מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מזרק קלקסןאלמוני04/08/2012
שלום
לפני שבוע נדקרתי קלות בקצה של מזרק קלקסן מזרק תת עורי שהיה חשוף לאויר לפחות חצי שעה,האם אני צריך לחשוש מהדבקת HIV ? האם דם שיורד מהוריד או דם שיורד מהשכבה השומנית של הגוף מדבקים בצורה זהה? האם מספיק טיפה קטנה של דם על קצה של מחט כדי לדבק.
אני קצת בהסטריה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מזרק קלקסן - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`04/08/2012אין כל סיכוי להדבקה על פי התאור שנתת. יש צורך בכמות דם משמעותית ובחדירה לעומק ומתחת לעור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קולפוסקופיהיובל03/08/2012
עברתי בדיקה באמצעות מכשיר קולפוסקופיה שבה הרופא מסתכל בהגדלה במרפאת צוואר הרחם . הבדיקה שעברתי נקראית רק וולווהסקופיה שהיא בדיקה חיצונית של איזור הפות שפתיים, איזור חיץ הנקבים ואיזור מסביב לפי הטבעת . הרופא רק נגע ביד( נראה לי באצבע שלו בנקודה מסוימת ושאל עם פה כואב זה הכל. מכיוון שהרופא הזיז קודם את הקולפוסקופ כלפי מטה עם היד מכוסה בכפפה שלי ולאחר מכן נגע בי עם האצבע של היד הזו בנקודה מסוימת לשאול אותי אם כואב. נכנסתי לחרדות למה הוא הזיז את הקולפוסקופ עם הכפפה שלי ואח"כ נגע בי עם האצבע? אם חלילה וחס היה על המכשיר הקולפוסקופ דם או הפרשה של הנשים הקודמות שבדק האם זה מסוכן להידבקות באיידס? זה הגיוני בכלל שיהיה על מכשיר הקולפוסקופ דם או הפרשה של מטופלות קודמות ? אודה לכם על תשובתכם אני בחרדות ......
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קולפוסקופיה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר04/08/2012אין מצב שתעשה בדיקה ע"י רופא עם ציוד משומש שלא עבר חיטוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בפחדדדדדדחסוי02/08/2012
במידע ויורד לי דם פצעים ברגליים בידיים והם לא סגורים ובפנים וביידים. לפעמיים יורד דםםם ויש אנשים אחרים שגם יורד להם דם והם נוגעים בי אולי לא בפצעים אבל בכל מיני מקומות אחרים או דברים כאלה אפשר לידבק באיידס ?? או לפחד ללבוש בגדים שאולי נגע בהם דם או משהו כזה או שזה עובר רק בפצע לפצע גדול עפ דם והמון דם כי אני ממש חושש למרות שאמרו לי שלט מגייסים לצה"ל חולי איידס כי עם פותחים לו וריד או משהו זה מסוכן !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בפחדדדדדד - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר04/08/2012על פי התיאור שלך אי אפשר להידבק ב HIV
לגבי צהל - צהל מגייס נשאי HIV כבר מספר שנים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדקירה ממחט בראש
מאור27/08/2012שלום לכל המומחים שאלתי היא כזאת אתמול נסעתי במונית מעבודה הביתה מאחורי ישבה אישה בסביבות גיל 50 היא היתה ניראת נרקומנית כשישבתי הרגשתי דקירה ממחט בראש חשוב לציין שהדקירה היתה ממש מהירה משהו כמו שניה אחת העם אפשר בצורה הזאת להידבק ב HIV כמו שהבנתי הדקירה צריכה להיות עמוקה וממושכת נכון? ועם דקירה היתה עמוקה אז היתי מרגיש את הכאב כי זה ראש לפי דעתי ראש זה מקום כואב
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב!כרמית02/08/2012
אני חייבת לשאול שאלה כי אני לא ישנה כבר יומיים. הייתי במועדון ריקודים והיה מישהו שנצמד אלי במשך דקה שתיים רצוף והרגשתי כמעין דקירה כזו והסתובבתי ראיתי מישהו הולך עם חפץ דק במהירות כזו ונעלם בין הרוקדים...
