פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנוגע לויטמינים
    flower1209
    16/01/2010

    קיבלתי מרופא העור שלי ויטמינים לשיער בשם Roots HR בגלל נשירת שיער מוגברת.

    על-פי בדיקות הדם אין כל ממצא לבעיה כלשהי והכל תקין. רופא עור אחר עימו התייעצתי אמר לי כי ויטמינים מעלים במשקל היות והם מגבירים רעב.

    רציתי לשאול האם זה נכון באמת? האם לפני שאני מתחילה לקחת את הויטמינים הללו עלי לשקול תסמין של עלייה במשקל/רעב מוגבר?

    אודה לכם על תגובתכם, זה מאד חשוב לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנוגע לויטמינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים

    17/01/2010

    שלום רב,
    שמחתי לשמוע כי רופא עור המליץ על תוסף זה. למרות שהבדיקות אינן מראות מחסור בויטמין זה או אחר, לא תמיד ניתן לראות חסרים אלו בבדיקות הרגילות.
    חשוב לציין כי ההחלטה של הרופא לתת את תוסף תזונה זה הינה טובה כיוון שמומלץ תחילה להשלים חסרים תזונתיים ותוסף זה מכיל את אבות המזון הרלוונטים לבריאות השיער.
    ויטמינים אינם משמינים!!!
    כאשר התיאבון שלנו אינו מאוזן בשל תזונה לקויה, ייתכן ותוספי תזונה יאזנו את התיאבון ואנו נחוש בצורך לאכול (לפי הצורך האמיתי של הגוף)
    על כן, תזונה מאוזנת ומגוונת ושתייה נאותה של מים ישמרו על המשקל ותוסף תזונה זה לא יגרום לעליה במשקל.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ,תזונה לתינוקת בת שנה
    אמא
    15/01/2010

    בס"ד
    שלום , רציתי לשאול לגבי צריכת סידן וברזל אצל תינוקת בת שנה. אוכלת סה"כ כשתי כפיות שקדיה ליום (פעמיים בבקבוק עם סילאן ומים/חלב סויה ועוד כפית עם קווקר בבוקר), עוד אוכלת ירקות ודגנים וקטניות (קינואה/אורז/עדשים/גריסים/לחם שיפון/כוסמין) עוף ודגים (לא כל יום) ופרות.
    רציתי לדעת אם כדאי להגדיל את כמות השקדיה לכפית לכל בקבוק? ויותר לקווקר?

    עוד שאלה, נראה שיש האטה בעליה במשקל מאז המעבר לאוכל רגיל מההנקה (מגיל 7 חודשים ), כרגע שוקלת כשבע וחצי ק"ג (נולדה 2780) , לא נראה שניתן להוסיף עוד אוכל ולא מעונינת להתיעץ עם טיפת חלב שישר ממליצים על העלאת משקל עם מטרנה. היא מקבלת הרבה שומן בתזונה (שמן זית/אבוקדו/שקדיה). מה עוד ניתן לעשות/לבדוק/לשנות?
    האם העובדה שיש לה הרבה יציאות ביום (3-4. תקינות) מעידה על איזושהו חוסר בספיגה ולכן לא עולה במשקל? או שאולי היא פשוט קטנה בגנטיקה שלה? או אולי גם מכיון שרק ינקה עד גיל 7 חודשים היא נמצאת מתחת לאחוזון של עקומת התינוקות אוכלי המטרנה?
    תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ,תזונה לתינוקת בת שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה לתינוקת בת שנה

    17/01/2010

    שלום רב,
    נראה כי ביתך מקבלת תזונה מאוזנת ובריאה. דבר אחד מהותי חסר בתזונה שלה- בשר בקר. כאדם בוגר אנחנו יכולים להחליט אם להיות צמחוניים או לוותר על מזון זה או אחר.
    בצמיחה בילדות ובפרט בגיל כה רך, עליה לאכול גם בשר בקר המכיל ויטמינים, חומצות אמינו ומינרלים הקשים להשלמה ממזונות אחרים (גם כשהמודעות שלך גבוהה ואיכות המזון טובה).
    את תראי עליה במשקל וכן שיפור בכלל התפקודים אחרי הוספת בשר בקר, פעמיים בשבוע לתפריט של ביתך.
    לגבי שאר המזונות, אין צורך להוסיף דבר, אלא לפי דרישתה למזון נוסף.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתשובה קנדידה
    אריה
    14/01/2010

    שלום רב אתחיל מהתחלה! - בהתחלה נגשתיח לרופאה הביאו לי אנטביוטיקה כי יש לי כאבים בבלוטת הלימפה החליפה לי אותם וגם לא עוזר אני 20 יום סובל מכאבים גרון אני כל חצי שעה מבקר בשירותים קראתי באתרים את הסימנים לקנדידה ויש לי לפחות 8 סימנים עם לא יותר מה עליי לעשות תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לתשובה קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאד פשוט....

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    15/01/2010

    אריה שלום רב,
    כל מה שעלייך לעשות זה להגיע לנטורופת / ית כדי לעבור אבחון מסודר ולהתאים לך את הטיפול.
    במקרה זה עצות חינמיות ואחרות לא רציניות.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
    נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד שומני
    יעקב
    13/01/2010

    שלוןם
    מבקש לדעת מה זה כבד שומני ? בבדיקה US
    כלוסטרול 197
    גלצרדים 146
    גובה /משקל 180/126
    סוכר 97
    נשאלת השאלה שוב מה זה כבד שומני ?ממה הוא נוצר? וכיצד ניתן לטפל בזה כמובן ללא תרופות
    יעקב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבד שומני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבד שומני

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    14/01/2010

    יעקוב שלום רב,
    כבד שומני יכול להופיע על רקע של צריכת אלכוהול ממושכת, אגירה של שומנים בכבד, בעיה מטבולית כמו השמנה או סוכרת, דלקת ועוד.
    הטיפול בקליניקה הנטורופתית יכלול שינוי תזונתי (תזונה דלת שומן, להימנע ממזון מעובד ומתועש המכיל חומרים משמרים וצבעי מאכל כי אז הכבד צריך לעבוד קשה יותר בכדי לפנותם), טיפול בצמחי מרפא מרים העוזרים לניקוי הכבד (מומלץ להתאים באופן אישי עי נטורופת/ית), ניתן להיעזר בתוסף תזונה, ירידה במשקל במידה וקיימת בעיית השמנה ולא לשכוח פעילות גופנית....כל השאר אני ממליצה להגיע לקליניקה הנטורופתית ולהתאים לך את הטיפול האישי עפ"י האבחון.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
    נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם מותר?
    דפני
    13/01/2010

    אני בדיאטה למיגור קנדידה כבר שלושה חודשים. מרגישה הרבה יותר טוב בכל מה שקשור למערכת העיכול ממנה סבלתי מאז שאני ילדה. אני רוצה לדעת אם אני יכולה להוסיף לתפריט מעט חלב עיזים. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם מותר?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת קנדידה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    14/01/2010

    דפני בוקר טוב,
    אין בעיה להוסיף מעט חלב עיזים, הוא עדיף על חלב פרה מאחר וקל יותר לעיכול וגורם לפחות ליחה. קנדידה נחשבת למצב הנוצר בין השאר מעודף לחות בגוף.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
    נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במשקל
    נירית
    09/01/2010

    תודה על תשובתיכם שעזרו לי מאד..
    אני עושה דיאטה כחודשיים בתחילה ירדתי מעט ועכשיו כחודש אינני יורדת כלל ואף עולה במשקל מעט למרות שאני שומרת באדיקות לא אוכלת לחם לבן רק לחם ללא שממרים לא נוגעת במתוק אוכלת הרבה ירקות פרי אחד ביום והולכת כשלש פעמים בשבוע, אני סובלת מלחץ דם גבוה מכולסטרול מאוזנת עי תרופות ומסכרת בערכים של כ120 בוקר בצום.כמו כן מקנדידה לוקחת פרוביוטיקה וקנדידה קלייר ולמרות כל זה אני לא מצליחה מזה כחודש לרדת כלל במשקל ואפילו לעלות מעט וערכי הסכרת גדלו ל130 ויותר בבוקר בצום, אני מיואשת ולא יודעת מה לעשות האם לקחת תרופה לסכרת כפי שמציע הרופא? או מה עוד ניתן לעשות יכול להיות שאני עולה במשקל בגלל הסכרת? משום שאני שומרת מאד .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עליה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה במשקל וסוכרת

    10/01/2010

    נירית שלום רב,
    משקל "תקוע" אחרי ירידה של מס' ק"ג היא דבר שכיח ונורמאלי. לגוף יש מנגנון מייצב הבולם את ירידת המשקל בכדי להתאים עצמו למשקל הנוכחי.
    סוכרת היא מחלה שללא ספק יכולה להפריע בתהליך איזון המשקל.
    בנוסף, במידה ואת אדם מתוח, גופך מתקשה אף יותר בתהליך כיוון שהורמונים הקשורים למתח מופרשים לדם ומפריעים לגוף לפרק שומן/ פחמימות לאנרגיה.
    לכן, חשוב מאוד להוריד את רמות הדחק על ידי פעילות גופנית, מדיטציה, תרגילי נשימה ועוד.
    בנוסף, אני ממליץ לגשת לאבחון מסודר ומקיף בו תוכלי לקבל הנחיות מדויקות עבורך.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אקנה
    דנה
    09/01/2010

    הי, אני בת 28, ולפני כשנתיים- שלוש התחילו לי בעיות אקנה. עד אז פני היו חלקות וללא שום בעיות.כשהתופעה התחילה להופיע הופיעו פצעים ממש גדולים וכואבים.
    עשיתי בזמנו בדיקות דם והכל יצא תקין :כבד, כולסטרול, איזון הורמונאלי (גם אז וגם היום אני ללא גלולות).
    שבוע שבועיים האחרונים נראה שהתופעה חוזרת.
    בתקופה ההיא ניסיתי להעלים את התופעה ע"י תכשירים קוסמטיים למניהם וטיפולים קוסמטיים. לא השתמשתי בשום טיפול תרופתית. התופעה חלפה לאחר טיפול ברטין A. אך השאירה על פני מעט אדמומיות, שלא הייתה לפני כן.
    אולי עוד נקודה לציון: האקנה מתפשט רק בצד ימין.
    אני חושבת שהשימוש בתכשירי קוסמטיקה שונים וטיפולי פנים למניהם (יש לי עור מאוד רגיש ועדין ולא הצטרכתי טיפולים קוסמטיים לפני כן) הביאו בזמנו להחמרה של התופעה. התחלתי אז וגם עכשיו להשתמש במייק אפ להסוואה (נוזלים נטול שומן), מה שאני לא הכי רוצה לעשות כי זה חונק את העור, אבל מצד שני אסתטיקה חשובה לי.
    אני משתדלת להמקפיד על תזונה בריאה וכושר, אבל יש לי חולשה למתוקים, עד אז חולשה זו לא השפיע על הפנים שלי. גם בגיל ההתבגרות לא חוויתי שום בעיות אקנה.

    חשבתי לפנות לנטורופתית שמתמחה באקנה ועם הבנה וידע בתחום הקוסמטיקה הטיבעית ואפילו רוקחות טיבעית.
    חיפשתי ברשימה של האיגוד, אבל הם לא מציגים התמחויות (אני יודעת שבעיקרון אין בנטורופתיה התמחות כלשהי, אבל כל אחד נמשך לתחום אחר באופן טיבעי). לא נראה לי הגיוני להתחיל להתקשר לכל אחד ולשאול אותו בנושא.
    אשמח לדעת אם משהו מכיר מטפל, או לפחות להפנות אותי למקורות חיפוש אחרים אחר מטפלים מאיזור המרכז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות אקנה

    10/01/2010

    דנה שלום רב,
    מצבך מוכר ושכיח. שינויים הורמונליים עלולים להתרחש בגילאים שונים, לאו דווקא בגיל ההתבגרות וגיל המעבר, אלא בכל השנים.
    כנראה שהשינויי אצלך אינו רק הורמונאלי אלא גם תזונתי. לפעמים אנחנו אוכלים מזון/ ממתק כלשהו אליו אנחנו מפתחים אי סבילות (שלא הייתה קודם).
    על מנת לקבוע אילו מזונות מותרים לך ואילו לא, עליך לעבור אבחון מקיף אשר יסייע למטפל ולך להבין את שורש הבעיה.
    כל נטורופת מנוסה ידע לעזור לך.
    קולגה שלי (נטורופתית) בשם רונית נחום, מתמחה בהכנת קוסמטיקה טבעית וייתכן והיא תוכל לתת לך מענה הולם. בנידה ולא, אשמח לסייע לך.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אדע מי טוב
    ישראל
    09/01/2010

    שלום
    1-האם עדיף נטורופת עם תואר דוקטור ,שזה מראה על וותק ומומחיות
    2-האם חייב שנטורופת יראה בעין לאיבחון ,כי אחת אמרה שהיא לא עושה איבחון בעין
    3-יש נטורופתים שבאים לביקור אחד ויש שדורשים שתבוא לסדנה של כמה מפגשים ...וזה יותר כסף
    4-קראתי על כאלו שהמציאו שיטה מיוחדת, נוסחה ייחודית , פורמולה אישית ....האם לפי גודל האתר שלהם והרעש שהם עושים זה באמת מראה על מומחיותם ....איך אני אדע מי טוב ומי סתם שרלתן
    5- אני מירושלים ....יש מישהו מעולה

