מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה ד"ר לורבר או לד"ר בנטואיץאלעד24/07/2012
אני גר עם שותפה שהיא נשאית איידס והיא מזגה לי חלב לכוס ושמה אותו במקרר
אחרי כמה שעות באתי לשתות תחלב ובאמצע שאני שותה אותו גיליתי בתוך החלב טיפות אדומות של דם כי הידים שלה פצועות כי היא שותפת הרבה ידים
השאלה שלי אם אני יכול להידבק משתיית חלב שנגוע בנגיף?
ואם בכלל הנגיף יכל לשרוד בתוך כוס שתייה שהוא מתערבב או בתוך מקרר שהקירור שלו 6 מעלות קור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה ד"ר לורבר או לד"ר בנטואיץ - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר25/07/2012כדי להידבק צריך לשצוצ כמות גדולה של דם, מה שכמובן לא קרה
טיפת דם בתוך כוס חלב - אין כל סכנת הדבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדוקטור לורבר...
אלעד25/07/2012תודה על התשובה אבל...
לא ענית לי על השאלה אם הנגיף יכול לשרוד בתוך כוס חלב במקרר
בטמפרטורה של 6 מעלות מעל ל-3-4 שעות במקרר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לדוקטור אשמח לקבל תשובהחסוי24/07/2012
במידע ויש לי פצע פתוח אבל ללא דם !!
ונגעתי בכל בחבר ויד לו דם והדם נימרח לי על הפלסטר ששמתי על הפצע הפתוח שלא מדמם האם בצורה הזאת יש סיכוי להדבקה בנגייף
ועוד שאלה ראיתי בפורם שאיידס לא עובר מדם לדם ככה פשוט צריך עזרקה של דם לוריד או פצע גדול שותת דם שיתנגשו אחד בשני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדוקטור אשמח לקבל תשובה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר25/07/2012אין כל סיכוי להדבקה במצב שתיארת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהגרי23/07/2012
לחצתי יד לאדם ישר אחרי שיצא משירותים (הוא היה מזיע), הרגשתי וראיתי שנדבק על היד נוזל (לא יודע איזה נוזל) בכמות לא רעה מלא את היד אחרי זה ישר התחלתי לנקות את הידיים בבגדים והתחלתי להזיע ואז התחלתי לנגב העניים והפנים
במידה ובאמת וזה זרע שהבן אדם השאיר על ידו שלא הספיק לנקות את ידיו ואני ישר לחצתי את ידו והוא חולה וזה נכנס לעניים או לפה או דרך שריטה קטנה לא מדממת אפשר לדבק כך?
אני לא מפסיק לחשוב על זה האם כך נדבקים???? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
חסוי23/07/2012לפי התיאור שלך לא צריך להיות חשש מהדבקה כי אין העברת הנגיף בלחיצת ידיים. וגם ניגבת את זה על המכנס לפי הרכתי אין שום סיכוי כמות הנגייף צריכה לצאת ישירות לעיין או לפה או לפצע גדול פתוח !!! וגם הנגייף לא חיי באויר יותר מכה שניות עד כמה דקות תלוי בכמות ! מה הסיכוי שהוא נשא איידס לא כל אדם חולה איידס אבל חוץ מתשובה שלי חכה לתשובת הדוקטור !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדוקטור...אלעד22/07/2012
היום הייתי בקניות וקניתי פיתות שחזרתי הביתה שמתי אותם במקפיא ואחרי 3-4 שעות הפשרתי אותם
אחרי שאכלתי גיליתי בתוך הפיתה קתמים אדומים מרוחים וזה כבר היה מאוחר כי כבר אכלתי
רציתי לדעת עם במקרה זה היה דם של נשא איידס אני יכולה להידבק?
ועוד שאלה אם בקירור כזה של המקפיא הנגיף יכול לשרוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לדוקטור... - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר23/07/2012גם אם זה היה דם אין כל סיכוי שהנגיף שרד
גם הסיכויים להדבקה במעבר דרך מערכת העיכול של דם ישן אפסיים
אין מצב להדבקה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חרדה מאיידסאריאל74721/07/2012
אז ככה אם נגעתי בקונדום אחרי שהוא היה בנרתיק של הפרטנטרית ולאחר מכן נגעתי בפצעון האם יש סיכון ??? בבקשה חרד מאד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלתך
חסוי23/07/2012הפצע היה פתוח או לא ??
ועם מדובר בנגיעה זה לא משמעותי בכלל מכיוון שהיא מספיק חומר להדבקה וגם הנגיף לא חיי הרבה זמן באוויר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדה מאיידס - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר27/07/2012אין כל סיכון להדבקה במצב שתיארת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה זמן שורד נגיף ה HIV מחוץ לגוף?ד``ר מרגלית לורבר20/07/2012
שלום לרופאים היקרים,
1.רציתי לדעת כמה זמן שורד נגיף ה HIV מחוץ לגוף?
2. במקרר ביתי רגיל כמה זמן שורד הנגיף? כי אכלתי פרי שאני חושש שהיו עליו שאריות דם? הפרי היה לפחות שבוע במקרר הביתי . כלומר היו עליו כתמים שנראים כמו דם. ועכשיו אני קצת חושש. כתמים אלו היו יבשים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלתך
חסוי20/07/2012אין העברת הנגייף איידס דרך אוכל בשום דרך גם עם אכלת אותו עם מלא דם של נשא !!!
אין חשש להדבקה במקרה שלך ובשום מקרה עם אוכל איידס עובר במגע ישיר של דם עם דם גם עם ינתשקת עם מישהי וירד לה דם לפה שלך צריך שיהיה לך פצע פתוח גם כדי שתידבק וגם סיכוי נמוכים מאוד במידע והיא נשאית !
צא מהסרטים תמשיך לחיות חיים רגילים
דם שורד לא יותר מ כמה שניות באוויר ועד 5 דקות תלוי בכמות הדם ודם יבש לא יכול לשאת את הנגיף , הנגיף מאוד חלש ומתחמצן באוויר תוך מספר שניות אין שום חשש לא במקרה שלך ולא בשום מקרה של אוכל צא מהסרטים דחוווףףףף שבוע טוב ומבורךךךך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד
נועם20/07/2012השאלה העיקרית, כמה זמן יכול הנגיף לשרוד בטיפת דם לשרוד במקרר ביתי רגיל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
חסוי21/07/2012הנגיף לא שורד יותר מ 20 דקות ובכלל דם יבש אינו מכיל את הנגיף
כל מה שתארת וגם עם אכלת את זה עם דם של נשא באותו הרגע אין שום חשש אין כל יסוד להדבקה דרך מזון !!!!!!אין לך לאן לחתור צא מהסרטים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי להדבקהא20/07/2012
האם קיים חשש להדבקות האישה, משפשוף איברי מין של גבר ואישה (ללא חדירה) כאשר האישה עם תחתונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשבוה לשאלתך
חסוי20/07/2012שאלה ממש שנובעת מחרדות בלבד אין שום דבר להעברה בצורה זאת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקה באמצעות העיןמיכל19/07/2012
רציתי לשאול לגבי מצב שבו ספר אשר מתגאה בכיבושים מיניים (ורק לעיתים מוגנים- כולל במזרח הרחוק) אשר סיפר אותי ונחתך באצבעו בעת שסיפר אותי.
בתחילה לא ייחסתי לכך חשיבות אולם מספר שערות חתוכות נכנסו לי לעין והטרידו , שבבי השיער קצת הציקו ולאחר דקות ארוכות דקרו ואף מאוד ומספר שעות לאחר מכן וגם ביום שלמחרת (מאחר ולא יצאו)הכנסתי אצבעי לעין וניסיתי להוציאם ללא הואיל והעין די האדימה ודמעה.
אבקש לשאול אם סיטואצייה זו מסוכנת להידבקות באיידס ואם כן עד כמה? (ואם למשל עליי לעבור בדיקת איידס בשל כך ששבבי שיער ייתכן עם דם חדרו לעיניי)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלתך אני לא הדוקטור אבל
חסוי20/07/2012אין סיכוי בדרך המתוארת הנגיף מתחמצן תוך מספר שניות
דרך העברה איידס מהעיין חייבת בכמות משמעותית של דם !!!
הסר כל חשש או דאגה אין צורך להבדק !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח לתשובת הדוקטור או הפרופסור
מיכל20/07/2012אלדד אשמח לדעת מה מקור הידע שלך.
בנוסף למשל מדקירת מחט חד פעמית כשאין כל כך הרבה דם יש אפשרות הדבקה. כאן לכאורה מקור הזיהום נשאר בעין (שהיא לדעתי ריקמה עדינה או מגיעה למחזור הדם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לתשובה
חסוי21/07/2012הסיכוי לידבק ממחט הרבה יותר גבווה ימציאותית מהפחד שמתואר פה הסיכוי להדבק ממחט נגוע באיידס מדקירה עומד 1/1000 אל תתפוס אותי על מילה ..
אבל במקרה שלך מה שמתואר להערכתי אין שום חשש מיכוון שהנגיף מתחמצן תוך שניותת ועד 20 דקות שמדובר בכמות של פיגוע אבל קח במחשבון שבכמות שלך להערכתי זה תוך כמה שניות ואפילו כמות הדם לא מספיק כדי להעביר את הנגיף ניסיתי לעזור עד עכשיו חכה לתשובה הדוקטור אבל בלחץ שלא תיהיה כי אין סיכוייייי בעולםםםם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחשש
מיכל22/07/2012אם שבבי השיער עם הדם היו בעיני לפחות יממה זה מגע ישיר וממושך? העין לדעתי נחשבת כל מקרה גם לריקמה עדינה. החשש עבורי שאם יש דם מזוהם הוא חדר באמצעות הדקירות והעין האדומה והדומעת (כאמור לאחר מס' שעות ניסיתי באמצעות אצבעי להוציא את השיער)האם אני טועה?
שאלה נוספת שאם היה באמת דם על שבב השיער האם נוזל העין במשך השעות "שטף" אותו ואם כן לאן דם זה הגיע? למערכת הדם או ל"מקום " שאינו מסכן?
אני אודה לך אם אפשר להתייחס כדי שאוכל להרגע (או לא).
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההחשש - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר23/07/2012אין כל סיכוי להידבק בצורה שתיארת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קומבו או שבדיקת אלייזה מספיקהנח18/07/2012
שלום
לפני שלושה חודשים קיימתי יחסי מין לא מוגנים
במרפאה של כללית שליד ביתי מציעים שירות של בדיקה\ת HIV (נראה לי אלייזה)
האם יש יתרון כלשהו לבדיקת הקומבו במצבי ?
לפי מה שקראתי במידה של הדבקה הP24 בכל מקרה לא יהיה בדם לאחר חודש( אמת?)
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קומבו או שבדיקת אלייזה מספיקה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר23/07/2012הבדיקה הנעשית כיום בארץ בכל המרפאות הרשמיות היא בדיקת קומבו
הבדיקה בודקת את שני המרכיבים - נוגדנים וחלבוני הנגיף
אחרי 3 חודשים מהחשיפה יזוהו נוגדנים , במידה של הדבקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף אני כבר מצוברך כמה ימיםחסוי18/07/2012
לפני בערך כ חודש הכרתי בחורה שאני לא מכיר הכרתי אותה במועדון ואיכשהו הגענו למגע אינטימי במהלך הקיום יחסי מין לא השתמשתי בקונדום ההיתי מסטול ועכשיו אני לא יודע אם נידבקתי בנגיף יש לי סימנים מוזרים על הלשון שלא היו קודם האם יש סיכוי שזה בגלל הנגיף או משהו כזה בבקשה תענו לי אני דיי לחוץ מכל הענין הזה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף אני כבר מצוברך כמה ימים - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר18/07/2012לך להיבדק
אין שום דרך אחרת כדי לדעת אם נדבקת
מאוחר מדי לטיפול מונע
גש להיבדק!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בריכהזוהר18/07/2012
אני עובדת עם נערות בסיכון שלרובן התנהות מינית מאוד מסוכנת, כ הזמן אני חוששת שאינטרקציות איתן עלולות להיות מסוכנות עבורי
יש לנו בריכת ילדים קטנה בהוסטל ונכנסתי איתם לבריכה תוך כדי שאנחנו ממלאים אותה,עדיין היה מעט מאוד מים, אחת הבנות אמרה שהיא במחזור ושהיא עם פד ולא עם טמפון(סורי על התיאורים)
שאלתי היא האם ניתן להדבק כך באיידס אולי במים היה דם שלה שבא במגע עם העיניים והפה שלי
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בריכה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר23/07/2012גם אם כמה טיפות של יכנסו למי הבריכה - הן ימהלו עד כדי כך שאין כל סכנה להידבק בנגיף, במידה ואחת הבנות נשאית HIV
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאמיר17/07/2012
שלום ד"ר,
היום במהלך רכיבה על אופניים עליתי עם גלגלי האופניים על שקית שבה משתמשים בבתי חולים ובקופת חולים, לצורך זיהוי "חומרב ביולוגי מזוהם" (מבחנות בדיקות דם וכד') לא הבחנתי בדם על השקית והמשכתי לרכב. לאחר כ 1 ק"מ של רכיבה (בערך 10 דק' לאחר מכן)רגלי השתפשפה בצמיג האופניים. ונוצר לי שפשוף די גדול ברגל. האם אפשר להידבק כך בנגיף האיידס? האם יש צורך בטיפול מונע? או שמא אני סתם חושש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
אמיר17/07/2012השקית לא הכילה מבחנות דם, אך יתכן והיא הכילה מחטים או שאר תכשירים שנעשה בהם שימוש על בני אדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתוספת חשובה ורלוונטית
אמיר17/07/2012מצטער על התוספות אך זה רלוונטי לשאלה. חזרתי אל השקית המדוברת. השקית נראית יבשה מבחוץ. אין עליה סימני דם או משהו כזה או נוזל אחר. אבל בפנים יש בה פלסטיקים שאיני מצליח לראות האם הם מכילים חומר ביולוגי כלשהו. בכל אופן החלק החיצוני נראה יבש למרות שיתכן ויש בו קרעים ממש קטנטנים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקפצתי
אמיר18/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשוב הקפצתי
אמיר20/07/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשלתך
חסוי21/07/2012מהתיאור שלך אתה חרד וסתם בלחץ ..
