מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ציפורניים מחורצותהילה05/04/2010
אשמח לדעת איזה חוסר של ויטמין מאפיין ציפורניית עם חריצים לרוחב הציפורן, וגם בליטות על הציפורן...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציפורניים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D05/04/2010הילה שלום רב,
יתכן כי המדובר בסוג של טראומה לציפורניים (למשל עבודה שחוזרת על עצמה כמו כתיבה במחשב גורמת למכות חוזרות בקצות האצבעות דבר שיגרום לטראומה בציפורניים) או אפילו טראומה לגוף או טראומה נפשית. מעבר לכך אולי המדובר על שינויים תזונתיים קיצוניים וחוסר איזון של הטחול והקיבה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, נטורופתית ואירידולוגית
מומחית לרפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מבית השחידן03/04/2010
מזה כחמישה חודשים אני מרגיש שיש לי ריח רע חריג מבית השחי. הריח הזה הוא לא שגרתי עבורי, וגורם לי לעוגמת נפש. האם יש קשר בין הבעיה הזו למערכות אחרות בגוף? והאם קיימת סבירות שיש קשר בין הבעיה הזו לבעיות במערכת העיכול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מבית השחי
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D04/04/2010דן שלום רב,
יש בין השאר קשר בין ריח לא נעים לתזונה ומע' העיכול. מזונות שאולי אתה רגיש לה ם עשויים לגרום לריח לא נעים, מאידך גם חוסר איזון בחילוף חומרים עשוי לגרום לתופעה זו. ניתן לטפל בתופעה ולכן ממליצה לגשת לאבחון נטורופתי על מנת שיאתרו את הבעיה ויטפלו בה באופן אישי.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיגמנטציהאנונימי31/03/2010
אני סובלת משיעור יתר בכל אזורי גופי , וחימצנתי את השיער בבטן כדי להסוות את השיער . כמובן שלא ידעתי שלעורי יש נטייה לפיגמנטציה ונשאר לי כתם לבן ענקי במרכז הבטן באזור שחימצנתי..העור שלי כבר בסביבות 7\8 שנים לא חזר לקדמוות ולרופאי העור אין פתרון בשבילי..
שקלתי לחמצן את האזור סביב כדי שיהיה באוות הצבע אבל אני מפחדת שהצבע לא יתפסו או שיהיה בהיר יותר\כהה יותר ובכך אחמיר את המצב ואת הפיגמנטציה. אני נואשת אני לא הולכת לים ולא לובשת שום דבר שחושף את הבטן . אינני אפילו מוכנה להיחשף בפני המין השני לקיום יחסי מי ןכדי שלא ריאו את הכתם מה אוכל לעושת כדי לרפא זאת ?בנוסף לכך אני עושה ipl כבר 3 שנים והבנתי שהז אמור לשפר את מצב הכתם וזה לא שיפר .
בנוסף לכך באזור הירכיים המפשעות ופי הטבעת העור שלי נורא נורא נורא שחור ומזעזע וזה נראה נורא. ושוב אינני מוכנה לקיים יחסי מין בגלל כך שלא אחשף חלילה..
הבנתי שיש קרם להבהרה של האזוריים האינטימיים וחשבת רציתי לדתע מה הוא ? האם אינו מחמיר את הפיגמנטציה ? זה יכול לעזור לקטמים בבטן ובאזור הפנימי של הירכיים ? אינני יודעת כבר מה לעשות . בבקשה עזרו לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיגמנטציה
06/04/2010שלום רב,
נראה כי מדובר כאן בבעיה שאינה קשורה לענין חיצוני, אלא לבעיה פנימית של עודף רעלנים/ טוקסינים בגופך. אני מוצא פעמים רבות כי אנשים בעלי פיגמנטציה, העוברים תהליך ניקוי רעלים על ידי תזונה, משפרים עד מאוד את מצב העור והרבה מהפיגמנטים נעלמים.
