פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך לבחור מטפל?
    דנה
    11/03/2010

    הי,
    אני סובלת מאקנה בשנתיים האחרונות. כעיקרון לא הסכמתי להיות מטופלת בשום רואקוטן או אנטיביוטיקה כלשהם.
    ניסיתי כל מיני טיפולים קוסמטיים, אבל המצב לא השתפר.
    הלכתי לחנות טבע, לאחר שחברה המליצה לי על שימרי בירה, שם הומלץ לי על אבץ וקומפלקס בי במקום. אני כבר קרוב לחודש עם התוספים, ולא עוזר.

    לפי בדיקות הדם שלי הכל תקין(לפי כחצי שנה), אך אני נוטה להאמין שהבעיה היא חוזר איזון הורמנלי, כי הפצעים מופיעים מחדש בימי החזור החודשי. הפצעים מופיעים רק בצד ימין, ולאחרונה נראה שהם מתרכזים יותר באזור עצם המנדיגולה.

    שוחחתי עם 3 נטורופטים שונים בכדי לתאם בפגישה, אך הם לא הרשימו אותי בטלפון, ולכן ויתרתי על המפגש. איך אני אדע למי ולאן לפנות, בסביבה הקרובה שלי לא מכירים משהו להמליץ עליו.
    אני מודה שאני די לחוצה למצוא פיתרון, אני נוסעת לתקופה ארוכה ולא בא לי להישאר עם התסכול של הפצעים על פניי.

    אשמח לקבל המלצה, או טיפים לבחירת מטפל טוב.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך לבחור מטפל?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    12/03/2010

    דנה שלום רב,
    נסי לבחור מטפל/ת שיש לו ניסיון רב בבעיות עור כולל מאמרים שכתב/ה בנושא.
    הפיתרון לקבל עצות חינמיות בבית טבע הוא יקר הרבה יותר בסופו של דבר...
    לבריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זיהוי קנדידה
    אלי
    10/03/2010

    שלום
    רציתי לדעת האם אפשר לזהות קנדידה בביופסיה שנלקחה מהמעי הגס?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זיהוי קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבחון קנדידה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    12/03/2010

    אלי שלום רב,
    למיטב ידיעתי לא מאבחנים קנדידה באמצעות ביופסיה מהמעי. קנדידה מאובחנת על ידי
    בדיקת צואה ו/או בדיקת דם. כלומר בדיקת צואה שהתרבית בה נמצאה חיובית ובדיקת דם אשר נמצאו בה רמה גבוהה מהרגיל של נוגדנים.
    לבריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים חוזרות
    סמייל
    10/03/2010

    הבת שלי בת שלוש וחצי סובלת מגיל שנה וחצי בדלקות אוזניים חוזרות ונשנות !!!!!!!!!!!!!!!!!

    מה לא ניסתי טיפולים הומופאתים ... כבר כחצי שנה טיפול נטורופאתי שכולל וטמין סי אבץ פרוביוטיקה ומולטי ויטמין
    וכמובן שהיא שותה פחות מחצי כוס חלב ומוצרי חלב היא לא אוכלת

    אבל עדין יש נוזלים האם יש פיתרון לבעיה ?????????????????

    חשוב לציין שהיא סובלת מפוליפים ושקד שלישי והמליצו לי לבצע ניתוח פוליפים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקות אוזניים חוזרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה שוב

    סמייל
    16/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים עם דלקות?

    שרית
    17/03/2010

    נוטלים אבקת מורינגה שמעביר את הדלקת במהירות. כן, מתאים גם לילדים קטנים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקות אוזניים

    17/03/2010

    רוז שלום רב,
    בהחלט שיש מה לעשות עם מצב זה.
    תחילה, במקביל למה שכבר נעשה- יש לרסס מי מלח לאף- 5 פעמים ביום (כן, 5)
    להפסיק את החלב לחלוטין!
    להמנע מבמבה, ממתקים (ככל שניתן), שוקו. לשתות הרבה מים לאורך היום
    השתמשי בשני מוצרים הומיאופתיים בטוחים לשימוש אותם ניתן להשיג ברוב בתי המרקחת והפארם.
    TRAUMEEL טיפות אוזניים- 2 טיפות לכל אוזן- פעמיים ביום
    R-49 JUNIOR- טיפות אוראליות (לא תרסיס האף)- 5 טיפות 4 פעמים ביום
    יש להתמיד בטיפול שבועיים עד 3 שבועות (לא להפסיק לפני כן)
    נא עדכני במצבה
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND' OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת אוזניים עם הפרשות שלא נגמרת

    אביטל
    30/06/2015

    שלום וברכה,
    הבת שלי בת שנה וחמישה וסובלת מדלקות אוזניים חוזרות, כבר חמישה חודשים רצוף.

    היא קיבלה מוקסיפן שלא עזר גם במהלך הטיפול בו,
    טיפלנו בצמחי מרפא, ובהומופאטיה, כשהיו עליות וירידות, ואפילו החמרה מנקב באוזן ימין , הגענו למצב של נקב בעור התוף באוזן ימין ובאוזן שמאל.
    החלטתי בסוף לתת לה אוגמנטין, ואכן ההפרשות הפסיקו לשלושה שבועות והנקב נסגר בשתי האוזניים.

    אך לצערי שוב חזרה הדלקת באוזן ימין עם הפרשה מוגלתית ונקב בעור התוף.

    הרופא הציע שוב אוגמנטין, ולא כלכך בא לי לתת לה.

    מה עוד אפשר לעשות??? הילדה לא נוגעת כמעט בכלל במוצרי חלב.
    תודה רבה!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבדיקות דם
    שרון
    10/03/2010

    שלום רב,
    אני בת 31, משקל תקין. באופן כללי בריאה, אין מחלות, ולא לוקחת כדורים, למעט ברזל עדין - תוסף תזונה של סולגאר.
    בבדיקות דם אחרונות מפברואר 2010 קיבלתי תוצאות שאיני מבינה אותן:
    להלן עיקרי החריגות:
    טסיות - 135
    לויקוציטים - 3.3
    פריטין - 19
    נויטרופילים - 133
    לימפוציטים - 45

    אני צמחונית כבר שנים - אבל התזונה שלי מצויינת - הרבה סיבים, ירקות, פירות, קטניות כל יום, דגנים מלאים, טופו, סויה, גם התייעצתי על כך עם דיאטנית ואמרה שהתזונה מצויינת - עשיתי יומן אכילה - אמרה שמצויין. יש לי הרבה מודעות לבריאות ואני פועלת לפי כך.

    מאוגוסט הרגשתי חולשה בגוף, אני במקצועי מדריכה בסטודיו לחיטוב והרגשתי שפשוט איני יכולה להעביר שיעור, מרוב עייפות וחולשה, והרבה כאבי ראש.

    כתוצאה מכך עשיתי בדיקות דם באוקטובר והבדיקה הראתה על B12 נמוך, בשל כך נתנו לי כמה זריקות של B12 ועכשיו ה-B12 תקין. וכרגע אני לוקחת ברזל עדין של סולגאר.

    אציין שהמחזור תקין, דימום רגיל, מגיע בזמן חודש בחודשו, אורך בערך 4 ימים.

    בערך מאוגוסט הכאבי ראש ממש חמורים, בערך פעם בשבוע מתחיל כאב ראש של שעות, שממש מפריע לי בתפקוד, אני ממש מנסה להימנע מאספירין ואקמול, אבל לעיתים זה בלתי נסבל ובסוף אני לוקחת.

    איני מבינה מדוע כל בדיקות הכדוריות דם אינם תקינות - זה אומר על מערכת חיסון חלשה? אם כי אני לא נדבקת במחלות, וכפי שציינתי אני בן אדם בריא, רק מאוגוסט הכאבי ראש התחילו, ועכשיו אחרי זריקות ה-B12 כבר אין חולשה.
    כמו כן - מדוע הפריטין נמוך, זה אומר אנמיה נכון? הרי ה-B12 כבר תקין, אני לוקחת כבר חצי שנה ברזל עדין.

    אין לי אלרגיות ידועות, ואין מיגרנות ידועות, וגם אין רגישות או אי סבילות למזון כלשהוא.

    הייתי עם הבדיקות אצל הרופא הוא אמר הכל טוב, תמשיכי לקחת ברזל, לא התייחס לזה שהפריטין ירוד למרות שהב-B12 עלה בגלל הזריקות, לא התייחס לכל הכדוריות הלבנות שלא תקינות.

    אבקש את התייעצותכם.

    תודה
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבדיקות דם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חולשה וכאבי ראש-עזרה בבדיקות דם

    10/03/2010

    שרון שלום רב,
    על פניו נראה כי תזונתך מאוזנת. אך בשל אורח חייך כמדריכת כושר/ חיטוב את מפעילה את השרירים יותר מאשר האדם הממוצע ועל כן סביר להניח שתזונתך אינה מכילה די המינרלים/ החלבונים הדרושים לשימורו.
    פעמים רבות נראה כי בדיקות הדם מצביעות על רמות B12 תקינות אך ממצעים אחרים מעידים על חוסר בו. כך לעיתים גם לגבי ברזל ומינרלים אחרים.
    מכיוון שאת צמחונית, סביר להניח כי תזונתך דלה ב- B12 גם אם את אוכלת מאוד מאוזן. ברזל לא יכול להספג ביעילות בגוף ללא שני מרכיבים- B12 וחיידקים פרוביוטיים האחראים על יצירת האנזימים הסופגים את B12. לכן, תתחילי ליטול B12 , תת לשוני כל בוקר. בנוסף, תטלי פרוביוטיקה איכותית המכילה לפחות 4 מיליארדחיידקים פעילים בכמוסה- 3 פעמים ביום.
    לדעתי השלמת חלבון מהצומח בצורת אצות- כגון כלורלה ו/או ספירולינה יסייעו לך להשלים החלבון הדרוש.
    כאבי ראש יכולים לנבוע ממחסור של אחד מהמוזכרים וכן על רקע לחץ באזור הצוואר וגב עליון. בדקי את אלו.
    בנוסף, את הברזל הרך תחליפי בברזל נוזלי- 10CC בוקר וערב עם מעט מים.
    בריאות שלמה
    ד" רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רואי גוניק - המשך שאלה

    איילת
    10/03/2010

    שלום רב,
    תודה רבה עם התשובה המפורטת
    אבקש גם לדעת את דעתך על ערכי הכדוריות הלבנות שרשמתי את ערכיהם בהודעה הראשונה
    כולם נמוכים, גם טסיות... זה מדאיג אותי.
    האם יש משהו לעשות עם כך.
    ומדוע זה קורה.
    אני בן אדם מאוד בריא, האם זה מצביע על מערכת חיסון ירודה?
    כיצד לדעתך אפשר לאזן את ערכים אלו?

    המון תודה
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך תשובה

    14/03/2010

    איילת שלום,
    נורמאלי שכדוריות דם לבנות תהיינה נמוכות כאשר אדומות נמוכות, בשל הקושי של האדומותצ לשאת אותן / להוביל אותן.
    ברגע שספירת הדם שלך תעלה, כך גם הכדוריות הלבנות
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר אחרון

    איילת
    10/03/2010

    שאלה אחרונה
    כיצד עלי לבדוק את כאבי הראש?
    באמצעות איזו בדיקה
    תודה
    שרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש

    14/03/2010

    1. האם הם מופיעים עם קשר למחזור החודשי
    2. האם ישנה בעיה בצוואר (X RAY/ CT...)
    3. האם הכאב על רקע אנמיה (כשאנמיה עוברת הכאב נעלם)...
    4. האם יש עצירות?

    מקווה שזה עוזר
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל ועצירות
    דניאל
    07/03/2010

    שלום

    שמי דניאל, אני בת 31 , גובה 1.64 משקל 47. ברצוני לעלות במשקל אך אני בפלונטר של עצירות כרונית ותחושת שובע מהירה.

    אני צמחונית למחצה (משלבת ביצים, מוצרי חלב ומעט דגים) ו משתדלת לאכול ארוחות בריאות (לחם שיפון 100% ללא שמרים, טחינה מלאה, ירקות, פירות, גבינות עיזים). אני מאוד שבעה ממזון הבריאות הנ"ל וממש לא מצליחה לעלות. מה גם שמאז המעבר למזון הבריאות יש לי תחושה שהעצירות רק החריפה וממש אין לי תיאבון.

    האם תוכלו לבנות לי תפריט לדוגמא אותו אנסה 1:1 במשך מס' שבועות ואדווח בסופם?

    המון תודה מראש

    דניאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תת משקל ועצירות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת משקל ועצירות

    07/03/2010

    דניאל שלום רב,
    עצירות כרונית יכולה לנבוע כתוצאה מסיבות רבות. לבנות לך תפריא מבלי לבדוק אותך זה כמו ללמוד להיות מציל בהתכתבות.
    על מנת לקבוע מהם המזונות המתאימים לך ביותר עליך לעבור אבחון מקיף לרבות תשאול, אשר יסייעו לקבוע מהם המזונות המייעלים את העיכול ומה מפריע לך.
    עצירות יכולה לנבוע מאי התאמה של מזון זה או אחר, מחסור בשתייה של מים, מצב רגשי הגורם לזה ועוד.
    תחילה, שימי לב לכמות שתיית המים שלך. משקל 47 ק"ג אמורה לשתות 2 ליטר מים ליום. הקפידי על כך ויהיה מעניין לראות כיצד תרגישי. בנוסף, תגיעי לאבחון וייעוץ עם מי מאיתנו בכדי לבנות תפריט הולם לאורח החיים שלך.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפורום פעיל?
    מירב
    03/03/2010

    שלום אשמח לתגובה על שאלותיי.
    פשוט יש לי מחר תור לנטורופתיה וגם ייעוץ לאן ללכת מבחינת תחום טיפול ורוצה מאוד את חוות דעתכם. מקווה שהפורום אכן פעיל .
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפורום פעיל?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפורום פעיל -ראי תשובתי

    03/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות חומות לפני ואחרי מחזור
    יעלה
    01/03/2010

    אני בת 36 + 2, סובלת יותר משנה מהפרשות חומות שבוע לפני המחזור ועוד כמה ימים אחריו. בנוסף אני מנסה להיכנס להריון אך ללא הצלחה. הייתי בבדיקות אצל רופא נשים שלא מצא משהו חריג. האם ייתכן כי מדובר בעניין הורמונלי? קראתי על שיח אברהם שעוזר בבעיות הורמונליות, האם שיח אברהם יכול לעזור בעניין זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרשות חומות ומעוניינת להכנס להריון

    03/03/2010

    יעלה שלום רב,
    בהחלט נראה כי מצבך מרמז על חוסר איזון הורמונאלי. לא תמיד ניתן יהיה לראות בבדיקות דם את חוסר האיזון. פעמים רבות נמצא כי המצב אותו את מתארת לרבות הקושי להכנס להריון יכולים להעיד על הפרעה בפלורה התקינה של מערכת העיכול המשפיעה על הרירית ברחם ובנרתיק. לעתים נמצא כי פטריית הקנדידה היא זו המפריעה וניתן לטפל בא על ידי תזונה וצמחי מרפא.
    שיח אברהם בהחלט נחשב לטוב ויעיל אך חשוב לדעת באיזה מצב להשתמש בו ולא ליטול אותו ללא אבחנה מדוייקת.
    ישנם צמחים רבים היכולים להתאים לאחת ולאחרת לא.
    ראשית- תתחילי את השימוש בפרוביוטיקה. חיידקים ידידותיים למערכת העיכול שלך יכולים לשפר את המצב הכללי.
    שנית- לעלות בהדרגה את צריכת המים שלך- תתחילי מליטר וחצי ליטר מים ביום וכל שבוע לעלות 1/2 ליטר ליום.
    בסופו של דבר תשתי 3 ליטר מים ביום (המחולקים היטב לאורך כל היום) נשצע כמו הרבה מים אבל יעיל עד מאוד לחיזוק גופך.
    בשלב הבא גשי לאבחון מקיף.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכרת
    סימי
    01/03/2010

    האם יש לנטורופתיה מה להציע לחולה סוכרת מבוגרים בן 73 שמאוזן באמצעות לנטוס ושומר על תזונה ודיאטה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה וסוכרת

    03/03/2010

    סימי שלום רב,
    בהחלט שיש לנטורופתיה מה להציע בתחום הסוכרת ואיזונה.
    למרות השימוש בתרופות ולמרות התזונה המאוזנת, חשוב לשים לב האם באמת התזונה היא מתאימה לך או שזוהי התזונה המומלצת לכל חולה סוכרת. פעמים רבות אני מוצא כי חולה סוכרת אחד אמור לאכול לחלוטין שונה מהאחר וכו'.
    בנוסף, ישנם נזקים כתוצאה מסוכרת אשר ניתן להפחית ו/או למנוע באמצעות הנטורופתיה.
    אשמח לעזור.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה שלא נפסקת
    מור
    28/02/2010

    אני בת 22 וסובלת ממיגרנות (תורשתי במשפחה) בשנה האחרונה המיגרנות החריפו ויש לי כל יום או כמעט כל יום. עשיתי בדיקת MRI והיא יצאה תקינה. הכדור היחידי שעוזר לי בהתקף הוא רילרט ובנוסף אני מטופלת ע"י נורולוגית ואני מנסה כל הזמן כדורים שונים למניעה אך כלום לא עוזר שלא לדבר על התופעות לוואי ועל הנזק שהם גורמים. ניסיתי דיקור ולשים שמן סיני וגם זה לא עוזר..
    אני שותה כיום הרבה יותר מים אך אני מאוד אוהבת שוקולד ואני יודעת שזה לא טוב למיגרנות אך קשה לי להמנע.. הציעו לי ללכת לנטורופת שיכין לי תפריט ואולי בעזרת המנעות ממאכלים מסוימים המיגרנה תפחת/ תיעלם. האם יש פתרון למיגרנה דרך נטורופת? ואם כן- מה הוא? האם יש איזשהו תוסף טבעי שניתן לקחת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנה שלא נפסקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנה

    03/03/2010

    מור שלום,
    הכנסי לתשובתי ל-" מגרנות הצילו" ואני מקווה כי זה יענה גם לך
    כל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעי הגס
    מירב
    28/02/2010

    שאלה נוספת ששכחתי ברשותכם:

    אבי חולה בסרטן המעי הגס דבר שהתפשט לו לכבד גרורות והסירו.

    כל זה החל אצלו בגלל שלא בדק קולנוסקופיה בגיל צעיר בשל גנטיקה.

    השאלה שלי היא כזו: האם יש מזון שהוא יעיל נגד בעיות עתידיות במעי הגס?

    כגון סיבים תזונתיים או תוספי מזון שהם.

    אני לא רוצה לעבור קולנוסקופיה כל שנה בגלל אבי, עשיתי דם סמוי בצואה יצא שלילי.

    אני בת 36 ולכן לא רוצה להתחיל להכנס לפאניקות הללו, מה גם שיש לי דודה שניקבו לה נקב במעי בזמן הקולנוסקופיה והיא עם שקית סטומה עד היום, אז מפחיד מאוד.

    אשמח לשמוע על הנושא הזה מזון מומלץ, ואם יש תוספים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מעי הגס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן המעי הגס והפתרון הטבעי

    03/03/2010

    מירב שוב שלום,
    קודם כל נאחל לאביך בריאות שלמה!
    הסיבה השכיחה ביותר להיווצרות סרטן במעי הגס היא תזונה דלת סיבים. המרכיב הגנטי תופס בין 5-15% וכל השאר הוא המרכיב של תזונה ואורח חיים.
    על ידי הקפדה על תזונה מאוזנת עשירה בסיבים תזונתיים אותם ניתן למצוא בכל מזון שלא עבר עיבוד:
    ירקות, פירות (עם הקליפה)
    דגנים מלאים
    קטניות
    ירקות שורש
    אורז מלא/ קינואה
    פירות מכל הסוגים
    עלי תבלין
    ועוד רבים...
    על ידי הקפדה של אכילת מזונות אלו באופן שוטף, תוכלי לחסוך (ככל הנראה) מחלות מעיים שונות
    מרכיב נוסף חשוב לא פחות- מים!!!
    יש להקפיד על שתיית מים נאותה לאורך היום כל יום.
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיגרנות הצילו
    מירב
    28/02/2010

    שלום רב
    אני בת 36 אם ל2
    שנה אחרי לידה.
    חזרו המיגרנות ובגדול.
    היו גם במהלך ההיריון והלידה אבל לקחתי אימיטרקס
    אני לא רוצה להמשיך עם כל הכימיקלים האלו נמאס לי.

    לוקחת דראלין למניעה.

    האם יש פתרונות בנטורופתיה?

    הייתי אצל נטורופתית בפגישה והיא אמרה לי שהיא עובדת רק עם ביו קייר,

    השאלה אם נטורופתיה זה רק ביו קייר?

    אין בנטורופתיה רקיחות אישיות כמו בהומאופתיה?

    אשמח לתשובה, כי יש לי היום תור ב5

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיגרנות הצילו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הטיפול הנטורופתי במגרנות

    03/03/2010

    מירב שלום רב. צר לי על התשובה המאוחרת.
    אז כן, יש בנטורופתיה המון מה להציע בתחום כאבי הראש והמגרנות. הנטורופתיה עובדת בעזרת השימוש בתוספי תזונה רבים ומגוונים, צמחי מרפא ותרופות טבעיות מגוונות המותאמות אישית למטופל על פי צרכיו ומצבו הגופני.
    החברה שהזכרת הנה רק אחת מיני חברות רבות עמן אנו עובדים.
    תזונה נכונה, אורח חיים מתאים וצמחי מרפא נכונים יפתרו לך (ככל הנראה) את הבעיה.
    יש כמה סיבות למגרנה
    1. סטרס- מתח הנו מרכיב מאוד גדול בהיווצרות כאב ראש/ מיגרנה
    2. תזונה לקוייה- המכילה יותר מידי סוכרים ומוצרי חיטה עלולים לגרום גם הם לזה
    3. בעיות צוואר/ עמוד שדרה
    4. הפרעות בראיה
    אני ממליץ להגיע לאבחון מקיף במרפאתי או במרפאתו של אחד הנטורופתים הרשומים באגודה.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה בתחילת הריון
    בקרוב אמא
    26/02/2010

    היי רואי,

    אני ממש בתחילת הריון (שבוע ראשון או שני) והגעתי ממש לא מוכנה מבחינת משקל ותזונה.
    לפני כשנה וחצי שקלתי 68 ק"ג , גובה 1.70. הייתי אוכלת בריא: ירוקות, קיטניות, לחם מלא.
    הרגשתי ממש טוב עם עצמי אך משום מה במהלך הזמן חזרתי להרגלים הרעים והישנים של צריכת
    סוכר לבן, אכילה לא מאוזנת ולא מסודרת. בנוסף הפסקתי לעשות הליכות.
    כיום אני שוקלת 88 ק"ג.
    כמובן שמהרגע שנודע לי שאני בהריון חזרתי לתזונה בריאה וחוץ מעוגיה/תמר ביום אני לא אוכלת דברי מתיקה. חזרתי ללחם מלא והורדתי קמח לבן לגמרי. בנוסף, חזרתי לעשות הליכות (מתונות).

    אני יודעת שאין מעשי קסמים אך אני מאמינה שצריך לצמצם נזקים.

    שאלתי היא האם הגוף מאפשר לרדת במשקל בתחילת ההריון ובמהלכו והאם זה כדאי.

    תודה מראש.... ושבת נעימה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה בתחילת הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזל טוב

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    27/02/2010

    שלום רב,
    מציעה לך לגשת לאבחון נטורופתי בו יותאם לך תפריט אישי. ברגע שיותאם לך תפריט אישי ותזונה בריאה ומלאה, במילא תחזרי למשקל נכון גם בהריון.
    לבריאות,
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
    נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן אורגנו
    שחר
    25/02/2010

    שלום
    רציתי לדעת האם במקביל לטיפול האנטיביוטי בחיידק ההליקובקטר אפשר
    להשתמש בכמוסות שמן אורגנו?אם כן מה עדיף כמוסות או טיפות?
    והאם לאורך שימוש לאורך זמן בשמן אורגנו יכול לגרום לנזק?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמן אורגנו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן אורגנו

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    27/02/2010

    שחר שבת שלום,
    את יכולה להשתמש בכמוסות או בטיפות, לפי הנוחות שלך. בכל מקרה לא מומלץ להשתמש בתוספי תזונה לאורך זמן ללא סיבה מוצדקת.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D, נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטור
    שרית
    23/02/2010

    שלום רב,

    לאחר מבחן נשיפה קבלתי תשובה חיובית לחיידק ההליקובקטור. לאחר ביקור אצל רופא מומחה הוא רשם לי טיפול ב3 תרופות הכוללות 2 סוגי אנטיביוטיקה. מכיוון שאני אדם שבד"כ נמנעת לקחת אקמול ואנטיביוטיקה לא לקחתי שנים. אני חשה שהטיפול הזה אינו נכון לי. יחד עם זאת לאחר סקירה קצרה באינטרנט אני מלאת פחד מהחיידק והשפעותיו. ברצוני לברר על טיפול אלטרנטיבי ולדעת האם הוא ממגר את החיידק.

    נא תשובתכם.
    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הליקובקטור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר פילורי

    24/02/2010

    שרית שלום רב,
    אני מאוד שמח שפנית אלינו כיוון שהטיפול האנטיביוטי אינו אלא זמני וטיפול חלקי זה יגרום לחיידק להופיע שוב.
    לאחר שנים של נסיון בתחום זה אני יכול לומר כי יש לנו צמחי המרפא וההומיאותיה המתאימים לסילוק פלורה פתוגנית ממערכת העיכול וביניהם גם HELICO BACTER PILORI.
    אשמח לעזור לך לטפל בזה.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פולצסטיות
    חן
    23/02/2010

    שלום!
    יש לי שחלות פולציסטיות ומשום כך איחורים במחזור,מה היית ממליצה לי לעשות במקום שימוש בגלולות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחלות פולצסטיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות

    24/02/2010

    שלום רב,
    מדובר במצב של חוסר איזון הורמונאלי המאופיין בד"כ אצל נשים אחרי גיל 25. לעתים נראה זאת גם בגילאים מוקדמים יותר וכן אצל נשים אשר נטלו גלולות בעבר או אשר סבלו מבעיות מחזור בנערותן.
    בשל השינויים ברמות אסטרוגן ופרוגסטרון ניתן לראות השפעה גם על מצב הרוח, לעתים פצעי בגרות/ אקנה, השפעה על השיער וכמובן ציסטות בשחלות.
    על מנת לאזן מצב זה יש להשתמש בצמחי מרפא/ הומיאופתיה המאזנים את ההורמונים ובמקביל מסייעים לגוף לספוג את אבות המזון הרצויים ולסלק פסולת המשפיעה גם היא על הציסטות.
    על מנת לקבוע מה בדיוק הטיפול שאת צריכה, עליך לגשת לאבחון נטורופתי מקיף.
    מספר דברים בסיסיים- הקפדה על שתיית מים נאותה.
    הקפדה על ארוחת מסודרות בהם הדגש הוא על ירקות וקטניות ופחות על חלבון מן החי ופחמימות.
    הפחיתי את הסוכרים (ממתקים, דברי מתיקה, עוגות...) כל אלה כבר ישפרו את המצב ובטח את רמות האנרגיה שלך.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום