מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלשול אצל בת 8 חודשיםרונה19/09/2010
שלום.
הבת שלי בת 8 חודשים, ניזונה מהנקה+מוצקים. לרוב עושה קקי פעם ביום. אתמול עשתה 5פעמים (נוזלי...) והיום כבר הספיקה פעמיים. פרט לכל מתנהגת כרגיל, אקטיבית, אין חום או סימנים אחרים. לא נראה שכואב לה או שהיא סובלת. אני דואגת להרבות בשתיית מים והנקה. האם עלי לעשות משהו נוסף?
נ.ב. היא מחוסנת נגד רוטה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רונה שלום
ד''ר קווין שרייבר21/09/2010את לא צריכה לעשות משהוא מיוחד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בקע מפשעתי לתינוקדורית18/09/2010
שלום,
בני אובחן כסובל מבקע מפשעתי וההמלצה הייתה לנתח אותו. טרם נקבע תאריך לניתוח מפאת גילו הצעיר (6 שבועות). מאיזה גיל יותר בטוח לנתח? באיזו תדירות כדאי להיות במעקב? האם אפשר בינתיים ללכת עם מנשא בו התינוק במנ"ח אנכי או שזה יכול להחמיר את זליגת המעיים דרך הבקע?
תודה!
דורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורחית שלום
ד''ר קווין שרייבר19/09/2010כדאי לנתח יותר מהר
זה שאלה לכירורגים בדיוק באיזה גיל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינוןסיגל18/09/2010
שלום, בתי בת 5 חודשים יונקת. מזה מס' ימים נראה כי האף שלה סתום, כאשר היא יונקת משמיעה ממש חרחורים ומפסיקה כל רגע לינוק ואני רואה שקשה לה לנשום. בשלב מסויים כשינקה וחרחרה גם יצאו לה טיפות חלב מהאף. האם זה מסוכן? האם כדאי להיבדק או לחכות שיעבור לבד? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיגל שלום
ד''ר קווין שרייבר19/09/2010ילדים קטנים כשהם מנוזליםת או סטומים באף זה לא מסוכן אבל זה ממש מפריעה. בחורף זה יכול להתמשך ל חודש או יותר. בקץ בדרך כלל זה עובר יותר מהר.
בגלל הצינון הילדים עצבנים ובנוסף:
מקיאים
לא יושנים
מסרבים לאכול
בכיינים
משתעלים
אין משהוא תרופתי לעזור להם.
להקלה יכולים להשתמש עם מכשיר אידים, או לטפטף תיפות מי מלח לאף
הייתי מחכה כמה ימים לפני שאת מגיע לרופא ילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפשר גם לטייל בים...
עמית19/09/2010האויר הלח והמלוח עושה את העבודה של מי המלח באף בלי להציק לילד והטיול מרגיע אותו. עבד אצלנו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן
ד''ר קווין שרייבר20/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רשרוש בלביעל18/09/2010
בני בן שנה ושמונה חודשים, שבוע שעבר היה לו חום והרופא שמע רשרוש(Murmur)בלב. זו פעם ראשונה שזה קורה. הרופא אמר שזו אושה תמימה. האם יש צורך בהמשך מעקב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל שלום
ד''ר קווין שרייבר19/09/2010הייתי בודק אותו כשהוא בריא לראות עם זה חלף
בב4רכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומותמגי אלי17/09/2010
שלום רב,
בתי בת שלושה חודשים ויצאו לה 3 נקודות אדומות על העור בשלושה מקומות שונים, הייתכן כי אלו נקודות חן?
תודה
מגח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי17/09/2010קשה לחוות דעה מבלי לראות
נקודות חן בדרך כלל צבען חום
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש קשר בין נזלת לצמיחת שיניים?דורון16/09/2010
לבתי בת ה-8.5 חודשים התחילה נזלת, האם זה יכול להצביע על תחילת צמיחת השיניים? האם בכלל יש קשר בין הדברים? או שזה סתם סיפורי סבתא :-)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורו שלום
ד''ר קווין שרייבר17/09/2010רישמי אין קשר
אבל רואים שילוב של הדברים האילו ירבי בילדים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבת שלי פספסה מדרגה ונפלהאנה16/09/2010
זה לא היה נראה רציני, אבל היא נורא בכתה והתלוננה על כאבים ברגל.
היא בת 2.4 ואחרי שזה קרה פשוט סירבה לדרוך. כשישבה לא התלוננה בכלל, ועשיתי לה מסאז' בכל כף הרגל, סובבתי את הקרסול ולחצתי על כל האיזור וזה לא הפריע לה.
