פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטות
    ליאת
    20/07/2009

    שלום, אני בת 25 רווקה
    רציתי לדעת אם יש מה לעשות בנשוא ברפואה טבעית, אז ככה:
    נראות ציסטות מרובות לאורך שורשי העצבים הסאקרלים בפורמינות הנויראליות, הנמשכות גם לתוך האגן..... נראה מעט נוזל באגן, כמותו פזיולוגית.......נראות ציסטות בצוואר הרחם- נבוטיין,
    מה אני עושה? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטות מרובות

    22/07/2009

    ליאת שלום רב,
    לרפואה המשלימה יש בד"כ פתרון לעניין זה, אך חובה תחילה לעבור אבחון מקיף בכדי לקבוע זאת. ציסטה היא בד"כ תופעה היכולה להיווצר כתוצאה מלחץ בלתי סימטרי באזור מסויים ו/או שינוי בחומציות הדם. תהליכים של ניקוי פסולת מהגוף יכולים להועיל בתהליך "העלמת" הציסטות.
    מומלץ להבדק ולהתחיל טיפול בהקדם.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער גנטית
    ליאת
    20/07/2009

    שלום אני בת 25, יש לי דלילות במפרצים שני צדדים , וחלק קדמי של השיער, הרופא אמר שזה גנטי. ניסתי מינוקסי 2/5, ברזל, אבץ, רוטס, הרבה דברים שמוכרים נגד נשירה, כלום לא עזר רק מחמיר.
    קראתי על רפואה טבעית, יש כדורים שנקראים "ארמיטה" יש בהם רוזמרין, דקל הננסי וכו'....
    השאלה אם לנסות תכדורים האלו, או דקל ננסי לבד כאילו חליטה , מה משפיע כדור או חליטה או צמחים אחרים? (יש לי שערות דקות באיזור הדלילות).
    ואם דקל הננסי או צמחים אחרים לא מזיקים לגוף עצמו למשל לרחם, לבחורה רווקה?
    תודה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער גנטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער

    22/07/2009

    ליאת שלום רב,
    מדובר במקרה מורכב הדורש התייחסות מעבר לתשובתי בפורום. מומלץ להבדק בצורה מקיפה על ידי נטורופת.
    במקביל אתייחס לדבריך; נראה כי ניסית מספר מוצרים. האם לקחת אותם על פי הוראות המוצר או בהמלצת מטפל? הוראות יצרן תמיד מתייחסות לעובדה שאדם נוטל תוסף שלא בהשגחת מטפל ובד"כ ממליצים על כמוסה ביום. ברוב הפעמים מינון זה אינו מיועד למצב טיפולי.
    מומלץ לקבל הדרכה מקצועית בעניין, כיוון שהמוצרים שהשתמשת בהם נחשבים לנכונים וטובים, אך ייתכן והמוצר עצמו ו/או המינונים לא התאימו לך.
    בנוסף,
    מצב כמו שלך, יש להתייחס גם למצב הרגשי נפשי שבו את נמצאת ולבדוק האם יש קשר לארוע כלשהו שלאחריו החלה הנשירה.
    נושא הגנטיקה, ייתכן ובאמת מעורב כאן, אך עליך לבדוק בקרב משפחתך הקרובה והרחוקה האם עניין זה קיים.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מלחמה במפלצת ושמה קנדידה..
    אור ש.
    20/07/2009

    אני מחפשת מוצרים טבעיים שאולי תוכלו להמליץ עליהם להמשך טיפול בקנדידה במערכת העיכול ובאיברי המין. היא פשוט לא רוצה לעזוב...
    מעל לשלושה חודשים שאני שומרת על דיאטת קנדידה השוללת סוכרים ושמרים ועוד ועוד.
    משתמשת בתמצית זרעי אשכוליות בבוקר על בטן ריקה, ולוקחת מינון גבוה של פרוביוטיקה.

    לשאלותיי:1 . האם קנדידה על הלשון / בנרתיק, מועברת במגע מיני / במגע אוראלי? האם נשיקה תמימה גם אסורה לי?? ):
    2. שמעתי על מוצר בשם INTRA שהמעידות עליו טוענות שמאוד עזר להן להיפטר מהקנדידה. אשמח שלמוע אם שמעתם עליו משהו...
    אשמח לשמוע על מוצרים אחרים שיחישו את הריפוי.

    תודה רבה..... אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    22/07/2009

    אור שלום רב,
    אכן מדובר בפטריה עיקשת ולא נעימה, אך בהחלט יש לה טיפול. תזונה בלבד, כמעט ולא מצליחה לפתור אותה ובד"כ מומלץ על שילוב עם תרופות הומיאופתיות ו/או צמחי מרפא. מנסיוני, אין מטופלת אחת שהייתה דומה לשניה באופן הטיפול, אך כן היו מרכיבים בסיסיים דומים. תמצית זרעי אשכוליות באמת יעיל, אך יש ליטול אותו 3 פעמים ביום (8 טיפות בחצי כוס מים). בנוסף יש ליטול כמוסות פרוביוטיקה באיכות גבוהה (ג'ארו דופילוס או קו-ביוטיק נחשבים לטובים)- כמות של לפחות 2 כמוסות פעמיים ביום.
    דבר נוסף שמצאתי כיעיל הוא הדיקור הסיני. הסיבה היא שפעמים רבות ישנה חסימה אנרגטית באזור הנרתיק וכל התזונה והטיפול עולים בתוהו. ברגע שזרימת האנרגיה נפתחת, הפטריה תעלם כלא הייתה.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ועוד שאלה קטנה ...

    אור ש.
    23/07/2009

    האם אתה מכיר מקום אמין לבדיקה אם יש קנדידה?
    (סיפרו לי על מקום בצפון שעורך בדיקות צואה)
    בדיקות הדם והשתן שעורכים המרפאות הפרטיות.. לא אמינות מספיק בעיני.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת קנדידה

    29/07/2009

    שלום רב,
    במרפאתי אנו עורכים בדיקה באמצעות מיקרוסקופ DARK-FIELD באמצעות אנליזת דם חי. הבדיקה מאוד אמינה ומאפשרת לגלות רבות אודות המצב הבריאותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן עץ התה רק הוא עזר לבתי שסבלה מא

    אפרת
    22/08/2009

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פוליצטמיה וBCC
    ו
    19/07/2009

    שלום, אבי בן 65 לקה באיורע מוחי לפני המון שנים, כרגע הוא בסדר אך סובל ממחלת פוליצטמיה מזה 15 שנה, וכן מלחץ דם ,
    עד היום נטל הידראה, במשך 3 שנים יוצאות לו BCC על הפנים וגם על העיניים,וכל הזמן הם הוסרו בניתוחים פלסטיים.
    במקביל הוא יקבל משחה מיוחדת למרוח על הBCC למניעה.
    לאחר הניתוח האחרון שבו הוצאו המון BCC גם מהראש ונלקחה בדיקת מח עצם,
    הרופא החליט להחליף לו את הכדורים למילראן, הוא טוען שזה לא יגרום לו לתופעות ה BCC המרובות.
    כרגע אבי נמצא במצב נפשי ירוד, דכאון הוא בוכה המון.
    האם ישנה אפשרות לעזור לו בעזרת כדורים טבעיים שיעודדו את מצב רוחו וכן יעזרו לו להתמודד עם מחלת הפוליצטמיה. אפילו במקביל לתרופות שהוא מקבל.

    תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פוליצטמיה וBCC

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • BCC לאדם בן 65

    20/07/2009

    שלום רב,
    מצבו של אביך מחייב אבחון מקיף על פי עקרונות הרפואה המשלימה. ניתן יהיה להמליץ על תוספי תזונה טבעיים שישפרו את מצב רוחו, אך על מנת לסייע לו באמת, עליו להבדק.
    ניתן לטפל במקביל לטיפול הקונבנציונלי, אך בכדי לקבוע מה לתת, יש לדעת אלו תרופות הוא מקבל. מהן שמות התרופות אותן מקבל?
    בבקשה הערבר לנו מידע זה.
    בריראות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקיצה מקיפוד ים
    מירי
    14/07/2009

    שלום לכם,

    בעת שהייתי באילת נעקצתי ע"י קיפוד ים בעצם ליד הבוהן ברגל.

