פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציפורניים מחורצות
    הילה
    05/04/2010

    אשמח לדעת איזה חוסר של ויטמין מאפיין ציפורניית עם חריצים לרוחב הציפורן, וגם בליטות על הציפורן...

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציפורניים מחורצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציפורניים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    05/04/2010

    הילה שלום רב,
    יתכן כי המדובר בסוג של טראומה לציפורניים (למשל עבודה שחוזרת על עצמה כמו כתיבה במחשב גורמת למכות חוזרות בקצות האצבעות דבר שיגרום לטראומה בציפורניים) או אפילו טראומה לגוף או טראומה נפשית. מעבר לכך אולי המדובר על שינויים תזונתיים קיצוניים וחוסר איזון של הטחול והקיבה.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, נטורופתית ואירידולוגית
    מומחית לרפואה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח רע מבית השחי
    דן
    03/04/2010

    מזה כחמישה חודשים אני מרגיש שיש לי ריח רע חריג מבית השחי. הריח הזה הוא לא שגרתי עבורי, וגורם לי לעוגמת נפש. האם יש קשר בין הבעיה הזו למערכות אחרות בגוף? והאם קיימת סבירות שיש קשר בין הבעיה הזו לבעיות במערכת העיכול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריח רע מבית השחי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריח רע מבית השחי

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    04/04/2010

    דן שלום רב,
    יש בין השאר קשר בין ריח לא נעים לתזונה ומע' העיכול. מזונות שאולי אתה רגיש לה ם עשויים לגרום לריח לא נעים, מאידך גם חוסר איזון בחילוף חומרים עשוי לגרום לתופעה זו. ניתן לטפל בתופעה ולכן ממליצה לגשת לאבחון נטורופתי על מנת שיאתרו את הבעיה ויטפלו בה באופן אישי.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
    נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיגמנטציה
    אנונימי
    31/03/2010

    אני סובלת משיעור יתר בכל אזורי גופי , וחימצנתי את השיער בבטן כדי להסוות את השיער . כמובן שלא ידעתי שלעורי יש נטייה לפיגמנטציה ונשאר לי כתם לבן ענקי במרכז הבטן באזור שחימצנתי..העור שלי כבר בסביבות 7\8 שנים לא חזר לקדמוות ולרופאי העור אין פתרון בשבילי..
    שקלתי לחמצן את האזור סביב כדי שיהיה באוות הצבע אבל אני מפחדת שהצבע לא יתפסו או שיהיה בהיר יותר\כהה יותר ובכך אחמיר את המצב ואת הפיגמנטציה. אני נואשת אני לא הולכת לים ולא לובשת שום דבר שחושף את הבטן . אינני אפילו מוכנה להיחשף בפני המין השני לקיום יחסי מי ןכדי שלא ריאו את הכתם מה אוכל לעושת כדי לרפא זאת ?בנוסף לכך אני עושה ipl כבר 3 שנים והבנתי שהז אמור לשפר את מצב הכתם וזה לא שיפר .
    בנוסף לכך באזור הירכיים המפשעות ופי הטבעת העור שלי נורא נורא נורא שחור ומזעזע וזה נראה נורא. ושוב אינני מוכנה לקיים יחסי מין בגלל כך שלא אחשף חלילה..
    הבנתי שיש קרם להבהרה של האזוריים האינטימיים וחשבת רציתי לדתע מה הוא ? האם אינו מחמיר את הפיגמנטציה ? זה יכול לעזור לקטמים בבטן ובאזור הפנימי של הירכיים ? אינני יודעת כבר מה לעשות . בבקשה עזרו לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיגמנטציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פיגמנטציה