האם ללכת לצילום? מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנה שחום
ד''ר קווין שרייבר17/09/2010כדאי בירור וצילום
עדיין יכול להיות שבר שם
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בסליקרן לתינוקתזואי14/09/2010
שלום,
בתי בת חודשיים. בעשרה ימים האחרונים מופיעה אצלה שכבה עבה של חומר צהוב על הקרקפת.
שתי שאלות בנושא:
1. התחלתי להשתמש בשמן שקדים ולסרק בעדינות. מתחת לקשקשים העור נראה אדום מאוד. האם נובע מהבעיה עצמה או שמא מדובר בתגובה לשמן השקדים ?
2. מאחר והשימוש בשמן לא מאוד עוזר, קיבלתי מהרופא מרשם לסליקרן. האם כדאי להשתמש ? האם עלול לגרום לנזקים או לתופעות לוואי כלשהן ? בעלון לצרכן ממליצים לא להשתמש עד גיל שנה. מדוע ?
אשמח לכל תובנה בעניין,
זואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זואי שלום
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010האודם מהקסקסים
יכולים להשתמש אבל לא צריכים. בזמן זה יעבור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסון ראשוןחנה14/09/2010
שלום,
בתי בת חודש אמורה להתחסן חיסון ראשון של גיל חודש בטיפת חלב.
1. האם יש לחיסון זה תופעות לוואי.
2. איזה סוג של חיסון זה (עבור מה)?
3. שמעתי על חיסונים פרטיים מה זה אומר?
רב תודות
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חנה שלום
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010אין תופאות
חיסון לצהבתB
יש חיסון פרתי לרוטהוירוס. תדברי עם הרפאה שלך
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספירת דם לילדה בת שנהנעמה14/09/2010
WBC K/uL 8.47 6 (..*......) 14 BD1
RBC M/uL 4.96 3.8 (......*..) 5.4 BD1
HGB g/dL 12.3 10.3 (.......*.) 12.5 BD1
HCT % 36.8 32 (...*.....) 42 BD1
MCV fL 74.2 72 (*........) 88 BD1
MCH pg 24.8 24 (*........) 30 BD1
MCHC g/dL 33.4 32 (..*......) 37 BD1
PLT K/uL 380 140 (......*..) 430 BD1
RDW-SD fL 39.3 BD1
RDW-CV % 14.9 11.5 (........*) 15 BD1
PDW fL 10.3 9 (*........) 17 BD1
MPV fL 9.4 7.8 (..*......) 12 BD1
P-LCR % 20.1 BD1
Manual DifferentialBH1
Neutrophils % % 18.0 28 *(.........) 59 BD1
Lymphocytes % % 66.0 50 (......*..) 70 BD1
Monocytes % % 8.0 2 (......*..) 10 BD1
Eosinophils % % 3.0 0 (...*.....) 7 BD1
Basophils % % 1.0 0 (........*) 1 BD1
Atypical Lymph. % % 4.0 BD1
Neutrophils K/uL 1.52 1.4 (*........) 6.6 BD1
Lymphocytes K/uL 5.59 3 (...*.....) 9.5 BD1
Monocytes K/uL 0.68 0.1 (...*.....) 1.4 BD1
Eosinophils K/uL 0.25 0 (..*......) 0.7 BD1
Basophils K/uL 0.08 0 (...*.....) 0.2 BD1
Atypical Lymph. K/uL 0.34 BD1
מה זה אומר Neutrophils 18? האם הבדיקה תקינה?
תודה
נעמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעמה שלום
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בני נולד לפני 5 ימים.מאיר14/09/2010
שלום לכולם,
בני נולד לפני חמישה ימים ואישתי מניקה אותו,
אנחנו רואים שהיציאות שלו יוצאות ירוקות ומימיות.
מה יכולה להיות הבעיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאיר שלום
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזונה תינוק בן 8 חודשיםעדי13/09/2010
הבן שלי בן 8 חודשים התחיל לפני שלושה חודשים לאכול מוצקים. עד לא מזמן אכל יפה מנת פירות ומרק אך לאחרונה הוא החל לסרב לפתוח את הפה. הוא אפילו לא מוכן לתאום את האוכל שאני מציעה לו ומוכן לשתות רק מבקבוק את הסימילאק. ניסיתי מגגון של מאכלים, בצורות שונות. הוא פשוט לא מוכן. מה עלי לעשות? האם יש צורך בתוסף מזון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדי שלום
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010על תדאגי זה משהוא תקופתי. הוא יחזור לאכול
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקררות אצל תינוקעטרה13/09/2010
שלום רב,
בני בן 11 חד' וכבר יותר מחודש שחולה לסירוגין בהתחלה היה עם חום 4 ימים ללא שום תופעות אחרות הרופא איבחן כי יופיע אדמדמת וכך באמת היה, הופיע אדמדמת שנעלמה כעבור 48 שעות אבל מאז הוא לא מפסיק להיות חולה, מנוזל משתעל ללא הרף בעיקר בלילה מיותר לציין כי הלילות הפכו קשים מכיוון שהוא מתעורר המון האף הסתום מקשה עליו לנשום והוא ממש נוחר כמו גבר ולא תינוק... להוראת הרופא מקבל פנסטיל 10 טיפות 2 ביום.
ואםך כל זה לא מספיק אז שלשום גם חטף דלקת בשתי האוזניים,שלפי הבנתי זה היה עניין של זמן עד שמגיע גם האוזניים לסיפור (בגלל הנזלת). עכשיו מקבל גם פנסטיל גם אנטביוטיקה 2 ביום וגם טיפות אוזניים.כמובן שחלה הטבה בגלל האנטביוטיקה לאוזניים אבל משום מה הניזול והליחה רק החמירו !!! מה לעשות????????.. אני ממש אובדת עצות,האם אתה ממליץ אולי על אינלציות לאור כל המצב או אולי משהו שכדאי לנסות, מתי זה יעבור............* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עטרה שלום
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010אין הרבה לעשות לליחה
מכשיר אידים. טיפות מימלח לאף יכולים להקל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
עטרה15/09/2010תודה על התגובה אבל היינו שוב אצל רופא הילדים שהפנה אותנו לרופא אף אוזן גרון רופא הילדים אמר אולי פוליפים. רופא א.א.ג בדק אותו ואמר כי "רק" חודש גה זמן מועט מידי ונתן טיפול של טיפות סטרודקס לאף, אבל אלו טיפות עיניים לא? אשמח לשמוע את חוות דעתך.
חודש זה המון זמן לתינוק שלא ישן כמו שצריך וממש סובל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעטרה שלום
ד''ר קווין שרייבר16/09/2010יכולים להשתמש עם סטרודקס באף
חודש זה הרבה זמן אבל זה יכול להתמשך עוד!
בהצלחה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בכי לאחר כל הנקהצביה13/09/2010
שלום,
הבת שלי נולדה לפני שבועיים, במספר ימים אחרונים בוכה לאחר כל הנקה. היא מתעוררת, יונקת כ 10 דקות משחררת את השד ואני מרימה אותה לגראפס, לפעמים יוצא לפעמים לא אך זה לא משנה את המצב שכשתי דקות אחרי מתחילה לבכות עד כדי צרחות, ושום דבר לא עוזר, אני מהלכת איתה בכל הבית תוך כדי נידנוד וטפיחות קלות על הגב שטיפה מרגיעות אותה, מנסה להציע לה שוב לינוק אז היא תופסת את השד אך אחרי כמה שניות מתחילה לבכות ולהיתנגד. נירגעת רק אחרי כ 40 דקות ונירדמת לכשעתיים ואז שוב מתחילים מחדש...
האם זה מצב תקין? מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה דחופה נוספת
צביה15/09/2010שלום רב,
הבן שלי בן שנתיים ותשעה חודשים מיום שני בלילה עם חום מעל 39 ואתמול בלילה הקיא פעמיים.
היום עשו לו ספירת דם, בבית ישנה גם התינוקת בת שבועיים ואני מאוד חוששת מהידבקות. האם יש צורך לקחת את הילד מהבית ולהרחיק ביניהם לחלוטין?
אלה תוצאות ספירת דם שלא היו בנורמה:
NEUT% 40-60 התוצאה- 26.4
LYM% 35-50 התוצאה- 62
MCV 77.0-95.0 התוצאה- 76.1
MPV 7.0-15.0 התוצאה- 6.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצביה
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010כדאי להרחיק ככל שאפשר
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצביה שלום
ד''ר קווין שרייבר15/09/2010כדאי בדיקת רופא
בברה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור יתר בגב התינוקרינת12/09/2010
בתי בת השלושה שבועות נולדה עם שערות רבות בגב התחתון, בביקור אצל רופא המשפחה הוא הפנה אותנו לבדיקת אולטראסאונד רקמות בעמוד שדרה בגיל שישה שבועות.
אבקש לקבל מידע בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רינת שלום
ד''ר קווין שרייבר13/09/2010הנושא מורקב
כדאי לדבר עם הרפא ילדים שלכם
דבר ראשון, צריכים לראות עם עמוד השידרה תקין ועושים את זה דרך אולטראסאונד
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)

(1).jpg)