ( אגס בננה ומעט בטטה). סובל מפטרייה בישבן שהולכת ומתפשטת. מה אפשר לעשות במקום המשחות הרגילות? ימית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה/ גירוי בעור הישבן
18/11/2009ימית שלום רב,
ראשית, מומלץ להתחיל עם ירקות טחונים ולא עם פירות. נסי לעבור ליותר ירקות, פחות פירות. בהמשך תוסיפי יותר פירות. להקפיד שישתה מים!
משחה איכותית לעור הישבן- מבית וולדה- קרם הזנה לאיזור ההחתלה.
בנוסף, מומלץ להוסיף למזון אבקה פרוביוטית היכולה לסייע לאזן את מערכת העיכול ולהשפיע על העור. את האבקה יש לשים פעמים ביום בתמ"ל או מים, או מחית ירק/ פרי
בהצלחה ולבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני צריכה נטורופת שמתמחה בפסוריאזיסאדר17/11/2009
שימליץ לי מה לעשות????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפסוריאזיס
alexander18/11/2009שלום.
את בדרך הנכונה.
אני מניח שמנהלי הפורום ימליצו לך על מישהו/י.
את וודאי רק שבכל טיפול(נטורופתי,הומיאופתי,TCM וכ"ו),
יתיחסו לתזונה,מצב מנטאלי/ריגשי(קריטי),ויעבדו איתך בהדרגה ובסבלנות.
ניתן להגיע לתוצאות מרחיקות לכת,באופן עיקבי,בסט-אפ הנכון,ועם האדם
הנכון.,,,,,,, זה בדוק.
רק נחת
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטורופת
18/11/2009אדר שלום רב,
אני ממליץ ליצור קשר עם מי מהמטפלים המנהלים את הפורום או עם אחד מהמטפלים הרשומים באגודת הנטורופתים הישראלית.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודי נטורופתיהנתי17/11/2009אתמול הייתי ביעוץ באחת מהמכללות המובילות לרפואה משלימה. והבנתי שבסוף הלימודים לאחר 4 שנים מקבלים תעודת הסמכה. מהרבה גם הבנתי שהתעודה הזאת לא ממש נחשבת כמו תואר אקדמאי. ועוד אמרו במכללה שכרגע עובדים על זה שהלימודים יאושרו כתואר (אני לא יודעת עד כמה אמרו לי את האמת ) אני מאד מתלבטת כי גם חשוב לי העתיד. מצד שני אלו לימודים אינטנסיבים של 4 שנים שבסופם אתה אפילו לא יוצא עם תואר ביד. אשמח לקבל המלצה מנסיונכם האישי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלימודי נטורופתיה
18/11/2009נתי שלום רב!
השאלה הראשונה שצריכה לעלות היא- האם התחום מושך אותך או לא. האם ברצונך להיות מטפל או בעל תואר אקדמאי.
בישאל תחום הרפואה המשלימה מתקדם בקצב יפה ויותר מוסדות חשובים ונחשבים משלווים את תחומי הרפואה הטבעית באינטגרציה עם הרפואה הקונבנציונלית.
בארה"ב- לימודי נטורופתיה מוכרים כתואר אקדמאי לכל דבר וכך גם הרפואה הסינית.
מדובר בעניין של זמן עד אשר הדבר יקרה גם כאן.
על מנת לעסוק בתחום הנטורופתיה/ רפואה משלימה בישאל, אין צורך בתואר, אלא בהסמכה ממוסד מוכר על ידי האגודה הרשמית של תחום זה. בנוסף, כלל קופות החולים ורוב בתי החולים מעסיקים מטפלים מוסמכים אשר למדו בישראל. רמת הלימודים בארץ היא ברמה גבוהה וניתן לומר כי היקף הלימודים ואיכותם עומדת בסטנדרטים בינלאומיים.
את/ה רוצה להיות מטפל? אם התשובה היא כן, אז בחר/י את המכללה ממנה הכי התרשמת ושיהיה בהצלחה!
