מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משהמשה13/05/2010
שלום
יש לי קמטים עדינים באיזור המצח וסביב העיניים
1.ידוע שרימון עוזר להחליק קמטים אז איזה רכיב ברימון עוזר לזה?
2.האם סרום רימון של LAVIDO יכול לעזור לזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קמטים בפנים
13/05/2010משה שלום רב,
ניתן להשתמש ברימון. אין לי נסיון עם הסרום שהזכרת.
מומלץ בייחוד להקפיד לשתות מים באופן שוטף וקבוע, אשר מסייעים להחליק את הקמטים "מבפנים".
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרימון
משה13/05/2010איזה רכיב או נוגד חימצון עוזר להחליק קמטים?14
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוגדי חמצון
17/05/2010ביוטין
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרימון
משה17/05/20101.האם יש ברימון ביוטין?
2.מה שגורם להחלקת קמטים ברימון זו לא punicic acid?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרימון
20/05/2010נכון. ברימון יש punicic acid. שאלתך הייתה איזה חומר עוזר לקמטים ותשובתי הייתה ביוטין. זאת לאחר שציינתי כי בעונה זו לא מומלץ לאכול או לשתות רימונים.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשה קמשה11/05/2010שלום
Betelpalmen (Areca catechu)
1.מה התכונות שלו?
2.האם הוא פועל כאנטי אייג'ינג?
3.היכן ניתן להשיג אותו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרBETEL NUT
12/05/2010משה שלום רב,
מדובר באגוז מאוד פופולרי ללעיסה במזרח (הודו, מלזיה, סרי לנקה ועוד). למיטב ידיעתי ומהספרות לא מדובר באגוז בעל תכונות אנטי אייג'ינג, אלא יותר כמטפל בתולעי מעיים.
לעיסתו מעוררת תחושת נמרצות ומשפרת את מצב הרוח ולכן אוהבים ללעוס אותו. אם נצרה להשוות לצמחי המרפא הקרובים אלינו יותר, השפעתו קצת מזכירה את "הגת" התימני.
חשוב לציין כי השפעתו על חלל הפה לטווח ארוך איננה טובה ועלולה לפגוע בחניכיים ועצמות הלסת.
על כן,
תפקידו טיפול בתולעי מעיים ולא יותר מכך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD
נ.ב- אני רואי כי אתה שואל על המון צמחים שונים, מומלץ להיוועץ באופן מקצועי ואישי על מנת להחליט על הצמחים המתאימים לך ולא להסמך רק על הכתוב בספרות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיכאון ועוד..דן08/05/2010שלום.לפני בערך שבועים התחלתי להרגיש כאילו משהו תקןע בגרון(וגם מעט בחילות).ההרגשה היא כאילו כמו אחרי שאוכלים מהר והאוכל נתקע בגרון -אבל אני מקפידה לאכול לאט דווקא(ולשתות מים) .בנוסף,אני מרגישה מאז עייפה ,חלשה,דיכאון ומתח.בעיקר מפריע לי המתח(אני תפוסה,לא רפויה,מרגישה שרועדת),אני מרגישה כאילו אני לא באמת ערה ומחשבות שליליות בראש שלי ופחדים.אני מרגישה כאילו אני יקבל כול רגע התמוטטות עצבים.
הכול התחיל שבוע בערך לפני שקבלתי מחזור וגם אני חושבת שלקחתי כדורים שהיו מקולקלים.
מה יכול לעזור לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדיכאון ועוד
09/05/2010רלי שלום רב,
מצבך יכול להעיד על מספר דברים ויש לבדוק, לשלול או לאשר את אחד מהגורמים הללו.
ייתכן באמת מצב של דיכאון הגורם לכל אחד מהסימפטומים שהזכרת. אם זה המצב, עליך לבחון את הסיבה ולראות האם מצדיק טיפול בנפש.