אני ממליץ לסור בדחיפות לטיפול נטורופתי, בו ניתן יהיה להבין את מצבך ולתת מענה הולם. משחות חיצוניות יכולות להועיל במעט ואולי כלל לא. החשוב כאן הוא ההתייחסות למערכות הפנימיות.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשק מינימשה30/03/2010שלום
אני בן 24 ובריא ולא נוטל תרופות
1.איזה צמחים ומה המינון וחומר פעיל שיוכלו לעזור לי להגברת חשק המיני
2.האם צריך להשתמש בצמחים ברצף או בהפסקות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהגברת החשק המיני
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D01/04/2010שלום רב,
ראשית, ממליצה לגשת לאבחון נטורופתי ולהבין מדוע יש ירידה בחשק המיני, יכולות להיות לכך מגוון סיבות החל מסטרס וכלה בדיכאון ועוד. כמובן שיש דרכים טבעיות לטפל בכך כמו שמנים אתרים המעוררים משיכה מינית. צמחי מרפא המסייעים בעוררות מינית כמו ג'ינסנג וג'ינג'ר. כמובן שצמחי מרפא מומלץ ליטול תחת ייעוץ נטורופתי.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוץ בתזונהנ29/03/2010שלום,
אני בן 18.5 יש לי אקנה ואני סובל מנזלת אל רגית סינוסיטיס בחורף בעיות נשימה וליחה בגרון אני זמר מתחיל כך שזה מאוד מפריע לשירה.
רציתי לדעת פחות או יותר מה לאכול ומה לא לאכול
תודה רבה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראקנה ואלרגיות
06/04/2010נ' שלום רב,
סביר להניח שתזונתך איננה מאוזנת ומכאן הנטיה לבעיות עור ונשימה (שאגב המקור הוא אותו מקור).
ראשית- המנע לחלוטין ממוצרי חלב מכל סוג שהוא.
המנע ממשקאות מוגזים או כל מיץ- עבור לשתות רק מים.
הכנס ירקות לכל ארוחה (גם בוקר).
תמנע ממתקים, שוקולדים ומזונות עתירי סוכר.
בנוסף, אני ממליץ להגיע לאבחון מקיף ומסודר אשר יאפשר לנו להחליט על הטיפול היעיל ביותר עבורך.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בתה לדלקת עפעפייםרוני26/03/2010לד"ר רועי גוניק
שלום רב
כרגע עם דלקת עפעפיים,ובטיפול אלטרנטיבי
עושה לפחות פעמיים ביום קומפרסים של תה פעם עם גזה,ולפעמים עם צמר גפן.
שמתי לב שבכל תה שנסיתי יש בדרך כלל תחושת אי נעימות באזור.
האם מומלץ שימוש בתה שומר,האם הוא יעיל לדלקת עפעפיים,והאם מומלץ בשטיפה,או בקומפרסים על העינים,ולכמה זמן?
האם יש תה שניתן גם לשתות אותו לדלקת עפעפיים?
לאחרונה קניתי דבש מלכות,האם הוא מומלץ לטיפול בדלקת עפעפיים?
אודה לעזרתך
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדלקת עפעפיים
06/04/2010רוני שלום.
ראשית, פנה למטפל שלך. הוא אמור לדעת מה מתאים לך.
אני מעדיף טיפות עיניים הומיאופתיות סטריליות. ניתן למצוא היום בבתי המרקחת חברות שונות המחזיקות מוצרים אלו. בד"כ עם התרופה ההומיאופתית- EUPRAHZIA
כגון- OCULOHEEL של חברת היל.
בריאות שלמה
ד"רק רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכחכוחים טורדניים בגרון + ליחהדנית24/03/2010שלום,
לפני כמה חודשים התחילו אצלי כחכוחים טורדניים ביותר בגרון המלווים בצרידות (בנוסף תופעות נוספות:צרבות איומות, נפיחות וגזים).
רופאת אא"ג שלחה אותי לגסרטואנטולוג, נאמר לי שכנראה יש לי ריפלוקס/ חיידק בקיבה (טרם ביצעתי גסטרוסקופיה. בדיקת נשיפה יש לי רק בעוד מס' שבועות). ניתן לי טיפול באמצעות לנטון 30 מ"ג פעמיים ביום, אך לאחר חודש שלם לא חל כל שיפור (בנוסף הורדתי מאכלים מסויימים הידועים כגורמי צרבת) ולכן פניתי לטיפול נטורופתי.
הטיפול עזר לי מאוד, כל הסימפטומים כמעט נעלמו, וזאת לאחר טיפול תזונתי נוקשה + צמחי מרפא. הדבר היחידי שלא עבר הוא הכחכוחים הגרון והליחה. הנתורופת אמר לי להשתדל לא לאכול מוצרי חלב וחוץ מזה אמר לי שסיימנו את הטיפול כי שאר הסימפטומים עברו.
אני מאוד משתדלת לא לאכול, אבל בגלל התפריט המצומצם שלי אני לא מוצאת תחליפים אחרים. האם יש משהו נוסף שאוכל לעשות על מנת לסלק את הכחכוחים הטורדניים הללו? האם זה אומר שהבעיה לא עברה אלא הטיפול הנטורופתי פשוט" הרדים" אותה? אני חוששת שהכחכוחים האלה יגרמו לסיבוכים בעתיד.
אשמח לדעתכם המקצועית,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכחכוחים טורדניים
24/03/2010דנית שלום רב,
הטיפול הנטורופתי לא מרדים את המצב אלא מסייע לגוף להלחם במצב ו/או לאזן אותו. הכחכוח הטורדני יכול להיות רגישות/ אלרגיה למזון כלשהו או אבק/ חומר אחר אליו את רגישה.
מומלץ לעבור בדיקות לזיהוי אלרגיה ומשם להמשיך.
כמו כן, בהחלט יכול להיות שמדובר בחיידק הליקובקטר פילורי במערכת העיכול ולאחר בדיקת הנשיפה נדע יותר (למרות שפעמים רבות הבדיקה יכולה להראות שלילי, אך הדבר יכול להיות טעות)
אחרי הבדיקות השונות חזרי אלינו להמשך יעוץ
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה :)
דנית24/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי ראשדנה23/03/2010שלום רב,
לפני חודשיים לאחר חשיפה לקור חליתי בדלקת בעצב העורפי שגורם לי לכאבי ראש (תחושת דקירות ושריפה).
רציתי לדעת אם יש איזה טיפול טבעי המזרז את החלמת הדלקת בעצב?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכאבי ראש אחרי דלקת לעצב העורפי
24/03/2010דנה שלום רב,
מנסיוני מצב זה ניתן להקל על ידי השימוש בדיקור סיני.
כמו כן, חימום המקום עם כרית חמה יכול גם כן להקל.
כל טוב
ד,ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוואסביאורית23/03/2010מה זה בדיוק?והאם יש לו תועלות בריאותיות/תופעות לוואי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרואסבי
24/03/2010אורית שלום רב,
מדובר בתבלין יפני המצורף בד"כ לסושי. זהו סוג של חזרת בעל טעם חריף למדי. לתבלין זה יכולת לפתוח את דרכי הנשימה וטוב להשתמש במצב של אף סתום, נזלת צמיגה וסינוסיטיס.
לא מתאים לבעלי לחץ דם גבוה. לא מתאים לנזלת אלרגית.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיוע לדלקת עפעפייםרוני20/03/2010לד"ר רואי גוניק שלום רב
האם ניתן באמצעות הומאפטיה,ותזונה להביא לריפוי בהקדם של דלקת עפעפיים?
היש תזונה מומלצת שאפשר לעשות כרגע,קראתי שפחות מומלץ בהומאפטיה להשתמש בצמח האופרזיה מדוע?
כרגע עושה קומפרסים עם תה ירוק ומרבה לשטוף את העינים כמעט בכל שעה במים קרים,וגם 2 כפיות שמן פשתן בבוקר מה עוד מומלץ לעשות?
אודה לעזרתך
יום פורה ושקט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדלקת עפעפיים
21/03/2010רוני שלום רב,
הומיאופתיה יכולה לסייע עד מאוד במצב זה וכן הנטורופתיה.
צמח האופרזיה יעיל עד מאוד כהומיאופתיה, אך אינו מומלץ לנטילה בצורתו הצמחית, אלא בצורתו ההומיאופתית.
דלקת עפעפיים/ עיניים יכולה להחלים בעזרת טיפול טבעי. תחילה יש לבדוק רגישות למזונות מסויימים. האם ישנם מזונות שאחריים אתה חש החמרה? האם מזג אויר מסויים מחמיר את המצב" או אולי המצב מודלק כל הזמן?
באם מי מהשאלות הקודמות היא כן, אז הרי שמדובר בתגובה אלרגית ואז הטיפול יהיה דרך איזון מערכת החיסון.
כעת, כפיתרון כללי- טיפות עיניים הומיאופתיות (המכילות את הפוטנציה של הצמח אופרזיה) כגון- TRAUMEEL טיפות עיניים או טיפות עיניים אופרזיה של הום-גליל.
תוסף תזונה- לוטאין 30 מ"ג- 2 ביום וכדורי אוכמניות כחולות 1 כדור- 3 פעמים ביום
כשהמצב משתפר לרדת למינון של פעם ביום.