כאשר הלכתי למראה ראיתי נקודה אדומה ושתי שריטות. מאותו רגע נכנסתי לסיוט ואני לא ישנה יומיים. פניתי לועד למלחמה באיידס ונציג הועד אמר לי שעד היום לא תועדו מקרים של הדבקה עם מזרק בכוונה במועדונים והוא לא שמע מעולם על מקרה שכזה. הוא המליץ לי לטפל בחרדה ולא להתייחס למקרה זה ושאילו היה במקומי לא היה נבדק. ייתכן שבאמת לא דקרו אותי, אך החשש שלי שאולי כן, האם שמעת פעם על מקרה שכזה? מה דעתך כאיש מקצוע? האם אתה חושב שאני צריכה להמשיך בשגרת חיי ולא להתייחס למקרה שכזה? נניח שכן הייתה דקירה עם מזרק ונניח שהוחדר דם נגוע האם תמיד מתרחשת הדבקה באופן ודאי? או שייתכן שיחדור לגוף של אדם בריא בריא דם נגוע ולא תתרחש הדבקה? אנא ממך כתוב לי את תשובתך המקצועית ואת דעתך האישית בעניין זה שאוכל להיות רגועה.
נניח שכן דקרו אותי עם מזרק והוחדר דם נגוע האם תתכן חלילה הדבקה ב100% או שאפשר לא להידבק?
אני מנסה להמשיך בשגרת חיי, אך יש לי סיוטים בעניין. כי אחרי שהסתובבתי לראות מי נגע בי במשך דקה שתיים רצוף ראיתי מישהו מאוד מוזר עם משהו ביד ואני לא יכולה לדעת בוודאות אם זה היה מזרק או לא....
השאלה האם כדי להתייחס לחרדה שלי או להמשיך בשגרת חיי כרגיל?
אני ממש לא יודעת כיצד לנהוג ואין לי אוויר מרוב שאני לחוצה...אנא עזרו לי ותאמרו לי מה עלי לעשות לדעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום רב! - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`04/08/2012מן התאור שלך אני ממש בטוח שאין לך ממה לחשוש. גם אם היתה דקירה על פי התאור שלך היתה דקירה לא עמוקה ומאוד קצרה שגם אם היתה ממזרק נגוע הסיכוי להדבק מאוד מאוד קטן-לפי הסטטיסטיקות המוכרות הסיכוי המירבי הוא של 0,3% במקרה של חשיפה אמיתית לדם נגוע ממש.
לנוכח חרדתך אני מאוד ממליץ על טיפול נפשי שישחרר אותך מן החרדות וכן לבצע בדיקת קומבו 7 שבועות לאחר החשיפה רק כדי לספק לך הוכחה סופית שתעזור לשחרר אותך סופית מן החרדה הזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופסור יקר,
כרמית05/08/2012אני מעריכה את תשובתך...
אך אני חייבת לדעת כיצד אדע שזו הייתה דקירה קצרה..הרי אותו אחד היה צמוד אלי כמעט שתי דקות רצוף ואולי בזמן הזה הוא החדיר את הדם..הרי אם הוא נועץ את המזרק אז הדם הנגוע נכנס לגוך שלי לא?
ונניח שכן חדר דם נגוע לגוף שלי אז יש 100% הדבקה?
דבר נוסף, המלצת לי לעשות בדיקת קומבו לאחר שבעה שבועות...על פי מה שהבנתי בדיקת קומבו יעילה עד שלושה שבועות לאחר המקרה ולאחר מכן כבר לא...האם זה נכון? אם התשובה יוצאת שלילית זה אומר שלא נדבקתי ואני יכולה לישון בשקט?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מטרידה, כנראה הרבה רצו לשאול.שמעון01/08/2012
היום אתה יכול סתם להחליק על הרצפה ולהידקר ממשהו. זה לא תלוי בך בכלל. היום הייתי בים, וכחלק מהשייה בים שמתי את היד בקרקעית בשביל יציבות והרגשתי דקירה חזקה. צרחתי. הוצאתי את היד וראיתי אותה מגואלת בדם. עכשיו, לכו תדעו ממה נדקרתי? אם זה מזרק, מה אני יכול לעשות? ואם הוא מזוהם?
הבנתי שהמזרק הנגוע מסוכן רק כאשר מחדירים בעזרתו משהו למחזור הדם שלנו. השאלה שלי היא: אם אני רק נחתך ממשהו נגוע, לא מחדיר אותו אליי, לא מעביר דרכו משהו לגוף שלי (כמו סמים), או בכלל, לא רק מזרק, כל משהו דוקר שדקר פעם מישהו נגוע באיידס, האם יש סכנה בהידבקות? יש משקל לזמן שעבר מהדקירה של הבנאדם הנגוע לדקירה של הבנאדם הלא נגוע? ומה הקטע עם זה שהמחט חייבת להיות חלולה?
