מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כמה שאלות על הצמח-ג'ינסנג קוריאני.סטפן25/08/2010
שלום.
רציתי בבקשה לדעת פרטים על הצמח-ג'ינסנג קוריאני.
לאחר כמה זמן שימוש בג'ינסנג קוריאני מרגישים את ההשפעה?
האם יש זמן מוגבל בשימוש בג'ינסנג קוריאני?
האם בני גלי 26 יכולים ליטול בג'ינסנג קוריאני ? ואם לא, אז מדוע?
תמצית שורש ג'ינסנג קוריאני - 60 כמוסות באריזה, כמה אני צריך ליטול בכל יום?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ג'ינסנג קוריאני
29/08/2010סטפן שלום רב,
מדובר בצמח בעל עוצמה רבה ובד"כ אני ממליץ עליו רק לאחר אבחון פרטני. חשוב לציין כי בד"כ הוא יינתן עם צמחים נוספים על מנת לווסת את האנרגיה "החמה" שלו ולכן אני ממליץ כי לפני ההחלטה אם ליטול אותו או לא, גש לאבחון מקצועי.
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטת רוק שנסתמהאלמוג25/08/2010אני לא יודע לאן זה יתאים אז הלכתי על הפורום הזה
אני בן 15 עברתי כבר שני ניתוחים להוצאת בלוטת רוק שנסתמה. אחרי הניתוח הראשון הופיעה עוד אחת וכך גם אחרי הניתוח השני. זה מופיע לי בשפה התחתונה וזה מתנפח פעם בשבווע בערך. אני לא רוצה לעבור עוד ניתוח וזה מפריע לי ברמות של אני כבר לא רוצה לצאת מהבית לפעמים. יש איזה תרופות שאפשר לקחת? משהו שיפסיק את הבלוטות האלה?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבלוטת רוק
29/08/2010ראה את התשובה על "ריקון בלוטת רוק"
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאי סבילות למזוןמיכל22/08/2010שלום,
מצאתי בארץ מעבדה שמבצעת בדיקת גם לגילוי רגישות למזון.(ALCAT)
רציתי בבקשה לברר: נאמר לי על ידי מישהי שעשתה את הבדיקה בארה"ב(למרות שהיא לא נטורופתית) שהבעיה עם הבדיקה הזאת היא שהתשובות מאוד זמניות. ז"א שיום אחד יכול לצאת שאתה רגיש לגלוטן ולחלב, ואם עושים את הבדיקה חודשיים אחרי זה לא בהכרח יצא אותו הדבר.
האם זה נכון?
ושאלה נוספת: יש לי בקע סרעפתי ורפלוקס ואני לוקחת תרופות נוגדות חומצה. מאוד קשה לי להפסיק מעל ליום עם התרופה כדי לעשות את התבחין נשיפה להליקובקטור פילורי. הבנתי שיש בדיקת דם שבה אפשר לבדוק נוגדנים. היה לי הליקובקטור לפני 7 שנים ומאז לא יכלתי בעצם לבדוק אם הוא נכחד בגלל שמצב הרפלוקס החמיר.
האם בדיקת הדם יכולה להיות טובה או שזה יכול להראות נוגדנים להליקובקטור שהיה ולא בהכרח יאמר באופן וודאי שעדיין יש לי כיום?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראי סבילות למזון ובדיקות להליקובקטר
29/08/2010יעל שלום רב,
לעניין בדיקות. בבדיקות הדם יש עומדן בשם EOS% המעיד על נוגדנים במערכת העיכולץ בד"כ יעיד על חיידק או טפיל מעיים כלשהו. אם עמדן זה הוא מעל 2.5%, כנאה שהחיידק הליקובקטר פעיל אצלך. זהו עמדן שפחות מקובל בעולם הרפואה, אך כן בראי הנטורופתיה.
לעניין הבדיקות למזון- אין זה אמור להשתנות מפעם לפעם, אלא אם נעשה טיפול מסויים לחיזוק מערכת העיכול, נטילת אנזימי עיכול וכו'.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער לבןר21/08/2010שלום רב,
לבתי , בת 12.5 (מאומצת, מהמזרח הרחוק.) יש צמיחה של שיער לבן בשנה וחצי האחרונות (בעיקר מאחורי האזניים ובעורף). כיום יש כבר כ- 60 שערות לבנות .
בדיקות דם: Fe-iron- 104 , Ferritin - 11 , B12 - 956 ,המוגלובין-12.6
רופאי עור אומרים שזה גנטי. לי אין כל ידע על הרקע הגנטי שלה. האם יש טיפול לעצירה/האטה של צמיחת שיער לבן? האם שערות שהלבינו עשויות לחזור לצבע הטבעי? תודה על תשובתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשיער לבן
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/08/2010שלום רב,
אינני מכירה טיפול לעצירת צמיחת שיער לבן.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיער לבן
24/08/2010ר. שלום רב,
השארתי הראשונה היא כי מדובר בנטיה גנטית. יחד עם זאת, התזונה שהיא אוכלת אני מניח, היא מערבית (כמוכם) ואילו גופה זקוק לתזונה יותר מתאימה למבנה הגנטי שלה.
אני ראיתי כבר מקרים של שיער לבן (איזור שיער לבן) שחזר לשחור. לעיתים יכול שמדובר בתגובה למצב דחק או אירוע טראומתי, לעיתים באמת מחסור בערכים תזונתיים (אבץ, מגנזיום, סידן וכו)
אני ממיליץ תחילה על שינוי תזונה. להרבות בשתיית מים, להוריד לחלוטין מוצרי חלב (שום מוצר)
להקפיד על הרבה ירקות מכל הצבעים, פירות, פירות יער, אורז מלא, קינואה, טופו, פולי סויה ירוקים, דגים.
במידה ותרצו ייעוץ מקיף יותר, אצטרך לראות אותה ולאבחן.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגבניותאל"ף21/08/2010הונחיתי ע"י הנטורופת לא לאכול עגבניות בשל הסולניים.
ואז התברר שעגבניות שרי מותר.
מה לגבי עגבניות מסוג תמר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעגבניות
24/08/2010כמו העגבניות הרגילות. כמו כן מומלץ להתייעץ עם מי שהרכיב את התזונה שלך על מנת לדייק בנושא
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעגבניות
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/08/2010איילה שלום רב,
עגבניות שרי הן פחות חומציות, לגבי עגבניות תמר אין לי מידע.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך "מרוקנים" את בלוטת הרוק ?שושית18/08/2010שלום רב, יש לי בלוטת רוק נפוחה מתחת לאוזן ימין. היא מתנפחת יותר בזמן האכילה ולאט לאט יורדת הנפיחות אחר כך . אבל היא נשארת נפוחה. רופא א.א.ג שלח אותי לעשות US והעלה שלוש אפשרויות : אבן בבלוטה (כמו אבנים בכליות למשל), חזרת (כנראה שלא כי הבלוטה מתרוקנת מעט אחרי האוכל וחוץ מזה היתה לי חזרת בילדותי) או דלקת . אם זו דלקת הוא ימליץ לי לקחת אנטיביוטיקה. לגבי אבן - היא תצא כנראה. מתישהו. בינתיים אין לי עדיין תור ל_US והמקום מציק לי מאד. בבקשה, האם יש לכם עצה איך לטפל בזרור התרוקנות הבלוטה ? דחוף ! תודה רבה. שושית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראיך לרוקן את בלוטת הרוק
24/08/2010שושית שלום רב,
בלוטת הרוק ניתנת "לריקון" על ידי עיסוי מרומי של הבלוטה וכן על ידי "ניקוי" גופך מפסולת באמצעות תזונה מאוזנת, דלת סוכרים, תחליפי סוכר מלאכותיים, מוצרי קמח ומוצרי חלב.
מומלץ להתחיל כבר בתזונה עתירת ירקות, בעיקר ירוקים ולהרבות בשתיית מים המסייעים לשטוף את כל המערכת הלימפתית.
אני ממליץ כמו כן על שתי תרופות הומיאופתיות אפשריות לייעול ניקוז הבלוטה
R60 של חברת רקווג או לימפומיוסוט של חברת HEEL אותם יש ליטול על פי הוראות היצרן ואלו מסייעות עד מאוד
בריאות שלמה
ד"ר גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך "מרוקנים" בלוטת רוק ?
שושית24/08/2010תודה רבה מאד על תשובתך. אכן אשתמש בהמלצותיך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנטורופתיהשירה18/08/2010שלום רב
אני בת 36 אם ל2 וסובלת כבר 20 שנה ממיגרנות קשות, רובן סביב מחזור ואמצע החודש שיש ביוץ, נטלתי כבר את כל סוגי המשככים בעולם מהקלים ועד הטריפטנים וגם פרקוסט שנחשב לנרקוטי.
נואשתי וגופי עכשיו שבוע בניקוי שאני עושה, נוטלת מוצר שכתב לי עליו נטורופת באינטרנט וחשוב לי לדעת האם נכון מה שאני עושה? הוא כתב לי מוצר בשם אנטיגרנה של חותם הטבע וגם יעצו לי לקחת טיפות R16 למניעה.
מאוד חשוב לי לטהר את הגוף מרעלים, כבד, כליות וקיבה. האם נכון מה שאני עושה? האם המוצר טוב? קראתי שיש בו שינן, בן חרציתף ורבנה, אספסת, כמון, רוזמרין, לואיזה,מכוכבית, שום, ושאר תמציות צמחים. אני יודעת גם שיש חלק חשוב באמונת המטופל במוצרים, ואני רוצה להאמין שזו הדרך לחיים ולא כל הכימיקלים הפסולים. אשמח לשמוע דעתכם בהרחבה על כל השאלות ששאלתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראנא תשובתכם
שירה18/08/2010אשמח לתשובה כי נוטלת מוצר שחשובה לי דעתכם עליו , וכי נטורופת באינטרנט אמר שזה מוצר טוב אך דעה אחת לא ממש מדד לומר האם כדאי ליטול או לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלב אתונות מצויין כנגד כאבי ראש
שמעון בן דוד23/08/2010קראתי באיזה מקום, שחלב אתונות מועיל כנגד כאבי ראש כרוניים
אין לי מושג כיצד זה עובד ומדוע, פרט לעובדה, שידוע שחלב אתונות
הוא מאוד מאוד בריא, עם סגולות מיוחדות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמגרנה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D24/08/2010שלום לך,
בעיה שאת סובלת ממנה 20 שנה לא ניתנת לפיתרון דרך הפורום באינטרנט. יש להגיע לאבחון ורק אז יש לטפל. יש להבין ממה נובעת המיגרנה, אורח חיים, מה מחמיר ומה מקל ועוד.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת
0546499302* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידהדינה16/08/2010שלום. יש לי קנדידה ברמה של 4 שהיא רמה גבוהה. זה מתבטא בכאבי בטן, אלרגיה חזקה, סינוסיטיס כרוני, חולשה ועייפות ועוד.אני כבר 3 חודשים מקפידה על תזונה לקנדידה ללא שמרים סוכרים תירס וסויה וגם לאחרונה ללא גבינות וחלב כמו כן לוקחת קולורקס +פרוביוטיקה . עכשיו סיימתי לקחת קולורקס (2 חבילות לקחתי) וממשיכה עם הפרוביוטיקה. בנוסף אני לוקחת משקה אינטרא כבר למעלה משנה ואני מרגישה שהוא חיזק אותי.
אני עדיין לא מרגישה שיפור משמעותי בסימפטומים של הקנדידה עדיין יש אלרגיה, עדיין קצת כאבי בטן וסינוסיטיס.
מה לעשות? האם להמשיך עם התזונה לקנדידה עוד? ואם כן אז עוד כמה זמן? ומה עם תוספים? להמשיך לקחת משהו? האם יתכן שהאינטרא מפריעה בטיפול של הקנדידה? אני לא רוצה להפסיק אותה כי אני מרגישה שהיא נתנה לי קצת כוחות בשנה האחרונה.
מתי כדאי לי לעשות בדיקה חוזרת של הקנדידה?
תודה
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/08/2010דינה שלום רב,
קנדידה היא בעיה די מורכבת על מנת לטפל בה באמצעות הפורום. באופן עקרוני ממליצה לך להגיע לאבחון מסודר בנושא כדי להבין יותר לעומק באיזה מצב את. יתכן ויש צורך לשנות או להפסיק חלק מהתוספים.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכלורופיליעל16/08/2010שלום רב
עקב כאבים חזקים מדי פעם בצד ימין של הבטן הפסקתי לקחת כדורי ברזל,עדיין לא עברתי בירור אצת גסטרו למקור הכאב,חשבתי להעזר בתוסף כלורופיל NSP - מה דעתכם עליו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרכאבי בטן
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/08/2010מירב שלום רב,
דעתי היא כי באופן עקרוני ממליצה לך להגיע לאבחון נטורופתי מסודר בנושא כדי להבין יותר לעומק מה מקור הבעיה. כלורופיל איננו הפיתרון אלא אבחון מקצועי.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם סידן נספג טוב כאשר...Viki14/08/2010שלום
רציתי לדעת, האם כשאוכלים מוצרים, עשירים בסידן,
ביחד עם נסקפה, סידן נספג פחות טוב כמו ברזל או לא?
למשל, כשאוכלים גבינת קוטג' עם קפה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקפה וסידן
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/08/2010ויקי שלום רב,
הטענה היא כי צריכת קפה, משקאות אלכוהוליים וכו' גורמת לאובדן הסידן דרך השתן. משקאות אלו משתנים.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמבקש המלצה לנטורפת דרך מכבימשה14/08/2010באזור חיפה והקריות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהמלצה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/08/2010משה שלום רב,
גש למרפאה הסמוכה לביתך וברר שם. איננו נוהגים לתת המלצות דרך הפורום.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיפות וחולשהמשה14/08/2010שלום רב אני בן 38 סובל זה מספר שנים מעיפות חוסר ריכוז יש לציין שאני סובל מתת פעילותנ בלוטת התריס אך מאוזן לחלוטין במשך שנים אני פונה לרופאי קופת חולים אך הבדיקוותיוצאות תקינות לחלוטין אך אין פתרון לבעיה הפוגעת באיכות החיים
בעבר ביצעתי בדיקת קנדידה והראה תוצאות גבוהות היתכן שזו הסיבה מכיון שרופא רופת החולים הגיב בזלזול אשמח לקבל יעוץ ועזרה ואולי גם המלצה למי לפנות אני גר באזור הקריות שליד חיפה בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעייפות וחולשה
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/08/2010משה שלום רב,
תת פעילות בלוטת התריס וגם קנדידה, כל אחת בנפרד עשויה לגרום לחולשה ובעיות נוספות. קל וחומר אם אתה סובל משתיהן.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ, N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתהדויד12/08/2010שלום
1.האם Oolong Tea מותסס פחות מתה ירוק?
2.האם Oolong Tea הוא תה שחור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתה אולונג
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D17/08/2010דויד שלום רב,
תה אולונג הוא תה שעבר התססה חלקית. תה אולונג שהותסס במידה גבוהה קרוב יותר לתה השחור. אם עבר התססה נמוכה הוא קרוב יותר לתה הירוק.
בברכה,
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ואחות מוסמכת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנוגדי חימצוןאבי11/08/2010שלום
1.באיזה נוגדי חימצון פוגע חלב?
2.האם נכון שב 1 מ"ל שמן ציפורן יש 100.000 ORAC?
3.לכמה זמן נמשכת פעולת נוגדת חימצון של תה ירוק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנוגדי חימצון
12/08/2010אבי שלום רב,
החלב מפר את איזון המינרלים בגוף, וכך משפיע על איזון חומצה בסיס. מצב זה גורם לכלל נוגדי החימצון לירידה.
אינני בטוח לגבי רמת ה- ORAC של ציפורן, אך היא בהחלט נמנית עם נוגדי החמצון החזקים ביותר שיש.
פעולת נוגדי החימצון בכל מוצר תלויה במטבוליזם של האדם שנוטל אותו, ברמת הפסולת בגוף ובגורמי סטרס וגורמים רבים אחרים. אין זמן מדויק לשאלתך.
בריאות שלמה!
(יופי של שאלות)
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהריכוזיתירדן11/08/2010שלום,
אני בת 35 וסובלת כ- 5 שנים מפיברומיאליגה.
אחת התופעות של המחלה היא פגיעה ברייכוז ובקשב.
המליצו לי ריכוזית
שאלתי, האם אפשר לקחת את הריכוזית עם תרופות כגון ציפרלקס וקלונקס?
האם ידוע לך על הצלחות בהשפעת התרופה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרריכוזית
12/08/2010ירדן שלום רב,
שמעתי על מוצר זה אך אין לי נסיון איתו. את יכולה לנסות, אך לדעתי מומלץ לעבור אבחון שיתאים את התרופה הטבעית הנכונה ולא מוצר כללי מהמדף.
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם היפוכונדרים?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