תעדכן במצבך
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיניים יבשותדני18/03/2010רציתי לשאול האם יש פתרון ברפואה המשלימה לעיניים יבשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעיניים יבשות
18/03/2010שלום רב,
ניתן להשתמש בטיפות עיניים הומיאופתיות TRAUMEEL אותן ניתן לרכוש ברוב בתי המרקחת והפארם.
תנסה- תעדכן
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתענייןbarak15/03/2010היי אני ברק מתכנן להתחיל ללמוד נטורופתיה בקרוב! תחום שמאוד מעניין אותי! ואני מתלבט לגבי זה, רציתי לשמוע ממישהו שמתעסק עם זה כבר ויכול לתת לי קצת הכוונה בנושא, גם לגבי תעסוקה אחרי, איך מתחילים וכו...
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלימודי נטורופתיה
17/03/2010ברק שלום רב,
לימודי נטורופתיה הם תחום מעניין ובעל אופי של שליחות לבריאות הציבור.
מומלץ ללמוד במוסד מוכר וותיק. מומלץ ללמוד במוסד בעל גב אקדמאי וגב כלכלי על מנת שהלימודים יעברו חלק ללא תקלות של מכללות קטנות.
המקומות המומלצים ללימודי נטורופתיה הם- מכללת מדי-ווין שבוינגייט, מכללת ברושים (מועדון הספורט של אונ' ת"א), מכללת סמינר הקיבוצים.
רמת הלימודים בארץ נחשבת לגבוהה ומתקדמת- ביכולתך ללמוד בצורה מקיפה את גוף האדם, צמחי המרפא, תוספי התזונה, תזונה נכונה, שיטות טיפול שונות- במגע וטיפולי גוף ונפש.
גש לאחד או לכל אחד מאילו, תתרשם ותבחר את המקום אליו אתה כי מתחבר.
בהצלחה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעסוקה בתחום
barak24/03/2010תודה! רציתי לדעת קצת יותר על התעסוקה אחריי סייום הלימודים איך מתחילים ואיפה? מה האפשרויות קידום והיתפתחות? והאים אפשר לעסוק אחרכך רק בתחום התזונה? ואיפה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיצד ניתן להוריד רמת מתח/ חרדה?זוהר14/03/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמתח/ חרדה
17/03/2010שלום רב,
זהו המצב הנפוץ ביותר בכדור הארץ!
תרגילי נשימה, פעילות גופנית, יוגה, טאיצ'י,
מדיטציה.
בנוסף, צמחי מרפא לחליטת תה- קמומיל, לואיזה, נענע, לבנדר- יכולים לסייע להורדת מתח. שתה תה זה בוקר וערב.
כמובן, שבמידה ואין ההמלצות הללו עוזרות, עליך לפנות לייעוץ מקצועי בנושא.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיח אברהם- שחלות פוליציסטיות. איך?דנית12/03/2010היי,אני דנית בת 22
אני סובלת משחלות פוליציסטיות (כך איבחנה הרופאה ) ובבדיקות הורמונליות (ערכתי המון במהלך השנה ) בשנה האחרונה ה lh גבוה מן הfsh בהרבה כפי שמיוחס לשחלות פוליציסטיות כדוגמא:
איני בטוחה שערכתי אותן בזמן מחזור :
בדיקה אחת : fsh -6.47 ,lh-10.1
בדיקה שניה-fsh-4.41 lh-10.9
ניסיתי גלולות רגילות שיאזנו אך הן עושות לי פריחה משום מה (בעבר לא גרמו לפריחה )
אז ניסיתי גלולות סרזט המכילות פרוגסטרון בלבד והן הטיבו מעט אך הפסקתי כי רק מעט הטיבו .
לפני חודש ערכתי שוב בדיקות ביום הרביעי למחזור-
אסטרדיול-154.0pmol/l
progestron-o.4 nmol/l
fsh-4.4miu/ml
lh-4.2
prolectin-366/5
וטטוסטרון שירד מהנורמה -0.5
ובבדיקה לפני חצי שנה הטטוסטרון יצא מן הסוגרים מן הנורמה .
שאלתי היא, קודם כל הרופאה אמרה בקשר לבדיקה האחרונה שהfsh לא צריך להיות שווה ל lh הוא צריך להיות גבוה ממנו .
דבר שני החלתי לקחת לפני חודש שיח אברהם אך מכתבות שקראתי שיח אברהם מעלה את ה lh ומפחית fsh אז איך יתכן שאומרים שהשיח אברהם מתאים לשחולות פוליציסטיות ,אם בשחלות פוליציסטיות הlh גבוה מן ה fsh* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשוב דנית מהשאלה הקודמת
דנית12/03/2010בקשר לטסטוסטרון התכוונתי שבבדיקה לפני חודש הטסטסטורון יצא מן הנורמה לכיוון חוסר
ולפני חצי שנה בבדיקות הוא יצא מהנורמה עודף...
תודה ענקית!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלות פוליציסטיות
14/03/2010דנית שלום רב,
תניחי רגע לכל הבדיקות הללו ושימי לב למצבך הפיזי, הנפשי וההורמונאלי. ברור שכעת ישנו חוסר איזון במערכות אלו אשר ניתן באמצעים טבעיים (לפחות לרוב) לאזן זאת
אין להתעלם מהתוצאות, אך כדאי גם לשים לב לתומנה הגדולה.
שיח אברהם בעל תכונות מאזנות למערכת ההורמונאלית, על ידי איזון רמות אסטרוגן ופרוגסטרון. בד"כ הוא עושה את העבודה, אך חשוב לקבל חו"ד מקצועית בכדי לקבוע אם זה מתאים לך.
אם הבדיקות הראו תוצאה השונה מהאידיקציה של שיח אברהם אז כמובן הימנעי משימוש בו.
לכן מומלץ לללכת למטפל ולקבל חוות דעת מקיפה על פי האבחון.
אגב, גלולה המכילה רק פרוגסטרון היא מקור לבעיות. המנעי מהן.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר רואי (דנית )
דנית15/03/2010נאמר לי ששיח אברהם אינו מתאים לי כיוון שהוא מעלה את ה lh וכפוליציסטית גם ככה נוטה להיות גבוה .
אני מקווה שלא נגרם נזק לגופי אם לקחתי אותו חודש פעמיים ביום .
הייתי בעבר בדיקור סיני בשילוב צמחי מרפא ולא עזר.
על מנת להביא כל חודש את המחזור אני לוקחת אגסטן פרוגסטורון (פרינור) 5 ימים פעמיים ביום וזה מביא לי את המחזור(שמתי לב כשאשר אני לוקחת פרוגסטרון שמביא למחזור אני מרגישה יותר טוב. ישנו תחליף טבעי יותר הפועל על איזון היחסים של lh fsh כאשר ה lh נוטה לגבוה במצב של שחלות? ופועל גם על העלעת פרוגסטרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיח אברהם
17/03/2010דנית, בהמשך לתשובותיי. חשוב להבין שמצב זה מחייב אבחון מעמיק. לשיח אברהם יכולות מאזנות ולאו דווקא מצבך הוא כזה הלא מתאים . עם זאת, כפי שציינתי בעבר, עליך לקבל אבחון מקיף. מערכת ההורמונאלית איננה משחק ואיני ממליץ ליטול צמחי מרפא/ תוספי תזונה ללא ייעוץ מוקדם.
בריאות שלמה
(אגב, השימוש בצמח זה למשך חודשיים אינו יכול לגרום לנזק, גם אם ההתוויה לא מתאימה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, איזה ממתיק לקפה/תה מומלץח12/03/2010לאנשים עם סכרת וטרום סכרת?
האם יש בכלל דבר כזה ממתיק שמומלץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרממתיק טבעי
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/03/2010שלום רב,
ממליצה על טיפות סטיביה, החיסרון הינו מחירו היקר. אפשר למצוא גם עלי סטיביה
על מנת להמתיק תה וכו'. ניתן למצוא את שניהם בבית טבע.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D נטורופתית ואחות מוסמכת
מומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמרו לי שזה חומר רעיל. האם זה נכון?
ח12/03/2010יש "טבליות סטיביה"
תוצאה ראשונה בגוגל
38.50 ש"ח ל100 טבליות.
הוראות שימוש: 1-2 טבליות, לפי הטעם.
כ-חצי כפית סוכר ברמת ההמתקה.
האם זה טוב ?
מה בדיוק רעיל בזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטיביה וממתיקים טבעיים
14/03/2010שלום רב,
סטיביה אינו חומר רעיל. למעשה כמות גדולה שלו בבת אחת גם היא אינה רעילה (למרות שלא ניתן ליטול הרבה בבת אחת בשל הטעם העז).
אפשר גם להשתמש בממתיק מסוג "אגאווה" המגיע בד"כ בסירופ. לגבי טבליות סטיביה אין לי נסיון עם זה, אך כן יש לחברת NOW ממתיק סטיביה באבקה בשקיקים.
בריאות שלמה
רואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם היפוכונדרים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