    06/04/2010

    שלום רב,
    נראה כי מדובר כאן בבעיה שאינה קשורה לענין חיצוני, אלא לבעיה פנימית של עודף רעלנים/ טוקסינים בגופך. אני מוצא פעמים רבות כי אנשים בעלי פיגמנטציה, העוברים תהליך ניקוי רעלים על ידי תזונה, משפרים עד מאוד את מצב העור והרבה מהפיגמנטים נעלמים.
    אני ממליץ לסור בדחיפות לטיפול נטורופתי, בו ניתן יהיה להבין את מצבך ולתת מענה הולם. משחות חיצוניות יכולות להועיל במעט ואולי כלל לא. החשוב כאן הוא ההתייחסות למערכות הפנימיות.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשק מיני
    משה
    30/03/2010

    שלום
    אני בן 24 ובריא ולא נוטל תרופות
    1.איזה צמחים ומה המינון וחומר פעיל שיוכלו לעזור לי להגברת חשק המיני
    2.האם צריך להשתמש בצמחים ברצף או בהפסקות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשק מיני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הגברת החשק המיני

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    01/04/2010

    שלום רב,
    ראשית, ממליצה לגשת לאבחון נטורופתי ולהבין מדוע יש ירידה בחשק המיני, יכולות להיות לכך מגוון סיבות החל מסטרס וכלה בדיכאון ועוד. כמובן שיש דרכים טבעיות לטפל בכך כמו שמנים אתרים המעוררים משיכה מינית. צמחי מרפא המסייעים בעוררות מינית כמו ג'ינסנג וג'ינג'ר. כמובן שצמחי מרפא מומלץ ליטול תחת ייעוץ נטורופתי.
    בברכה,
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוץ בתזונה
    נ
    29/03/2010

    שלום,
    אני בן 18.5 יש לי אקנה ואני סובל מנזלת אל רגית סינוסיטיס בחורף בעיות נשימה וליחה בגרון אני זמר מתחיל כך שזה מאוד מפריע לשירה.

    רציתי לדעת פחות או יותר מה לאכול ומה לא לאכול
    תודה רבה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עוץ בתזונה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה ואלרגיות

    06/04/2010

    נ' שלום רב,
    סביר להניח שתזונתך איננה מאוזנת ומכאן הנטיה לבעיות עור ונשימה (שאגב המקור הוא אותו מקור).
    ראשית- המנע לחלוטין ממוצרי חלב מכל סוג שהוא.
    המנע ממשקאות מוגזים או כל מיץ- עבור לשתות רק מים.
    הכנס ירקות לכל ארוחה (גם בוקר).
    תמנע ממתקים, שוקולדים ומזונות עתירי סוכר.
    בנוסף, אני ממליץ להגיע לאבחון מקיף ומסודר אשר יאפשר לנו להחליט על הטיפול היעיל ביותר עבורך.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בתה לדלקת עפעפיים
    רוני
    26/03/2010

    לד"ר רועי גוניק
    שלום רב
    כרגע עם דלקת עפעפיים,ובטיפול אלטרנטיבי
    עושה לפחות פעמיים ביום קומפרסים של תה פעם עם גזה,ולפעמים עם צמר גפן.
    שמתי לב שבכל תה שנסיתי יש בדרך כלל תחושת אי נעימות באזור.
    האם מומלץ שימוש בתה שומר,האם הוא יעיל לדלקת עפעפיים,והאם מומלץ בשטיפה,או בקומפרסים על העינים,ולכמה זמן?
    האם יש תה שניתן גם לשתות אותו לדלקת עפעפיים?
    לאחרונה קניתי דבש מלכות,האם הוא מומלץ לטיפול בדלקת עפעפיים?
    אודה לעזרתך
    חג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש בתה לדלקת עפעפיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עפעפיים

    06/04/2010

    רוני שלום.
    ראשית, פנה למטפל שלך. הוא אמור לדעת מה מתאים לך.
    אני מעדיף טיפות עיניים הומיאופתיות סטריליות. ניתן למצוא היום בבתי המרקחת חברות שונות המחזיקות מוצרים אלו. בד"כ עם התרופה ההומיאופתית- EUPRAHZIA
    כגון- OCULOHEEL של חברת היל.
    בריאות שלמה
    ד"רק רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כחכוחים טורדניים בגרון + ליחה
    דנית
    24/03/2010

    שלום,

    לפני כמה חודשים התחילו אצלי כחכוחים טורדניים ביותר בגרון המלווים בצרידות (בנוסף תופעות נוספות:צרבות איומות, נפיחות וגזים).

    רופאת אא"ג שלחה אותי לגסרטואנטולוג, נאמר לי שכנראה יש לי ריפלוקס/ חיידק בקיבה (טרם ביצעתי גסטרוסקופיה. בדיקת נשיפה יש לי רק בעוד מס' שבועות). ניתן לי טיפול באמצעות לנטון 30 מ"ג פעמיים ביום, אך לאחר חודש שלם לא חל כל שיפור (בנוסף הורדתי מאכלים מסויימים הידועים כגורמי צרבת) ולכן פניתי לטיפול נטורופתי.

    הטיפול עזר לי מאוד, כל הסימפטומים כמעט נעלמו, וזאת לאחר טיפול תזונתי נוקשה + צמחי מרפא. הדבר היחידי שלא עבר הוא הכחכוחים הגרון והליחה. הנתורופת אמר לי להשתדל לא לאכול מוצרי חלב וחוץ מזה אמר לי שסיימנו את הטיפול כי שאר הסימפטומים עברו.

    אני מאוד משתדלת לא לאכול, אבל בגלל התפריט המצומצם שלי אני לא מוצאת תחליפים אחרים. האם יש משהו נוסף שאוכל לעשות על מנת לסלק את הכחכוחים הטורדניים הללו? האם זה אומר שהבעיה לא עברה אלא הטיפול הנטורופתי פשוט" הרדים" אותה? אני חוששת שהכחכוחים האלה יגרמו לסיבוכים בעתיד.

    אשמח לדעתכם המקצועית,

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כחכוחים טורדניים

    24/03/2010

    דנית שלום רב,
    הטיפול הנטורופתי לא מרדים את המצב אלא מסייע לגוף להלחם במצב ו/או לאזן אותו. הכחכוח הטורדני יכול להיות רגישות/ אלרגיה למזון כלשהו או אבק/ חומר אחר אליו את רגישה.
    מומלץ לעבור בדיקות לזיהוי אלרגיה ומשם להמשיך.
    כמו כן, בהחלט יכול להיות שמדובר בחיידק הליקובקטר פילורי במערכת העיכול ולאחר בדיקת הנשיפה נדע יותר (למרות שפעמים רבות הבדיקה יכולה להראות שלילי, אך הדבר יכול להיות טעות)
    אחרי הבדיקות השונות חזרי אלינו להמשך יעוץ
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה :)

    דנית
    24/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש
    דנה
    23/03/2010

    שלום רב,

    לפני חודשיים לאחר חשיפה לקור חליתי בדלקת בעצב העורפי שגורם לי לכאבי ראש (תחושת דקירות ושריפה).
    רציתי לדעת אם יש איזה טיפול טבעי המזרז את החלמת הדלקת בעצב?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי ראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי ראש אחרי דלקת לעצב העורפי

    24/03/2010

    דנה שלום רב,
    מנסיוני מצב זה ניתן להקל על ידי השימוש בדיקור סיני.
    כמו כן, חימום המקום עם כרית חמה יכול גם כן להקל.
    כל טוב
    ד,ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וואסבי
    אורית
    23/03/2010

    מה זה בדיוק?והאם יש לו תועלות בריאותיות/תופעות לוואי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    וואסבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואסבי

    24/03/2010

    אורית שלום רב,
    מדובר בתבלין יפני המצורף בד"כ לסושי. זהו סוג של חזרת בעל טעם חריף למדי. לתבלין זה יכולת לפתוח את דרכי הנשימה וטוב להשתמש במצב של אף סתום, נזלת צמיגה וסינוסיטיס.
    לא מתאים לבעלי לחץ דם גבוה. לא מתאים לנזלת אלרגית.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיוע לדלקת עפעפיים
    רוני
    20/03/2010

    לד"ר רואי גוניק שלום רב
    האם ניתן באמצעות הומאפטיה,ותזונה להביא לריפוי בהקדם של דלקת עפעפיים?
    היש תזונה מומלצת שאפשר לעשות כרגע,קראתי שפחות מומלץ בהומאפטיה להשתמש בצמח האופרזיה מדוע?
    כרגע עושה קומפרסים עם תה ירוק ומרבה לשטוף את העינים כמעט בכל שעה במים קרים,וגם 2 כפיות שמן פשתן בבוקר מה עוד מומלץ לעשות?

    אודה לעזרתך
    יום פורה ושקט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיוע לדלקת עפעפיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת עפעפיים

    21/03/2010

    רוני שלום רב,
    הומיאופתיה יכולה לסייע עד מאוד במצב זה וכן הנטורופתיה.
    צמח האופרזיה יעיל עד מאוד כהומיאופתיה, אך אינו מומלץ לנטילה בצורתו הצמחית, אלא בצורתו ההומיאופתית.
    דלקת עפעפיים/ עיניים יכולה להחלים בעזרת טיפול טבעי. תחילה יש לבדוק רגישות למזונות מסויימים. האם ישנם מזונות שאחריים אתה חש החמרה? האם מזג אויר מסויים מחמיר את המצב" או אולי המצב מודלק כל הזמן?
    באם מי מהשאלות הקודמות היא כן, אז הרי שמדובר בתגובה אלרגית ואז הטיפול יהיה דרך איזון מערכת החיסון.
    כעת, כפיתרון כללי- טיפות עיניים הומיאופתיות (המכילות את הפוטנציה של הצמח אופרזיה) כגון- TRAUMEEL טיפות עיניים או טיפות עיניים אופרזיה של הום-גליל.
    תוסף תזונה- לוטאין 30 מ"ג- 2 ביום וכדורי אוכמניות כחולות 1 כדור- 3 פעמים ביום
    כשהמצב משתפר לרדת למינון של פעם ביום.
    תעדכן במצבך
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיניים יבשות
    דני
    18/03/2010

    רציתי לשאול האם יש פתרון ברפואה המשלימה לעיניים יבשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיניים יבשות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיניים יבשות

    18/03/2010

    שלום רב,
    ניתן להשתמש בטיפות עיניים הומיאופתיות TRAUMEEL אותן ניתן לרכוש ברוב בתי המרקחת והפארם.
    תנסה- תעדכן
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתעניין
    barak
    15/03/2010

    היי אני ברק מתכנן להתחיל ללמוד נטורופתיה בקרוב! תחום שמאוד מעניין אותי! ואני מתלבט לגבי זה, רציתי לשמוע ממישהו שמתעסק עם זה כבר ויכול לתת לי קצת הכוונה בנושא, גם לגבי תעסוקה אחרי, איך מתחילים וכו...
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתעניין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימודי נטורופתיה

    17/03/2010

    ברק שלום רב,
    לימודי נטורופתיה הם תחום מעניין ובעל אופי של שליחות לבריאות הציבור.
    מומלץ ללמוד במוסד מוכר וותיק. מומלץ ללמוד במוסד בעל גב אקדמאי וגב כלכלי על מנת שהלימודים יעברו חלק ללא תקלות של מכללות קטנות.
    המקומות המומלצים ללימודי נטורופתיה הם- מכללת מדי-ווין שבוינגייט, מכללת ברושים (מועדון הספורט של אונ' ת"א), מכללת סמינר הקיבוצים.
    רמת הלימודים בארץ נחשבת לגבוהה ומתקדמת- ביכולתך ללמוד בצורה מקיפה את גוף האדם, צמחי המרפא, תוספי התזונה, תזונה נכונה, שיטות טיפול שונות- במגע וטיפולי גוף ונפש.
    גש לאחד או לכל אחד מאילו, תתרשם ותבחר את המקום אליו אתה כי מתחבר.
    בהצלחה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תעסוקה בתחום

    barak
    24/03/2010

    תודה! רציתי לדעת קצת יותר על התעסוקה אחריי סייום הלימודים איך מתחילים ואיפה? מה האפשרויות קידום והיתפתחות? והאים אפשר לעסוק אחרכך רק בתחום התזונה? ואיפה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כיצד ניתן להוריד רמת מתח/ חרדה?
    זוהר
    14/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתח/ חרדה

    17/03/2010

    שלום רב,
    זהו המצב הנפוץ ביותר בכדור הארץ!
    תרגילי נשימה, פעילות גופנית, יוגה, טאיצ'י,
    מדיטציה.
    בנוסף, צמחי מרפא לחליטת תה- קמומיל, לואיזה, נענע, לבנדר- יכולים לסייע להורדת מתח. שתה תה זה בוקר וערב.
    כמובן, שבמידה ואין ההמלצות הללו עוזרות, עליך לפנות לייעוץ מקצועי בנושא.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיח אברהם- שחלות פוליציסטיות. איך?
    דנית
    12/03/2010

    היי,אני דנית בת 22
    אני סובלת משחלות פוליציסטיות (כך איבחנה הרופאה ) ובבדיקות הורמונליות (ערכתי המון במהלך השנה ) בשנה האחרונה ה lh גבוה מן הfsh בהרבה כפי שמיוחס לשחלות פוליציסטיות כדוגמא:
    איני בטוחה שערכתי אותן בזמן מחזור :
    בדיקה אחת : fsh -6.47 ,lh-10.1
    בדיקה שניה-fsh-4.41 lh-10.9

    ניסיתי גלולות רגילות שיאזנו אך הן עושות לי פריחה משום מה (בעבר לא גרמו לפריחה )
    אז ניסיתי גלולות סרזט המכילות פרוגסטרון בלבד והן הטיבו מעט אך הפסקתי כי רק מעט הטיבו .

    לפני חודש ערכתי שוב בדיקות ביום הרביעי למחזור-
    אסטרדיול-154.0pmol/l
    progestron-o.4 nmol/l
    fsh-4.4miu/ml
    lh-4.2
    prolectin-366/5
    וטטוסטרון שירד מהנורמה -0.5
    ובבדיקה לפני חצי שנה הטטוסטרון יצא מן הסוגרים מן הנורמה .

    שאלתי היא, קודם כל הרופאה אמרה בקשר לבדיקה האחרונה שהfsh לא צריך להיות שווה ל lh הוא צריך להיות גבוה ממנו .

    דבר שני החלתי לקחת לפני חודש שיח אברהם אך מכתבות שקראתי שיח אברהם מעלה את ה lh ומפחית fsh אז איך יתכן שאומרים שהשיח אברהם מתאים לשחולות פוליציסטיות ,אם בשחלות פוליציסטיות הlh גבוה מן ה fsh

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב דנית מהשאלה הקודמת

    דנית
    12/03/2010

    בקשר לטסטוסטרון התכוונתי שבבדיקה לפני חודש הטסטסטורון יצא מן הנורמה לכיוון חוסר
    ולפני חצי שנה בבדיקות הוא יצא מהנורמה עודף...