במקרה שלי, אם אכן היה מזרק בים שממנו נדקרתי, או סתם דבר חד שהיה בקרקעית שדקר לפני מישהו נגוע - האם הים הורג את הנגיף? אני יודע שבאוויר נגיף ה-HIV מת די מהר, אבל מה קורה עם הים? המלח הורג אותו?
בגדול, אני חושב שזה מטריד הרבה היפוכונדרים. הרי אפשר להיחתך מאלף דברים. סתם בירה שנשברה, והחתיכות שהתנפצו חתכו אדם נשא איידס ואז אני באתי ונחתכתי חס וחלילה מאותה החתיכה וירד לי דם - זה מסוכן? ואם כן, זה תלוי בזמן שעבר מדקירה לדקירה?
אודה לכם מאוד אם תוכלו לענות על סוגיה זו.
זו מחשבה שתמיד הייתה איתי, ושאף פעם לא נתתי את הדעת עליה. לא שאלתי על נושא זה לכן גם הידע שלי בתחום זה לוקה בחסר. יש הרבה בורות בעניין. אודה אם תוכלו לענות לי בהרחבה.
יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רציתי להוסיף משהו
שמעון01/08/2012השאלה שלי היא האם חייב גם להעביר משהו למחזור הדם שלי מכלי נגוע כדי להידבק, או מספיק רק להיחתך ממשהו נגוע כדי להידבק, זאת אומרת, האם לא חייב בכלל שמהכלי הנגוע יעבור משהו למחזור הדם, אלא רק שכלי נגוע יחתוך אותי ויוציא לי דם כדי להידבק?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי להוסיף משהו - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`04/08/2012אין כל יכולת הדבקה של מחט או כלי שהיה בו דם נגוע בנגיף להעביר את הנגיף להדבקה לאחר שהי ה בים. לנגיף אין קיום עצמאי במי הים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשאלה01/08/2012
שלום מכובדיי!!!
להלן שאלתי, תודה רבה על העזרה:
גבר שמקיים יחסי מין עם נשאית עם קונדום, ברגע שהוא מוציא את הקונדום מתוך הגוף של האישה אחרי השפיכה , הוא יכול להידבק באיידס ? (הוא נוגע בחלק של הקונדום שהיה בתוך הנרתיק של האישה)...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`05/08/2012לא אין כל סיכוי להדבקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה אחרי בדיקהערן01/08/2012
שלום .
אתמול עשיתי בדיקה לאחר כ 7 שבועות
בכל אופן לפני נכנסו 2 גברים לבדיקת איידס
שאני נכנסתי הבחורה שעשתה לי תבדיקה פתחה את את החומר חיטוי הזה מרחה לי על היד ואז לקחה מהסלסלה מין תחבושה כזאת מרובעת ונקתה לי תאזור ליד הווריד
ושמה את זה על השולחן .
לאחר שהיא לקחה ממני מבחנת דם ..היא לקחה את אותה תחבושת שהייתה על השולחן
ושמה לי על הווריד..
אני מניח שגם מי שהיה לפני עבר את אותו נוהל
האם יש סיכוי להידבק מן המצב הזה ??מכוון שהתחבושת הייתה מוכנת על השולחן וגם מי שעבר את זה לפני התחבושת שלו הייתה מוכנת שם ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה לענות
דודו04/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרי בדיקה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר04/08/2012אי אפשר להידבק ממגע עם תחבושת גם אם נגעה בדם מזוהם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה אחרונה
דודו04/08/2012גם עם ישר היא שמה לי את זה על הוריד ממנו היא לקחה את דם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה אם אפשר לענות
דודו05/08/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רציתי לדעת בקשר לשירותים ציבורייםחסוי01/08/2012
יש סיכוי לידבק באיידס בשירותיים ציבוריים ? כי יש שם ממש הרבה שתן או זרע על הקירות והרבה דברים בקיר ונגעתי בקיר ואני מפחד שלא הכנסתי לפה לעיין או איזה פצע פתוח וגם במקלחות ראיתי פלסטרים ואני מפחד שלא היה שם דם אבל לא ראיתי חוץ מליכלוך זבל ואולי שתן אולי גם שפיך האם אפשר לידבק כי אני בצה"ל וחושש
אמרו לי פה שלא מגייסים חוליי איידס כי זה מסכן את חיי החיילים פה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך לשאלהה אני מפחד האם ליבדק ?
חסוי01/08/2012אני גם נוגע בקירות עם השרבוליים ואחרי זה אנחנו רצים ומנגבים על השרוולים ואני מפחד שאולי מה שנגע בישרותים או במקלחת כי נפל לי על הריצפה המדים אולי נגע במשהו זרע או אלוהים יודע מה ואחרי זה אני לוכש תמדים האם זה מסוכן ואיך אפשר לא להיות בלחץ בצה"ל מה עושיםםם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלהה אני מפחד האם ליבדק ?
חסוי01/08/2012אני גם נוגע בקירות עם השרבוליים ואחרי זה אנחנו רצים ומנגבים על השרוולים ואני מפחד שאולי מה שנגע בישרותים או במקלחת כי נפל לי על הריצפה המדים אולי נגע במשהו זרע או אלוהים יודע מה ואחרי זה אני לוכש תמדים האם זה מסוכן ואיך אפשר לא להיות בלחץ בצה"ל מה עושיםםם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרציתי לדעת בקשר לשירותים ציבוריים - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`04/08/2012אין כל יסוד לחשש שלך להדבקה מן השרותים!! הדבר הזה נבדק בקפדנות לאורך שנים רבות ובקבוצות שונות של נשאים ושל האנשים החיים אתם ושוהים אתם בשרותים ולא נמצאה כל עדות להדבקה אפשרית בדרך זאת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם צריך טיפול?אבי31/07/2012
שלום,
אני בן 35 גובה 180 משקל 75 ק"ג וסובל מכולסטרול גבולי מגיל 25 שלאחרונה עולה ונמצא במעקב.שאר הבדיקות (לחץ דם, סכרת וכו תקינות). חשוב לציין שאיני עושה ספורט ולא כ"כ שומר על תזונה בריאה,אם כי בחודשים האחרונים הפחתתי משמעותית את האכילה הלא בריאה.
כמו כן הנני נשא החל מינואר 2012 ומטופל בסטוקרין וטרובדה החל מאפריל 2012.
הורים סובלים אף הם מכולסטרול גבוה ואימי עברה ארוע לב.
שאלתי:
אני מתלבט אם להתחיל בטיפול תרופתי להפחתח כולסטרו או לא לאור התוצאות המדאיגות של המעבדה שלהלן:
Cholesterol | mg/dL | *
217
Triglycerides | mg/dl | *
244
HDL-Cholesterol | mg/dl | *
43
Non-HDL Cholesterol | mg/dl | *
175
LDL-Cholesterol
125.8
רופא המשפחה לא כ"כ ברור ומתלבט ורופא המטל בי במרפאת הHIV הציע שנחכה לבדיקות ברבעון הבא ולכן היתי שמח לדעת מה המלצתכם.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם צריך טיפול? - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`01/08/2012שלום רב, באופן עקרוני אין לחשוש מנטילת תרופות להורדת כולסטרול ושומניח בדם. נהפוך הוא, ישנן הוכחות ברורות ליתרונות הברורים שיש לדבר זה והמקרה שלך אכן מאוד מתאים לכך. ראוי אבל לעשות זאת בעצה אחת עם הרופא שלך ויועץ הפרעות מאטבוליות אם לא תקבל את היעוץ במרפאת הHIV שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופות?
אבי01/08/2012הבנתי שאסור לקבל כל טיפול להפחתת כולסטרול לנשא שמטופל בכדורים.
האם תוכל לציין מה מומלץ או מה אסור?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכדורים להורדת כולסטרול
צבי בנטואיץ02/08/2012הקביעה שאתה מביא ממש לא נכונה. ככלל בעיקר מדובר על סטטינים שיש מהם רבים כיום בשוק. מלבד רגישות של אחוז מסויים מן החולים שמתבטאת בכאבי שרירים אין מניעה להשתמש בהם כאשר ההוראות המדוייקות צריכות להשאר בידי הרופא המטפל ו/או היועץ המטבולי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההבהרה
אבי02/08/2012צר לי ,אבל הרופא המטפל במרפאת הHIV באיכילוב אמר לי זאת...
שאם הרופא משפחה יחליט להתחיל טיפול שאתייעץ עימו כי לא כל כדור מותר לי עם הסטוקרין והטרובדה.
אז אתה אומר שזה בעצם לא נכון והכל מותר ואם יש תופעות לוואי מהכדור של הכולסטרול זה לא קשור בכלל לתרופות של הHIV?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת קומבונתי31/07/2012
שלום רב !! רציתי לדעת האם מבצעים בדיקות קומבו ברמבם בחיםה בבקשה אני ממש צריך תשובה האם הבדיקה שאני עושה שם כוללת קומבו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת קומבו - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר31/07/2012הבדיקה השגרתית בכל בתי החולים כיום היא קומבו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקהאנונימי31/07/2012
שלום אני ילד בן 18 חרד והיה על סדין דם יבש לפחות יום עבר נגעתי בו בטעות ואחר כך גירדתי בעיניים האם זה סיכוי להדבקה?
האם צריך ללכת לעשות בדיקות,בדיקות דם?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחוף
אנונימי31/07/2012רופאים בבקשה תענו לי אני ילד חרד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאמנם לא רופא
אלמוני31/07/2012אני מבין את הדאגה שלך הרצון לקבל תשובה מהירה,
שום סיוכוי בעולם
תהיה רגוע:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקה - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר31/07/2012אין כל סכנת הדבקה במגע עם דם יבש כולל בעיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקה
אנונימי31/07/2012לא צריך לעשות בדיקות ליתר ביטחון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מין אוראלי עם חור בשןחסוי30/07/2012
שלום רב.
ירדתי לבחורה ולאחר יומיים גילתי שהיה לי חור בשן
האם זה נחשב כפצע פתוח?
האם יעניקו לי את הטיפול המונע?
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מין אוראלי עם חור בשן - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר31/07/2012אין כל סכנת השבקה דרך חור בשן
מאידך, מין אוראלי אינו בטוח במאה אחוז !!!!!!!!!! בלי קשר למצב השיניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בבלוטות הלימפה בצוואראסי30/07/2012
שלום,
אני נשא כ- 6 שנים, מטופל ובריא (CD4 600 ועומס בלתי מדיד).
יש לי נפיחות דיי קבועה (ללא כאבים) באזור בלוטות הלימפה בצוואר.
רציתי לשאול האם זה שכיח בקרב נשאים והאם יש טיפול להורדת הנפיחות (אפילו הומופטי)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בבלוטות הלימפה בצוואר - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר31/07/2012לא שכיח מצב של הגדלת בלוטות בנשא במצבך כתופעה של HIV
מאידך בלוטות מוגדלות מחייבות בירור ואבחנה !! גש לרופא שלך לבדוק את הנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקשר לידבקות באיידס דרך דםחסוי30/07/2012
לגבי דם נגוע אפשר איך אפשר לידבק באיידס במגע עם שתי פצעים שוטתים דם בצורה משמעותית ופצע פתוח גדול או שזה לא רק ככה לגבי דם אני מסתובב עם חיילים רובם פצועים וגם אני יורד לי דם מידי פעם אני ממש בלחץ כי יש לי פצעים והיום למשל מישהו ניאר את היד ואף לו דם לכל צעד אני לא יודע עם נגד לי בעין או בפה או בפצע בפה או דבר כזה אני חיפשתי דם לא ראיתי אבל עם זה נגע לי בפצע המון מיקרים קוראים לי דומים לזה מתנגשים בי לפעמיים ויש להם דם נוגע בשרוול שלי ולפעמיים אני מנגב את הפנים יורד דם וכל זה נוגע אני מפחד רצחחחח מה עושים איך מיתנהגים אני מנסה כמה שיותר ליתרחק אבל לא נישמע לי הגיוני שזה יעבור ככה כי זה מגעים יום יומיים וגם הבנתי שצריך המון דם ולא פצעים קטנים כמו בגרות כמו שיפשופים ועוד .... ומספר שניות של פצע ופצע עם מלא דם בחיכוך של כמה שניות אני פשוט מפחדד ורוצה לדעת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לידבקות באיידס דרך דם - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר31/07/2012אנא שאלות קצרות !!!
אין מצב להדבקה בסיפור שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיית חלב אםדוד29/07/2012
בני שתה קצת חלב אם של דודתו. הוא לא ינק, החלב נשאב קודם לכן ולמעשה כבר הספיק לעבור הקפאה והפשרה. שאלתי היא האם נגיף האיידס יכול לשרוד כך? האם יש חשש להדבקות? (למרות שלא נראה לי שהדודה נשאית...)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתיית חלב אם - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר31/07/2012הנגיף בחלב אם אצל נשאית עלול לגרום להדבקה
לא ידוע לי מה מצבו לאחר הקפאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבל עצם העובדה שזה היה זמן רב בחוץ
דוד31/07/2012וגם מן הסתם נחשף לאויר לא אומר שסביר שהנגיף ימות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
