מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זרעי פשתן טחוניםלימור14/10/2009
אני קונה זרעי פשתן טחונים בשקית (קונה אותם כשהם כבר טחונים). האם זה יעיל או שהם יעילים רק כשנטחנים ממש לפני האכילה?
תודה!
עוד שאלה- לפני כמספר שבועות סבלתי מעצירות והציעו לי לקחת סיבי פסיליום. בחנות טבע אמרו לי לקחת את זה כחודש וחצי. אני לוקחת 3 כמוסות 3 פעמים ביום. זה מאד עזר לי! אני רק מפחדת שכשאפסיק, העצירות תחזור... האם זה ממכר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זרעי פשתן ופסיליום
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D14/10/2009לימור שלום רב,
1. עדיף לקנות בצורתם הגולמית ולטחון בבית לפני האכילה. אם את קונה טחונים יש לשמור במקרר או במקפיא.
2. לגבי פסיליום: הפסיליום מכיל סיבים, נחשב כבטוח ולא ממכר. יש לשתות מיד כוס מים. הוא תופח במעי והוא עובד על מנגנון הגדלת נפח הצואה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך!!!!
לימור16/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר שאלותאני13/10/2009
רציתי לשאול את השאלות הבאות:
מה ההבדל בין כוסמין לשיפון (ואיזה סוג לחם עדיף)? האם אחד עדיף על השני מאיזושהי בחינה - תזונתית או עיכול או כל דבר אחר לא ברור לי מה ההבדלים ובכלל מה ההבדל לחיטה מלאה? אני תמיד שמעתי ששיפון עדיף על חיטה מלאה אך לא הבנתי למה - האם זה נכון? מדוע? ומה לגבי הכוסמין ?
לגבי זה ששמעתי שאומרים שלחם שיפון יותר טוב מלחם חיטה מלאה - יותר קל לעיכול ולהרבה אנשים הוא הרבה יותר טוב כי ישנה איזושהי רגישות / אלרגיה לחיטה ללא כל קשר לצליאק אלא ממשהו נוסף/ אחר - זה לפחות מה שאני הבנתי, אשמח לקבל קצת יותר הסבר בנושא , וגם מה ההבדל בינו לבין לחם כוסמין שמתחיל ליהיות יותר נפוץ בזמן האחרון? האם הוא גם עדיף על כוסמין?
שאלה נוספת בהקשר הזה - במרבית הלחמים של שיפון שהם 100% שיפון מלא ואפילו ללא שמרים מוסיפים גלוטן ללחם ובחלקם אף רשום במרכיבים "גלוטן חיטה" . שאלתי היא האם זה הופך כבר את כל היתרונות / ההבדלים בינו לבין הלחמים האחרים (חיטה מלאה / כוסמין) ללא רלוונטיים או לפחות רלוונטיים האם הרגישות המדוברת הנ"ל לחיטה קשורה בכל זאת לגלוטן ולזה שבשיפון אומנם עקרונית יש גלוטן אבל ברמה יותר נמוכה מבחיטה? או שמה מדובר בסיבה אחרת ותוספת הגלוטן לא קשורה לעיניין והיתרונות של השיפון עדיין שרירים וקיימים באותה המידה? בנוסף האם יש גלוטן חיטה וגלוטן שיפון ? האם מדובר בחלבונים שונים או משהו כזה או שגלוטן זה גלוטן לא משנה איזה דגן הוא המקור שלו?
רציתי גם לדעת רציתי לדעת מה ההבדל בין סוגי האורז המלא השונים (עגול / בסמטי / פרסי / ...) (אותם סוגים יש גם לאורז הלבן)
האם יש עדיפות של אחת על השני? יתרונות / חסרונות של אחד מהשני? למה (אם יש חשיבות) משמש כל אחד מהזנים ? מי עדיף למערכת העיכול ומבחינה תזונתית?
או שאולי כולם אותו הדבר וההבדל הוא רק בטעם ???
בנוסף מדוע תמיד אומרים ש 100 גרם אורז מלא מכיל כ- 110 קק"ל בעוד שבפועל האורז לא משנה את מישקלו יותר מ - פי 2.5 בערך כמו פסטה מבחינה זו ולכן יש בו משהו כמו 150 קק"ל ל- 100 גרם?? פי כמה באמת אמור לשקול אורז מבושל יותר מאורז לפני בישול והאם אם זה לא יוצא כך זה אומר שלא בושל מספיק / נכון?
תודה רבה מראש ומקווה שזו לא טרחה גדולה מדי (שוב פשוט אין ממש תשובות ברורות - לפחות אני לא מצאתי)...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דגנים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/10/2009שלום רב,
אענה לך בקצרה מאחר ושאלתך מקיפה קורס שנתי שלם בתזונה וזה לא מעניינו של הפורום.
פורום בנוי לשאלות קצרות.
כוסמין אומנם מכיל גלוטן אך אחד מיתרונותיו שחולי צליאק יכולים לאוכלו וכן אנשים הסובלים ממחלות מעיים. במקרים אלו חיטה לא מומלצת. לגבי שיפון – הוא דומה מאד לחיטה אך עשיר יותר במרכיבים תזונתיים כמו מינרלים לכן הוא גם מזין יותר אך גם קשה יותר לאכילה. לעיתים אנשים אשר רגישים לחיטה יכולים לאכול שיפון ולעיתים לא.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחם
אני13/10/2009אז לא הבנתי מה עדיף כוסמין או שיפון האם כוסמין יותר טוב לעיכול או מבחינה תזונתית אחרת מהשיפון או להיפך?
אם צליאק זוהי מחלה הקשורה בגלוטן אז איך זה שניתן לאכול כוסמין שיש בו גלוטן - לא הבנתי ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאותמיקי13/10/2009
תוך כמה זמן רואים תוצאות ראשונות בטיפול נטורופתי וכמה זמן בערך לוקח עד לריפוי מלא?
תודה
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה מעניינת
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D13/10/2009מיקי שלום רב,
אין תשובה לשאלה שכזו. תלוי במצב בריאותך, תלוי איך הגוף מגיב לטיפול ותלוי עד כמה אתה מישם את ההמלצות הטיפוליות.
בברכת בריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצלחות בטיפולמיקי13/10/2009
בוקר טוב
שתי שאלות לי אליכם
1. כיצד מתבצע איבחון של מצב האדם ע"י נטורופת ? האם ע"י הלשון הדופק וכיו"ב?
2. האם יש מטופלים שהיו עם אסטמה ואלרגיות שטופלו על ידכם ונפטרו מהמחלה?
האם ניתן לקבל מהם המלצות?
בתודה
מיקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצלחות בטיפול
13/10/2009מיקי שלום רב,
האבחון הנטורופתי מורכב ממספר אסכולות. כל נטורופת מתמחה במס' דרכי אבחון.
אירידיאולוגיה (אבחון דרך קשתית העין), רפלקסולוגיה (אבחון דרך כף הרגל), מורפולוגיה (אבחון דרך כף היד והציפורניים) ועוד שיטות רבות ומגוונות. בנוסף, הנטורופת עובר עם המטופל על שאלון נרחב המאפשר למטפל להכיר לעומק את המטופל ברמה הגופנית והנפשית גם יחד.
כל נטורופת מוסמך יודע גם לקרוא את בדיקות המעבדה/דם של המטופל ולהתייחס לזה גם כן.
אסטמה ואלרגיות הן בעיות בריאותיות בהן אני והקולגות שלי פוגשים כל יום במרפאה ולשמחתי מטפלים במצבים אלו בהצלחה!
אורך טיפול הוא דבר אינדבידואלי ואינו ניתן לקביעה ללא האבחון הראשוני. גם אז, נעשית הערכה וזו יכולה להשתנות בשל סיבות שונות ומגוונות.
בריאות שלמה!
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלי חוםסימה12/10/2009מזה כשנה גלי חום חזקים בחודשיים האחרונים טיפול באלטרנה פורטה +Klimakt Heel
שיפור קל אך זה גרם לי להרגשת שורף בקיבה (יש לציין כי לפני 3 שנים טופלתי בחידק הקיבה
הילקןבטר פלורי ע"י אנטביוטיקה)
אבקש לקבל המלצה לטיפול אחר .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגלי חום
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/10/2009סימה שלום רב,
כדאי לגשת לאבחון נטורופתי בו תותאם לך תזונה מתאימה וכן צמחי מרפא . 1. כך למשל פורמולה המכילה שיח אברהם מצוי (VITEX) עשוי לעזור בשמירה על רמת ההורמונים.
2. להרבות בירקות טריים ופירות. הם מהווים מקור עשיר לויטמינים ומינרלים. מזונות אלו מכילים פיטוסטרולים (מרכיבים טבעיים אשר יש להם אפקט מאזן הורמונים).
3. להוסיף לאמבטיה חמימה מספר טיפות של שמנים אתרים כגון גרניום בעל אפקט הורמונלי מאזן.
זה ממש על קצה המזלג. במידה ותרצי אבחון וטיפול מקצועי יותר את מוזמנת להגיע לקליניקה הנטורופתית.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהLAIF 600דינה12/10/2009בתי בת 25 סובלת מחרדות ,היא קיבלה תרופה טבעית בשם LAIF 600 של חברת STEIGERWALD כנראה חברה גרמנית או משוויץ , מצויר עליה פרח צהוב
האם זהו צמח ההיפריקום והאם ידוע לכם אם אפשר ליטול אותה בזמן ההריון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרLAIF 600
12/10/2009דינה שלום רב,
רצוי שנדע מהם המרכיבים במוצר זה. אין לי כל מידע על המוצר ולכן אינני יכול לחוות דעה. חזרי אלינו עם המרכיבים ונוכל להתייחס. לגבי היפריקום- מומלץ שלא ליטול בעת ההריון אלא בהיוועצות עם רופא/ פסיכיאטר
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרשימת המרכיבים
דינה12/10/2009אחרי שתרגמתי בגוגל את רשימת המרכיבים הבנתי שיש בו את החומר ST.JOHN'S WORT שזה כמו שהיבנתי באמת צמח ההיפריקום. האם אפשר לקחת את זה לתקופה ארוכה?כמו שנה והאם יש משהו חילופי לחרדה שאפשר לקחת אם במידה והיא רוצה להכנס להריון?
מה דעתך על דיפרסון? האם הוא יעיל לחרדה ? והאם אפשר לקחתו בזמן ההריון?
בתודה מראש על השאלות הרבות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקילוף בקרקפת ויובש בעורדדי11/10/2009שלום
לבתי בת 15 יש מידי פעם קילוף בעור הקרקפת.
כמו כן, הבחנתי שהעור במרפקים יבש.
האם יש קשר בין שני הדברים?
האם יש בדיקות דם לאבחון הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקילוף בקרקפת ויובש בעור
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/10/2009דדי שלום רב,
מדובר בבעית עור, בדרך כלל מעיד על חוסר איזון של הגוף. כדי לדעת על מה מדובר יש לאבחן.
יכול להיות שמדובר בסבוראה, אסטמה של העור או פסוריאזיס וגם יכול להיות שילוב שלהם. כל זה בבחינת השערה בלבד ללא אבחנה מסודרת.
במידה ואתה מעוניין באבחוו וטיפול הוליסטי טבעי הרי שהכתובת שלך היא פנייה לנטורופתיה.
אם אתם מעוניינים באבחון וטיפול קונבנציונלי יש צורך לפנות לרופא עור.
בברכת בריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה למיכל נטורופתיהברכה גולד09/10/2009מיכל כפי שביקשת אני מעלה את שאלתי לפורום כיצד נדע האם אדם חולה בצליאק או שמא זוהי רגישות ,אי סבילות בלבד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרצליאק / אי סבילות או רגישות לגלוטן
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/10/2009ברכה שלום רב,
התבקשת לשלוח את השאלה לפורום הנטורופתיה כי בתחילה שלחת לי אותה למייל הפרטי.
מחלת הצליאק שונה מאדם לאדם, כך למשל אדם אחד יכול לסבול מסימפטומים קשים מיד לאחר שאכל מזון עם גלוטן והאחר יחוש לא טוב רק לאחר מספר ימים.
לגבי שאלתך – במחלת צליאק יש תמיד רגישות ותגובה רירית לגלוטן. זהו לא משהוא שעובר. לכן יש חובה להתמיד בתזונה נטולת גלוטן לכל החיים. לעומת זאת אנשים עם רגישות/אלרגיה לחיטה תגובתם תהיה חיסונית ולא רירית למזונות המכילים גלוטן. במקרה זה בדרך כלל הרגישות עוברת עם השנים. כיום כדי לוודא צליאק ברמת וודאות גבוהה ניתן לבצע בדיקת דם לאיתור נוגדנים , אם התשובה חיובית יחד עם ביופסיה של מעי דק אזי האבחנה היא ודאית.
בברכת בריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאספיריןענת08/10/2009שלום, רציתי לדעת אם יש מניעה לשתות חליטת סרפד אם אני נוטלת אספירין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסירפד ואינטראקציה עם תרופות
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/10/2009ענת שלום רב
לא מומלץ ליטול סירפד עם תרופות אנטי קואגולנטיות (תרופות נוגדות קרישה) כי הוא יכול להגביר את האפקט האנטיקואגולנטי. אספירין היא תרופה מדללת דם, אם נדייק ניתן לומר כי אספרין נחשבת לתרופה המעכבת צימות (אגרגציה) של טסיות הדם וכך היא מהווה נוגדת קרישה מתונה. לכן הייתי נזהרת מליטול את שניהם ביחד. מעבר לכך סרפד יכול לשבש ספיגת ברזל לכן אם מישהוא נוטל ברזל מומלץ ליטול בהפרש של שעתיים אחד מהשני.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהג'ינסנג קוריאנימשה08/10/2009אני משתמש בג'ינסנג שבכל כמוסה הוא מכיל 10 אחוז ג'ינסו ובכל כמוסה יש 200 מ"ג שורש ג'ינסנג קוריאני.שאלתי היא מה הכמות שאני צריך לקחת על מנת להפיק את מלוא התכונות של הג'ינסנג בהתאאם לכמות החומר הפעיל שציינתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרג'ינסנג קוריאני
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D12/10/2009משה שלום רב
למה אתה נוטל ג'ינסנג קוריאני ? בהתאם למצבך ניתן להתאים לך פורמולה. אתה לא אמור להתאים את עצמך לפורמולה....המינון המקובל הוא תמצית יבשה תיקנית (4%) ג'ינסנואידים,100-150 מ"ג כפול 3 ביום.
בברכת בריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיכל
משה14/10/2009אני משתמש ב20 אחוז ג'ינוסו וב 200 מ"ג למטרת אנרגיה ושיפור יכולת הריכוז אז מה המינון המומלץ לכמות זו של חומר פיעל? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמיכל
משה14/10/2009אני משתמש ב10 אחוז ג'ינוסו וב 200 מ"ג למטרת אנרגיה ושיפור יכולת הריכוז אז מה המינון המומלץ לכמות זו של חומר פיעל אם בכל זאת אני מעוניין לקחת מוצר שמכיל את הכמות הזו? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצה כחולה ירוקה ושמן זרעי רימוניםשירה07/10/2009שלום
רציתי לשאול מספר שאלות
1 האם יש סכנה של רעילות באצה כחולה ירוקה
האם יש בדיקות בענין זה
2 האם לנשים בהריון מותר לקחת שמן זרעי רימונים
3 האם לוקחים שמן זרעי רימונים על בטן ריקה או עם האוכל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראצה כחולה ירוקה ושמן זרעי רימונים
12/10/2009שירה שלום רב,
אין שום רעילות בנטילת אצה כחולה ירוקה. זהו מוצר בטוח לחלוטין לשימוש. למרות המצויין, מומלץ למטופלים באלטרוקסין להיוועץ עם האנדוקרינולוג בדבר השילוב עם אצה זו.
לאלו שאינם מטופלים בתרופות לבלוטת התריס ואינם סובלים מעודף פעילות הבלוטה, מדובר בתוסף תזונה בטוח לחלוטין.
באשר לשמן זרעי רימונים- אין ליטול בזמן ההריון, אלא לקראת הלידה. לשמן זה, כמו גם לרימון עצמו, תכונות מכווצות ואינו בטוח לשימוש בזמן ההריון.
יש ליטול שמן רימונים עם אוכל או לפניו, תלוי ברגישות המטופל. אם אין רגישות לאחר השימוש בו, אז יש ליטול לפני האוכל. כמו כן ניתן לפזר על סלט ירקות או מזונות קרים אחרים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעשב נבט חיטההילה06/10/2009שלום לכם.
הייתי רוצה לשמוע את דעתכם בנוגע לשתיית עשב חיטה על בסיס יום יומי.
האם הוא באמת בעל סגולות ריפוי רבות כמו שקראתי?
אני מקווה שאוכל להתמיד איתו למרות טעמו הנורא...
האם הוא יעיל בטיפול נגד אקנה?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלמה לא עונים?
הילה14/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתת פעילות של בלוטת התריסיעל05/10/2009שלום,
אני בת 29 וסובלת מתת פעילות של בלוטת התריס. על פי בדיקות הדם היא נחשבת קלה ואפילו לא תמיד מטפלים במצב הזה, אבל לפי התסמינים ומדידות החום שאני מבצעת יש לי תת פעילות רצינית שמאוד פוגעת לי בתפקוד היום יומי.
ניסיתי לטפל בבעיה בכל השיטות הטיבעיות האפשריות והייתי אצל כמה נטורופתים, אבל אין שינוי ממש.
הציעו לי להזמין מחו"ל תוסף שאין אותו בארץ. מדובר בתמציות טיבעיות של בלוטת התריס מבעלי חיים.
רציתי בבקשה לברר: במידה ואתחיל עם התמציות האלה, האם זה אומר שהבלוטה שלי תתרגל שהיא חייבת לקבל את זה מבחוץ ותתפקד פחות טוב מה שאומר שאצטרך לקחת את התוסף כל החיים? או שאפשר לקחת אותו כמה חודשים וזה כבר יכול לסדר את הבלוטה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתת פעילות של בלוטת התריס
שאלה07/10/2009המורינגה מוריד את רמת ה- TSH
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתת פעילות בלוטת התריס
12/10/2009מיכל שלום רב,
תמציות בלוטות הם דבר מצויין. באמת לא ניתן להשיג בישראל, אך במידה ותוכלי להשיג מוצר זה, אני ממליץ עליו בחום.
בד"כ לנוטלים תוסף זה יש יכולת להחזיר את הבלוטה לתפקוד תקין, בייחוד אם מדובר במצב התחלתי.
כמו כן, מומלץ לטפל בדיקור סיני. אני רואי תוצאות יפות מאוד!
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשלך לשאלתייעל01/10/2009שלום,
בהמשך לשאלתי על קנדידה.
רציתי בבקשה לברר: במידה ואני אעשה במהלך 3 חודשים טיפול עם קלורקס, מי כסף קלואידים ופרוביוטיקה במינון גבוה, האם אני יכולה לאכול בצורה מאוזנת ובריאה אבל כן לאכול פחממות בכמות סבירה וכן לאכול פעם בשבוע משהו קטן מתוק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי קנדידה...המשך
04/10/2009יעל שלום רב,
ככל שאת תקפידי על התזונה ותמנעי מהמזונות שהזכרת, גופך יבריא מהר יותר. ייתכן וגופך רגיש במיוחד למתוקים/ שמרים ולכן כל פעם שתוכלי דבר מתיקה את עלולה להפריע לתהליך אותו את עוברת.
עשי כמיטב יכולתך לשמור על תזונה מאוזנת
חג שמח ובריאות שלמה
רואי גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לגבי מאכלי חלב ולקטוזשירה01/10/2009אני משלשלת לאחר שתיית חלב אך לאחר גבינות אני מרגישה טוב
יש לי שאלה מאוד ספציפית והיא
איך אני יכולה לדעת מה אחוזי הלקטוז בשמנת ויוגורט לדוגמא?
הייתי רוצה לדעת מה אחוזי הלקטוז בכל מאכל איך אני יכולה לברר זאת?
כי יש יוגורט שעושה לי שלשולים ויש יוגורט שלא וכך גם לגבי מאכלים נוספים וזה מאוד מתסכל,הייתי רוצה לדעת מראש לפני שאניאוכלת מה אסור לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמאכלי חלב ולקטוז
04/10/2009שירה שלום רב,
את יכולה לפנות ישירות לקווי הייעוץ של חברות מוצרי החלב (על גבי האריזות). בנוסף, אני ממליץ להמעיט במוצרי חלב פרה ולעבור יותר למוצרי עיזים. חלב העיזים קל יותר לעיכול בגופנו וכן נספג טוב יותר.
בנוסף, ישנו מוצר המכיל אנזים לפירוק לקטוז- "לקטוקל" ודומיו. מומלץ לנסות
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקטוז במוצרי חלב
טליה לביא05/10/2009עוד לפני שתכנסי לפרטי מוצר זה או אחר דעי שבאופן גורף - גבינות קשות מכילות כמות זעומה של לקטוז. כנל גבינה בולגרית המיוצרת בטכנולוגיה מסורתית
גבינת קוטג' דלה יחסית לגבינה לבנה
ויש חלב דל לקטוז ומספר מוצרים שאינם מכילים לקטוז כלל כמו דיאט יופלה, שוקו שוק בבקבוק ויופלה 360 - בקבוקונים של משקה פרוביוטי.
גם משקה סויה הוא אלטרנטיבה ראויה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם עצבניים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
