מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהד10/08/2010
שלום לכם,
אנא תשובות לכלהשאלות.
אני אחרי 2 ניתוחים לכריתת בלוטת התריס וטיפול עם יוד רדיוקטיבי.+ לוקחת סידן גלוקונאט.(ממאירות בלוטת התריס), הגוף מאוד מאוד חלש. לוקחת אלטרוקסין .
מעונינית להכנס להריון בשנה הבאה.
1. איזה מולטי ויטמין הייתם מציעים לי לקחת? של איזו חברה?
2. האם אתם ממליצים לי לעשות ניקוי רעלים? (בגלל יוד רדיו אקטיבי שספגתי- כמות גדולה).
3. האם אומגה 3 עוזר לגוף במצב שאין כבר בלוטת התריס? ואם כן, אומגה 3 צמחי או רגיל? איזה סוג?
3. מה המלצתכם למישהי במצבי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול אחרי הסרת בלוטת התריס
12/08/2010ד' שלום רב,
מדובר במקרה מאוד מורכב עם המון אלמנטים שיש לקחת בחשבון.
אני חושב שמומלץ בחום להבדק ולקבל אבחנה מדויקת לפני החלטות מסוג זה ובפרט לאחר ההסטוריה הרפואית שלך.
אומגה 3 עוזר גם ללא בלוטת התריס, מולטי ויטמין לא מפריע, אבל ממליץ גם כאן לקבל המלצה אחרי אבחון.
גם ניקוי יכול להיות יעיעל מאוד אך בליווי איש מקצוע.
בראיות שלמה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניקוי רעליםזהבית10/08/2010שלום רב,
אני בת 32 ועתידה לסיים בעוד 3 ימים ניקוי רעלים שעשיתי מזה חודש. במסגרת ניקוי הרעלים השתדלתי לאכול ארוחה מוצקה אחת ביום ועוד שתי ארוחות נוזליות (שיקי פירות ומרק ירקות). בין לבין אני אוכלת אגוזים ושקדים ופירות.
הייתי רוצה לדעת איך חוזרים לשיגרה? האם לעשות זאת באופן הדרגתי- ואם כן איך בדיוק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרניקוי רעלים
12/08/2010זהבית שלום רב,
אינני יודע מי התאים לך את הניקוי, אך חשוב שתדעי כי פירות מרובים בעת ניקוי לא תמיד נכונים.
על כל פנים, חזרה לתזונה יום יומית חשוב שתעשה בהדרגה וזאת אומרת, שהארוחות "הנוזליות" שלך צריכות בהדרגה להפוך למוצקות- ירקות מאודים או מבושלים במקום המזון הנוזלי, למשך 3 ימים. כל יום אח"כ להוסיף קטניה כגון- אורז מלא, קינואה, עדשים...
אחרי 3 ימים נוספים להכניס חלבון מהחי (דג, ביצה, עוף...)
בהצלחה!
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה ההבדל בין נתוראפתיה להומפתיה?רויטל09/08/2010ווכמה טיפול כזה עולה כמה זמן הוא נימשך בערך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנטורופתיה והומיאופתיה
09/08/2010לנה שלום רב,
ההבדל הוא שהנטורופתיה היא תורת טיפול באמצעים הטבעיים העומדים לרשותנו על מנת לתמוך ביכולות הטבעיות של הגוף להבריא, תוך תשומת לב למכלול האדם- בריאותו הפיזית והנפשית גם יחד. כאן נעשה שימוש בצמחי מרפא, תוספי תזונה (ויטמינים ועוד), תזונה מותאמת וכן עבודה על הצדדים הרגשיים הקשורים למצבו של המטופל.
ההומיאופתיה עובדת דרך שימוש בתרופות ייחודיות שבד"כ עוברות תהליך "העצמה" הגורם לתרופה להיות בעלת חוזק רק ויחד עם זאת, עם מעט חומר ו/או ללא החומר המקורי בכלל, אלא רק האנרגטיקה של החומר המקורי.
המחירים וזמני/ אורך הטיפול הם אישיים וכל אדם לגופו.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעודף פוליפנוליםאופק09/08/2010שלום, אני מצטער שאני שואל כל כך הרבה, אבל קראתי שפוליפנולים זה דבר בריא. אבל אני צורך את זה מהרבה מקורות:ביום אני צורך: שתי כוסות תה ירוק, אשכול ענבים ירוקים, 1-2 קוביות שוקולד מריר (70-75%), כוס יין אדום(לא כוסית קטנה), חצי בצל כרכום ושמן זית בסלט ולפעמים גם תפוח. אין סכנה בעודף צריכה של פוניפנולים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפוליפנול
09/08/2010אין סכנה בצריכת כמות כזו של מזונות המכילים פוליפנולים, כיוון שהם חלק מכלל החומרים הנמצאים במזון.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלואידיםפנינה טננבאום06/08/2010לבן שלי יש קלואידים על הגב והכתפיים מה ניתן לעשות
לפני די הרבה שנים, טופלתי אצל נטורופאט מאוד טוב שאמר שבעיות עור ניתן גם לפתור
בצום מבוקר של נוזלים מה ידוע לכם בנושא ולבעיית קלואידים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשלום
יגאל07/08/2010מחקרים שקראתי בזמנו הראו של- קוורצטין יש יכולת לטפל בזה
מקור מאוד עשיר לקוורצטין זה בצל ,לכן הייתי מנסה למרוח בצל כתוש כקומפרס.
מקור עוד יותר עשיר זה נר הלילה..
עוד משהו שכדאי לנסות זה לקחת חילבה טחון לערבב במים ולהשאיר למשך שעה שעתיים
ואז גם כן לחבוש על המקום.
תזונה טובה ועשירה בירקות פירות יכולה מן הסתם רק לעזור
בהצלחה ותעדכני אם עזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלואידים
09/08/2010פנינה שלום רב,
בהחלט מומלץ לערוך שינוי תזונתי. קלואידים יכולים להיווצר על רקע שינוי בחומציות הדם ומערכת העיכול. הקלואידים לא נעלמים מהר ויש צורך בסבלנות והתמדה. אני ממליץ להגיע אלי או לנטורופת מוסמך אחר על מנת לבנות תוכנית טיפול.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלרגיות ודלקת פרקיםפנינה טננבאום06/08/2010הבן שלי סובל ממספר אלרגיות ובנוסף מכאבים בכל השלד בגוף בגין גמישות יתר
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראלרגיות
09/08/2010פנינה שלום,
על פי הנאמר כאן ובהמשך לתשובתי משאלתך הקודמתף מומלץ לקבל אבחנה מדוייקת. רק כך ניתן יהיה להתייחס למצב הכולל של בנך
בברכה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאומגה 3משה05/08/2010שלום
1.האם נכון שהכבד יודע להפוך בתהליך ארוך ומורכב את האומגה 3 הצמחית לEPA ומ EPA הוא יודע ליצר גם DHA. אבל יעילות ההמרה הזו היא נמוכה מאד, כ5% בגברים ועד 10% בנשים?
2.האם בתהליך המרה זה נוצר חימצון בגוף?
תודה6042* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראומגה 3
09/08/2010המרת אומגה 3 מצמחי (ALA) ל EPA-DHA נעשית בגוף, רק במצב בו יש מספיק אבץ, מגנזיום ועד מספר אבות מזון. בהעדר מינרלים אלו יווצר תהליך חימצון.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
משה10/08/20101.הכבד יודע להמיר את האומגה הצימחית ל DHA ו EPA השאלה היא בנוסף לכמות המינרלים שיש בגוף שעוזרים להמרה זו ההמרה נעשת באותה יעילות כמו שצורכים אומגה 3 מדגים?
2.האם בהמרת האומגה 3 הצימחית מתרחש חימצון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה?
אבנר18/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן אפשר להשיג חלב אתונות בארץ?שמעון בן דוד02/08/2010שלום לכולם,
חבר גרמני המליץ לי על חלב אתונות כנגד בעיות של אלרגיה בעור.
האם אפשר להשיג חלב כזה בארץ? מישהו יודע במקרה?
תודה מראש
שמעון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרחלב אתונות
09/08/2010ניתן למצוא באינטרנט את המשווקים לחלב נעקות. אינני מכיר את תכונות חלב האתונות, אך הפעולה שאתה מבקש מתאימה לחלב נעקות.
ד"ר גוניק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתעשה חיפוש על DONKEY MILK באינטרנט
DAVID20/09/2012חלב אתונות או באנגלית DONKEY MILK הוא אחד המזונות המרפאים העתיקים בעולם, עם הרבה מאוד עבודות מחקר מאירופה שבוצעו בחלב זה בחולים באטופיק דמרמטיטיס ומחלות עור אחרות
חיפוש פשוט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר להשיג באמצעות דר טופר
גני01/06/2011דר טופר יושב בתח תקווה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאסטמהיונתן31/07/2010שלום אני סובל כ שנה וחצי מאסטמה קלה לדברי הרופא אלרגי לקרדית אבק עצי זיית תיקנים ועץ אלון וציפור גן עדן ללא סיפור של אסתמה משפחתית וברצוני להפסיק עים התרופות הקונבנצויניליות מפני שהם מחמירים את מצבי ואני צריך להיות טלוי בהם
אמרו לי לשתות תה עים רוזמרין וזעתר ותימין העים זה נכון שצמחים אלה מרפאים אלרגיות
אשמח ליעוץ בברכה יונתן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרטימין וזעתר עוזרים
יגאל02/08/2010בעיקר זעתר שגדל בר או בתנאים דומים לבר,ז"א חזק ובריא
ולא יבש בן שנתיים.
זעתר כבר העביר לכמה ילדים ומבוגרים שראיתי את האסטמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחלב אתונות תרופה לאסטמה
שמעון בן דוד02/08/2010גם אני סובל ממשהו דומה
לפי מה ששמעתי, תרופה הכי טובה לאסטמה היא חלב אתונות
רק שאני לא יודע היכן להשיג אותה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשתה זעתר
יגאל07/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשפעת צמחי מרפא ו/או תבלינים לאסטמה
02/08/2010יונתן שלום רב,
לצמחי מרפא אלו יכולות ריפוי, אך חשוב לציין כי אין כל צמח עוזר לכולם ואין תרופה אחת המתאימה לכולם. על כן, הגבר הנכון ביותר הוא לעבור אבחון ראשוני. אחריו יהיה ברור מה מומלץ ןמתאים לך.
בייחוד כאשר יש רצון להפסיק טיפול תרופתי, הדבר חייב לעשוץ תחת פיקוח מקצועי.
אין מניעה להשתמש בצמחים שהזכרת, כל עוד אתה נוטל את התרופות במקביל. אלו יסייעו לגופך להפחית את תופעות הלוואי והנזקים ארוכי הטווח של התרופות.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהניתוח להסרת פוליפיםחנה30/07/2010שלום לכם!
האם יש לכם אלטרנטיבה לניתוח להוצאת פוליפים?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפוליפים
02/08/2010חנה שלום רב.
פוליפ הוא סוג של גידול שפיר. אנו מוצאים כי הרבה מהגידולים השפירים הם ביטוי של חוסר איזון במערכת, הנובע מחוסר התאמה של המזון, אורח חיים ועוד.
אותו פוליפ מכיל כמות רבה של פסולת, אותה הגוף אינו יודע כיצד לסלקו או שהגוף נמצא במצב שאין ביכולתו לעמוד בקצב סילוק הפסולת, לעומת הכמות המצטברת בו.
הפולים הוא מאין פיתרון אחסון זמני לרעלנים.
הפתרון הכירורגי אכן יעיל, כיוון שהפולים יוצא, אך עליה וקוץ בה: אנו מוצאים כי פעמים רבות פוליפ שהוצא גורר אחריו צמיחה של פוליפים חדשים וזאת כיוון שהבעיה לא נפתרה (לא הוציאו את הפסולת). בנוסף, מדובר בפעולה חודרנית על כל המשתמע מכך.
הנטורופתיה אינה מבטיחה תוצאה של 100%, אך בהחלט נמנים הצלחות רבות למתמידים בתהליך הריפוי והאיזון מפוליפים, על ידי התאמת תזונה נכונה ואישית, צמחי מרפא/ תוספי תזונה/ הומיאופתיה מתאימה ובד"כ לאחר 3-4 חודשים ניתן לראות שיפור רב- היעלמות/ צמצום הפוליפ.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה על התשובה המפורטת!
חנה02/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלהאופק30/07/2010בלי קשר, רציתי לדעת אם עדיף להשתמש בנייר כסף (רדיד אלומיניום) או בנייר אפייה? בדרך כלל אני משתמש בנייר כסף אבל לאחרונה שמעתי שהוא רעיל ועדיף שלא להשתמש בו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנייר כסף או נייר אפיה
02/08/2010עניתי על זה למישהו אחר
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענבים אדומים או ירוקיםאופק30/07/2010שלום, רציתי לדעת אם יש יותר רזברטרול בענבים אדומים מאשר בלבנים או שזה אותו דבר.. וגם לדעת באופן כללי אם האדומים בריאים יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגם בענבים הירוקים וגם באדומים יש
יגאל02/08/2010באדומים יש קצת יותר.
חשוב מאוד שיהיו אורגנים ועם גרעינים,אותם יש לפצח בפה.
חכמי הרפואה היהודים הקדומים החשיבו יותר דווקא את הירוקים,
אני אישית חושב שיש לקחת מזה ומזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהענבים
02/08/2010אופק שלום.
הרזרווטרול קיים יותר בענבים האדומים.
גם ביין אדום נמצא יותר רזרווטרול, לעומת יין לבן.
למיטב ידיעתי החומר נמצא בפיגמנטים של הענבים וכמה שהענב כהה יותר, כך הוא מכיל יותר רזרווטרול.
לעניין החרצנים, מומלץ ללעוס אותם ולבלוע יחד עם הפרי, כיוון שביכולתם לסלק מזיקי מעיים ולעודד את מערכת החיסון.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנזלת אחורית ושיעול מכחכח-עזרה בבקשהשושית29/07/2010שלום רב, בת 63. לוקחת לוסק בגלל ריפלוקס. אני סובלת בחודשיים האחרונים מכיחכוח בגרון בעיקר בשכיבה. איבחון בינתיים שלל דלקת ריאות ובעיות אחרות בלוע או בגסטרו. אני מחפשת דרך לטיפול בנזלת האחורית המדכאת הזאת הגורמת למין גוש מעצבן נזלתי ממש באמצע הגרון (בשקע של הגרוגרת) ובשיעול שעולה ממנו. אין לי צרבות ולא דלקת בגרון.
הושיעו !!!!
תודה שושיץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרנזלת אחורית
02/08/2010שושית שלום רב,
ראשית אמליץ לך לנסות חודש ימים ללא מוצרי חלב כלל (גם לא החלב של הקפה). אני מוצא כי רוב האנשים רגישים למוצרי חלב בדרגות שונות וייתכן כי גם את (זאת גם אם תמיד אכלת מוצרי חלב והבעיה החלה לאחרונה)
דבר נוסף, עליך לבדוק עד כמה הלוסק באמתץ מתאים לך. מכיוון שמדובר בתרופה נוגדת חומצה, הדבר פוגע במערכת העיכול וכן יכול לגרום להופעת ליחה.
תבדקי את טיבה והתאמתה של תרופה זו עבורך.
אחרי חודש ימים ללא מוצרי חלב כנראה תופתעי עד כמה טוב ניתן להרגיש.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטת התריסלירן28/07/2010שלום רב.עשיתי בדיקות דם לאחרונה ובין היתר הייתה בדיקת תפקוד בלוטת התריס.יצא שהכל בסדר ובגבולות הנורמאל אבל כשהלכתי לנטורופתית שלי היא אמרה שלפי תופעות שעליהן דיווחתי ומאחר ואני לוקחת גם גלולות נגד הריון תקופה ממושכת היא חושבת שיש לי הפרעה בתפקוד בלוטת התריס.מהן התופעות לתפקוד נמוך ומהן התופעות לתפקוד יתר? אני מרגישה לעיתים קרובות כאילו הלב שלי יוצא עוד מעט החוצה-דופק מהיר, לעתים רחוקות יש לי גלי חום (אני בת 35), חום הגוף שלי נמוך - 35 מעלות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעוד שאלה קטנה
לירן28/07/2010אגב, הנטורופטית הורתה לי להפסיק לאכול מוצרים שיש בהם חיטה בגלל הבעיות שהיא חושבת שיש לי בבלוטת התריס.מה הקשר בין זה לבין בעיות בתפקוד בלוטת התריס?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטת תריס
02/08/2010שירן שלום רב,
נראה כי הנטורופתית אליה פנית צודקת. נראה כי ישנה בעיה באיזון בלוטת התריס ומומלץ לבדוק גם את T-3 וכן FREE T-4 אשר יסייעו לדעת את המדד האמיתי של הבלוטה.
כאשר הבלוטה בעודף פעילות נראה מדדי TSH נמוכים וההפך כאשר הם גבוהים.
הסימנים יכולים להיות דומים לאלו שתיארת וכן הפרעות המערכת החיסון, עייפות/ הפרעות שינה, שינויים במצב הרוח ועוד.
מומלץ לבדוק זאת יותר לעומק.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבץ נהרס בבישול ?ענת26/07/2010שלום,
האם אבץ נהרס בהתליך בישול כגון:גז, תנור וכו'...
למשל עוף שאני מכינה התנור ....
תודה יום טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראבץ
02/08/2010לא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם רומנטיים?מאמרים אחרונים
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