יכול להיות כיוון שונה לגמרי- וירוס מעיים/ וירוס כללי הגורם גם הוא לסימפטומים רבים מאלו שהזכרת.
אני ממליץ לערוך בדיקות דם מקיפות, לרבות ספירת דם, תפקודי כבד, בלוטת התריס, וירולוגיה (גם מחלת הנשיקה ו- CMV).
לאחר התוצאות נהיה יותר חכמים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמצאות קנדידהדינה08/05/2010שלום.עשיתי בדיקת קנדידה במרכז לקנדידה בבה"ח אלישע בחיפה מאחר וקראתי על הקנדידה ועל הסימפטומים שלה והרבה מהם התאימו לי , ואכן יצאה לי קנדידה ברמה הגבוהה ביותר.
התחלתי לפני 3 ימים לקחת קולורקס+פעמיים ביום פוברויוטיקה+פעמיים ביום גדילן מצוי.
וכן התחלתי לעשות דיאטה נטולת שמרים,סוכרים, תירס,סויה ואלכוהול.
השאלות שלי הן:
1. תוך כמה זמן אוכל להתחיל להרגיש שיפור בסימפטומים?
2. אמרו לי כי הטיפול בקולורקס הוא לחודש בלבד וכן הדיאטה היא לחודש-חודש וחצי בלבד
האם כך הוא הדבר? או שצריך להמשיך בדיאטה גם תקופה ארוכה יותר לאחר סיום הטיפול ?
ומתי כדאי לי לעשות שוב בדיקת צואה בכדי לדעת האם הקנדידה חוסלה?
3. אני בעלת עודף משקל ואכן תקופה ארוכה לא מצליחה לרדת במשקל. אם אחסל את הקנדידה
יתכן שגם יהיה לי קל יותר לרדת במשקל ולא לעלות במשקל כל הזמן?
4.לגבי מזונות- האם מותר לי לאכול תפוח אדמה וחטיף תפוציפס? איזה לחם אתם ממליצים לקנות ומאיפה? האם מותר לשתות קפה וכמה ביום? האם מותר לאכול ממרח שקדים? יש איזה משהו מתוק שניתן לאכול? האם ניתן לאכול תפוח עץ אדום או רק ירוק?
אודה על תשובתכם.
בברכה
דינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיפול בקנדידה
09/05/2010דינה שלום רב,
הטיפול שהתחלת נראה בסדר. על מנת לדעת האם זה הטיפול המדוייק ביותר עבורך, עלייך להגיע לאבחון.
לעניין הקולורקס- ניתן לקחת 8 שבועות ברצף. לעניין הפרוביוטיקה והגדילן- לקחת 3 חודשים ברציפות. המנעי מכל המזונות המכילים זרחן, לרבות תפוצ'יפס. לא מומלץ לאכול תפו"א ולא תירס או כרובית.
ממרח שקדים אמנם בריא יחסית אבל עשיר בקלוריות.
מקווה כי מידע זה יועיל לך.
גשי אחרי סיום 3 חודשים לבדיקה נוספת
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמחמשה ק05/05/2010שלום
Camellia japonica
1.מה התכונות של המצח הזה?
2.האם הוא גורם ליצור של קולגן מסוג 1?
3.איפה אפשר להשיג אותו
4.האם הוא מתאים למריחה על העור או כשימוש פנימי בכמוסות
5.האם יש אזהרות או תופעות לוואי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D06/05/2010משה שלום רב,
צר לי, אך אין לי מידע על צמח זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עוד יש בשמש חוץ מויטמין D?חלט01/05/2010שמתי לב שהשמש משחררת את השרירים, וגורמת להרגשה שונה בגוף.
שאין שמש לא מרגישים אותו דבר.
מה זה החומר הזה שיש בשמש שמרגיע את הגוף?
וזה לא הויטמין D כי הויטמין D שלוקחים בטיפות לא נותן את אותה הרגשה ושחרור שהשמש נותנת..
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסגולות השמש
03/05/2010חלט שלום רב,
השמש אינה מכילה ויטמין D, אלא הריאקציה של אור השמש עם הגוף מייצר ויטמין זה. בקרני השמש סוגים שונים של קרניים באיכויות ואורכים שונים.
ראשית, החום עצמו משפר את תנועת הגוף כיוון שמעודד את הגוף להרחבת כלי הדם, תנועת נוזלים מוגברת יותר במצב חום (לעומת הקור בחורף, בו התנועה איטית יותר...). בוסף, אחד מקרני השמש היא קרן אינפרא אדום רחוק- קרן אור זו מאפשרת לגוף לווסת את טמפרטורת הגוף, לשפר את חילוף החומרים ולסייע בריפוי רקמות מהיר יותר.
חשוב לדעת כי חשיפה מוגברת לשמש עלולה לפגוע בעור, בשל קרניה המזיקות כגון אולטרה סגול.
עוד פרט חשוב הוא השימוש ברם הגנה מהשמש, אשר עלול לפגוע ביכולת חדירת קרני השמש המועילות וכן ביצירת ויט' D.
בריאות שלמה וקיץ נעים,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההיגיון שכשלא נחשף לשמש
חלט03/05/2010מרגיש לא טוב, הגוף תפוס ויש סחרחורות וכאבי ראש? השרירים גם מתכווצים מאוד כשאין חשיפה לשמש.
אם זה רק בגלל החום אז גם תנור עושה חום..
צריך להיות חומר כלשהו אחרת מה הההיגיון?
השמש הרי משאירה את השפעתה יום יומיים לאחר החשיפה.. זה לא רק בזמן החשיפה..
אחרי היום יומיים התופעות של בלי שמש חוזרות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההורמוןמשה30/04/2010
שלום
1.האם תה ירוק פוגע ברמת הטסטוסטרון?
2.אם כן בכמה אחוזים הוא פוגע?
3.האם Deer Antler Velvet יכול לגרום להפרשת GH מוגברת?
4.האם יש לו תופעות לוואי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהורמון
03/05/2010משה שלום רב,
תה ירוק לא יכול לפגוע בשום אופן ברמות ההורמונים בגוף. לכל היותר הוא יכול לסייע בתהליך איזון הורמונלי גם לגברים וגם לנשים. בתה הירוק קיימים פיטו-כימיקלים המסייעים לחזק את המערכת החיסונית ולאזנה.
Deer Antler Velvet - מקורו באיילים (כיום בעיקר מצפון אמריקה), בעבר השתמשו בו הסינים למטרות חיזוק וחידוש העצם.
המידע שברשותי אינו מעיד על סכנה בשיבוש הורמון הגדילה, אך למען הסר ספק, תשתמש בחומרים טבעיים אחרים שמקורםאינו בחיות, כגון סידן, ויטמין D, גלוקוזמין וכונדרויאיטין. כן ניתן גם לחזק את העצמות על ידי הקפדת אכילת מזונות ירוקים ומוצרי סומסום. סרדינים גם כן פיתרון טוב.
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDeer Antler Velvet
משהDeer Antle04/05/20101.התכוונתי האם Deer Antler Velvet יכול לגרום להפרשת GH באופן בטוח?
2.מאיזה איבר באיילים מפיקים אותו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDeer Antler
05/05/2010למיטב ידיעתי ותסלחו לי אם טעיתי, ההכנה היא מהקרניים.
אין סכנה לאי סדירות רמות GH
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהdeer
משה05/05/2010אבל הוא כן גורם להפרשה מוגברת של GH ובטוחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפילינג מחימר ירוק ותערובת ארומתרפיתlir8629/04/2010האם ניתן ליצור מסיכת חימר ירוק מחליטת קמומיל במקום מים ולהוסיף לה מעט קוואקר טחון לפילינג עדין?
העור שלי מעט שומני באיזור ה T וסובל מסבוריאה קלה ופצעונים מדי פעם
קיבלתי את המרשם הבא נגד סבוריאה יבשה מחבר, נטורופת:
10 מ"ל שמן שקדים
טיפה 1 של גרניום אתרי
2 טיפות פצ'ולי
3 פעמים ביום למשך שבועיים
זה הוא טיפול יעיל למצב שלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפילינג
29/04/2010ליר שלום רב,
על פניו נראה כי תערובת זו יכולה להתאים לך. יחד עם זאת, לא ניתן לקבוע חד משמעית שכך הם הדברים, עד אשר נערכת בדיקה מקיפה.
ניתן לנסות תחילה עם כמות קטנה על איזור קטן בעור ולראות כיצד התגובה.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחסור במגנזיום והתכווצויות שריריםorli_i28/04/2010שלום,אני מבקשת לדעת איזה כמות של מגנזיום עלי לקחת ואיזה
מגנזיום נספג טוב יותר בגוף?
מה עלי לעשות שאני לא יודעת על מנת להפסיק את התכווצויות
השרירים שיש לי בזמן הליכה ואשר מונעות ממני ללכת?
א.א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמגנזיום לטיפול בהתכווצויות
03/05/2010אורלי שלום רב,
ייתכן באמת מחסור במגנזיום המעורר בעיה זו,
יש להשתמש במגנזיום ציטראט או במגנזיום עם תוספת B6 על מנת לייעל את הספיגה.
יש ליטול בשבוע הראשון 250 מ"ג כל כמוסה, פעמיים ביום ואח"כ ליטול פעם ביום (מומלץ לפני השינה).
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריכיות אורזדליה27/04/2010שלום רב,
לאחרונה שמעתי כי לפריכיות אורז יש מדד גליקמי גבוה ויש לי מספר שאלות בנושא:
א. בשתי טבלאות שונות מופיע מדד גליקמי שונה של הפריכיות, באחת הוא 81 ובשניה הוא 110 מה הנכון מבין השניים?
ב. האם יש הבדל בין פריכיות מאורז מלא לפריכיות מאורז לבן? האם יש הבדל בין פריכיות רגילות לפריכיות דקות?
ג. מה עדיף, לחם מקמח לבן או פריכיות מאורז מלא מבחינת עליית הסוכר?
ד. האם ישנו מאכל/תבלין שאם אוכלים אותו יחד עם הפריכית הוא עוזר להפחית את עליית הסוכר?
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפריכיות אורז
12/05/2010דליה שלום רב,
בכל מזון בו יש סיבים (קרי, מזונות מלאים) נמצא מדד גליקמי נמוך יותר. ההבדל בין 81 ובין 110 למיטב ידיעתי קשור למלא ולא מלא.
אני בכלל לא חסיד של פריכיות אורז. מומלץ קרקרים מקמח כוסמין או שיפון וכשאת רוצה אורז תוכלי אותו בצורתו המקורית
לעניין הממרחים- כל ממרח על בסיס ירקות- אבוקדו, קישוא, פלפלים... יכולים להיות טובים ושוב בשל הסיבים ונוגדי החמצון שבהם.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, גיליתי שכפית כורכום בבוקרH26/04/2010עם מים רותחים פותר בעית עצירות ומסדר את הקיבה.
השאלה שלי אם מותר לקחת כפית כורכום כל יום? והאם זה יכול להזיק?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכורכום
29/04/2010H שלום רב,
כורכום הוא צמח/תבלין מרפא יוצא מן הכלל. לא לכולם הוא עושה את הפעולה שציינת, אך אם הוא עוזר לך, את בהחלט יכולה להשתמש בו ללא חשש.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרקינסון וגיל המעברשוש טאובר26/04/2010שלום רב,
אני בת 54 , מאובחנת 12 שנים כחולת פרקינסון.
בשנה האחרונה סובלת מאד מהשילוב עם גיל המעבר.
הדבר מתבטא בחולשה של הגוף וספיגה פחות טובה של התרופות הנוירולוגיות.
האם ישנה המלצה תזונתית? תוסף מתאים?
אודה מאד לעצתך,
שוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפרקינסון וגיל המעבר
29/04/2010שוש שלום רב,
מדובר במצב המצריך אבחון מקיף ומעמיק. לא ניתן לקבוע במעט הכתוב את מצבך הבריאותי ולכן לא ניתן לקבוע מה מתאים. אמליץ על הגעה למרפאתי לאבחון מקיף ולפיו תנתן אבחנה וטיפול.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוסטיבוליטיס / שקד שלישיליאת24/04/2010שלום רב,
האם טיפול נטורופתי יעיל לטיפול בוסטיבוליטיס?
כמו כן האם יעיל בהקטנת שקד שלישי בגיל ההתבגרות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרוסטיבוליטיס
25/04/2010ליאת שלום רב,
הטיפול הנטורופתי מטפל באדם כשלם. וסטיבוליטיס וכל מצב בריאותי אחר ניתנים בד"כ לטיפול ברכים טבעיות חשוב לציין כי במצב זה ישנם אלמנטיפ רגשיים מעורבים גם כן, וכאן נכנסת גם עבודת הגוף והנפש בהם אנו מטפלים גם כן.
אשמח לעזור לך.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקזמהדן22/04/2010שלום רב,
יש לי אקזמה בכפות הרגליים - קילופים ושלפחויות קטנות סביב כף הרגל והאצבעות. אני גם מזיע מאד בכף הרגל. תוכלו לתת לי המלצה מה בינתיים אני יכול לעשות כדי להקל או למנוע בעזרת תכשיר כלשהו שנמצא בבית?
מה ניתן לעשות נגד אקזמה ברגליים?משהו טבעי או קונבנציונלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראקזמה
25/04/2010איתי שלום רב,
רכוש קרם קלנדולה. כמו כן שמן עץ התה.
תערבב לכל כמות של כפית קרם קלנדולה, 3 טיפות שמן עץ התה ומרח על כפות הרגליים בעדינות עד להספגות הקרם.
זאת יש לעשות על כף רגל נקיה ויבשה (מומלץ בערב לפני השינה)
חזור על הפעולה כל ערב למשך שבועיים
לאחר שיפור המצב, חזור על פעולה זו אחת לשבוע (גם כאשר הכל נראה מצויין)
מקווה שזה יעזור, תעדכן אותנו
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדוריות דם לבנותמודן0621/04/2010שלום רב,
לאמא שלי היה לפני 15 שנה צהבת B והוירוס נשאר בגוף שלה עד היום. היא עברה מס' טיפולים אך ללא הצלחה (עד כה). על מנת שתוכל להתחיל שוב טיפול היא צריכה להעלות את רמת כדוריות הדם הלבנות שלה (כיום עומד על 3.7). ממה שקראתי באינטרנט, ויטמין C וחומצה פולית יכולים לעודד עליית בכדויות דם לבנות. האם נכון הדבר? האם יש דבר אחר שהיא יכולה לקחת ע"מ להעלות את הרמה של WBC?
אשמח לתשובה,
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכדוריות דם לבנות
25/04/2010מודן שלום רב,
בהחלט ניתן לעלות כדוריות דם לבנות באמצעות תוספי תזונה וויטמינים שונים. ויט' C יכול להועיל ויש ליטול בהדרגה להגיע ל3 גר' (3000 מ"ג) ולחלק לאורך היום.
אומגה 3 מעודד יצירת WBC ויצירת T הלפר T קילר. ניתן לעודד עליית אלו על ידי נטילת כדור אומגה 3 ( 1000 מ"ג לכמוסה) 3 פעמים ביום.
בהצלחה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD
נ.ב.- יש לבדוק שהיא אינה נוטלת מדללי דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם פרפקציוניסטים?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
