מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נייר כסףאופק15/07/2010
קראתי דברים סותרים ורציתי לדעת אם נייר כסף (רדיד אלומיניום) מסוכן לבריאות או מסרטן בצורה כלשהיא והאם אין לדעתך בעייה בשימו בו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נייר אלומיניום
19/07/2010אופק שלום רב,
עקרונית השימוש בנייר אלומיניום אינו מומלץ, אלא אם אין משתמשים בו בחימום. אם השימוש הוא לעטוף סנדביץ, אין כל בעיה. אם השימוש הוא בתנור, תיתכן שחרור של חלקיקי אלומיניום העלולים להספג במזון. אלומיניום נחשבת למתכת כבדה, בעלת השפעה שלילית על הגוף. יחד עם זאת, כאשר מדובר בכמויות קטנות ושימוש מועט אין חשש לפגיעה.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעלויות של טיפולאתי14/07/2010אולי לא נעים לשאול בפורום אבל אם ברצוני להתחיל סדרת טיפולים אצל נטורופת,מהם עלויות כל טיפול?פחות או יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרעלויות טיפול
19/07/2010אתי שלום רב, זוהי שאלה לגיטימית לחלוטין.
כל מטפל/ רופא קובע את מדיניות המחירים שלו. לכן לא יהיה זה נכון להגיד מהו המחיר "הנכון". המחיר נקבע על פי ותק וידע של המטפל, מספר ההתמחויות שלו, תואר ועוד.
בד"כ ינוע המחיר בין 200 ש"ח ועד 600 ש"ח לפגישה. יש הבדל פעמים רבות בין הפגישה הראשונה הנוטה להיות ארוכה ומקיפה יותר ובין המפגשים השותפים עם המטפל, לכן הראשונה יכולה לעלות יותר.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספי מזוןמרי14/07/2010
שלום, רציתי לדעת אילו חברות של תוספי מזון הכי מומלצות כי אני מעוניינת באיכות ולא העיקר המחיר (אני כמובן גם לא מחפשת הכי יקר) ולגבי המוצרים הספציפים האילו של איזו חברה כדאי לקנות ומה חשוב שהן יכילו כי זה משתנה מחברה לחברה? (יש לי קנדידה) שמן אורגנו, פרוביוטיקה, דה טוקסיפיקציה- סילוק רעלים מהכבד, B COMPLEX ואומגה 3 (ה-2 האחרונים לא קשורים לקנדידה).
אני יודעת שסופהרב הינה חברת בת או אחות של סולגאר אך עדיין המוצרים שלהם שונים בהרכב תכולתם. למשל בתוסף לסילוק רעלים יש תוספת של נוגדי חיצון בסופהרב מה שאין בסולגאר. דבר נוסף, האם השמן אורגנו של סולגאר או של חברה אחרת המגיע בכמוסות חזק מספיק ואיכותי?
יש כ"כ הרבה חברות בשוק שאני כבר מבולבלת וגם בין החברות השונות ההרכבים שונים. הייתי שמחה לשמוע ייעוץ לגבי כל אחד מהתוספי מזון שציינתי.
(יכול להיות שבחברה אחת תוסף אחד יהיה טוב ובחברה שניה תוסף אחר יהיה טוב יותר)
תודה רבה מראש,
מרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרהמלצה על איכות חברה
14/07/2010מרי שלום רב,
ישנן מספר חברות בולטות באיכותן בתחום תוספי התזונה.
עלי לומר תחילה כי על מנת לטפל בך בצורה יעילה, עליך לעבור אבחון מקיף וחוות דעת מקצועית בכדי להחליט אילו תוספים מומלצים לך.
חברות המחזיקות מוצרים איכותיים: סולגאר, אלטמן, נוטרילייף, נוטרי-קר, פרופשונל'ס (למטפלים)
רצוי להשקיע באבחון נכון ולא לרוץ לקנות מוצרים שאולי לא מתאימים לך, גם אם הם עזרו לחברה שלך או קראת עליהם כיעילים.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמאכלים לקנדידהמרי14/07/2010בקשר לקנדידה- יש נטורופתים שאינם ממליצים כלל לאכול פירות ויש שכן. כנ"ל לגבי חלק מסוים מהירקות. שאלתי היא, האם במצב של קנדידה ניתן בכלל לאכול פירות ואם כן, אילו מהן אסור ואילו מותר. ולגבי הירקות האם מותר את כל סוגי הירקות? כולל בטטה, תפו"א וכו'?
שאלה נוספת, האם מותר לצרוך חלב עיזים ומוצריו? ומה לגבי חלב סויה? ולגבי דגנים שקונים בסופר? מה ניתן? ברנפלקס ללא סוכר אפשרי?
תודה מראש,
מרב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתזונה לקנדידה
14/07/2010מרי שלום רב,
קנדידה היא פטריית שמרים. כל הסוכרים ומזונות המכילים שמרים יכולים להזין אותה וכך יהיה קשה יותר להפטר ממנה. ניתן לאכול פירות אך לא יותר משניים ביום.
יש לבדוק אילו מזונות מכילים עמילן ואילו מכילים שמרים ומהם להמנע.
כפי שכבר ציינתי, מומלץ לעבור אבחון בו ניתן יהיה לקבוע מהי התזונה המתאימה ביותר עבורך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרטן, כורכום ושמן פשתןשרי13/07/2010ערב טוב,
התגלתה אצל אבי בן ה - 63 מחלת סרטן הקיבה דרגה 3.
בקרוב נתחיל טיפול משולב (כימותרפי, ניתוח, כימותרפי..).
בנוסף לכך, לאבי יש מחלת סכרת שנה. (מאוזן תמיד טפו, טפו..), ולאחרונה נמסר שעליו לעבור ניתוח לב להחלפת מסתם אורטלי.
בחיפושיי באינטרנט ראיתי את הסגולות של הכורכום ושמן הפשתן לסרטן.
שאלתי היא כיצד ניתן לצרוך ? אבי פוחד לצרוך בגלל בעית הסכרת. האם יש קשר ?
מהי הכמות המומלצת ?
אשמח לתשובה מהירה,
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרסרטן, כורכום ושמן פשתן
14/07/2010שרי שלום רב,
ראשית עלי לומר כי על מנת לתת לאביך טיפול הולם ברפואה הטבעית, עליו להגיע לאבחון מקיף ולקבל חוות דעת שלמה על מצבו ועל דרך הטיפול המשולבת עם הטיפול הקונבנציונאלי.
בדיוק כשם שלא תתייעצי בפורום על איזה תרופה כימית לתת, כך גם במצב זה, יהיה קשה לקבוע רק ממספר מילים, האם תוספי התזונה/ צמחי המרפא הללו מתאימים.
גם כורכום וגם שמן פשתן יעילים ובעלי יכולות אנטי סרטניות. אין חשש להשפעה לרעה על סוכרת, שכן מדובר על שני חומרים המסייעים גם לטיפול בסכרת.
בריאות שלמה לאבא שלך והחלמה מהירה
ד"ר גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם גופני מייצר אבץ?רעות12/07/2010שלום אני בן 25 והשאלה שלי אם הגוף שלנו מייצר אבץ?
יום טוב :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראבץ
13/07/2010אבי שלום רב,
עקרונית בגופנו מצוי אבץ, נמצא אותו בהורמון האינסולין, אך הגוף לא מייצר אבץ, אלא הוא מגיע דרך המזון. להלן מספר מזונות המכילים אותו: מקורות מזון טבעיים לאבץ כוללים בשר אדום, בשר עוף, שעועית, אגוזים, דגנים מלאים, גרעיני דלעת, גרעיני חמניה וצדפות. חלקי השוק והצוואר בבשר בקר עשירים במיוחד באבץ.
בברכה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבנים בכליות לילד בן 3ריקי10/07/2010שלום,
רציתי לדעת האם יש אפשרות דרך נטורופתיה לטפל בילד בן 3 הסובל מעודף ציסטין בשתן שגורם לאבנים בכליות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראבנים בכליות
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/07/2010באופן עקרוני מומלץ כי הילד יעבור אבחון נטורופתי. בכללי, כדאי שימנע ממאכלים המכילים חומצות אמינו באופן מוגזם (חלבונים). חשוב כי ישתה על מנת לנקות את מע' השתן. גם אכילת פטרוזיליה וסלרי עשויה לעזור כי יש ביכולתם לנקות את המערכת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמן קוקוסענת10/07/2010שלום רב!
אני פונה בסוגיה הזו למרות שאני יודעת שזו סוגיה מאוד בעייתית כי יש הרבה בעד והרבה נגד..
הייתי רוצה לדעת עד כמה זה בריא לצרוך שמן קוקוס. אני יודעת כמובן שעדיף שמן זית, אבל במתכונים שונים שיש בהם צורך בחמאה (אני לא נוגעת במרגרינה) אני מחפשת תחליף פרווה טוב....
אני כמובן מחפשת משהו בריא ולא משהו שהוא רק תחליף טוב, לכן אני פונה פה בשאלה.. זה מאוד חשוב לי.... אני מאוד מאוד מקפידה על בריאות ותזונה ולכן אשמח לקבל תשובה מפורטת- למה כן ולא לא ומה מומלץ.
אני יודעת שהוא טוב לקוסמטיקה,אבל לא מעבר....
תודה מראש על התשובה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרשמן קוקוס
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/07/2010ענת שלום רב,
א. שמן הקוקוס נחשב כשמן רווי אז אם חשקה נפשך אזי שתייה של כף אחת ליום תספיק בהחלט.
ב. שמן הקוקוס מתאים יותר לשיער ולעור יבש. זהו שמן שגם מתקשה כאשר הטמפרטורות קצת יותר קרות. אין הגבלת זמן לכמה זמן להשאיר על הפנים.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D
נטורופתית ומומחית בטיפולים טבעיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצטערת, אבל לא ענית לי...
ענת11/07/2010ברור לי שכף ביום לא תהרוג אותי, אבל האם החלפה של חמאה במתכונים (נניח 100-200 גרם חמאה) בכמות זהה של שמן קוקוס היא בריאה ונכונה או שלא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטרת ועיכולגדעון10/07/2010שלום,
אני סובל מבעית פטרת בכף הרגל ובציפורן וכן מזיהום פטרייתי במפשעה (שניהם בצד שמאל!?). בשני אלה ניסיתי לטפל בעזרת שמן עץ התה, המרגיע מעט את המצב אך לא פותר את הבעיה.
בנוסף, אני סובל מבעיות בעיכול המתבטאות בריבוי נפיחוֹת ובצואה רכה.
לפני כשנתיים עברתי לצרוך תזונה טבעונית הכוללת הרבה בעיקר מזון נא (Raw). ללא מזון מן החי וכמעא בכלל ללא מזון תעשייתי. תזונה זו פטרה אותי ממספר בעיות אך בנושא העיכול היתה הטבה זמנית בלבד.
קראתי על שמן אורגנו לטיפול במגוון בעיות אלה וכן על שמן המאנוקה לטיפול בבעיות המוזכרות.
אודה על התייחסותכם והצעותיכם
בברכה
גדעון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרפטרת ועיכול
13/07/2010גדעון שלום רב,
נשמע כי עברת תהליך שינוי תזונתי משמעותי ואם זאת יש כאן דבר מה שאינו מאוזן.
ייתכן כי ישנה אי סבילות לאחד המזונות שלך, או בעיה ישנה שעד היום לא נעלמה.
לעיתים אני מוצא כי אנשים שעושים שינוי גדול בתזונה כדוגמה לשינוי שעשית, רואים שיפור ואז אחת לתקופה אוכלים משהו שאינו בתפריט וגופם יוצא מאיזון.
בד"כ דבר כזה קורה כאשר אין ליווי מתאים לתהליך, אין צמחי מרפא או תוספי תזונה נכונים התומכים בשינוי כו'.
אני ממליץ להגיע לאבחון מדוקדק שבו ניתן יהיה לקבוע על אופן הטיפול בך ובמצב זה.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרוםמשה07/07/20101.סרום רימון שמכיל punicic acid (~80%) : palmiticacid (4.8%), stearic acid (2.3%), oleic acid (6.3%), linoleic acid (6.6% יכול לטפל בקמטים?
2.האם סרום זה יכול להפחית כתמי פיגמנטציה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתריש לי גם פיגמנטציה בפנים אבל אני
ורד המודאגת07/07/2010אישה וזה נובע משינוי הורמונלי. אני יודעת שיש כל מני סוגי כתמים אחד מהם נקרא מלזמה והוא עקשן ביותר וקשה לפטר ממנו רק קורטיזון עזר לי וזה לא הכי בריא שיש
בכל אופן הייתי ממליצה לבדוק אצל דרמטולוג איזה סוג יש לך ולא רק להסתמך על קוסמטיקאי/ת
ועוד דבר.. גם אני ניסיתי סרומים למינהם ולא כ,כ עזר אבל עלה לי הרבה כסף לנסות. אני יודעת שיש טיפול בלייזר ששמעתי שהכי יעיל. שוב ללכת לרופא לאבחון מקצועי זה הדבר הראשון שהייתי עושה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיגמנטציה
14/07/2010שלומית שלום,
במידה והפיגמנטציה היא תוצר של שינוי הורמונאלי, ניתן יהיה לאזן את המערכת ההורמונאלית וכך ולהפחית או להעלים את הפיגמנטציה שנוצרה. במידה ומדובר בשינוי העור המלווה בפיגמנטים בולטים במיוחד ו/או בולטים מעל לשטח העור, מומלץ יהיה להיוועץ ברופא עור ולבדוק הסרה בלייזר או בשיטות רפואיות אחרות.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסרום
14/07/2010משה שלום רב,
בכדי לקבוע איזה סרום מתאים לעורך, עליך לגשת לאבחון מקצועי אצל רופא העור או אצל נטורופת המתמחה בתחום העור.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
משה15/07/2010אבל באופן כללי הסרום רימון יכול לעזור לגבי מה ששאלתי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאיזה אורז יש הכי הרבה ברזלViki06/07/2010שלום!
רציתי לדעת באיזה אורז יש הכי הרבה ברזל?
שחור בר? אדום? או אורז אחר? והאם כדאי לאכול אותו עם עדשים מסויימים כדי שיספג יותר ברזל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתראורז וברזל
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/07/2010ויקי שלום רב,
למיטב ידיעתי סוגי האורז השונים מכילים ויטמיני B. אך אורז מכיל גם מעט ברזל. ע"מ לספוג ברזל יש צורך בסביבה אשר יש בה ויטמין B, C וכן נחושת. השילוב של אורז עם קטניות מוביל לחלבון מלא יותר ואיכותי. כדאי להשתמש יותר באורז העגול ולא בארוך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצלולויטורד המודאגת06/07/2010איך ניתן להוריד ולמנוע צלוליט בצורה טיבעית לאישה בת 30 לא שמנה? האם מסאג עוזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרצלוליט
ד''ר מיכל לזרוביץ N.D11/07/2010שלומית שלום רב,
הטיפולים ברפואה הטבעית כוללים מסאג' ידני (כולל עיסוי לימפתי) עם תערובת שמנים ארומטית, מריחה של קרם מיוחד ושמנים אתרים מחממים ועטטיפת האיזור בניילון על מנת להחדיר את החומר בצורה יעילה יותר ועבודה על המערכת הלימפטית, פעילות גופנית, תזונה הכוללת סילוק מוצרי חלב, להרבות בירקות, דגים מים צפוני.כלומר יש צורך לשלב : פעילות גופנית, עיסויים וסגנון חיים נכון.
.
לבריאות
ד"ר מיכל לזרוביץ N.D* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסוג דם ותזונהורד המודאגת06/07/2010אני בת 29 ויש לי סוג דם o-
אני שומעת המון לאחרונה שיש קשר בין תזונה לפי סוג דם. הם זה נכון? ואם כן איפה אני יכולה לקבל יעוץ מקצועי בנושא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתזונה וסוג דם
13/07/2010שלומית שלום רב,
בהחלט יש קשר ישיר בין איכות המזון והתאמתו לפי סוג הדם.
ניתן להגיע לאבחון והתאמה במרפאתי ו/או אצל מטפלים העוסקים בתחום זה.
בנוסף, ניתן לרכוש ספר בנושא של יוצר שיטה זו ד"ר די-אדמו: אכול לפי סוג הדם
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגדילן מצוירוני06/07/2010**
היי
רציתי לשאול אם ידוע לכם על עדיפות של נוטרלייף או סולגאר בנוגע לתוסף הגדילן המצוי בפרט ו/או באופן כללי?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרתוסף תזונה- עדיפות
13/07/2010אין עדיפות. שניהם טובים.
כל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזיעה וסודה לשתיהlir8604/07/2010אני מקווה שזה קשור
זה זמן מה שאיני משתמש בדאורדורנטים מסחריים למיניהם
ניסיתי את האבן המינרלית, מה שעבד עד שהאבן נפלה מהבסיס שלה
ניסיתי גם סודה לשתיה על נייר סופג עם מעט מים ותפיחה של בית השחי, מה שעובד אך מלכלך מעט ולא הכי אסתטי
שמעתי על מלחיה אבל לא נראה לי שזה יתפס במיוחד ואפילו ילכלך יותר
שמעתי גם על להנות מהריח הטבעי של הגוף, מה שלא התחברתי אליו בכלל :)
מישהו 'עלה' על שיטה נוחה יותר של פיזור האבקה על בית השחי?
דרך אגב
בשמים וספריים על הבגדים זה לא כל כך נורא, נכון? :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרזיעה
13/07/2010שלום רב,
מדובר באמת בנושא "מסריח". אנו חיים בארץ חמה ולחה המעודדת הפרשת זיעה לוויסות טמפרטורת הגוף. מעצם כך, אנו מפרישים פסולת ונוזלים גם דרך בלוטות הזיעה. לעיתים ריח הזיעה עצמו הוא מסריח ואז יש לעבוד על ניקוי הגוף/ הדם באמצעות תזונה ועזרים טבעיים נוספים. לרוב, הזיעה הופכת למסריחה בעת התרבות חיידקים באזור המזיע המתיישבים איפה שלח/ רטוב וחם.
אם רק נושא הריח הוא הבעיה, אני ממליץ ליטול תוסף תזונה של "סרפד" המסייע לנקות את הדם ולהפחית משמעותית את הריח הרע של זיעה.
אם מדובר גם בכתם הזיעה שמפריע, לא יהיה מנוס מלהשתמש בנוגדי זיעה המגיעים בדאורדורנט.
אם אתם עובדים עם אנשים, תמיד מומלץ לוותר על "הטבעי" ולהשתמש בתכשירים מונעי זיעה/ ריח. במקביל, שמרו על אורך חיים מאוזן, שתו הרבה מים, איכלו ארוחות מאוזנות וקלות, לעיתים קרובות, עיסקו בספורט ותשנו לפחות 7 שעות בלילה. כך תשפרו משמעותית את המצב ותסייעו לגוף לסלק רעלים ופסולת.
בריאות שלמה
ד"ר רואי גוניק ND, OMD* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשמתי לב שלא התייחסת לפיתרון של
lir8613/07/2010הסודה לשתיה.
האם היית מציע להתרחק ממנו? אם כן, למה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהערוץ הבריאות
בחן את עצמך:
האם אתם רומנטיים?מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
נטורופת,מומחה לרפואה טבעית(מטפל רב תחומי).דוקטורט(phd)באונ` בירקהם במדריד.מטפל בגוף-נפש בנטורופתיה,דיקור סיני,תזונה,רפלקסולוגיה,עיסוי הוליסטי,שיאצ`ו,פרחי באך,אנרגיה,צמחי מרפא, ארומתרפיה,מדיטציה,נר הופ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)


.jpg)
