פורום נטורופתיה ותזונה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ג'ינסנג קוריאני
    רביד
    26/10/2010

    אני חי בתאילנד. אישתי התאילנדית קיבלה תמצית ג'ינסנג קוריאני (נוזל סמיך שחור בבקבוק קטן וכפית ממש קטנה).
    כל הכיתוב למעט תמצית ג'ינסנג קוריאני הוא בקוריאנית. ויש לי כמה שאלות
    1. למה זה טוב? (אישתי אנמית עם לחץ דם נמוך)
    2. כמה זמן אפשר לשמור את זה? (יש על האריזה תאריך שאני לא יודע אם זה תאריך ייצור או תפוגה)
    3. אישתי נטלה כפית אחת בבוקר - בערב לפני השינה היתה לה יציאה גדולה בצבע ירקרק (אישתי סובלת בדר"כ מעצירות) . האם זה מהג'ינסנג? זה טוב או לא?

    מתנצל מראש על השאלות הרבות. מקווה שתוכלו לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ג'ינסנג קוריאני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ג'ינסנג קוריאני - תגובה

    27/10/2010

    רביד שלום רב,
    ג'ינסנג קוריאני הינו צמח מרפא רב עצמה. אינני יודע את המקור ואמינות המוצר שאישתך נוטלת, אך כן אציין כי מדובר בצמח בעל תכונות מעלות אנרגיה, ממריצות ומחזקות את הגוף. בד"כ יש לעבור אבחון מקיף בכדי להחליט ליטול אותו (וצמחי מרפא בכלל) ואני מוצא שהוא אינו מתאים להרבה נשים, אלא יותר לגברים.
    הצואה הירקרקה יכולה להיות תגובה לצמח, אך יש לבדוק את אמינות הצמח.
    לחץ דם נמוך יכול להיות מתאים לטיפול עם ג'ינסנג, אך בד"כ מומלץ משולב עם צמחים נוספים.
    אנמיה, יכולה עם הג'ינסנג להיות פחות מורגשת, שאין זה בהכרח טוב, כיוון שזה עלול להראות כאילו האנמיה עברה, אך בפועל היא עדיין קיימת.
    ממליץ להבדק ולעבור אבחון נטורופתי/ סיני מעמיק לפני השימוש בצמח זה
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מונוציטים
    אופק
    24/10/2010

    שלום רב,
    אני בן 16+ ובבדיקת זמן שעשיתי (בשביל לבדוק אנמיה/רמת ברזל, לא בגלל דלקת או מחלה) נמצא שהמונוציטים שלי 13.2 אחוז. ראיתי שהמומלץ הרבה יותר נמוך. האם זה מעיד על בעיה מסויימת?? והאם יש דרך (ע"י תזונה או דבר דומה) שאפשר לעשות כדי להוריד את זה? והאם יש צורך לשאול את הרופא או שאין צורך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מונוציטים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מונוציטים - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    25/10/2010

    שלום רב,
    מונוציטים הם חלק מספירת הדם הלבנה, כלומר חלק ממערכת החיסונית.
    חלק יחסי: 0-13%. כך שהתוצאה אצלך היא די גבולית. לעיתים רמה גבוה של מונוציטים מעידה על נוכחות אלרגיה או זיהום כלשהוא.
    ממליצה לך להגיע לאבחון נטורופתי על מנת לקבל את התמונה המלאה על מצבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • tinea cruris וקנדידה מערכתית
    רונן
    23/10/2010

    שלום,

    איני סובל משום תופעה נפוצה ל"קנדידה מערכתית" (חוץ מפטרת בציפורניים, ששכיחה גם אצל כאלו שלא סובלים מ"קנדידה מערכתית").

    אבל כיוון שאני סובל מאד מ- tinea cruris (או jock itch), עשיתי בדיקת צואה ב"קנדידה סנטר ישראל" (דניאלה שפי) בסניף בתל-אביב (בדיקה של ד"ר יוסף דיין).
    בבדיקה יצא שאני סובל מהרמה הכי גבוהה (4 איקסים).

    כל הפטריות החזותיות שיש לי הם דרמופיטים, לא קנדידה אלבקנס.

    לאחר קריאה ממושכת באינטרנט לגבי הפטרת שיש לי במפשעה (tinea cruris), התחלתי לחשוד שמה שיש לי בכלל לא קשור למה שמכונה "קנדידה מערכתית".

    כיוון שכך, האם לדעתכם עליי להסתמך על בדיקת הצואה ובכל מקרה לקחת את הטיפול (היקר!) למרות שלעניות דעתי איני סובל משום תופעה הקשורה ל"קנדידה מערכתית"?

    (הטיפול כולל פורמולות מרכיבים כמו לה-פאצ'ו ואגוז שחור. קוטלי פטרייה כגון GSE, חומצה קפרילית ושמן אורגנו, ופרוביוטיקה)

    המון תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    tinea cruris וקנדידה מערכתית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • tinea cruris וקנדידה מערכתית - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    25/10/2010

    רונן שלום רב,
    האבחון שאני מבצעת הוא בעיקר אבחון על סמך הקליניקה של המטופל (כלומר מה שהוא מספר לי, ממה סובל וכו') וכן נעזרת באבחון אירידיולוגי שעשוי לתת כיוון לגבי הימצאות קנדידה, אך אבחון אירידולוגי בנושא זה איננו יכול להיות מדוייק.
    אם תהיה מעוניין בעזרה אישית יותר אשמח לעמוד לרשותך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלת תזונה לבן חצי שנה
    מאי
    22/10/2010

    שלום- בני כמעט בן חצי שנה בנתיים רק יונק... השבוע נתתי לו קצת קישוא מאודה ואחר כך קצת גזר מאודה..\מרוב עצות ואינפורמציה כבר לגמרי התבלבלתי אז הנה כמה שאלות אשמח אם תוכלו לעזור לי:
    1.חלבונים מהחי מומלץ בשנה הראשונה או שזה כבד מידי ואפשר לוותר?
    אם אני לא נותנת לא עוף לא ביצה וכו מה כדאי לתת במקום וכמה?
    2.אם אני מאדה ירקות וטוחנת אותם אני יכולה להקפיא קצת או שזה ממש פוגע באיכות הויטמנים?
    3.בכלל איך יודעים איך להרכיב תפריט עשיר ומספק ?
    4. לגביי מים אמרו לי שצריך להתחיל לתת- עדיף מים מינרלים מורתחים שאז אין בהם כלום....או מי ברז מורתחים שאז הם מלאי פלואריד....
    סורי על האורך אשמח אם תוכלו לעשות לי קצת סדר בבלאגן וגם אולי להמליץ לי על איזה ספר טוב ופשוט שאפשר לפעול לפיו.
    שבת שלום :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התחלת תזונה לבן חצי שנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התחלת תזונה לבן חצי שנה - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    25/10/2010

    מאי שלום רב,
    ראשית, כדי לספק את כל המרכיבים התזונתיים חשוב לכלול בתפריט את כל קבוצות המזון לפי פירמידת המזון.
    בגיל חצי שנה כדאי להתחיל להוסיף מזונות בהדרגה כמו ירקות מבושלים, פירות, בשר טחון. מזונות הנחשבים אלרגניים יותר כגון ביצים, לחם חיטה או מוצרי חלב ממליצה להתחיל להוסיף מגיל שנה.
    מה שחשוב ביותר להקנות לילד הרגלי אכילה נכונים שיכללו מגוון מזונות, ארוחות קבועות ומסודרות וכו'. אם את רוצה ללמוד את הנושא מספרים השוק מוצף, אך אם את מעוניינת בהתאמה אישית לבנך את מוזמנת להגיע איתו לטיפול נטורופתי.
    בברכה,
    ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
    נטורופתית ואחות מוסמכת




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטיפת ירקות
    כלנית
    17/10/2010

    שלום

    לאחרונה התבקשתי לעבור לאוכל בריא יותר ולאכול הרבה ירקות ובמיוחד עלים.
    הייתי בחנויות אורגניות באיזור בגוריי, אך לצערי לא מצאתי ירקות שנראים באמת טוב או טעימים כמו שאני רוצה.

    התחלתי לקנות חסה/ עלי בייבי שטופים המצויים בסופרים.

    שאלתי את החברה איזו שטיפה העלים עוברים ואמרו לי שהם עוברים שטיפה עם חומר ומים, פעמיים.

    רציתי לדעת אם זה בסדר להשאר עם אלה במקום להתעקש על אורגניים.

    אשמח לתשובה

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שטיפת ירקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטיפת ירקות - תגובה

    18/10/2010

    מור שלום רב.
    מומלץ תמיד אורגני על פני לא אורגני. העלים השטופים מראש, יכול שעוברים שטיפה עם חומרי נקיון- סבונים וכו' והדבר בהחלט לא מוסיף לאיכות הירק.
    תמיד מומלץ להתאמץ ולשטוף במים, אולי אפילו להשרות זמן מה במים כדי להבטיח שטיפה טובה.
    ישנם היום רשתות מזון אורגני המחזיקים בירקות ופירות אורגניים באיכות גבוהה.
    כל טוב
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת
    נועה
    16/10/2010

    שלום רב

    מהו המאש ? האם ילדים בני 3 יכולים לאכול אותו ? תורם ב ?

    וזרעי פשתן, האם מומלץ לאכול טחון או כמו שומשום ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה נוספת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - תגובה

    18/10/2010

    מאש זהו סוג של שעועית.
    בריא, טעים, עשיר במינרלים וויטמינים שונים, כולל סיבים מסיסים ובלתי מסיסים הבריאים למערכת העיכול.
    יש להשרות במים במשך יומיים לפני הבישול על מנת להפיק את המירב מהמאש וכן בכדי להקל על מערכת העיכול.
    זרעי פשתן יש לטחון ולהשתמש עוד באותו יום. אין לטחון ולהשתמש אחרי מספר ימים כיוון שהזרע יתחמצן ולא יהיה שווה הרבה.
    לא ניתן ללעוס כמו סומסום.
    בריאות שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    נועה
    16/10/2010

    שלום רב

    בשנות ה - 30 לחיי ובשל נשירה בשיער, ללא סיבה , התחלתי (לפני התחלת בדיקות הורמונליות) לקחת 3 תוספים:
    1. אבץ
    2. קומפלקס B

    אנני אוכלת פירות וירקות.

    בנוסף, יש התכווצויות ברגל מאחור (כמו בהריון - ואני לא)

    האם יש בעייה בנטילה של שני התוספים ביחד ?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    18/10/2010

    נועה שלום רב,
    התוספים שאת נוטלת הם טובים וניתן ליטול בשילוב. במצב של נשירת שיער על רקע מחסור באבות מזון חיוניים, עלייך ליטול אותם פעמיים ביום.
    בנוסף, ההתכווצויות יכולות להיות על רקע מחסור במינרלים. הראשון- מגנזיום. אבל, מהתמונה הכללית נראה כי הסיבה היא זו שגם קשורה לנשירה- מחסור ברזל. גם בדיקות הדם אינן מראות על כך, רוב הסיכויים כי את בחסך בברזל, ואני ממליץ למצוא ברזל טבעי נוזלי וליטול 10CC פעמיים ביום.
    תעדכני במצבך,
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבץ אלמנטלי
    ארז
    09/10/2010

    שלום,
    רציתי לשאול מהו אבץ אלמנטלי? האם מדובר באבץ גלוקונט?
    תודה מראש.
    האם יש מניעה לקחת אבץ במידה ובדיקת הדם לאבץ תקינה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבץ אלמנטלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבץ אלמנטלי - תגובה

    11/10/2010

    ארז שלום רב,
    מדובר במבנה הבסיס של אבץ. בדר"כ מומלץ ליטול אבץ פיקולינט אשר ספיגתו טובה והוא בטוח לשימוש.
    כאשר אין מחסור באבץ, אני ממליץ לאל ליטול באופן קבוע, אלא אחת לכמה ימים. כמו כן, ניתן ליטול מולטי מינרל המכיל את כלל הינרלים החשובים לגוף וכך לקבל תמונה רחבה של תמיכה בגוף ולא רק מינרל אחד.
    בריאות שלמה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה על מוצרים של קלין וקליר
    סיון
    09/10/2010

    יש לי חברה שמשתמשת במוצרי קלין אנד קליר וממליצה עליהם מאד.
    יש להם סדרה חדשה שנקראת שיין קונטרול(נראה לי:) האם היא תתאים גם לגיל שלי -19????
    אמא שלי אומרת שהיא מוכנה לקנות לי את הסדרה בתנאי שזה ידוע שזה טוב גם לגיל שלי
    ואת היועצות בסופר פארם היא לא רוצה לשאול כי היא חושבת שיש להם סיבה למכור הכל:)))))) חמודה אמא אה?
    בקיצור צריכה לדעת אם הסדרה הזאתי מתאימה גם לגיל 19.
    תודההההההההההההה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה חשובה על מוצרים של קלין וקליר - תגובה

    11/10/2010

    לצערי אין לי מידע על מוצרים אלו.
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לנבטי פשתן
    כוכבה
    09/10/2010

    חיפשתי מידע על נבטי פשתן ברשת (בעברית, אני מודה) ומצאתי ממש מעט מאד מידע
    מכירה את האיכויות שיש לזרעי הפשתן השלמים
    לשימוש בהשרייה ובחליטה
    ולטחינה של הזרעים
    אבל במקרה, כשגיליתי עש בצנצנת הזרעים שלי, זרקתי לגינה
    והזרעים החלו לנבוט
    טעמתי וזה ממש טעים , אבל אין לי כל מושג
    לגבי ערכם של נבטי הפשתן ולגבי נזקים אם יש
    האם תוכלו לידעני? ,תודות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לנבטי פשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לנבטי פשתן - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    09/10/2010

    כוכבה שלום רב,
    מהידוע לי נבטי פשתן מכילים אומגה 3, עשויים לעזור באיזון סוכר הדם ומונעים עצירות (בגלל הריר = מוצילאג העוזר להוצאת הצואה).


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לי יש שאלה...

    דניאלה
    11/10/2010

    ד"ר שלום.
    לגבי זרעי פשתן, מצאתי בסולגאר שמן מזרעי פשתן ורציתי לדעת אם זה על אותו עיקרון?
    תודה מראש...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכבי, מאוחדת ונטורופתיה
    אילון
    06/10/2010

    האם יש נטורופטים העובדים דרך שתי קופות חולים אלו בלב תל אביב, מתמחים בילדים, וכיצד אפשר להשיג אותם. אם למשהו המלצה ישירה - מה טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכבי, מאוחדת ונטורופתיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מכבי, מאוחדת ונטורופתיה - תגובה

    ד''ר מיכל לזרוביץ N.D
    06/10/2010

    אילון שלום רב,
    פנה לסניף הקרוב אלייך וברר שם. למיטב ידיעתי, קופ"ח מאוחדת לא לא נותנת שירותי נטורופתיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לציטין
    דליה
    05/10/2010

    אני בגיל 56,כבר חודש אני נוטלת לציטין סויה 1770 מג לכמוסה.רמת כולסטרול 294 ,הפסקתי לפני חודש סטטינים עקב כאבי שרירים.היום קראתי באתר שכמות הלציטין המומלצת לאישה הינה 425 מג.ביומיים האחרונים יוצאים לי בעיקר ברגליים מין עקיצות מגרדות.אני לא יודעת על מה לחשוב.אני נוטלת בנוסף כשבועיים אינזימים ZYMKAL
    האם יש כאן בייה כלשהי? האם בנוסף אפשר לקחת נוסטרול לכולסטרול או משהו אחר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לציטין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לציטין - תגובה

    06/10/2010

    דליה שלום רב.
    הכמות המומלצת של לציטין ליום היא כאשר הכל תקין. בטיפול עליך תמיד ליטול כמות גבוהה יותר על מנת להשלים חסרים תזונתיים.
    אינני מכיר תגובה שלילית לציטין בצורת עקיצות/ עיקצוצים ולכן לא נראה כי מדובר בלתיטין כגורם לזה.
    ZYM KAL מוצר מצויין לשיפור ייצור אנזימי העיכול וגם הוא איננו אלרגני.
    למרות שעבר חודש, יכול להיות שחומרי הלוואי של הסטטינים משתחררים מגופך כעת והתגובה היא ברגליים.
    לגבי נוסטרול, גם הוא מוצר טוב מאוד וניתן לקחת אותו בשילוב עם התוספים שאת נוטלת.
    יש לחכות לפחות 6 חודשים של שימוש במוצרים, לפני בדיקה חוזרת לכולסטרול.
    כמו כן, חשוב לעסוק בפעילות גופנית יומית על מנת לסייע בהורדת הכולסטרול והעלאת הכולסטרול הטוב.
    בריאות שלמה
    ד"ר רואי גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיבולת שועל לא מבושלת - האם בריא?
    Viki
    02/10/2010

    שלום!
    האם בריא לאכול דגני שיבולת שועל לא מבושלת,
    למשל עם חלב או יוגורט?
    שמעתי, שזה יותר בריא מברנפלקס או פיבר1, ששם כמו שהבנתי, יש הרבה כימיה ותוספות מהסוג.
    מה עדיף?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיבולת שועל

    03/10/2010

    ויקי שלום רב,
    שיבולת שועל סה"כ הוא דגן בריא. רמת הסוכר שלו נמוכה ומכיל המון סיבים.
    ניתן לאכול לא מבושל אך על מנת להקל על מערכת העיכול, אני ממליץ להשרות במים חמים לאורך הלילה ובבוקר להוסיף יוגורט.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND,OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות וטחורים משתקים !!
    רבן
    01/10/2010

    אני מאובחן כ - IBS, וסובל קשות לאחרונה מעצירות,מלווה בטחורים.
    כמו-כן אני סובל מהפרעת אישיות,ןלוקח פרוזק,מזה שנים.
    מאחר והמומחים (בתחום הרפואה הקונבנ.)לנושא "הרימו ידיים", פניתי לנטורופאת,ולאור המלצתו בוצעו הדברים הבאים:

    -שינוי דרסטי בתזונה,כולל זמני אכילה.
    - טינקטורה ,רכיבים: תמציות נוזליות בריכוז 1:3 מהצמחים הבאים –

    Rheum 30%
    Rumex (1:2) 30%
    Aesculus 30%
    Glycyrrhiza( 5:1) 10%

    לאחר כ-3 חודשים של שימוש בתמצית,ניתן לסכם כי :העצירות לא נעצרה !.
    אמנם,אני מבקר בשרותים 1 ליומיים בממוצע (לעיתים הפסקות של 5 ימים),אבל היציאה נוראית, ולאחריה יום שלם של כאבי בטן משתקים!.

    שאלותי :
    1. האם לא שוגה הנטורופאט בכך שמטפל אך ורק בנושא התזונה,ולא נותן דעתן כלל למצבי הנפשי (אני לוקח פרוזק)?

    בעיקר לאור התחום המתפתח -נוירוגסטרו":

    2.למי עלי לפנות לטיפול בכיוון זה? אילו סוגי טיפולים מוכרים ??.
    3.מהו המידע העדכני לגבי השפעת התרופות "נוגדות דיכאון" (פרוזק למשל),על מער. העיכול?
    4. האם ידוע השפאתם של ה"תרופות" הצמחיות ("דיפרסון" למשל),על המער. העיצבית של המעיים?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות וטחורים משתקים !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לבן

    יגאל
    02/10/2010

    אכן יש מכלול בעיות שיהיה קשה ולתת לנם מענה באינטרנט.
    אבל אם נתנו לך טיפול ואתה ממשיך לסבול במשך מספר חודשים אז זה לא בסדר,
    טיפול בצמחים אמור להראות לרוב תוצאות תוך מספר ימים אחדים עד שבוע שבועיים.

    ברגע שמטופל לוקח תרופה פסיכאטרית ,ישנם לכך המון השלכות על הבריאות ,תרופות אלו ידועות בהשלכותיהם הרבות על מע' השונות בגוף.

    אני אישית הייתי בודק איך להחליף את התרופה הכימית בתרופה צמחית ותזונה טובה,
    הרי אתה לא מתכוון להישאר אם תרופה כ"כ חזקה למשך שנים רבות ונוספות ,לכו לדעתי תחשוב איך אתה מסיים איתה\מחליף למשהו יותר עדין ויעיל ומארגן את חייך

    שיהיה בהצלחה איש יקר
    יגאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה מיגאל

    רבן
    03/10/2010

    1. תודה על הענות.
    2. כדי שאוכל להתייחס,עלי לדעת מי הכותב,ומה זיקתו לנושא ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות וטחורים

    03/10/2010

    בן שלום רב,
    מדובר במקרה מורכב ואין אפשרות לתת מענה מלא בפורום. להתייעצות והכוונה מלאה ניתן לפנות לאחד מאיתנו על מנת לעבור אבחון מקיף.
    חשוב לציין כי הטיפול במערכת העיכול פעמים רבות הוא הבסיס לתהליך הבראה כולל וכי נראה כי מדובר בשלב הראשון של התהליך אותו התחלת.
    לעניין חוסר ההתקדמות. פנה למטפל ותבקש שינוי בפורמולה או שינוי בתוספי תזונה עלמנת לקדם את מערכת העיכול שלך.
    לעניין השימוש בצמחי מרפא בשילוב עם תרופות נוגדות דיכאון- כאן יש להזהר, כיוון שפעמים רבות הצמח והתרופה עלולים להתנגש וחשוב להיות מדוייקים מאוד בשימוש בהם.
    תתחיל מטיפול טוב במערכת העיכול, אח"כ איזון ו/או תחליף (אם ניתן) לתרופות נוגדות דיכאון.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רואי - תחליף לפרוזק

    רבן
    03/10/2010

    מזמן יש בכוונתי להפרד מהפרוזק.

    אילו תחליפים ,המהווים תוספי מזון, מוכרים ?.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר רואי - תחליף לפרוזק - תגובה

    04/10/2010

    מומלץ להגיע לאבחון ורק אחרי כן ניתן יהיה לדעת אילו תחליפים מתאימים לך. בד"כ אני מוריד את התרופות בהיוועצות עם הרופא שהמליץ עליהן ובהדרגה ובמקביל לטיפול הטבעי.
    אין צמח/ תרופה טבעית אחת המתאימה לכולם.
    בריאות שלמה!
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקבוקי אלומיניום לילדים
    לידר
    01/10/2010

    שלום רב,
    האם מילוי מים בבקבוקי אלומיניום לילדים אכן בטוחים לשימוש?
    תודה מראש,
    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקבוקי אלומיניום לילדים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקבוקים

    03/10/2010

    קרן שלום רב,
    מומלץ להשתמש בבקבוקי SIGG שהם מפלדה אל חלד. כמו כן בקבוקים מפלסטיק קשיח ללא בי סיפינול A בטוחים לשימוש.
    בברכה
    ד"ר גוניק ND, OMD

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום