מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת נמש מלנומימשה בן יעקב17/08/2015
להלן תשובת ביופסיה מהיום, מנמש עורי שקיים זמן ארוך אך רק לאחרונה התבצעה הבדיקה:
atypical junctional melanocytic proliferation, consistent within situ. malignant melanoma present at margins.
אודה להסבר אפשרי לגבי סוג/דרגת המלנומה שכמובן הומלצה לכריתה ואיזה בדיקות נוספות מקובל לבצע.
מה מידת הדחיפות בהסרת הנגע ? האם יש עדיפות לביצוע במרפאת בית חולים ששם התורים רחוקים או שאין מניעה לבצע במרפאת הקופה?
אודה מאוד לתשובה מהירה כדי שאוכל לקבל החלטה נכונה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת נמש מלנומי - תגובה
ד``ר לי-און גלעד18/08/2015התשובה מצביעה על מלנומה שטחית מאוד. במקרים כאלה הסכנה מוגבלת ואין סיבה לפניקה. הטיפול במקרה זה הוא הסרה שלמה. אין דחיפות היסטרית אבל לא הייתי דוחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דעה אישית בבקשה - הסרה ללא ביופסיהרמי12/08/2015
כשלום, לפני 5 שנים לקרוב משפחה שלי עשו הסרת נקודות ושומות ללא ביופסיה אלא אצל מומחה שמסיר ללא ביופסיה , עם חומר מיוחד סוג של חומצה סופחת והוא גם עבר על כל נקודה בעיניו ועם מכשיר לוודא שכל אחת בסדר. הענין הוא שהוסרו כ 120 כאלה. התוצאה היתה נפלאה אסטטית אך היום התגלה אצלו סרטן בכל הגוף התדרדר במהירות לא יודע איזה סוג סרטן והוא במצב סיעודי סופני. האם יש סיכוי שאחת מכל הנקודות היתה סרטנית ולא זוהתה או שמא החומר החומצתי שהושם על הגוף גרם למחלה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרה ללא ביופסיה - דבר נוסף
רמי12/08/2015שכחתי לציין שהוא צעיר יחסית בן 42
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסרה ללא ביופסיה - דבר נוסף - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015בלי לדעת מה סוג הסרטן שתקף אותו קשה לומר משהו אחראי.
סילוק שומות ונגעי עור סיטוני שכזה בלי בדיקה פתולוגית מהווה רשלנות רפואית וחוסר אחריות בכל קנה מידה ומבחינה מדיקולגאלית הוא פלילי.
במקרה כזה - במיוחד אם יוכח שמדובר בסרטן שמקורו בעור המטפל אחראי בנזיקין ובפלילין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת נגע לאחר שנה וחציגורל12/08/2015
שלום,
הסירו לי נגע שבסבירות גבוהה ביותר הוא יהיה מלנומה. (ממתינים לתשובה) במחשבה לאחור, הסימנים של הנגע לא נראו טוב כבר מלפני שנה וחצי. האם בהכרח הסרת נגע מלנומה לאחר שנה וחצי הוא יהיה מלנומה דרגה 3 עם בלוטות ליפה נגועות, או שיכול להיות גם נגע מדרגה 2 ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת נגע לאחר שנה וחצי - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015אף אחד לא יודע מתי מלנומה מתחילה להתפרע. יש חולים שחיים עם מלנומה שנים לפני שמגלים מה היא ואחרי שמסירים אותה חיים לשיבה טובה. אין שום דרך להעריך מה משמעות האיחור בטיפול או לשיהוי בגילוי. כמובן שעדיף להסיר כמה שיותר מוקדם אבל זה לא אומר שהסרה אחרי שנה וחצי פירושה גזר דין חו"ח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם דימום הוא בהכרח סרטן העור?אורחת04/08/2015
יצא ךי הרגע נמש חדש עם קצת דם וגירוד, כמובן שאלך לבדיקה רפואית אבל עד כמה דחופה? והאם בהכרח זה סרטן העור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם דימום הוא בהכרח סרטן העור? - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015אין דרך לקבוע דחיפות בלי לראות במה מדובר ולא - לא בהכרח ולא לא בהכרח דימום אינו שווה סרטן...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיצוץ נקודת חןאנונימי30/07/2015
אני בן 15 וחצי וגירד לי נראלי לי בנקודת חן והיא התפוצצה, ואני ממש מפחד שמתפתח מזה גידול או משהו, שמתי פלסטר עם יוד לחיטוי, ואני בלחת היסטרי. מה לעשות? :(
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיצוץ נקודת חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015קודם כל להרגע.
אח"כ לחכות שהפצע יחלים. אם יישאר משהו מהנקודה - ללכת לרופא עור.
והעיקר - להיות בריא!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות חןפלוני27/07/2015
שלום,
יש לי שתי נקודות חן בגב שאני מעוניין להסירן. בדקתי ברשת וישנן הרבה דרכים לעשות זאת כמו צריבה, לייזר וכדומה. רציתי לשאול מהי השיטה העדיפה, פחות כואבת שלא תשאיר צלקת רצינית.
תודה מראש,
פלוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015בלי לראות את הנקודות לא אוכל להמליץ על הדרך הנכונה. בגדול לייזר, צריבה וכיוב' אינם מומלצים לטיפול בנק' חן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן עם מסגרת חומה בהירה-מודאגתבת אל26/07/2015
שלום רב,
יש לי נקודת חן קטנה וכהה על הלחי
פתאום שמתי לב שהיא נראית גבוהה יותר מבדר"כ ושנהיתה לה
מין מסגרת חומה בהירה.
אני אחרי 3 לידות ב5 שנים ואני רואה שינויים בנקודות החן ושומות חדשות שהתווספו.
יש לי עור בהיר עם נמשים ובעבר נחשפתי המון לשמש ללא הגנה.
יש מקום לדאגה?
צירפתי תמונות.
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא תפסידי כלום מללכת להיבדק..
מימי09/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא תפסידי כלום מללכת להיבדק.. - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015אין מה לומר על תמונה כזו. אם יש שינוי בנק' חן - צריך לפנות לרופא עור. נקודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן בכף הרגל של ילד בן 5אלבינה26/07/2015
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש סיבה להלחץ?
אלבינה26/07/2015האם יש סיבה להלחץ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- MF וגלולות דיאנה 35ריקי24/07/2015
צהריים טובים
לבתי ה19 התגלה FOLLICULOTROPIC MYCOSIS FUNGOIDES לפני כמה שנים, אנחנו במעקב של מרפאת עור.
בנוסף בתי סובלת מאקנה, ניסינו משחות,אנטיביוטיקה ,שום דבר לא עזר באופן אופטימלי.
רופא הנשים נתן לה את גלולות הדיאנה 35, האם יש בעיה לשלב גלולות וMF?האם לחולי MF מותר לקחת גלולות?
שבת שלום ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר MF וגלולות דיאנה 35 - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015לא ידוע לי על בעיה בנטילת דיאנה בחולות MF
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיהrima23/07/2015
שלום
היום קיבלתי תשובה של ביופסיה.
BASAL CELL CARCINOMA.
THE MARGINS OF BIOPSY ARE INVOLVED.
אני לא יכולה להבין אם קרצינומה הוצא בשלמות או אני צריכה ניתוח חוזר ?
מבקשת עזרה.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביופסיה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015השוליים מעורבים. צריך להרחיב את הכריתה כי נשאר גידול בעור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלנומה והריוןbimi22/07/2015
שלום,
אבחנו אצלי מלנומה, בעקבות הסרת נגע עורי בזרוע.
כעת אני בבדיקות לוודא שהגידול לא התפשט מעבר לאיזור שהוסר (על פניו נראה שהנגע הוסר כולו, השוליים היו נקיים. עם זאת, כיון שהנגע קצת גדול מ1 מ"מ, ועוד כמה גורמים, עברתי CT וכן אעבור ניתוח הרחבה ודגימת בלוטת זקיף).
כמובן שכעת אני ממוקדת בטיפול ובבדיקות של המלנומה, אך ברקע ישנה גם בעיית פוריות ידועה, ואני מטופלת פוריות כבר אי אלו שנים, וככל הנראה בכיוון של לעבור לתרומת ביצית. בדיוק בשלב זה תפס אותי הגילוי של המלנומה. (בת 32)
קראתי שרופאים רבים מציעים לנשים שחלו במלנומה לא להרות במשך כשנתיים לאחר האבחון.
זה קצת הלחיץ אותי ואשמח לשמוע חוות דעת בנושא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלנומה והריון - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015מדובר בנושא שנוי במחלוקת. הסיבה היא פחות ההורמונים של ההריון ויותר הסיכון המוגבר לחזרה מוקדמת של המלנומה תוך כדי הריון - שתגרום לדילמה אם ואיך לטפל בזמן ההריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים אדומים על העוריולי16/07/2015
שלום , לסבתא שלי בת 78 הופיעו כתמים אדומים בגוף , הראשון הופיע מתחת לבית השחי , לפני כחצי שנה, לא מגרד , לא כואב . רופא עור לקח ביופסיה מהמקום . פשוט לא מסוגלת לחכות לתשובה , וגם הרופא לא אמר שום דבר ספיציפי . מבקשת לשמוע את דעתך המקצועית על סמך התמונה , האם זה נראה כמו סרטן ?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתמים אדומים
יולי16/07/2015תמונה נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתמים אדומים - תגובה
ד``ר לי-און גלעד16/07/2015הממצאים המוצגים בתמונות מחייבים התבוננות מקרוב ובאופן ישיר.
האבחנה מחייבת ביופסיה בכל מקרה.
גם אם מדובר באבחנה המבדלת הגרועה ביותר - מחלה ממארת כגון CTCL - לא מדובר במחלה מסכנת חיים או מקצרת חיים. הטיפול פשוט והפרוגנוזה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתמים אדומים
יולי16/07/2015תודה רבה על התגובה המהירה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בצבע גוף מחוספסליאל14/07/2015
שלום רב,
אני בת 25 ולפני כשלושה שבועות התחיל לי גרד נקודתי באותה הנקודה ביד, מרחתי פניסטיל ג'ל.הגירוד עבר אך מדי פעם הופיע שוב,לא גרד חזק בכלל. לאחר כשלושה שבועות שמתי לב שבאותו האיזור בקוטר של חצי סנטימטר נהיה כתם בצבע גוף מחוספס ויש טיפה ממש טיפה סוג של קילוף כמו מן יובש . לא מגרד, לא כואב ולא צורב, אין אדמומיות.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם בצבע גוף מחוספס - תגובה
ד``ר לי-און גלעד14/07/2015הרבה דברים. גשי לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנגשתי לרופא אבל...
ליאל14/07/2015ניגשתי לרופא והוא נתן לי קרם ניזורל (פעם ביום למשך 10 ימים) היום זה היום הראשון שמרחתי ולאחר כמה שעות הבחנתי שהכתם הפך להיות מצבע גוף לאדום וגם נהיה רחב יותר וגם התחיל ממש טיפ טיפה לעקצץ.
האם זה חלק מתהליך ההחלמה, או שהרופא איבחן לא נכון?
תודה שוב והמשך יום מקסים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף...
ליאל14/07/2015נוטלת מינוצקלין כבר במשך חודש(כנגד פצעי אקנה), האם עליי להפסיק ליטול אותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשכחתי להוסיף... - תגובה
ד``ר לי-און גלעד16/07/2015איכות התמונה לא מאפשרת אבחנה.
החשד שלי הוא שמדובר ב- Lichen spinolosus או Lichen planopilaris.
אם הנגע לא מגרד/מעקצץ מלכתחילה לא נראה לי שיש סיבה לטפל ביותר מאשר קרם לחות. אם כן - יש מקום לטיפול יותר משמעותי.
כל ההתייחסות היא בערבון מוגבל מאוד לאור איכות הצילום הנמוכה והעדר בדיקה בעין.
התגובה לניזורל אינה חלק מריפוי אלא תגובה של רגישות למשחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים לאחר הסרת שומהpar200413/07/2015
שלום, ביום חמישי האחרון ביצעו בי ניתוח כירוגי להסרת שומה בכתף ולקיחה לביופסיה, ביום שאחרי הניתוח הכל היה טוב, משבת בצהריים בערך התחילו כאבים ואדמומיות בכתף, האם זה נורמלי ויעבור עם הזמן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך שאלה
par200413/07/2015באבחנה המבדלת הרופא כתב
Bcc
Amelanotic mm
Scc
Keratoacanthoma
מבירור קצר באינטרנט כולם גידולים ממאירים, מה שכמובן הכניס אותי ללחץ ופחד גדול מאד, מחשש שזה כבר "מאוחר מדי" מאחר והשומה שהיתה לי לא טופלה בערך כט/5 חודשים..הדאגה הגדולה שלי מוצדקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
par200413/07/2015ההסרה היתה של נודולה סגלגלה בשרנית בקוטר 1.5 ס"מ, מעט מכוייבת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד14/07/2015הכאבים עלולים לרמז על זיהום מקומי שמתפתח וצירך לשקול טיפול אנטיביוטי מקומי עם משחה אנטיביוטית או דרך הפה.
לגבי החשדות לטיב הנגע - אין שום היגיון להיות בחרדה רק בגלל ספקולציות של הרופא.
כשתתקבל תשובה פתולוגית טיב הנגע יהיה ברור ואפשר יהיה לדעת כיצד לטפל בו. עדיין בלי כל סיבה ללחץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות שומניות מתחת לענייםלירון12/07/2015
שלום
אני בת 38 מזה 3-4 שנים אחרונות צמחו לי מתחת לעניים בעפעפיים התחתונים נקודות שומניות שהולכות ומתרבות עם הזמן, הלכתי לקוסמטיקאית והיא לא הצליחה לשאוב אותן
אשמח לדעת ממזה זה נובע והאם זה קשור למחלת עיניים, גידולים חס וחלילה או בעיה בכבד? והכי חשוב ואיך אפשר להסיר את זה
מצרפת תמונה
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות שומניות מתחת לעניים - תגובה
ד``ר לי-און גלעד14/07/2015מדובר קרוב לוודאי בסירינגומות שהן גידולים שפירים של בלוטות שיעה. טיפול באמצעות תקליף עור כימי או לייזר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה
לירון19/07/2015תודה על התגובה
איפה ניתן לבצע תקליף עור כימי או לייזר?
רופא עור רגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד12/08/2015רואפי עור רגילים בד"כ לא. עדיף כאלה שעוסקים באסטטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

