מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רודיולהיעל05/12/2009
שלום,
רציתי בבקשה לברר: האם התרופה רמוטיב שמכילה את צמח ההיפרקום גם עובדת על הדופמין?
פשוט עשיתי איבחון קינסולוגי ויצא שיש לי מחסור בדופמין.
אני לוקחת רמוטיב כבר תקופה, ותהיתי האם כדאי להחליף לרדיולה שעובדת עם הדופמין או האם אפשר לשלב ביחד?
אני בת 29 וסובלת משינה מאוד קלה עם התעוררויות לא מוסברות ועייפות נלוות במהלך היום.
לוקחת גם ויטמינים מינרלים קומפלקס חומצות אמינו ואמוגה 3, אבל עדיין השינה לא איכותית.
האם דופמין נמוך יכול להיות קשור לנדודי שינה ויקיצות?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דופמין
08/12/2009יעל שלום רב,
אתחיל מהסוף,
מחסור בדופמין יכול לגרום להפרעות שינה וליקיצות תכופות.
על מנת להחליט על שילוב רמוטיב עם תרופות (גם טבעיות) נוספות, יש לאבחן ולהחליט. את מקבלת גם הרבה תוספי תזונה ושאלתי היא כיצד החלטת לקחת אותם? האם בהמלצה מקצועית או על דעת עצמך? חשוב לדעת אילו תוספים הולכים עם אלו, ולא ליטול תוסף זה או אחר כי כתוב היה בעיתון שהוא טוב.
לסיכום, אני ממליץ לעבור אבחון מקיף ואז להחליט על הוספת תוספי תזונה/ צמחים בהתאם.
בראיות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעלים לילד בן 4אמא05/12/2009בני בן ה 4 קיבל כימותרפיה במשך שנתיים בצורת סירופ-לא הסכים לקחת כדורים.האם יש צורך בניקוי מערכת העיכול מהצטברות הכימותרפיה בדפנות מערכת העיכול? במידה וכן-כיצד עושים זאת? האם יש תזונה מומלצת לניקוי הרעלים בגופו בכלל?כמו כן קיבל אנטיביוטיקה כטיפול מונע במהלך השנים.האם יש תוסף מזון מומלץ (אם אפשר שם של מוצר ספציפי) לשיקום המערכת הטבעית?
השאלות מופנות בראש ובראשונה למומחי הפורום.אשמח אם גם הורים שעברו תהליך דומה ישתפו מחוויותיהם...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי רעלים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D05/12/2009שלום לך,
דווקא במצב זה הייתי מקפידה לקחת אותו לאבחון מסודר ולא להסתמך על עצות דרך האינטרנט. יש לקחת בחשבון את מצבו הנוכחי, לבדוק האם סובל מחסרים כלשהם. להתרים לו תזונה אישית ואפילו לבנות תוכנית שתמנע את הישנות המחלה בעתיד.
המלצה על תוסף כזה או אחר לא תהיה רצינית, יש לקחת בחשבון פרמטרים רבים על מנת לעזור לו וזאת ניתן לעשות רק באיבחון בלתי אמצעי.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
אמא05/12/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי גנסינג קוראניפלו04/12/2009שלום
אני בת 30
בריאה
לחץ דם יחסית נמוך
להערכתי יש לי קשיי קשב וריכוז וקשיי התארגנות במידה מסויימת, אך אני סהכ מסתדרת איתם.. (סיימתי לימודים אני עובדת והכל בסדר..)
שמעתי שהג'ינסנג הקוראני משפר יכולות קשב וריכוז- האם זה נכון?
האם כדי לקחת את התוסף הזה על מנת לשפר את תפקודי ואת יכולת הריכוז?
האם זה נכון שלא מומלץ לקחת תוסף זה לפני גיל 40?
אשמח לשמוע פרטים שיעזרו לי להחליט אם להשתמש בתוסף או לא..
תודה
פלו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרג'ינסנג קוריאני
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D05/12/2009שלום רב,
לשיפור קשב וריכוז מומלץ להתאים טיפול כוללני שכולל תזונה נכונה ולא מעובדת או מתועשת וכן מאכלים טבעים . כמו כן בהתאם למצבו האישי של האדם על סמך האיבחון מתאימים לו פורמולה המורכבת ממספר צמחים שכל אחד עובד בהרמוניה עם השני וכל אחד עובד ברובד אחר על מנת למקסם את האפקטיביות של הטיפול. ג'ינסנג קוריאני אינו צמח הבחירה הראשון במצב זה. מבין סוגי הג'ינסנג השונים הוא נחשב לדי חזק ולכן לצעירים נעדיף את הג'ינסנג הסיבירי דווקא. הטענה ברפואה הסינית היא שלאורך זמן הוא שוחק את ה"תמצית" מה שניקרא JING ולכן ההמלצה לתת אותו מעל גיל 40. ממליצה לך לגשת לאבחון שבו יותאם לך הטיפול המתאים ביותר עבורך.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3אורי04/12/2009רציתי לדעת איך נוטלים??
קיבה ריקה\מלאה?
מזונות שמפריעים לספיגה?
האם ניתן לקחת אומגה 9 חודשים 2 פעמים ביום ?..(בזמן הנקה....)
תודה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D05/12/2009אורי שלום רב,
באופן עקרוני המינון יותאם לפי המצב הבריאותי. יש לדעת כי אומגה 3 יכולה להגביר סיכון לדימום וע"כ לא מומלץ לתת עם תרופות אנטיקואגולנטיות (כמו קומדין וכו').
באופן עקרוני ניתן לקחת עם הארוחה.
קיימות נוסחאות מיוחדות של מוצרי אומגה לצרכי הנקה וגם להריון. המינון תלוי גם בכמות חומצות השומן DHA/EPA .
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדות קשות ומתח נפשי...
אורי05/12/2009אני סובלת מזה כ3 שנים מהתקפי חרדה. (בת 25)
סובלות מחרדות רבות וממחשבות טורדניות.
נמנעת מלעשות המון דברים.
מפחדת להיות לבד..בבית ובחוץ.
טופלתי ברסיטל במשך שנתיים אך הפסקתי עקב הריון.
אני כבר 5 חודשים בלי.
מאז שהפסקתי יותר קשה לי למרות שבזמן הטיפול לא הרגשתי שיפור ממשי.
אני לא רוצה לחזור לכדורים.
ניסיתי גם טיפול קוגנטיבי התנהגותי,הומאופתיה,פרחי באך אך כלום לא עזר.
המצב כבר בלתי נסבל.
מה דעתך על התוספים גאבא וHTP 5 האם הם מועילים?
מי מהם יותר טוב למצב של חרדה ואי שקט?
האם ניתן לשלב את שניהם?
(אשמח אם תתייחס לתוספים הללו.מאוד חשוב לי לדעת לגבי יעילותם.תודה!!)
וכן,אומגה 3 באיזה מינון מקובל לקחת למצבי מתח וחרדה? (אני נוטלת כרגע אלספה 9 חודשים כי אני מניקה)
בנוסף,לאחרונה החל לי לחץ דם גבוהה 130/90 ולפעמים יותר..
האם זה יכול לנבוע מהחרדה?
האם מצב ממושך של חרדות והתקפים עלול לגרום לנזק ללב ולתמותה?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופתיה ופרחי באך..אורי03/12/2009
האם מותר לשלב את שני הדברים הללו.??
אני סובלת כבר המון זמן מהתקפי חרדה,פחדים ומצב נפשי רעוע..
אני כבר שנה מטופלת בהומאופתיה,כל פעם מחליפים כדורים אך עדיין אין שיפור ממשי.
האם אני יכולה להתחיל לקחת גם פרחי באך או שזה מתנגש?
חשבתי על aspen,mimulus,white chestnut....
אשמח לעזרה,
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהומיאופתיה
alexander06/12/2009אורי שלום.
באופן כללי אפשר לקחת רמדיס הומיאופתים יחד עם תמציות פרחים(באך וכ"ו).
יתרה מזו,רוב התמציות ,יש להן גם הכנות הומיאופתיות בפוטנצים של 2C עד
12C,כאשר חלק מההכנות נעשה בהומוקורדים.
ההחלטה איך ומה צריכה לדעתי להעשות בסט אפ מיקצועי.
אם את נמצאת בטיפול הרבה זמן(חצי שנה ויותר),בלי תוצאות,אולי משהו מתפספס?!!
התחושה שלי היא,שיש כאן יותר מבעיה של "באך",
מקווה שתימצאי את הפיתרון.
רק נחת
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרחי באך והומאופטיה
לילך נטורופטי06/12/2009שני הטיפולים פועלים במישור האנרגטי ועל כן לא מתאימים לשימוש יחד. אם הטיפול ההומאופטי לא עוזר-כדאי לנסות משהו אחר, כמו פרחי באך, או להחליף מטפל, כי אולי אין הבנה והכלה הולמים מצד המטפל/ת הנוכחי/ת. ל
א ציינת עבור מה הטיפול ולכן לא נתן להשיב לגבי בחירת תמציות. גם בהומאופתיה וגם בפרחי באך חשובה התאמה מדויקת להצלחת הטיפול.
כמו כן, יש להתייחס לבעיה בכללותה ולתת טיפול הוליסטי-גופני, רגשי, שטיפולים אלו לא נותנים לכך מענה.
בריאות טובה! לילך עידן, נטורופטית ND. מרפאה הוליסטית-חיפה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך.
alexander07/12/2009אורי שלום.
אני חוזר אליך,מכיוון שראיתי את התגובה הנוספת.
אין שום סתירה בישום בו-זמני של טכניקות אנרגתיות.
רוב המרכזים המובילים באירופה משלבים שיטתית הומיאופתיה ותמציות פרחים(לא רק באך).
השילוב דורש הכרה והבנה של החומרים ,,,,,,,,,,,,, ניסיון.
מתוך ניסיון של הרבה מאוד שנים אני יודע שהשילוב עובד מצויין.
יום טוב.
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמון תודה לכם...ועוד שאלה..
אורי07/12/2009אלכסנדר,
מעריכה מאוד את האכפתיות והעזרה...
המטפל שלי אמר להפסיק את הטיפול LARCH.
והתחלתי עם פרחי באך-
aspen
mimulos
rock rose
white chestnut
מקווה שזה יעזור לחרדות...
ידוע לך\כם על גאבא פלוס?
האם זה עוזר בחרדות?
האם זה מותר בחרדות?
תודה רבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן לוונדרליטל02/12/2009שלום
יש לי בגינה את הצמח אזוביון (לוונדר)
ואני מעוניינת מאוד לדעת להכין ממנו שמן ארומתי
היכן אני יכולה לקבל את המידע על כך?
תודה רבה!
ליטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמן
alexander02/12/2009שלום ל.
להכנת שמן ארומטי תיזדקקי לציוד מיוחד(מדובר על הכנת קיטור).
להכנת שמן בספיחה תיזדקקי להרבה פרחים,סולבנטים או שומן
בשלב הראשון,ולחומרים דמויי אלכוהול לשלב השני,ולמערכת סינון
והפרדה לשב בשלישי.
ולכן!!!,אני מציע לך אולי לנסות להכין שמן ספוח ב% גבוה של לבנדר.
את יכולה גם לקבל מלא אינפורמציה באינטרנט.
בהצלחה.
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן אתרימשה30/11/2009שלוםי
אולי ידוע לך האם שמן אתרי לבונה, יעיל להוצאת ליחה פנימית מהגרון , ומעל האף והעיניים בסינוסים .י אני מריח שמן אתרי מנטה + אקליפטוס ומיד פותח ומשחרר את נחירי האף אך הליחה הפנימית יוצאת רק למחרת.י
אם לא יעיל הלבונה יש רעיון אחר איך להוציא גם את הליחה הפנימית בלי לחכות 12- 24 שעות עד שיצא בנשיפות וכיחכוחים
תודה.י* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמנים אתרים
03/12/2009דן שלום רב,
השמנים שהצעת יעילים, אך מומלץ בעיקר להתמקד על התזונה ולהפחית/ להוריד מוצרי חלב, מזונות דלי סיבים (לחם/ אורז לבן, תפו"א...) ולשתות הרבה מים.
פעולות אלו ישפרו את המצב עד מאוד!
בריאות שלמה,
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחמט של הלועלילך29/11/2009בני בן 4 סובל מחמט של הלוע, הלוע רחבה מידי וחוסמת אותו נשימתית האם ישנם מאכלים מסוימים שכדאי שלא יוכל? בני גם בעוגף משקל ומומלצת לו דיאטה, ואף חולה אסטמה, מהו המזון שגורם להתרחבות הלוע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחמט של הלוע
03/12/2009לילך שלום רב,
מדובר במקרה מורכב עם המון סימפטומים. מומלץ להגיע לאבחון מסודר ומקיף בכדי לקבוע מהי הדרך היעילה לטפל בבנך.
עודף משקל יכול גם הוא להשפיע על הלוע וכן על הנשימה. אין ספק שתזונה מאוזנת תשפר את המצב הכללי.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3יעל27/11/2009שלום,
אני לוקחת כמוסות אומגה 3 של אלספה.
על הקופסא כתוב בפרוט המרכיבים כמה מ"ג יש EPA ועוד חומר.
האם ידוע לכם אם הכמוסות אומגה 3 של אלפסה מכילות גם אומגה 6?
ואם לא, האם זה לא טוב לקחת רק אומגה 3 וצריך להוסיף תוסף של אומגה 6?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3
03/12/2009יעל שלום רב,
באומגה 3 של אלספה אין שמנים מסוג אומגה 6.
אך אם תזונתך מאוזנת את מקבלת מספיק אומגה 6 בתפריט היומי.
במידה ואינך אוכלת מספיק קטניות, דגנים מלאים ושמנים צמחיים (אגוזים, שקדי...) ניתן להשיג מוצר המכיל את 3 השמנים החיוניים- אומגה 3-6-9 של נוטרילייף
בריאות שלמה
ד" רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמוסות צמח נים (neem)עינת26/11/2009
שלום,
האם ניתן להשיג אותם בארץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרneem
03/12/2009לא ידוע לי היכן ניתן להשיג. בעבר חברת KAL הביאו זאת לישראל אך זמן רב שלא ראיתי על המדפים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרודיולהיעל26/11/2009שלום,
רציתי בבקשה לברר: האם התרופה רמוטיב שמכילה את צמח ההיפרקום גם עובדת על הדופמין?
פשוט עשיתי איבחון קינסולוגי ויצא שיש לי מחסור בדופמין.
אני לוקחת רמוטיב כבר תקופה, ותהיתי האם כדאי להחליף לרדיולה שעובדת עם הדופמין או האם אפשר לשלב ביחד?
אני בת 29 וסובלת משינה מאוד קלה עם התעוררויות לא מוסברות ועייפות נלוות במהלך היום.
לוקחת גם ויטמינים מינרלים קומפלקס חומצות אמינו ואמוגה 3, אבל עדיין השינה לא איכותית.
האם דופמין נמוך יכול להיות קשור לנדודי שינה ויקיצות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתררמוטיב ורדיולה
גדעון03/12/2009שלום, ממה שקראתי וממה שהסביר לי הרופא, התרופה רמוטיב עובדת גם על הדופמין וגם על הסרוטונין וגם על הנוראדרנלין.
לי באופן אישי עזרה מאד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגין מפרק חלבון האם מחמיר פסוראיזאדר24/11/2009האם מחמיר פסוריאזיס???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפסוריאזיס
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D25/11/2009אדר שלום רב,
לא ידוע לי על בעיה ליטול בפסוריאזיס. אומגה 3 מפחיתה תהליכי דלקת.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לחוסר ברזלנועה21/11/2009שכחתי לציין גם לגבי בעיית הנשירה שבתוצאות בדיקות הדם יצא
ZINC= 74 ׁ(ערכים תקינים 68.0- 121.0) האם קשור לנשירה. האם יש צורך
להוסיף אבץ בקפסולות . היכן יש אבץ במזון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחוסר אבץ
25/11/2009נועה שלום רב,
אבץ מצוי בשלל ירקות ופירות. הקפדה על גיוון בצבעים במזון, יסייעו מאוד בהעשרה באבץ כמו כן שימוש בתבלינים- ירקות תבלין, כורכום, בזיליקום, אורגנו וכו' יסייעו גם לווסת רמות מינרלים.
אבץ בקפסולות- אחד ביום, בשעות הבוקר לפני האוכל, מומלץ ליטול למשך 30-40 יום ואח"כ להפסיק.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר ברזלנועה21/11/2009אני אישה כבת 46. סובלת מחוסר ברזל הרבה שנים.
בבדיקות דם שעשיתי התוצאות הם: HB = 11.3 ׁ(ערכים תקינים 12.0-16.0)
IRON= 113 (ערכים תקינים 40.0-145.0)
FERRITIN = 17.0 (ערכים תקינים 10.0- 291.0)
VITAMIN B12 = 365 (ערכים תקינים 156.0-672.0)
FOLIC ACID 24.1 ( ערכים תקינים 7.0 -45.0)
כמו כן, VITAMIN D -ׁ25-OHׁ יצאה התוצאה 80.8 ׁ(כאשר ערכים תקינים 75.0 -250.0 )
יש לציין שאני לוקחת 5 טיפות ויטמין D ביום (הרופאה אמרה שאפשר גם 6)
כן , TSH יצא לי 0.78 (ערכים תקינים 0.3 -4.2)
לגבי הברזל לקחתי בעבר ברזל עדין של סולגאר 1 כדור. כרגע אני בהפסקה.
את הבדיקות דם עשיתי לבקשת רופא עור עקב נשירה די חזקה של שיער.
כמו כן, במחזור אני מאבדת די הרבה דם. בעבר סבלתי מעט מטחורים לאחר לידה בעיקר.
שאלותי: האם הנשירה יכולה להגרם מחוסר ברזל?
האם הברזל של סולגאר אכן מתאים וכמה מינון אתה ממליץ לאור הערכים שיצאו לי?
האם כדור 1 ביום מספיק (נראה לי שזה היה 25 מ"ג)
(שים לב, פרטין והמוגלובין נמוך אך הברזל תקין )- מה זה אומר?
האם יש צורך בויטמינים נוספים יחד עם הברזל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרברזל.
alexander22/11/2009שלום לך.
התחושה שלי היא,שהדבר הנכון שעליך לעשות הוא לקבל יעוץ מיקצועי לבעיותייך.
פני אל מנהלי הפורום,ובקשי פרטים על נטורופתים(או כל תחום ברפואה רב תחומית
מודרנית).
את זקוקה ליותר מאשר יעוץ כללי בפורום.
כל טוב.
אלכסנדר דגן N.Ds.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחסור בברזל
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D22/11/2009שלום רב,
מחסור בברזל עשוי לגרום לנשירת שיער. אך גם דיאטה קיצונית או חסר במרכיבים תזונתיים נוספים.
לגבי שאר שאלותייך המקום הנכון ביותר להעלותן הוא בייעוץ ואבחון נטורופתי.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה חלב ילדה בת 3רוז19/11/2009אמורה לשתות????
האם יש קשר בין חלב (שותה חלב עזים) לבין לחה ודלקות חוזרות ונשנות (אוזניים וראיה)?????
אם יש קשר איזה תחליפים יש במקום ?????
תודה ויום נפלא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשוב מקפיצה את ההודעה
רוז22/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליחה, דלקת אוזניים וחלב
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D22/11/2009רוז שלום רב,
בהחלט יש קשר. במוצרי חלב יש קזאין והוא עשוי לגרות את הריריות והן מפרישות ריר מה שמתבטא גם בליחה.
אם דלקות האוזניים חוזרות ונעשות כרוניות, מומלץ להפסיק מוצרי חלב וניתן לעבור לחלב שקדים או אורז (את שניהם ניתן למצוא בבתי טבע או להכין לבד בבית.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N,D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם שמרנים במיטה?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
