מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפיית לחמיםלימור22/02/2010
שלום רב,
אני מעוניינת לעבור לאכול לחמים שאני אאפה בבית, אבל אני לא יודעת איך כדאי להתפיח אותם.
אני יודעת שלא מומלץ עם שמרים ושגם אבקת אפיה או סודה לשתיה הם בעיתיים.
לא לגמרי הבנתי אם מחמצת שאור היא גם אינה בריאה היות וזה גם סוג של שמרים.
אשמח אם תוכלו להמליץ לי על דרך התפחה.
תודה,
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפית לחם
22/02/2010לימור שלום רב,
השימוש במחמצת שאור בריאה ונכונה. כמו כן, ניתן לאפות ללא שמרים ופשוט לקבל לחם קטן בהרבה (כמו פוקצ'ה)
תעבדי עם קמח שיפון/ כוסמין (המומלצים) או קמח מלא משולב עם מי מהקמחים שהזכרתי.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחילות והקאות בהריוןהילה22/02/2010שלום רב,
אני נמצאת בשבוע 10 וסובלת מאוד מבחילות והקאות ברוב שעות היום אך בעיקר בערב
ניסיתי גינגר וזה טיפה מרגיע אך לא יותר מזה,הבחילות מתחילות בעיקר מתחושה לא טובה בקיבה וכאילו ברצון של הגוף להתרוקן שלאחריו מגיעות ההקאות
אני סובלת מאוד וקשה לי לשמור על תזונה מאוזנת בגלל הבחילות
האם יש לכם עצה בשבילי??
בתודה מראש,
ימית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבחילות והקאות
22/02/2010ימית שלום רב,
קודם כל בריאות שלמה לך ולעובר שבתוכך.
אני ממליץ על אכילת המון ירוקים (עלים ירוקים, עלי תבלין..) העשירים בויטמין K החשוב נגד בחילות בהריון.
ישנו מוצר נפלא המכיל ג'ינג'ר מאוד מרוכז ועובד ברוב המקרים- EMETICS ניתן להשיג בבתי מרקחת ופארמים.
אם לא- R37 בטיפות גם יעיל
אם לא- NUX-VOMUCA HOMACORD בטיפות גם הוא יעיל.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקף לבמורן21/02/2010בעלי עבר לפני מספר חודשים ארוע לב וכרגע משתקם ומתחזק. בעקבות אירוע הלב נוצרה בעיה בתפקוד המיני, האם יש דרך לעזור לו בעזרת תזונה מיוחדת או תוספי תזונה / ויטמינים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיפול אחרי התקף לב
22/02/2010מורן שלום
התשובה היא כן.
עליכם להגיע לאבחון בו ניתן יהיה לקבוע את הסיבה לבעיה ולהתאים תוספי תזונה/ צמחים או הומיאופתיה למצב זה
אשמח לעזור
כל טוב!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתקף לב
גילון24/02/2010מורן שלום, דיברו כאן בעבר על תוסף תזונה שנקרא Q10, בין תפקידיו הרבים הוא גם יעיל מאוד לשיקום אחרי התקף לב כולל שיקום התפקוד המיני, אשר נפגע כתוצאה ממחלות או אירועי לב. אני מציעה לך להיכנס לאחד מאתרי החברות לתוספי מזון כמו למשל האתר של סולגאר, ניתן למצוא שם מידע רב בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCO-Q-10
24/02/2010יש לשים לב לכך שלא נוטלים במקביל מדללי דם או מונעי קרישה. בנוסף, אני ממליץ להתחיל ממינון נמוך של 60 מ"ג ולעלות בהדרגה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתנגשות מאכליםאור20/02/2010שלום, אני קוראת ספר על נטורופתיה , בספר ישנם הסברים על מחלות ודרך מניעתן(או תופעותיהן),
אני חולה בהישימוטו(בלוטת התריס) ופסוראזיס ולשניהם מומלץ תוסף יוד ואכילה של דגים, בנוסף סובלת שנים רבות מאקנה(אני בת 25) ובספר רשום שיש להימנע מאכילה של דגים וצריכה של יוד.. מה ניתן לעשות במקרה הזה?
תודה
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהתנגשות מאכלים
22/02/2010אור שלום רב,
שאלתך בהחלט מורכבת. התשובה היא בגוף השאלה; זהו ספר... לא מטפל הבודק אותך וקובע את תזונתך. עקרונית מומלץ לאכול את מזונות אלו. גם במצב של אקנה- יוד ודגים אינם בעיה, אבל, חייבים כאן לערוך אבחון מלא ומקיף. רק לאחריו ניתן יהיה לדעת מה את צריכה לאכול.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה, עוד שאלה
אור23/02/2010אני לאחר ניתוח קיצור קיבה(שרוול) ומעוניינת לבנות תפריט אצל נטורופת, האם יש נטורופתים שמתמחים באנשים בעלי קיצור קיבה?
האם לך יש ניסיון? האם אתה עובד עם מכבי?
תודה
אור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאחר קיצור קיבה
24/02/2010ביכולתי לסייע לך לבניית תפריט לאחר אבחון.
אין נטורופתים שזוהי התמחותם, אך בהחלט יש לנו הכלים המקיפים לטפל בזה.
אשמח לעזור.
אינני עובד עם קופת חולים אלא באופן פרטי ומול חברות ביטוח
כל טוב
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות על נטורופתיהגיל א18/02/2010שלום,
אני מתלבט בהקשר של לימודי נטורופתיה. המטרה שלי היא קודם כל לרכוש ידע בתזונה, ואם ניתן אז גם להפוך את זה למקצוע.
שאלות:
1. מהן אפשרויות התעסוקה?
2. היכן המקום המומלץ ביותר ללמוד?
3. מהי רמת ההעמקה בקורסים לעומת חומר אקדמי מקביל, לדוגמה קורסים בכימיה, רפואה מערבית ותזונה?
4. האם ניתן להשיג חומר או מצגת מקורס כלשהו לשם דוגמה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלימודי נטורופתיה
22/02/2010גיל שלום רב,
ההחלטה להיות מטפל היא החלטה חשובה מאוד. להיות נטורופת מוסמך משמעותו להיות מטפל בעל ידע רב בתחום הרפואה הקונבנציונלית והבנת גוף האדם ככללותו בראיה שלמה הן דרך הראיה הרפואית הרגילה והן דרך הראיה הטבעית והחיבור שבין הגוף לבין הנפש. בנטורופתיה נעשה שימוש רחב בתזונה מותאמת אישית "הנתפרת" למטופל על פי מכלול בעיותיו ומבנהו. כמו כן השימוש בצמחי מרפא ותוספי תזונה נלמדים גם הם לעומק.
ניתן היום להתפרנס בכבוד כנטורופת.
המכללות המובילות בתחום הם:
וינגייט, מדי-ווין
סמינר הקיבוצים
ברושים
רידמן
הקולג' לרפואה משלימה (רמת אפעל)
עליך לגשת ולעבור ראיון. לקבל את המידע על כל מוסד ולבסוף להחליט מה מתאים לך יותר
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהדוד15/02/2010שלום
האם תוכלו להמליץ לי על פורמולה או צמח כלשהו להפחתת
תסמיני מתח ועצבנות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהרפגעת מתח/עצבנות
17/02/2010דוד שלום רב.
וויטמינים מקבוצת B נחשבים ליעילים מאוד להרגעת מתח ותמיכה במערכת העצבים. על כן פורמולה של קומפלקס ויטמין B יכול להועיל. אני ממליץ על מוצר שנקרא B-REST הנחשב ליעיל מאוד או
BIO-CALM גם הוא מכיל וימינים מקבוצה זו.
ניתן להשיג בחנויות הטבע.
יש ליטול כדור אחד בוקר ואחד ערב לפני ובסמוך לאוכל.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה לד"ר ועוד משהו...פסיפלורה?
דוד18/02/2010האם היית ממליץ על תכשירים המכילים פסיפלורה לבעיה זו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפסיפלורה, המשך
22/02/2010אין בעיה להשתמש בתכשירים המכילים פסיפלורה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3מיה12/02/2010אני בת 46 .רוצה לקחת אומגה 3 .מה ממלץ EPA 180- DHA 120 של אלספה?או DHA 400 EPA- 160 של תרימה סופר אומגהבתוספת אומגה 9 .מה היחס הנכון? יש לי כולסטרול 220 HDL בבדיקה 58 LDL בבדיקה 134
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/02/2010מיה שלום רב,
הייתי משתמשת במינון המתקרב ביותר ל-1 גרם של אומגה 3.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהידיים נרדמות, כאב נוירפתיאור11/02/2010שלום רב,
האם נתקלתם בתופעה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרידיים נרדמות
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/02/2010אריאל שלום רב,
יכול להיות כי המדובר בלחץ על עצב בעמוד שידרה צווארי. אם הלחץ קל התחושה תהיה של הירדמות ואם הלחץ קשה יותר התחושה תהיה של כאב. האם אתה סובל מתופעות נוספות? האם ביצעת בדיקות דם לאחרונה? האם ביצעת צילום של עמוד שידרה צווארי?
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי לשאול אם כדורי שוםסמי11/02/2010שמוכרים בבתי טבע
שהיתרון שלהם הוא שאין ריח.. זה טבעי לגמרי כמו שום רגיל?
או שיש לזה חסרונות?
ומה לגבי טיפות שום?
המטרה היא להורדת סוכר וכולסטרול.
תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכדורי שום
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/02/2010סמי שלום רב,
הטוב ביותר זה שום טבעי וללעוס אותו (ניתן לנטרל את הריח באמצעות לעיסת פטרוזיליה או כוסברה...). שום כתוש בניגוד לשום שנאכל בלעיסה איננו מכיל נוגדי חימצון, כי בתהליך הכתישה נוגדי החימצון התחמצנו.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספי תזונה ומחזורשנית08/02/2010האם יש תוספי תזונה שיכולים לסדר את המחזור? והאםכולסטרול גבוהה גם יכול לפגוע בהסדרת המחזור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהסדרת מחזור
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D08/02/2010שנית שלום רב,
יכול להיות כי הבעיה היא חוסר איזון הורמונלי, אולי כדאי לך לבדוק נושא של שחלות פוליציסטיות.
קיימים תוספי תזונה שעשויים לעזור באופן תיאורתי בהסדרת מחזור וכן צמחי מרפא. למשל קוהוש שחור, אנג'ליקה סינית, תמצית של פולי סויה ועוד...אך לא זה העניין. העניין הוא לברר מה הסיבה למחזור לא סדיר ולטפל בהתאם. לכן לא הייתי ממליצה על נטילת תוספים לפני שניגשים לייעוץ וטיפול נטורופתי. מעבר לכך, האסטרוגן שומר על בריאות העצם ועוזר בוויסות רמת הכולסטרול. כאשר יש חוסר איזון הורמונלי רמות הכולסטרול עלולות להיות לא תקינות.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסדרת תקינות רמת כולסטרול
איריס09/02/2010מה בדיוק יכול לסדר את הכולסטרול, לפני כמה זמן קראתי כאן על משהו שנקרא "קואנזים Q10 " האם אני צודקת שהוא תורם להורדת כולסטרול שמזיק לגוף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקשר בין קו־אנזים Q10 לכולסטרול
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D09/02/2010איריס שלום רב,
קו־אנזים Q10 הוא בשימוש בין השאר למחלות לב, יתר לחץ דם וכו'. אך אנשים הסובלים מרמות כולסטרול גבוהות ונוטלים תרופה קונבנציונלית מסוג הסטטינים , תרופה זו עלולה להוריד את רמות קו־אנזים Q10. ע"כ ההמלצה לעיתים לתת קו־אנזים Q10לאלו הנוטלים סטטינים.
מעבר לכך, הטיפול בויסות רמות כולסטרול מורכב ומבוסס על שינוי תזונתי ואורח חיים, טיפול בצמחי מרפא ותוספי תזונה. על כן מומלץ לגשת לטיפול נטורופתי ע"מ להתאים לך טיפול אישי.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוביוטיקהזיו07/02/2010שלום
בחיפושי אחר מוצר פרוביוטיקה ברשת ראיתי כי בכל המוצרים המוצעים בכמוסות, ההשפעה עוברת אחרי יום-יומיים.
האם יש מוצר פרוביוטי מומלץ שהשפעתו נשארת במעי לאורך זמן?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפרוביוטיקה
07/02/2010זיו שלום רב,
ובכן, השפעת הפרוהיוטיקה איננה עוברת אחרי יומיים אלא ישנה חלופה של החיידקים במערכת, כיוון שאלו מסייעים בתהליך הפריסטלטיקה (תנועת המעיים) ומסייעים בבניית הצואה ומכאן שהם גם יוצאים את הגוף בעת היציאה.
נטילת פרוביוטיקה היא תהליך נבנה, בו ככל שתקח פרוביוטיקה השפעתו תהיה ארוכה יותר, כך שגופך בעצם יהפוך להיות מקום גידול איכותי לחיידקי המעיים הידידותיים ואז כבר לא תצטרך את התוסף באופן קבוע.
חשוב ליטול פרוביוטיקה (מוצרים מומלצים- JARRO DOPHILUS, CO BIOTIC,GR-8) .
בריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלהיעלי05/02/2010שלום ,
מרקם פניי לא אחיד אני מלאה פיגמנטציה וסימנים אדומים בפנים נקבוביות בולטות ומאין צריבה בלחי שנגרמה מכוויה שקרתה לפני כמה שנים ומממנה יש לי גם סימני כיווץ באזור הלחי מה יכול לגרום לפניי חלקות מכל הבחינות סימני פגמנטציה , נקודות אדומות , נקבוביות פעורות וסימני הכיווץ
תוד ה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיפול במרקם פנים
07/02/2010יעלי שלום רב,
לרפואה הנטורופתית והמשלימה ככלל יש פתרונות (על פניו) למצבך. מכיוון שמדובר במספר גורמים למצב עורך, מומלץ להגיע לאבחון מקיף בו ניתן יהיה לקבוע את הסיבות והדרכים הנכונות ביותר לטיפול בעור פניך.
פיגמנטציה יכולה לעיתים להיות תוצר של רעלנים (פסולת) שגופך מתקשה להוציא. תהליך של ניקוי (מבוקר) של גופך יכול לסייע כאן עד מאוד.
על מנת לעזור לך כדאי לאבחן אותך האופן מפורט ומלא.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבירור לגבי 2 תוספיםבן04/02/2010להלן 2 תוספי מזון שברשותי:
- Qianbai Biyan Pian (לנזלת כבדה, גלולות אדומות,צנצנת פלסטיק-100 יח').
- WEILENINGPIAN ,לכבד/קיבה(חומר פעיל - HERICIUM, מארז "ניר-מתכתי",6X3=18 גלולות בצבע חום כהה
1. שאלה כללית : באיזו מידה כ"א מהן יכולה להזיק?. לגבי הראשונה,נתקלתי במייל של גוף בראשות הבריאות האנגלית,אשר מעלה חשש לנזק לכבד מאחר ומכילה - HERBA SENECIONIS SCANDENTIS )
2. לגבי השנייה - האם תוכלו למקד אותי באיברים עליהם פועלת ?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפורמולות סיניות
04/02/2010בן שלום רב,
ראשית מדובר בפורמולות סיניות ולא בצמחי מרפא מערביים, על כן ממליץ לפנות גם לפורום רפואה סינית.
שנית, הפורמולה הראשונה בטוחה לחלוטין לשימוש ומטרתה- טיפול ראשוני בתסמיני שפעת/ נזלות וכאבי גרון. אין להשתמש בה לתקופה ממושכת (מכאן אולי האזהרה לגבי שימוש לטווח ארוך)
לגבי הפורמולה השנייה- לא שמעתי עליה וגם לא נראה לי שזהו שמה.
על כל פנים כנס גם לפורום רפואה סינית.
בריאת שלמה!
ד"ר רואי גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיאטת קנדידהאביטל03/02/2010שלום,
האם מותר לאכול במהלך הדיאטה את המאכלים הבאים - בננה, תפו"א, בטטה, גזר במהלך הדיאטה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדיאטת קנדידה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D04/02/2010אביטל שלום רב,
באופן עקוני מומלץ להימנע ממתוקים. בטטה נחשב לירק מתוק וכן גזר.
בננה יוצרת ליחה ולכן הייתי נמנעת ממנה (קנדידה נחשבת כתופעה בעלת לחות), גם תפוח אדמה נחשב כירק המעודד התפתחות קנדידה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיציאות רכות ודביקותסנדרה31/01/2010שלום
הבן שלי, בן 8, סובל מיציאות רכות, דביקות ומסריחות.
אני לא מבינה מגורם לזה.
אשמח לקבל תשובה ופתרונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריציאות דביקות ורכות
01/02/2010סנדרה שלום רב,
הסיבות יכולות להיות מגוונות. החל מתזונה דלה בסיבים תזונתיים (לחם לבן, אורז לבן, ממתקים...) וכלה במזהמי מעיים.
תחילה תני לו פרוביוטיקה. אם הוא יכול לבלוע כדור- אז אחד בוקר ואחד ערב
אם אינו מסוגל לזה, יש פרוביוטיקה באבקה- 1 כפית 3 פעמים ביום במים/ מיץ או יוגורט עיזים או סויה.
תעדכני במצבו,
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם היפוכונדרים?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
