מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוסף בי קומפלקסרועי30/01/2010
שלום אני בן 28 וסובל שנים רבות מתופעות של התקפי חרדה.
לאחר ניסיון טיפולי של מספר חודשים בתרופות "רמוטיב" (מיצוי היפריקום) ו"ציפראלקס" אשר גרמו לעלייה במשקל ועלייה בתפקודי כבד,הפסקתי בהדרגה עם התרופות.
עדיין אני מרגיש שאני זקוק למשהו להרגעה ברצוני לנסות לקחת תוסף של בי קומפלקס משולב עם ויטמין סי.
האם ניתן ליטול B COMPLEX במינון 50 מ"ג באופן יום יומי קבוע במשך שנים רבות?
תפקוד הכבד GPT חורג מאוד בבדיקות דם.האם לא מסוכן במצב זה לקחת את התוסף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר B-COMPLEX
01/02/2010לירן שלום רב,
אין סכנה ליטו תוסף זה למשך זמן ממושך.
רמוטיב איננה מסוכנת. ציפראלקס עלול להיות הסיבה לעלייה בתפקודי הכבג והמשקל.
בריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה לחולת קרוהןא30/01/2010בתי בת 18 אובחנה כחולת קרוהן-קוליטיס , סובלת מאנמיה , ירידה במשקל חסר בויטמין D וחומצה פולית. לפני כ-3 שבועות התחילה לקחת פנטסה גרגרים - 3 גרם ביום ובגין התקף שלשולים עברה לתזונה קלה
כיצד אפשר להתאים תזוה נכונה והאם יש תזונה מתאימה לחולי קרוהן שגם תהיה בריאה יותר וגם תוסיף למשקל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתזונה וקרוהן
01/02/2010א שלום רב,
יש להגיע בהקדם לאבחון והתאמה אישיים לבתך.
לא ניתן לתת תזונה למצב זה ללא אבחנה מקיפה.
עליך להגיע עמה לייעוץ ואבחון שרק לאחריהם יהיה ניתן לקבוע את אופן הטיפול והתזונה
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת להודעה על בדיקות דםרחלי30/01/2010שכחתי לציין בהודעה הקודמת שאני בת 59 והפניה שלי לטיפול נתורופתי היתה בגלל אמבות במעיים.כמו כן אני אוכלת לפעמים גם אורז מלא בסמטי ולחמניות שאני עושה מקמח כוסמין מלא, קישוא ושמן זית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוספת להודעה על בדיקות דם
01/02/2010תקראי את תשובתי.
בנוסף, אמבת עלולות לגרום לשינויי בבדיקות הדם בחודשים הראשונים לטיפול מכיוון שבעת תמות האמבות משתחררים רעלים העלולים לגרום ל"הרעה" בבדיקות לפני הטבה.
כל טוב!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבידקות דםרחלי30/01/2010שלום,
לפני כשלושה חודשים התחלתי טיפול אצל נתורופתית. מבחינת התזונה הוצאתי מהתפריט שלי סוכר, דברי חלב, קמח לבן וקמח בכלל (משתמשת רק בקמח כוסמין מלא), חלק מהירקות וחלק מהפירות. אני אוכלת בבוקר דיסת שבולת שועל (מה שמעולם לא אכלתי) ממותקת במעט סירופ סיבי אגבה, בצהרים יקרות מבושלים (כרובית, גזר, בטטה וקישוא) עם קצת אורז לבן ובערב שוב ירקות מבושלים (אותם ירקות) עם קצת קינואה. בין הארוחות קצת פריכיות אורז, תפוח עץ ירוק או שניים ולפעמים עוגיה מקמח כוסמין עם ממרח חרובים ללא תוספת סוכר.
בבדיקות דם שעשיתי השבוע הסתבר שהכולסטרול שלי עלה (203) וכך גם הסוכר (112).
אני מקפידה לעשות בדיקות כלליות אחת לחצי שנה ואלה הערכים הגבוהים ביותר שהיו לי.
זה נראה לי מוזר שדווקא בתזונה כמו שאני מתארת, עולים הערכים האלה.
שאלתי - מה יכול לגרום לעליה זו בהתחשב בתאור הכללי שנתתי כאן.
תודה,
רחלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבדיקות הדם אחרי טיפול נטורופתי
01/02/2010רחלי שלום רב,
תחילה, אני ממליץ לפנות לנטורופתית עמה את בקשר. ייתכן וישנם דברים שהיא יכולה לראות בפגישה שאנו כאן לא יכולים.
שנית- השינויי שעברת יכול לעורר מתח. ץזונה שאינך רגילה אליה, אולי גם אי שביעות ממה שאת אוכלת, יכולים לעלות את רמת המתח בגופך, דבר אשר יכול לגרום להפרשת קורטיזול ומשם גם עלייה בכולסטרול וסוכר.
במידה ואין מדובר במצב זה, יש לבדוק מספר דברים נוספים:
1. במזון שהזכרת, ציינת אורז לבן ופריכיות אורז- תנסי להחליף אותם באורז מלא וקרקרים מכוסמין/ שיפון.
2. פעמים רבות אנו נראה עלייה בכולסטרול בבדיקות, בעקבות שחרור הכולסטרול מדפנות כלי הדם (דבר חיובי), אלא שעד שהוא יוצא את הגוף ייתכן ונראה מדדים גבוהים יותר. בדיקת דם חדשה בעוד כחודשיים אמורה לאשר זאת.
3. הקפידי לשתות יותר מים וכן- במידה ואת נוטלת תוספי תזונה יש לבחון את יעילותם. במידה ולא, יש להעזר בתוספי תזונה המועילים להורת כולסטרול וסוכר.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקות אוזניים חוזרותרוז28/01/2010מה הטיפול המומלץ לילדה בת שלוש בדלקות אוזנים חוזרות בתדירות גבוהה מאוד?????.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדלקות אוזניים לבת 3
01/02/2010רוז שלום רב,
ראשית- להוריד את כלל מוצרי החלב!
מדובר במרכיב תזונה שאינו מתעכל בקלות ומעורר יצירת ליחה.
שנית- ריסוס קבוע של מי מלח לאף. לחזור על פעולה זו לפחות 3 פעמים ביום.
תעדכני בתוצאות!
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן סקלרוזיסנגה28/01/2010אשמח לקבל המלצה להקלה על גרד מטריד ומעיק באזור הפות פי הבעת והפרטינאום.
הרופא חושד כי מדובר במחלת עור בשם ליכן סקלורוזיס[אציין כי נלקחה ביופסיה ובשלב זה אנחנו מחכים לאבחנה סופית אך כרגע הגרד הוא בלתי נסבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגרד באיזור הפות ופי הטבעת
31/01/2010נגה שלום רב,
בעייתך נפוצה ובד"כ תוצר של פטריית הקנדידה היושבת במערכת העיכול וייתכן וגם פלשה לנרתיק.
על ידי הפחתת מזונות מתוקים, ממתקים, מזונות המכילים שמרים וגלוטן תוכלי לשפר את מצבך לאין שיעור.
תנסי שבוע- עשרה ימים בצורה זו ותראי שיפור. היה וכן- יש להגיע לייעוץ רחב לטיפול מקיף במצב זה. במידה ולא תראי שיפור, יש לערוך בדיקות דם לחסרים של מינרלים וויטמינים (אבץ, ברזל, סידן, מגנזיום, ויטמינים מקבוצת B, ויטמין A) שונים.
בהצלחה ולבריאות!
ד"ר רואי גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי לא מדובר בקנדידה
נגה31/01/2010זוהי מחלה אוטאימונית ולא קנדידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן/ קנדידה
01/02/2010נגה שלום שוב,
אני יודע את תיאורה של מחלה זו, אבל האם נבדקת והוחלט שזוהי המחלה או שזוהי השארה של הרופאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה או ליכן סקלורוזה
נגה01/02/2010שלום ד"ר
1]נבדקתי,ואני מחכה לתשובה של הביופסה
2]בצעתי בדיקת דם לקנדידה [מכיוון שבתחילת המחלה גם אני חשדתי שמדובר בקנדידה] והתשובה היתי שלילית
3]ברצוני לציין כי מזה מספר שנים אני משתדלת להקפיד על תזונה נכונה ואורח חיים בריא כך שהסבריות שתתפרץ אצלי קנדידה היא נמוכה
שוב תודה ואשמח לקבל רעיונות לעזרה כי אני סובלת!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליכן סקלרוזה- המשך
01/02/2010נגה שלום,
ברגע שתהיה התשובה יהיה לי קל יותר לעזור לך.
פעמים רבות בדיקת הקנדידה אינה מדוייקת ולכן ישנם סימנים נוספים היכולים לסייע.
אבקש לחכות לתשובות
בריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום, יש משהו טבעי להרגעה?למתחים27/01/2010שמעתי שיש פסיפלורה שזה הכי טוב.
זה באמת הכי טוב?
ואיך השם של התכשיר בדיוק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמתחים והרגעה
31/01/2010שלום רב.
בהחלט ניתן להשתמש בפסיפלורה להרגעה, אך באותה מידה גם חליטות צמחי קמומיל, מליסה או נענע יכולות להרגיע.
ניתן להשתמש במולטי ויטמין B המסייע למערכת העצבים להתמודד עם סטרס ודבר נוסף- להפחית בקפה, דבר אשר יסייע למנגנוני ההגנה שלנו להוריד את רמות המתח.
במידה ואין זה עוזר, אני ממליץ לפנות חמי מאיתנו הנטורופתים לסייע.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטחול מוגדלדור27/01/2010שלום רב
אני סובל מכאבי בטן ושילשולים כבר שנים והרופאים חושבים כי מדובר בתסמונת המעי הרגיז. בשנה שעברה הייתי בהודו וחטפתי שם קילקול קיבה ושילשולים חריפים במשך שבועיים,מאז, תדירות התקפי הכאבים והשילשולים גדולים יותר וחזקים יותר.בחודש האחרון יש לי כאבים בלתי פוסקים ושילשולים כל יום.
לאחר בדיקות ct ואולטרסאונד נמצא כי:הטחול מגושם באורך 16.4 ס"מ.שאר הבדיקות:צואה,דם,שתן יצאו בסדר.
ברצוני לדעת האם לפי הרפואה המשלימה הטחול יכול להיות הגורם לכאבי הבטן והשילשולים?
האם יש תרופה טבעית או טיפול טבעי לטחול מוגדל?
והאם פורמולות טבעיות יכולות לחסל חיידקים שאינם נמצאו בבדיקות הצואה(במידה ויש כאלו) ולפתור את בעיות כאבי הבטן והשילשולים לחלוטין?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטחול
alexander28/01/2010דור שלום.
דור,תעשה שני דברים:
ראשית צריך להמשיך את הברור הרפואי,כי מרגיש לי שמשהו מיתפספס.
שנית,בו זמנית ובהכוונת מנהלי הפורום תתחיל פרוגרמה נטורופתית.
על מנת לבצע את החלק השני,פשוט קבע עימם,או קבל מהם הפניה.
אל תדחה.
בשורות טובות
אלכסנדר דגן N.Ds* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטחול מוגדל ומעיים רגיזים
01/02/2010דור שלום רב,
טחול מוגדל עלול לגרום לכאבי בטן!
ברפואה הטבעית תשובות למצבים בריאותיים רבים. במידה ומדובר בפרזיטים/ אמבות או כל "בעל חי" היושב במערכת העיכול ולא נתגלה בבדיקות, בהחלט ניתן יהיה לטפל בזה באמצעים טבעיים.
טחול מוגדל, בדיוק באותו האופן שהוא גדל, גם יכול להצטמצם לגודלו המקורי, לאחר תהליך איזון ממושך, לרבות ניקוי רעלים ואיזון מערכת העיכול.
אני ממליץ בחום לגשת לאבחון מקיף ולהתחיל לטפל בך.
כהמלצה ראשונה עוד בטרם תגיע לטיפול- תתחיל ליטול פרוביוטיקה! ומומלץ ליטול לפחות 30 מיליארד חיידקים ליום (מחולק למספר מנות ביום)
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלות פוליציסטיות ותזונהמיקה27/01/2010שלום. אני ללא גלולות כבר שבעה חודשים, מנסה להכנס להריון ללא הצלחה.
אבחנו אצלי לאחרונה P.C.O נטלתי כדורים לסידור המחזור והיום אני מתחילה טיפול ראשון באיקאקלומין.
אני מרגישה שהגוף שלי לא מאוזן, חולשה כללית, אקנה ונשירת שיער.
אני לוקחת ברזל עדין ויטמין B12 וחומצה פולית, הנשירה לא השתפרה, ורק עכשיו אני מתחילה לקשר אותה גם כן כתוצאה מה- P.C.O. האם יש קשר בין השניים?
איך אני צריכה לאכול כדי לאזן את עצמי, ולתת תמיכה לטיפול הרפואי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשחלות
alexander28/01/2010שלום לך.
את זקוקה ליעוץ מקצועי בפגישה אישית,אם את רוצה להשיג תוצאות.
הבעייה שלך מורכבת,אך ניתן לעזור.
פני אל מנהלי הפורום לפרטים.
נ.ב,,,,, הטיפול ה"משלים" שלקחת על עצמך,הוא דוגמה מצויינת למה
שקורה ביעוץ/הבנה לא מיקצועיים.
רק טוב
אלכסנדר דגן N.Ds* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלות פוליציסטיות וטיפולי פוריות
31/01/2010מיקה שלום רב,
ראשית עלי לומר כי אני מופתע מהמהירות שפנית לטיפולי פוריות. יש כל-כך הרבה מה לעשות טרם התערבות הורמונלית.
מצבך מחייב הכנת הגוף לפני כניסה להריון, על ידי מתן תוספי תזונה/ צמחי מרפא ו/או הומיאופתיה לאזן את המערכת ההורמונלית ולשפר את רמת האנרגיה ואיכות שיערות ראשך.
במידה ואת עדיין בוחרת בטיפול ההורמונאלי, עליך לקבל הנחיות מורחבות ומדוייקות לתמיכה טבעית בגופך ונפשך תוך כדי התהליך.
ציסטות יכולות להיעלם תוך כדי השינויים ההורמונאליים.
צרי עם מי מאיתנו הנטורופתים קשר על מנת לסייע לך במצבך.
בריאות שלמה ובהצלחה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבחילות וצבירת נוזלים בתחילת הריוןקיט26/01/2010שלום רב,
אני בת 37, בתחילת הריון שני, שבוע 7, עם בחילות קשות מאד במהלך כל היום במיוחד בשעות אחה"צ והערב. בנוסף, יש לי תופעה של צבירת נוזלים, אין לי בכלל" בטן" אבל המכנסיים מתפוצצים עליי. אני סובלת מאד הן פיזית והן נפשית, ולא זוכרת תופעה דומה בהריון הקודם. מה ניתן לעשות?
אני אוכלת כמה ארוחות קטנות ביום, ללא דברי חלב, ללא מתוקים, שותה הרבה מים ומרגישה פשוט "מנופחת". אגב, אני שמה לב שעל אף שלא שיניתי את התזונה שלי אני עושה במשך היום הרבה פחות פיפי.
אודה לכם אם תפנו אותי לכל מה שיוכל לעזור מבחינת הבחילות והנפיחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבחילות בהריון
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/01/2010קיט שלום רב,
לגבי הבחילות, נסי ליטול ג'ינג'ר / זנגביל אך יש להשתמש בו בזהירות ולא ליטול יותר מגרם אחד ליום במהלך ההריון. לתוצאות טובות מומלץ השימוש בו בחליטות תה או בקפסולות.
מעבר לכך את יכולה לנסות ויטמין B6 .
תופעה של צבירת נוזלים עשויה להיגרם עקב עודף שתייה או אכילת מזונות שונים או עקב סיבות אחרות. מעבר לכך, התופעה של צבירת נוזלים בהריון מוכרת. ממליצה לך לגשת לאבחון נטורופתי לקבלת עזרה המתאימה לך.
לבריאות,
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוזלים באזנייםאורלי26/01/2010הי,
באיזו דרך אלטרנטיבית ניתן לטפל בנוזלים באזניים?
תודה
אורלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנוזלים באוזניים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D26/01/2010אורלי שלום רב,
ראשית הייתי מחפשת את הגורם לנוזלים באוזניים. הגישה הנטורופתית טוענת כי לרוב הסיבה היא מזונות מעוררי ליחה. מעבר לכך אבקת פרוביוטיקה (תוסף תזונה) עשויה לעזור בנוסף למי מלח אשר מרססים אותם לכל נחיר.
לבריאות,
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקשת ייעוץ לקנית לחםאמא25/01/2010שלום לכם,
בעבר הייתי בדיאטת קנדידה ברמה בינונית.מודעת מאוד למזונות השונים
כבר כמה זמן אני לא בדיאטה אך שומרת לסירוגין ולרוב שומרת על הסוגים
או הכמות
מבקשת לשאול איזה סוג (שם) של לחם שיפון בסופר הרגיל הוא מתקרב או יכול
להחליף את לחם מארק או אדמה (שיפון דחוס)
מבקשת להחליף את סוג הלחם.
ניגשתי לסופר אז מה באמת מתאים שיפון עם מח מלא חיטה טרום נבוטה או נבוטה
קראתי שעם חיטה זה לא טוב נבוטה או טרום נבוטה אין לי מושג.
האם אפשר לבקש את עזרתכם.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלחם מומלץ
01/02/2010שלום רב,
לחם שיפון בעל 100% שיפון בד"כ מתאים ועושה את העבודה. ניתן למצוא בסופר מרקט של חברות שונות. טוב למצוא לחם מחמצת (ללא שמרים) גם הוא יעיל מאוד לבריאותנו.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידהבר25/01/2010לבני אובחנה פטרית קנדידה בגרון והוא סובל מליחה מרובה. טופל בקלורקס במשך כחודש ועדיין הליחה קיימת והלשון לבנה. האם יש מקום להמשיך בקלורקס או לעבור לטיפול אחר .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה
31/01/2010בר שלום רב,
ראשית, יש לבדוק האם בכלל מדובר בקנדידה או פשוט ליחה הנגרמת כתוצאה מחולשה במערכת העיכול. ברפואה הסינית לשון כמו זו שתיארת מעידה על מערכת העיכול אך לא בהכרח על קנדידה. במידה ואכן מדוהר בקנדידה, יש להמשיך עם הקולורקס (עד לסה"כ חודשיים) אך במקביל גם להיעזר בתכשיר פרוביוטי. במצב שכזה יש לתת כמוסה אחת- שלוש פעמים ביום
או באבקה- כפית מדידה X 3 ביום.
בנוסף, יש לשפר את התזונה ולהימנע ממזונות המכילים שמרים ולהמעיט בסוכרים מעובדים ומזוקקים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתסמונת קליינפלטרמיכלי21/01/2010שלום בני הופנה לבדיקות עקב תפקוד מיני ירוד. בבדיקות שנעשו לו התגלתה תסמונת קליינפלטר.
לאחר שהתגלתה תסמונת זו הוא נמצא יותר בחרדות. התחיל בטיפול של זריקת טסטוסטרון אחת ל-28 יום לראות איך הגוף יגיבי. בינתיים אין שום שיפור אבל זה עדיין מוקדם לחוות דעה.
שאלתי אם יש משהו ברפואה האלטרטיבית שיכולה לעזור לו לחיזוק האון הגברי על מנת שיוכל לנהל לפחות חיים נורמלים. ושזה לא יזיק עם שילוב הטסטוסטרון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתפקוד מיני תקין ומאוזן
21/01/2010מיכלי שלום רב,
התשובה היא שכן בהחלט!
לרפואה הטבעית יש המון מה להציע בתחום מכיוון שבטיפול הטבעי עובדים על איזון כללי ולא רק נקודתית להעאת הטסטוסטרון.
לכן מומלץ לגשת לאבחון מקיף בו יוכל הנטורופת לבנות פרוטוקול טיפול ייחודי לבנך.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוש בכורכום ברדבי19/01/2010שלום,
קראתי מאמר שדיבר בשבחו של צמח הכורכום, אחד השימושים שנעשים עם הכורכום הוא ערבוב מעט כורכום ומים ומריחה על הגוף, במידה ומיושם בדרך קבע תראה דלילות בצמיחת שיער.
שאלתי היא, האם זה נכון?? ודבר נוסף האם הדבר מותר לשימוש בתינוקות? (4 חודשים). אני שואלת כי בכתבה היה כתוב כי נהוג לעשות זאת בהודו לתינוקות באופן קבוע.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכורכום
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/01/2010שולה שלום רב,
כורכום נחשב כנוגד חימצון חזק אך אני לא מכירה את השפעתו על השיער.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם ניתן לשימוש על ילדים?
דבי19/01/2010האם בשימוש עלול להזיק?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכורכום
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D19/01/2010שולה שלום רב,
לא הייתי ממליצה להשתמש בו לילד בן 4 חודשים בשימוש חיצוני. בשכיחות נמוכה יכול לגרום לתגובה אלרגית או דלקת בעור. כלומר הסיכוי קיים. אם בכל זאת את מחליטה לעשות שימוש חיצוני בו לילדך כדאי שימנע לחשיפה מוגזמת לשמש.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
