מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סרטן תאי בסיס בבקשה אשמח לתשובהסאלי07/06/2016
היי.
ביומיים האחרונים ביקרתי אצל רופא עור שהפנה אותי להסרת השומה הנ"ל בדחיפות. היום ביקרתי אצל כירורג פלסטי (הייתי בטוחה שיורידו לי אותה במקום), והוא אמר שהוא אכן יסיר לי אותה אך במועד שיקבע לכך , כלומר זה היה רק ייעוץ.
האם לדעתך זה דורש הסרה במהירות המירבית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן תאי בסיס בבקשה אשמח לתשובה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד13/06/2016הצילום לא מאפשר לתת חוות דעת רצינית. צריך בדיקה בעין או צילום הרבה יותר טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ממצאי ביופסיה למלנומה קלארק דרגה 4 ברסלאו 1 מ"מ.שי07/06/2016
שלום.
רציתי לבדוק לגבי ממצאי ביופסיה שנערכה לאמא שלי.
מדובר במלנומה, קלארק דרגה 4 ברסלאו 1 מ"מ.
התחלנו בתהליך של בדיקות שונות בהמלצות הרופאים, אבל אני מבקש לשמוע מה חומרת האבחנה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממצאי ביופסיה למלנומה קלארק דרגה 4 ברסלאו 1 מ"מ. - תגובה
ד``ר לי-און גלעד13/06/2016ברסלאו1 הוא המדד החשוב בתשובה. הפרוגנוזה די טובה לאור מדד זה אם כי חסרים נתונים נוספים כגון מספר מיטוזות, לימפוציטים מסנינים וכיוב'.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בשוק הרגל לא גדל או משתנהמרב07/06/2016
מזה ארבע שנים יש לי תכתם הנל מדאיג אותי עגול לא משתנה לא צבע או צורה מזה איך קוראים לזה מאוד חוששת מוטרדת ללכת לבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם בשוק הרגל לא גדל או משתנה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד07/06/2016איכות הצילום לא מאפשרת תשובה החלטית. נגע שאינו משתנה 4 שנים הוא לרוב שפיר ובכל זאת עדיף לבדוק ולוודא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתם בשוק הרגל
מרב07/06/2016תודה על תשובתך המהירה שולחת שוב צילום מקוה יותר ברור מאוד מפחדת עדיין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתם בשוק הרגל
מרב08/06/2016מצב עוד תמונה לפחות שארגה קצת קבעתי תור זה עוד שבועיים וזה מתח ומלחיץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה לא שייך אליך??.נקודת דם בשפ
משה10/06/2016תמונה בהודעה על השפתיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתם בשוק הרגל - תגובה
ד``ר לי-און גלעד13/06/2016איכות הצילום מונעת אבחנה חד משמעית. כנראה שמדובר בדרמטופיברומה אך יש לבצע בדיקה בעין ובדרמטוסקופיה כדי לאשר האבחנה. פני לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע עורי בולט שהחליף צבע ולבסוף נשריעל31/05/2016
לפני כחודשיים צמחה לי יבלת מתחת לגבה, בהתחלה היתה בצבע העור ולאט לאט השחירה והעור נהיה קשה עד שלבסוף (לאחר 3-4 שבועות) נשר, מצ"ב תמונה.
הנגע נשר בדיוק יום לפני התור שלי לרופא העור אז הרופא אמר שאין לו הרבה מה לעשות עם זה אם הוא לא רואה את הנגע (לא יכולתי להראות לו את התמונה שרופאת המשפחה שלי צילמה אבל הגיעה אלי רק היום) .
שאלותי:
1. האם העובדה שזה נשר אומרת שכבר אין סכנה?
2. האם יש טעם ללכת לרופא עור עכשיו כשיש לי את התמונה? האם יש טעם לקחת לקחת ביופסיה (או לעשות טיפול אחר) כשהנגע כבר לא נמצא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע עורי בולט שהחליף צבע ולבסוף נשר - תגובה
ד``ר לי-און גלעד06/06/2016על סמך התמונה נראה שמדובר באנגיוקרטומה שהוא נגע שפיר. אם לא נשאר זכר במקום צריך לחכות שיופיעו משהו לפני שפונים לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן חשודה בבחור צעיר, האם יש מקום לבירור?צעיר30/05/2016
שלום ד"ר נכבד,
אני בן 26, ברקע כריתת אדרנל דו"צ בשל פיאוכרומוציטומה (לפני 5 שנים אדרנל ראשון, ולפני חצי שנה השני); לאור הנ"ל מטופל כרוני בהידרוקרטיזון.
חבריי העירו לי פעמים מספר על נקודת חן שצצה לה בעור כף הרגל בתקופה האחרונה, לפי הרושם שלי קצת גדלה עם הזמן ובעלת גבולות לא ממש סדירים ומוגדרים. מצ"ב תמונה להתרשמותך במגבלה הוירטואלית.
אשמח לשמוע את דעתך המקצועית והתרשמותך (האם בכלל יש צורך לפנות לבירור אצל רופא עור? לא ממהר כל כך לגשת לרופאים, אין לי תלונה כלשהי שקשורה אליה, אז מרגיש מוזר ללכת לבחונה).
תודה רבה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן חשודה בבחור צעיר, האם יש מקום לבירור? - תגובה
ד``ר לי-און גלעד06/06/2016קשה מאוד לומר על סמך התמונה - האיכות טובה אבל צריך לבדוק את הנקודה עם דרמטוסקופ. אם היא אכן חדשה וגודלת - בהחלט רצוי שתבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעון בהיר קטנטן בחזה מגרד מדי פעםדורי30/05/2016
שלום רב
יש לי תקופה ( משער שבין חודש לחודשיים) מעין פצעון מאוד קטן - פחות ממילימטר בחזה בצבע לבן שמדי פעם תחושת גירוד .
כשהתחילה התופעה הוא היה כל כך קטן שבקושי מצאתי או הרגשתי אותו- רק גרד לי .
בהרגשה אין כמעט מנוס מהצורך לגרד אותו ( האם מזיק ? )
מה זה יכול להיות ומה הטיפול לכך האם יש משחה שיכולה לעזור ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצעון בהיר קטנטן בחזה מגרד מדי פעם - תגובה
ד``ר לי-און גלעד30/05/2016אין שום דרך לענות על שאלה כזו בלי לראות בעין את המפגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה של הפצעון
דורי31/05/2016תודה על התשובה
מצרף תמונה של הפצעון / נגע
האם זה נגע עור טרום סרטני / solar keratosis או actinic keratosis ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתמונה של הפצעון - תגובה
ד``ר לי-און גלעד06/06/2016אי אפשר לומר דבר על התמונה בשל האיכות הירודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחנות של סרטן מלנומה וסרטן bccרותי24/05/2016
שלום
בעבר היתה לי מלנומה בשלב ראשוני.
לא הייתי במעקב וכעת פניתי בעקבות גידולים שפירים בעור. ורופא היפנה אותי להוריד נקודה חשודה.
הוא אמר שגם אם זו נקודה קטנה, היא בצבע שחור ולא אחידה. מלנומה יכולה לחזור שוב?
היה לי לפני בערך 10 שנים ומעלה.
דבר שני הבעל שלי הגיע איתי בעקבות גרד שהיה לו בצוואר.
הרופא בדק אותו וגילה לו סרטן עור מסוג קרצינומה bcc.
אני ממש בחרדה כעת.
לאור העובדה שמצאו גם לו.
האם סרטן bcc יכול לשלוח גרורות?
תודה
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבחנות של סרטן מלנומה וסרטן bcc - תגובה
ד``ר לי-און גלעד25/05/2016מלנומה יכולה לחזור גם אחרי 10 שנים אבל רוב הסיכויים שגם אם מה שהרופא ראה אצלך הוא מלנומה מדובר בנגע חדש נוסף ולא בהכרח חזרה או גרורה חו"ח.
זה שלא היית במעקב - זו הבעיה היותר גדולה.
לגבי BCC לא סיפור גדול ולא מסוכן אבל רצוי להסיר כדי שלא יגדל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
רותי25/05/2016שלום לך
תודה רבה לך על התשובות.
סרטן ה bbc. לא יכול לשלוח גרורות?
ומה הטיפול בד"כ שניתן?
לא רוצה לישוב על המלנומה, מקווה שיהיה בסדר.
תודה
רותי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד28/05/2016BCC לא שולח גרורות אלא במקרים סופר נדירים. פרקטית לא שולח.
הטיפול הוא בד"כ כריתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן גדולה שצצה בין לילה, מדאיגהדניאל18/05/2016
היי,
אתמול הבחנתי בנקודת חן שמעולם לא היתה לי ברגל ליד הברך, אני שמה לב ואף פעם היא לא היתה, ממש צצה בן לילה.
היא גם נראית קצת משונה לדעתי.
לא יודעת מה לחשוב
קבעתי תור לרופא עור אך זה רק בעוד כשבוע בינתיים אני מודאגת
האם הגיוני שנקודת חן פתאום תצוץ?
האם היא נראית חשודה?
צירפתי תמונה
אני בת 29
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן גדולה שצצה בין לילה, מדאיגה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד21/05/2016זה לא נראה נקודת חן. אולי עקיצה או משהו אחר. קשה לומר על סמך התמונה. בדיקת רופא תוכל אולי להבהיר מה טיבה. לא נראה לי שיש סיבה לדאגה אבל בהחלט יש מקום לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומה מדממת על הגב התחתון מה ניתן לעשותאלמונית16/05/2016
יש לי שומה על הגב. אמש גירדתי אותה קלות ומאז היא לא מפסיקה לדמם (מעצמה) וזה כואב. התור הכי קרוב לרופא עור הוא בעוד חודש וחצי (ככה זה קופת חולים). אני בת 40 ובריאה לחלוטין. אין לי היסטורית מלנומה במשפ'. האם יש סיכוי ולו קלוש שזה צריך להדאיג אותי? לתאם בכלל תור לרופא עור? או לחכות שזה יעבור מעצמו. אני עוטפת את המקום בפלסטרים שהדמם לא יעבור לי לבגדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומה מדממת על הגב התחתון מה ניתן לעשות - תגובה
ד``ר לי-און גלעד21/05/2016פצע שמדמם ולא מפסיק בהחלט מצדיק בדיקת רופא. נתחיל עם רופא משפחה אם את לא מצליחה לקבוע לרופא עור (אפשר מהר יותר ע"י שימוש בביטוח משלים?).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעה בנקודת חן גדולה, מה לעשות? האם זה מסוכן?ענבר15/05/2016
יש לי נקודת חן גדולה בצוואר ובטעות פצעתי אותה כלומר חציתי אותה לחצי עם הציפורן שלי והיא דיממה, יש לציין, רבות.
אני נמצאת כרגע בהודו, קניתי משחה אנטיביוטית (לפי מה שהרוקח אמר) היא נקראת Four Derm שבה עוד לא השתמשתי כי אני לא מכירה, עד כה שמתי פלסטר עם סינטומיצין (שנגמר לי) כדי לחטא את המקום. לא בטוחה מה לעשות והאם זה מסוכן... אשמח להצלה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציעה בנקודת חן גדולה, מה לעשות? האם זה מסוכן? - תגובה
ד``ר לי-און גלעד21/05/2016לא נשמע מסוכן. אם עד עכשיו זה כבר התייבש והחלים - תצטרכי מעקב רופא עור כשתחזרי. זה שפצעת אותה לא עושה שום דבר יותר חמור מפציעה בכל מקום אחר בעור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע קטן בולט עם קרוסטה לא מדמם, רגיש למימושריטה14/05/2016
שלום רב, לפני כשנה יצא לי מן נגע באזור ירך פנימית ,עם קרוסטה, גירדתי את זה ובמקומו גדל חדש, לא נראה גדל משמעותית, לא מדמם אך רגיש במישוש, כמו ראש סיכה צבע בורדו כמו דם קרוש, מעט לחוצה מזה (אחות במקצועי אז עוד יותר נלחצת) האם זה נראה מסוכן ? יש לציין הזמנתי תור לרופא עור. תודה מראש על התשובה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע קטן בולט עם קרוסטה לא מדמם, רגיש למימוש - תגובה
ד``ר לי-און גלעד14/05/2016איכות התמונה לא מאפשרת תשובה חד משמעית. נראה שמודבר באנגיוקרטומה שזה גידול שפיר של כלי דם - חסר חשיבות לחלוטין. זה כמובן בערבון מאוד מוגבל לאור איכות התמונה. מסוכן זה בוודאי לא. כמובן שכדאי שרופא עור יבדוק בעין ויאבחן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה והמרגיעה
ריטה14/05/2016* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- SCCיעקב06/05/2016
דר שלום
בן 64. ברקע CLL בראש פצעים שלא הגלידו
ובביופסיה נאמר squamous cell carcinoma in situ.
margins involed by carcinpma
האם ניתן רק בשיטת מוס להוציאם?
מה זה אומר לגבי המשך הדרך- האם עקב CLL אני צפוי
לתדירות גבוהה של חזרת הנגעים?האם שוב יצריך ניתוחים?
אודה לתשובתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר SCC - תגובה
ד``ר לי-און גלעד08/05/2016החולה CLL אתה בסיכון מוגבר לסרטן העור במיוחד אם כבר יש לך נגעים כגון זה. בנוסף, סרטני העור שלך צפויים להיות יותר אלימים מסרטני עור רגילים. לכן מומלץ שתקפיד על מעקב קבוע בתדירות גבוהה אצל רופא עור אקטיבי ומודע לסיכונים, שתטופל אגרסיבית בכל נגע מקדים טרם התפתח לסרטן עור.
לגבי הנגע הנוכחי - לאור מחלת הרקע מומלץ לטפל בו יסודית כדי שלא יתפתח לגידול חודרני ומסוכן - וכן, זה בד"כ מצריך ניתוח בשיטת MOHS שנותנת את הסיכוי הגבוה ביותר לסילוק מלא של הנגע. אם לא היית חולה CLL היו אופציות נוספות שהיה ניתן לשקול אבל בעיני ולאור ניסיוני העשיר בחולים עם המחלה הזו - הגישה צריכה להיות אגרסיבית בלי פשרות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בסאנאקטיק או אפודקס, מה עדיף ומה לגבי חשיפה לשמשמשה05/05/2016
שלום דר
בן 60, סובל מנגעי bcc מזה שנים, לאחרונה הוצע לי למרוח על כל הידיים והפנים סאנאקטיק פעמיים ביום למשך שלושה חודשים.
בעלון לצרכן כתוב שאסור להחשף לשמש, כמו בחיים, לא ניתן לשלא להחשף לשמש.
האם מומלץ להמתין עם הטיפול לחורף, או שחשיפה מדי פעם לשמש לא תהווה בעיה?
איזו טיפול מומלץ יותר, סאנאקטיק או אפודיקס?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול בסאנאקטיק או אפודקס, מה עדיף ומה לגבי חשיפה לשמש - תגובה
ד``ר לי-און גלעד08/05/2016סנאקטיק יותר עדין, פחות דרמטי וגם התוצאות שלו פחות דרמטיות. מצד שני, הטיפול ארוך יותר ויותר מייגע.
מניעת חשיפה לשמש אפשרית לתקופות מוגבלות - במקרה של אפודיקס זה הכרחי כי שמש גורמת לשפעול ונזק מוגבר של התכשיר, במקרה של סנאקטיק זה כמו כל הנחייה להמנע מחשיפה מסוכנת לשמש - ז"א הקפדה על צל, שעות בטוחות ואמצעי הגנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה על האצבע בכף רגלי השמאליתגלית04/05/2016
הי, בהמשך שאלות ותמונות שנשלחו... נרודה שצצה לפני מספר שנים על אחת האצבעות בכף רגלי ומשנה את גודלה וצורתה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה על האצבע בכף רגלי השמאלית - תגובה
ד``ר לי-און גלעד08/05/2016התמונה לא מספיקה לחוו"ד. צריך בדיקה דרמוסקופית. בגדול - נק' כזו שגדלה ומשתנה ובמיקום כזה, מחייבת בדיקה רצינית ולא חוו"ד בפורום אינטרני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- basal cell carcinoma מידת הדחיפות להסרהגל03/05/2016
שלום רב,
לאחר ביקור אצל רופא עור הופניתי לכירורג פלסטי בעקבות גוש שצמח לי בכתף בגודל 6-7 מ"מ. האבחנה: BASAL CELL CARCINOMA. הרופא ביקש ממני לקבוע תור לניתוח הסרת הגוש תחת הרדמה מקומית. נקבע לי תור רק לסוף אוגוסט. כמעט עוד ארבעה חודשים. לא שאלתי את הרופא אם הסרת הגוש דחופה והמזכירה שקבעה לי את התור אמרה שהוא היה מציין זאת אם זה היה דחוף. האם זה בסדר לחכות כל כך הרבה זמן? מה אם הגוש יגדל?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר basal cell carcinoma מידת הדחיפות להסרה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד04/05/2016בזליומות בד"כ גודלות לאט. זה לא מעט זמן אבל לא לגמרי בלתי סביר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)















.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