הדבקב בנגייף איידס עוברת רק מדם לדם
וגם עם היה נוגע בך דם מהשקית הזו נפצעת רק אחרי 10 דקות !!!
אין שום צורך לדאוג כי גם עם היה שם דם עם הנגיף או מיתחמצן תוך מספר שניות עד 20 דקות בכמות משמעותית של דם כמו בפיגוע ודברים כאלה
תיהיה רגוע תמשיך בחיים רגילים ועם לא הרגעתי אותך חכה לתשובת הדוקטור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשלתך - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר23/07/2012אי אפשר להידבק ממגע עם חומר ביולוגי חשוד, דרך הגלגל ומשם אליך - אין מצב להדבקה !!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר23/07/2012אי אפשר להידבק באיידס על פי תיאורך ובודאי שאין מקום לטיפול מונע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוי להדבקהא16/07/2012
האם קיים חשש להדבקה משפשוף איברי מין של גבר ואישה (ללא חדירה) כאשר האישה עם תחתונים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רק לחדד
א17/07/2012מה סיכוי ההדבקה של האישה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה חייל צה"לחסוי16/07/2012
האם יש צורך לחשוש. כי יורד דם בפנים למתגלחים שלא בטעות יגע בדם שלהם ואז יעבור דרך היד לדם שלי או כל דבר אחר במה אפשר ליזהר והאם היה הדבקה בצה"ל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה חייל צה"ל - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר16/07/2012אין כל סיבה שתיבדק
תשתמש בכלי גילוח משלך
לא היו מקרי הדבקה כאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובה.עידן16/07/2012
לפני מספר שעות ביצעתי יחסים הומוסקסואליים אבל אני לא גיי עם בחור שכללו רק מציצה ורימינג. אני הצד המקבל.
עכשיו שמתי לב ששורף לי קצת בישבן ויש דימום קטן.
במהלך המציצה הרגשתי פתאום שהפרטנר (שאני לא מכיר) חדר אליי בלי קונדום. איבר מינו עמד, כך שהיה קרוב לגמירה. בשנייה שזה קרה קמתי והלכתי. האם יכל לקרות משהו?
ושאלה שלישית, האם שפריץ של נוזל זרע יכול להגיע אל תוך פי הטבעת, ולהיקבר שם בעזרת הלשון?
אני מתגייס עוד כמה ימים, ואני ממש לא יודע למה עשיתי את זה. אני חייב עזרה.
בקיצור אני שואל האם מבחינה בריאותית יש לי ממה לחשוש? יש בכלל טעם לעשות בדיקת איידס עוד 3 חודשים? (מעולם לא היה לי מגע מיני קודם)
אני רוצה תשובה כמה שיותר מורחבת אם אפשר. תודה רבה לכם.
מודאג מאוד, 18* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה. - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר16/07/2012אם היתה חדירה בלי קונדום יש סכנת הדבקה
מציעה לגשת לחדר מיון באיכילוב או תל השומר ולבקש לדבר עם מומחה למחלות זיהומיות בשאלה של טיפול מונע
הטיפול, אם ניתן תוך 48 שעות מונע סיכוי להדבקה
הוא ניתן למשך 28 ימים
ממילצה שתיגש אם אתה ממרכז הארץ
אם בצפון - רמבם ובדרום סורוקה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