רואי גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך..עוד התלבטות קטנה
נתי19/11/2009יש לי אופציה לבחור לימודי מגע או רפלקסולוגיה או ג'ין שין..מתלבטת..כי מכפות רגליים אני נגעלת :/ אבל מצד שני רפלקסולוגיה מאד נחשב.(אותו למודים גם שנתיים מתוך הארבע).ועל הג'ין שין גם שמעתי אבל פחות (אותו לומדים שנה ואח"כ צריך לבחור עוד מקצוע מגע)..אני חושבת כמה צעדים קדימה..ז"א מה יותר יעזור,יואיל, לי בעתיד כאשר אסיים את הלימודים..וכשאתחיל לעבוד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלימודים- נטורופתיה ומקצועות מגע
07/03/2010נתי שלום,
ההתלבטות חשובה מאוד כאן. אם את נגעלת מלעבוד על כפות רגליים, אז אין פה הרבה לבטים. עליך לבחור בתחום אשר את נמשכת אליו. ג'ין שין מאוד מעניין וקשור לנקודות האקופרסורה מהרפואה הסינית. ישנם מקצועות מגע נוספים כגון טווינה ושיאצו אשר נחשבים למאוד יעילים וכלי ריפוי בעצמם.
כל אחת מהמחירות תקדם אותך ליעדך ועם כל אחד מאלה תוכלי לעבוד.
כל טוב
רואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני חולת פסוריאזיס מה אני עושה?אדר17/11/2009שלום
אני בת 26.5 חולת פסוריאזיס.
מה ההצעות שלכם לטפל בפסוריאזיס.
מה לעשות ומה לא לעשות?????
האם יש תרופה שמפרקת חלבון טוב יותר.
האם יש משהו לכבד?
במה תוכלו לעזור לי???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפסוריאזיס
18/11/2009אדר שלום רב,
אני ממליץ ליצור קשר עם מי מהמטפלים המנהלים את הפורום או עם אחד מהמטפלים הרשומים באגודת הנטורופתים הישראלית.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפאפיה
יגאל ב"י21/11/2009עוזרת לפרק חלבונים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההזנת תינוקגלית16/11/2009א.לקראת גיל חצי שנה הייתי רוצה לדעת איזה מרקים או מחית בשילוב איזה ירקות או פירות מומלץ לתת כחלק מהשלמת תפריט גמילה מתמ"ל.
תודה
ב.לילדי המון ליחה ללא שיעול.בזמן האכלה מבקבוק הוא מתקשה לנשום ולאכול ברצף.כתוצאה מכך כבר רזה בימים האחרונים .מה עליי לעשות?תרסיס הסטרימר לא ממש עוזר כאן.
אנא עזרו לי.תןדה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהזנת תינוק וליחה
16/11/2009גלית שלום רב,
אני חושב כי שאלותיך דווקא קשורות זו בזו.
תמ"ל על בסיס חלב פרה עלול להיות קשה לעיכול לחלק מהילדים, דבר אשר יכול ליצור ליחה.
על מנת להקל עליו יש להוסיף אבקה פרוביוטית לכל בקבוק, עד אשר ישתפר מאוד מצבו. גם אז יש להמשיך לפחות פעמיים ביום עם פרוביוטיקה.
תזונה בגיל 6 חודשים צריכה להכיל את כל הצבעים של הירקות. רצוי להתחיל מירקות בודדים ולבחון בהדרגה אלו ירקות הוא אוהב ואלו פחות. לאחר שבועיים של התנסות תתחילי לשלב ירקות שונים יחד.
פירות מומלץ להמתין עוד חודש אחד כדי שיתרגלו לירקות.
אח"כ להוסיף בהדרגה הודו נקבה טחון לירקות הטחונים.
בהצלחה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהויטמיניםשני16/11/2009שלום,
אני לוקחת מידי יום ויטמין c 500 ואבץ פיקלונאט.
ברצוני להתחיל לקחת גם ויטמין E וויטמין A לאחר שקראתי כי הם מיטבים עם עור הפנים.
עם זאת, קראתי גם כי עודף ויטמין A מסוכן.
מה המינון המומלץ ולאיזו תקופה?
ראיתי שלסולגאר יש ויטמין A יבש שכתוב לשימוש יום יומי לאחר הארוחה. האם זה בסדר? האם יש הגבלות להשתמש בויטמין A לאורך זמן?
אני בת 23. אשמח לתשובות
תודה מראש ויום טוב !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוספי תזונה וויטמינים
16/11/2009שני שלום רב,
יופי של שאלה.
ניכר כי את נוטלת תוספים טובים ושילובים נכונים לשמירה על מערכת החיסוןץ ויטמין A,E גם יעילים למערכת החיסון ובאמת גם יעילים לשמירה על העור.
הקפידי ליטול 10,000 יב"ל A ליום ו- 400 יב"ל ויטמין E ליום.
כך תבטיחי לעצמך איכות ללא כל סכנה.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוויטמינים
alexander18/11/2009שלום לך.
זה בסדר לקחת וויטמינים,אבל דבר שלא שמים אליו לב הוא המינראלים.
בגדול ובלי להטריד אותך מדעית,ברוב האסכולות העכשוויות של רפואה
ביולוגית רגולטורית,הדבר החשוב הוא קודם כל מינראלים וטרס-אלמנט,
ורק אחר כך ועל פי הצורך או הרצון באים הוויטאמינים וההפיטונוטריאנט.
אז אולי כדאי לך לשקול לקחת מולטי? ואליו להוסיף וויטאמין C,סלניום
וכ"ו?
רק נחת
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראוקוטן עם ויטמיI Cא.ק16/11/2009שלום רב,
ביתי בת 14 לקוחת ראקוטן לטיפול באקנה, האם יש מניעה להמשיך ולקחת ויטמין c - אני נותנת לה מדי פעם ויטמין c בכדי למנוע מחלות חורף (בתקווה).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרראוקוטן וויטמין C
16/11/2009שלום רב,
אין מניעה ליטול ויטמין C יחד עם התרופה ראוקוטן. אישית אינני ממליץ על תרופה זו אך אם היא כבר נוטלת אותה, מומלץ להיות מאוד ערים לתפקודי הכבד שלה ולערוך בדיקה כל 6 שבועות ולא כל 3 חודשים כפי שהומלץ על ידי הרופא.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא קונבנציונלי מתמחה בצמחי מרפאנוגה שלו15/11/2009
מי מכיר מי יודע? אני זקוקה לאחד כזה.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרצמחים
alexander20/11/2009שלום לך.
נסי לברר האגודה הישראלית לנטורופתיה ו/או האגודה למטפלים בצמחי מרפא
על מישהו שהוא גם MD וגם מטפל מוסמך ומנוסה! בחומים שהיזכרתי.
כל טוב לך ושבת שלום.
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא קונבנציונאלי
שרית20/11/2009ד"ר דן קרת בשדה ורבורג
ד"ר גדעון עירון בת"א* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמות מיץ סלק יומיתגל14/11/2009האם יש כמות יומית מומלצת לשתיית מיץ סלק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהיה רופא שנהג לתת גם ליטר ליום
יגאל ב"י16/11/2009שנקרא Alexander Ferenczi
הוא נתן זאת לחולי סרטן במצבים קשים.
היום אני מאמין שיגידו לך שזו כמות גבוהה ,ואכן כך נראה.
אבל חצי כוס לכוס נראה לי בסדר גמור בכל מקרה. מומלץ לערבב עם מיץ גזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיץ סלק
16/11/2009גל שלום רב,
אנו נדון כמובן במיץ סלק סחוט טרי ולא בתרכיזים או משקאות מוכנים.
סלק נחשב לירק בריא עד מאוד המכיל כמות נדיבה של ויטמינים ומינרלים השומרים על בריאותנו. בנוסף, לסלק תכונות מנקות למערכת העיכול והכבד ולכן אנו משתמשים בו בתהליכי ניקוי רעלים מהגוף.
חשוב לציין כי בסלק גם רמה די גבוה של סוכרים ושימוש מוגזם בו עלול לגרום לעליה במדדי הגלוקוז. על כן אני ממליץ להתחיל בשתיית מיץ זה בכמויות קטנות ולא כל יום. לאחר תקופה של כעשרה ימים ניתן לעלות בהדרגה.
בנוסף, אני ממליץ לא לשתות אותו לבד אלא עם ירקות נוספים, מומלץ ירוקים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיץ סלק - משקה הדם
ניר21/11/2009מיץ סלק ידוע כמשקה הדם, מאחר ויש בו ערכים בריאותיים התורמים מאוד להורדת לחץ דם,
איזון כולסטרול ועידוד יצירת תאי דם.
מיץ סלק מומלץ לשתות בשילוב עם ירקות נוספים כמו סלרי וגזר ואינו מומלץ לשתיה לבדו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחפש נטורופת מעולהיאיר11/11/2009באיזור נהריה וקריות.
בעיית הליקובקטר פילורי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנטורופת באיזור הצפון
11/11/2009יאיר שלום,
הכנס לאתר של האגודה הישראלית לנטורופתיה ושם תוכל לבחור מרשימת הנטורופתים באזורך!
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמוסות שיח אברהםהילה11/11/2009ערב טוב,
אני סובלת מאקנה טורדני על רקע הורמונלי במיוחד כשבוע לפני המחזור
עד כמה יעיל השימוש בצמח הזה לבעיית האקנה?
אני מניחה שהוא נגרם מרמות גבוהות של טסטסטרון,האם זה אי פעם יתאזן לבד?
אולי בזמן הריון?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראקנה ומערכת הורמונלית
11/11/2009רונית שלום רב,
שיח אברהם מאוד יעיל לכאבי מחזור ופחות לעור.
השתמשי בשמן נר הלילה המגיע בכמוסות- 1 כמוסה בוקר ואחד ערב. את אמורה לראות שינוי תוך 2-3 חודשים.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשב שעורה ואצה כחולה ירוקהשירה10/11/2009שלום
קניתי לפני כמה זמן אבקת עשב שעורה והמרכיב השני (מתוך שלושה) הוא מלטודקסטרין
שהבנתי שהערך הגלקימי שלו גבוה מאוד
כמו כן יש במוצר אבקת אורז חום
רציתי לדעת האם למרות המלטודקסטרין מומלץ להשתמש במוצר
האם יש מוצרים דומים ללא הפחמימה הזאת?
האם במקום אבקת עשב השעורה אפשר להשתמש באצה כחולה ירוקה
והאם מותר להשתמש בה בעת הריון
תודה וסליחה על אורך השאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעשב שעורה ואצה כחולה ירוקה
11/11/2009שירה שלום רב,
מוצר עשב שעורה איכותי הוא- GREEN MAGMA אם קנית את זה, אז תהיה שקטה שמדובר במוצר מצוין. במידה ולא, מומלץ להחליף למוצר זה.
אצה כחולה ירוקה הנה אצה בעלת תכונות רפואיות רבות, אך לאו דווקה דומות לאלו של עשב שעורה. לכל אחד מהם איכויות שונות.
שניהם בטוחים לשימוש בזמן הריון ובפרט אם התחלת ליטול אותם לפני הכניסה להריון.
ערך גליקמי הנו דבר חשוב, אך כאשר סוכר כלשהו מגיע עם סיבים (כגון אלו הקיימים בעשב השעורה), הערך הגליקמי יורד, בשל האטת ספיגת הסוכרים בזכות המרכיבים הנוספים.
בריאות!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רואי..בהמשך לשאלתי..אורי08/11/2009שאלתי לגבי האומגה 3 והולריאן אבל התכוונתי לתקופת ההנקה לא להריון.
הילדה כבר בת חודש וחצי.
אשמח אם תוכל לענות לי שוב על שני השאלות אך לגבי הנקה.
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3 בתקופת ההנקה
09/11/2009אורי שלוםר ב,
מומלץ ליטול אומגה אלספה 9 חודשים גם בזמן ההנקה. בשמן דגים זה קיים מינון הדומה בהרכבו לזה הנמצא בחלב האם של 3 DHA לאחד EPA.
לגבי ולריאן- אינני חושב שצריכה להיות בעיה ליטול אותו בזמן הנקה, אך עדיין ממליץ להיוועץ עם הרופא שלך.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3 + B קומפלקס (סטרס פורמולה)מירון05/11/2009שלום רב,
יש לי שתי שאלות:
1. למיטב הבנתי האוכלוסיה ככל סובלת מחוסר בחומצות שומן מסוג אומגה 3. האם מומלץ לי לקחת כמוסת אומגה 3 ביום (אני בן 27) או שיש לקחת אותן רק אם יש תסמינים מסויימים?
2. חברה שלי הלכה לנטורופתית שהמליצה לה לקחת B קומפלקס (סטרס פורמולה) כי היא נמצאת תקופה ארוכה בלחץ רב. אני גם כן נמצא כרגע תקופה לא קצרה בלחץ ואני חושש שיש לי נשירה מוגברת בעקבות העניין. האם אני יכול גם לקחת את הB קומפלקס שלמיטב הבנתי אמור לעזור במקרים כאלה?
תודה,
מירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3 וויטמין B קומפ'
08/11/2009מירון שלום רב,
שני המוצרים יכולים להועיל עד מאוד על מנת להתגבר על מתח ובכלל לתמוך בבריאותך.
במצב בו אינך עובר אבחון, עליך ליטול 1 כמוסה פעם ביום מכל תוסף. כל 3 חודשים טוב לעשות הפסקה למשך 4 שבועות.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם ישרים?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
