מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם בדיקת דם תיפקודי כבד תקינה ?יובל27/08/2009
ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה
7.2- 3.5 mg/dl 7.2 URIC ACID
35- 0 U/L 40 GOT (AST)
45- 0 U/L 41 GPT (ALT)
55- 0 U/L 32 GGT
130- 40 U/L 90 ALK. PHOSPHATASE
200- 20 U/L 322 CK- CREATINE KINASE
60.0- 20.0 mg/dl 21.2 CERULOPLASMIN
בתודה מראש,
יובל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות מעבדה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D27/08/2009יובל שלום רב,
החומצה האורית על הגבול העליון מה שאומר שלכליות יש מעט קושי בסילוק חומצה זו (האם יש לך נטייה לייצר אבנים בכליות?). אחד הדברים שיש לעשות זה להימנע ממאכלים חומציים ולהקפיד על מזונות יוצרי בסיס (כמו ירקות) וכן להימנע ממזון עתיר חלבונים.
ה- GOT מעט גבוה ויש לברר מהי הסיבה כנ"ל CK- CREATINE KINASE.
ה- CK הינו אינזים הנמצא בכל תא בשרירי גופנו. האם אתה עושה פעילות גופנית סדירה? כי אולי זוהי סיבה לתוצאה זו. בכל מקרה מציעה לך לברר עם רופא המשפחה אשר הפנה אותך לביצוע הבדיקות את משמעות התוצאות כי הוא מכיר את ההיסטוריה הרפואית שלך. אופציה נוספת היא להגיע לאבחון נטורופתי.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D נטורופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפעתיפעת25/08/2009
שלום וצהריים טובים
האם צמח האינצאה יעיל בטיפול בשפעת או בזיהומים של דרכי הנשימה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכינצאה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D25/08/2009יפעת שלום רב
צמח אכינצאה נחשב כתומך במערכת החיסונית. עפ"י מחקרים אחרונים, הצמח נמצא יעיל יותר במניעה של זיהומים בדרכי הנשימה העליונים אצל מבוגרים וילדים, אך לא נמצא יעיל כטיפול בזיהומים בדרכי הנשימה העליונים אצל ילדים.
יש להשתמש בזהירות באנשים אשר נוטים למחלות אטופיות (כמו אסטמה של העור) או נשים בהריון.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקות דם - קרישת דםיובל25/08/2009
להלן התוצאות :
שם הבדיקה תוצאה יחידות ערכי יחוס
PT-INR 0.95 0.9-1.2
PT-SEC 10.3 SEC 9.5-12.3
PT% 100 % 70-100 מראש,
יובל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה השאלה?
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D25/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשאלה ?
יובל27/08/2009האם התוצאות תקינות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 5htpשירלי23/08/2009
שלום,
אני לוקחת 5HTP במינון 200 מ"ג (100 מ"ג פעמיים ביום) בשביל שיפור בשינה ובשביל שיפור מצב הרוח וזה די עוזר.
אני אמורה לעבור בעוד כמה חודשים ניתוח בהרדמה מלאה לתיקון בקע סרעפתי ורפלוקס ורציתי בבקשה לברר: האם אני יכולה להמשיך ולקחת את התוסף עד לניתוח?
ושאלה נוספת, הגעתי לרופא שמבצעים אצלו בדיקות צואה לקנדידה ופרזיטים, שולחים לחו"ל וכשיש תוצאות חוזרים אליו.
במידה ובדיקת הצואה מראה שאין קנדידה, האם זה אומר שאין סיכוי שאין קנדידה במקומות אחרים בגוף?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה קנדידה ו- HTP-5
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/08/2009שירלי שלום רב,
תוסף ה- 5-HTP עלול לגרום לתופעות של אי נוחות במע' העיכול או דווקא לתופעות של הפרעות במצב הרוח. אין בידי מידע כלשהוא לגבי בטיחותו לפני ניתוח, אך לא הוכחה בטיחות השימוש בו לאחר שימוש של 12 חודשים.
לגבי אבחון קנדידה: התשובה היא שלילית, שום דבר איננו ודאי באבחון. בעזרת בדיקת צואה ו/או דם ניתן לאבחן בעיית קנדידה מערכתית. הבעיה היא כי לא תמיד ניתן לאבחן תאי קנדידה בדגימת הצואה מאחר שרוב תאי הקנדידה נצמדים לקירות של רירית המעיים ואינם מופרשים בצואה, או שחלק מתאי קנדידה גוועים בזמן שבדיקת הצואה ממתינה לאנליזה.
ברפואה הטבעית האבחון נעשה באמצעות תשאול מקיף של המטופל. אמצעי אבחון נוסף שיכול לעזור באבחון של קנדידה הוא באמצעות בדיקה אירידולוגית (על פי קשתית העין), על ידי זיהוי סימנים מיוחדים המופיעים בקשתית העין כתוצאה מהקנדידה.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D, נטורופתית
ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שום יכול לעשות נזק ?שי22/08/2009
שאלה : הייתה לי שעורה בעין וחשבתי ששום עוזר. שמתי על העין...זה נכנס לעניים.....האם שום שנכנס למערכת הדם יכול לעשות לי נזק ? 4 ימים אחרי ואני מרגיש חולשה בכל הגוף זה קשור לשום ??
ושאלה שניה : האם ידועים לכם על סוג מסויים של אוכל או ויטמנים וצמחים שמאטים קצת הפיכת שיער שחור לשיבה ? או משחירים בחזרה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שום
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/08/2009שלום רב,
לא נראה כי ההרגשה הלא טובה שלך קשורה לשום כי השימוש היה מקומי על השיעורה, זהוא איזור קטן ביותר. הכמות שיכולת לשים אינה גדולה. יכול להיות שהרגשה זו שלך קשורה לבעיית השיעורה שעדיין לא עברה או קשורה למשהוא אחר ושונה. נטילת שום פחות בטוחה בנטילה דרך הפה בכמויות יחסית גבוהות אצל אנשים בסיכון לדימום.
לגבי שאלתך השנייה – ערבוב של אבקת קליפות רימונים בחינה ומריחתה על השיער, עשוי להקנות גוון שחור לשיער. גם אגוז שחור מרוסק יכול להכהות שיער וכן תה שחור.
לבריאות,
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופסטון וביוץהדר21/08/2009
הי
האם אמור להתרחש ביוץ לאחר נטילת כדורי דופסטון לזירוז המחזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופות וביוץ
24/08/2009הדר שלום רב
אודה לך אם תרשמי את החומר הפעיל של תרופה זו, אז אוכל להתייחס
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיזוק מערכות הגוףנעה19/08/2009התחלתי לצרוך משקה בשם vemma האם הוא משפר את המערכת החיסונית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחיזוק מערכות הגוף
24/08/2009נעה שלום רב,
מה מכיל משקה זה?
נא רשמי את מרכיבי המשקה ואז אוכל להתייחס לאיכותו.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק' ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה על הלשוןאור ש.19/08/2009בוקר טוב לכם
מתנצלת מראש על אורך השאלות, מנסה לדייק כמה שאפשר:
אני סובלת מקנדידה על הלשון. מה שגורם לריח רע מהפה ותחושות של חיפוי מחוספס על הלשון, למרות שאני שומרת על היגיינה הפה, בעזרת תוספת של מי פה עם תמצית זרעי אשכוליות שאני מגרגרת לפני השינה, אחרי הציחצוח.
הקנדידה לא עוברת כבר הרבה זמן.. היא לא מופיעה בנרתיק אבל היתה במערכת העיכול וטופלתי בדיקור סיני ובתפריט נטול סוכר ושמרים ובפרוביוטיקה במשך כמה חודשים (!) עד להקלה במצב.
שאלותיי הן:
1. האם קנדידה על הלשון (ברמה בינונית נמוכה) מעידה על כך שעדין יש לי קנדידה במערכת העיכול? בקיבה? או במעי הגס?
2. האם עלי להמשיך להתנהג כאילו יש לי קנדידה ולהמשיך עם התפריט הקשה ועם נטילת הפרוביוטיקה ושתיית ה-GSE?
3. במהלך הטיפול של הדיקור הסיני התגלה שהטחול והקיבה חלשים. הומלץ לי להפחית או לא לשתות בכלל את ה-GSE, והומלץ לא לעשות הידרוקולוניק. מה שהשאיר אותי בלי תחלופות פרט לפרוביוטיקה. מה עושים...? הסשן כבר נגמר ואין לי את מי לשאול...
תוןדה רבה מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה על הלשון
24/08/2009אור שלום רב,
קנדידה על הלשון מעידה שקיימת קנדידה גם במערכת העיכול. GSE אינו מספיק יעיל לטיפול במצב זה.
עליך לחזור לתזונה נטולת סוכרים (למרות שאני ממליץ בחום להגיע לאבחון מעמיק יותר כדי לקבוע מה בדיוק מתאים לך). בנוסף, מומלץ להשתמש בשמן אורגנו פראי, 3 פעמים ביום על ידי שיכשוך וגרגור בפה ובגרון עם מים חמימים.
מי כסף קולודיאלים, גם כן 3 פעמים ביום.
תמשיכי עם הפרוביוטיקה (יש להגיע לפחות ל- 20 מיליארד חיידקים ביום)
תעדכני לשלומך.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה, מקרב לב (: אעדכן...
אור ש.25/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטחורים ומעי רגיזאיריס18/08/2009
שלום רב!
1. מה יכול לעזור לטחורים פנימיים דרגה 2 (מדממים ממש קל לעיתים רחוקות) ?
2. אני סובלת מגזים ויציאות לא סדירות .לפעמים עצירות וצואה קשה, לפעמים שלשול או צואה רכה
ולפעמים היציאה בסדר גמור. רופאת גסטרו חושבת שזה מעי רגיז אבל היא הציעה לי לעשות
בדיקת סיגמואידיסקופיה כדי להיות בטוחים שאין חס וחלילמ משהוא אחר. אבל מכיוון שאני פוחדת
מבדיקות (לא בדיקת דם או צילום) לא עשיתי את הבדיקה. מה אני יכולה לעשות בקשר ליציאות?
אני רוצה לציין שיש לי יציאה כמעט כל יום ושהבעיה היא בערך כחצי שנה מאז שאובחנו אצלי
הטחורים.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטחורים ומעי רגיז
24/08/2009איריס שלום רב,
תחילה, לשים לב למשטר שתיית המים שלך. הכוונה היא רק למים ולא לכל משקה אחר. עליך לעלות בהדרגה מליטר וחצי ביום, כל שבוע לעלות 1/2 ליטר, עד הגיעך לשלושה ליטר ביום. יש לשתות אותם בכמויות קטנות לעיתים תכופות לאורך היום.
בדקי מה את אוכלת? המנעי לחלוטין ממזונות המכילים צבעי מאכל/ חומרים משמרים (המסווגים תחת האות E-102 ודומיו) היכולים להשפיע מאוד על מערכת העיכול. ניתן ללמוד אודות החומרים המסוכנים ברשימות זמינות באינטרנט).
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND' OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיקנוגנולשי16/08/2009רציתי לדעת באיזה מאכל יש הכי הרבה פקנוגנול וכמה צריך לאכול ממנו בשביל להפיק את אפקט האנטי חמצוני שלו וההגנה מהשמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחוסר התייחסות
שי25/08/2009דילגת על השאלה שלי!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיקנוגנול
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D25/08/2009שי שלום רב,
המקור הטוב ביותר של פיקנוגנול הוא מקליפת עץ האורן הגדל בחופי צרפת. יחד עם זאת ניתן למצוא אותו גם במזונות כגון זרעי ענבים, תפוח עץ אדום, קליפות ענבים, מיץ אוכמניות, יין אדום, חמוציות, תה ירוק. ניתן לשתות כוסית יין אדום ליום או כוס מיץ אוכמניות אם תמצא.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית ברפואה טבעית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידההדר12/08/2009שלום רב,
איבחנו אצלי קנדידה ברמה גבוהה מאוד .
המליצו לי על תזונה ללא סוכרים וללא שמרים, ומעט פירות.
האם באמת זו הדרך?
אודה על טיפים בנושא.
הדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה
13/08/2009הדר שלום רב,
מי אבחן את הקנדידה? באיזו שיטה?
תזונה היא מרכיב חשוב ובלתי נפרד לטיפול בקנדידה, אך בד"כ יש להוסיף תמיכה של צמחי מרפא/ תוספי תזונה, על מנת להשלים את הטיפול. תזונה בלבד עלולה לקחת חודשים רבים, בכדי לפתור עניין זה.
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND' OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיבחון קנדידה
הדר18/08/2009איבחנו בבדיקה פרטית בבי"ח אלישע.
מה מומלץ מעבר לדיאטה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחילוף חומריםיהודה11/08/2009שלום
אני צריך להוריד כ 15 ק"ג,הייתי אצל דיאטנית ואני עושה דיאטה+פעילות גופנית,אולם לא מוריד כמעט במשקל ,עשיתי בדיקות דם כלליות והן תקינות כלל בלוטת התריס B12
ואני מאוד מתוסכל שלא מצילח לרדת במשקל
שאלה
האם ידוע על ויטמינים או צמחי מרפא המאיצים את חילוף החומרים
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחילוף חומרים
13/08/2009יהודה שלום רב,
ירידה במשקל היא תוצר של הכנסת פחות קלוריות ושומן לעומת מה שאתה מצליח לשרוף. קרי, אם התזונה שלך היא על 3000 קלוריות ליום, אך גופך מצליח לשרוף לא יותר מכך, התוצאה תהיה פשוטה- לא תרד במשקל.
על כן, יש לבדוק בדיוק מה אתה אוכל. שים לב לא להתייחס כל כך למוצרי "דיאט" אלא יותר למדד הגליקמי של המזון. בנוסף, ככל שהתזונה תהיה עשירה יותר בסיבים, כך גופך יספוג מהאוכל פחות סוכרים ושומנים.
דבר חשוב מאוד הוא מושג בשם- BMR (באסל מטבוליק רייט). מדד זה מעיד על יכולת גופך לשרוף שומן בעת מנוחה. ככל שמדד זה גבוה יותר, כך גופך יהיה בעל חילוף חומרים טוב יותר. הדרך הנכונה ביותר לעלות את ה- BMR היא דרך פעילות גופנית משולבת אירובי ואנאירובי (פעילות לב/ ריאה ופעילות כנגד התנגדות- משקולות/ משקל גוף...) ככל שמסת השריר תהיה גבוהה יותר, כך גופך ישרוף יותר קלוריות ביממה.
תתמקד בתזונה, שתיה של מים ופעילות גופנית איכותית ואתה תצליח לאזן את משקלך.
בריאות שלמה,
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול בהידרוקולוניקסיובל11/08/2009ברצוני לברר מה דעתכם על הטיפול, יעילותו, הסכיונים שבו, והאם כדאי ליישם אותו בנושא של עצירות וגזים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהידרו קולון תרפיה
13/08/2009אני ממליץ על שיטה זו בחום. יש לעשות זאת במקום בו מתמחים בזה ולראות שהמטפל/ת מוסמכים. קולוניקס יעיל מאוד לבעיות שונות במערכת העיכול.
בריאות שלמה.
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצמצום תרופות לחץ דם, כולסטרול וכו'רחל11/08/2009אישי יקירי נושק לשנתו ה 60, מטופל בערימת תרופות : להורדת לחץ דם, איזון דופק, כולסטרול, מניעת הסתיידות סטנט...איך אפשר לוותר על כל אלה?
הוא אוכל מזון צמחוני, ממעיט בפחמימות פשוטות , לא נמנע מחלבונים מהחי (חלב ומוצריו, ביצים).
ואני לא מתכוונת לשיטת "עשה זאת בעצמך".
האם תוכלו להמליץ על רופא או נטורופת באיזור הצפון?
תודה על תשומת הלב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתררופא/ נטורופת בצפון
13/08/2009רחל שלום רב,
ישנם מספר מטפלים נהדרים בצפון. את יכולה להכנס לאתר האגודה הישראלית לנטורופתיה ולבחור מרשימת המטפלים באזורך.
בשליפה מהמותן- ד"ר גדעון רון מאמירים עולה בזכרוני כעת.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת פרקיםהילה10/08/2009אני בת 35 ויש לי דלקת פרקים. כרגע אני לוקחת תרופות ורוצה להפסיק איתן ולעבור לתרופות הומאופתיות. רציתי לדעת האם כדאי לקחת בכלל תרופות ולהסתפק בלאכול נכון? איזה מזון אסור לי לאכול כדי להפחית את הדלקת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרדלקת פרקים
יובל10/08/2009שלום הילה
מנסיון של עשרות משתמשים אני ממליץ לך לקחת כמוסות עלי מורינגה ערבה.
רפואה שלמה
יאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח גם לתשובתו של הד"ר
הילה11/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדלקת מפרקים
13/08/2009הילה שלום רב,
הטיפול ההומיאופתי יכול להיות יעיל ביותר לבעיה מסוג זה. לצורך כך יש לערוך שינויים באורח החיים, לרבות התאמת תזונה, תוספי תזונה ו/או תרופות הומיאופתיות. מומלץ להגיע לאבחון וכך ניתן יהיה לקבוע מהו הטיפול המתאים ביותר.
אני יודע שאת מחפשת תרופה ספציפית, אבל אין דבר כזה- אלא ינה התאמה אישית לאדם ולא למחלה.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND'OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם קמצנים?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
