מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פולן דבוריםתמי09/08/2009
שלום,
אני אחרי הפסקת הריון בשבוע מתקדם (לידה שקטה).
נפגשתי עם נטורפתית- מטרת הפגישה ניקוי הגוף והכנתו להריון הבא.
היא הציעה לי לקחת פולן דבורים.
הטעם של פולן דבורים רע לטעמי האם אפשר לערבב את פולן הדבורים עם חלב ולשתות?
האם חייבים ללעוס את פולן הדבורים?
האם החלב מונע ספיגת החלב לגוף?
בנוסף האם אסור לצרוך את פולן הדבורים בהריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פולן דבורים
13/08/2009תמי שלום רב,
ראשית, מדוע אינך שואלת את הנטורופתית אליה הלכת?
שנית, ניתן לרכוש פולן דבורים בכמוסות/ קפסולות. הן מוצר מצויין המכיל הרבה מאוד מאבות המזון החיוניים לנו.
פולן דבורים בטוח לשימוש בזמן הריון ובייחוד אם הוא נלקח עוד טרם ההריון.
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעלים ללא צוםסו אלן09/08/2009שלום רב לכולם.
אני מעוניינת לבצע ניקוי רעלים לגוף, אך לא כזה הכולל צום ממושך. האם יש שיטה כלשהיא (אולי כזו הכוללת שתיית חליטת תה כזו או אחרת או משהו אחר באותו סגנון) שעשוי לעזור לי להתנקות?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי רעלים
09/08/2009שלום רב,
ניקוי רעלים דורש בין היתר "ויתורים" באוכל. אין תרופת פלאים שתנקה את גופך ובמקביל תמשיכי לאכול ממתקים, עוגות ואלכוהול...(זו רק דוגמה)
ישנם תוספי תזונה, צמחי מרפא ואף חליטות צמחים המסייעות בתהליך ניקוי מערכתי, אך על מנת שאלה תהינה יעילות, תזונה נכונה חייבת להתלוות להן.
בכל זאת, אם חפתה נפשך בניקוי הגוף. אמליץ על מספר נקודות חיוניות (גם ללא ניקוי מסיבי).
1. שתי מים! ליטר אחד של מים, לכל 23 ק"ג גוף, ליום
2. הפרידי בין פחמימות לבין חלבונים מן החי
3. הכניסי ירקות לכל ארוחה
4. המנעי ממתקים, מזון מטוגן, עוגות
5. השתדלי לא לאכול אחרי 20:00 ולפחות שעתיים לפני השינה
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהג'נסינג קוריאנישירלי08/08/2009שלום רב,
רציתי בבקשה לשאול לגבי כמוסות של צמח המרפא ג'ינסינג קוריאני.
במידה ולוקחים אותו בבוקר, האם הוא עלול לגרום בלילה להפרעות שינה?
אני בת 28 . כל בדיקות הדם תקינות, אבל מרגישה עייפות וחולשה גדולות בגלל שינה לא איכותית ולא רציפה(אני מתעוררת בלי סיבה ולוקח לי זמן להרדם)
אני לוקחת מולטיויטמין ומולטימינרל, אומגה 3, קיו 10 וגם כן קלמרבין בשביל השינה.
למרות זאת, המצב לא כ"כ השתפר(למרות שאני לא בדיכאון) ונראה לי שהגוף שלי גם נחלש בגלל שכבר כמה שנים לא ישנתי לילה אחד רצוף.
האם הג'נסינג הקוריאני יכול לעזור במצב שלי לערנות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרג'ינסנג קוריאני
09/08/2009שירלי שלום רב,
ג'ינסנג קוריאני אינו מתאים לכל אחד. מדובר בצמח מעורר, אך גם "חם" אנרגטית. מה שזה אומר הוא שאדם שמערכתו "חמה" עלול לסבול מתופעות חום והזעה. לעומת זאת, הוא מתאים בעיקר (לא רק) לגברים ומשפיע על אנרגיה, אך גם על האונות. אינני ממליץ ליטול אותו ללא היוועצות עם מטפל מוסמך. נראה כי מומלץ להבדק ולקבוע את סיבת חוסר השינה שלך. ברגע ששנתך תתאזן, גם האנרגיה תחזור.
את ה- Q10 אין ליטול בערב, אלא רק בבוקר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיזוק מע' החיסוןאמא ל 206/08/2009שלום רב, פורום נפלא!
רציתי לדעת, ברצוני לחזק את מע' החיסון של שני ילדי בן 2.5 ובת 4.5 שנים
בני אוכל מצויין המון ירקות ופירות
ובתי ממש הפוך , מה גם שיש לה אלרגיות קלות לכל מיני דברים(גרוד אדמומיות קלה)
כייצד אני יכולה לחזקם? בעזרת פורמולות, תזונה, תוספים
בברכה
אם שמודאגת מהחורף הקרב...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחיזוק מע' החיסון
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D06/08/2009
בוקר טוב לך,
ראשית בואי נסכם כי התזונה חשובה ולכן כדאי ששניהם ירבו בירקות, לגבי פירות לא להגזים. במיוחד פירות הקיץ, הם בד"כ מאד מתוקים, וסוכר לא בדיוק מחזק את מע' החיסונית שלנו. חשוב שיאכלו דגנים מלאים ואוכל ויטלי ולא מעובד ותעשייתי. לגבי ביתך, יש לבצע בירור ולהבין מדוע היא סובלת מאלרגיות ורק אז להתאים טיפול. אולי התזונה שלה נכון להיום לא מתאימה לה? אולי המדובר בתהליך עיכולי לקוי אשר גורם לה להיות אלרגית או לפתח רגישות למזונות?
לכן אני ממליצה כי במידה והינך מעוניינת לחזקם כדאי לבצע זאת תחת אבחון נטורופתי מסודר ולא בשיטת עשה זאת במו ידייך.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ומומחית בטיפולים טבעיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיזוק המערכת החיסונית
יובל10/08/2009שלום
אנא התקשרי 0522535547 המלצתי לך נמחקה משום מה
יאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגינקו וג'נסינגשירלי06/08/2009שלום,
האם צימחי המרפא גינקו בילובה וג'נסינג אמריקאי יכולים לגרום לנדודי שינה או דופק מואץ שגורם לקשיי הרדמות? הכוונה אם לוקחים אותם בבוקר
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתשובה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D06/08/2009יעל בוקר טוב
זה תלוי כמובן במינון שנוטלים ובאיכות הצמח. ג'ינקו באופן עקרוני יכול לגרום לדופק מואץ אך זה די נדיר שזה קורה במינון המקובל. לגבי ג'ינסנג אמריקאי - הוא העדין מבין הג'ינסנגים. יחד עם זאת אם המינון הוא מוגזם הוא בהחלט יכול לגרום לתופעות הלוואי שציינת גם אם נוטלים רק בבוקר. השאלה מדוע את נוטלת אותם? והאם על דעת עצמך? למשל, אין סיבה אמיתית לשימוש בג'ינסג האמריקאי, הוא הכי יקר ולא ולא בהכרח הכי יעיל מבין הג'ינסנגים האחרים. כיום השימוש בו הוא בעיקר אצל נשים בגיל המעבר על מנת להתמודד עם אותם התופעות שחלק מהנשים חוות.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ומומחית בטיפולים טבעיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיערשואלת03/08/2009שלום, אני בת 25 רווקה, יש לי נשירת שיער חמורה, עשיתי את כל הבדיקות דם/הורמונים ... הכל תקין (הרופא אמר שזו בעייה גנטית).
3 שנים משתמשת במינוקסי, ניסתי גם רוטס, ברזל, אבץ וכל מיני כדורים וויטמינים, כלום לא עזר.
יש הדללות שיער הניראת לעין במפרצים וחלק עליון קדמי של הראש ממש רציניי.
האם טיפול חליטת צמחים יוכל להצמיח שיער באיזורים הדלילים וכמובן לעצור את הנשירה הקיימת?
1)) קראתי על, דקל ננסי איך חולטים אותו כמה כמות והאם חולטים אותו לבד או אפשר עם סרפד ורוזמרין מה תוצאה יותר ניראת?
2)) ואם דקל הננסי לא מזיק לבחורה רווקה מבחינות אחרות?
אודה על עזרתכם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנשירת שיער
04/08/2009שלום רב,
על פי דבריך, מומלץ להבדק באופן מקיף על ידי נטורופת. בדיקות דם לא תמיד מעידות על כלל הבעיה ופעמים רבות, תוצאה אשר נמצאת בסוגריים לאו דווקא מעידה על תקינותה. אני ממליץ בדיקה חדשה, בה גם יבדקו בלוטת המגן, לרבות מדדי- T3 ו- T4 וכן מצב תפקודי כליות וכבד.
דקל ננסי אינו מומלץ ללא בדיקת התאמה, בשל השפעתו על רמות טוסטסטרון. ניתן להשתמש בתרחיצים המכילים רוזמרין.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספים לפני ניתוחמיכל02/08/2009שלום,
אני אמורה עוד כחצי שנה לעבור ניתוח לתיקון רפלוקס בהרדמה מלאה
רציתי בבקשה לברר: כמה זמן לפני הניתוח יש להפסיק עם צימחי מרפא?
כמה זמן עם אומגה 3?
והאם ניתן ולהמשיך לקחת 5HTP וגאבה לפני הניתוח ולא להפסיק?
אני לוקחת בשביל הפרעת שינה באופן קבוע, וגם קצת בשביל שיפור מצב הרוח.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבנוסף, שכחתי לשאול
שירלי07/08/2009האם כדאי להפסיק לגמרי עם קפאין כמה שבועות לפני ניתוח, או שאין לזה משמעות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוות דעת על מרפאת "טבע הריפוי"עומר02/08/2009שלום רב. אני מתעניין בחוות דעת של מישהו שטופל במרפאת "טבע הריפוי". האם הם מקצועיים, נעימים וכו'. כל דעה עליהם תתקבל בברכה.
תודה,עומר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלילך נהרי היא אחת הטובות בארץ
סיגל חכמון10/09/2015גם אני חיפשתי רבות אחרי נטורופת מקצועי ואמין ועד היום אני מברכת את לימור פפר החברה שלי שהמליצה לי על לילך נהרי מטבע הריפוי. היא מטפלת ברמה אחרת. הצליחה לרפא אותי מגסטריטיס ש3 רופאים ו 4 סוגי תרופות שונים לא הצליחו. כל מי שאני מכירה אני ממליצה עליה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידהטלי01/08/2009אני כבר שנתיים סובלת מהפרשה לבנה מהנרתיק היא אובחנה מספר פעמים כקנדידה קיבלתי טיפול עי נרות שטיפות ופלוקנול -הפלוקונול גרם לי לתגובה אלרגית כתמים סגולים בכל הגוף ושלפוחיות בנרתיק מה שגרם לי לחתכים באזור בתגובה אושפזתי במיון וקיבלתי סטרואידים דרך הוריד וגם במשחה
תופעת הקנדידה לא נעלמה אחרי כל הסבל הזה ואני די אובדת עצות אשמח אם אוכל להתחיל טיפול מידיי בתופעה הזו ע"י רפואה משלימה ,ואם אוכל לקבל איזשהי המלצה לטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה וטיפול נטורופתי וטבעי
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D02/08/2009טלי שלום רב,
לפני זמן מה התפרסמה כתבה שלי בנושא קנדידה באתר beok.
1. בכל מקרה הטיפול הטבעי כולל תזונה אנטי פטרייתית וללא שמרים. לכן, בשלב ראשון מומלץ להוציא מהתפריט סוכרים פשוטים, לחם שמרים, שמרים, בירה, אלכוהול ומזונות המכילים שאריות עובש (כל אלו מזינים את הקנדידה). (טיפ: מס' שיני שום ביום עשויים מאד לעזור, כי לשום יש תכונות אנטי פטרייתיות).
2. שימוש בצמחי מרפא ותוספי תזונה. בטיפול הטבעי נגד קנדידה יש שימוש בצמחי מרפא ותוספי תזונה התומכים במערכת העיכול ויעילים בטיפול בבעיות הקשורות במערכת העיכול. נטורופת המתמחה בצמחי מרפא יוכל להרכיב פורמולת צמחי מרפא ייעודית למטופל הכוללת פעולה אנטי פטרייתית ופגיעה ישירה בקנדידה. לצורך כך נעשה שימוש בצמחים אנטי פטרייתיים, צמחים מחטאים וכן צמחים המגבירים את תפקודה של מערכת העיכול.
בנוסף לכך, על סמך האבחון האישי תכלול הפורמולה גם טיפול ספציפי בסימפטומים הנלווים לזיהום הפטרייתי, כגון צמחים לטיפול בתופעת כאבי הבטן והגזים שכה נפוצה. (טיפ: שתייה של מרתח מהצמח "גדילן מצוי". במקרים של טיפולים אנטי פטרייתיים מצטברים חומרים מזיקים בכבד. החומר הנקרא סילימרין, המצוי בצמח הגדילן המצוי, מגן על הכבד ומסייע בהחלמתו).
3. תזונה נכונה. חיזוק מערכת החיסון באמצעות תזונה ויטאלית, תוספי תזונה וצמחי מרפא שונים.
4. ניקוי מעיים. ביצוע תוכנית מיוחדת לניקוי המעיים המתאימה לבעיית קנדידה.
ההמלצות הנ"ל מסכמות דרכי טיפול טבעי כלליות. מומלץ לבצע אבחון אירדולוגי (לפי קשתית העין) ובהתאם לממצאים להמשיך עם ייעוץ נטורופתי אשר אינו מסתפק רק בטיפול בסימפטומים, אלא מתמקד בשורש הבעיה. הדבר יבטיח מניעת חזרה של קנדידה לפעולה. ההתמדה בטיפול מובילה לשיפור ניכר באיכות החיים.
במידה ותרצי טיפול אישי אשמח לסייע לך.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה בנושא אומגה 3רונית31/07/2009אני לוקחת כדורים נגד דכאון
וקמדין נגד קרישיות יתר
האם אוכל לקחת אומגה 3 ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D31/07/2009רונית שלום רב,
זה בדיוק הסיבה מדוע אין ליטול לבד תוספים אלא רק לאחר ייעוץ מקצועי.
צריך לדעת מהו מינון הקומדין שהינך נוטלת, מהם תפקודי הקרישה אצלך, באיזה תרופות נוגדות דיכאון את משתמשת וכן הלאה. לכן יש לעשות אבחון מעמיק. לא הייתי נוטלת לבד אומגה 3 במצבך.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן קוקוסיהודה30/07/2009שלום
מה דעתך על שמן קוקוס כממריץ לחילוף חומרים והרזיה?
מה הכמות המומלצת ללקיחה ,ומתי שעות היום??
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקוקוס
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D30/07/2009יהודה שלום רב
א. אין מחקרים ולא ידוע על עבודות שנעשו בו כגורם להרזיה. אף אחד לא הוכיח כי הוא גורם לזירוז חילוף החומרים בגוף. מעבר לכך הוא נחשב כשמן רווי אז אם חשקה נפשך כף אחת ליום תספיק בהחלט.
ב. שמן הקוקוס מתאים יותר לשיער ולעור יבש. זהו שמן שגם מתקשה כאשר הטמפרטורות קצת יותר קרות. אין הגבלת זמן לכמה זמן להשאיר על הפנים.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית בטיפולים טבעיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסובין להקלת עצירותלי26/07/2009איזה סוג סובין יעיל יותר למניעת עצירות - סובין שיבולת שועל או סובין חיטה?
מה ההבדל בין אלה מבחינת סיבים מסיסים וסיבים שאינם מסיסים?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסובין להקלת עצירות
29/07/2009לי שלום רב,
טיב/ חיוניות הסובין תלויה במי שאוכל אותה. כל אחד מאיתנו מגיב אחרת למיני המזון. לכן יהיו אלה אשר סובין החיטה יהיה להם טוב יותר וכך גם ההיפך לאחרים.
סיבים מסיסים מסייעים לנו לשמור על בריאות כלי הדם, הפחתת כולסטרול/ איזונו והפחתת שומנים בדם. לאותם סיבים מסיסים גם כמות יפה של ויטמינים מקבוצת B ולהם תפקידים רבים וחיוניים לגופנו.
הסיבים הבלתי מסיסים יעילים גם הם- אך עיקר עבודתם בהנעת מערכת העיכול ועיכוב ספיגת סוכרים מיותרים.
לכן, מומלץ בד"כ לשלב בין סיבים מסיסים ובין בלתי מסיסים.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפדים לניקוי רעליםשירלי25/07/2009שלום,
רכשתי לאחרונה פדים לניקוי רעלים, ששמים אותם כל הלילה מודבקים לכפות הרגליים.
בבקרים כשקמתי הפדים יצאו ממש שחורים ועם נוזל שחור, והמוכרת בחנות טבע אמרה שזה אומר שיש לי הצטברות רעלים מאוד גדולה.
האמת שזה באמת יכול להיות הגיוני, כי כבר שנים לוקחת הרבה תרופות לאסטמה, אלרגיה, ותרופות נוגדות חומצה במינון גבוה לרפלוקס, וכנראה שגם מכל מה שסובב אותנו כיום.
מה שרציתי לברר זה: האם הפדים לכפות הרגליים האלה באמת עוזרים בניקוי רעלים מהגוף וכל הנוזל השחור או החום שיוצא הוא רעלים?
אני פשוט שוקלת האם לקנות מכשיר שעושה את אותה פעולה. מדובר באמבט ספא לרגליים, שגורם ליצירת יונים שליליים ועוד כמה דברים, וזה אמור לעשות את אותה פעולה, ואז זה הרבה יותר משתלם, כי המכשיר נשאר, ואת הפדים צריך כל הזמן לחדש.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי רעלים
29/07/2009יעל שלום רב,
יופי של שאלה.
הפדים, בהנחה שאנו מדברים על אותו מוצר, אכן מסייעים בספיחת רעלים מן הגוף דרך כפות הרגליים. אבל, לא ניתן להגיע לניקוי מלא רק בדרך זו, אלא יש גם לשנות תזונה וליטול תוספי תזונה או צמחי מרפא המסייעים בניקוי רב מערכתי.
בדבר האמבט- זהו פתרון יעיל, אך אינני יודע אם מדובר באותו האפקט.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנוזל שיוצא מרגלייך הוא לא שחור...
בובית29/08/2009בטח אמרו לך ללבוש עם זה גרביים שזה יישאר טוב במקום...
זה גורם לזיעה ואדים בכף הרגל שבמגע עם הגרגירים שבתוך הפד נראה כמו נוזלים שחורים...
לא יוצא לך שחור מכף הרגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגזים ותה שומרשלי25/07/2009שלום,
סובלת לא מעט מגזים במערכת העיכול. כבר הסרתי מהתפריט את כל המזונות "הקלאסיים" הגורמים לגזים, אך הבעיה עדיין קיימת.
האם יש סיכון כלשהו בשתייה של 2 כוסות תה שומר ביום?
האם יש לכם המלצות נוספות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגזים ותה שומר
29/07/2009גל שלום רב,
אין מניעה ו/או סיכון בשתיית תה השומר.
מומלץ לנסות ולהפריד בין פחמימות לבין חלבונים מן החי.
מומלץ להפסיק לשתות בזמן ו/או מיד אחרי האוכל.
לכל מידע נוסף, מומלץ להיוועץ עם מטפל מוסמך
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע שפתייםרן23/07/2009שלום
אני בן 20 ורוב צבע השפה העליונה וטיפה בתחתונה הוא מאין אפור מוזר כזה והשאר ורדרד וזה נותן מראה לא מחמיא כ"כ ואני חושב שזה די הרבה זמן ככה רק עכשיו ממש שמתי לב לזה וזה מפריע לי.
רציתי לדעת ממה מושפע צבע השפתיים הטבעי והאם יש פתרון בעולם הנטרופתיה לבעייתי (שכל השפתיים יהיו בצבע אחיד-ורדרד).
יש לציין שעשיתי בדיקת דם ויצא בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרצבע שפתיים
29/07/2009רן שלום רב,
האם אתה מעשן או נמצא בסביבת מעשנים?
מצב זה מעיד על משהו המגיע מהריאות.
השפתיים נשלטות על ידי הטחול והקיבה. באם אחד מאיברים אלו אינו מאוזן, השפתיים עלולות לעבור שינויי. שינוי בלחות, בצבע ובתחושה יכולים להיווצר.
באם אתה חשוף לסיגריות מומלץ להפסיק מיד. לשתות הרבה מים ביום באופן קבוע.
תעדכן אותנו במתרחש
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשיפה לסיגריות
רן29/07/2009אני לא מעשן אך מדי פעם ממש לפעמים יוצא לי להיות בסביבת מעשנים אבל גם זה לכמה ד'ק כך שאני לא חושב שזו הסיבה.
איך אני יכול לדעת אם יש לי בעיה בטחול ו\או בקיבה? אני לא מרגיש איזה שהוא כאב או משהוא שיכול להצביע על זה חוץ מצבע שפתיים אפרורי\לבן מוזר.
אתה חושב שיכולים להיות עוד גורמים?
תודה רבה לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצבע השפתיים
29/07/2009רן שוב שלום,
בד"כ אראה כי לתזונה השפעה על בריאותנו, כך גם על גוון עורנו ושפתינו. מומלץ לעבור אבחון מקיף אצל נטורופת אשר יוכל להתאים לך את התזונה ואורך החיים הנכון לך. סביר להניח כי גוון השפתיים יחזור לתיקנו. באם זה לא עובד, מומלץ להבדק על ידי רופא עור ולראות כי לא מדובר בבעיה.
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם קמצנים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