    תודה ענקית!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות

    14/03/2010

    דנית שלום רב,
    תניחי רגע לכל הבדיקות הללו ושימי לב למצבך הפיזי, הנפשי וההורמונאלי. ברור שכעת ישנו חוסר איזון במערכות אלו אשר ניתן באמצעים טבעיים (לפחות לרוב) לאזן זאת
    אין להתעלם מהתוצאות, אך כדאי גם לשים לב לתומנה הגדולה.
    שיח אברהם בעל תכונות מאזנות למערכת ההורמונאלית, על ידי איזון רמות אסטרוגן ופרוגסטרון. בד"כ הוא עושה את העבודה, אך חשוב לקבל חו"ד מקצועית בכדי לקבוע אם זה מתאים לך.
    אם הבדיקות הראו תוצאה השונה מהאידיקציה של שיח אברהם אז כמובן הימנעי משימוש בו.
    לכן מומלץ לללכת למטפל ולקבל חוות דעת מקיפה על פי האבחון.
    אגב, גלולה המכילה רק פרוגסטרון היא מקור לבעיות. המנעי מהן.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רואי (דנית )

    דנית
    15/03/2010

    נאמר לי ששיח אברהם אינו מתאים לי כיוון שהוא מעלה את ה lh וכפוליציסטית גם ככה נוטה להיות גבוה .
    אני מקווה שלא נגרם נזק לגופי אם לקחתי אותו חודש פעמיים ביום .
    הייתי בעבר בדיקור סיני בשילוב צמחי מרפא ולא עזר.
    על מנת להביא כל חודש את המחזור אני לוקחת אגסטן פרוגסטורון (פרינור) 5 ימים פעמיים ביום וזה מביא לי את המחזור(שמתי לב כשאשר אני לוקחת פרוגסטרון שמביא למחזור אני מרגישה יותר טוב. ישנו תחליף טבעי יותר הפועל על איזון היחסים של lh fsh כאשר ה lh נוטה לגבוה במצב של שחלות? ופועל גם על העלעת פרוגסטרון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיח אברהם

    17/03/2010

    דנית, בהמשך לתשובותיי. חשוב להבין שמצב זה מחייב אבחון מעמיק. לשיח אברהם יכולות מאזנות ולאו דווקא מצבך הוא כזה הלא מתאים . עם זאת, כפי שציינתי בעבר, עליך לקבל אבחון מקיף. מערכת ההורמונאלית איננה משחק ואיני ממליץ ליטול צמחי מרפא/ תוספי תזונה ללא ייעוץ מוקדם.
    בריאות שלמה
    (אגב, השימוש בצמח זה למשך חודשיים אינו יכול לגרום לנזק, גם אם ההתוויה לא מתאימה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, איזה ממתיק לקפה/תה מומלץ
    ח
    12/03/2010

    לאנשים עם סכרת וטרום סכרת?
    האם יש בכלל דבר כזה ממתיק שמומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממתיק טבעי

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    12/03/2010

    שלום רב,
    ממליצה על טיפות סטיביה, החיסרון הינו מחירו היקר. אפשר למצוא גם עלי סטיביה
    על מנת להמתיק תה וכו'. ניתן למצוא את שניהם בבית טבע.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D נטורופתית ואחות מוסמכת
    מומחית ברפואה טבעית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמרו לי שזה חומר רעיל. האם זה נכון?

    ח
    12/03/2010

    יש "טבליות סטיביה"
    תוצאה ראשונה בגוגל

    38.50 ש"ח ל100 טבליות.
    הוראות שימוש: 1-2 טבליות, לפי הטעם.
    כ-חצי כפית סוכר ברמת ההמתקה.

    האם זה טוב ?

    מה בדיוק רעיל בזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סטיביה וממתיקים טבעיים

    14/03/2010

    שלום רב,
    סטיביה אינו חומר רעיל. למעשה כמות גדולה שלו בבת אחת גם היא אינה רעילה (למרות שלא ניתן ליטול הרבה בבת אחת בשל הטעם העז).
    אפשר גם להשתמש בממתיק מסוג "אגאווה" המגיע בד"כ בסירופ. לגבי טבליות סטיביה אין לי נסיון עם זה, אך כן יש לחברת NOW ממתיק סטיביה באבקה בשקיקים.
    בריאות שלמה
    רואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום