מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נקודת חןנועה07/07/2014
שלום,
הייתה לי נקודת חן עגולה כהה ובולטת בבטן וקילפתי אותה כמה פעמים כי היא חזרה. כיום, אני חושבת שנשארה צלקת.. היא כבר לא כהה אלא ורודה עם מעט פיגמנטציה ובולטת. אני יודעת שעשיתי מעשה לא נכון ולא אחזור על כך. לפני כשנתיים בדקתי אותה אצל רופא עור והוא אמר לי לחזור בעוד חצי שנה, לצערי לא חזרתי מאז. אני מאוד מודאגת ממנה כי אולי היא יכולה להפוך לסרטנית בגלל הקילוף? לתשובתך אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד09/07/2014קילוף לא גורם לנקודות לשנות את אופיין ולהפוך סרטניות.
רוב הסיכויים שחוץ מצלקת אין שם כלום. במקום לדאוג - לכי לרופא עור...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד נקודה בגביוכי03/07/2014
אודה להתבוננותך בנקודה החדשה והמגרדת...
ממש מרגישה את צמיחתה ונראה לי שיש עוד חדשות...זה בגב
וקשה לעקוב.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד נקודה בגב - תגובה
ד``ר לי-און גלעד07/07/2014גם שומות אלה נראות שפירות למרות גודלן. עם זאת אין להסתפק בתשובה זו ויש להציג השומות לבדיקה מסודרת פנים אל פנים ע"י רופא עור מומחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה חשודה חדשה ומגרדתיוכי03/07/2014
אודה להצבוננותך בנקודה החדשה והמגרדת...
ממש מרגישה את צמיחתה ונראה לי שיש עוד חדשות...זה בגב
וקשה לעקוב.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה חשודה חדשה ומגרדת - תגובה
ד``ר לי-און גלעד07/07/2014איכות התמונה לא משהו אך נראה שמדובר בשומה סדירה. בכל מקרה אין להסתמך על הפרשנות שלי ויש להציגה לבדיקה בעין ובדרמטוסקופ לרופא עור מומחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת נבוסדור03/07/2014
האם לאחר הסרת נבוס באזור הפנים, קיימת אפשרות שהמוגלה יתרפא מהר יותר או באופן יעיל יותר ע"י אכילת מזון מסויים או לקיחת תוספי ויטמינים?
בנוסף, מזה כשלושה ימים ה"כתם" השחור (דם, לדעתי) שלאחר צריבת האזור עוד נותר במקום הניתוח. לא נאמר לי ע"י הצוות הרפואי מתי ייעלם, והאם ניתן להשתמש בסבון או בקרמים (שאינם מכילים תכשיר אנטיביוטי, כי שללתי זאת ע"י בדיקתו של רופא-המשפחה) לקבלת תוצאות טובות יותר?
אודה להתייחסותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת נבוס - תגובה
ד``ר לי-און גלעד09/07/2014לא ברור לי כיצד הסירו את הנגע - באמצעות מחט חשמלית?
בעיקרון אחרי 3 ימים מותר לרחוץ עם מיים וסבון וכדאי לכסות עם משחה שומנית (אנטיביוטית או סתם ואזלין) ולסגור עם פלסטר.
הלחות מזרזת את תהליך ההחלמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות חןמודאגת30/06/2014
שלום,
אני מתכוונת לעבור טיפול הסרת שיער בלייזר ( במכשיר לייטשיר). אני רוצה לדעת איך להגן על נקודות חן בזמן הטיפול? האם ישנו מדבקות מיוחדות? אם כן איפה ניתן להשיג? אם לא, האם סגירה עם פלסטר מספיקה?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד02/07/2014צריך להשתדל לא להסיר עם לייזר מעל נק' חן. אפשר לכסות עם פלסטר לבן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן - האם נראית חשודה?ד``ר ניר נתנזון30/06/2014
מילדות הנקודת חן בתמונה,נבדקה לפני המון שנים נמצאה תקינה,מצ"ב תמונה
אודה להתייחסותך:האם נקראת עגולה או שנראית חשודה.
קיים תור לרופא עור בכל מקרה אך מאוד חוששת ממנה.
הנקודת חן הגדולה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד02/07/2014לא בטוח בכלל שמדובר בנק' חן. בכל מקרה עם איכות תמונה כזו אי אפשר לתת תשובה עניינית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודת חן
מרב02/07/2014בהמשך לתשובתך האם זה נקרא שומה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודת חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד02/07/2014שומה הוא שם כללי חסר משמעות לנגע עורי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה אדומהאמא29/06/2014
שלום,
היום הופיעה לי בקצה הרגל (לפני הקרסול), בשתי הרגליים, מן פריחה אדומה (מצורפת תמונה).
אני מאוד מאוד מודאגת. עד שאלך לרופא אשמח לחוות דעתכם שאולי תרגיע אותי מעט.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר לי-און גלעד02/07/2014לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_עור_ומין' id=link]מחלות עור ומין[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד``ר לי-און גלעד02/07/2014לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_עור_ומין' id=link]מחלות עור ומין[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קילוף נקודת חן שדיממה - מה עושים?ד``ר ניר נתנזון29/06/2014
היי, הייתה לי נקודת חן בלחי וקילפתי אותה, ירד קצת דם.
מה אני צריכה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קילוף נקודת חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד02/07/2014להפסיק לקלף נק' חן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם קטן שנראה כמו נקודת חןאילן23/06/2014
יש לי כתם קטן שנראה כמו נקודת חן בעור הפין יצאה לי לפני כחמישה חדשים צריך ללכת לרופא עור? בכל מקרה יש שבוע הבא בדיקת מעקב חצי שנתית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם קטן שנראה כמו נקודת חן - תגובה
ד``ר לי-און גלעד23/06/2014בהחלט שווה להראות לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחזוק יומיומי של סולר קרטוזיסראובן20/06/2014
אני סובל זה כ 15 שנים ממה שאובחן כסולר קרטוזיס. בעיקר בקרקפת (קרחת), באף במצח ובעצמות הלחיים העליונות. כיום אני בן 62.
אני מטופל באופן סדיר אצל רופא עור עם חנקן נוזלי, בתדירות של פעם ב 7-8 שבועות.
לפני כ 5 חודשים עברתי טיפול פוטודינמי עם משחת אלה על כל האזורים הנגועים.
התקבלה הטבה די טובה בחודשים הראשונים. עם זאת לאחרונה החלו חוזרים הנגעים באותם האזורים אבל נגעים קטנים בגודלם.
התחלתי לטפל גם בנגעים קטנים אלו בחנקן נוזלי.
שאלותי הם:
1. האם יש משחה או טיפול יומיומי שיכול לעכב את ההופעה המחודשת של הנגעים ?
2. האם קיים טיפול אחר אשר יכול לתת תוצאות טובות יותר הנשמרות למשך זמן ארוך יותר ?
בתודה על התשובה המקצועית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תחזוק יומיומי של סולר קרטוזיס - תגובה
ד``ר לי-און גלעד23/06/2014יש שני טיפולים שיכולים לבוא בחשבון.
משחת אפודיקס - שגורמת לתגובה חריפה, דורשת טיפול ממושך (6 שב) אך לרוב התוצאות מחזיקות לטווח ארוך ונחשבת ל'גולד סטנדרד' בתחום
ג'ל בשם SUNACTIC שרק לאחרונה נרשמה בישראל ואינה בסל. יקרה אבל יעילה יחסית (מעט פחות מאפודיקס) וגורמת תגובה פחות חריפה. לי באופן אישי יש פחות ניסיון איתה אך המחקרים והספרות תומכים ביעילות שלה עם סבילות יחסית טובה. משך טיפול כ- 3 חודשים.
כמובן - הקפדה על אמצעי הגנה משמש היא החשובה ביותר במניעת התופעות, גם כיום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיטישמוליק19/06/2014
שלום
לאישתי הוסר נגע מלנומה נודולנית איזה סריקת סיטי עדיפה פאט או רגילה.
וכמה עלות בדיקה לכל הגוףאם עושים סיטי פט לכל הגוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיטי - תגובה
ד``ר לי-און גלעד23/06/2014בעיקרון תלוי בעובי המלנומה. מכוסה ע"י קופ"ח במסגרת הסל ואין לי מושג מה העלויות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן שהתקלפה, בקטרובן והריוןיעל15/06/2014
שלום דוקטור,
לפני כמה שבועות גירדתי את הרגל, ואח"כ ראיתי שנקודת חן שהיתה שם התקלפה והיה קצת דימום.
הלכתי היום לרופא עור שאמר שעדיין הפצע לא החלים ורואים את הגלד ולכן הוא לא יכול לאבחן אם צריך להוריד את הנקודה או לא.
הוא נתן לי למרוח בקטרובן פעמים ביום במשך חודש, ואחכ לחזור אליו לביקורת.
אני בהריון (שבוע 29) ומאוד מפחדת להשתמש במשחה.
ראיתי שאין וודאות שהיא בטוחה לשימוש בהריון.
וגם לא הצלחתי להבין למה חשוב שאשתמש בתרופה? מה זה יעזור אם אשתמש בה?
יש סיכון אם לא אשתמש? יש סיכון אם אחכה 3 חודשים ואוריד את הנקודה אחרי הלידה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודת חן שהתקלפה, בקטרובן והריון - תגובה
ד``ר לי-און גלעד16/06/2014אין בעיה עם מריחה של בקטרובן. בעיקרון זו משחה אנטיביוטית שאמורה לטפל בזיהומים. אם אין במקום זיהום אין סיבה למרוח דווקא אותה ואפשר פשוט למרוח וזלין ולכסות עם פלסטר. השומניות והלחות המשחה תורמת מאיצות את ההחלמה של העור ואז ניתן יהיה לבדוק את הנגע ולוודא אם שפיר או לא. אם אין בנגע מאפיינים חשודים אין דחיפות לטפל בו אם בכלל יש צורך. אם יש חשש לממאירות יש הצדקה להסירו מוקדם ככל האפשר למרות ההריון.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן שחוזרת פעמייםאורח08/06/2014
לפני שנתיים עברתי ניתוח להסרת נקודת חן חשודה.
לפני שנה חזרתי על הניתוח כיוון שהנקודה שהוסרה - חזרה.
וכעת, היא חזרה שוב - בפעם השלישית.
בשתי הפעמים הקודמות הביופסיה היתה תקינה.
1. כמה זה נפוץ שנקודת חן חוזרת פעמיים לאחר ניתוח?
2. האם ניתן לבקש לבצע ביופסיה בשתי מעבדות שונות? (באופן פרטי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מצרף גם תמונה
אורח08/06/2014
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנקודת חן שחוזרת פעמיים - תגובה
ד``ר לי-און גלעד08/06/2014זה יכול לקרות - בעיקר בגלל טכניקה לקויה של המנתח, או ניסיון להסיר מינימום מסיבות אסטטיות. ניתן לבקש חתכים מהרקמה לחוו"ד נוספת אצל פתולוג נוסף כדי לוודא שמדובר בנגע שפיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, המשך
אורח08/06/2014כלומר, צריך לבקש מהרופא שאת הדגימה יחתוך לשניים ויתן לי עוד כלי עם דגימה (מלבד מה שהוא שולח למעבדה שלו)?
איך מעבירים את זה למעבדה השניה? זה צריך להישמר בקירור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, המשך - תגובה
ד``ר לי-און גלעד09/06/2014לא.
את הרקמה שןלחים בשלמותה למעבדה אחת ושם היא עוברת עיבוד.
לאחר העיבוד מכינים חתכים לבדיקה מיקרוסקופית אותם מקבעים על סליידים של מיקרוסקופ ומחתכים אלה ניתן לקבל העתקים ישירות מהמעבדה ולהעביר אותם לבודק נוסף לבחירתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש מעבדה מומלצת?
אורח09/06/2014האם יש מעבדה מומלצת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם יש מעבדה מומלצת? - תגובה
ד``ר לי-און גלעד10/06/2014המעבדה ראשונית היא זו שקופ"ח שולחת אליה את הרקמה. בהמשך אתה צריך לבחור פתולוג שיבחן את החתכים וייתן חוו"ד שנייה. פתולוגים מוכרים כאלה בארץ הם ד"ר מיקל גולדנהירש בירושלים, ד"ר אלכס מלי בהדסה, ד"ר אנדראה גת באיכילוב, ד"ר אביב
ברזילי בתה"ש, פרופ' פיינמסר בבילינסון, פרופ' ברגמן ברמב"ם ויש נוספים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייעצות עם פתולוג
אורח10/06/2014ידוע לך אם בד"כ הבדיקה עם פתולוג נוסף מכוסה בביטוחים פרטיים?
זה נחשב התייעצות עם מומחה או מעבר לכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתייעצות עם פתולוג - תגובה
ד``ר לי-און גלעד16/06/2014זו התייעצות מומחה לכל דבר ועניין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שומה בצוואראבי01/06/2014
שלום דוקטור,
כבר מספר שנים שיש לי שומה בצוואר, שלא ייחסתי לה ממש חשיבות (ככה שאני גם לא עקבתי אחרי שינויים שהתרחשו בה, במידה והיו).
השומה דיי גדולה (כ-6 מ"מ), והיא בולטת מעל פני העור.
מצורפת תמונה, אשמח לחוות דעת ראשונית (כמובן שגם קבעתי תור לרופא, אך יש עוד זמן עד התור).
תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שומה בצוואר - תגובה
ד``ר לי-און גלעד08/06/2014איכות התמונה מאוד מוגבלת אך עד כמה שאני יכול להתרשם לא נראה שמדובר בבעייה דחופה. קרוב לוודאי שומה שפירה - אך יש לוודא זאת בבדיקה בעין אצל רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודה חשודהטלי01/06/2014
שלום יש לי נקודה על הבטן שגדלה
יכול להיות מסוכן ?
מצורפת תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודה חשודה - תגובה
ד``ר לי-און גלעד08/06/2014לא ניתן לומר דבר לאור איכות הצליום הנמוכה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)












.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

