מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול בדיכאוןvita03/07/2010
בקצרה - אני בת 35, מטופלת כ-12 שנים בתרופות נגד דיכאון וחרדות. לאחר הפסקה זמנית בנטילת התרופות (בהתייעצות עם הרופא המטפל) הייתה הדרדרות שכבר חודשיים מנסים לאזן ללא הצלחה (בינתיים עם מינונים הולכים וגדלים של ציפרלקס, ושוקלים להוסיף אוגמנטציה).
אני שואלת כרגע באופן כללי - האם יש לכם ניסיון עם המוצר "דפרסון" של חברת אנדרסון שטוען להקלה על התסמינים? יש בו כ"כ הרבה מרכיבים שקשה אפילו לפרט.
ובאופן יותר ספציפי - האם יש סיכוי לעזור לאזן מצב כזה באמצעים טבעיים, גם כאשר אני בתוך תהליך של טיפול מערבי? (כרגע לא מוכנה לנטוש הנסיונות הקונבנציונליים בגלל חומרת המצב, ומחפשת "תמיכה" טבעית שאולי בהמשך תהיה העיקרית).
אשמח לתשובתכם המהירה, המצוקה מאוד קשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול טבעי בדיכאון
04/07/2010ויטה שלום רב,
המצב אותו את מתארת ללא ספק מעיד על מצוקה.
היופי של הטיפול הטבעי הוא היכולת לשלב בין הרפואה הקונבנציונאלית ובין הטבעית.
רוב המטופלים שלי המגיעים בעודם על תרופות, מקבלים טיפול טבעי משולב העובד באינטגרציה עם הרפואה הקונבנציונאלית.
וכן, יש פיתרון ברוב המקרים. אשמח לעזור גם לך.
כל שינוי בתרופות שאת נוטלת יש לעשות בהיוועצות הרופא המטפל.
בברכת בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידה ובעיות בעורדינה03/07/2010עשיתי בדיקת צואה להמצאות הקנדידה עקב אלרגיות, סינוסיטיס כרוני, קושי לרדת במשקל ועוד
ואכן נמצא כי יש לי קנדידה ברמה 4 שהיא הרמה הגבוהה ביותר. התחלתי לקחת כדורי קולורקס +פוברויוטיקה+כדורי גדילן מצוי ועשיתי דיאטה נטולת שמרים, סוכרים, תירס, סויה ואלכוהול.עשיתי זאת כחודש וחצי עד לפני שבועיים , יש שיפור קל בסימפטומים אך לא לגמרי ולאט לאט בהדרגה התחלתי לאכול קצת סוכר וקצת שמרים ולפתע התחיל לי לפני שבוע גרד רציני בעור ושלפוחיות אדומות בעור ,דבר שלא היה לי אף פעם .
האם יתכן שהקנדידה לא עברה ומתבטאת פתאום בבעיות בעור?
מה לעשות? האם להתחיל שוב את דיאטת הקנדידה? האם להוסיף כדורים נוספים ?
כמה זמן להערכתך אצטרך להמשיך בדיאטה ואיזה תוספים עליי להוסיף?
תודה
דינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה
04/07/2010דינה שלום רב,
הטיפול שעברת חייב להעשות למשך 3 חודשים וגם אחרי טיפול שכזה מומלץ להמנע עד כמה שניתן מסוכרים מעובדים.
מומלץ לחזור לטיפול שהתחלת ולהתמיד למשך חודשיים נוספים.
הגוף התחיל לשחרר פסולת מרקמות שומן ומהתאים. הגוף במצב רגיש יחסית וכל שינוי בתזונה כעת יכול להוצאי אותך מאיזון. היי סובלנית, תקפידי ומצבך ילך וישתפר.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיפריקום במחיר סבירהיפית30/06/2010שלום,ברצוני להשתמש בתמצית ההיפריקום. הרופא הביא לי מרשם ידני שבאמצעותו אוכל לקנות.
היכן אוכל להשיג את זה במחיר סביר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהיפריקום
30/06/2010שלום רב,
היפריקום אמנם צמח מרפא אך נחשב לאסור להפצה בישראל, אלא על ידי מרשם רופא. עליך לגשת לבית המרקחת הקרוב ולבקש את התרופה על פי המרשם.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הבעיה ?יעל30/06/2010אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון אני פשוט לא יודעת למי לפנות בנוגע לבעיה
בת 22 ,מאז נובמבר עליתי 3 ק"ג במשקל ללא שינוי מבחינה תזונתית(יש לציין שאני מודעת למה שאני אוכלת )
בנוסך לכך יש לי הפרשות מרובות ברמה כזו שאם אני לא שמה תחתונית התחתון שלי פשוט רטוב מההפרשות
וכמובן יש ריח רע
בזמן האחרון אני סובלת יותר מחום (ולא בגלל הקיץ) ואני פשוט לא יכולה לסבול אותו -בניגוד לשנים קודמות בהן לא הייתי "משתגעת מהחום"
ההמנה היא רק באיזור המותניים הבטן והחזה
כל שאר חלקי הגוף לא הושפעו מהעליה במשקל כלל
לכן המצב כרגע חסר פרופורציות
יש לציין שהייתי אצל רופא נשים -הוא שלל כל בעיה אפשרית וגם עשה לי בדיקה
אני לוקחת גלולות דיאנה מזה 6 שנים כמעט ללא הפסקה
יש לי בעיות הורמונליות שמתבטאות בשיעור בצוואר
מה יכולה להיות הבעיה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעלייה בלתי מוסברת במשקל
30/06/2010יעל שלום רב.
נראה כי ישנה בעיה הורמונאלית שיש לטפל בה.
גם סוג הגלולות שאת נוטלת ידועות כ"מעלות במשקל" וכן עצם השינוי במשקל ללא כל שינוי באורך חייך מעיד על שינוי הורמונאלי.
אני ממליץ לערוך בדיקות דם. יש לבדוק רמות TSH וכן רמות T3, T4 הקשורים כולם לבלוטת התריס ולבלוטת יותרת המוח.
כמו כן, לבקש בדיקת רמות הורמונאליות- טוסטסטרון, אסטרוגן, פרוגסטרון.
על מנת לתת מענה מדוייק בראי הרפואה הטבעית עלי לבדוק אותך ולאבחן את המצב לעומקו.
תתחילי בבדיקות אלו ותחזרי אלינו.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
יעל01/07/2010הייתי היום אצל הרופא ומסתבר שעשיתי בדיקות תפקוד בלוטת התריס וכן בדיקות הורמונליות
T3,4 ,והכל תקין ,כמו כן הייתי אצל רופא נשים וגם מבחינתו הכל תקין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקות הורמונליות
04/07/2010אבקש שתצייני את המספרים של הבדיקות.
בנוסף, יש להסתכל על כל הבדיקות. לעתים מה שנראה לרופא כנורמאלי מעיד על בעיה בראי הנטורופתיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכשאוכלים כבד עם מוצרי חלב ברזל נספגViki28/06/2010רציתי לדעת האם כשאוכלים כבד עם מוצרי חלב כמו שמנת חמוצה או גבינה לבנה, הברזל נספג טוב? כלומר האם הספיגה היא באותה רמה כמו לאכול כבד ללא מוצרי חלב? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרבשר וחלב
30/06/2010ויקי שלום רב.
אין זה מקרי שביהדות מדברים על הפרדה בין חלב לבין בשר. אמנם נושאי כשרות הם עינינים הלכתיים אך בהחלט יש בהם מן החשיבה הבריאותית.
האנזימים המופרשים בגופנו בכדי לפרק בשר הם שונים מהאנזימים המופרשים בכדי לפרק מוצרי חלב. המפגש במערכת העיכול בין החלבון הבשרי לבין החלבון החלבי וסוכר החלב יוצר עומס רב על מערכת העיכול וגורם לתסיסה. תסיסה גורמת לעייפות, גזים, שינויים ביציאות והפרעה בספיגה יעילה של אבות המזון החיוניים.
על כן, מומלץ להפריד בין השניים מטעמים בריאותיים.
כבד מכיל כמות נדיבה של המינרל ברזל. על מנת להביא לניצול יעיל ביותר של הברזל מומץ יהיה לאכול אותו עם ירקות ירוקים מאודים או מבושלים (שגם הם מכילים ברזל) המכילים סיבים "ופרה-ביוטיקה" המאפשרת סיגסוג חיידקים פרוביוטיים וספיגה נאותה של הויטמינים ומינרלים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהירקות עתירי סיבים ופרה-ביוטיקה מהם?
Viki30/06/2010אילו בעצם ירקות ירוקים מכילים הכי הרבה סיבים ופרה-ביוטיקה?
ובכל זאת רציתי לדעת עד כמה יכולים להשפיע רק 2 כפות של שמנת חמוצה בסיר בינוני של כבד עוף? (העיניינן שאוכל מתוגן אני לא מעכלת ולכן אני נאלצת לחפש דרכים אחרות). תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמנת וכבד... וירקות
30/06/2010ויקי שלום,
כל הירקות הירוקים רלוונטים. תבחרי את אלו הטעימים לך ביותר.
נושא השמנת החמוצה הוא אישי. כל אחד מגיב אחרת. יש אנשים שלא מרגישים רע כלל אחרי אכילת בשר וחלב יחד ואילו אחרים שמערכת העיכול שלהם מגיבה קשה לזה.
בהתאם למצבך, תחליטי מה טוב לך. את ההסבר על השילוב נתתי בתשובתי הקודמת. מקווה כי עזרתי לך.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרוביוטיקלירן27/06/2010אני לוקחת כדורי אומפרזול בגלל ריפלוקס וחומציות יתר בקיבה.האם יש טעם לקחת במקביל פרוביוטיק? הבנתי שהטיפול באומפרזול הורג את החיידקים הטובים בקיבה אז...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפרוביוטיקה ואומפרזול
30/06/2010שירן שלום רב.
מומלץ בחום ליטול פרוביוטיקה במקביל לתרופה, שכן תרופה מסוג זה משבשת את החומציות התקינה של מערכת העיכול, דבר אשר פוגע ברירית המעיים והקיבה. דבר זה מפחית בצורה משמעותית את החיידקים הפרוביוטיים החשובים כל כך לבריאותנו.
יש ליטול פרוביוטיקה פעמיים ביום במרחק של לפחות שעה אחרי האומפרזול.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה קודמת על קלציוםלולה26/06/2010רואי, שלום רב,
תודה עבור תשובתך המהירה.
הייתי בבית טבע על מנת לקנות את מה שהמלצת, אבל המוכרת, שהיא נטרופתית, המליצה בפני על כדורים בשם סידןציטראט עם ויטמין D של נטרולייף. היא טוענת שמומלץ לקחת עם ציטראט ולא ביקרבונט.
בהמלצתך לקחתי את מה שהמלצת בפניי. רציתי לדעת מה המינון ומתי לקחת לפני אוכל או אחרי. על הבקבוק מומלץ לקחת בין כף לשתיים לפני שינה. מה המלצתך?
דבר נוסף ואחרון, על גבי הבקבוק כתוב 1200 מ"ג סידן. האם זאת לא כמות גדולה מדי?
בתודה רבה מראש ויום נעים,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסידן, המשך
30/06/2010אני שמח שלקחת את המלצתי.
אין מדובר בכמות גדולה מידי, בפרט במצבך.
רצוי ליטול בשלב ראשון כף אחת לפני השינה ולאחר שבועיים לעלות את המינון לשתי כפות.
זאת לתקופה של 3 חודשים. אז לחזור לכף ביום.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום אשמח לתשובה בנוגע לכמה תבליניםמיסטר תבלין24/06/2010מה מהתבלינים חובה לבשל לפני שצורכים?
1.קינמון
2.כמון.
3.כורכום
4.אגוז מוסקט.
5.הל
האם מותר לצרוך כמה שרוצים מהתבלינים האלה?או שיש הגבלה וזה יכול להזיק?
זה בעיקרון תבלינים בריאים או לא?
מה שחשוב זה לדעת כמה מותר לצרוך ביום מכל אחד..ואם יש בזה קלוריות
ואם יש סיכוי שזה יעלה רמת סוכר.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתבלינים
30/06/2010שלום רב,
תבלינים אלו כולם בטוחים לשימוש. חשוב להבין שגם התבלין הוא צמח מרפא ומתאים לטיפול בדברים מסויימים ולא לכל אחד.
התבלינים שציינת בטוחים בשימוש בכמיות קטנות. את כל אלו מומלץ לבשל או לשים במים חמים/רותחים למספר דקות לפני שתייתם/ שימוש בהם. למעט כורכום, אותו ניתן לצרוך ישירות.
כאן המקום לציין כי אני תמיד ממליץ לעבור אבחון מוקדם על מנת לדעת אלו תבלינים/ צמחי מרפא יהיהו המתאימים ביותר למשתמש.
לכל מזון ערך קלורי. כאן מדובר בכמויות נמוכות מאוד של קלוריות ואין חשש לעליית רמות סוכר.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום לך, אני צורך מכל התבלינים האלה
,ckhbho03/07/2010כפית כל כל יום. ללא כל בישול והרתחה, פשוט ממלחיה ישר על האוכל..
נודע לי שאגוז מוסקט זה תבלין מסוכן מאוד
אזהרות – מסוכן בכמויות גדולות!!! אגוז המוסקט מכיל "מירוסטיצאין", חומר רעל העלול לגרום להשפעות נרקוטיות מכיוון והוא עובד על מערכת העצבים המרכזית, מינון גבוה עלול לגרום לדופק מהיר, לחיים אדומות, הזעה, בחילה, הקאות התייבשות כאבים חזקים והזיות כמו סמים. לכן אין לצרוך(פר אדם לא לפי מה ששמים באוכל כ- 10 מ"ג
מאתר בשם diets , סי,או,איי אל.
10 מ"ג זה פירור או שניים לא ? אני רגיל לכפית שלמה.. כדאי להפסיק עם זה רק עם האגוז מוסקט?
ומה זה משנה אם מריתחים או מבשלים את התבלין או שפשוט שמים אותו על האוכל המוכן?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתבלינים.. המשך
04/07/2010שלום רב, חלק גדול מהתבלינים אותם אנו אוכלים מפרקים יותר בקלות את איכות המזון שלהם בעת חימום.
אין רעילות בלאכול את התבלינים טרי וללא בישול.
אגוז מוסקט הוא בעל טעם וריח דומיננטים מאוד ויש להשתמש בכמות קטנה. אין צורך לפחד משימוש באגוז זה.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמזונות עשירים באנטיאוקסידנטים והקרחיום טןב24/06/2010הי
2 שאלות ברשותכם
מהם עשרת המזונות העשירים ביותר באנטיאוקסידנטים
האם יש משהו או שיטה לגדל שיער שההקרחה היא גנטית וכל בדיקות הדם (ביוטין+אבץ+ויטמין B+חומצה פולית תקין)
בברה
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרמזונות עשירים מנוגדי חימצון
30/06/2010שלום רב,
את רשימה זו תוכל למצוא באינטרנט.
חשוב לדעת כי פירות יער הם מהעשירים ביותר בנוגדי חימצון
תות עץ, חמוציות, אוכמניות, פטל שחור וכו'
בנוסף, להרבות באכילת פירות וירקות מכל הסוגים ובהתאמה לעונה.
לנושא ההקרחה- טיפול בדיקור סיני יכול להאיט את התהליך אך אם מדובר בנטייה גנטית, כנראה שלר ניתן יהיה לעצור זאת.
בריאות שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקנדידהלירן24/06/2010שלום רב.בחודש אוקטובר טופלתי כחודש ע"י קולורקס בגלל שסבלתי מדלקות חוזרות במערכת השתן שנגרמו בגלל קנדידה.מאז לקחתי תקופה ארוכה של חצי שנה אולי קצת יותר גם R18 והפסקתי קליל לפני מס' חודשים.לאחרונה אני חה צריבה פנימית שוב ואני מפחדת שהקנדידה חזרה.האם ייתכן? עוד לא חלפה שנה מאז הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרקנדידה/ דלקות בדרכי השתן
30/06/2010שירן שלום רב.
לא בטוח שמדובר בקנדידה. נראה כי ישנה דלקת כרונית בדרכי השתן בה יש לטפל. אני ממליץ לעבור בדיקת שתן ומשטח מהנרתיק לבדיקה.
כמו כן, במידה ונטלת את תוספי התזונה שהזכרת אך ללא שינוי תזונתי, אכילת מתוקים ומזונות המכילים שמרים, כנראה שהגוף לא הצליח אף פעם ממש להתגבר על הבעיה וברגע שהפסקת את הטיפול הסימנים חזרו שוב.
ממליץ להבדק לפני נתחלת כל טיפול.
במידה ומדובר בבעיה בדרכי השתן, שימוש בכדורי חמוציות משולב עם כדורי D-MANOSE עובדים מצויין על מנת לסלק את החיידקים מדרכי השתן.
בריאות שלמה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרעיני/ חרצני ענביםאחת23/06/2010האם ניתן לאכול את גרעיני הענבים? האם מזה עשוי התוסף זרעי ענבים או שרק מחלק מהגרעין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרגרעיני ענבים
30/06/2010שלום רב.
מיצוי של זרעי ענבים נעשה בד"כ בכבישה קרה, תוך הפעלת לחץ רב על זרעי הענבים על מנת לסחוט מהם את המיצוי.
לעיסתם או אכילתם לא תיתן את אותה התוצאה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלציוםלולה23/06/2010אני בת 66, וברצוני לדעת איזה תוספת קלציום כדאי לקחת על מנת שרמת הספיגה תהיה
גבוהה, ככל האפשר, בגוף. אציין שאני לוקחת ויטמין D של תינוקות בטיפות.
בתודה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסידן
23/06/2010לולה שלום רב,
ניתן להשיג מספר מוצרים בעלי ספיגה גבוהה של סידן.
מוצר נהדר הוא סידן נוזלי של חברת SUPHERB בטעם קוקוס ועובד יפה מאוד.
מוצר טוב אחר הוא ויטמין D נוזלי ממקור טבעי של אלטמן עם 1000 יב"ל המאפשר ספיגה מצויינת של ויטמין D וכך משפר ספיגת סידן.
בריאות שלמה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיידק במעייםשירן21/06/2010שלום רב,
נדבקתי בהודו בחיידק blastocystis hominis. קיבלתי אנטיביוטיקה דיספטיל פורטה.
האם היא יעילה לחיידק זה ומה המאכלים שאמנע מהם כרגע?
ובכלל מה באופן טבעי הכי כדאי לעשות.. אני קצת חלשה ומפחדת ממשהו שיזיק לבטן כרגע.
תודה על תשובתך.
שירן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפרזיטים במעיים
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D23/06/2010שירן שלום רב,
הפרזיט אותו ציינת הוא אחד מהנפוצים כאשר מדובר על זיהומים בדרכי העיכול. הפורום עוסק ברפואה טבעית וע"כ תשאלי את הרופא שרשם לך האם התרופה הזו אכן מתאימה.
באופן טבעי הייתי מייעצת לך להרבות המאכלים כגון שום טרי, ג'ינג'ר או בצל, גרעיני דלעת, מיץ פאפיה. יש טיפול שלם לתופעה זו וע"כ הייתי מציעה לך להגיע לטיפול נטורופתי על מנת לטפל ולמנוע חזרה של המחלה.
במידה ואת מעוניינת בטיפול אישי צרי קשר ואשמח לסייע לך.
לבריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמנים בגיגית לטיפול בכף הרגלlir8620/06/2010גובה מים פושרים נמוך מעט מהקרסול + 4 טיפות עץ התה ו 4 טיפות לבנדר
האם להוסיף שמני בסיס או מלח (קראתי גם משהו על חומץ) או לתת להם לצוף מעל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמנים לרגליים
21/06/2010ניתן להוסיף מלחי "אפסום", אך לא חובה. אין צורך להוסיף שמן בסיס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז אין צורך לאתריים להתמזג עם המים?
lir8621/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמנים ומים
21/06/2010מעצם שהיית השמנים במים חמימים, מאפשרת פירוק החומרים הפעילים מהשמנים לתוך המים. כמובן שיש לערבב את השמנים בתוך המים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא חשבתי להשתמש במים פושרים
lir8621/06/2010אני אקשיב לעצתך.
לשכשך עם הרגליים נחשב? :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן, אבל מים חמימים
21/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדווקא חשבתי להשתמש במים פושרים
lir8621/06/2010אני אקשיב לעצתך.
לשכשך עם הרגליים נחשב? :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
30/06/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן לטאי צ'י??lir8617/06/2010אני לא בטוח במה משתמשים ברפואה הסינית (קטורת?)
אז חשבתי לנסות מבער עם שמן בעל תכונות מרגיעות (המלצה בבקשה)
האם יש משהו מיוחד שעלי לדעת לפני שאני משתמש במבער בפעם הראשונה?
או שזה רק עניין של נר למטה, מים למעלה, שמן מעל?
כמה זמן ניתן לשהות בחדר מאוורר יחסית עם מבער המפיץ שמנים שונים?
מכיוון וזה הניסיון הראשון שלי גם עם שמנים אתריים, חשבתי שזו תהיה השיטה הבטוחה ביותר להתוודע אליהם
האם אתם משתמשים בשמנים היקרים שלכם למטרת הפצת ניחוח או שאפשר להסתפק בפשוטים מחברות הפארם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמנים ארומטיים
21/06/2010ליר שלום רב,
שמנים אתריים ניתן להשתמש במגוון צורות. באם השימוש הוא במבער להפצת ניחוח, מומלץ להשתמש בכלי חימר (ניתן לרכוש בכל חנות עם שמנים ריחניים) ולשים מים, עד כמעט לגובה מקסימלי. לתוך זה לטפטף בין 2-4 טיפות מהשמן הרצוי. ניתן לשהות בחלל זה מספר שעות ללא כל חשש. בפרט אם הוא מאוורר.
אני תמיד ממליץ על שימוש בשמנים איכותיים. גם ברשתות הפארם ובתי המרקחת ניתן למצוא שמנים מסוג זה. רק שימו לב כי שמנים זולים מידי, מומלץ לא להשתמש בהם.
שמנים מאוד פופולריים: לבנדר, לימונית, מנטה (מתאים מאוד לקיץ)...
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרואי תודה אך ברשתות הפארם מצאתי רק
lir8621/06/2010פרימוורה ארומה לייף ופיור אויל
פרימוורה לדוגמא מתמחרים 10 מ"ל ב 21 לעץ התה ו 26 ללבנדר
ראיתי את השמנים הללו גם ב 40 ומעלה אצל חברות אחרות כך שאין לי מדד למחיר של שמן
אגב, הלבנדר לימונית ומנטה מתאימים גם לפעילות שהזכרתי מעל?
והאם הם משמשים גם לחיטוא וירוסים באויר וכדומה? כשמישהו חולה חלילה
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם בדיכאון?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