    ישראל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך אדע מי טוב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד לבחור נטורופת

    10/01/2010

    ישראל שלום רב,
    שאלותיך במקום. תחילה, בחירת מטפל צריכה להעשות על ידי המלצות של חברים/ קרובי משפחה, אשר להם נסיון חיובי עם המטפל.
    היה ואין לך המלצות מסוג זה, בהחלט ניתן לבדוק באינטרנט ולקרוא תכנים שהנטורופת כתב/ כותב ומכאן לדעת האם המידע מעיד על איכות גבוהה של מטפל או לאו.
    תמיד אפשר גם לשאול את ותק המטפל וקריטריון חשוב מאוד הוא- חברות באגודה הישראלית לנטורופתיה.
    מקווה כי עזרתי,
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבץ כתוספת לדיאטה רגילה
    ציפי ר.
    06/01/2010

    שלום רב,
    ברצוני לדעת מהם הערכים היומיים שיש לקחת תוסף של אבץ - ביום, לגבר ולאישה.
    תודה מראש
    ציפי ר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבץ כתוספת לדיאטה רגילה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוסף אבץ

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    06/01/2010

    ציפי שלום רב,
    המינון נע בין 12- 30 מ"ג. מקובל להניח אצל נשים 12 מ"ג ואילו אצל גברים 15 מ"ג. נשאלת השאלה מדוע את מעוניינת בתוסף של אבץ? האם נעשה אבחון ועלה כי יש לך חסר?
    יש לזכור כי במצבים פתולוגים כגון אקנה, מחלת קרון ועוד המינון יהיה שונה.
    מינון גבוה של אבץ (100 - 150 מ"ג ליום) עשוי לגרום להפרעת במטבוליזם של נחושת, לכן יש להימנע ממינון גבוה של אבץ לאורך זמן או להגדיל כמות הנחושת.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D, נטורופתית ואחות מוסמכת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבץ כתןוספת לדיאטה רגילה

    ציפי ר.
    06/01/2010

    ד''ר מיכל לזרוביץ שלום רב,
    תודה לתגובת ולתשובתך המלאה.
    ברשת ב' בקול ישראל אתמול בשעה 10:00, בתוכניתו של רם תדמור, דיברה פרופ' מבי"ח העמק בעפולה בנושא מגדר.
    בין הייתר דיברה על אבץ שמחליק את העור.
    מה יש לך לאמר על כך?
    גילי 69.
    בתודה מראש
    ציפי ר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבץ ועור

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    06/01/2010

    ציפי שלום רב,
    לא האזנתי לתוכנית ולכן קשה לי להתייחס לנאמר. אבץ עוזר בין השאר בסינטזה של חלבונים. אלסטין וקולגן המרכיבים את העור (וגורמים לגמישותו וחוזקו) בנויים מחלבון . אין ברשותי מחקרים המצביעים על כך שיש ביכולתו לגרום להחלקת העור. מה שכן ידוע עוד לגביו וקיימים מחקרים תומכים כי הוא מעודד החלמה של עור הפנים. לגבי אקנה - הממצאים המחקריים שנויים במחלוקת.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה
    נירית
    31/12/2009

    תודה רבה ושאלה נוספת, האם קמח סויה מותר או מוצרי סויה , האם קמח טפיוקה מותר, ושוב תודה על העזרה המועילה והטובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תודה ושאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ועוד שאלה

    נירית
    31/12/2009

    ועוד שאלה שנזכרתי האם קמח תירס טוב לקנדידה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    05/01/2010

    נירית שלום רב,
    את יכולה להשתמש בקמח טפיוקה או בקמח סויה. העדיפות היא לדגנים מלאים ופחות קמח מעובד.
    את יכולה להוסיף קרקרים על בסיס אורז או פריכיות אורז.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
    נטורופתית ואחות מוסמכת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה
    נירית
    28/12/2009

    אני סובלת מקנדידה ועושה דיאטה בהתאם ולוקחת פרוביוטיקה, הייתי רוצה לדעת איזה סוג קמחים מותר לי על מנת להכין לחם לבד ללא שמרים, כמו כן האם מותר לי שיבולת שועל, סובין שבולת שועל וגרעיני פשתן. וכן היכן אוכל למצוא מתכונים לאפיה ללא שמרים.
    תודה לכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    30/12/2009

    הלחם המותר הוא ללא שמרים- מחמצת טבעית מלאה.
    קמח כוסמין, שיפון וחשוב שיהיו 100% מקמח זה או זה.
    שיבולת שועל- לא, סובין שיבולת שועל- כן.
    גרעיני פשתן- מצויין
    בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איפה אפשר להשיג HTP-5
    אדר
    27/12/2009

    ניסיתי בסופר פארם ולא מצאתי..

    תעזרו לי בבקשה.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איפה אפשר להשיג HTP-5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אדר..

    אורי
    28/12/2009

    היי...
    בעיקרון אפשר לרכוש בבתי טבע.
    מאיפה את?

    למה החלטת בסוף ללכת על זה?
    איך את יודעת שזה מתאים לך?
    למה לא גאבא?

    את יכולה לתאר בדיוק מה מצבך?
    אני לוקחת גאבא...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להשיג HTP-5

    30/12/2009

    ניתן להשיג בבתי מרקחת, לא בפארמים.
    בריאות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תה עם ג'ינג'ר טרי בהריון
    dora
    25/12/2009

    המליצו לי לטחון ג'ינג'ר טרי, להוסיף לתה ארבע פעמים ביום נגד בחילות טרימסטר ראשון.
    שתיתי פעם אחת, וכבר הרגשתי פלאים.
    אבל ככל שאני קוראת חומר, אני פתאום מגלה שיש כאלה שלא ממליצים בכלל לשתות את זה בהריון, ושאם כן, אז רק מינון נמוך מאד, ולא לעבור גרם ביום. (כמה זה גרם בכפיות?)
    האמנם???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תה עם ג'ינג'ר טרי בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גינג'ר

    alexander
    28/12/2009

    דורה שלום.
    אלה הזהירים,עלולים להיות צודקים.
    לכן ,תשקלי לקיחת ג'ינג'ר בכמות מינמאלית,,,,,,,> זה עדיין יעשה את העבודה,
    ואת לא תיקחי סיכונים.
    הכמות היא כזו(קטנה),שכימעט אין טעם.
    זה יעבוד.
    כל טוב
    אלכסנדר דגן N.Ds.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ינג'ר בהריון

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    28/12/2009

    דורה שלום רב,
    כפית אחת שווה ל- 5 גרם בערך.
    לבריאות,
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאומרים סגולות הפסיפלורה,
    פסיפלורה
    24/12/2009

    מתכוונים לפרי עצמו?

    לפרי באמת יש סגולות:
    מרגיע, פסיפלורה נוגדת חרדות, מרגיע, מרדים בריכוזים גבוהים, עוזר בהפרעות שינה ועצבנות בגיל ‏המעבר, נוגד כיווצים בטניים, וגירויים בעור כגון טחורים.‏

    ??????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיפלורה

    30/12/2009

    שלום רב,
    לפסיפלורה יש את כל התכונות הללו. הפרי מכיל את החומרים הפעילים היוצרים את השפעות אלו.
    לכן, שימוש קבוע בפרי יסייע להרגעת הסימפטומים.
    במצב אקוטי, טיפולי- מומלץ להשתמש בתמצית תקנית/ כמוסות מרוכזות של הצמח.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציצטת אנדומטריאומה
    שירן
    24/12/2009

    שלום רב
    ברצוני לדעת האם קיים טיפול טבעי בציצטה מסוג אנדומטריומה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציצטת אנדומטריאומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה

    alexander
    28/12/2009

    שלום.
    תלוי בחומרה,ותלוי בהשפעה מההיבט הפונקציונאלי.(נמה זה מפריע/כואב וכ"ו).
    ניתן לשלב נטורופתיה והומוטוקסיקולוגיה ככלי לטיפול (לאורך זמן כאשר זה נידרש).
    באירופה ישנם מקומות שהרחיבו את המודל הזה והוסיפו רפואה סינית מסורתית.
    ההצלחה טובה מאוד בהפרעה קטנה עד בינונית(כולל של כמה מוקדים).
    אולם כאשר יש התוויה להיתערבות כירורגית,דחיפות,אולי גם חשש לממאירות,
    הטיפול ניתן כהכנה ולאחר הניתוח. כל זאת על מנת לשפר ולקצר את ההחלמה.
    כל טוב
    אלכסנדר דגן N.Ds.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום