מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלפוחיותא.27/04/2009
לאחיינית שלי בת 8 יש כל קיץ שלפוחיות ברגלים ובידים (בין האצבעות) בכל פעם שהיא מזיע, זה מציק ומגרד.
אני יודעת שהתזונה שלה לא מאוזנת, לרוב היא אוכלת מוצרי חלב/פסטה/תפוח אדמה (וגם זה לא בכמות גדולה).
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלפוחיות
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D29/04/2009שלום רב
אינני יודעת לומר לך ללא אבחון. אולי זיהומים של ארגז חול – ארגז החול הינו מקום קרקע פורה למזהמים המופצים ע"י הפרשות כלבים וחתולים. חררה פחות נראית לי הגיונית כי שם מדובר יותר בפריחה וזה בעיקר באיזור הצואר. אפשרות נוספת היא פריחה מבריכת שחייה , הכלור שבמי הברכה עלול לגרום לגירוי העור ואם יתפתח זיהום חיידקי יכולים להופיע שלפוחיות.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אילו מזונות מכילים ויטמיני B?שפרירית המדבר25/04/2009
שלום,
בני בן הארבע סובל מחוסרים של ברזל, B12 וקומפלקס B
רכשתי עבורו תוספי מזון מתאימים, על מנת לסייע לו להשלים את החסר ולפתח תאבון בריא עד שיוכל להגיע לויטמינים על ידי תזונה
נתקלתי בבעיה עם הפורמולה של קומפלקס B - קפסולה שניתן להעביר את תוכנה לתוך אוכל לערבב אותו. היות והילד לא אוהב לאכול, תוספת של אבקה צהוב ובעלת טעם חריג למזונו אינה מעודדת אותו לאכול את המזון
אשמח לקבל המלצה על מזונות העשירים בויטמיני B ונגישים לילדים, או לחילופין על פורמולה יותר נוח לילידים - למשל סירופ, שאותה הילד שלי יסכים לבלוע
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזונות המכילים קומפלקס B
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D29/04/2009ערב טוב
מזונות כגון דגנים מלאים, ירקות מעלים ירוקים, ביצים, קטניות, אגוזים וזרעונים, נבטים, אלפלפא, בשר אורגני, עוף, דגים, שמרים ואבוקדו.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גאבהנירה23/04/2009
אני סובלת מאפילפסיה היו לי שני התקפים לפני כארבע שנים וזהו לא היו יותר מאז אני מטופלת בטגרטול במינון מאד נמוך, כמו כן אני סובלת מלחץ דם גבוה, כולסטרול גבוה מטופלת בתרופות. וכן מסכרת גבולית, אני לוקחת גם תוספי מזון כרום, ניאצין אומגה 3 וסידן ציטראט, אני סובלת שנים רבות מנדודי שינה שמעתי על תוסף מזון בשם גאבא של סולגאר האם הוא יכול להועיל והאם אין התנגשות בינו לבין התרופות והתוספים שאני לוקחת, אם יש לך הצעות אחרות לגבי תוספים הייתי שמחה לשמוע.
תודה לכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D29/04/2009מירי שלום רב
ההצעה הטובה ביותר במקרה זה היא לגשת לאבחון וטיפול נטורופתי אצל נטורופת/ית מוסמך. זהו לא המקרה להסתמך על עצות נטורופתיות דרך הפורום.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לימודי נטורפתיהקטי21/04/2009
שלום לכולם,
אני מעוניינת להתחיל השנה בלימודי נטורפתיה ואני מתלבטת בין מגוון המכללות. על פניו נראה שכולם מציעים את אותם ההסמכות ורק טווח המחירים משתנה.
אני אשמח אם מישהו שמבין בתחום יוכל להמליץ ולייעץ לי על מוסד לימודים טוב.
בנוסף בגלל החוק החדש שעומד לצאת בהקשר של רפואה משלימה איזה מוסדות מומלצים ללמוד בהם ( כך שלא יהיה איתם בעיות בעתיד)?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת המכללה הנכונה
22/04/2009שלום רב,
בחירת המכללה הנכונה ללמוד בה צריכה להעשות על פי מספר פרמטרים בסיסיים.
1. ותק המכללה
2. האם המוסד מגובה על ידי גוף כלכלי גדול מספיק
3. מחוייבות המכללה לסיום לימודיך עד הסמכה
4. בדיקת היקף השעות
5. שיחות עם מנהלי מגמה, התרשמות מהמקום ומהאנשים.- תשאלי סטודנטים במקום, האם הם מרוצים ומה הדברים שמשכו אותם ללמוד דווקא שם.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתעמלות לקמטים מסביב לעינייםיעלי18/04/2009אני מבצעת את ההתעמלות פנים ורציתי לשאול כמה שאלות
כדי למנוע קמטים נוספים באיזור התחתון של העיניים והצדדים אני מותחת את העין כמו עיני הסינים ומכווצת כמו כיווץ להתמקדות אך איני מרגישה את השרירים רועדים או שינוי כלשהו האם המתיחה צריחה להיעשות בצורה יותר רפויה או לכיוון מטה יותר ולא לצד ?
למתיחה לקמטים מעל השפה אני עושה צורת שריקה ואח"כ מרפה האם אני צריכה למתוח באיזשהו אופן עם הידיים ?
לקמטים שמתחת לאף בצידי הפה איך אני אמורה למתוח עם הידיים (ובו זמנית מנסה להרים את האף)האם למתוח לצדדים ואז השפתיים נימתחות או כלפי מטה או אחרת?
לכל הפנים אני עושה צורת לעיסה האם זה בסדר ?
אוד ה להתיחסותכם .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהתעמלות לקמטים מסביב לעיניים
19/04/2009מיכלי שלום רב,
אינני מוסמך בתחום התעמלות הפנים, אך כל פעילות גופנית המזרימה את הדם ומשפרת תנועת חמצן בגוף ובפנים היא דבר מבורך. עליך להיוועץ עם מומחה בתחום זה.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתעמלות פנים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D20/04/2009שלום רב
התעמלות פנים עוזרת מאד למיצוק עור הפנים וגם להפחתת קמטים. כאשר אנחנו מדברים על תרגילים לחיזוק שרירי העיניים (למשל כמו השרירי הסביבני של העניים=אורביקולריס אוקולי), הרי שהתוצאות יהיו:
1. חיזוק העפעפיים העליונות והתחתונות (כי עם הגיל שרירי העפעפיים מאבדים מהטונוס שלהם וצונחים ואז גם העין נראית יותר קטנה.
2. הגדלה של ארובות העיניים
3. הפחתה של נפיחות או חללים/שקעים מתחת לעיניים
4. חיזוק השריר האורביקולריס אוקולי (אותו השריר הפותח וסוגר את העיניים).
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצה כחולה ירוקה ואספיריןסוזן16/04/2009שלום רב,
אני לוקחת כדור אספירין (קרטיה 100) מידי יום. ברצוני לדעת האם אני יכולה לקחת תוסף של אצה כחולה ירוקה במקביל?
בתודה מראש,
סוזן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראצה כחולה ירוקה ואספירין
19/04/2009סוזן שלום רב,
אין שום בעיה ליטול אצה כחולה ירוקה יחד עם אספירין. היכולת של אספירין למנוע קרישת דם איננה נפגעת או משתנה בעת נטילת אצה זו.
אצה כחולה ירוקה בעלת סגולות תרפויותיות רבות, לרבות חיזוק מערכת העצבים, מערכת העיכול, הזיכרון, מצב-הרוח ועוד.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעי בגרותדניאל13/04/2009יש לי פצעי בגרות שאני רגילה להסתיר עם מייק- אפ.
אין לי באופן של ממש אלא מעט במצח, טיפה שחורים, וממש טיפה בסנטר פלוס-מינוס.
איזה טיפול הקשור בנטורופתיה (המליצו לי ללכת לנושא הזה לגבי פצעי בגרות :)) אפשר לעשות לגבי העיניין הזה? היכן? כמה עולה?....??
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפצעי בגרות
19/04/2009יובל שלום רב,
פצעי בגרות או אקנה הנם תופעה נפוצה הקשורה פעמים רבות לתזונה ולמצב ההורמונאלי. על מנת לדעת מהו הגורם המרכזי שאינו מאוזן בגופך, יש לערוך אבחון מקיף באמצעות הרפואה הנטורופתית והמשלימה. ניתן להגיע למרפאתי או למרפאתה של ד"ר מיכל לזרוביץ לאבחון שכזה.
בנוסף, חשוב להמנע מלגעת בעור עם ידיים לא מקצועיות, שכן פעמים רבות החיטוט עצמו מגביר את היווצרות הפצעונים.
מה את אוכלת? בת כמה את? אורח החיים שלך? ושאלות רבות נוספות יש לדעת כדי להחליט איך לעזור לך.
משך הטיפול תלוי במידת שיתוף הפעולה וכן באבחון. פרטים נוספים ניתן לקבל טלפונית.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתזונה נכונה לבעיה של ציסטה בשחלהשירלי08/04/2009שלום אני בת 31 לפני כמה ימים תקף אותי כאב בטן חד וקשה הגעתי למיון ובבדיקת אולטראסאונד גילו ציסטה בגודל 50*90 מ"מ ומקרה של תסביב שחלה רצו להכנס אותי דחוף לניתוח, אך לא הסכמתי (אני לא ממהרת להתערבות כירורגית) אני מתכוונת ללכת לעוד חוות דעת של מומחה גיניקולוגי
אך קראתי באינטרנט שאפשר לטפל בדרך נטורפתית בבעיה ע"י צמחי מרפא ותזונה נכונה
התזונה שלי לקויה, דבר ראשון אני לא אוכלת ירקות ופירות טריים, אני אוכלת הרבה שוקולד, דנונה , חמאה, דברי מאפה, לחם קל, דבש, אורז לבן, אפונה, שניצלים מוכנים אפויים ואני שותה נס קפה (הרבה)
אודם לכם על הכוונה בעניין תזונה מה רצוי לאכול וממה להימנע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרציסטה בשחלה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/04/2009נירית חג שמח
חשוב מאד שתהיי במעקב של גניקולוג לגבי התפתחות וגדילתה הציסטה, יכול להיות מקרה דחוף בו הציסטה עושה טורשיין סביב עצמה, וזהו מצב חירום. הרבה פעמים ציסטה עשוייה להפסיק לגדול. לא הבנתי האם הגעת לחדר מיון במצב של טורשיין? יש ציסטות שאפשר לנסות להקטין אותם. אך יש ציסטות שלא ניתן לגרום לספיגתן (כמו ציסטות מסוג דרמואיד, כאלו שיש בהם שיער ועצמות). כדאי שתשאלי את הגניקולוג שלך מאיזה ציסטה את סובלת. הרבה פעמים אם עושים תוכנית ניקוי לגוף זה יכול לעזור להקטין את הציסטה (אך לא במקרה הדרמואיד). גם אורח חיים בריא יכול לעזור לבריאות השחלות.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחליטת צמחים לטיפול בחרדהדריה07/04/2009בוקר טוב,
אני מעוניינת לשתות חליטת תה על בסיס יומיומי להקלה על חרדה ומתח נפשי.
מהו הצמח או הצמחים היעילים ביותר למטרה זו לדעתך?
אני לא מעוניינת ליטול כדורים אלא רוצה לקבל את הצמח בצורה הטבעית
תודה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחליטת צמחים להקלה על חרדות
07/04/2009דריה שלום רב,
ניתן לחלוט את פרחי הבבונג (קמומיל), הידועים בסגולותיהם להרגיע, להשקיט את הנפש ולשפר את תחושת מערכת העיכול בזמן מתח.
בנוסף, תקופות של חרדה או מתח גבוהים, גורמים פעמים רבות לעומס על הכבד, איבר המשפיע על כ"כ הרבה מערכות ותפקודים בגופנו. על כן, מומלץ מדי פעם להוסיף לחליטה- שן הארי (דנדליון) המסייע בניקוי רעלים מהכבד.
חג שמח ובריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיית גדילהרונית06/04/2009שלום, בני בן 18 וגובהו 1.63. בעבר טופל בני אצל אידיקרנולוג אשר לא המליץ על טיפול תרופתי. ההשערה הייתה שבני יגיע לגובה 1.67. נראה כי גדילתו נעצרה. שמעתי על התוסף התזונתי הנ"ל
Growth-FlexV® Pro HGH Precursor, האם הוא יכול לסייע?
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבעיית גדילה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D07/04/2009רונית שלום רב
בנושא של בעיית גדילה ממליצה לך להישאר תחת מעקב האנדוקרינולוג. אני לא מכירה תוסף תזונה אשר יכול לעזור בבעיית גדילה, גם אינני מכירה מחקרים לגבי התוסף אשר הזכרת. מציעה לך לא ליטול דבר מבלי להתייעץ עם האנדוקרינולוג אשר בנך נמצא בטיפולו.
בברכת חג שמח
מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעייפות לאחר יחסי מיןבן06/04/2009יש לי בעיה. אני בן 35 ואוהב מאד יחסי מין אני חרמן ומבחנתי הייתי רוצה כל יום .,יש לי זקפה מעולה
הבעיה שלמחרת אני מאד מאד עייף עד כדי קושי בתיפקוד. כמו כן אין מצב שאני אקיים יחסי מין בבוקר מכיון שאחר כך אני יהיה עייף . המליצו לי על צמח שנקרא מומיו האם מומלץ? והאם יש רעיון אחר אשמח לשמוע . תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעייפות לאחר קיום יחסי מין
07/04/2009בן שלום רב,
מסתמן כי ישנן מערכות בגופך הזקוקות לאיזון. המצב אותו אתה מתאר מעיד על חולשה במערכות המין והמערכות התומכות בה. עליך להגיע לאיבחון אישי בו ניתן יהיה לקבוע מה בדיוק אינו מאוזן ורק אז אוכל להמליץ על צמחי מרפא או שינוי בתזונה וכו'.
בינתיים אמליץ לך להרבות בשתייה של מים. הקפד לאכול חלבון באיכות גבוהה כגון דגים, עדשים, בשר הודו ולהרבות בירקות ירוקים בהם הרבה ברזל.
חשוב שתיבדק בהקדם.
חג שמח!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטילת ויטמינים/תוספים נגד לחץיעל06/04/2009שלום לכולכם,
בעלי עובד בעבודה מאוד מלחיצה (כמו כולנו...)
אולם הוא לא נוטה להוציא את הלחץ שלו החוצה (הוא תמיד שלו ורגוע),
וכתוצאה מכך, לדעתי בכל אופן, "התפרצה" לו אדמומיות באיזור המפשעה לפני כמה שנים.
תחילה הוא טופל במשחות שונות, אולם ברגע שהפסיק, האדמומיות חזרה.
בעבר רופא המליץ על נטילת קומפלקס ויטמין B.
שאלתי היא:
האם נטילת הקומפלקס עשויה לעזור? אם כן - באיזה אופן נוטלים את הכדור?
האם ישנן דרכים נוספות בהן ניתן להתמודד עם הלחץ בדרכים טבעיות ?
תודה רבה וחג שמח :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסטרס ולחץ
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D07/04/2009יעל שלום רב
כדאי שבעלך יעבור אבחון נטורופתי, לא בהכרח האדמומיות שהתפרצה באיזור המפשעה היא על רקע סטרס, אולי הרקע אחר לחלוטין. לכן אין טעם ליטול תוספי תזונה ללא אבחון. כך שבשלב הזה, כל עוד לא עבר אבחון, מציעה שיקבל דרך התזונה ולא דרך תוספים...
באופן עקרוני ומאד כללי הטיפול להפחתת סטרס הוא מורכב. אך כהתחלה הייתי מציעה לו להפחית במינון הקפאין ולעבור לשתייה של חליטות צמחי מרפא מרגיעים: קמומיל, מליסה, לואיזה וכו'. להוריד מהתזונה את ה"לבנים": סוכר לבן, קמח לבן וכו'. לעבור לתזונה מלאה של דגנים מלאים...ומזונות המכילים טריפטופאן כגון קוטג', לחם מדגנים מלאים, אבוקדו. וכמובן להתנסות בטכניקות להפחתת מתחים כמו עיסויים, יוגה, מדיטציה, צ'יקונג ועוד. בתור התחלה זה יהיה מצויין...
לבריאות וחג אביב שמח
ד"ר מיכל לזרוביץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשימוטו ותוספי תזונהmor06/04/2009שלום,
לאחרונה גילו אצלי את מחלת השימוטו ומטפלת ברפואה משלימה בלבד (נטורופתיה ודיקור סיני).
קיבלתי אלספה מוד וth-207 של חברת ביוקר, שאלתי היא האם עליי לקחת את הכדורים תמיד או שלאחר סיום החפיסות (חודשיים) עליי להפסיק?
בנוסף האם מים לאחר הרתחה טובים לשימוש , כלומר הכלור נהרס? כיוון שאמרו לי לצרוך מים ללא כלור.
תודה רבה רבה,
מור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהשימוטו ותוספי תזונה
06/04/2009מור שלום רב,
ראשית, עליך להיוועץ במטפל שנתן את תוספי התזונה. בד"כ יהיה עליך ליטול את תוספי התזונה לתקופה ממושכת מאוד. ייתכן שלאחר חודשיים/ שלושה יהיה צורך להחליף את מה שאת נוטלת מכיוון שהגוף יעבור שלב בתהליך האיזון שלו.
בכל מקרה, תוספי תזונה, צמחי מרפא וכך גם הומיאופתיה מסייעים להביא את הגוף לאיזון, תהליך זה הוא ממושך ובד"כ דורש להמשיך ליטול תוסף זה או אחר לתקופות ארוכות.
לבריאות וחג שמח!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיגון שניצליםגלי05/04/2009שלום רב,
אצלי במשפחה מאד אוהבים שניצלים, האם הטיגון מזיק לבריאות גם כשהוא בשמן קנולה?
זה לא טיגון עמוק ואני מחליפה את השמן כל פעם.
האם אפשר לתת דגנים מלאים לתינוק בן שנה וחצי?
חברתי שלומדת רפואה סינית אוצרת שהם קשים לעיכול במיוחד אצל תינוקות.
אנחנו בבית משתמשים בטחינה מלאה והקטן אוהב זאת וגם לחמים מלאים
האם להפסיק לתת לו?
תודה
גלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטיגון שניצל ומזונות מלאים
06/04/2009גלי שלום רב,
טיגון באופן כללי מפחית מערך המזון. יחד עם זאת, מכיוון שפעמים רבות זוהי ברירת מחדל לילדים על מנת שיוכלו בשר, ניתן לטגן עם קנולה אבל עם מעט מאוד שמן. בנוסף, אני ממליץ לעשות את חזה העוף ללא פירורי לחם.
מזון מלא הוא המזון הטבעי שגופנו בנוי לעכל. אמנם מערכת העיכול מפעילה יותר משעבים בפירוק של מזון זה כגון- אורז מלא, לחם מחיטה מלאה וכו', אבל זו בדיוק הסיבה שמערכת עיכול המוזנת ממזונות מלאים נחשבת לבריאה יותר.
ילד בן 18 חודשים כבר יכול לאכול את רוב המזונות שאדם בוגר אוכל. מומלץ להרגיל מגיל זה למזונות מלאים ומתוקים מן הטבע (פירות, שקדים מרוסקים, קשיו מרוסק, מעט פירות יבשים ומזונות בעלי מתיקות טבעית) ולהמעיט במתוקים מעובדים.
לבריאות!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילוב צמחי מרפאדריה04/04/2009ערב טוב,
השאלה שלי היא האם אפשר לשלב בין חליטה של מרווה לחליטה של קמומיל (שתייה בנפרד) ואם כן מהם המינונים המומלצים.
המרווה נועדה לטיפול בכאבי בטן,
והקמומיל נועד להקלה על מתח נפשי מתמשך. במידה ולא מומלץ לשלב את הקמומיל עם המרווה אשמח אם תמליצו לי על צמחים מתאימים יותר.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחליטות צמחים לתה
06/04/2009שלום רב,
צמחים אלו יכולים להיות משולבים. מכיוון שמדובר בחליטת צמחים לתה, אין כאן משמעות רבה למינון, אלא יש לחלוט לפי הטעם האישי שלך.
מכיוון שלמרווה יש השפעה מחממם ומעוררת, אני ממליץ לקראת הימים החמים יותר, להפסיק איתה ולעבור לנענע או מנטה.
לבריאות וחג שמח!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלת הבהרה
זאב06/04/2009תודה על תשובתך
כשאתה כותב 2 ליום הכוונה מכל דבר 2 ליום ז.א 60 מג לוטאין? ן-600 חומצה ...
תודה על ההבהרה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה על הבהרה
07/04/2009כן זאב, התשובה היא כן.
חג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם את/ה טיפוס בוגדני?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
