מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפשרויות הסרת נגעים מסוג BCCשמואל צבעוני11/12/2016
שלום רב,
אני בן 84 ומאובחן כנשא של 6 נגעים סרטניים בפנים מסוג BCC.
רופא עור המליץ להסירם.
מפאת גילי ומצבי הרפואי (פרקינסון, סרטן הדם, ) אני מבקש להתייעץ לגבי אפשרויות הסרתם של הנגעים.
שאלותי-
1. האם ניתן להסירם ללא ניתוח כירורגי?
2. ואם כן, מה הן האפשרויות הנוספות?
תודה מראש
שמואל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת נגעים מרובים מעור הפנים
ד``ר לי-און גלעד27/12/2016שלום רב, השאלה שאתה מעלה היא שאלה חשובה ואין לה תשובה פשוטה. הכל תלוי בגודל וסוג הגידולים. בעיקרון כריתה כירורגית (עדיף בשיטת MOHS) למרות שנשמעת מפחידה היא הפרוצדורה הפשוטה והקצרה ביותר להפטר מהגידולים. אלטרנטיבות נוספות הן הקרנות, משחות כמותרפיות ויש אפילו טיפול בכדורים למי שאינו יכול להנתח או להיות מטופל בהקרנה.
אתה צריך להתייעץ עם רופא עור/מנתח שאתה סומך עליון ולהגיע להחלטה בהתאם לסוג הגידולים שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הופעת נקודת חן בכף הרגלמיכל04/12/2016
שלום ,
הופיעה לי נקודת חן בכף הרגל לפני בערך 4 שנים . בתחילה היא הייתה מזערית ודמתה ללכלוך . לאחרונה היא גדלה , השתנתה בצבע בצורה ובגודל אך עדיין נראית כנגע/נמש . הרופאה בדקה אותה בדרמוסקופ ושלחה אותי להסיר אותה באופן כירוגי כדי לקבל ביופסיה . בתמונה גם ניתן לראות שלישה יש לי שלפוחיות קטנות ומגרדות .האם זה הליך שמבוצע באופן רגיל או שהרופאה זיהתה אותה כחשודה ? האם ההסרה בכף הרגל כואבת ? היכן מתבצעת הזריקה להרדמה מקומית - בכף הרגל בסמוך לנקודה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך הופעת נקודת חן תמונה נוספת
מיכל04/12/2016
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה: הופעת נקודת חן בכף הרגל
ד``ר לי-און גלעד04/12/2016קשה לומר על סמך התמונה ששלחת למרות שהתמונה השנייה יותר איכותית. נראה שהשומה נראית מעט חריגה משומה רגיל בכף הרגל ולכן ההפניה להסרה. ההרדמה היא מקומית לעור מסביב לשוחה. כואבת אבל לא נורא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה עם תוצאה של ביאופסיהיסמין29/11/2016
שלום רב,
קיבלתי תוצאות של ביאופסיה ( הורדתי נקודת חן קטנה במצח שרופא העור המצליץ להוריד)
אבל אני לא מבינה אם התוצאה תקינה, לא יכולה לפרש.
בדיקת מאקרוסקופית:
התקבלה צנצנת מסומנת בפרטי נבדקת " מצל L שייב" ובה קטע עור בצורת גילוח בממדים 0.3-0.2X0.4 ס"מ.
בדיקת מיקרוסקופית:
Skin, left forehead, shave biopsy:
TOP OF COMPOUND NEVUS/
SNOMED: T-01000, M-87600
אשמח לקבל פרוש של התוצאה.
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה עם תואצת ביופסיה
ד``ר לי-און גלעד27/12/2016הממצא מעיד על כריתה חלקית של שומה שפירה. יש סיכוי לא רע שהנגע יחזור ויופיע כי הכריתה שבוצעה הייתה שטחית ולכן השומה יכולה לחזור ולהתחדש מהחלק שנותר בעור. זה לא מסוכן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד נקודת חן - גב עליוןroi27/11/2016
שלום רב,
לאחרונה החלתי לחוש גירוד בנקודות חן בגב העליון.
אין דימום.
אחת לשנה נבדק, פעם אחרונה לפני כשלושה חודשים.
בצבא הורידו לי שתי נקודות שהיו תקינות.
האם עלי ללכת לרופא כעת לבדוק את הנקודה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד בנק' חן
ד``ר לי-און גלעד27/11/2016גירוד באזור של נק' חן לא חייב להיות סימן רע - יכול לשקף יובש שזו בעיה עונתית מוכרת. אם אין שינוי נסוף בנק' החן בשלב ראשון מציע להתרכז בהעשרת העור בלחות ורק אם לא עובר לפנות לרופא לבדיקה חוזרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת ביאופסיה נקודת חן-תוצאותYASMIN22/11/2016
שלום רב,
קיבלתי תוצאות של ביאופסיה ( הורדתי נקודת חן קטנה במצח שרופא העור המצליץ להוריד)
אבל אני לא מבינה אם התוצאה תקינה, לא יכולה לפרש.
בדיקת מאקרוסקופית:
התקבלה צנצנת מסומנת בפרטי נבדקת " מצל L שייב" ובה קטע עור בצורת גילוח בממדים 0.3-0.2X0.4 ס"מ.
בדיקת מיקרוסקופית:
Skin, left forehead, shave biopsy:
TOP OF COMPOUND NEVUS/
SNOMED: T-01000, M-87600
אשמח לקבל פרוש של התוצאה.
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פירוש
ד``ר לי-און גלעד04/02/2017כריתה בשיטה הקרויה "גילוח" של שומה מצד שמאלי של המצח. הכריתה הסירה רק את החלק העליון של השומה שהיא שומה שפירה, המורכבת מקינים של תאי נבוס הן באפידרמיס והן בדרמיס.
מדובר בנגע לא מסוכן, אבל מאחר שהוסר רק החלק העליון, ישסיכוי טוב שיחזור ויופיע באותו המקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע עורי על צלקת ניתוחיתיניב21/11/2016
שלום רב ד"ר,
אני בחור צעיר בן 27, עם רקע של פיאוכרומוציטומה דו"צ; בוצעה כריתת אדרנל 1 לפני חמש שנים, כריתת אדרנל 2 לפני כשנה, עם השתלה עצמית של רקמת קורטקס בשריר האיליאקוס באגן, זאת במטרה לא להיות תלוי בסטרואידים.
ההשתלה לא נקלטה נכון להיום- קורטיזול אפסי ולכן מטופל כרוני בסטרואידים. מעבר לכך, צלקת ההשתלה הסתבכה נורא וככל הנראה יש פגיעה בעצבים שטחיים תחתיה וכן ברקמה עמוקה בשל פגיעה בעצב ה- LFCN. מזה מס' חודשים מבוצעים בלוקים על מנת להקל על כאב נוירופתי שמוקרן מהצלקת.
לכל אורך השנה האחרונה הצלקת נראית נורא כהה (בטח ביחס לאלו שבבטן שנראות מצויין ושבוצעו באותו יום ניתוח), הרופאים במכון הכאב התרשמו שהיא גם קשה וקלואידית ולכן שילבתי טיפולים בסיליקון שהקלו את הנושא.
כל חודש וחצי עושה בלוק והכל בסדר, אך מזה כחודש יש משהו במרכז הצלקת שנראה כמו מוקד כיבי, לא כואב ולא מדמם שסביבו "הילה" כהה עוד יותר. הרופא המטפל ומנהל המכון התרשמו שמדובר בנגע חשוד למדיי והפנו אותי לרופא עור לייעוץ וביופסיה, עד להשלמת בירור לא יומשך טיפול בכאב סביב הצלקת.
מצ"ב תמונה. על אף הבנתי את מגבלת הייעוץ בפורום, אשמח לשמוע את התרשמותך ממנה. הם הבהירו לי שצלקת כזו מורכבת לכל אורך השנה, עם אירועי דלקת חוזרים, פיברוזיס, היפרפיגמנטציה וכו' היא מועדת לפורענות ולכן מעוניינים שישלל SCC/BCC. אני כהה עור אבל היא בהחלט הרבה יותר כהה משאר הצלקות ולא מחלימה כמותן. אני נורא חושש לתת לידיים הלא נכונות להתעסק איתה ולדגום ממנה בייחוד לאור נוירופתיה באזור ולאור עדינותה ורגישותה.
בנוסף, התורים לרופא עור נורא ארוכים (רק אחרי ינואר 17), האם יש מקום לבירור מהיר יותר?
תודה רבה מראש ובברכה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע עורי על צלקת ניתוחית
ד``ר לי-און גלעד21/11/2016אם בכל מקרה הכוונה היא לבצע ביופסיה מציע לצורך קיצור הזמן לפנות ישירות לביופסיית עור לכיר' פלסטי - רוב הסיכויים שרופא עור לא יבצע ביופסיה במקום. אפשר לפנות דרך הביטוח המשלים או במסגרת שר"פ ואז בד"כ התורים מקוצרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע שלא מתרפא רק משתנהעינב3620/11/2016
שלום, יש לי כבר למעלה מחודש כמו שריטה-פצע-כוויה שלא מתרפא על הירך, אין לי מושג איך קיבלתי אותו. זה רק משתנה קצת מדי פעם אבל לא מתרפא, ואני די חוששת. צירפתי תמונה של הפצע מלפני חודש והיום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ולפני חודש
עינב3620/11/2016ככה זה היה נראה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפצע שלא עובר אך משתנה
ד``ר לי-און גלעד27/11/2016איכות התמונה לא מאפשרת תגובה עניינית. לא מדובר בפצע אלא ברובד עור אדמדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן מגרדת ומדממתנ.15/11/2016
לפני כשבועיים גירד לי בגב והרגשתי מין בליטה וחשבתי פצע.
ירד קצת דם כי התעללתי ב"פצע"
והנחתי לזה להחלים.
עכשיו שבועיים אחריי שוב מגרד מאוד ואני כבר לא בטוחה שזה פצע
אותי זה נקודת חן?
במידה וכן מה ניתן למרוח נגד גירודים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נק' חן מגרדת ומדממת
ד``ר לי-און גלעד15/11/2016נראה שמדובר בנק' חן קטנה שעברה התעללות. איכותהתמונה לא מאפשרת הסקת יותר אינפורמציה. רצוי לפנות לרופא עור לבדיקה דרמוסקופית. אם מגרדת - מציע למרוח קרם לחות ולכסות עם פלסטר קטן כדי לא לפצוע עד שנרגעת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן חדשה בכף הידיוסי12/11/2016
לאחרונה הופיעה (או רק עכשיו הבחנתי ב) נקודת חן חדשה ביד בין הבוהן והאצבע. מצרף תמונה.
האם זה משהו "בסדר" או שעלי להראות אותה לרופא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נק' חן חדשה ביד
ד``ר לי-און גלעד15/11/2016קשה להבין את התמונה. לא מספיק חדה. לא נראה לי שמדובר בנק' חן. אולי שטף דם קטן או פציעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- bcc ביחד עם scc באותו נגעדויד02/11/2016
הנגע בקרקפת העורפית הוסר במוס והשוליים נקיים.
האם בנגע מסוג זה יש מקום לשקול טיפולים נוספים כל שהם או שמספיק מעקב שגרתי ומאיזה סוג.
הנגע הוסר לפני כארבעה חודשים וכעת התפתחבסמוך אליו כאב קל שבא וחולף . האם יכול להיות קשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר Bcc ו- scc באותו נגע
ד``ר לי-און גלעד03/11/2016מה שקובע אם יש צורך לבצע פעולות נוספות הם הממצאים ההיסטולוגיים שנראו בניתוח. למשח התנהגות אגרסיבית של הגידול, ריבוי מיטוזות, פלישה סביב עצבים וכיוב'. במקרה כזה הרופא קרוב לוודאי היה מנחה על המשך בירור וטיפול.
הופעה מאוחרת של כאב באזור מצדיקה פנייה לביקורת אצל המנתח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דויד03/11/2016בהמשך לתשובתך המפורטת רצ"ב תוצאות המעבדה: residualbasal cell carcinoma with squamous differentiation in dermal scar. (שוליים נקיים). אודה על התיחסותך באופן ספציפי לדוח בהקשר לשאלתי ולתשובתך בנידון.
המון תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהBCC ו - SCC באותו נגע
ד``ר לי-און גלעד06/11/2016התשובה לא משנה את התייחסותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע ישן מאוד מתחיל להתקלףשירה02/11/2016
שלום, יש לי איזשהו נגע ממש מעל החזה מאז שאני זוכרת את עצמי. הוא בערך בגודל של טיפה יותר מחצי סנטימטר והוא לא אחיד בצורה ובצבע, הוא בדרך כלל כמעט שחור ברובו. אף פעם לא ייחסתי לזה חשיבות וגם לרופא שבדק לי את החזה לפני כשנתיים והמליץ לי ללכת לבדוק את זה לא ממש הקשבתי.. הסיבה שזה לא הטריד אותי היא כי זה נמצא שם מאז ומתמיד. לאחרונה שמתי לב שחלקים מסויימים משחירים ומתייבשים ואפשר לקלף אותם די בקלות. רציתי לדעת האם זה סימן למשהו וכמה זה אמור להדאיג אותי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע מתקלף
ד``ר לי-און גלעד03/11/2016זה לא בהכרח סימן מדאיג ואף להיפך. רוב הסיכויים שמדובר בנגע שפיר. בכל מקרה קבעי תור לבדיקת רופא. לא כדאי להזניח, המחירים עלולים להיות יקרים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם שחור מתחת לציפורןלירון26/10/2016
שלום ד״ר
כבר תקופה שיש לי כתם שחור מתחת לציפורן בבוהן
בעבר אני קיבלתי מכה בבוהן השניה , הופיע לי כתם דומה ועם הזמן עבר לגמרי .
אני לא בטוחה שעם הכתם הנוכחי קיבלתי מכה או אולי נעל לחצה .
אני יודעת שאין לך את האפשרות לתת חוות דעת במסגרת של פורום מבלי להיבדק , אבל עד שיהיה לי אפשרות לקבוע תור
אני אשמח מאוד אם תגיד לי מה אתה חושב על הכתם .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם שחור מתחת לציפורן
ד``ר לי-און גלעד28/10/2016התמונה כמובן לא מספיקה לאבחנה אבל על פניו נראה שמדובר בשטף דם תת ציפורני. צריך לבצע בדיקה דרמוסקופית כדי לקבוע זאת באופן וודאי. בהחלט חשוב לקבוע תור לבדיקת רופא עור מומחה כשיש כתמים שחורים מתחת לציפרניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טרום סרטן העור - מה זה?דואג09/10/2016
היה לי נגע בעור ברגל , לקחו ביופסיה והתוצאה- טרום סרטן.
מה זה בבקשה?
שנה קודם היה נגע שאחרי ביופסיה הובחן כ bowen
וטופל עם freezing.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טרום סרטן עור
ד``ר לי-און גלעד28/10/2016מדובר בנגעים שבהם או קלינית או פתולוגית מזהים ממצא שמוכר כמקדים התפתחות לכיוון סרטן אעור או שהוא שלב מאוד מוקדם של סרטן עור. נגעים שכיחים כאלה הם Actinic keratosis או קרנת אקטינית. תוכל לקרוא עוד פרטים באתר שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת תפרים - ניתוח הוצאת שומהבטי09/10/2016
מה קורה אם לא מוציאים את התפרים שלא נמסו לאחר 3 שבועות, האם אפשר לנסות להשאיר אותם עוד שבוע שבועיים בתקווה "שייבלעו" בעור? כי ממש לא בא לי להרגיש את הכאב הזה, והמקום גם ככה כואב והתפרים נמצאים על עמוד השדרה כך שזה מקום רגיש לכאב והרי לא מרדימים את המקום לפני הוצאתם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוצאת תפרים
ד``ר לי-און גלעד28/10/2016הוצאת תפרים לא אמורה לכאוב וגם מקום ניתוח לא אמור לכאוב אחרי 3 שב' כך שבכל מקרה כדאי לפנות לרופא המנתח לבדיקה.
השארת התפרים מעלה את הסיכון לצלקת מכוערת למרות שהעור בסופו של דבר יפלוט אותם בעצמו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן ישנה בצורה מוזרהשילה05/10/2016
היי, יש לי נקודה בגב התחתון כבר שנים אך המיקום שלה מקשה עלי לעקוב.
כך היא נראית היום, צירפתי תמונה.
הייתי אצל רופאת עור לפני כחצי שנה שעברה על כל הגוף אבל דיי במהירות ואני לא שקטה.
תוכלו לחוות דעה, האם לךכת שוב או לבקש חוו״ד שניה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נק' חן ישנה
ד``ר לי-און גלעד28/10/2016התמונה לא צורפה. לא יכול להתייחס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

