מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהיעל17/06/2010
שלום,
האם אפשר בבקשה לקבל המלצה על רופא שהוא גם נטורופת ומבין בתוספי מזון?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטורופת
21/06/2010היכנסי לאתר האגודה הישראלית לנטורופתיה ותזונה טבעית. שם תראי את רשימת הנטורופתים הרשומים.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק בשתןלירן15/06/2010שלום רב.לפני כמה ימים נמצא אצלי חידק בשתן.הרופאה אמרה שניתן לחיות עם זה ולא נתנה לי טיפול.בהתחלה שרף לי קצת אבל לא הטריד יותר מדי כעת זה מטריד רק כשאני שוכחת לשתות מספיק מים.בחודש אוקטובר נטלתי למשך חודש קולוקרס והקפדתי על תזונה מתאימה ומאז לא היו לי דלקות יותר וכמובן שלמשל כ-8 חודשים הקפדתי ליטול בכל יום 10 טיפות של R18. האם לדעתך ניתן לטפל בחיידק הנוכחי רק בנטילת R18 ו-R1? האם זה יגרום לו לצאת מגופי? למשך כמה זמן עליי לקחת את הצירוף הנ"ל? האם יש סיכוי שהקנדידה חזרה? לא הקפדתי בכלל על תזונה מאוזנת לאחרונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחיידק בשתן
21/06/2010אפרת שלום רב.
הסבירות שהקנדידה פעילה היא גבוהה. יחד עם זאת, אני ממליץ תחילה להתייחס לדרכי השתן שלך. ההומיאופתיות שנטלת טובות ביותר ואמורות לשמור על הכליות ולמנוע התפתחות דלקת. מעצם העובדה שעדיין יש סממנים של דלקת, מומלץ להתחיל להשתמש בשני דברים: 1. כמוסות חמוציות וליטול 2 כמוסות פעמיים ביום למשך 10 ימים. 2. כמוסות של חומר מעולה בשם- D-MANOSE שהינו חומר אינרטי (אינו נספג בדם) ומסייע לגוף לשטוף את החיידק ממערכת השתן.
זאת יש ליטול גם כן 10 ימים.
תעדכני במצבך
נ.ב.- יש לחזור לתזונה מוקפדת, נטולת שמרים ומתוקים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידהדינה12/06/2010שלום. עקב ריבוי סימפטומים שתואמים להמצאות קנדידה כמו כאבי בטן, סינוסיטיס כרוני, עייפות, קושי לרדת במשקל ועוד עשיתי בדיקת צואה ואכן נמצא כי יש לי קנדידה ברמה הגבוהה ביותר. רמה 4.
לקחתי חודש קולורקס+חיידקים פרוביוטיים+ גדילן מצוי והקפדתי על תזונה ללא שמרים , ללא סוכר ותחליפיו , ללא תירס, ללא סויה.
עכשיו אחרי חודש ושבוע.(לפני שבוע סיימתי את הקולורקס) ,עדיין מקפידה על התזונה אך עדיין יש לי לא מעט סימפטומים. יש אולי שיפור קל אך עדיין לא לחלוטין.
האם אתה ממליץ לי לקחת עוד חודש קולורקס בגלל שהקנדידה שלי מאוד גבוהה? כמה זמן להערכתך אצטרך עוד להקפיד על תזונה זאת? מתי אתה ממליץ לי לעשות בדיקת צואה נוספת בכדי לבדוק את המצאות או העלמות הקנדידה?
תודה מראש
דינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D16/06/2010דינה שלום רב,
הפרוטוקול הטיפולי של קנדידה מאד מפורט ויש בו רכיבים נוספים כדוגמת להימנע מתה, קפה , שוקולד ומשקאות המכילים קפאין. אני באופן אישי אינני עובדת עם קולורקס אלא עם צמחי מרפא אנטי פטרייתים שיעילים במצב של קנדידה ותוספי תזונה רלוונטיים. בכל מקרה יש להקפיד על התזונה כ- 3 חודשים לאחר העלמות סימני הקנדידה ואז מומלץ לחזור על הבדיקה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיות בקיבהעינת08/06/2010שלום רב, רציתי לדעת לגבי היכולות של ריפוי עצמי. אני בת 23 פעילה גופנית לא מעשנת ולא שותה ונהגתי לקחת כמויות גדולות של משכחי כאבים עד שגיליתי מאוחר מידי על הנזק שלהם. ויום אחרי שלקחתי 2 נרופן קמתי עם כאבי בטן שנרגעו לאחר יומיים ואז כל פעם שאכלתי דברים חמוצים היא שווב כאבה. עבר חודש מאז ובתקופה הזאת יש לי לפעמים צרבות ופשוט אי נוחות בקיבה (גיליתי למשל שכורכום לא עושה לי טוב למשל). עשיתי בדיקה להליקובקטור שנמצא שלילי הרופאה נתנה לי אומפרדקס שבחרתי לא לקחת אלא לנסות לשנות על ידי תזונה. רציתי לדעת דבר ראשון אם באמת אפשרי להחלים לגמרי בעזרת תזונה אם יש פצע בקיבה או חומציות יתר והחשוב ביותר, כמה זמן יכול לקחת כזה דבר, חודשים? תודה, עינת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבסעיות במערכת העיכול
21/06/2010עינת שלום רב,
בהחלט ניתן לרפא את הגוף באמצעות תזונה נכונה. כמובן שרצוי גם לחשוב על שילוב תוספי תזונה היכולים להאיץ את תהליך הריפוי.
תתחילי להשתמש בתוסף פרוביוטיקה וליטול אותו 3 פעמים ביום בשבועיים הראשוניםץ לאחר מכן לעבור לפעם ביום.
בתזונה יש להקפיד על תזונה בסיסית (PH לא חומצי) ולהקפיד לשתות מספיק מים לאורך היום.
בד"כ ניתן יהיה לצפות לשינוי תוך 3-4 שבועות
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמיחת שיערטל03/06/2010היי!
שמעתי מחברה על "תרופה" סינית כלשהי שמזרזרת את צמיחת השיער בראש.
וזה באמת עבד לה!
יש לי שיער בריא ומלא(אין לי נשירה בכלל),אני דואגת לגזור קצוות מפוצלים ומשתמשת בתכשירים טובים.
אני מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד רוצה שיער ארוך ולוקח שנים להאריך אותו.
יש לןי צמיחה של 3 ס"מ בערך בכל חודש.
היתי רוצה שיצמח לי 5 ס"מ לפחות.
מהי התרופה הזאת?אפשר לקבל המלצות על תכשירים שעוזרים באמת?
אני מוכנה לשלם כמה שצריך...
תודה מראש!:-)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחיזוק שורשי השיער
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D07/06/2010טל שלום רב.
השיער איננו מקבל אינפורמציה מהסביבה החיצונית.
להלן מתכון לחיזוק שורשי השיער:
25CC שמן שומשום
9 טיפות לבנדר
9 טיפות ג’וניפר
9 טיפות רוזמרין
הוראות:
לעסות את עור הקרקפת במשך 20 דקות , לאחר מכן לחפוף את השיער..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי טל
מורן16/07/2010אפשר לקבל ממך פרטים על התכשיר\שם\היכן ניתן להשיג\עלות וכו'...?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחמוציותפוצי01/06/2010שלום
האם יש בעיה עם לקיחת חמוציות עם תרופות מסוימות ?
כמו לדוגמא שיש עם אשכוליות ?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחמוציות
02/06/2010שלום רב,
על פי הספרות אין מניעה ליטול חמוציות עם חומרים אחרים.
חמוציות עשירות בויטמין C וכן נוגדי חמצון חשובים ביותר לשמירה על המערכת הוגינאלית ומערכת השתן.
מכיוון שחמוציות בעלי חמיצות גבוהה מומלץ להרחיק ממוצרי חלב, ופירות בסיסיים (בננה, מלון, אבטיח...)
מלבד לכך (וגם עם מזונות אלו) לא יגרם נזק או הפרעה בספיגת החמוציות.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמלטוניןמשה31/05/2010שלום
1.כמה מלטונין בערך מופרש במהלך לילה שלם כתוצאה מצריכה של 500 מ"ג של טריפטופאן כחי שעה לפני השינה?
2.אילו צמחים או תוספים עוזרים להפרשה של סרטונין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמלטונין
02/06/2010עליך להפנות שאלות אלו למחלקת/ פורום ביוכימיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות...מקווה שתענו לי... זה דחוף!ענת .ר.28/05/2010שלום רב!
אני סולבת מעצירות כבר שנים. הזיכרון המובהק שלי לעצירות הוא מגיל 15-16 (כיתה י). היום אני בת 23 וממשיכה לסבול מהבעייה.
כשפניתי בזמנו לרופא המשפחה בנושא זה הטיפולים היחיד שקיבלתי היו- שמן פרפין, אגיוקור, נרות גילצרין. כלומר, טיפולים בתסימנים ולא בבעיה עצמה.
כשפניתי לרופא המשפחה לפני כשנה וחצי שוב והתעקשתי שאני לא מוכנה לקבל טיפולים כאלה ושאני רוצה להבין מהי הבעיה הופניתי למרפאת גסטרו. שם עשו לי קולונוסקופיה קצרה וכן גסטרוסקופיה. 2 הבדיקות יצאו תקינות וביופסיה לצליאק יצאה שלילית.
לאחר מכן התגלו אצלי אמבות. טיפול אנטיביוטי במשך חודש לא עזר ואני היתייאשי, אז פניתי לרפואה המשלימה.
כבר שנה שאני עושה דיקור בנושא. הנטורופת אליו פניתי נתן לי תפריט (שלשמחתי אני מצליחה להקפיד עליו כי הוא לא שינה לי הרבה. הוא אמר שאני אוכלת בריא מאוד). כמו כן, הוא נתן לי תמצית זרעי אשכוליות לתקופה של כשלושה חדשים, ומאז אני נוטלת באופן קבוע כדורי פרוביוטיקה.
היום, כעבור שנה, התוצאה שלי לאמבות שלילית (זה לקח המון זמן אבל שווה את זה), אולם אני עדיים סובלת מעצירות.
הנטורופת שלי אמר לי שבמשך חודש אשתה כל ערב לפני השינה כוס עם 2 כפות של פג-לקס, וכן שבחודש זה אטול טבליות אל אצות אגם.
אין לי בעייה לעשות את ההוצאה הכלכלית הזו ולנסות את המוצרים הללו במשך חודש, אולם:
1. מה הם החומרים הללו ומה תפקידם בגוף?
2. האם הם מסוגלים לגרום להתמכרות הגוף?
האם החלפת גלולות שעשיתי בחודש האחרון יכולה לגרום להחמרה או שיפור במצב? חשוב לציין שמאז שהחלפתי את הגלולות עליתי 2 קילו במשקל (וזה מפריע לי מאוד! אולם עוד לא סיימתי חודש אחד עם הגלולת החדשות אז אני נותנת להן עוד הזדמנות).
מדדים:
גיל- 23
גובה-1.54
משקל- היה בטווח ה 42.8-43.4. היום זה 44.6.
תזונה:
לא אוכל שמרים (גם לחם אני קונה ללא שמרים), אינני צורכת מוצרי חלב עקב אי סבילות ללקטוז, לא אוכלת מטוגן, אוכל דגנים מלאים בלבד, אוכל הרבה ירקות (כל ארוחה יש בה ירקות), וכן מוסיפה לעצמי בסלט גרעיני דלעת וחמניות וזרעי פשתן טחונים. אני לא אוכלת מזון מוכן (כדי להמנע מחומרי שימור)- האמת, לעתים אני חוטאת בזה ואוכל מעט חומוס קנוי, אבל זה אל קורה הרבה. אוכלת בעיקר ממרחים מוכנים בבית (למשל, טחינה משוממשום מלא) ואבוקדו טרי. כנ"ל לגבי כל סוג של מזון.
לא אוכלת הרבה פירות, אבל אם כבר מעדיפה תפוח או אגס. לא משהו מתוק מידי כי אני לא מסוגלת לאכול אוכל מתוק.
גרנולה- מכינה לעצמי בלי דבש או סילאן. לעתים מוסיפה מעט חלבה משומשום מלא לגיוון הטעם.
שותה לפחות 2.5 ליטר מים ביום. לא שותה ממותק.
אשמח לתשובה במהרה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראני מטופלת ברפואה סינית
ענת .ר.29/05/2010שאלתי שאלות בתוכן ההודעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
31/05/2010ענת שלום רב,
נראה כי את מטופלת בקפידה וכי התזונה שלך תקינה.
גם כמות שתיית המים נראית תקינה. תוספי התזונה המדוברים אינם ממכרים. חשוב לציין כי מוצרים המניעים תנועת מעיים (לקסטיבים) עלולים כן להיות בעייתיים לטווח ארוך וסביר כי מטרת המטפל להנעי את המעיים ולחזקם ולאחר מכן להפסיק אותם.
אצות אגם יעילות עד מאוד אבל נראה כי עליך לבדוק שוב התאמת תוספי התזונה.
על פי התמונה המצטיירת כאן, יש דברים מעבר- כגון "עצירות רגשית", משהו רגשי המונע מתנועת מעיים תקינה. לדעתי עבודה על הצד הרגשי, טיפול גוף ונפש יכולים להועיל כאן.
לסיום- דבר נוסף תעשי כנסיון לשבוע ימים- 3 כוסות מים מייד עם הקימה בבוקר. ייתכן והמעיים מיובשים ועל ידי פעולה זו נצליח להחזיר את הלחות שלהם.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן נבט חיטהאור28/05/2010האם שמן נבט חיטה נחשב לשמן ארומטי?.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמן נבט חיטה
02/06/2010אור שלום רב,
מדובר בשמן בעל תכונות נהדרות אך לא בשל סגולות הריח שלו. הוא אינו נחשב שמן ארומתי. הריח שלו עדין מאוד ומשתמשים בו פעמים רבות כשמן בסיס לשמנים אחרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת דם מגנזיוםדדי27/05/2010שלום
אני מקבל טיפול תרופתי ללחץ דם גבוה.
לפני כחודשיים התחלתי לקחת תוסף מגנזיום 200 מ"ג. ביום.
בבדיקת דם שעשיתי היום התוצאה µMole/L 8.53 (בסקלה של 5.4- 16.2).
אני מניח שללא התוסף התוצאה הייתה נמוכה יותר.
אשמח לקבל הערכה על התוצאה ומשמעותה מבחינת י.ל.ד.
דדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתיקון טעות
דדי27/05/2010תיקון טעות:
תוצאת הבדיקה היא 2.2 mg/dl (בסקלה של 1.8 - 2.6)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש במגנזיום
02/06/2010שלום רב,
ההחלטה ליטול מגנזיום במצב של י.ל.ד, היא החלטה נבונה.
רמות מגנזיום שלך נראות טוב.
משמעות השימוש במגנזיום היא מכמה סיבות- תמיכה בקצב הלב, שיפור הגעת דם מ/ אל הלב והורדה קטנה של יתר לחץ דם.
אני רואה בזה חשיבות רבה.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטרייה במפשעה לבן 3דנה26/05/2010הי,
האם יש טיפול מתאים לבן 3 שסובל מפטרייה חוזרת במפשעה?
אני מעוניינת להמנע מהמשחות הסטירואידיות שקבלנו, ניסינו והפטרייה חוזרת זו הפעם השלישית?
ראיתי פרסום שמן/משחה של עץ התה. האם זה אפקטיבי? האם מתאים לקטנטנים?
מה עוד יכול לעזור?
תודה, דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהאם זה שלא ענית לי/דילגת עלי אומר
דנה28/05/2010שאין טיפול טבעי מתאים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה במפשעה
02/06/2010דנה שלום רב,
הטיפול הטבעי למצב זה הוא שילוב משחה חצונית ושיפור בתזונה.
חיצונית- קרם קלנדולה של WELLEDA המתאים לאזור המפשעה/ החתלה, ושמן עץ התה + לבנדר.
לוקחים כמות משחה (כחצי כפית) ו- 3 טיפות מכל שמן ומערבבים. תערובת זו מורחים כל ערב לפני השינה על האזור. בשל השימוש בשמן עץ התה, תתכן אדמומיות ואולי אף שריפה קלה בהתחלה ואז זה חולף.
תזונתית- להוריד ממתקים, שוקולד, מלוחים ולהמעיט במוצרי חלב.
תקפידו למשך 10 ימים ברצףץ אתם אמורים לראות שיפור.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסףמשה26/05/2010שלום
האם תוסף של CARNOSINE ו GLUTATIONE לא יעיל מכיוון שהם מתפרקים בקיבה ובכך לא מגיעים לזרם הדם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר?
משה27/05/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלוטטיון וקרנוזין
02/06/2010משה שלום רב,
למרות פירוק החומרים בקיבה, הם עדיין יעילים עד מאוד. נכון שניתן להשתמש ב- NAC על מנת להפוך לגלוטטיון אך אני משתמש בגלוטטיון בצורתו השלמה ומקבל תוצאות טובות מאוד בניקוי רעלים ולרעלנים מהגוף.
בריאות שלמה
רואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוירוס הפפילומה וקונדילומהרונן26/05/2010מנהלי הפורום שלום,
אני גבר בן 30. נדבקתי מבת זוגי לשעבר בוירוס הפפילומה.
לאחר הופעת קונדילומות בפי הטבעת, הופניתי לרופא מומחה שהסיר לי חלק מהן בלייזר. את החלק השני צריך להסיר לי בשבוע הבא.
הסבל לאחר הטיפול הוא נוראי!
החלטתי לפנות לטיפול נטורופתי טבעי\צמחי בקונדילומות ובוירוס אם יש כזה.
האם לרפואה הטבעית יש מענה יעיל ומוכח לטיפול בוירוס הפפילומה ובקונדילומות?
האם תוכלו להמליץ לי על מטפל (נטורופת, הרבליסט וכד') אשר מתמחה בתחום זה, וידוע כבעל נסיון בתחום הספציפי הזה?
תודה מראש
רונן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרוירוס הפפילומה וקונדילומה
02/06/2010רונן שלום.
הטיפול הנטורופתי, משולב הומיאופתי, יכול להיות יעיל עד מאוד. ראיתי מספר רב של מקרים (בעיקר נשים אם לאמר את האמת), שבהם הצלחנו לטפל בבעיה בדרכים טבעיות.
אין מדובר בטיפול חד פעמי ומהיר, אלא בתהליך.
אשמח לעמוד לרשותך בנושא, כמו כן, אתה מוזמן להכנס לאתר האגודה הנטורופתית בישראל ולבחור מטפל אחר באזורך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוסףיעקב25/05/2010שלום
1.מה הוא Idebenone?
2.האם הוא צורה של Q10?
3. אם כן האם הוא יעיל יותר מצורת KENEKA QH?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרQ10
26/05/2010יעקב שלום רב,
האם כוונתך ל- UBICHINONE?
אם כן, אכן זוהי צורה של Q10
בריאות
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
משה27/05/2010לא. אני התכוונתי לתוסף ששאלתי בשאלה הראשונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיוסטטיןיעקב25/05/2010שלום
אילו צמחים או אפשרויות טבעיות מטפלות בדיכוי המיוסטטין?76* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר?
יעקב01/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיוסטטין
02/06/2010יעקב שלום רב,
מיוסטטין הוא חלבון המשפיע על וויסות גדילת השריר מעבר לגודלו הנורמאלי.
אינני מבין מדוע תרצה לדכא חלבון זה?
אם מטרתך היא פיתוח גוף (BODY BUILDING) אינני ממליץ על כיוון זה, משום שהדבר עלול להוביל לפציעה וסכנה בריאותית.
סטרואידים לעתים משמשים בדיוק לזה ולכן מגיעים מפתחי גוף המשתמשים בהם, לגודל שריר בלתי רגיל.
קח בחשבון גם ששרירים נוספים עלולים לגדול יתר על המידה- הלב, הכבד ועוד...
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם עצבניים?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
