מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- DISSECTING CELLULITIS OF THE SCALPגוי20/08/2016
אך נרפים מהמחלה הארורה הזה , בבקשה דר אני על סף יאוש
השם באנגלית :
DISSECTING CELLULITIS OF THE SCALP* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר DISSECTING CELLULITIS OF THE SCALP - תגובה
ד``ר לי-און גלעד28/08/2016זה לא לאינטרנט אלא לפגישה ומעקב צמוד עם רופא עור אחראי ומנוסה שיוכל לעזור לך עם הרבה סבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חששות בשל נקודת חן אצל ילד קטןדן15/08/2016
שלום רב
לאחרונה שמתי לב לנקודת חן חדשה בגודל של כ 2 מ"מ בלחי של בני בן ה 4, הוא בעל צבע עור לבן (אשכנזי). עד כמה יש צורך להיות מודאגים במצב כזה אצל ילד בגיל הזה והאם יש צורך ללכת לרופא עור לבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חששות בשל נקודת חן אצל ילד קטן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד16/08/2016אין סיבה לדאגה מיוחדת. אם הנק' שקטה ולא משתנה אין סיבה מיוחדת לרוץ לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנסה להבין את ההתוויה החדשה על מוצרי הגנה מהשמשערן13/08/2016
בכל מה שקשור להגנה מפני קרני UVB הכל די ברור לי. יש SPF וברור מה משמעותו.
כשרציתי בעבר לדעת אם תכשיר הגנה מגן מפני קרני UVA - גם זה היה מאוד ברור - הייתי יודע לחפש את ההתוויה: ״מסנן מעל 90% מקרני UVA״, שהייתה למשל על חלק מהמוצרים של אולטרסול.
אבל לאחרונה, התווית הזו נעלמה מכל המוצרים שהצלחתי למצוא בסופרפארם. הדבר הכי דומה לה היה ״90% מקרני UVA לפי התקן האוסטרלי״ - נשאלת השאלה מהו התקן האוסטרלי? התוויה אחרת שראיתי היא ״UVA״ מוקף בעיגול - ללא שום הסבר, מה זה אומר? התוויה שלישית לא ברורה היא UVA Balance או UVA/UVB Balance. מה זה האיזון הזה? כיצד ניתן ללמוד ממנו על מידת הסינון של UVA? והתוויה לא ברורה נוספת היא ״סינון טווח רחב של קרני UVA ו-UVB לפי ההנחיות של משרד הבריאות משנת 2014. נכנסתי להנחיות הנ״ל באינטרנט ולא הבנתי כלום, מלבד זה שכנראה כל ההתוויה החדשה קשורה להנחיות החדשות של משרד הבריאות שמתבססות על תקנים אירופאים. מהם התקנים האירופאים? במה הם שונים מהתקן האוסטרלי? איך אני כצרכן יכול לדעת מה מידת הסינון של UVA בתכשיר מסוים? האם משרד הבריאות מנסה לומר לי לשנות את התפיסה שמפרידה בין שני סוגי הקרינה, ולהסתפק בהתוויות המעורפלות החדשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה להבין את ההתוויה החדשה על מוצרי הגנה מהשמש - תגובה
ד``ר לי-און גלעד16/08/2016תודה על הפניית תשומת ליבי לשינויים ברישום על הבקבוקים.
מסכים שהכיתוב מאוד מבלבל.
בניסיון להבין מה הכוונה פתחנו בבירור מול היצרנים (ד"ר פישר) ומשרד הבריאות.
כשיהיו תשובות - נעדכן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי תודה על התגובה הרצינית, בינתיים
ערן17/08/2016קראתי עוד קצת באינטרנט ונראה לי שהבנתי.
התקנות האירופאיות שאימץ משרד הבריאות מחייבות כל יצרנית קוסמטיקה שמציעה הגנה בפני קרינת UVA לספק הגנה שהיא לפחות שליש מההגנה המצויינת ב-SPF (בפני קרינת UVB). כך שאם ה-SPF הוא 30, ההגנה בפני UVA היא לפחות 10 (כלומר פחות מעשירית מקרני ה-UVA חודרות את ההגנה, ובמקרה כזה זה מקביל ללומר ״לפחות 90% הגנה מקרני UVA״). למיטב הבנתי כל סוגי התיווי השונים, UVA בתוך עיגול, ״טווח רחב״, ו-UVA Balance כולם אומרים את אותו הדבר, שהוא מה שכתבתי למעלה (הגנת UVA לפחות שליש מהגנת UVB המצויינת).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי תודה על התגובה הרצינית, בינתיים - תגובה
ד``ר לי-און גלעד18/08/2016לאחר בירור מתברר שישנה ועדה המורכבת מ- 3 רופאי עור בכירים וממנהלת מחלקת התמרוקים במשרד הבריאות שתפקידה לטפל בנושא הגדרות ההגנה מקרינה של התכשירים השונים. הנושא מורכב במיוחד שכן כיום משווקים בארץ תכשירים מכל העולם ושיטת מדידת ההגנה שונה עם תקן שונה ביפן, אוסטרליה, אירופה, ארה"ב וישראל.
בניסיון למצוא הגדרות מאחדות שיפחיתו את הבלבול הועדה מחליטה על נוסח ההגדרות אך ההנחיות שלה מופעלות למעשה רק לאחר שנה שנתיים שכן המוצרים שכבר הוזמנו, שווקו ונארזו הם לשנה וחצי קדימה.
בגדול מה שנכתב ע"י ערן בתגובה הקודמת נכון. להנחיות קצת יותר מפורטות אפשר לפנות לאתר האגודה למלחמה בסרטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנסה לדעת האם מסוכן. אבחנה של שומה שמטרידה אותיעמית11/08/2016
יש לי מעין שומה על יד ימין שמדאיגה אותי. מה עושה??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה לדעת האם מסוכן. אבחנה של שומה שמטרידה אותי - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2016קובעת תור לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זה נראה כמו bowen lump? צריך לדאוג?בעיה גם בלב?02/08/2016
שלום רב,
כבר היה לי לפני שנה bowen lump, זה משהו חדש, יש מצב שזה שוב bowen?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה נראה כמו bowen lump? צריך לדאוג? - תגובה
ד``ר לי-און גלעד03/08/2016התמונה לא אינפורמטיבית. לא מכיר את המונח שהזכרת. על פניו הנגע נראה שפיר אבל לאור איכות התמונה מתחייבת בדיקת רופא בעין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות ביופסיה מחטית בשל גוש בבית שחימרי27/07/2016
שלום רב,
קיבלתי את התוצאות שבקובץ המצורף.
בת 42
ממצא בשני בתי שחי.
3 לידות ו- הנקות ממושכות יחסית. האחרונה לפני ארבע שנים.
עשו ביופסיה מחטית רק בימין ואלו התוצאות.
הופניתי לרופא עור בשל הימצאות פיגמנט של מלנין בבלוטה כדי לשלול מלנומה.
הכירורג לא ידע לומר לי מעבר לזה.
אודה לקבלת התייחסותך במה מדובר, היש מקום לדאגה וכיצד לפעול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות ביופסיה מחטית בשל גוש בבית שחי - תגובה
ד``ר לי-און גלעד29/07/2016הממצאים אינם מחשידים למלנומה אלא ליפמפאדנופתיה (הגדלה תגובתית של הבלוטה) משנית לתהליך דלקתי כלשהו בעור. האם את כהת עור? זה יכול להסביר את המצאות המלנין. בכל אופן - אין בממצאים הפתולוגיים חשד למלנומה.
התהליך הגורם יכול להיות בכל האזור המנוקז לבלוטה - בית חזה ימני, גב ימני, כתפיים, צוואר, עורף,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי בעיות עור ירידה בייצור דמעותח25/07/2016
שלום רב רציתי לדעת האם יש מחלות עור או בעיית עור שפוגעת בשק הדמעות וגורמת לירידה בייצור הדמעות ועם כן איזה תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לגבי בעיות עור ירידה בייצור דמעות - תגובה
ד``ר לי-און גלעד25/07/2016תסמונת סיוגרן. מחלה של רקמת החיבור. יכולה להיות קשורה גם לתופעות עוריות אך לא מחלת עור בפני עצמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן נפוחה עם 3 נקודות שחורות בתוךיאנה24/07/2016
שלום. אבקש חוות דעת.שמתי לב לפני כשבוע על נקודת חן בתמונה. לא זכור לי שהיא היתה כדולה ונפוחה.גם אנשים אחרים שמו לב עליה.בוודאי שאני הזמנתי תורלרופא אבל עדיין מאוד לחוצה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן נפוחה עם 3 נקודות שחורות בתוך - תגובה
ד``ר לי-און גלעד25/07/2016קרוב לוודאי שמדובר באנגיוקרטומה שהוא נגע שפיר הבנוי מכלי דם. כמובן שדרושה בדיקה רפואית לאישור החשד על סמך התמונה בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מיפוי שומות - סוגי סרטןשיר23/07/2016
במודעות השונות על מיפוי שומות מצוינת יעילותו בגילוי מלנומה ומעקב אחר נגעים פיגמנטריים. מה היעילות שלו במעקב אחר נגעים אחרים ובגילוי סרטן תאי הבסיס/הקשקש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיפוי שומות - סוגי סרטן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד25/07/2016עקרונית צריכה גם כן להיות טובה, אך לרוב אין הצדקה במעקב ממוחשב אלא בבדיקות חוזרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעת נקודת חן -שאלת המשךלימור23/07/2016
שלום, לפני שבוע כתבתי שפצעתי נקודת חן קטנה על הבטן
במשך השבוע האזור נראה כמו פצע שמגליד.
עכשיו לאחר מקלחת הגלד נפל ונותר עור חלק ללא נקודת החן...היא איננה
אני כמובן בהיסטריה..מה עושים במקרה כזה?עכשיו גם אין מה לקחת לביוספיה..
מה עושים? אני בלחץ אטומי...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד מידע
לימור23/07/2016כעת נותר עיגול אדום בעור היכן שהייתה נקודת החן
כעת אני גם מוטרדת שאולי היה אודם ליד הנקודה לפני שהתעסקתי איתה ולכן חשבתי שמדובר בפצעון או משהו
האם כדאי לקחת ביופסיה מהאזור בו היא הייתה? האם דחוף לקחת ביופסיה?
אציין גם שאני בהריון אמצע חודש תשיעי ומדובר באזור הבטן..לא יודעת מה עושים במקרה כזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד מידע - תגובה
ד``ר לי-און גלעד03/08/2016לא מטפלים במה שאין.
אין סיבה להיסטריה.
המתיני בסבלנות. אם הגלד נפל ואין שם כלום - אז לא עושים כלום.
תרגעי, זה לא בריא לעובר...;-))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פציעת נקודת חן - האם נגרם נזק?ד``ר ניר נתנזון17/07/2016
גירדתי נקודת חן קטנה על הבטן ויצא שממש קילפתי את שכבת העור העליונה ויצרתי פצע
שכחתי שזו נקודת חן
מה הנזק שגרמתי?
האם עלי להמתין שהפצע ירפא מעט לפני בדיקה אצל רופא עור? כמה זמן בערך להמתין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פציעת נקודת חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד18/07/2016לא יותר נזק מאשר גירוד שאינו נק' חן.
אין טעם להגיע לרופא עור כל עוד המקום לא החלים לגמרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קוים שחורים על ציפורן האגודל בידשמואל16/07/2016
שלום,
ציפורן אגודל היד שלי צמחה מחדש לאחר טיפול של 5 חודשים בלימסיל נגד פיטריות. לפני כחודש בעודי לוקח את הלימסיל, החלו לצוץ על הציפורן קווים שחורים. הקווים יוצאים עם צמיחת הציפורן וגזירת הציפורן אך אחרים מופיעים שוב.
האם על לחשוש למלנומה?
אני מצרף תמונה.
תודה רבה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מנסה לצרף תמונה באיכות טובה יות
שמואל16/07/2016
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מנסה לצרף תמונה באיכות טובה יות - תגובה
ד``ר לי-און גלעד18/07/2016אין חשש למלנומה. זה כנראה חלק מתהליך חזרת מיטת הציפורןלתפקוד תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום, שאלה לגבי בדיקה עם דרמוסקופלימור14/07/2016
יש לי תמונות של נקודות החן בגוף שצילמו לי לפני מספר שנים
מדי פעם אני בעצמי מנסה לבדוק האם חל שינוי כלשהו על ידי בדיקתם לעומת התמונות.
לא מזמן שאלתי על נקודה מסויימת שבתמונות אני לא רואה אזור קטן שנראה לי כמו נקודה קטנה מאוד על פני אזור מסויים בנקודה
כשאני מצלמת כעת את הנקודה אני לא מצליחה להבחין בזה בכל הצילומים..כך שאולי זה תלוי זווית ולכן בצילומים שיש לי קשה להבחין בזה...
מצרפת שתי תמונות, אחת באיכות טובה יותר והשנייה פחות שבה אולי ניתן לראות את החלק המדובר
בכל מקרה בגלל שאני לחוצה הלכתי לשני רופאי עור שבדקו את הנקודה עם דרמוסקופ ואמרו שהיא נראית תקינה. רופא אחד אמר שבכלל לא היה מסיר אותה
רופאה שנייה אמרה שנראית בסדר אבל בגלל שהיא מטרידה אותי נתנה לי הפניה להסיר אותה.
כרגע אני בחודש תשיעי בהריון ומעדיפה להמתין עד לאחר הלידה, שני הרופאים אמרו שאין בעיה עם המתנה זו..אבל כמובן שקשה לי להיות רגועה
מה בעצם מבטיחה בדיקה עם דרמוסקופ? האם לדעתך אני יכולה להמתין עם הסרתה כחודש וחצי?
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצרפת תמונה שניה באיכות פחות טובה
לימור14/07/2016שבה אולי ניתן לראות את הנקודה הקטנה עליה אני מדברת
לא רואים אותה בכל צילום
כל הזמן אומרים לשים לב אם נקודת חן משתנה ואני פשוט מנסה להבין כיצד יראה שינוי של נקודת חן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצרפת תמונה שניה באיכות פחות טובה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד15/07/2016דרמטוסקופיה היא בדיקה שנותנת קצת יותר פרטים מבדיקה בעין וכשהבודק מנוסה ויודע איך נראים נגעים שפירים/ממאירים זה מוסיף לדיוק באבחנה.
שינוי כמו שאת חושבת שאת רואה הוא בהחלט שינוי שמצדיק בדיקת רופא אבל בוודאי לא מחייב הסרה של נקודה אם בבדיקה קלינית ודרמוסקופית הנגע נראה שפיר ושקט.
לפי מה שאת מוסרת אין דחיפות להסיר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מנסה שוב לשים תמונה באיכות טובה יותר - חוות דעת האם נדרשת הסרהלימור06/07/2016
האם יש צורך להסיר את הנקודה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנסה שוב לשים תמונה באיכות טובה יותר - חוות דעת האם נדרשת הסרה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד11/07/2016אכן תמונה יותר טובה ועדיין לצורך המלצה נחוצה בדיקה ישירה בעין ובדרמטוסקופ. לא נראית מפחידה בצילום הזה אבל זו חוו"ד בערבון מוגבל כאמור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוות דעת לגבי נקודת חן שניהרותם06/07/2016
האם יש צורך להסיר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעת לגבי נקודת חן שניה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד06/07/2016ראה חווד על הנק' הראשונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)















.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

