מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אילו מזונות מפחיתים נפיחויותגלי03/11/2009
שלום רב
אני כל הזמן מריגשה נפוחה ולא משנה מה אני אוכלת
אני מאד משתדלת לאכול כל כמה שעות ואני מאד מקפידה על הגזרה
אשמח לדעת אילו מזונות אני יכולה לאכול שיפחיתו את התחושה הנוראית הזאת שלי בסוף הערב
תודה
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזונות המפחיתים נפיחות
08/11/2009שירה שלום רב.
תרשי לי לענות אלו מזונות כן גורמים לנפיחות- המנעי מהם ותרגישי טוב יותר: מוצרי חלב פרה (ניתן לעבור לחלב עיזים), מזון מטוגן, מתוקים (כולל עוגות שמרים, במבה, בסלי...), שימוש מוגבר בסוכר. והדבר הפוגע ביותר בגוף וגורם לנפיחות- חוסר שתיית מים!
המנעי ממזונות אלו, תרבי בשתיית מים ותרגישי טוב יותר.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3 MOODאורי02/11/2009שלום,
הבנתי שזו אומגה 3 מיוחדת לדיכאון ולמצב רוח ירוד...
האם מותר ליטול אותה בהנקה?
אני כרגע לוקחת א ת האומגה 9 חודשים.מה שלקחתי כל ההריון..
ושאלה נוספת..
האם מותר בהנקה להשתמש בצמח ווליראן? (נמצא בתוך טינקטורה במינון של 25%)
תודה רבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3 בעת ההריון
08/11/2009אורי שלום רב,
אומגה 3 לחודשי ההריון אמור לעשות עבודה דומה לזו של ה- MOOD אין צורך ליטול גם אותו. פשוט להגביר את האומגה 9 חודשים לפעמיים ביום.
אין ליטול ולריאן בעת ההריון, אלא באישור רופא הנשים.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדיכאון כרוניאני30/10/2009שלום אני בן 22
אני סובל כבר שנים מדיכאון (עוד מכתה י´). עד היום כבר שנתיים טופלתי בכל התרופות האנטידיכאוניות כולל שילובים למיניהם.
כמו כן אני סובל מחוסר אנרגיה, כאבים לפעמים, חוסר חשק מיני וחוסר זקפה וגם אני מרגיש שאני חי במן ערפל כאילו אני רואה את העולם דרך ערפל ולא מצליח "להרגיש" את החיים אבל ברור לי שהכל זה תוצר של הדיכאון
גילתי שהבעיה אצלי היא מחסור בנוראדרנלין וזה הסיבה שתרופות פסיכיאטריות שמעכבות ספיגה חוזרת של נוראדרנלין (לדוגמא כמו אדרונקס) שאמורות להעלות את רמת הנוראדרנלין לא רק שלא מעוררות אותי ולא עוזרות (ואצל כל אחד אחר הן מעוררות) אלא שהתרופות האלה עושות אותי עוד יותר עייף ומותש לגמרי ומדוכא עוד יותר.
אז קראתי "קצת" באינטרנט והבנתי ש..ל-טירוזין הוא חומר מוצא שאחר כך הופך לנוראדרנלין במוח ובאמת ניסתי את זה ולקחתי את הטבליה הראשונה ואחרי שעה כבר היה לי המון מרץ וזה ממש אמיתי לא פסיכולוגי\פלצבו כי ברור אחרי כל התרופות שלא עשו כלום אני יודע לדעת אם זה אמיתי או לא.. בקיצור אחרי כמה שעות כבר השתפר לי המצב רוח, ישנתי פתאום בלילה שאחרי זה 8 שעות רצוף דבר שכבר שנים לא קרה ואפילו הרגשתי חשק מיני והיה לי חלום על סקס (גם דבר שלא היה לי מגיל 15) והייתי בטוח שמצאתי את התרופה עבורי אבל לצערי אחרי 3 ימים זה הפסיק לעבוד והעלאתי את המינון והמשכתי מספר שבועות אבל זה כבר לא עבד...
האם תוכלו להציע לי דרך שבה אפשר להעלות את רמת הנוראדרנלין? ולמה באמת זה הפסיק לעבוד??? עד שסוף סוף הרגשתי שאני בדרך הנכונה...כל הזמן אני רק מוציא המון כסף על פסיכיאטרים ותרופות ורק סובל ואני תמיד מרגיש שזה לא זה אבל עם הל-טירוזין זה היה בידיוק זה רק שזה הפסיק לעבוד.
אולי יש עוד משהו שאפשר לשלב שזה ימשיך לעבוד? (ובבקשה רק אם אפשר לציין סיבה אם אתם ממליצים לי משהו)
תודה רבה רבה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדכאון כרוני
02/11/2009שלום רב,
מדובר באמת במצב מורכב. החומצה האמינית שבחרת באמת יעילה מאוד. אבל מה שחווית זו "עצירת השפעה" בעקבות רעלנים ופסולת במערכות הכבד והלימפה- תוצר של תרופות כימיות שונות במשך שנים.
על מנת שהתירוזין יוכל להשפיע עליך לטובה, שוב, עליך לעבור תהליך ניקוי רעלים (דטוקסיפיקציה) תחת פיקוח של נטורופת מוסמך ולאחריו תוכל לשוב ליטול את התירוזין. בנוסף אני ממליץ לבדוק את תוסף התזונה- NAC (נ-אציטיל-ציסטאין) וכן 5HTP היכולים גם הם לשפר את מצבך.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם דיכאון כרוני
נוגה שלו02/11/2009כדאי לך לנסות לעשות היכרות עם ד"ר חנן גולדמן. אני יודעת שאסור פרסומת - אבל זו לא פרסומת זה ידע שיכול לעזור לך. הוא פסיכיאטר קונבנציונלי בהכשרתו בבית הספר לרפואה, וגם פסיכוטרפיסט אנתרופוסוף. יש לו גישה הוליסטית - הוא לא שולל תרופות קונבנציונליות אבל המרחב שלו גדול. הוא גם לא יקרן מטורף, הוא מקבל בקיבוץ החורשים שזה ליד ראש העין, והוא משתמש גם בשיטת לחיצות שאיני זוכרת את שמה, אבל תבדוק באינטרנט. ושיהיה לך בהצלחה ותאמין שהוא יעזור לך אז הוא יעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר ברזלמיכל30/10/2009שלום רואי
הנני בת 26 , שוקלת 52 קילו , 170 גובה. לאחר בדיקות דם התברר חוסר ברזל שנראה חמור- 33 כאשר טווח הנורמה המצויין הוא 60 - 180 לצערי לא נבדקו רמות פריטין וטרנספרין.
רמת ההמוגלובין 11.6 שהערך הנמוך המומלץ הוא 11.7.
B12 הוא 338 שהטווח הוא 211- 911
אני נוהגת לאכול בשר מקסימום פעם בשבוע, אך חוץ מזה התזונה שלי די מאוזנת.
חשדתי בחוסר עקב הרגשת עייפות קלה, בילבול ובעיות זיכרון קלות. לא סובלת מקור באופן משמעותי או חיוורון.
רכשתי את הברזל העדין של סולגאר 25 מ"ג.
שאלתי הא כמה ליטול ביום במצבי? האם על קיבה ריקה? בתוספת מזון חומצי? ויטמין C? או על קיבה מלאה?מה לגבי ה B12? לקחת תוסף מתחת ללשון? לשלב עם B קומפקס?
בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחוסר ברזל
02/11/2009מיכל שלום רב,
את הברזל יש ליטול פעמיים ביום, לפני האוכל, הרחק ממוצרי חלב. ככלל, אני ממליץ להמנע ממוצרי חלב פרה, אשר מפריעים לספיגה של ברזל.
B12 יש ליטול פעם ביום בטבלית למציצה תת לשוני 1000 מק"ג
שימי לב. במידה ותוך חודשיים אין שיפור ברמות אלו, עליך לבצע בדיקות לדימומים במערכת העיכול.
היי שקטה, סביר שמדובר רק בחוסרים אלו.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשב נבט חיטה ופוריותיעל29/10/2009בת 33, בטיפולי פוריות (בעיית זרע).
רציתי לשאול אם עשב נבט חיטה עלול להזיק לפוריות?
התחלתי לקחת לאחר נשירת שיער מאסיבית. אני נמצאת בטיפולי פוריות ורציתי לוודא שזה לא פוגע.
אני לוקחת מדי בוקר מנה מוקפאת שאני מפשירה של עשב נבט חיטה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעשב חיטה ופוריות
02/11/2009יעל שלום רב,
עשב חיטה בריא ובטוח לחלוטין. אין שום סכנה בפוריות ולא בעת ההריון.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמדוע סוכרים גורמים להיפראקטיביות?טלי27/10/2009ניסויים הוכיחו שילדים שאוכלים סוכרים נוטים עלולים לפתח התנהגות היפר אקטיבית. מדוע?
הגישה הקיימת גרסה שהסוכרים עצמם הם שגורמים לכך. העובדות מוכיחות אחרת. תרופות מעוררות כמו אדרנלין וקורטיזון מעלים את רמת הסוכר בדם אך הם לא גורמים להתנהגות היפר אקטיבית!
העובדות מצביעות על כך שדווקא רמת סוכר נמוכה בדם מאופיינת בעצבנות וקשיי ריכוז, כלומר בתופעות המאפיינות היפראקטיביות.
סמים מדכאים (שמפחיתים את עוצמת הפעילות הרגשית) כמו אלכוהול והרואין גורמים לתופעות זהות לאלו של הפרעת קשב, ריכוז והיפר אקטיביות ואוטיזם. (ברמות עוצמה שונות). היפר אקטיביות, הכרוכה ברמת פעלתנות גבוהה, נגרמת דווקא מרמת פעילות רגשית נמוכה. לכן, תרופות מעוררות, שמעלות את רמת הפעילות הרגשית מסייעות להיפראקטיביים.
אכילת סוכרים גורמת להגברת הפרשת האינסולין. פעולת האינסולין מנוגדת לזו של האדרנלין. בעוד האינסולין גורם להעלאת רמת הסוכר בדם, האינסולין גורם לאגירת הגלוקוז בתאים כגליקוגן. אינסולין גורם לייצור טריגליצרידים. אדרנלין גורם לפירוקם. ועוד.
אדרנלין הוא כמובן הורמון מעורר שמעלה את רמת הפעילות הרגשית. אינסולין הוא הורמון שמדכא את הפעילות הרגשית (מפחית את עוצמתה). הורמון זה מפחית את עוצמת השפעתו של אדרנלין והוא בעל תופעות לוואי נפשיות וגופניות מותאמות. (ביניהן קשיי ריכוז).
השמנה קשורה בהכרח להפרשת אינסולין. בהתאמה, סמים מדכאים כמו אלכוהול גורמים להשמנה. בתקופות שבהן אנו חשים ריקנות רגשית עולה רמת התיאבון. קור שמפחית את הפעילות הרגשית מעורר גם הוא תיאבון מוגבר.
אציין שתרופות מסוימות נוגדות דיכאון ופסיכוזה (שהן תופעות רגשיות) מאופיינות בתופעות לוואי של השמנה.
אכילת הסוכרים מגבירה את הפרשת האינסולין ולכן גורמת להתנהגות היפר אקטיבית.
כפי שראינו אינסולין, הורמון מדכא, שמפחית את רמת הפעילות הרגשית, גורם להגברת הפרשה הטריגליצרידים. לכן, סמים מדכאים כמו אלכוהול שמגבירים את הפרשת האינסולין גורמים להעלאת רמת הטריגליצרידים. אנשים בעלי רמת עוררות נמוכה (שחלקם בעלי קישורים ריאליים מודעים) יהיו בעלי נטייה לפתח רמה גבוהה של טריגליצרידים. פעילות גופניות שגורמת להעלאת רמת האדרנלין תגרום להפחתת רמת האינסולין, להפחתת רמת הטריגליצרידים, ותסייע בטיפול בבעיית הריקנות הרגשית.
אתם מוזמנים לקרוא עוד באתר הספר "העוצמה הרגשית"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמדוע סוכרים גורמים להיפראקטיביות?
02/11/2009הדברים נאמרו בדיוק רב!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת כירונית במעייםאורלי26/10/2009שלום, בני בן 13.5 נמצא סובל מדלקת במעיים, אנו נמצאים בשלבי בדיקות וברורים ובנתיים נוטל פאנטזה פעמיים ביום.
בתקופה טרום התפרצות הדלקת הצואה שלו הייתה מסריחה במיוחד והוא היה נוטה להתאפק ולרוץ בדקה ה- 90 לשירותים (בד"כ בשעות אחה"צ כשיושב שקוע ומרותק למחשב ) ואז החלו היציאות להיות גם ריריות ומעט דמיות.
בנוסף הוא מרגיש חולשה וחוסר אנרגיה וסובל מכאבי רגליים בדר"כ בשעות אחה"צ או לאחר הליכה/ספורט, התופעה של כאבי הרגליים מלווה אותו מילדות ובברור רפואי לא נמצא דבר.
כמו כן נוטה לפתח דלקות גרון.
שאלתי היא איזה קשר יש בין התופעות ומהו? ואיך אפשר לעזור לו בדרך משולבת אלטרנטיבית.
יש לי מעט רקע בתחום וברור לי שעובר עליו משהו שמחייב התייחסות רחבה יותר.
אנא עזרו לנו.
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדלקת מעיים כרונית
26/10/2009אורלי שלום רב,
דלקת מעיים כרונית מוכרת ומטופלת ברפואה הטבעית בהצלחה רבה.
המצב אותו את מתארת נראה כאחד משני מצבים- קרוהן או קוליטיס. כל אחד ממצבים אלו ניתנים לטיפול יעיל, בפרט בשל גילו הצעיר.
התאפקות ללכת לשירותים באופן קבוע עלולה להוביל למחלות ותגובות בלתי רצויות מצד הגוף. בין היתר, עודף רעלנים במעיים הנספגים למחזור הדם, דימומים ואפילו טחורים.
ייתכן קשר בין ההתאפקות לבין מצבו, אך תחילה יש לברר רגישויות למזנות. יש לבדוק "צליאק" וכן בדיקות אלרגיה לחומרים ומזונות שונים.
בנוסף, אני ממליץ להגיע לאבחון מקיף אשר יוכל לתת מענה כולל למצב בנך, משולב עם הטיפול הרפואי.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידק הליקובקטר פילוריעינת24/10/2009לפני שבוע גילו לי בבדיקת דם שיש לי את החידק, רופא משפחה נתן לי שתי סוגי אנטיביוטיקה
מוקסיוויט פורטה, קארין,ועוד כדור לחומציות בקיבה
אני מאוד מודאגת ויש לי חרדות בנושא
אני אובחנתי לפני 4 שנים לאחר לידת הבת בדיכאון לאחר לידה , ומאז אני בסדר
בתקופה האחרונה כל עניין החרדות המחשבות הטורדניות חזרו ואני ממש פוחדת
לפי מה שקראתי על החידק הוא יכול להופיע גם ממצב נפשי ,סטרס וזה נראה לי שזה הגורם.
אני ממש מבקשת תשובות ? האם זה עובר עם הטיפול שקיבלתי?
האם אני צריכה לטפל בצורה אחרת מהטיפול שהרופא נתן לי?
או האם אני צריכה לעשות בדיקות יותר מקצועיות מבדיקת דם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהליקובקטר פילורי
25/10/2009עינת שלום רב,
חיידק זה מאוד נפוץ והמון אנשים מסתובבים איתו מבלי שהם בכלל יודעים על קיומו. הטיפול האנטי ביוטי שקיבלת אמור לחסל את החיידק אבל אני ממליץ לשקם את המערכת שלך על ידי הוספת פרוביוטיקה מקצועית וליטול זאת לפחות למשך 6 שבועות.
בנוסף, עליך לקבל הכוונה תזונתית מקיפה על פי האבחון הבריאותי שלך, דרך נטורופת ולבדוק מה עוד ניתן לקחת כדי לשמור על איזון הגוף.
כדי לשפר את מצב הרוח ולאזן את המצב הרגשי- אומגה 3 בכמוסות- 3 פעמים ביום עם האוכל.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיגון בשמן זית ?דנה23/10/2009האם אמנם נוצרים רעלים בטיגון בשמן זית ?
איזה שמן בריא לטיגון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיגון בשמן זית
25/10/2009שלום רב,
שמן זית נחשב לאחד השמנים הבריאים ביותר לגופנו.
טיגון איתו יכול להיות טוב, כל עוד לא שורפים אותו (לא מגיעים לחריכה ושמן שרוף על המחבט).
שמן עמיד יותר בטיגון הוא קנולה והשמן עליו אני ממליץ לטיגון הוא שמן אורז. שמן האורז אינו נשרף בקלות כמו הראשון וכן מעוד טעים.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהראוי להזכיר ששמן קנולה
יגאל ב"י27/10/2009אינו מה שנמכר בסופר.
שמן קנולה צריך להיות יקר לפחות כמו שמן זית ונמכר בבתי טבע.
אני גם ממליץ רק על שמן זית,דויד קאפח באחד הספרים שלו ממליץ גם כן ומסביר ששמן זית פולט רעלים בטיגון רק בטמפ גבוהה מאוד בשונה משאר השמנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אני חדשה באתר ושמח לעזרתכםשירה22/10/2009אני סובת מפרולקטין גבוה ומTSH גבוה וממחזור מאוד לא סדיר
אני נוטלת תרופה על מנת לסדר אך כבר חצי שנה ועדיין אין סידור של הווסת
אני מנסה ליכנס להיריון וזה לא פשוט כשאין ביוץ מסודר
המליצו לי על טיפות מסטיק תימני ,רופאת השנים שלי איננה מכירה את זה ולא יודעת להמליץ
האם אתן מכירות מוצר זה ויכולות להסביר עליו מעט ? האם מישהי מתשמשת בו ? אשמח לשמוע בעצתכן
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתמיכה במערכת הורמונאלית והריון
25/10/2009שירה שלום רב,
מדובר במצב מורכב ובטיפול מורכב. את כיום מקבל הורמונים המיעודים להסדיר את המחזור ולייצר ביוץ. הטיפול הטבעי מומלץ ביותר אך כדאי תחילה לעבור אבחון מקיף ולהחליט על התמיכה הטבעית לה את זקוקה. אין לי נסיון עם "מסטיק תימני" (אני חושב כי הכוונה לגת...) אבל גם אם הוא עוזר לאחת, הוא לאו דווקא יעזור לאחרת.
תעברי אבחון נטורופתי מקיף, משולב עם הטיפול הרפואי שאת מקבלת.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשחלות פוליציסטיות ו-DCIמיכל21/10/2009שלום! רציתי בבקשה להתייעץ אתכם לגביי תרופה בשם D Chiro Inositol או DCI.
אני סובלת משחלות פוליציסטיות ואני ובעלי מנסים להיכנס כבר כשנתיים להריון. עד עכשיו שום תרופה לא עזרה לנו, ולצערי אני צריכה להתחיל בטיפולי פוריות הורמונאליות.
אני רוצה לנסות בנתיים רק דרכים טבעיות (הורמונים הם האפשרות האחרונה שלי) האם תרופה זאת תעזור לי להסדיר את מחזור הביוץ ולהוריד את ההורמון הגברי (טסטסטורון). אני יודעת שאין למצוא אותה בארץ, אך ניתן לקבל אתה במשלוח מחו"ל.
בתודה, מיכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתקראי על שיח אברהם
יגאל ב"י24/10/2009אני לא חושב שאת צריכה ללכת כל כך רחוק,
הצמח נחשב טוב מאוד לטיפול בבעיה.
תתיעצי עם מטפל בתחום
שבוע טוב
יגאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה... אבל ....
מיכל25/10/2009רציתי לברר... אז כן מומלצת או לא התרופה DCI?
אני חיפשתי את השיח ולא מצאתי... האם אתם יכולים בבקשה בבקשה להפניות אותי לקישור זה.
תודה מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה.
מיכל25/10/2009הבנתי שמדובר בצמח ולא בדיבור בין 2 אנשים..... סליחה עוד פעם על הבורות ותודה שוב.
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהDCL
25/10/2009מיכל שלום רב,
לצערי אין לי נסיון עם DCL אבל עם שיח אברהם כן ומדובר בתוסף תזונה מצויין. מוצר זה קיים בחברות כמו אלטמן וסולגר ומגיע בשם- פמיקיור. ייתכנו שמות נוספים. בנוסף מומלץ להגיע לאבחון מעמיק יותר אשר יוכל באמת לתת מענה טוב יותר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגבינה צהובהנוגה שלו18/10/2009האם במסגרת משטר אכילה נטורופתי מותר לאכול גבינה צהובה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבעלת חומרים רעילים לגוף,לכן רצוי..
יגאל ב"י24/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקולגןיעל18/10/2009שלום,
ראיתי באתרים של תוספים מחו"ל שישנם תוספים שמכילים קולגן מתרנגולות או בדרכים אחרות ומצוין שזה באמת עוזר לשיפור העור לטווח הארוך ולהעלאת הקולגן.
האם ידוע לכם אם זה באמת יכול לעזור מעט? סך הכל זה די זול
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקולגן לשיפור העור
21/10/2009יעל שלום רב,
תלוי מהי מטרתך. אם מטרתך היא לשפר את מראה העור על ידי "מתיחתו", אז מוצרים המכילים קולגן יכול שיסייעו. אין לדעת מהם אותם מוצרים ומי עומד מאחוריהם. לכן אינני יכול לחוות דעתי על מוצרים אלו. יחד עם זאת, בכדי לשפר את מראה העור ולהזין אותו ישנם מוצרים טבעיים רבים על המדף וכן תזונה ואורח חיים היכולים לעזור גם כן.
ויטמין C חשוב מאוד לבניית קולגן ויכול לעזור מאוד. כמו כן המינרל- אבץ חשוב מאוד לבריאות העור ומשפר את מראהו.
שתייה נאותה של מים גם היא אחד המרכיבים החשובים לבריאות העור.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה בהריוןדינה14/10/2009מה אפשר לקחת בהריון כדי להתגבר על חרדות ומחשבות שליליות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחרדה בהריון
21/10/2009דינה שלום רב,
בזמן ההריון ניתן לקחת "רסקיו רמדי". הוא בטוח לחלוטין לשימוש וסה"כ די יעיל.
4 טיפות מתחת הלשון, 1-4 פעמים ביום, תלוי במצב ברגשי/ נפשי.
זוהי תקופה עם המון שינויים וגופך נמצא בחוסר איזון טבעי לתקופה זו. אכלי באופן מאוזן, שתי מים בכמות נאותה והקפידי לישון מספיק שעות בלילה ולעשות פעילות גופנית מתונה וסדירה.
מאחל לך בריאות שלמה והצלחה בהריון והלידה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגריסי פנינהלאה14/10/2009שלום ,
רציתי לדעת אם גריסי פנינה זה חיטה או שעורה?
ומה ההבדל בין גריסים רגילים לגריסי פנינה?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגריסי פנינה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/10/2009לאה שלום רב,
גריסי פנינה הם גרעיני שיעורה שעברו שבירה (ע"י עיבוד ושיוף ) ע"מ להקל על תהליך הבישול ולקצרו. לפי הרפואה הסינית הם עוזרים בפיזור ליחה. הגריסים נחשבים כדגן המעבה תבשילים ולכן משתמשים בהם במרקים, נזידים. גריסי פנינה מעולים לחולי סוכרת בגלל האינדקס הגליקמי הנמוך שלהם. בדרך כלל גריסים מכינים משעורה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם שמרנים במיטה?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