    נועצתי בעזרה ראשונה ומד"א ונמסר לי שאין לי מה לדאוג והקוץ ימס מעצמו ויעלם, אך לאחר מספר ימים האיזור התנפח מאוד מכיוון שהקוץ נכנס עמוק לתוך העצם. הרופא נתן לי אנטיביוטיקה, אשר לא עזרה הרבה ואז קבלתי אנטיביוטיקה יותר חזקה.

    עשו לי צילום רנטגן וזה מראה שהעצם נפוחה.

    בינתיים הענין לא משתפר ואיני יודעת מה לעשות, האם ניתן לעשות משהו נוסף בדרך הטבעית.

    מודה מראש על עזרתכם.

    יום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקיצה מקיפוד ים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיפוד ים

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    16/07/2009

    מירי שלום רב,
    נכון הוא שבדרך כלל עקיצת קיפוד ים לאחר מספר ימים נשכחת ונעלמת. אבל כנראה זה לא המצב אצלך. במקרים מסויימים (ויתכן שזהו המקרה שלך) הפגיעה מסתיימת בנזק. זה קורה כאשר הקוץ חודר למפרק או קרוב אליו ואז נוצרת דלקת במקום והפגיעה כאן יותר רצינית. אינני סבורה כי הפורום הוא המקום לטפל במקרה כזה. במקרה כזה את חייבת לגשת לטיפול רפואי. אפשר להמליץ על קרם מרגיע, הפעלה ידנית של המקום או חימום מקומי. כל זה רצוי לבצע באמצעות איש מקצוע . בינתיים את יכולה למרוח משחת רסקיו או לחילופין למרוח 2 טיפות שמן אתרי לבנדר 3 פעמים ביום.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות רכות מידי
    עופר
    09/07/2009

    שלום רב,
    יש לי תופעה שאני חי איתה כבר 3 שנים בערך.
    לפני כן יש לציין כמה פרטים עליי: בן 33, חי אורח חיים בריא ומאוזן, לאחרונה התחלתי לאכול לפי סוג הדם שלי (סוג A).

    התופעה המוזרה היא שהיציאות שלי רכות מידי (לא שלשול), הן סדירות כל יום בבוקר, אך הן יוצאות כמעין בוץ רטוב.

    לפני כחודש עברתי ניקוי מעי "הידרוקולוניקס", ולשם כך עשיתי ניקוי כבד במשך 10 ימים קודם בעזרת תזונה מסויימת כולל שתית אבקת פסיליום... באמת באותו שבוע שמתי לב שהיציאות התחזקו והפכו להיות יפות ותקינות - כמו בספרים.

    לאחר הניקוי החלטתי לחזור לאורח החיים שלי מן הסתם אך עם שינוי מהותי :אכילה לפי סוג הדם שלי (סוג A), וכך אני נמנע מאכילת בשר אדום, וגבינות. כמו כן אני מרבה לאכול מזון חי ולשתות מיץ גזר וסלרי כל יום.
    אך למרות הכל, היציאות חזרו אט אט שוב להיות בוציות ללא צורת מעי.
    אני מייחל להגיע שוב ליציאות תקינות כמו שמופיעות כ יחידות ארוכות בצורת המעי.

    לפי היכרותי את התפיסה הסינית וההוליסטית אני משער שחסר לי יסוד אש במזון (למרות שאני מנוע לאכול חריף וגם לא כ"כ אוהב), ויש לי עודף יסוד מים, שכן היציאה שלי היא בוצית ממש.

    בכל אופן,
    אשמח לקבל תשובה,
    משה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יציאות רכות מידי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יציאות רכות מידי

    13/07/2009

    משה שלום רב,
    נראה כי אתה מאוד מתעניין בתחום הבריאות. יציאות רכות יכולות להגרם מהמון סיבות. חשוב לציין כי תזונה לפי סוג הדם הנה חלק מן המשוואה של תזונה אישית ונכונה. לא כל בעלי סוג דם A יכולים לאכול אותו הדבר וכך לגבי כל סוגי הדם. ישנם מרכיבים "נסתרים" אותם ניתן לגלות באבחון מקיף ולא בפורום באינטרנט.
    למרות שהיום יש הרבה מידע חופשי בתחום הבריאות, חייב להיות המרכיב האישי אותו ניתן לגלות רק באבחון מקצועי.
    מרכיב הסיבים באמת חשוב, ניתן לקחת סיבים תזונתיים בתוספת FOS לתקופה ממושכת על מנת לשפר את מבנה היציאה. יחד עם זאת מומלץ לקבל הכוונה.
    אני ממליץ לעבור למיץ של ירקות ירוקים ללא גזר או ירקות כתומים/ אדומים, לתקופה של לפחות חודשיים.
    זה אמור לסייע לך.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND' OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה אישית
    דניאל
    08/07/2009

    שלום, ד''ר רציתי לשאול שאלה אני בן 22 מטופל מזה שנתיים ברספירדל קונסטה 25 מ''ג
    ורציתי לדעת איזה תוספי תזונה,תרופה יכולים לעזור חוץ מאומגה 3 (עושה לי בחילות ולא עוזר)
    נ.ב. קראתי איזה משהו על אורטומולקולריה וחומצות אמינו שונות אז מה בעצם יכול לעזור לי לתפקד יותר טוב אני רוצה לחזור לעבודה במשק ועכשיו זה קשה לי בגלל הסימנים השליליים של השסעת...
    בתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה אישית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תמיכה טבעית בתרופות.

    13/07/2009

    דניאל שלום רב,
    ישנם תוספי תזונה רבים ומגוונים היכולים לתמוך בך בעת השימוש בתרופות אלו ו/או בהמשך להחליפן (בהיוועצות עם הרופא).
    על פי תאורך, אין אפשרות לתת לך ייעוץ מדוייק, שכן זהו מצב הדורש אבחון מקיף יותר. אם תרצה נשמח לייעץ לך לאחר האבחון הנעשה באופן פרטי.
    חשוב לי לציין כי תוספי התזונה מהווים תמיכה בתרופות ולא מומלץ להפסיק מליטול תרופה כלשהי ללא היוועצות עם הרופא שנתן התרופה.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלולות לאחר החלמה מקנדידה
    מור
    08/07/2009

    שלום רב
    לפני כשנה התחלתי לעשות דיאטה לקנדידה במערכת בעיכול לאחר תוצאה חיובית שהתקבלה בקנדידה טסט. לכל אורך התקופה הקנדידה הנרתיקית לא חלפה ואף התגברה לעומת המערכת העיכול שחזרה לתפקוד תקין ותחושתי הגופניות השתפרו
    בחודשיים האחרונים חזרתי בהדרגה לאכול מאכלים "רגילים" אך אני עדין נמנעת מסוכריים
    בכל אופן , מבחינה פיזית אני מרגישה מעולה
    אין כל זכר לתחושות הנוראיות שהקנדידה הביאה עימה (שוב מלבד הנרתיקית שממשיכה להציק באופן טורדני ביותר)

    שאלתי היא , במשך כל התקופה לא נטלתי גלולות נגד הריון וכעת אני מעונינת להתחיל ליטול
    האם הגלולות עלולות להחזיר את הקנדידה?
    אם כן , האם ידוע אמצעי מניעה אחר או גלולות מסוימות עם רמת הורמונים נמוכה ?
    איני רוצה להחזיר את המפלצת ששמה קנדידה

    בברכה
    מור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גלולות וקנדידה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    08/07/2009

    מור שלום רב,
    גלולות בהחלט יכולות לגרום להופעת קנדידה. תתייעצי עם הגניקולוג/ית שלך לגבי גלולות עם רמת אסטרוגן נמוכה יחסית, כי ידוע שלרמות אסטרוגן יש השפעה על הקנדידה. מעבר לכך הייתי נוטלת במקביל פרוביוטיקה (חיידקים ידידותיים).
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפני העמסת סוכר..
    אורי
    06/07/2009

    שלום,
    אני בהריון,שבוע 29.
    לפני ההריון וגם בבדיקה שגרתית במהלך ההריון לא הייתה לי בעית סוכר.
    בהעמסה של 50 גר יצא לי 142.
    הופנתי ל100 גרם.

    שמתי לב בשבועות האחרונים שכל מזון שהוא פחממה פשוטה,סוכרים וכו עושה לי ממש לא טוב בגוף.
    מין חולשה כזו ודופק.

    מאז הבדיקה של ה50 גר התחלטתי להפחית מתוקים.
    בשבועיים האחרונים אני נמנעת לחלוטין ממתוקים כולל כל סוגי הפחחמות.
    לא אוכלת מתוקים,מאפים,תפוחי אדמה,אורז לבן,קמח לבן,ספגטי וכו'.

    גם אין בכוונתי לשוב ולאכול אותם עד אחרי הלדיה בעז"ה.
    זה פשוט לא עושה לי טוב וגם מפחיד אותי לאכול במידה ואני באמת סוכרתית.

    בעוד כיומיים יש לי העמסה של 100.

    האם יש בעייה לבצע את העמסת סוכר של ה100 גרם במצב כזה של המנעות מוחלטת??

    האם זה יכול להשפיע על תוצאות הבדיקה?
    באיזה אופן זה משפיע?
    יכול להראות סוכרת למרות שאין בגלל שהגוף לא רגיל לקבל סוכר ופתאום הוא מקבל כמות גדולה??

    מה עליי לעשות??
    מאוד חשוב לי לדעת ולהבין על מנת שאני לא אשבש את תוצאות הבדיקה ושאני אדע באמת אחת ולתמיד אם אני סוכרתית או לא.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפני העמסת סוכר..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העמסת סוכר בהריון

    13/07/2009

    שחר שלום רב,
    תחילה, שיהיה בהצלחה עם ההריון והלידה!
    עשית נכון שהפחתת או הפסקת לאכול את הפחמימות הפשוטות, יחד עם זאת, עליחך לאכול פחמימות מורכבות עשירות סיבים כגון- אורז מלא, קינואה, בטטה, ירקות מגוונים וכו'. זאת מכיוון שבהם טמונים רבים מהמרכיבים התזונתיים הכל כך חשובים לגופך, בפרט בעת ההריון.
    אין סיבה שהעמסת הסוכר תהיה בעייתית נוכח השינוי התזונתי. להפך, עצם זה שהפחתת מזונות אלו, אמור להוריד רמות סוכר ולייצב את פעילות הלבלב שלך.
    חשוב לציין כי גם אם העמסת הסוכר תצא גבוהה מן הרגיל, עדיין אין זה מחייב שימוש בתרופות להורדת סוכר. בד"כ איזון תזונתי אמור לפתור זאת. אשמח לדעת איך זנ עבר ואנו נשמח להמשיך ולייעץ לך.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער תורשתית
    חסויי96
    04/07/2009

    האם יש טיפול נתורופטי לנשירת שיער תורשתית?

    אני בחור בן 18 בשלב נשירה התחלתי מתקדם,וביחס לגילי- חריג.

    האם ישנו באמת טיפול נטורופתי שיוכל לפתור את הבעיה?

    אם כן על מה הוא יכול להתבסס(חליטות צמחים כדורים טיפולים)

    והיכן ניתן לעשות איבחון וכמה הוא יעלה לי



    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער תורשתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    04/07/2009

    שבוע טוב,
    אם יש זקיקי שיער חיים ניתן להצמיח. ז"א אם יש פלומה בהירה על הקרקפת, סימן שיש שורשים שהם רדומים אך עדיין ניתן להצמיח. בהקרחה גנטית קיימת נוכחות של הורמון הנקרא - DHT. הורמון זה הורס את זקיקי השיער וגורם לנשירת שיער. חשוב לזכור כי גורמים סביבתיים כגון מתח וחסרים תזונתיים יכולים להוות טריגר להתפרצות מוקדמת יותר אצל נושאי הגנטיקה".
    (כלומר, ברגע שיש נטייה להתקרחות אז כל דבר שיתווסף לכך כגון מתח, חסרים תזונתיים, שינויים הורמונליים יאיץ את ההתקרחות). לכן טיפול נטורופתי יכול לסייע בהפחתת מתחים וזיהוי חסרים תזונתיים שונים. הטיפול הנטורופתי כולל גם צמחי מרפא ותוספי תזונה . אך יש לעשות זאת בהתאמה אישית. אם למשל סיבת הנשירה היא גנטית ניתן להתאים צמח הנקרא דקל הננסי / סרנואה (SAW PALMETTO) אשר עוזר למתן את ההשפעה המזיקה של הפעילות ההורמונלית. הוא יעיל גם במניעת נשירה משום שמבטל את פעולתו המזיקה של ההורמון הנקרא - DHT. במובן זה הוא דומה לפרופסיה (שהיא התרופה ברפואה הקונבנציונלית). זוהי הייתה לדוגמא לטיפול אפשרי. במידה ואתה מעוניין בטיפול ואבחון אישי אתה יכול לפנות אליי או אל עמיתי לניהול הפורום ד"ר רואי גוניק.
    הפרטים שלנו מצויים בפורום זה.
    לבריאות,
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה על התשובה המהירה- המשך:

    חסויי96
    06/07/2009

    רציתי לדעת, האם ניתן לשלב טיפול מהרפואה הקונבנציונלית(להלן אני לוקח 5 חודשים פרופסיה) והרפואה הנטורופטית:
    האןם האחד יפגע בשני? או בסיכויי הצלחתו?


    שאלה נוספת...
    אני מודה כי אני מתייחס לכל עניין הרפואה המשלימה בספקנות מסויימת... מכייון שלא שמעתי על מחקרים בנושא.
    האם יש תוצאות ברורות בשטח? תמונות של מטופלים שלפני ואחרי(הסובלים מהתקרחות הנובעת מרגישות להורמון הDHT)?


    מה הם סיכויי ההצלחה ואחוזיהם(זה הכי חשוב לי לדעת), בהנחה ומדובר בהתקרחות מרגישות להורמון הDHT?



    ושוב תתודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטת קנדידה
    קרן
    01/07/2009

    האם מותר לצרוך מוצרי סויה ו/ חלב צאן בזמן דיאטה נגד קנדידה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטת קנדידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    01/07/2009

    קרן שלום רב,
    בזמן הטיפול בקנדידה מומלץ להימנע ממוצרי סויה וכן מרוטב סויה (מוצר שמיוצר בהתססה). לגבי מוצרי חלב כולל חלב צאן מומלץ גם להימנע כי הגישה לקנדידה זה מצב של לחות. במצבי לחות אנחנו נוטים להוריד מוצרי חלב מן החי. יש כמובן תחליפים כגון חלב אורז, שקדים וכו'.
    לבריאות
    ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספים לקראת ניתוח
    שירלי
    29/06/2009

    שלום,
    אני בת 31 ואמורה עוד כחצי שנה לעבור ניתוח לתיקון רפלוקס ובקע סרעפתי.
    אני לוקחת מידי יום מולטי מינרל ומולטי ויטמין ן 5HTP וגאבה לנדודי שינה ויקיצות,
    מיץ נוני וקיו 10.
    רציתי בבקשה לברר: האם ישנם תוספים נוספים שאני יכולה לקחת בחודשים שלפני הניתוח(אפסיק כחודש לפני עם הצימחי מרפא) שמחזקים את הגוף ושיעזרו לגוף להתמודד עם הניתוח ועם ההרדמה המלאה?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספים לקראת ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספים לקראת הריון

    30/06/2009

    יעל שלום רב,
    נראה כי את לוקחת תוספים רבים ומגוונים. האם התייעצת עם מטפל בעבור כל אלו?
    במידה וכן יש להיוועץ עמו/ה לגבי ההכנה לניתוח.
    CO-Q 10 הנו אחד התוספים המומלצים לחיזוק הגוף והלב לפני הניתוח.
    בריאות שלמה!
    ד"ר רואי גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון וטחורים
    ענת
    27/06/2009

    שלום,


    האם יש לרפואה המשלימה טיפול לגבי טחור חיצוני באישה בשבוע ה-21??


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון וטחורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    ענת
    28/06/2009


    שלום,

    מה ניתן לעשות כדי להקל על טחור חיצוני טרומבותי???

    אנא תשובה מהירה.......

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טחורים

    30/06/2009

    ענת שלום רב,
    משחה טבעית HAMAMELIS למריחה מקומית, בוקר וערב, אחרי שטיפת המקום. למרוח על עור יבש.
    בהצלחה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכר........
    אורי
    25/06/2009

    שלום,
    אני בהריון ראשון שבוע 27.

    לפני כ3 שבועות בצעתי העמסה של 50 גר ויצא לי מעט גבולי 141.6
    הופנתי לעשות את הבדקיה של ה100 גר' אך עדיין לא ביצעתי אותה כי אני לא שלמה עם זה ובהתלבטות גדולה.

    התייעצתי איתכם וגם אתם המלצתם לא למהר לבצע את הבדיקה ושלנות את התזונה.
    מאז אני ממש משתדלת לא לאכול מתוק.הפחתתי בפחממות ואני די מקפידה על תזונה מאוזנת.

    אך עדיין יש נפילות ומידי פעם אני אוכלת מתוק.
    אחרי שאני אוכלת משהו ממש מתוק אני מרגישה חולשה,עייפות וכו'..
    דבר זה מדאיג אותי ולכן החלטתי היום לבדוק את הנושא.

    אכלתי מעדן-דני עם גבינה (הרגשתי שוב מעיין חולשה) וכעבור שעה בדיוק בדקתי את רמות הסוכר בדם ע"י המכשיר הביתי.
    הסוכר היה 111.

    ואז שוב אכלתי הפעם לא מתוק.
    לחם שאור אורגני+אבוקדו טונה ומלפפון חמוץ.
    כעבור שעה מתום האכילה בצעתי שוב בדיקה.
    הסוכר היה 127
    (חשוב לציין שהבדיקה השניה נעשתה שעתיים וחצי לאחר הדני ושעה אחרי הארוחה הרגילה)

    מה ניתן להסיק מהתוצאות הללו??
    האם אני באמת בקבוצת סיכון לסכרת ועליי לבצע את ה100 גר??
    או שהתוצאות תקינות ואפשר להיות רגועים ופשוט לא לאכול מתוק??

    אשמח מאוד לעזרה.
    הנושא הזה מלחיץ ומטריד אותי מאוד!!
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוכר........

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה לשאלה .....

    אורי
    26/06/2009

    חשוב לי להוסיף ולציין שאתמול כעבור שעתיים מהארוחה הסוכר היה - 106

    והבוקר אחרי צום של 8 שעות הסוכר היה 102

    שזה מעט גבוהה,לא??

    מצטערת על השיגוע אבל אשמח מאוד לעזרה.
    אני כבר מבולבלת..
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוכרת בהריון

    30/06/2009

    שחר שלום רב,
    מדובר ברמות סוכר גבוליות.
    אני ממליץ להיוועץ עם מרפאת סוכרת ו/או עם אנדוקרינולוג ולשמוע גם את דעתם.
    הקפידי להבדק ולראות שהסוכר לא עובר את גבולות ה- 110.
    יש לשים לב לשתן שלך. אם תראי קצף בשתן לעיתים תחופות, הדבר מעיד על עודף סוכר בדם (אגב, לא כל אדם שרואה קצף בשתן, חולה בסוכרת).
    יש להבדק ולראות שהתפתחות ההריון והעובר תקינים ורק אז, עם כל המידע הזה יהיה ניתן לקבוע על המשך טיפול.
    בינתיים יש להקפיד על תזונה מאוזנת ונטולת סוכרים מעובדים.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנים במרה ובכליות
    נעמי
    23/06/2009

    שלום,
    רציתי לדעת האם יש המלצות של תוספים או כל דבר אחר טבעי שאפשר לעשות במקרה של אבנים בכליות ובמרה.
    האם יש לכם עצה???
    תודה רבה.
    נעמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבנים במרה ובכליות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנים בכליות ובמרה

    30/06/2009

    נעמי שלום רב,
    לנטורופתיה וכן לרפואה הסינית יש פתרונות למצב זה. כמובן שעל מנת לקבוע מה באמת את צריכה ליטול, יש לבצע אבחון מקיף.
    בינתיים; יש להוריד כל מזון מטוגן ולהמעיט במזונות מתוקים וממתקים. בנוסף, יש לעלות בהדרגה את כמות המים (לא מיץ או כל משקה אחר). יש להגיע בסופו של דבר ל-3 ליטר מים כאשר יש להתחיל מליטר אחד- ליטר וחצי מים ביום. יש לחלק את המים לאורך כל היום ולא לשתות כמויות גדולות בבת אחת.
    תתחילי עם הנחיות בסיסיות אלו ובמקביל תקבעי פגישת ייעוץ ואבחון מקצועיים
    לבריאות!
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום