מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה טוב לחרדות, לחץ, מתח, עצבים.אדר23/12/2009
שלום,
מה טוב לחרדות, דכאון קל ,מחשבות בלתי פוסקות, לחץ ומתח.
דחוף ביותר.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מתח, לחץ ועצבים
23/12/2009אדר שלום רב,
עניתי לך גם על מהו 5HTP
בנוסף,
תוספי תזונה המכילים את צמח הפסיפלורה וויטמינים מקבוצת B יכולים להרגיע את מערכת העצבים ולשחרר לחץ.
חליטת צמחים- בבונג/ קמומיל, מליסה ולימונית יכולים להרגיע גם כן.
כמה שפחות שימוש במאכלים ממריצים (סוכרים/ ממתקים/ קפה..) המשפיעים מאוד על מצב הרוח.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירפדאני22/12/2009שלום רב,
קראתי שסירפד טוב לטיפול בדלקת הערמונית שאובחנה על ידי רופא אורולוג.אני בחור צעיר בן 32.
אני נוטל תוסף סו פלמטו, שותה פרחי צבר ושמן זרעי דלעת ופשתן.
האם מותר לשתות תה סירפד וגם ליטול אדקס שיש כאבים?
אשמח לקבל המלצות לטיפול נוסף בבעיה מציקה מאוד זו.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסרפד
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D22/12/2009אדר שלום רב,
המידע שקיים בידי מדבר על שימוש בשורש סרפד בהגדלה שפירה של הפרוסטטה. אין מחקרים בנושא של טיפול אנטי דלקתי עם סרפד.
בכל מקרה ניתן לשלב סירפד לצורך טיפול בכאב עם תרופות מסוג NSAIDs, אדקס שייך למשפחה זו, אך זאת בתנאי שתרופת ה- NSAIDs ניתנת במינון נמוך יחסית.
המלצות לטיפול נוסף הטיפול כדאי שיהיה בקליניקה הנטורופתית באופן אישי. טיפים יכולים להיות תזונה אנטי דלקתית, טיפול בצמחי מרפא משתנים וצמחי מרפא נוגדי חיידקים. כמובן שתוספי תזונה עשויים לעזור כגון אבץ. חשוב לשתות מים והרבה.
לבריאות,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפני הריוןסיון21/12/2009אנחנו מנסים להכנס להריון אני לא מיצרת הרבה ביציות ויש לי בעיה של רירית דקה האם יש משהו שיכול לעזור לרירית להתעבות ומשהו לייצור ביציות יותר טובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפני לטיפול אישי ולא טיפול בפורום
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D22/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצרבת משמריםר.20/12/2009שלום,
אני מקבלת צרבת מאכילת עוגות שמרים או לחם משמרים ומחמצת.
מה זה אומר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמרים
alexander22/12/2009דונה שלום.
לגבי מה זה אומר,תשאירי את זה בצד כרגע.
הדבר הפשוט שכדאי לך לעשות,הוא להימנע לחלוטין ממוצרים המכילים שמרים.
לבירור של "המה",כדאי להיתיעץ עם אנשי מיקצוע.
כל טוב.
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמסכימה עם אלכסנדר
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D22/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה מחמיר פסוריאזיס?אדר20/12/2009שלום
רציתי לדעת מה מחמיר פסוריאזיס?
האם שוקולד מחמיר?
ואיזה תרופה טבעית ניתן לקחת שתעלה את הסרטונין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפסוריאזיס
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D22/12/2009אדר שלום רב,
קיימים כמה גורמים המחימירים פסוריאזיס: 1. מתח וסטרס 2. תזונה לקויה כך למשל תזונה קלוקלת או עיכול לא תקין של חלבונים יכול לגרום ליצירת טוקסינים כגון polyamines אשר תורמים ליצירה עודפת של תאי העור. 3. פטריית שמר קנדידה - גם נוכחות של פטריית השמר קנדידה אלביקנס (candida albicans) וחיידקים נוספים יכולים להחמיר את המצב. כלומר, מצב בו יש היעדר איזון בחיידקי הפלורה הטובים אשר במעי וקיימת נוכחות מסיבית של פטריית השמר קנדידה יגרום להפרעה בתהליך ניקוי רעלים מהגוף והחמרה של הפסוריאזיס. 4. תיפקוד כבד לקוי. 5. קיימים גורמים נוספים כגון נטילת תרופות שונות (ליתיום, דרלין ועוד).
לגבי שוקולד: אצל אנשים מסויימים הפסוריאזיס עלול להיגרם על ידי תגובות אלרגיות למזון. אם אדם רגיש לשוקולד זה יכול להחמיר.
לגבי סרוטונין: מזון אשר מכיל טריפטופאן יהפוך בהמשך בגוף לסרוטונין. מזונות כגון: בטטה, שיבולת שועל, נבט חיטה ועוד.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיערענת16/12/2009שלום.
אני בת 34 אחרי 2 לידות. יש לי נשירת שיער מוגזמת לדעתי גם במקלחת וגם כשהשיער יבש.
איזה בדיקות צריך לעשות ואיך אפשר לפתור את הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנשירת שיער
16/12/2009ענת שלום רב,
ראשית, חשוב לדעת שנשירת שיער אחרי ההריון הוא דבר נורמאלי. כמובן שנרצה לחזק את הגוף על מנת להפחית תופעה זו ולהצמיח את השיער באופן בריא.
מוצר מדף יעיל וטוב- רוטס HR נחשב לאמין. הוא מתאים במידה והנשירה היא תוצר של חוסרים באבות מזון (סביר שזו הסיבה). במידה והמצב לא ישתפר, אני ממליץ לערוך בדיקות דם לבדוק חסרים של ויטמינים מקבוצת B, ברזל, אבץ.
בנוסף, לבדוק האם השמפו/ מרכך בהם את משתמשת, השתנו לאחרונה ואם כן אז לחזור לקודם.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממליצה על מוצר נוסף
רון17/12/2009נסי את "סיליציאה ביוטי ג'ל" /יבואן סופר מדיק, מיוצר על ידי חברת הובנר הגרמנית אם איני טועה.
קחי כף גדושה כל ערב לפני השינה. המוצר טבעי לחלוטין...
לגבי רוטס שהומלץ לך עליו, הוא מכיל גם סיליציאה בשילוב ויטמינים ומינרלים שונים, העיקרי שבהם הוא אבץ.
לדעתי שילוב של סיליציאה (מוצר מדהים שאצלי ואצל חברותיי חולל קסמים) עם 2 כפות של זרעי דלעת ביום (שווה ערך לתוסף של אבץ) יביאו לתוצאות מהירות ויעילות.
כמובן שכדאי לשים דגש מיוחד על איזון התפריט, ודגש על פירות ירקות, b12 וברזל.
בהצלחה....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהHAIRMIKE15/12/2009בן 38 לוקח פרופציה כ 8 שנים
הקרחה גנטית מ2 הצדדים
מעונין מה אפשר לעודד צמיחה אם בכלל
הנני מורח את הקרקפת 3 פעמים בשבוע בשמן חוחובה
האם ניתן לקבל עוד עצות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשיער
16/12/2009טוביה שלום רב,
ברפואה הסינית מתייחסים אל הכליות כאל האיבר המשפיע על שיער הראש. טיפול (אחרי אבחון) בחיזוק ואיזון הכליות על ידי שימוש בצמחי מרפא מחזקים.
מומלץ להבדק ולעבור טיפול ברפואה סינית לעניין זה.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמטפלים שוניםחיה13/12/2009אני מטופלת בפרחי באך מספר חודשים בשילוב עם דימיון מודרך אצל מטפלת ממנה אני מרוצה. הוצע לי ע"י התזונאית שלי להוסיף גם הומאופתיה אצל מטפלת אחרת . ( שלי לא עוסקת בזה) האם יש צורך? האם זה בסדר להוסיף עוד מטפל נוסף שלא מכיר אותי ולשלב בין הטיפולים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמטפלים שונים
14/12/2009חיה שלום רב,
מדובר בהחלטה אישית לחלוטין. אם את מרגישה נוח לשלב אז עשי זאת.
כמובן, חשוב שכל מטפל ידע מה האחר עושה ורצוי שיתקשרו ביניהם.
בריאות וחג שמח!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה מדלגים על שאלות?אורי10/12/2009ממש חשוב לי לדעת אם גאבא טובה לחרדות.
ואם מותר בהנקה.???
תודה רבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרGABA
14/12/2009אורי שלום רב,
השימוש ב- GABA הנו בטוח לשימוש בעת ההריון. יש לו יתרונות מרגיעים ומפחיתי חרדות. אם המטרה היא חרדות- ניתן להכין חליטות תה- קמומיל, מליסה ולואיזה אשר להן תכונות מרגיעות ובטוחות לשימוש בעת ההריון.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברונכיט בהריוןרוז09/12/2009שלום
אני בשבוע 38 וכבר שבועים סובלת משיעול מתמשך עם ליחה צהובה הייתי אצל הרופא והיא טוענת שזה גבולי בין ברונכיט לדלקת ריאות (אין לי חום )אבל יש לי המון ליחה אני כמעט ולא מנוזלת עכשיו
ביקשתי ספירת דם מכיוון שהיא המליצה לי על אזניל
האם יש משהו שיכול לחזק אותי בנטורופתיה ??????????????!
אני ממש נגד תרופות אנטיביוטיקה ובפרט בהריון מה לעשות כדיי להתחזק
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמקפיצה
רוז13/12/2009ץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליחה וכ"ו
alexander14/12/2009רוז שלום.
את מחפשת משהו אפקטיבי ובו זמנית בטוח.
הכיוון הוא טיפול בהומיאופתיה(קלאסית ו/או ממודרנית/הומוטוקסיקולוגיה),בשילוב
עם תזונה מפחיתת אלרגיה ודלקת.
רק בריאות ואל יאוש.
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברונכיט בהריון
14/12/2009רוז שלום רב,
גשי בהקדם לבית מרקחת הקרוב ורכשי תרסיס הומיאופתי לאף- R49 יש להשתמש בו 3-4 פעמים ביום ולרסס 2 ריסוסים לכל נחיר.
בנוסף, ויטמין C לא חומצי, 1000 מ"ג 3 פעמים ביום עד להקלה ואז לעבור לפעם ביום.
שתי המון מים.
תעדכני למצבך
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר בעיותליאל06/12/2009
שלום ,
1.יש לי בעיה מזה 3 חודשים
לאחר האכילה האף שלי הופך להיות מנוזל ,לא משנה מה אכלתי
מתוק ,מלוח ,חריף,חמוץ,חם קר,הוא תמיד מנוזל
הדבר ממש מעיק עליי
אני תמיד יודעת שלאחר האכילה אני צריכה להצטייד הטישו בשביל האף
ממה יכולה להיות התופעה הנ"ל ?
2.יש לי ליחות בזמן האחרון ,יש לציין שאני מרבה במוצרי חלב ופירות ומאוש לא ארצה להמנע מהם במידה וזו הסיבה ללחות ,מה ניתן לעשות בנידון ?
3.בעיה נוספת שיש לי היא פיטריה בצפורן ניסתי הרבה משחות אך שום דבר לא עזר מה לעשות ?
4.אני סובלת מגזים בתדירות מאוד גבוה ,ריחות ממש מוזרים ומעיקים ,תמיד אני בתחושה של מלאות ובטן נפוחה ,צורך בהתרוקנות של שטן לעיתים תכופות ,שוב מה ניתן לעשות ?
5.אני סובלת בזמן האחרון מנידודי שינה ,קמה מדי פעם בלילה ,קמה פעם פעמיים להתפנות ,שקועה במחשבות ובגללן קשה לי להרדם
6.מאז שאני זוכרת את עצמי היו לי פצעים על העכוזים ,אני לא יודעת מה לעשות איתם
זה מאוד לא אסתטי וממש גורם לי לאי נעימות ,מה ניתן לעשות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריש תגובה???
ליאל10/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזלת אחרי האוכל
14/12/2009ליאל שלום רב,
כלל הסימפטומים מעידים בודאות על מספר מזהמים במערכת העיכול שלך. אין לי ספק שמדובר בחיידק ההליקובקטר פילורי (גם אם בדיקת הנשיפה תהיה שלילית), משולב עם קנדידה (פטריה) במערכת העיכול וכן בלסטוציסטים. זה נשמע מפחיד, אך ל- 30% מהאוכלוסיה יש את האורגניזמים הללו במערכת ברמות שונות.
על מנת לנקות אותם ולהחזיר לך את איכות חייך, עליך לקבל טיפול מקיף (לא רפואי) באמצעות צמחי מרפא ושינוי דרמתי בתזונה שלך. אני יודע שאת אוהבת מוצרי חלב, אך אלו חייבים לרדת משמעותית ו/או להפסיק אותם לחלוטין. בנוסף, אכלי הרבה יותר ירקות ומעט פירות. וכמובן שעליך לעבור תהליך ניקוי האורגניזמים הללו.
אשמח לייעץ או שתפני לנטורופת היכול לסייע באבחון וטיפול הולם.
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפי דעתי
רון15/12/2009לקבל החלטה איבחונית כה משמעותית ע ל רקע התכתבות בפורום, היא שגוייה.
הנחרצות שבה קבעת כי הוא סובל מהליקובקטור (אפילו אם בדיקת הנשיפה תראה אחרת...) היא גישה המאפיינת רופאים אדישים שלא מסתכליםם על המטופל וכבר נותנים לו טיפול.
בהחלט לא גישה המכבדת או מייצגת את העולם המשלים....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדעתו של רון
16/12/2009רון שלום רב,
תודה על תגובתך. אני מבין את גישתך, אך חשיבתי היא לחלוטין לא קונבנציונלית!
שלל הסימפטומים אינם משקפים בחשיבה הקונבנציונלית את הקביעה לחיידק זה. בשל נסיוני ולאחר שראיתי מטופלים רבים עם קשת סימפטומתית רחבה כמו זו, התשובה היא אורגניזימים מסוגים אלו היושבים במערכת העיכול ולאו דווקא ניתנים לאיתור בבדיקות הרגילות.
חשוב לציין, כפי שאני תמיד אומר, שחשוב לעבור אבחון מקיף וכך גם ציינתי כאן, שהטיפול חייב להעשות על ידי איש מקצוע.
אני מאוד מסכים עם העובדה שבכל טיפול יש להביט על האדם כמכלול ולשלב בין הטיפול בגוף לבין הנפש.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטת קנדידהדליה06/12/2009שלום,
ברצוני לדעת האם מותר, בדיאטת קנדידה, לאכול אורז בסמטי? ובנוסף - האם כל הירקות מותרים ללא הגבלה או שמא חלקם אסורים או שיש הגבלה חלקית על אכילתם?
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה
08/12/2009דליה שלום רב,
רוב הירקות מותרים, למעט עגבניה, חציל, תירס, כרובית.
אורז בסמטי לבן אסור ואילו בסמטי מלא מותר.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה.
דלית10/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוכרתהדר06/12/2009אני סוכרתית 1 מאוזנת בלנטוס בשילוב אפידרה, רציתי לדעת אם ניתן לשלב צמחים שונים שיוכלו לסייע לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסכרת
alexander07/12/2009שלום הדר.
את בהחלט יכולה לעשות הרבה,הן במישור המניעתי/תחזוקתי,והן בשיפור של פרמטרים
נוספים הנילווים לסינדרום הסכרת.
את יכולה לטפל באספקטים הווסקולרים,הנירופטים והחימצוניים שנילווים לסינדרום.
את יכולה לשפר משמעותית את הבעיות המטבוליות הנילוות.
את יכולה להביא את עצמך למצב שבו את תהיי ביראה ודינאמית,אבל עם "חטוטרת
קטנה" של טייפ-1.
הכלים הם תזונה ושתיה,הומוטוקסיקולוגיה,תוספים,צמחי-מרפא בקוו הראשון.
אבל על מנת לתפור לך את ה"בגד" המתאים,את זקוקה ליעוץ מיקצועי,שיכסה
את מה שהיזכרתי ובנוסף יטפל (על פי הצורך) גם באלמטים מנטאליים/ריגשיים.
את יכולה לקבל המלצה ממנהלי הפורום.
כל טוב לך.
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדות קשות ומתח נפשי..אורי05/12/2009אני סובלת מזה כ3 שנים מהתקפי חרדה. (בת 25)
סובלות מחרדות רבות וממחשבות טורדניות.
נמנעת מלעשות המון דברים.
מפחדת להיות לבד..בבית ובחוץ.
טופלתי ברסיטל במשך שנתיים אך הפסקתי עקב הריון.
אני כבר 5 חודשים בלי.
מאז שהפסקתי יותר קשה לי למרות שבזמן הטיפול לא הרגשתי שיפור ממשי.
אני לא רוצה לחזור לכדורים.
ניסיתי גם טיפול קוגנטיבי התנהגותי,הומאופתיה,פרחי באך אך כלום לא עזר.
המצב כבר בלתי נסבל.
מה דעתך על התוספים גאבא וHTP 5 האם הם מועילים?
מי מהם יותר טוב למצב של חרדה ואי שקט?
האם ניתן לשלב את שניהם?
(אשמח אם תתייחס לתוספים הללו.מאוד חשוב לי לדעת לגבי יעילותם.תודה!!)
וכן,אומגה 3 באיזה מינון מקובל לקחת למצבי מתח וחרדה? (אני נוטלת כרגע אלספה 9 חודשים כי אני מניקה)
בנוסף,לאחרונה החל לי לחץ דם גבוהה 130/90 ולפעמים יותר..
האם זה יכול לנבוע מהחרדה?
האם מצב ממושך של חרדות והתקפים עלול לגרום לנזק ללב ולתמותה?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחרדות ומתח נפשי
16/12/2009אורי שלום רב,
התוספים גאבא ו- 5HTP יעילים ביותר לטיפול במצבים כשלך. אך אני ממליץ להגיע לאבחון וייעוץ מקיפים. בפרט בשל העובדה שאת מניקה.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה זה וHTP 5
אדר20/12/2009תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה5HTP תשובה
23/12/20095-Hydroxytryptamine
נגזרת של סרוטונין (הורמון השמחה), אך ממקור טבעי.
בטוח לחלוטין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D23/12/2009אורי שלום רב,
מסכימה בהחלט עם תשובתו של ד"ר גוניק כי במצב זה מוטב להגיע לקליניקה הנטורופתית ולקבל טיפול אישי בהתאם למצב הבריאותי. בכל מקרה לא הוכחה בטיחותו של התוסף 5-HTP
בהריון ובהנקה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמספר חודשים לאחר טיפול נטורופתיאור05/12/2009שלום לכולם,
בתחילת אוגוסט התחלתי טיפול אצל נטורופתית שהיה מורכב משינויי תזונה והיא נתנה לי תוספתי תזונה מהרשימה הבאה:
אני סבלתי מחרדות ובגדול אני אדם לחוץ וסובל ממתח נפשי.
B-REST- קומפלקס ויטמין B
מגנזיום
פרופיוטיקה
וקפסולה הנקראת- זו-קל שזה מולטי אינזים.
לאחר חודש חזרתי בבהלה למטפלת ואמרתי לה שאני סובל מנדדוי שינה וחזר לי הלחץ הנפשי, אני אדם דיי דיכאוני.
היא אמרה לי להוסיף גאבא- 200 מ"ג ביום- בוקר וערב.
לאחר החודשיים הלכתי לפגישה נוספת ואמרו לי להפסיק עם המגנזיום, הפרויוטיקה ווהקומפלקס B.
והיא אמרה לי שאם אני מעוניין אני יכול לקחת ג'נסנג סיבירי
היום אני כבר 4-5 חודשים אחרי הטיפול ומרגיש לא טוב שוב פעם, חזר המתח הנפשי והלחצים, השינה הלא טובה ומרגיש התדרדרות, בזמן הטיפול ועד הרגע שהנטורופתית אמרה לי להפסיק הרגשתי מעולה, מלא אנרגיה, מרוכז ומאושר לר'ב.
עשיתי בדיקות דם ויצא לי שהB12 שלי הוא 874 שזה דיי גבוה מעל הנורמה.
קראתי מאמרים על B12 ברמות גבוהות בדם ולא ראיתי סיכונים ממש על אחת כמה וכמה שאני לוקח אותו ממקור טבעי.
אז שאלתי היא אם זה יהיה נכון להמשיך לקחת את ה B-REST, מגנזיום, גאבא והג'נסנג סיבירי שוב פעם או לא? אם יש אילו סיכונים מסויימים?
קשה לי לחזור לימים שלפני הטיפול- זה הורס אותי מאוד ובייחוד אחרי התקדמות כזו טובה.
רציתי לקבוע תור אצלה, אבל זה עוד חודש וחצי ולחכות אני לא אחכה.
אני יודע שזה מאוד כללי ומאוד סובייקטיבי, אבל האם זה תקין ונכון שאם בן אדם אחרי טיפול שהצליח ונגמר יחזור שוב לטיפול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמיאו?
אור07/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
