מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כיב קיבהליאת30/09/2010
שמעתי שמיץ כרוב טרי יכול לרפא לחלוטין כיב פפטי
איפה אני יוכלה להשיג את המיץ ? יש לכם אולי מושג??
ואם מכינים בבית אז איך עושים את זה ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ועוד שאלה
ליאת01/10/2010האם ליטר מיץ כרוב ביום זה לא יכול לעשות בעיה של עודף ויטמינים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמיץ כרוב
יגאל02/10/2010אכן עוזר מאוד בריפוי כיב קיבה
רצוי לשתות כל שעתיים קצת ממנו בתוספת קצת שוש קרח
כדי שתתיעצי עם מומחה בעניין יעזור לך לעשות את זה ללא חשש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכיב קיבה
03/10/2010ליאת שלום.
מיץ כרוב יכול לסייע לכיב קיבה, ניתן לבשל את הכרוב למשך שעה על אש קטנה ואז אחרי שמתקרר לסנן ושתות.
אני ממליץ ליטול פרוביוטיקה באופן קבוע המסייע מאוד לווסת את חומציות מערכת העיכול וכך לסייע בהבראת מערכת העיכול.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים בשפשפתרינת29/09/2010שלום
אני בת 25 ולאחרונה התחיל להיות לי פצעים יחסית גדולים בשפשפת (רק בצד אחד) הפצעים האלו מגרדים מאוד ולאחרונה התחיל להיות לי בצד הזה (איפה שהפצעים)הפרשות (כמין מים)
מה ניתן לעשות??.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסליחה לא בשפשפת במפשעות
רינת29/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצעים במפשעה
03/10/2010רינת שלום רב,
ניתן למרוח שמן לבנדר מהול בשמן שקדים או שמן נבט חיטה.
אפשרות אחרת היא שימוש בקרם קלנדולה המרגיע מאוד את המקום.
בנוסף, פעמים רבות מצב זה נגרם כתוצאה מתזונה בלתי מתאימה היוצרת תגובת אלרגיה בצורת גרוד ופצעים.
תשפרי את התזונה עם יותר ירקות ופירות ותגבירי את כמות המים שלך. המנעי ממתקים ודברי סוכר ותראי שיפור.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרימוןמשה27/09/2010שלום
האם שמן זרעי רימון מכיל ellagic acid?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראלגיק אסיד
יגאל02/10/2010נמצא לדעתי אך ורק במיץ, וכך גם בפירות אדומים עסיסים אחרים
כמו גוג'י ברי - פרי אטד סיני,ופירות יער שונים מאירופה.
ישנו גם צמח שמכיל המון מהחומר שנקרא גרניון הארגמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנהמשה27/09/2010שלום
1.אילו צמחים יכולים לעזור לאקנה?
2.האם צריך להשתמש בהם ברצף או לעשות הפסקות מדי פעם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראקנה
27/09/2010שלום רב,
צמחי מרפא נבחרים על פי האבחון שעובר מטופל ולא לפי המחלה.
ישנם צמחי מרפא רבים היכולים להתאים. לא ניתן יהיה לפרט זאת כאן.
כן ניתן לומר כי מינרלים וויטמינים שונים נמצאו מתאימים יותר לכלל הסובלים מאקנה, כגון: אבץ פיקולינט, סידן, ויטמין E ועוד
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקשר בין קנדידה לקיום יחיסי מיןיניב26/09/2010שלום רב!
אני נימצא במערכת יחסים ממשוכת עם בת זוגתי והיא סובלת מזה שנים רבות מקנדידה בנרתיק .היא טופלה ,לדבריה ,בתכשירים רבים לטיפול נקודתי בבעיה אך הכל ללא שום סימני הצלחה.האם יש סיכוי שהטיפול שלה לא מצליח כיוון שמקיימת יחסי מין לא מוגנים עם מספר גברים בו זמנית?והזרעים השונים שחודרים לנרתיק שלה הם השורש לבעיה שלה ולכן היא לא מצליחה להפטר ממנה?
אשמח אם תיהיה בשבילי תשובה!
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהקשר בין קנדידה לבין יחסי מין
27/09/2010יניב שלום רב,
קנדידה היא פטריית שמרים הניזונה משמרים וסוכרים.
אם פטריה זו נמצאת בנרתיק, היא בודאי גם קיימת במערכת העיכול.
לכן התזונה של חברתך חייבת להשתנות ומלווה בשימוש ממושך בצמחי מרפא שונים המסייעים לחסל את הפטריה ולהפוך את מערכת העיכול וכן את הנרתיק לסיביה בלתי ידידותית לטריה זו וכך היא תכחד.
במקביל, קיום יחסי מין בלתי מוגנים, כאשר היא סובלת מקנדידה, גורמת גם לגברים שעימה להידבק בפטריה זו, כך שאם הם נשאים של הפטריה או סובלים ממנה, גם לאחר שהיא תרפא עצמה, זה יחזור, אלא אם הבעיה טופלה גם אצל בני הזוג.
לכן, ראשית קיימו יחסי מין מוגנים!
שנית ולא פחות חשוב; קיים קשר רגשי מאוד הדוק בין יחסי מין, סוג יחסי המין ומצב בריאות הנרתיק. קיום יחסי מין עם פרטנרים רבים באותו זמן/ תקופה, גורמת לבלבול רגשי, שלא לדבר על תחושת אי ודאות בזהות האינטימית של האישה.
אני מוצא קשר בין מצב זה לבין בעיות בריאותיות במערכות המין. לכן, מומלץ להצמד לבן זוג אחד, איתו היא מרגישה בטוחה וכך גם הצד השני מרגיש.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחומרים בבקבוקי מיםאופק25/09/2010שלום רב,
אני לוקח כל יום לבית הספר בקבוק מים (השקוף מפלסטיק של חברות המים המינרליים), וממלא אותו כל ערב מחדש במים (מהתמי 4).
שמעתי שמילוי מחדש של מים באותו בקבוק גורם להוצאת חומרים רעילים/מסרטנים, אם בגלל המילוי של מים חדשים או אם בגלל משך הזמן שבו משתמשים באותו הבקבוק.
רציתי לדעת מה דעתכם על כך ואם זה אכן מזיק האם מימייה עדיפה(או שגם היא מפרישה) או שאולי יש לכם אופציות אחרות.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחומרים מזיקים בבקבוקי המים
27/09/2010אופק שלום רב,
אכן מדובר במזיק רציני מאוד!
בבקבוקי אלו חומרים מזיקים בשם פטילטים וכן חומר מפורסם (שהוציאו מבקבוקי התינוקות) בשם
בי ספינול A, אשר מדמים חומרים אסטרוגניים ומסוכנים למערכת ההורמונלית
מומלץ אם כן להשתמש בבקבוקים רב פעמיים נטולי החומרים הרעילים, כגון: ZIGG, NALGEN, CAMELBACK.
אם ניתן להשתמש בכוסות זכוכית עוד יותר טוב.
בריאות שלמה!
ד"ר גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרבל דטוקסאתי25/09/2010האם הרבל דטוקס מומלץ?
ואיך הגוף מתנקה?גורם ליציאות? אני סובלת מעצירות אז אולי זה גם יפתור לי את הבעיה הזו.
דבר נוסף,הנטורופתית בפארם אמרה שיש תופעות לוואי כמו כאבי ראש האומנם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהרבל דיטוקס
27/09/2010אתי שלום רב,
כל תהליך ניקוי רעלים ופסולת מהגוף יכול ברמה זו או אחרת לגרום לאי נוחות/ כאב גוף או ראש בשלביו הראשונים, כיוון שהגוף מנקה עצמו והתגובה של ניקוז הרעלים היא כזו.
כל אדם הוא לגופו, מוצר זה מתאים לחלק מהאנשים ואחרים צריכים מוצרים אחרים.
מומלץ להבדק תחילה על מנת לקבוע מהו סוג הניקוי (אם בכלל) שאת צריכה
חג שמח
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלכוהול וספיגהאופק23/09/2010שלום רב,
אני לוקח קו-אנזים Q-10 ותמצית רימונים להורדת לחץ דם.
אני לוקח כדורים אלו עם האוכל (כפי שצריך) ורציתי לדעת אם שתיית כוסית יין אדום בתחילת הארוחה מונעת או פוגעת בספיגת החומרים ש"בכדורים".??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראלכוהול וספיגה
27/09/2010אופק שלום רב,
מומלץ להמנע מאלכוהול בעת נטילת תוספי תזונה.
שנית, את תוספים אלו מומלץ ליטול בבוקר ולא בערב. אני מניח כי את כוסית היין אתה שותה בערב ולא בבוקר...
בריאות שלמה,
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיבה רגישהש22/09/2010שלום, אני בת 35
ואני סובלת זה כמה חודשים מקיבתי הרגישה...
מאז ומתמיד היו לי בעיות עיכול, כלומר – עצירויות... ולצערי עד לפני כמה חודשים הייתי תלויה בתה תיבטי בכל ערב, לא למטרת דיאטה, זה פשוט סידר לי את בעיית העצירות.
לאחרונה עברתי תקופה קשה מאד שבה כמעט כל אוכל שנכנס לבטני גרם לי להרגיש לא טוב או תחושת מלאות...אי נוחות בבטן, חומציות בפה, שלשולים מוזרים ועצירויות לסירוגין... בקיצור... בלגאן :)
באותו זמן גיליתי שגם התה התיבטי עושה לי רע... וזו היתה הזדמנות טובה להיגמל ממנו... אבל זה היה דרסטי... מאז אני לא שותה אותו! לכן אני כבר לא משלשלת...
באותה תקופה ירדתי מיידית 7 קילו כי הסטרס ממה שמותר או אסור לאכול... גרם לי כמעט לא לאכול...
אחרי שעשיתי כמעט את כל הבדיקות.. (למעט החודרניות... כי המליצו לי לעשות אותם רק במידה וארד במשקל ללא סיבה...)
לא מצאו שום בעיה... רופאת המשפחה נתנה לי תפריט קל לעיכול הכולל חזה עוף "מכובס" או על הגריל, ללא שמן, תפוח אדמה מבושל ללא תוספות, גזר... מלפפון מקולף... לחם מלא...
ומאז משקלי יציב ואפילו חשתי שיפור קל ברגישות...
לאט לאט בכל פעם ניסיתי לחזור לאכול רגיל... זה עובד במנות קטנות...
אבל אני חשה שהבעיה לא נפתרה... הקיבה עדיין רגישה לאוכל... ואני בסטרס מזה.. מה שברור שלא עוזר לקיבה... :)
אני רגישה ללקטוז ו"מכורה" לשוקולד... לכן התחלתי לאכול שוקולד השחר פרווה...
כשהתחלתי לאכול יותר מ 2 פרוסות ביום עם השוקולד... שוב הרגשתי רגישות...
מאז ראש השנה.. התחלתי לאכול את התפוח עץ היומי שלי עם דבש...
פתאום הרגשתי שגם השילוב הזה או אחד מהם... משבש לי את יציבות הקיבה...
(רציתי גם לציין שאני לוקחת חיידקים פרוביוטיים בכמוסות שכוללות גם איזה משהו לעיכול... זה נקרא "דייג'סט"... ואם זה מעניין.. אני סוג דם "איי מינוס" )
חייבת פיתרון! נורא רוצה לחזור לאכול כרגיל...
אני חושבת ברצינות על טיפול נטורופתי אינטנסיבי... אך מצבי הכלכלי כיום לא ממש מאפשר זאת...
מחפשת עצה חכמה...
סליחה על החפירות... תודה וחג שמח :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקיבה רגישה
27/09/2010ש' שלום רב,
נראה כי מדובר במקרה מורכב עם המון פרטים שיש להתייחס אליהם בכובד ראש.
ממליץ בחום להגיע לאבחון מלא אשר יאפשר לתת מענה מדוייק לצרכייך.
חשוב לי לציין כי נראה מכלל מכתבך כי השימוש הנרחב בתה משלשל, פגע ברירית המעיים שלך. בכדי לשקם אותו עלייך ליטול דרך קבע פרוביוטיקה איכותית, כדוגמת JARRO, GRAMSE, CO BIOTIC ועוד.
שנית, ממליץ להתחיל להשתמש בסיבים תזונתיים כדוגמת "פסיליום" ולהקפיד אחר שימוש יומי למשך חודש ימים.
תהיי בקשר, על מנת להבין את התקדמותך.
בנוסף, המנעי ככל הניתן ממתקים מכל סוג- חלבי/ פרווה/ מזונות עשירים בסוכר...
אלו מעודדים דלקות ותסיסה במערכת העיכול ומפריעים לך להתאושש.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רואייעל20/09/2010רואי שלום רב
אני בת 29 מזה 5 שנים סובלת מהתפרצויות של דברים מוזרים בעור הפנים
עד היום ניתנו לי מיליון אבחנות של רופאים ופרופסורים
חלק אמרו שזה אימפיטיגו וחלק אמרו שזה אקנה
משטח הצביע על כך שיושב לי על עור הפנים חיידק לא ידידותי במיוחד שנקרא סטפילוקוקוס
ועושה לי תוהו ובוהו
כרגע אני לוקחת מינוציקלין מזה חודשיים יש שיפור אך עדיין לא ממש עוזר
בנוסף אני שמה משחות ותרחיפי שמייבשים לי את הפצעים אך גם את הפנים
אני והרופא שלי החלטנו לברר עניין של חוסר איזון הורמונלי
היום עשיתי בדיקת דם הורמונלית ועדיין אין תשובה אבל זה די ברור ש"פה קבור הכלב"
אשמח לעצתך מה לעשות
כיצד להביא את הגוף למצב של איזון הורמונלי
תודה מראש
*אשמח לשלוח לך תמונה למייל הפרטי כדי שתראה את הפצעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבעיות עור
20/09/2010יעל שלום רב,
ייתכן והבעיה היא הורמונלית אך ייתכן גם שמדובר בחוסר התאמה של התזונה שלך וכן מחסור בויטמינים/מינרלים שונים.
בהחלט מומלץ לראות את תוצאות הבדיקות ההורמונליות, אך אם תרצי, אמליץ להגיע לאבחון מקיף שיאפשר להבין את ההתבטאויות הללו בראי הרפואה הטבעית.
כנסי לאתר שלי, דרכו תוכלי לשלוח לי תמונה.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקפה קפה..ענבל18/09/2010שלום רב וגמר חתימה טובה,
אני קוראת לאחרונה המון על נתורופתיה, ניקוי גוף, ובכלל תזונה נכונה. אני מעוניינת לשנות את התפריט שלי ולהכניס בו שינויים. כבר הורדתי סוכר וקמח לבנים, והעשרתי באופן משמעותי את התפריט בירקות, חיים ומבושלים.
אני גם לוקחת מולטי ויטמין-מינרל ואומגה 3, לציין שעבר שבוע ואני מרגישה שינוי משמעותי לטובה. גם רגשית.
אני מקווה שזה לא אפקט פלצבו.....
רציתי לשאול שאלה עקרונית לגבי הקפה (נס קפה): מאמרים ררבים מדברים בגנות שתיית קפה, עקב הקפאין שבו. האם שתיית נס קפה נטול קפאין פותר את הבעייה, או שמא קפה הוא בעייתי כשלעצמו, גם ללא הקפאין.
אני אוהבת נס קפה ולא תמיד מזדמן לי לשתות משקה דגנים במקום..
אשמח לתשובתכם
שנה טובה ובריאה לכולם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקפה
20/09/2010ענבל שלום רב,
קפה מכיל קפאין אך מכיל גם חומצות שונות המשפיעות על מערכת העיכול ועל איזון חומצה/ בסיס.
לכן, גם נטול קפאין הוא בעייתי.
קפה אחד ביום לא גורם כל נזק ואין בו בכדי להפריע לתהליכי החלמה.
נטול קפאין די גרוע, כיוון שמכיל את החומצות שסייעו בהוצאת הקפאין מהקפה.
בקיצור, תהני מהקפה האחד שלך ותשתדלי לא לעבור כמות זו.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרמים קוסמטייםרונית17/09/2010שלום,
בקרמים של חברות מוכרות (קרמים שלא על בסיס טבעי)
רשומים, בין היתר, חומרים מזיקים (מוצרי פארבן למיניהם). ומצד שני רשומים חומרים הנחשבים ללא מזיקים - לפחות ממה שרשום על האריזה.
מה עושים עם דבר כזה ?
האם ממליצים לעבור לקרמים טבעיים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקרמים קוסמטיים
19/09/2010רונית שלום רב,
קרמים קוסמטיים הנמכרים בחנויות ושאינם "טבעיים" , נחקרו דרמטולוגית ואמורים להיות בטוחים לשימוש. תמיד יש לבדוק רגישות אישית למי מהחומרים, אך בד"כ אין בעיה בשימוש בהם.
המוצרים הטבעיים, יש לשים לב כי רוכשים מוצרים אשר נבדקו והוכחו כיעילים, ויותר מזאת, הוכחו כלא מזיקים. כל מוצר טבעי חייב לעמוד בתקנים המתאימים לעור ולכן תמיד לקנות מוצרים ידועים. אינני ממליץ לקנות קרמים שמכינים בבית, כיוון שתיתכן תגובה אלרגית.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND,OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיפור על בסיס טבעירונית16/09/2010שלום רואי ומיכל,
אודה על עזרתכם. נשואה , אמא לשניים , בריאה אוהבת להראות במיטבי, על כן מתאפרת קלות.
אבל.... לאחרונה מקשיבה לעצמי יותר ועוברת למוצרי קוסמטיקה על בסיס טבעי.
אודה על המלצה היכן אוכל למצוא איפור שכזה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראיפור טבעי
19/09/2010למיטב ידיעתי, מספר חברות המיצרות חומרי טיפוח לעור: ניקן, JADE, WELLEDA ניתן למצוא בבתי הטבע והפארמים. את JADE מוכרים במשביר לצרכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחם ללא שמריםשרון14/09/2010שלום
האם את יכולה לרשום לי מתכון ללחם שיפון מלא/חיטה מלאה ללא שמרים?
רוב המתכונים הם עם שמרים ואני לא מצליחה להשיג ללא.
והאם זה יוצא רך כמו הקנוי?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר?
שרון16/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא עניתם
שרון22/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחם נטול שמרים
27/09/2010צר לי שרון,
אין לי מתכון לזה
אני משתמש בלחם של ד"ר מארק, נטול שמרים
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנשירת שיער והתפצלות ציפורנייםViki13/09/2010שלום!
מה אפשר לקחת נגד נשירת שיער והתפצלות ציפורניים?
(בדיקות דם תקינות חוץ ממגנזיום קצת נמוך)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנשירת שיער והתפצלות ציפורניים
13/09/2010ויקי שלום רב,
ישנו מוצר מצויין המכיל חומצה סיליצאית (מינרל חשוב ביותר לבניית קולגן). זהו מוצר המסייע בדיוק לטיפול בבעייתך.
ניתן למצוא שני מוצרים טובים על המדף
סיליצאה ג'ל (הובנר)
ביוסיל (אלטמן)
לבחירתך
שנה טובה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
