מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונהסיגל19/04/2010
שלום רב!
לאחרונה קראתי רבות על שייקים ירוקים (שייקים המכילים פרי בתוספת עלים ירוקים מסיוגים שונים)
וחשוב לי מאוד לדעת מה יתרונותיהם. מה השילובים המומלצים מבחינה תזונתית.
בנוסף, חשוב לי דעת איך ניתן לשלבם בתפריט בצורה הטובה ביותר (האם בבוקר על בטן ריקה או מאוחר יותר.)
אני מצרפת פירוט של מרכיבי התזונה שלי ואשמח אם תייעצו לי מתי לשלב את השייק:
בוקר:
כוס גדולה של מים פושרים עם קצת לימון
כוס קפה (2 סוכר)
לאחר כחצי שעה (בערך) חצי גביע יוגורט נטור 3% עם שיבולת שועל, קצת ברנפלקס ושני תמרים.
אציין רק, שבזמן האחרון אני חשה עייפות רבה למרות שסדר יומי נוח ותזונתי מאוד מאוזנת ובריאה.
אני בת 28, 1.65, 52 ק"ג
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונת ירוקים
25/04/2010סיגל שלום רב,
תזונת הבוקר שלך לא כל כך מאוזנת. ישנם מזונות רבים ומגוונים אחרים היכולים לפתוח לך את הבוקר ולסייע לעליית האנרגיה לכל היום.
מיצים ירוקים הם דבר נהדר, שכן מכילים המון כלורופיל, ברזל, סידן ומנרלים וויטמינים נוספים.
אינני ממליץ לערבב עם פרי. יש לשתות את הירקות לבדם.
מומלץ להרחיק לפחות כשעה אחרי שתיית קפה, שכן הקפה עלול לנטרל מינרלים וויטמינים רבים מהמיץ.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחליטות תה מרגיעותמטופלת דואגת18/04/2010שלום רב ושבוע טוב,
אפשר רשימה של צמחים שאפשר לעשות מהם חליטות תה שמרגיעים ומורידים את הלחץ במצבי חרדה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחליטות תה
26/04/2010אור שלום רב,
הרשימה ארוכה עד מאוד, אך אמנה מספר צמחי מרפא לחליטה, אותם ניתן להשיג ברוב בתי הטבע ואפילו על מדפי המכולת (בשקיות תה)
קמומיל (בבונג)
מנטה
לבנדר
לואיזה
לשים יחד בקנקן מים רותחים ולחכות לפחות 5 דקות לפני התחלת השתיה.
בד"כ עובד.
אם זה לא מרגיע מספיק, רצוי יהיה להגיע לאבחון ולבדוק בדיוק מה מתאים לך.
בריאות שלמה,
רואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקרחות
רום27/04/2010רציתי לברר מהם הטיפולים שמציעה הרפואה המשלימה לטיפול בהתקרחות עבור אדם בן 20 שאיבד בהתקרחות גברית טיפוסית את שערו בהתקרחות שהחלה בגיל 15.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיבלות שאלה נוספתטניה17/04/2010שלום!
קודם כל אני רוצה להודות על התשובה, ויש לי שאלה נוספת:
משהו המליץ לי על צמח הטויה. אמרו לי שזנ בא בצורה נוזלית ולשים על היבלות, אז רציתי לישאול אם זה נכון?
תודה והמשך יום נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחלב תאנים
אורית18/04/2010הטיפול הכי יעיל ביבלות הוא למרוח חלב מעץ תאנה (יוצא מהחיבור של התאנה עם העץ) על היבלת, לחשוף לשמש במשך 10 דקות. אחרי פעם פעמיים היבלות יעלמו. בדוק. לבן שלי היתה יבלת וכבר התייעצתי עם רופא עור לגבי הסרתה. אותו רופא הפנה אותנו לעץ התאנה ולתדהמתי הרבה היבלת של בני נ-ע-ל-מ-ה!
שווה לנסות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיבלות
25/04/2010אין מדובר בצמח עצמו אלא בהכנה הומיאופתית שלו.
יש לגשת לבית מרקחת הומיאופתי ולבקש טויה בטיפות המתאים למצב זה.
בברכה
רואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה דעתכם על "מי כסף לטיפול ביבלות ?
לימור25/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי כסף
25/04/2010מצוין!
יש לבדוק לרכוש מוצר עם ערכים מדודים של מי הכסף
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת בת שבע חודשיםנעמי17/04/2010שלום לכם, בתי כאמור בת שבע חודשים ילדה מקסימה (כמובן...) ושמחה בעלת טמפרמנט גבוהה. מאד מאד יצרית ופעילה מלידה בקושי שוכבת על הגב ומתבוננת אלא כל הזמן בתנועה מתמדת (לאחרונה החלה לזחול אז בכלל...), וכך גם רגילה להירדם.
מאז שהיא תינוקת היא זקוקה להירדמות בהמון תנועה. ישנה על הידיים בנענוע או על הכדור פיזוי, בטיולים בעגלה.
לאחרונה אני מאד משתדלת להרדים אותה במיטה שלה (שהיא מכירה ואוהבת) אך ללא הצלחה.
יש לציין כי גם מוציאה שיניים , לאחר ניסיונות חוזרים להשכיבה במיטה ולנענע אותה , לשיר לה ולהחזיר את ידה, היא נהיית פקעת עצבים וצורחת ובוכה עד צאת הנשמה...
אני מרגישה שכל פעם (מאז ומתמיד - לא רק לאחרונה) שמגיע הזמן לישון הגוף שלה נהיה "עצבני" והיא מאד זקוקה לנו כדי להירגע ולהירדם.
האם לדעתכם היא זקוקה לעזרה כמו רסקיו או משהו טבעי שירגיע בכללי אותה ואת גופה?
אם כן, אשמח להפניה כלשהיא לבעל/ת מקצוע באיזור הצפון (הגליל המערבי)
בתודה מראש.
נעמי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריכול להיות שטעיתי בפורום
נעמי17/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתינוקת בת שבעה חודשים
25/04/2010נעמי שלום רב,
ניתן לעזור לביתך באמצעות הומיאופתיה ו/או צמחי מרפא. על מנת לקבוע מה מתאים יש להגיע לאבחון, בו ניתן יהיה לקבוע את מצבה ומה מתאים לה.
רסקיו רמדי אינו מתאים כלל- זוהי פורמולה המתאימה למצי דחק אמיתיים, כגון טראומה כלשהי.
תנסי לתת לה תה קמומיל לפני שינה או תה שומר ותראי אם זה משפר את המצב.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיבלותטניה14/04/2010שלום רב!
בני בן ה-5 סובל (מאז שנולד) מאסטמה של העור שמחמירה בעונות המעבר (כולל הקיץ) וגם אלרגי לבוטנים ואגוזים. לפני כמה זמן שמתי לב כי יש לו יבלות במרפק וקיפול של היד וגם עברו לו למקומות אחרים בגוף, פנינו לרופא עור ונאמר לנו שיש לו את וירוס המולסקום שאין הרבה מה לעשות בנידון וזה יחלוף מעצמו.
השאלה שלי היא : אעך ניתן לטפל בבעיה דרך נטורופטיה?
תודה, והמשך יום נעים!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמולסקום יבלת
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/04/2010שלום רב,
מולוסקום נגרמת על ידי נגיף (וירוס) ממשפחת pox virus. היא מדבקת. אכן ילד הסובל ממחלה אטופית כגון אטופיק דרמטיטיס, נוטה יותר לחלות בזיהומים נגיפיים. מולוסקום חולפת גם ללא שום טיפול. הבעייה שבינתיים (יכול לקחת זמן ממושך) הם סובלים (גרד, היבט קוסמטי) . ברפואה הקונבנציונלית קיימות מס' שיטות טיפוליות אך זב כרוך בכאב, צלקות שישארו, זיהומים משניים וגם התועלת של טיפולים אלו לא ברורה כי במקרים רבים חוזרים הנגעים הויראליים ובעוצמה חזקה יותר. ברפואה טבעית ניתן לנסות פורמולות כנגד גרד המכילים שמנים אתרים אנטי ויראליים ו/או צמחי מרפא אנטימיקרוביאליים (לבחור מתוכם את אלו שהם אנטי ויראליים). כמו כן ממליצה בחום על טיפול נטורופתי, יכול להיות שיש צורך בחיזוק מע' החיסון של בנך על מנת לצמצם את התופעה אצלו בעתיד. במידה ותהיי מעוניינת בטיפול אישי עבורו אשמח לסייע
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשקשים בקרקפתזוהר13/04/2010אני סובלת מקשקשים בקרקפת שהם מחמירים בעיקר בחילופי עונות, האם יש משהו לשנות/ להוסיף /להוריד בתזונה או תוסף מסויים שעליי לצרוך ע"מ למנוע את התופעה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסבוראה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/04/2010זוהר שלום רב,
אם המדובר רק בקשקשים אזי התופעה נקראת סבוראה, אבל אם מדובר בתופעה דלקתית אשר מציקה כגון גרד וכו' אזי המדובר בסבוראיק דרמטיטיס.
סבוראה הינה תופעה עיקשת ורק שימוש בשמפו ובקרמים לא יעזור להעלים את התופעה. יש לשלב גם טיפול פנימי.
לגבי תזונה - שילוב בין דגנים לקטניות יכול להיות מועיל ושימוש בשמנים בכבישה קרה .
מומלץ גם מזון עשיר בביוטין כגון: דגנים מלאים, אגוזים, קטניות ודגים.
במידה ותרצי לעבור אבחון וקבלת טיפול אישי בהתאם את מוזמנת ליצור עימי קשר.
ועוד טיפ נוסף - בסבוראה חשוב לחפוף את השיער מידי יום.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוגדי חימצון לילדיםחגית12/04/2010שלום
רציתי לשמוע את דעתכם בנוגע לתוספי מזון המכילים נוגדי חימצון שמנטרלים במקצת נזקים של קרינה אלקטרומגנטית וסלולרית שנמצאת סביבנו היום בכל מקום
מה מומלץ לתת לילדים בגיל 8 ו-12 (הילדה בת ה-12 סובלת גם מנזלת כרונית ואסטמה בינונית. ניסיתי איתה את כל סוגי הטיפול האלטרנטיבי האפשרי כולל גם תזונה ושום דבר לא עזר לאורך זמן)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנוגדי חמצון לילדים
12/04/2010אלון שלום רב,
שני המוצרים הראשונים העולים לי כיעילים ביותר הם
מזונות על-
אצה כחולה ירוקה (מגיעה בכמוסות או אבקה)
אצת כלורלה- GREEN GEM המגיעה בטבליות קטנות ביותר המתאימות לבליעה לילדים
אלו מסייעים לנקות את הגוף מרעלנים ולהפחית קרינה
מקווה כי זה יעזור
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על תשובתך-שאלת המשך
חגית18/04/2010חיפשתי בבית מרקחת כדורים של אצת כלורלה ומצאתי רק את של חברת סולגאר שהם כדורים גדולים מאוד שלא מותאמים לילדים. היועצת בבית המרקחת גם אמרה לי לא לתת בכלל את האצה לילדים מתחת לגיל 12 והיא לא מכירה כדורים קטנים מיוחדים לילדים. תוכל בבקשה להמליץ על חברה שיש לה כדורים קטנים מותאמים לילדים של האצה הזאת ומינון מומלץ לילדים שלוקחים גם מולטי ויטמין ואומגה 3 באופן קבוע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצת כלורלה ו/או כחולה ירוקה
25/04/2010אני כתבתי לך את השמות של החברות בתשובתי הראשונה.
אם מדובר בכלורלה- GREEN GEM (המגיע בכדורים קטנים ביותר וניתן לרסק אותם (אין כל מניעה מלתת לילדים ו/או תינוקות.
אצה כחולה ירוקה של חברת- י.ג.ן.- המגיעה גם באבקה אשר ניתן לשים במים או מיץ ולשתות.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהורידים ברגלייםדני11/04/2010שלום,
לאימי בת ה 70 יש ורידים ברגליים, יש לה עודף כולסטרול ובעיקר רגל שמאל שלה נפוחה, כך שלעיתים קרובות קשה לה ללכת.
לאחרונה היא התנפחה ואף נראית אדומה.
היא גם מגרדת, אך אם היא מגרדת זה עושה לה שטפי דם.
רופא אמר לה שעליה לעבור ניתוח לורידים.
היא מפחדת מהניתוח.
האם יש משהו בטיפול אלטרנטיבי שכדאי לנסות?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרורידים נפוחים
11/04/2010דני שלום רב,
על אימך כנראה לעבור את הניתוח המדובר.
אמנם ברפואה המשלימה ישנם דברים שניתן לעשות על מנת להקל, אך לאור גילה המבוגר ומכיוון שהבעיה איננה חדשה, כנראה שלא יהיה מנוס מלנתח.
הסימפטומים שתארת מדאיגים מעט, כיוון שהנפיחות והאודם יכולים להעיד על ליקוי בזרימת הדם וייתכן וישנה חסימה (חלקית/ מלאה) בכלי דם מסויימים ברגל. עליכם לבדוק זאת ותבקשו דופלר לרגליים ואולטרה סאונד.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהייעוץ תזונתי לאסטמהמ10/04/2010שלום,
אני בת 34 וסובלת שנים מאסטמה על רקע אלרגי+נזלת אלרגית, מחמיר בעונות מעבר
ויש רגישות גבוהה לקרדית אבק.
בשנתיים האחרונות אני נזקקת לאינהלציות יומיומיות (בריקלין, מינון נמוך בהרבה ממה שנרשם לי)
הלכתי לנטורופטית והיא נתנה לי תפריט שכולל הימנעות מ:
חלב ומוצריו, חיטה ומוצריה (מותר כוסמין) , שיבולת שועל,תפו"א, פלפל, חציל, אבוקדו, עגבניות מותר רק בנפרד מירקות אחרים,הדרים כתומים...
מותר לי טופו וסויה, וביצים. (שנראה לי שגם עלולים להיות אלרגניים לעיתים)
לא קיבלתי הנחיה לגבי בננות (מותר?)
אני מתחילה כעת שוב לנסות את התפריט, אשמח לחוות דעת נוספת בקשר לתפריט זה, ואם יש עוד משהו מומלץ לבינתיים כי המצב הנשימתי די רע.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתזונה לחולה אסטמה
11/04/2010מ' שלום רב,
מאחר וביקרת אצל נטורופת, אני ממליץ בשלב ראשון לבצע את ההנחיות. במידע ולא תראי שיפור, ננסה כיוון נוסף.
במקביל, האם קיבלת תוספי תזונה כלשהם? במידה ולא, אני ממליץ להוסיף ביופלבנואידים המשפרים את התגובה האלרגית ומרגיעים אותה.
לשתות מים- כמה מים את שותה? עליך לשתות מעל 2 ליטר ביום (לעלות לכמות זו בהדרגה)
תעדכני למצבך?
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מצליחה להירדםגלית10/04/2010אני בת 39. בריאה. בחודשים האחרונים אני מתקשה להירדם בלילה. אם אני כבר נרדמת, זה לשעה-שעתיים מקסימום, אני מתעוררת ולא נרדמת עד הבוקר. האם יש לתחום הנטורפתיה איך לעזור לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבעיות שינה (אינסומניה)
11/04/2010גלית שלום רב,
את מייצגת קבוצה מאוד גדולה של בני גילך הסובלים מבעיה זו. שינויים הורמונליים מתרחשים, משולבים בחיי היום-יום, בהחלט יכולים לגרום למצב זה של חוסר יכולת להרדם.
אנו משתמשים בהומיאופתיה ו/או צמחי מרפא על מנת לאזן מצב זה.
ישנם צמחי מרפא מצויינים המרגיעים ומסייעים להרדם ותרופות הומיאופתיות העושות פעולות דומות.
בשלב הראשון אני ממליץ להכין חליטת צמחים כל ערב המורכבת:
קמומיל, מנטה, לבנדר ומליסה. קמצוץ מכל אחד בקנקן לחליטה. לחכות כעשר דקות לפני השתיה ואז ללגום אט-אט את התה.
ניתן להמתיק
אם זה לא עובד, אני ממליץ להגיע לאבחון וייעוץ אישי.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקטניותmimi10/04/2010אני מאד אוהבת לאכול דגנים וקטניות הבעיה שקטניות גורמות להרבה גזים, איך אפשר להמנע מזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקטניות
11/04/2010מימי שלום רב,
ניתן להפחית משמעותית את היווצרות הגזים על ידי הנבטת הקטניות. השריית הקטניה בסיר עם מים למשך יומיים (יש להחליף את המים פעמיים ביום). לאחר מכן לבשל רגיל.
בנוסף, אני ממליץ בשלב ראשון לאכול עם ירקות מבושלים ולא טריים. אם תראי כי הכל בסדר, ניתן יהיה לשלב ירקות טריים.
מקווה כי המידע הועיל
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטןלירן09/04/2010שלום רב.לאחרונה יש לי כאבים בקיבה העליונה.יש לי העיה של חומציות מוגברת אבל אני נוטלת כרגע כדורים להקלת התופעה.במקביל בימים האחרונים אני חשה בשעות הערב בעיקר נפיחות הקיבה העליונה וכאבים.נראה לי שזה גזים.בחצי שנה האחרונה נטלתי פרוביוטיק.לאחרונה הפסקתי.האם הבטן התרגלה לפעולת החיידקים הטובים וכעת היא לא מצליחה להתמודד עם המזון אותו אני אוכלת? לא עשיתי שום שינוי תזונתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכאבי בטן
11/04/2010ליאת שלום רב,
כאבי בטן ברום הבטן יכולים להיות קשורים לבעיה ספציפית בקיבה. מכיוון שאת נוטלת מבטלי חומצה, את פוגעת בפלורה (רירית) התקינה של מערכת העיכול ובעצם פוגעת ביכולת החיידקים הפרוביוטיים לחיות ולהתרבות. במקום זה כנראה מתחילים להתרבות חיידקים פחות רצויים שם.
על כן, אני ממליץ לחזור וליטול פרוביוטיקה (עדיף- ג'ארו דופילוס או קו ביוטיק) ולקחת אותו פעמיים ביום.
בנוסף, בהדרגה להפסיק את השימוש בתרופה (בידיעת הרופא). תשתדלי להפסיק לאכול בשבע בערב ולהמנע ממזון מטוגן.
אשמח לשמוע על מצבך,
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהPityriasis roseaהדר09/04/2010שלום,
אני בת 27, בריאה בד"כ. אני לא יודעת אם זה הפורום המתאים אך... אנסה בכל זאת. אני פונה אליכם כי הרפואה הקונבנציונלית לא ממש מוצאת פתרון למצבי הבריאותי וניתן לומר כי אני אובדת עצות....
לפני כ-3.5 חודשים הייתי מאושפזת בבי"ח כשבועיים במחלקה הנוירולוגית בעקבות נימול בכל הצד השמאלי של הגוף (כולל פנים), פריחה עקשנית בבטן התחתונה באותו צד של הגוף, קושי במתן שתן, כאבים בחזה ובבטן התחתונה. שוחררתי מביה"ח ללא הסבר למצבי הבריאותי, עם המלצות להמשך בדיקות למיניהן. לבסוף, כשביקרתי אצל רופא עור, הוא אמר לי כי יש לי הרפס זוסטר אך לא ניתן לטפל שכן הפריחה חלפה לה כך כשכל מה שניתן לעשות זה להמתין ועם הזמן זה יעבור. אכן, כך היה.
לפני כשבועיים טסתי לחו"ל למשך 11 יום. ביום בו טסתי, חזרה הפריחה העקשנית. התקשרתי לרופא המשפחה שלי אשר המליץ לי לקנות כדור שמכיל אנטי היסטמין (Zeyrtec). לקחתי כדור אחד וכעבור כמה ימים חלפה לה הפריחה העקשנית ובמקומה הגיעה אחרת אשר גם מגרדת (מאוד).
חזרתי לארץ ופניתי לרוקח בבית מרקחת אשר נתן לי 3 תרופות הומאופטיות: טיפות לחיזוק המערכת החיסונית, טיפות להרפס זוסטר וקרם למריחה. לצערי, דבר מזה אינו עזר. לבסוף, ביקרתי אתמול אצל רופא עור (אותו רופא שאבחן את ההרפס) אשר אמר כי יש לי Pityriasis rosea וכי אין לזה טיפול.
ועכשיו, לאחר שהלאיתי אתכם בסיפורי, אני מעוניינת לברר את הדברים הבאים:
1. איך ייתכן שאם אני בריאה בד"כ פתאום המערכת החיסונית שלי בוגדת בי בצורה כזו אכזרית? (הייתי מתפשרת על שפעת במקום הרפס ובמקום הפריחה החדשה... ;))
2. מכיוון ואני מעוניינת לטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים, הייתי מעוניינת לדעת כיצד ניתן לחזק/לטפל במערכת החיסונית?
3. האם אפשר לראות מישהו מכם באופן פרטי להמשך טיפול?
לתשובתכם אודה,
הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרPityriasis rosea
11/04/2010הדר שלום רב,
מדובר במצב בו בהחלט ניתן לטפל באמצעות הרפואה הטבעית. ייתכן ואבחנת הרופא היא נכונה, אך בעת האבחון אוכל לדעת מהי הסיבה להופעת בעיה זו.
בהחלט ניתן להגיע לאבחון מקיף ולקבל המלצות מותאמות לטיפול.
גם אם מדובר בהרפס וגם אם מדובר בפטריה מסוג כלשהו, יש לנו (בד"כ) את הטיפול המתאים.
אשמח לעזור לך
בברכה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בכיניםסמייל08/04/2010האם יש טיפול נטורופתי או הומופאתי בטיפול בכינים (מכיוון שאני מטפלת בכינים של הילדה שלי כבר ארבעה חודשים והם כל הזמן חוזרים)???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכינים
08/04/2010שלום רב,
שימוש בשמן רוזמרין טבעי ומרוכז יכול לעזור מאוד.
קערית מים קטנה (כשל דגני בוקר) עם 4-5 טיפות שמן רוזמרין. לשטוף את השיער בזה ולעסות את הקרקפת. להשאיר ל- 20 דקות ואז לשטוף עם מים.
יש לחזור על הפעולה כל יומיים למשך 10 ימים.
בנוסף, הכינים נמשכות לריח גוף, בד"כ חומצי יותר. על ידי מתן תוסף פרוביוטיקה לבתך, המצב אמור להשתפר.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיס מרהטלי06/04/2010ד"ר שלום,
עברתי לפני 15 שנים ניתוח להסרת כיס מרה.
האם מותר לי ליטול באופן קבוע כדורי כורכום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנטילת כדורי כורכום
06/04/2010טלי שלום רב,
התבלין כורכום בעל תכונות בריאותיות רבות. אין כל בעיה ליטול אותו גם ללא כיס מרה. מטרת כיס המרה היא הפרשה של מיצי מרה לפירוק יעיל של שומנים. מכיוון שכורכום אינו שומני, אין כאן התנגשות.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם עצבניים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
