מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת pcrארנון14/08/2012
אני יודע שבדיקת pcr לא מאושרת לאיבחון אידס. קראתי אבל שבחול כן מצעים אותה לאבחון. אם אני עושה בדיקת pcr שלוש שבועות אחרי מגע חשוד האם התשובה שלה במקרה ולא מזהה נגיף אמינה? אני יודע שיש בעיה של תוצאות חיוביות לא אמתיות בבדיקה, אבל אם התשובה שלילית זה טוב כי הרי הנגיף מופיעה בכמיותיות גדולות אחרי שבועיים שלוש...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת pcr - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`14/08/2012כללית אם הבדיקה נעשתה שלושה שבועות לאחר החשיפה והירא שלילית -התוצאה אמינה וזה אכן מעיד שלא נדבקת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה הסיכוי לידבקות בנסיבות קצת בלחץחסוי14/08/2012
מדדו לי חום במפראה של צה"ל עם משהו כזה ששמים עליו פלסטיק רציתי לדעת עם ישתמשו לפני זה לבדיקה של חולה איידס והיא לא החליפה פלסטיק כזה ויש על זה דם של נשא אז יש אפשרות לידבק ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה הסיכוי לידבקות בנסיבות קצת בלחץ - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`14/08/2012לא אין כל אפשרות להדבק בנסיבות אלה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דרכתי על מחט דיקור באוזןדוד14/08/2012
בוקר טוב
אני מטפל ברפואה משלימה ולפני חודש שהגעתי לעבודה וחלצתי נעליים דרכתי על מחט דיקור באוזן(מחט קטנה מאד של 2-3 מ"מ ) , לא ירד לי דם. זה היה בבוקר כך שהמחט עמדה כל הלילה על הרצפה במרפאה ואולי יותר. אין לי מושג את מי דקרו אתה וכמה זמן היא עמדה.
רציתי לשאול מה הסיכון ל HIV?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא הדוקטור אבל מנסה לעזור
חסוי14/08/2012עם אני לא טועה עם נידקרת ולא ירד לך דם זה אומר שהוא לא חדר מספיק לתוך הבשר כך שאין סיכוי להדבקה בנגיף
אני במקומך במצב שהייתי נידקר והיה יורד לי דם הייתי לוקח את זה הייתי לבית חוחים שיבדקו את זה אבל בתיאור שלך יש להיות רגוע ושלב מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא הדוקטור אבל מנסה לעזור - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`14/08/2012התשובה שקבלת מן החסוי נכונה ומספקת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמא מודאגת אבל אולי בצדקארנון12/08/2012
הבן שלי בן 7 שתה הבוקר בטעות מבקבוק מים מינרלים מממש ככמה שניות אחרי שאורח שהיה אצלנו שתה ממנו בגלל לאורח היו שפתיים יבשות אבל לא דם נראה שאלתי את האורח האם יש לו דימום מהחניכים, הוא אמר שאכן לפני כמה שעות מוקדם בבוקר הוא צחצח שיניים וירד לו דם. גם שפתיים שלו היו אדומות ויבשות אבל בלי דם והוא אמר שהן קצת שורפות לו.
גם האורח ואז גם הילד שתו ישר מהבקבוק ונגעו עם השפתיים שלהם בפיה.
לבן שלי אין בעיות חניכים או שיניים מתנדנדות כרגע וגם השפתיים שלו תקינות בזה אני מאה אחוז בטוחה.
קראתי היום הרבה באינטרנט גם על נשיקה צרפתית וגם שלא נדבקים משתיה משותפת, ושיש מה לחשוש רק עם לשני הצדדים יש הרבה דם ופצעים בפה אבל גם במצב כזה זה נכון...שרק לאורח היה בעיה בפה ולילד אין שום בעיות בפה...אני לא רוצה להיות היסטרית אבל אם הילד שלי באיזה סיכון אני רוצה לדעת מזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה אני לא הדוקטור
חסוי13/08/2012אין שום חשש לידבקות בנסיבות שלך אין גם שום חשש מפני שצריך שדם יבוא במגע ישר וממושך כמו בנשיקה עם כמות דם גדולה משתי הצדדים ויש לנו רוק זה מנטרל את הנגיף עזבי שהנגיף בכלל לא חיי במים ! הסיכןי לידבק או אפסי עד לא קיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה אני לא הדוקטור - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`14/08/2012התשובהשנתנה עי החסוי נכונה בהחלט!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש להדבקה וכמה שאלות..אלמונית12/08/2012
שלום רב! לפני כחודש קיימתי יחסי מין לא מוגנים עם חברתי וכעת אני חושש להדבק. הורי אמרו לי שאין לי ממה לחשוש לאור העובדה שזאת הייתה הפעם הראשונה שאני וחברתי קיימנו יחסי מין (לא רק אחד עם השני אלא בכללי) לכן נשללה האפשרות שהיא חולת איידס כתוצאה מהדבקה ממישהו אחר. בנוסף נשללת האפשרות שהיא נדבקה ע"י שימוש במזרקים או עירוי דם. החשש היחיד שלי הוא שאולי לאמא שלה יש איידס והדבר עבר אל חברתי (האמא עצמה אמרה שהכל בסדר ואין סיכוי למחלות אבל עדין התרוצצה בי המחשבה כי אולי היא חולה באיידס ואיננה מודעת לכך) הורי שללו גם את אפשרות זו מאחר וטענו שגם במידה והאמא חולת איידס לא ייתכן שהילדה נדבקה ואף אחד לא עלה על כך במשך 17 שנה.. (היא בת 17) וזאת מאחר שלא היו שום תסמינים של איידס לאורך כל חייה... בכל זאת הורי לא רופאים לכן רציתי לקבל חוות דעת מקצועית- האם ייתכן שחברתי נדבקה באיידס מאמא שלה ולא הופיעו תסמינים במשך 17 שנה ואף אחד לא עלה על כך שהיא חולה? או שאין לי ממה לחשוש? תודה מראש... !!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לשאלתך
חסוי13/08/2012גש אתה והיא לעשות בדיקה יחד למרות שאין קשר להורים איידס יכול לעבור אפילו מעגיל שעשו לחברה שלך עם מחט משומשת מה שלא קואא לפי דעתי פה בארץ מה שכן תיהיה רגועה גש לעשות בדיקה איתה יחד גך שתוכלו לדעת שאתם בסדר ולקיים יחסי מין לא מוגנים כמה שבא לכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה מהדוקטור
אלמונית13/08/2012אשמח בכל זאת לקבלת תשובה מקצועית מהדוק'/ פרו'... אם אפשר כמה שיותר מהר ... אני בלחץ וקשה לתפקד כך.. תודה מראש!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לשאלתך - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`14/08/2012החסוי נותן תשובות מצויינות. בנוסף- אין סיכוי שחברתך נדבקה בלידה ואין לה כל תסמינים בגיל 17!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה בטוחמנשה12/08/2012
סליחה על השאלה הארוכה רק חשוב לי להעביר את כל הפרטים
אני חושש מהדבקה: התגפפתי עם מישהי במיטה - שנינו היינו עם בגדים מאוד דקים (היא הייתה עם תחתונים ומכנס שרוואל דק, אני עם תחתוני בוקסקר).
נצמדנו והתחכחנו אחד לשני גם באזור אברי המין (עם הבגדים, בשום שלב לא הורדנו בגדים). זה נמשך כשעה וחצי ושנינו הינו מגורים מינית. אח"כ על מה שלבשתי ראיתי כתמים (לא יודע ממני או ממנה) וגם כמובן קצת סימנים של זרע בתחתונים שלי בפנים. אני חושש בשגלל שהיה חם ולח ושהיא הייתה מגורה אז דברים ממנה חדרו אלי דרך הבדים הדקים. לא היה מגע ישיר של אברי מין אחד בשני רק דרך הבגדים אבל כן הינו שנינו מגורים,. בהנחה שיש לה את הנגיף האם יש לי איזו סיבה לחשוש בהדבקה באיידס במצב הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם זה בטוח - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר12/08/2012על פי התיאור המפורט שלך אין כל מצב להדבקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הדבקה דרך מין אוראלינ11/08/2012
שלום רב,
יש לי שאלה שמטרידה אותי בזמן האחרון.
לפניי כחודשיים עשיתי מין אוראלי, אני הייתי זאת שירדה לבחור.
באותו הזמן היתה לי דלקת בשן (לא היה שום חתך או דם בפה, אבל הייתה לי דלקת והמקום היה נפוח ובמקביל הייתי על אנטיביוטיקה). הבחור גמר לי בפה ומיד ירקתי את זה.
האם אפשרי להידבק כך באיידס? האם הדלקת בשן מעלה את הסיכויים בהדבקות? אני בלחץ נוראי, כדאי שאעשה בדיקה?
תודה מראש על תשובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקה דרך מין אוראלי - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר12/08/2012א. אפשר להידבק ממין אוראלי
ב. זיהום בשן עלול להגביר את סכנת ההדבקה
ג. ממליצה שתיבדקי 3 שבועות אחרי הארוע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עוד שאלהדנה10/08/2012
זה בטוח? למרות כל מה שציינתי?? לי יש פטריה קלה ופצעים בפה ובטעות שתיתי מהכוס אני לא יודעת עם גם לו היה פצע בפה או קצת דם.
שתיה ואכילה משותפת עם אדם שיש לו איידס היא לא מסוכנת אפילו עם יש פצע בפה או פטריה לשני הצדדים?? אני לא מצליחה להבין את ההיגיון שבמצב כזה עלול לבוא מגע של דם עם פצע ועדיין לא להדבק
אשמח להסבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עוד שאלה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`10/08/2012אין הדבקה מאוכל וככלל הדבקה דרך הפה כנראה שלא קיימת בגלל חומרים שמנטרלים את הנגיפ בחלל הפה. לפעמים לא חשוב ההסבר חשובות התצפיות המצטברות כבר 30 שנה שמוכיחות את מה שאני אומר.
שנית, ההדבקה בנגיף הזה אינה קלה-הנגיף עצמו חלש ולא בקלות נדבקים ממנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם על שולחןדנה09/08/2012
אני עובדת במלון באולם פנימי כאשר באתי לנקות שולחנות ניתקלתי בשולחן עם דם עליו לא כמות גדולה היה לי פצע פתוח באגודל ניקתי את השולחן עם סמרטוט ממש בעדינות כדי שהדם לא יגע בפצע אח"כ קיפלתי את הסמרטוט והמשכתי להשתמש בה
לניגוב שולחנות יכול להיות שאחרי שהדם ניספג הוא נגע לי בפצע ואני מפחדת מעט מה שכן אני יודעת שהדם היה חשוף באוויר איני יודעת כמה זמן האם כך אפשר להדבק
אשמח לתשובה תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דם על שולחן - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`10/08/2012לא ולא -כך אי אפשר להדבק!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אוווף כל הזמן בלחץחסוי09/08/2012
היום היה לי בהצבע חתיכת עור כזו אז משכתי אותה וירד לי טיפה דדם עכשיו הלכתי אחרי כמה דקות איזה מישהו עם פצע נגע לי עם היד השניה שלו ככה הוא טוען ואז ישר הלכתי לשתוף ידיים כי לא רציתי שיגע לי בפצע אחרי זה ביקשתי ממנו שיראה לי את הפצע ביד שהיה לו הוא נגע בפצע והראהה לי שלא יורד לו מזה דם הוא טוען שזה סגור זה ניראה ממש פתוח אבל לא יורד דם בכל מיקרה לא באותו השניה שראיתי אני ממש מפחד שנגע לי דם ביד ואז נגעצי בפצע או משהו ממש מפחיד אותיי מה עושיםם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוווף כל הזמן בלחץ - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`10/08/2012מן התאור שלך אין כל סיכוי להדבקה בנסיבות הללו!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיה משותפתדנה09/08/2012
שלום
רציתי לדעת עם לוקחים בחשבון את כל האפשרויות שבשתיה משותפת עם מישהו שיש לו איידס-פצעים בפה לחולה או לשני הצדדים, פטריה בלשון ,אפטות.
יש סיכון להדבק משתיה משותפת????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המשך
דנה09/08/2012חשוב לי שתתיחסו לכל מה שכתבתי לגביי פטריה בלשון וכל מיני פצעים שיש בפה
אני רוצה לדעת שזה בסדר לשתות ולאכול ממשהו שיש לו איידס גם אם יש פצעים ופטריה בלשון ויש מצב שגם לו היה גם משהו בפה,פצע או קצת דם???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשתיה משותפת - תגובה
ד``ר מרגלית לורבר09/08/2012אין כל מצב להידבק ב HIV משתיה משותפת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאשמח להסבר מפורט יותר
דנה09/08/2012זה בטוח? למרות כל מה שציינתי?? לי יש פטריה קלה ופצעים בפה ובטעות שתיתי מהכוס אני לא יודעת עם גם לו היה פצע בפה או קצת דם.
שתיה ואכילה משותפת עם אדם שיש לו איידס היא לא מסוכנת אפילו עם יש פצע בפה או פטריה לשני הצדדים?? אני לא מצליחה להבין את ההיגיון שבמצב כזה עלול לבוא מגע של דם עם פצע ועדיין לא להדבק
אשמח להסבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי הדבקה שלא מצאתי תשובהסקרן לדעת08/08/2012
שלום ד"ר נכבדים,
יש לי מספר שאלות לגבי הדבקה ואיידס שטרם מצאתי לגביהם תשובה...אודה לכם אם תוכלו לעזור.
1) כמה זמן נגיף האיידס יכול להחזיק מעמד מחוץ לגוף? לדוג' לאחר שיפכה של נוזל זרע? כמה זמן הנוזל הזה עוד יכול להדביק?
2) דם נגוע ב- HIV שנמצא בתוך מבחנה (דם שהוצא בבדיקת דם ונמצא כעט במבחנה), האם נגיף האיידס שורד בו למרות שהדם נמצא מחוץ לגוף? אם כן כמה זמן?
3) מדברים הרבה על משתמשי סמים בהזרקה שנדבקים באיידס...איך זה עובד? הרי הם מכניסים את המזרק לוריד ומזריקים סם, הם לא שואבים דם....אז כמות הדם שיש במזרק לא אמורה להיות גבוהה אם כך...חוץ מזה שהמזרק נמצא בחוץ לפחות כמה דקות עד שהמשתמש השנה משתמש בו אז איך יכול להיות שהוא לא מת? הרי נגיפי HIV רגישים לסביבה חיצונית לא?
4) מדוע דווקא בנוזל הזרע מצטברת כמות גדולה של נגיפי איידס ואילו בנוזלים כמו שתן או רוק אין בכלל או בכמות קטנה?
5) נגיד שמישהו שפך את נוזל הזרע שלו על הבטן שלי (הבן חשופה) או על הפנים (לחי ולא עיניים או משהו אחר), האם אני יכול להידבק כך מאיידס? מה הסיכוי?
6) אם מישהו גמר ואני לוקח את נוזל הזרע שלו ומשפשף איתו את איבר המין שלי (ללא קונדום) מה סיכויי ההדבקה במצב שכזה?
תודה מראש,
הסקרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלות לגבי הדבקה שלא מצאתי תשובה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`10/08/20121) מקובל לומר שהנגיף לא נשאר מדביק אם הדם או הנוזל המכיל את הזרע נמצא באויר הפתוח חצי שעה. הזמן הזה יכול להיות קצר או ארוך יותר בתלות בנוזל ,בכמותו ובכמות הנגיף.
2) הנגיף נמצא בדם באופן חופשי ובתאים. אם ישנה כמות גדוךה יותר של דם הנגיף יכול להתקיים בתוך התאים עש שהם מתייבשים.
3) ההעברה בין מזריקי סמים נובעת מהכנסת הדם הנגוע יחד עם הסם לוריד של האדם הלא נגוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדוקטור..אלעד08/08/2012
זמן המתנה לבדיקת איידס
כמה זמן צריך לחכות כדי לבצע בדיקת איידס במעבדה בקופת חולים כללית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לדוקטור.. - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`10/08/2012לבדיקה עצמה לא צריך לחכות אלא אפשר לבצע אותה בכל לקיחת דם . הזמן שחולף בדרך כלל עד לקבלת התשובה הוא מספר ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתיה משותפת אם יש פצעים בפהדנה08/08/2012
שלום
רציתי לדעת עם לוקחים בחשבון את כל האפשרויות שבשתיה משותפת עם מישהו שיש לו איידס-פצעים בפה לחולה או לשני הצדדים
אין שום סיכון להדבק משתיה משותפת????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא הדוקטור אבל
חסוי08/08/2012לפי דעתי הם לוקחים בחשבון מיכוון שבפה יש רוק וזה מנטרל את הנגיף גם עם היה לך פצע פתוח בפה הרי הדבקה מתבצעת בין שתי פצעים שותתי דם אז צריך לזרום לתוך הפה כמו בנשיקה ממושכת של שתי הצדדים עם פצעים ודם בפה ואז יש סיכוי במידע ואחד נשא או חולה איידס
עם את שואלת אותי הם לוקחים בחשבון את הכלל מהכחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא הדוקטור אבל - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`14/08/2012החסוי נותן תשובה מצויינת ונכונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יעילות הטיפול אצל ילדיםיעל08/08/2012
אני קוראת שמבוגרים שנדבקו בנגיף ומטופלים כמו שצריך יכולים לחיות קרוב לתוחלת חיים רגילה, השאלה שלי היא האם ילדים שזה גילאי 6-12 ובני נוער שנדבקו חלילה למשל בעקבות תקיפה מינית ומטופלים יכולים גם להאריך ימים כמו המבוגרים או ההתרופות החדשות וכל התחזיות שקראתי אליהן מתאימות למבוגרים ואצל ילדים המצב חמור יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה - בבקשה תשובה
ארנון14/08/2012בבקשה תשובה לשאלה על יעילות הטיפול התרופתי בילדים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמקפיצה - בבקשה תשובה - תגובה
פרופ` צבי בנטואיץ`14/08/2012התרופות יעילות אצל ילדים באותה מידה כמו אצל מבוגרים. כמובן שצריך לחכות עוד זמן כדי להסיק מסקנות מבוססות יותר לגבי מה שקורה כעבור 20 ויותר שנים ופשוט אין לנו מידע על כך מפני שבינתיים לא עברו יותר מ16 שנים מאז הונהג הטיפול התרופתי המצליח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)


.jpg)
