פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אילו מזונות מפחיתים נפיחויות
    גלי
    03/11/2009

    שלום רב

    אני כל הזמן מריגשה נפוחה ולא משנה מה אני אוכלת
    אני מאד משתדלת לאכול כל כמה שעות ואני מאד מקפידה על הגזרה

    אשמח לדעת אילו מזונות אני יכולה לאכול שיפחיתו את התחושה הנוראית הזאת שלי בסוף הערב

    תודה
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מזונות המפחיתים נפיחות

    08/11/2009

    שירה שלום רב.
    תרשי לי לענות אלו מזונות כן גורמים לנפיחות- המנעי מהם ותרגישי טוב יותר: מוצרי חלב פרה (ניתן לעבור לחלב עיזים), מזון מטוגן, מתוקים (כולל עוגות שמרים, במבה, בסלי...), שימוש מוגבר בסוכר. והדבר הפוגע ביותר בגוף וגורם לנפיחות- חוסר שתיית מים!
    המנעי ממזונות אלו, תרבי בשתיית מים ותרגישי טוב יותר.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 MOOD
    אורי
    02/11/2009

    שלום,
    הבנתי שזו אומגה 3 מיוחדת לדיכאון ולמצב רוח ירוד...

    האם מותר ליטול אותה בהנקה?
    אני כרגע לוקחת א ת האומגה 9 חודשים.מה שלקחתי כל ההריון..

    ושאלה נוספת..
    האם מותר בהנקה להשתמש בצמח ווליראן? (נמצא בתוך טינקטורה במינון של 25%)

    תודה רבה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אומגה 3 MOOD

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אומגה 3 בעת ההריון

    08/11/2009

    אורי שלום רב,
    אומגה 3 לחודשי ההריון אמור לעשות עבודה דומה לזו של ה- MOOD אין צורך ליטול גם אותו. פשוט להגביר את האומגה 9 חודשים לפעמיים ביום.
    אין ליטול ולריאן בעת ההריון, אלא באישור רופא הנשים.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיכאון כרוני
    אני
    30/10/2009

    שלום אני בן 22
    אני סובל כבר שנים מדיכאון (עוד מכתה י´). עד היום כבר שנתיים טופלתי בכל התרופות האנטידיכאוניות כולל שילובים למיניהם.
    כמו כן אני סובל מחוסר אנרגיה, כאבים לפעמים, חוסר חשק מיני וחוסר זקפה וגם אני מרגיש שאני חי במן ערפל כאילו אני רואה את העולם דרך ערפל ולא מצליח "להרגיש" את החיים אבל ברור לי שהכל זה תוצר של הדיכאון
    גילתי שהבעיה אצלי היא מחסור בנוראדרנלין וזה הסיבה שתרופות פסיכיאטריות שמעכבות ספיגה חוזרת של נוראדרנלין (לדוגמא כמו אדרונקס) שאמורות להעלות את רמת הנוראדרנלין לא רק שלא מעוררות אותי ולא עוזרות (ואצל כל אחד אחר הן מעוררות) אלא שהתרופות האלה עושות אותי עוד יותר עייף ומותש לגמרי ומדוכא עוד יותר.
    אז קראתי "קצת" באינטרנט והבנתי ש..ל-טירוזין הוא חומר מוצא שאחר כך הופך לנוראדרנלין במוח ובאמת ניסתי את זה ולקחתי את הטבליה הראשונה ואחרי שעה כבר היה לי המון מרץ וזה ממש אמיתי לא פסיכולוגי\פלצבו כי ברור אחרי כל התרופות שלא עשו כלום אני יודע לדעת אם זה אמיתי או לא.. בקיצור אחרי כמה שעות כבר השתפר לי המצב רוח, ישנתי פתאום בלילה שאחרי זה 8 שעות רצוף דבר שכבר שנים לא קרה ואפילו הרגשתי חשק מיני והיה לי חלום על סקס (גם דבר שלא היה לי מגיל 15) והייתי בטוח שמצאתי את התרופה עבורי אבל לצערי אחרי 3 ימים זה הפסיק לעבוד והעלאתי את המינון והמשכתי מספר שבועות אבל זה כבר לא עבד...
    האם תוכלו להציע לי דרך שבה אפשר להעלות את רמת הנוראדרנלין? ולמה באמת זה הפסיק לעבוד??? עד שסוף סוף הרגשתי שאני בדרך הנכונה...כל הזמן אני רק מוציא המון כסף על פסיכיאטרים ותרופות ורק סובל ואני תמיד מרגיש שזה לא זה אבל עם הל-טירוזין זה היה בידיוק זה רק שזה הפסיק לעבוד.
    אולי יש עוד משהו שאפשר לשלב שזה ימשיך לעבוד? (ובבקשה רק אם אפשר לציין סיבה אם אתם ממליצים לי משהו)
    תודה רבה רבה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון כרוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דכאון כרוני

    02/11/2009

    שלום רב,
    מדובר באמת במצב מורכב. החומצה האמינית שבחרת באמת יעילה מאוד. אבל מה שחווית זו "עצירת השפעה" בעקבות רעלנים ופסולת במערכות הכבד והלימפה- תוצר של תרופות כימיות שונות במשך שנים.
    על מנת שהתירוזין יוכל להשפיע עליך לטובה, שוב, עליך לעבור תהליך ניקוי רעלים (דטוקסיפיקציה) תחת פיקוח של נטורופת מוסמך ולאחריו תוכל לשוב ליטול את התירוזין. בנוסף אני ממליץ לבדוק את תוסף התזונה- NAC (נ-אציטיל-ציסטאין) וכן 5HTP היכולים גם הם לשפר את מצבך.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם דיכאון כרוני

    נוגה שלו
    02/11/2009

    כדאי לך לנסות לעשות היכרות עם ד"ר חנן גולדמן. אני יודעת שאסור פרסומת - אבל זו לא פרסומת זה ידע שיכול לעזור לך. הוא פסיכיאטר קונבנציונלי בהכשרתו בבית הספר לרפואה, וגם פסיכוטרפיסט אנתרופוסוף. יש לו גישה הוליסטית - הוא לא שולל תרופות קונבנציונליות אבל המרחב שלו גדול. הוא גם לא יקרן מטורף, הוא מקבל בקיבוץ החורשים שזה ליד ראש העין, והוא משתמש גם בשיטת לחיצות שאיני זוכרת את שמה, אבל תבדוק באינטרנט. ושיהיה לך בהצלחה ותאמין שהוא יעזור לך אז הוא יעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ברזל
    מיכל
    30/10/2009

    שלום רואי
    הנני בת 26 , שוקלת 52 קילו , 170 גובה. לאחר בדיקות דם התברר חוסר ברזל שנראה חמור- 33 כאשר טווח הנורמה המצויין הוא 60 - 180 לצערי לא נבדקו רמות פריטין וטרנספרין.
    רמת ההמוגלובין 11.6 שהערך הנמוך המומלץ הוא 11.7.
    B12 הוא 338 שהטווח הוא 211- 911
    אני נוהגת לאכול בשר מקסימום פעם בשבוע, אך חוץ מזה התזונה שלי די מאוזנת.
    חשדתי בחוסר עקב הרגשת עייפות קלה, בילבול ובעיות זיכרון קלות. לא סובלת מקור באופן משמעותי או חיוורון.
    רכשתי את הברזל העדין של סולגאר 25 מ"ג.
    שאלתי הא כמה ליטול ביום במצבי? האם על קיבה ריקה? בתוספת מזון חומצי? ויטמין C? או על קיבה מלאה?מה לגבי ה B12? לקחת תוסף מתחת ללשון? לשלב עם B קומפקס?
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר ברזל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ברזל

    02/11/2009

    מיכל שלום רב,
    את הברזל יש ליטול פעמיים ביום, לפני האוכל, הרחק ממוצרי חלב. ככלל, אני ממליץ להמנע ממוצרי חלב פרה, אשר מפריעים לספיגה של ברזל.
    B12 יש ליטול פעם ביום בטבלית למציצה תת לשוני 1000 מק"ג
    שימי לב. במידה ותוך חודשיים אין שיפור ברמות אלו, עליך לבצע בדיקות לדימומים במערכת העיכול.
    היי שקטה, סביר שמדובר רק בחוסרים אלו.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשב נבט חיטה ופוריות
    יעל
    29/10/2009

    בת 33, בטיפולי פוריות (בעיית זרע).
    רציתי לשאול אם עשב נבט חיטה עלול להזיק לפוריות?
    התחלתי לקחת לאחר נשירת שיער מאסיבית. אני נמצאת בטיפולי פוריות ורציתי לוודא שזה לא פוגע.
    אני לוקחת מדי בוקר מנה מוקפאת שאני מפשירה של עשב נבט חיטה.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עשב נבט חיטה ופוריות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עשב חיטה ופוריות

    02/11/2009

    יעל שלום רב,
    עשב חיטה בריא ובטוח לחלוטין. אין שום סכנה בפוריות ולא בעת ההריון.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע סוכרים גורמים להיפראקטיביות?
    טלי
    27/10/2009

    ניסויים הוכיחו שילדים שאוכלים סוכרים נוטים עלולים לפתח התנהגות היפר אקטיבית. מדוע?

    הגישה הקיימת גרסה שהסוכרים עצמם הם שגורמים לכך. העובדות מוכיחות אחרת. תרופות מעוררות כמו אדרנלין וקורטיזון מעלים את רמת הסוכר בדם אך הם לא גורמים להתנהגות היפר אקטיבית!

    העובדות מצביעות על כך שדווקא רמת סוכר נמוכה בדם מאופיינת בעצבנות וקשיי ריכוז, כלומר בתופעות המאפיינות היפראקטיביות.

    סמים מדכאים (שמפחיתים את עוצמת הפעילות הרגשית) כמו אלכוהול והרואין גורמים לתופעות זהות לאלו של הפרעת קשב, ריכוז והיפר אקטיביות ואוטיזם. (ברמות עוצמה שונות). היפר אקטיביות, הכרוכה ברמת פעלתנות גבוהה, נגרמת דווקא מרמת פעילות רגשית נמוכה. לכן, תרופות מעוררות, שמעלות את רמת הפעילות הרגשית מסייעות להיפראקטיביים.

    אכילת סוכרים גורמת להגברת הפרשת האינסולין. פעולת האינסולין מנוגדת לזו של האדרנלין. בעוד האינסולין גורם להעלאת רמת הסוכר בדם, האינסולין גורם לאגירת הגלוקוז בתאים כגליקוגן. אינסולין גורם לייצור טריגליצרידים. אדרנלין גורם לפירוקם. ועוד.

    אדרנלין הוא כמובן הורמון מעורר שמעלה את רמת הפעילות הרגשית. אינסולין הוא הורמון שמדכא את הפעילות הרגשית (מפחית את עוצמתה). הורמון זה מפחית את עוצמת השפעתו של אדרנלין והוא בעל תופעות לוואי נפשיות וגופניות מותאמות. (ביניהן קשיי ריכוז).
    השמנה קשורה בהכרח להפרשת אינסולין. בהתאמה, סמים מדכאים כמו אלכוהול גורמים להשמנה. בתקופות שבהן אנו חשים ריקנות רגשית עולה רמת התיאבון. קור שמפחית את הפעילות הרגשית מעורר גם הוא תיאבון מוגבר.

    אציין שתרופות מסוימות נוגדות דיכאון ופסיכוזה (שהן תופעות רגשיות) מאופיינות בתופעות לוואי של השמנה.

    אכילת הסוכרים מגבירה את הפרשת האינסולין ולכן גורמת להתנהגות היפר אקטיבית.

    כפי שראינו אינסולין, הורמון מדכא, שמפחית את רמת הפעילות הרגשית, גורם להגברת הפרשה הטריגליצרידים. לכן, סמים מדכאים כמו אלכוהול שמגבירים את הפרשת האינסולין גורמים להעלאת רמת הטריגליצרידים. אנשים בעלי רמת עוררות נמוכה (שחלקם בעלי קישורים ריאליים מודעים) יהיו בעלי נטייה לפתח רמה גבוהה של טריגליצרידים. פעילות גופניות שגורמת להעלאת רמת האדרנלין תגרום להפחתת רמת האינסולין, להפחתת רמת הטריגליצרידים, ותסייע בטיפול בבעיית הריקנות הרגשית.

    אתם מוזמנים לקרוא עוד באתר הספר "העוצמה הרגשית"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע סוכרים גורמים להיפראקטיביות?

    02/11/2009

    הדברים נאמרו בדיוק רב!
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת כירונית במעיים
    אורלי
    26/10/2009

    שלום, בני בן 13.5 נמצא סובל מדלקת במעיים, אנו נמצאים בשלבי בדיקות וברורים ובנתיים נוטל פאנטזה פעמיים ביום.
    בתקופה טרום התפרצות הדלקת הצואה שלו הייתה מסריחה במיוחד והוא היה נוטה להתאפק ולרוץ בדקה ה- 90 לשירותים (בד"כ בשעות אחה"צ כשיושב שקוע ומרותק למחשב ) ואז החלו היציאות להיות גם ריריות ומעט דמיות.
    בנוסף הוא מרגיש חולשה וחוסר אנרגיה וסובל מכאבי רגליים בדר"כ בשעות אחה"צ או לאחר הליכה/ספורט, התופעה של כאבי הרגליים מלווה אותו מילדות ובברור רפואי לא נמצא דבר.
    כמו כן נוטה לפתח דלקות גרון.
    שאלתי היא איזה קשר יש בין התופעות ומהו? ואיך אפשר לעזור לו בדרך משולבת אלטרנטיבית.
    יש לי מעט רקע בתחום וברור לי שעובר עליו משהו שמחייב התייחסות רחבה יותר.
    אנא עזרו לנו.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת כירונית במעיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת מעיים כרונית

    26/10/2009

    אורלי שלום רב,
    דלקת מעיים כרונית מוכרת ומטופלת ברפואה הטבעית בהצלחה רבה.
    המצב אותו את מתארת נראה כאחד משני מצבים- קרוהן או קוליטיס. כל אחד ממצבים אלו ניתנים לטיפול יעיל, בפרט בשל גילו הצעיר.
    התאפקות ללכת לשירותים באופן קבוע עלולה להוביל למחלות ותגובות בלתי רצויות מצד הגוף. בין היתר, עודף רעלנים במעיים הנספגים למחזור הדם, דימומים ואפילו טחורים.
    ייתכן קשר בין ההתאפקות לבין מצבו, אך תחילה יש לברר רגישויות למזנות. יש לבדוק "צליאק" וכן בדיקות אלרגיה לחומרים ומזונות שונים.
    בנוסף, אני ממליץ להגיע לאבחון מקיף אשר יוכל לתת מענה כולל למצב בנך, משולב עם הטיפול הרפואי.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חידק הליקובקטר פילורי
    עינת
    24/10/2009

    לפני שבוע גילו לי בבדיקת דם שיש לי את החידק, רופא משפחה נתן לי שתי סוגי אנטיביוטיקה
    מוקסיוויט פורטה, קארין,ועוד כדור לחומציות בקיבה
    אני מאוד מודאגת ויש לי חרדות בנושא
    אני אובחנתי לפני 4 שנים לאחר לידת הבת בדיכאון לאחר לידה , ומאז אני בסדר
    בתקופה האחרונה כל עניין החרדות המחשבות הטורדניות חזרו ואני ממש פוחדת
    לפי מה שקראתי על החידק הוא יכול להופיע גם ממצב נפשי ,סטרס וזה נראה לי שזה הגורם.
    אני ממש מבקשת תשובות ? האם זה עובר עם הטיפול שקיבלתי?
    האם אני צריכה לטפל בצורה אחרת מהטיפול שהרופא נתן לי?
    או האם אני צריכה לעשות בדיקות יותר מקצועיות מבדיקת דם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חידק הליקובקטר פילורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקטר פילורי

    25/10/2009

    עינת שלום רב,
    חיידק זה מאוד נפוץ והמון אנשים מסתובבים איתו מבלי שהם בכלל יודעים על קיומו. הטיפול האנטי ביוטי שקיבלת אמור לחסל את החיידק אבל אני ממליץ לשקם את המערכת שלך על ידי הוספת פרוביוטיקה מקצועית וליטול זאת לפחות למשך 6 שבועות.
    בנוסף, עליך לקבל הכוונה תזונתית מקיפה על פי האבחון הבריאותי שלך, דרך נטורופת ולבדוק מה עוד ניתן לקחת כדי לשמור על איזון הגוף.
    כדי לשפר את מצב הרוח ולאזן את המצב הרגשי- אומגה 3 בכמוסות- 3 פעמים ביום עם האוכל.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיגון בשמן זית ?
    דנה
    23/10/2009

    האם אמנם נוצרים רעלים בטיגון בשמן זית ?
    איזה שמן בריא לטיגון ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיגון בשמן זית ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיגון בשמן זית

    25/10/2009

    שלום רב,
    שמן זית נחשב לאחד השמנים הבריאים ביותר לגופנו.
    טיגון איתו יכול להיות טוב, כל עוד לא שורפים אותו (לא מגיעים לחריכה ושמן שרוף על המחבט).
    שמן עמיד יותר בטיגון הוא קנולה והשמן עליו אני ממליץ לטיגון הוא שמן אורז. שמן האורז אינו נשרף בקלות כמו הראשון וכן מעוד טעים.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראוי להזכיר ששמן קנולה

    יגאל ב"י
    27/10/2009

    אינו מה שנמכר בסופר.
    שמן קנולה צריך להיות יקר לפחות כמו שמן זית ונמכר בבתי טבע.

    אני גם ממליץ רק על שמן זית,דויד קאפח באחד הספרים שלו ממליץ גם כן ומסביר ששמן זית פולט רעלים בטיגון רק בטמפ גבוהה מאוד בשונה משאר השמנים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום אני חדשה באתר ושמח לעזרתכם
    שירה
    22/10/2009

    אני סובת מפרולקטין גבוה ומTSH גבוה וממחזור מאוד לא סדיר
    אני נוטלת תרופה על מנת לסדר אך כבר חצי שנה ועדיין אין סידור של הווסת
    אני מנסה ליכנס להיריון וזה לא פשוט כשאין ביוץ מסודר
    המליצו לי על טיפות מסטיק תימני ,רופאת השנים שלי איננה מכירה את זה ולא יודעת להמליץ
    האם אתן מכירות מוצר זה ויכולות להסביר עליו מעט ? האם מישהי מתשמשת בו ? אשמח לשמוע בעצתכן
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיכה במערכת הורמונאלית והריון

    25/10/2009

    שירה שלום רב,
    מדובר במצב מורכב ובטיפול מורכב. את כיום מקבל הורמונים המיעודים להסדיר את המחזור ולייצר ביוץ. הטיפול הטבעי מומלץ ביותר אך כדאי תחילה לעבור אבחון מקיף ולהחליט על התמיכה הטבעית לה את זקוקה. אין לי נסיון עם "מסטיק תימני" (אני חושב כי הכוונה לגת...) אבל גם אם הוא עוזר לאחת, הוא לאו דווקא יעזור לאחרת.
    תעברי אבחון נטורופתי מקיף, משולב עם הטיפול הרפואי שאת מקבלת.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות ו-DCI
    מיכל
    21/10/2009

    שלום! רציתי בבקשה להתייעץ אתכם לגביי תרופה בשם D Chiro Inositol או DCI.
    אני סובלת משחלות פוליציסטיות ואני ובעלי מנסים להיכנס כבר כשנתיים להריון. עד עכשיו שום תרופה לא עזרה לנו, ולצערי אני צריכה להתחיל בטיפולי פוריות הורמונאליות.
    אני רוצה לנסות בנתיים רק דרכים טבעיות (הורמונים הם האפשרות האחרונה שלי) האם תרופה זאת תעזור לי להסדיר את מחזור הביוץ ולהוריד את ההורמון הגברי (טסטסטורון). אני יודעת שאין למצוא אותה בארץ, אך ניתן לקבל אתה במשלוח מחו"ל.

    בתודה, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחלות פוליציסטיות ו-DCI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקראי על שיח אברהם

    יגאל ב"י
    24/10/2009

    אני לא חושב שאת צריכה ללכת כל כך רחוק,
    הצמח נחשב טוב מאוד לטיפול בבעיה.

    תתיעצי עם מטפל בתחום

    שבוע טוב
    יגאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה... אבל ....

    מיכל
    25/10/2009

    רציתי לברר... אז כן מומלצת או לא התרופה DCI?
    אני חיפשתי את השיח ולא מצאתי... האם אתם יכולים בבקשה בבקשה להפניות אותי לקישור זה.
    תודה מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה.

    מיכל
    25/10/2009

    הבנתי שמדובר בצמח ולא בדיבור בין 2 אנשים..... סליחה עוד פעם על הבורות ותודה שוב.
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • DCL

    25/10/2009

    מיכל שלום רב,
    לצערי אין לי נסיון עם DCL אבל עם שיח אברהם כן ומדובר בתוסף תזונה מצויין. מוצר זה קיים בחברות כמו אלטמן וסולגר ומגיע בשם- פמיקיור. ייתכנו שמות נוספים. בנוסף מומלץ להגיע לאבחון מעמיק יותר אשר יוכל באמת לתת מענה טוב יותר.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גבינה צהובה
    נוגה שלו
    18/10/2009

    האם במסגרת משטר אכילה נטורופתי מותר לאכול גבינה צהובה?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גבינה צהובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלת חומרים רעילים לגוף,לכן רצוי..

    יגאל ב"י
    24/10/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולגן
    יעל
    18/10/2009

    שלום,

    ראיתי באתרים של תוספים מחו"ל שישנם תוספים שמכילים קולגן מתרנגולות או בדרכים אחרות ומצוין שזה באמת עוזר לשיפור העור לטווח הארוך ולהעלאת הקולגן.
    האם ידוע לכם אם זה באמת יכול לעזור מעט? סך הכל זה די זול

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קולגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קולגן לשיפור העור

    21/10/2009

    יעל שלום רב,
    תלוי מהי מטרתך. אם מטרתך היא לשפר את מראה העור על ידי "מתיחתו", אז מוצרים המכילים קולגן יכול שיסייעו. אין לדעת מהם אותם מוצרים ומי עומד מאחוריהם. לכן אינני יכול לחוות דעתי על מוצרים אלו. יחד עם זאת, בכדי לשפר את מראה העור ולהזין אותו ישנם מוצרים טבעיים רבים על המדף וכן תזונה ואורח חיים היכולים לעזור גם כן.
    ויטמין C חשוב מאוד לבניית קולגן ויכול לעזור מאוד. כמו כן המינרל- אבץ חשוב מאוד לבריאות העור ומשפר את מראהו.
    שתייה נאותה של מים גם היא אחד המרכיבים החשובים לבריאות העור.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה בהריון
    דינה
    14/10/2009

    מה אפשר לקחת בהריון כדי להתגבר על חרדות ומחשבות שליליות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה בהריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה בהריון

    21/10/2009

    דינה שלום רב,
    בזמן ההריון ניתן לקחת "רסקיו רמדי". הוא בטוח לחלוטין לשימוש וסה"כ די יעיל.
    4 טיפות מתחת הלשון, 1-4 פעמים ביום, תלוי במצב ברגשי/ נפשי.
    זוהי תקופה עם המון שינויים וגופך נמצא בחוסר איזון טבעי לתקופה זו. אכלי באופן מאוזן, שתי מים בכמות נאותה והקפידי לישון מספיק שעות בלילה ולעשות פעילות גופנית מתונה וסדירה.
    מאחל לך בריאות שלמה והצלחה בהריון והלידה!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גריסי פנינה
    לאה
    14/10/2009

    שלום ,

    רציתי לדעת אם גריסי פנינה זה חיטה או שעורה?
    ומה ההבדל בין גריסים רגילים לגריסי פנינה?

    תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גריסי פנינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גריסי פנינה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    14/10/2009

    לאה שלום רב,
    גריסי פנינה הם גרעיני שיעורה שעברו שבירה (ע"י עיבוד ושיוף ) ע"מ להקל על תהליך הבישול ולקצרו. לפי הרפואה הסינית הם עוזרים בפיזור ליחה. הגריסים נחשבים כדגן המעבה תבשילים ולכן משתמשים בהם במרקים, נזידים. גריסי פנינה מעולים לחולי סוכרת בגלל האינדקס הגליקמי הנמוך שלהם. בדרך כלל גריסים מכינים משעורה.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום