פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרעיני משמש מתוקים
    לנה
    12/09/2010

    רציתי לדעת מה ההבדל בין גרעיני משמש מתוקים למרים. האם בשניהם יש ויטמיןB17 והאם בשניהם ניתן לעשות שימוש למניעת סרטן? מה ההגבלות על הצריכה?. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרעיני משמש מתוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרעיני משמש- אשמח לקבל תגובה

    לנה
    13/09/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרעיני משמש

    15/09/2010

    לנה שלום רב,
    אין לי נסיון עם מזון זה ולכן לדעבוני לא אוכל לעזור לך.
    ישנם המון תוספי תזונה וצמחי מרפא המאזנים את מערכת החיסון ויכולים לסייע במניעת תחלואה, בין היתר גם מניעת סרטן.
    חשוב לציין כי תזונה עשירה בירקות ירוקים, פירות, סיבית ומינימום סוכר יהיו טובים ביותר לחיזוק ואיזון מערכת החיסון.
    שנה טובה וגמא חתימה טובה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קורס ארומתרפיה
    דנה
    12/09/2010

    שלום,
    אני לא עוסקת בתחומים של רפואה משלימה ועכשיו התחלתי להתעניין בנושא. יש לי כמה שאלות:

    רציתי לדעת האם קורס של שלושה ארבעה חודשים בקורס ארומתרפיה מספיק כדי להיות מטפל מוסמך?

    יש מכללות שמחייבות ללמוד בנוסף לקורס ארומתרפיה קורס באנטומיה פיזיולוגיה ויש כאלה שלא,האם חובה ללמוד אנטומיה ופיזיולוגיה כדי להיות מטפל?

    איך מכללת תילתן בקורס ארומתרפיה?

    תודה,
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קורס ארומתרפיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארומתרפיה

    13/09/2010

    דנה שלום רב,
    מומלץ בכל תחום של מגע/ בריאות האדם, ללמוד גם על תפקודיו, לפחות הבסיסיים. על כן, לכי ללמוד רק במקומות המחייבים גם לימודי אנטומיה/ פיזיולוגיה/ פתולוגיה.
    בד"כ קורס שמכבד את עצמו בתחום זה יהיה בין 6 חודשים לבין שנה. יש כמובן שלבים מתקדמים יותר וניתן ללמוד ארומתרפיה גם 3 שנים.
    שנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לזה נטורופטיה יש עצה?
    משה
    11/09/2010

    שלום

    כנראה שלא לעסתי גרסתי מספיק קליפה גסה ויבשה של פרי מיוחד עם קליפה קשיחה ובלעתי והרגשתי שהוא שורט קצת בגרון .

    למחרת הרגשתי קצת את הגרון טיפה צרוד ומשהו איזה תחושה לאורך הוושט.

    יש מה לעשות ?או לא לעשות ?שיתרפא יותר מהר ?

    אולי לאכול נוזלי מרוסק כמו תינוק או במילא יעבור מעצמו?

    לפני הרבה שנים מקרה דומה כמה שזוכר היו כאבי גרון יותר חזקים - כמו שפעת די הרבה זמן.-

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גם לזה נטורופטיה יש עצה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפוי הוושט

    13/09/2010

    ניתן לאכול כפית דבש מוצק, 3 פעמים ביום,
    להימנע ממזונות מוצקים למשך מספר ימים ואכול מנות קטנות הרבה פעמים ביום
    בריאות שלמה
    ד"ק גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה כללית בנוגע לייעוץ/טיפול?
    כפיר
    11/09/2010

    שלום רב,

    הנטורופתיה מתבססת בריפוייה בתזונה ככלי עיקרי. לי יש קושי בלהוריד מהתפריט מזונות מסויימים ומאידך הנטורופתיה מתנגדת למילה "דיאטה" כמילה שיש בה איסורים .

    השאלה היא האם ניתן להיתרם מהנטורופתיה באמצעות הוספת מזונות מסויימים ועל ידי כך תפחת התשוקה למזונות ה"לא מומלצים" ?

    כיצד הנטורופתיה עונה על הקושי להתמודד עם מתוקים, מוצרי חלב ושאר תשוקות למוצרים "לא מומלצים" כי הרי זה קל לומר להוריד אך קשה ליישם.... היכן הנטורופת עומד ועובד בקשר הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה על פי הנטורופתיה

    13/09/2010

    כפיר שלום רב,
    תודה על פנייתך. שאלתך מאוד לענין. כפי שאתה מתאר, אינך הראשון שקשה לו לשנות תזונה.
    בנטורופתיה אנו מתייחסים לאדם כמכלול וכך גם הטיפול, הוא אינו רק דרך תזונה. ישנו גם הצד הרגשי שחשוב להתייחס אליו, בין היתר, על מדוע כה קשה לך לוותר על מזון זה או אחר, או מדוע אתה כל כך רוצה להמשיך להכניס אוכל אל בריא לגופך. כמו כן, ישנו הצד של צמחי המרפא היכולים להיות הצעד הראשון על מנת לסייע באיזון הגוף וכך להוריד בהדרגה את הצורך במתוק.
    ישנם צדדים רבים לנטורופתיה.
    ממליץ בחום להתחיל את התהליך והוא כמובן יותאם לצרכיך.
    שנה טובה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נטורופתיה ו CMV
    יעל
    07/09/2010

    שלום.
    לפני כחצי שנה נדבקתי הדבקות ראשונית ב CMV. נכון לעכשיו הנגיף עדיין בדמי (IgM חיובי) על סמך בדיקות הדם.
    מכיוון ואני מעוניינת בהריון הייתי שמחה לשמוע מה יש לנטורופתיה להציע על מנת להוציא את הנגיף מהדם.
    בחודש האחרון שיניתי את התזונה (הצאתי כמעט לגמרי קמח לבן, הפחתתי מאוד את צריכת הסוכר,. אני נמנעת מאכילת מוצרים מעובדים ומרבה באכילת פירות וירקות ודגנים מלאים) ואני מבצעת פעילות גופנית באופן סדיר.
    בנוסף מזה כשבועיים אני נוטלת 3 פעמים ביום אסטרגלוס של סולגאר ופעם ביום ויטמין C של 1000 מ"ג.
    לצערי, הבדיקות עדיין לא תקינות.
    שאלתי היא האם מה שאני עושה הוא בסדר (הבנתי שאסרגלוס יכול לחזק את הנגיף - האם זה נכון?) והאם יש דברים נוספים שכדאי לעשות על מנת לזרז את תהליך ההחלמה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נטורופתיה ו CMV

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CMV

    13/09/2010

    חיה שלום רב,
    ראשית ראי את תשובתי על מחלת הנשיקה.
    מה שעשית עד כה הוא בסדר, אך אם אין שינוי במצבך, אני ממליץ להגיע לאבחון מעמיק על מנת לקבוע את סוג הטיפול המתאים ביותר.
    פעמים רבות נגיף זה משפיע מאוד על כל המערכות על לכדי חוסר יכולת לתפקד.
    בטיפול הנטורופתי וההומיאופתי יש המון מה להציע על מנת להחיש את ההחלמה
    אשמח לעזור
    שנה טובה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אסרגלוס

    עמי
    05/01/2011

    שלום,
    אני במצב דומה (חליתי ב-CMV לפני כחצי שנה וה-IGM עדיין חיובי). בייעוץ תזונתי נאמר לי גם לשתות מים שבושלו עם אסרגלוס. האם זה "מחזק" את הנגיף?! היכן אני יכול למצוא מידע על אסרגלוס ותופעות לוואי ?
    תודה,
    עמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיליום
    ליאת
    05/09/2010

    רציתי לשאול אם פסיליום של נוטרילייף הוא נחשב לסותר חומצה -לבעיית צרבת
    או שהוא חומר משלשל ?
    אני סובלת מעליית חומצה מהקיבה לוושת ואני מחפשת תחליף טבעי ללוסק האם הפסיליום הוא התחליף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פסיליום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיליום

    13/09/2010

    ליאת שלום רב,
    פסיליום מסייע למעיים להתנקות ולהוסיף סיבים למערכת העיכול. הוא אינו סותר חומצה כמו לוסק.
    ניתן להכין חליטות צמחים מקמומיל או ג'ינג'ר או שומר, להם איכויות סותרות חומצה.
    אם אלו לא יעזרו מומלץ להגיע לאבחון על מנת להתאים באופן אישי את הטיפול עבורך
    שנה טובה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יש לנטורופתיה להציע לבעלות עור
    רותם
    05/09/2010

    בעייתי? שמנוני, נוטה לאקנה וכו'? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה ועור שמנוני

    13/09/2010

    רותם שלוםרב,
    ראשית אומר כי לכל אחד הגישה להראה היא אישית ולכן תמיד מומלץ להיוועץ בנטורופת קודם הטיפול. יחד עם זאת, ישנם מספר גורמים שיש להתייחס אליהם עם עור כזה.
    תזונה- להוריד סוכרים, מלוחים, מטוגנים, מוצרי חלב.
    מים- להתחיל לשתות אותם, ולהימנע ממשקאות אחרים
    לא להשתמש במשחות מייבשות על הפצעים, הדבר גורם לעור להפריש עוד שומן.
    להמנע מסבונים שעושים את אותה פעולה.
    תתחילו מכאן ואשמח לדעת על התקדמותך.
    שנה טובה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סידן
    גליה
    05/09/2010

    בוקר טוב,
    ביתי בת 3 חודשים יונקת.
    גסטרו ילדים איבחנה אצלה אלרגיה לחלב פרה שמגיע אלייה דרך חלב האם.
    ע"פ המלצת רופאת הגסטרו ילדים עליי להמנע לחלוטין ממוצרי חלב ולקחת כדורי סידן.אני בד"כ מניקה ל"מרחקים ארוכים", כך שלפחות שנה אאלץ, כנראה, להמנע מרוב מוצרי החלב (פרט אוליי לגבינה צהובה בהמשך).
    לאמא שלי יש אוסטאפורוזיס.
    שאלות:
    איזה מזונות מכילים סידן רב?
    האם קיימים כדורי סידן שלא גורמים לעצירות?
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סידן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סידן

    13/09/2010

    גל שלום רב,
    קיבלת מתנה מופלאה לשנה החדשה. ההזדמנות שלך ושל ביתך לחיות בבריאות שלמה, ללא מוצרי חלב.
    עובדה: ישראל היא אחת מהמדינות הראשיות בעולם בצריכת מוצרי חלב.
    עובדה: ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם באוסטיאופרוזיס.
    מוזר?
    עובדה נוספת: במדינות בהם כמעט ולא צורכים מוצרי חלב, אחוז האוסיאופרוזיס הוא כמעט אפסי.
    אם כן, מה קורה כאן?
    חלב אינו מקור לסידן. אנחנו היונק היחידי אשר ממשיך לצרוך חלב ומוצריו אחרי גיל הינקות. חלב האם הוא סיפור אחר לגמרי, בו יש את כל אבות המזון החיוניים לתפקודו המלא של התינוק.
    את הסידן שאת צריכה (וממנו תפיקי הרבה יותר סידן מאשר דרך מוצרי חלב) תמצאי בירקות (בעיקר ירוקים), טחינה ומוצרי סומסום, דגים, מים (כן מים...), ביצים, פירות.
    כמו כן,
    הליכה בחוץ בשעות הבוקר המוקדמות (עד 09:30) תחשוף את שתיכן לקרני שמש בריאים ותסייע בייצור ויטמין D לשתיכן, אשר בזכותו הרבה מהסידן נספג.
    איננו צריכים מוצרי חלב, לרוב בני האדם יש רגישות או אלרגיה לחלב, המתבטאת בצורות שונות ומגוונות (לא תמיד נראות לעין ולא תמיד מיידיות).
    תתחילי לצרוך מזונות אלו, לפני נטילת תוסף סידן. תראי מה תפוקת החלב (התפוקה תרד אם חסר סידן).
    שיהיה בהצלחה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ינסנג
    אבנר
    04/09/2010

    שלום
    עד היום הייתי משתמש בג'ינסנג קוריאני להגברת החשק המיני הייתי משתמש בתמצית של 200 מ"ג ו 10% ג'ינסו פעמיים ביום למשך שלושה שבועות והפסקה לשבועיים ולא חל שיפור האם עלי להגדיל את המינון?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ג'ינסנג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ינסנג

    13/09/2010

    אבנר שלום רב,
    צמח הג'ינסנג נחשב לצמח מרפא חזק מאוד, יחד עם זאת, מומלץ להיוועץ עם מטפל מקצועי על מנת להתאים את הצמחים שאתה צריך ולא לסמוך על הכתוב באתר אינטרנט כלשהו.
    לא לכולם צמח זה יעיל לחיזוק מיני, לא לכולם מתראים הצמח מבחינת הלב/ לחץ דם וכו'.
    מומלץ לגשת להיוועצות
    שנה טובה
    רואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת הנשיקה
    ענת
    02/09/2010

    שלום רב,

    בת 55 לפני 7 חודשים החלו כאבים עצביים בעורף ובראש (עם קושי בהזזת הצוואר) יצא הרפס בשפתיים.
    ומאז הכאב העצבי נעלם כמעט לגמרי, אבל הופיעו כל מיני כאבים בגוף, כתף, לסת, גב תפוס.
    עשיתי בדיקות דם שהראו כי חליתי במחלת הנשיקה לאחרונה, ורופא אמר שכניראה זו הסיבה לכל התופעות הללו.
    אציין כי בבדיקת דם היה שקיעת דם מעל 100 ו crp מעל 3. כמו כן התגלתה אנמיה.

    רציתי לדעת איזה תוספי תזונה כדאי לקחת על מנת להתאושש מהר ולרפא את מחלת הנשיקה הזו?

    תודה רבה

    שנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחלת הנשיקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחלת הנשיקה

    13/09/2010

    ענת שלום רב,
    לחיזוק מערכת החיסון לאחר מחלה ויראלית כלשהי (כך גם מחלת הנשיקה), מומלץ ליטול באופן קבוע ויטמין C לא חומצי, 1000 מ"ג ליום. כמו כן ויטמין D בטיפות, 1000 יחב"ל לכל טיפה- 3 טיפות ביום.
    בנוסף, מומלץ להרבות בשתיית מים באופן קבוע ולהוריד את כלל המתוקים מהמזון, אשר מפרים את איזון הסוכר וכך גם משפיעים על האנרגיה ועל מערכת החיסון.
    לאכול ירוקים רבים _עלי ירק, ברוקולי, מלפפון, חסה ועוד, באופן קבוע.
    בריאות שמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור ורפואה סינית
    ניר
    30/08/2010

    שלום רב, אני כעת מטיילת בסין מזה כ5 חודשים.לפניי חודש וחצי נטלתי את הגלולה האחרונה למניעת הריון(סהכ לקחתי 12.5 שנים ללא הפסקה) המחזור הגיע מיד אחרי הגלולה ומאז לא קיבלתי 6 שבועות.הייתי אצל גניקולוג שבדק אותי ואמר שהכל בסדר ואני יכולה או לקחת כדורים לזירוז או להמתין.לפניי הגלולות היה לי סדיר מאוד והרופא העריך שכך יחזור להיות תוך תק' זמן מסוימת. אני מאוד רוצה להרות...
    מצאתי באיזור המלון מרכז רפואי מקומי והייתי אצל רופא סיני היום,תשאל אותי יחסית מעט ומדד לי דופק ואז אמר שהבעיה היא שהאיזור של הרחם שלי קר מאוד,הוא גם הסתכל לי במפרק של היד(בין האגודל לזרוע) ושם היו לי ורידים בולטים כאלו שלדבריו מעידים על קור.....בשלב ראשון נתן לי אבקת צמחים ,לקחת 3 פעמים ביום בערבוב עם מים רותחים ואמר לי לחזור עוד 3 ימים ,גם אם יגיע הווסת וגם אם לא ואז כנראה הוא יעשה לי דיקור-הוא רוצה קודם שהאיזור יתחמם.הוא לא נשמע שרלטן אבל הייתי שמחה לדעת מה דעתך על מה שאמר? האם מנסיונך צמחים ודיקור מחזירים מחזור לסדירותו?אציין כי כעת אני אחרי גלולות ולפניי שלקחתי גלולות היה לי מחזור ממש ממש סדיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחזור ורפואה סינית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחזור ורפואה סינית

    07/09/2010

    אלה שלום רב,
    דבריו של הרופא הסיני נשמעים הגיוניים.
    אינני יודע מה הוא רקח- את יכולה לשאול אותו אודות המרכיבים ושם הפורמולה.
    יחד עם זאת, מצב זה של קור ברחם הוא מאוד שכיח לאחר נטילה ממושכת של גלולות.
    ממליץ לתת לזה הזדמנות.
    בנוסף, מומלץ לחכות לפחות 3 חודשים לאחר סיום נטילת גלולות לפני כניסה להריון.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקררות/צינון בזמן הריון
    הריונית
    30/08/2010

    שלום רב,

    אני בשבוע 31 ומה שהחל כהתקררות קלה הפך לכאבי גרון, כאבי אוזניים, שיעול
    וליחה.

    מה ניתן לעשות על מנת לעזור לגוף להתגבר באופן טבעי? ויטמין C? תוסף אחר?


    תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקררות/צינון בזמן הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקררות בהריון

    07/09/2010

    שלום רב,
    ניתן להשתמש בויטמין C לא חומצי של 1000 מ"ג לכמוסה.
    יש ליטול 3 ביום עד לשיפור המצב.
    אבץ למציצה עבור הגרון ועבור מערכת החיסון, 3 פעמים ביום עד להטבה.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן לבנדר לכף היד
    מיכל
    29/08/2010

    שלום רב,
    בעקבות שימוש במסיר שומנים ללא כפפות נפגעה כף יד ימין שלי. בשליש העליון של האצבע האמצעית יש לי מעין בליטה בצבע לבן מתחת לעור שגם מכאיבה. וכעת, לאחר שלושה שבועות גם כואבת כל היד. טיפול ביומובט שהמליצה רופאת עור לא עזר כל כך. ביום שישי, בחנות טבע עדן, הומלץ לי לעשות אמבטיות עם שמן לבנדר נקי של פרימורה. במקביל גם מרחתי ישר על האצבע וגם בבסיס כף היד היכן שכואב וזה דווקא עזר לכאבים. האם אפשר להמשיך גם במריחה ישירה על העור במקביל לאמבטייה עם מים? האם זה לא מסוכן למרוח ישירות על העור? אם ניתן לשפר את המצב גם באמצעי אחר אשמח לדעת. כרגע היד כואבת ואני לא מעוניינת להמשיך עם תרופה עם סטרואידים.
    בתודה מראש, מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמן לבנדר לכף היד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן לבנדר

    30/08/2010

    מיכל שלום רב,
    שמן לבנדר בטוח לשימוש גם לטווח ארוך וגם במריחה מקומית. ההמלצה שקיבלת במקומה ויש לעקוב אחר הנחיה זו.
    במקביל, יש להשתמש בהומיאופתיה- ARNICA 30C אותה יש ליטול בכדוריות למציצה, 3 כדוריות מתחת הלשון, 3 פעמים ביום עד הטבה. אז יש להוריד במינון וכאשר הבעיה נפתרת להפסיק לחלוטין.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקרחות
    אבנר
    28/08/2010

    שלום
    1.האם הצמחים HORSE TAIL ו TI FO יכולים לטפל בהתקרחות גברית מסיבה הורמונלית?
    2. האם הם עובדים על מניעת טסטוסטרון ל DHT?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התקרחות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התקרחות

    29/08/2010

    שלום רב,
    יש לערוך בדיקות אישיות להתאמת הצמחים
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    אבנר
    01/09/2010

    1.אילו בדיקות צריך לעשות ?
    2.האם אפשר לשלב צמחים אלו עם פרופסיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי סבילות למזון
    מיכל
    28/08/2010

    שלום,

    מצאתי בארץ מעבדה שמבצעת בדיקת גם לגילוי רגישות למזון.(ALCAT)
    רציתי בבקשה לברר: נאמר לי על ידי מישהי שעשתה את הבדיקה בארה"ב(למרות שהיא לא נטורופתית) שהבעיה עם הבדיקה הזאת היא שהתשובות מאוד זמניות. ז"א שיום אחד יכול לצאת שאתה רגיש לגלוטן ולחלב, ואם עושים את הבדיקה חודשיים אחרי זה לא בהכרח יצא אותו הדבר.
    האם זה נכון?

    ושאלה נוספת: יש לי בקע סרעפתי ורפלוקס ואני לוקחת תרופות נוגדות חומצה. מאוד קשה לי להפסיק מעל ליום עם התרופה כדי לעשות את התבחין נשיפה להליקובקטור פילורי. הבנתי שיש בדיקת דם שבה אפשר לבדוק נוגדנים. היה לי הליקובקטור לפני 7 שנים ומאז לא יכלתי בעצם לבדוק אם הוא נכחד בגלל שמצב הרפלוקס החמיר.
    האם בדיקת הדם יכולה להיות טובה או שזה יכול להראות נוגדנים להליקובקטור שהיה ולא בהכרח יאמר באופן וודאי שעדיין יש לי כיום?

    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי סבילות למזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי סבילות למזון

    13/09/2010

    יעל שלום רב,
    בדיקות דם לבדיקת רגישות, יכולות להיות יעילות מאוד ומומלץ לעשותן.
    הרגישות יכולה להשתנות בהתאם לשינוי שעובר אדם, כגון תהליך הבראה, נטילת וטימינים ומינרלים המחזקים את המערכת, תהליך ניקוי ועוד.
    ברוב המעבדות בעולם נותנים גם לעשות בדיקה נוספת בתשלום מופחת אחרי 6 חודשים או שנה.
    בבדיקות דם
    EOS% יכול להעיד על מצב החיידקי/ טפילי במערכת העיכול. אם הרמות הן מעל 3%, כנראה שיש את החיידק- הליקובקטר.
    חשוב לדעת כי לא תמיד בדיקת הנשיפה תעיד על המצב האמיתי. פעמים רבות יכולה הבדיקה לצאת שלילית, אך בפועל החיידק ישנו.
    ממליץ להגיע לאבחון מקיף בו ניתן יהיה לדעת מהו הטיפול היעיל הטבעי עבורך.
    בריאות שלמה ושנה טובה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום