מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יציאה אצל תינוקת בת 4 חודשיםאיתן07/09/2010
שלום
בתי בת 4 חודשים(חודשיים וחצי מתוקן )
עד לפני יומיים צבע הקקי היה ירוק כהה,ביומיים האחרונים צבעו נעשה צהוב חרדלי עם גרגירים(סליחה על התיאור) הם זה תקין ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איתן שלום
ד''ר קווין שרייבר07/09/2010זה תקין
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה תינוקת בת חודש וחצידליה07/09/2010
הבת שלי בת חודש וחצי עם הנקה מלאה
בחודש הראשון היציאות שלה היו כמו בספר יציאה אחרי הנקה
ופתאום לפני כשבועיים הפסיקה לשות קקי לגמרי
היינו אצל הרופא נתן לנו נרות גליצרין ואמר לשלב קצת סוכר ענבים עם מים (מה.???????????????)
הקיצר נתנו לה גם כפית של מיץ עגבניה כלום לא עוזר עבר כבר שבוע ללא יציאה
מה לא בסדר?? האם להפסיק את ההנקה? לפנות לרופא פרטי?? להתחיל להילחץ??
דחוף תודה דליה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דליה שלום
ד''ר קווין שרייבר07/09/2010עד 10 ימים נחשב תקיו בגיל כזה
על תדאגי
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקלשלי06/09/2010
שלום, בתי בת 5 חודשים, ניזונה מהנקה בלבד. נולדה במשקל 3.425 ק"ג וכעת שוקלת 6.200 ק"ג. בחודש האחרון עלתה רק 200 גרם במשך חודש שלם! האם יש סיבה לדאגה או שהמשקל תקין? נתונים נוספים - גובה - 65 ס"מ, היקף ראש - 40 ס"מ, האם תקין? תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלי שלום
ד''ר קווין שרייבר07/09/2010זה בסדר
תמשיכי עם מעקב
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרבה יצאות רכותאמא06/09/2010
שלום
רציתי לברר האם הוצאת שיניים אצל תינוקות גורמת לשלשול או להרב יציאת רכות(8 פעמים ביום)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא שלום
ד''ר קווין שרייבר06/09/2010בודאי יכול להיות
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקל תינוק בן 3 חודשיםדרלין05/09/2010
שלום,
בני בן 3 חודשים. גובהו כ- 60 ס"מ ומשקלו 6 ק"ג. האם זהו משקל תקין? (משקל הלידה שלו 3150 ג"ר). אם הילד סובל מעודף משקל, מה אפשר לעשות כדי לתקן זאת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דרלין שלום
ד''ר קווין שרייבר06/09/2010המדדים שלו תקינים
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות בתינוקאביבית05/09/2010
שלום!בני בן 9 ח' ומאז גיל 3 ח' סובל ממעט יציאות ועצירות, לאחרונה (מזה כחודש ) צואה מאוד קשה אחת לשלושה ימים.
תור לגסטרואינטרולוג רק בעוד חודשיים. הפסקתי ברזל בהמלצת הרופאה מרבה במתן עגניות ,מיץ תפוזים, שזיפים.מעבר לכך אוכל כמעט הכל ורק בקבוק אחד של מטרנה בבוקר. רופא ילדים איתו התייעצתי המליץ על מתן אבילק 0.5CC לכל ק"ג בבוקר ובערב. ברצוני לדעת האם יש סכנות מסויימות במתן תכשיר זה , מהו המינון המקובל , והאם יש משהו אחר עליו אתה יכול להמליץ לי.
דרך אגב סבל מס' פעמים מפטריה באיזור פי הטבעת שטופלה וכל פעם חוזרת למרות הגיינה מרובה ואיוורור האם יש קשר ?בברכה, אביבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אביבית שלום
ד''ר קווין שרייבר06/09/2010אין סיכונים. המינון נכון
יש תרופות אחרות כמו פג-לקס שגם יכולים לעזור
אין קשר לפיטריה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדנו וירוסנועה 2805/09/2010
שלום רב,
בני בן שנה ו- 7 חודשים, למטפלת שלו יש מזה 4 ימים אדנו וירוס (הפגיעה היא דלקת בלחמית העין), היא הייתה איתו בזמן דגירת הוירוס כלומר יום לפני שיצאו התסמינים- נפיחות בעין, הלחמית אדומה וכו'. אני מאוד חוששת שהוא נדבק מאחר והיום הוא קם עם נקודות בכל הגוף ובלילה היה לו חום 39 מעלות כאשר הורדתי לו את החום עם אקמולי. האם זה תסמינים של אדנו וירוס? כמה זמן הוירוס של המטפלת מדבק?
תודה רבה וסליחה על האורך..
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נועה שלום
ד''ר קווין שרייבר06/09/2010האם זה תסמינים של אדנו וירוס?
כן
כמה זמן הוירוס של המטפלת מדבק?
בן 3-7 ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרפסשלי05/09/2010
שלום,
לבני בן השלוש הופיע לראשונה פצע הרפס על השפה העליונה לפני שלושה שבועות. הפצע עצמו עבר אחרי כמה ימים (טופל בזובירקס). על השפה נשארה אדמומיות קלה מאוד (צריך ממש לחפש אותה כדי לראות) שלא עברה מאז.
חוץ ממנו, יש בבית תינוקת בת שבועיים וחצי (נולדה בדיוק כשהוא היה עם הפצע...) ואני מאוד מוטרדת מאפשרות ההדבקה ביניהם. אשמח אם תוכלו להרגיע אותי:
1.מה אני יכולה לעשות כדי למנוע הדבקה בין הילדים? כמובן שאני משתדלת שהבכור לא ינשק את הקטנה על הפנים ומשתמשת עבורם במגבות נפרדות, אבל אני לא יכולה ליצור ביניהם הפרדה מוחלטת. בכל זאת, שני ילדים קטנים באותו בית...
2. כמה זה מסוכן עבור התינוקת, ומה עליי לעשות אם היא תדבק?
2. עד איזה גיל המחלה מסוכנת עבור תינוקות, והאם (בהנחה שאני נשאית, אני לא יודעת) תינוקת יונקת מקבלת ממני נוגדנים ולכן מוגנת יותר?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גיל שלום
ד''ר קווין שרייבר06/09/20101.מה אני יכולה לעשות כדי למנוע הדבקה בין הילדים?
שטיפות ידים
2. כמה זה מסוכן עבור התינוקת, ומה עליי לעשות אם היא תדבק?
זה יכול לגרום לחום וחום בכל ילד מתחת ל 2 חודש צריך בירור
3. תינוקת יונקת מקבלת ממני נוגדנים ולכן מוגנת יותר?
אולי. אני לה מקיר נתונים לשאלה הזו
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
שלי06/09/2010אני כמובן שוטפת ידיים ומקפידה על היגיינה ככל שאפשר.
האם הילד מדבק עכשיו כשהפצע עבר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קקי בצבע שחור לתינוק בן חודשיים וחצשירי.א05/09/2010
לתינוק שלי הייתה יציאה בצבע שחור , האם זה תקין - לא הייתה לו יציאה במשך 4 ימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שירי שלום
ד''ר קווין שרייבר05/09/2010זה יכול להיות סימנים לדם
כדאי בירור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גראפווטארחנה04/09/2010
שלום,
בעקבות כאבי בטן וגזים האם אתה ממליץ לרכוש לתנוקת בת 3 שבועות גראפווטאר?
לתשובתך אודה.
בברכה
חנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
פרופ' יצחק לוי04/09/2010אין כל הוכחה שזה עובד.
גם מנסיוני הרבה ניסו וזה לא עבד,
החומרים לא נבדקו והיעילות לא נבדקה או הוכחה.
שלך
ד"ר איציק לוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יציאותליאורה03/09/2010
הבת שלי בת שנה וחודשיים
מתפתחת מצויין, אחוזון מאוד נמוך במשקל, אנמית (10.4) ומקבלת ברזל 20 טיפות ליום כבר חודש, אוכלת מוצק ויונקת 2 פעמים ביום, לא אוכלת בכלל דייסות וכאלה. היא מבקשת לאכול כל שעה ואוכלת יחסית מעט אבל אוכלת הכל.
הבעיה שהיא משלשלת כבר הרבה זמן, אף פעם לא היה לה ממש יציאות קשות, תמיד רכות לכיוון שלשול אבל כבר תקופה זה ממש שלשול ולעיתים גם מתעוררת לפנות בוקר מכאבי בטן , מתפתלת ובוכה ואחרי שקמה עושה קקי וזה עובר
1. האם זה נשמע תקין ?
2. האם יכול להיות שזה מהברזל ?
3. האם בדיקה לרגישות לחלב עושים בבדיקת דם או שכדי לי לנסות לא לתת ולראות מה קורה ?
4. מה לדעתך עוד זה יכול להיות
הרופא שלנו אמר שנחכה 3 חודשים עם הברזל ואז נחשוב, אני מפחדת שאנחנו מפספסים משהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליאורה שלום
ד''ר קווין שרייבר03/09/2010
1. האם זה נשמע תקין ?
שילשול לא תקין אבל רב הסיכוי שזה לא מסוכן
2. האם יכול להיות שזה מהברזל ?
לא
3. האם בדיקה לרגישות לחלב עושים בבדיקת דם או שכדי לי לנסות לא לתת ולראות מה קורה ?
יותר טוב (לדעתי) לנסות
4. מה לדעתך עוד זה יכול להיות
הייתי שולח בדיקת צואה לבירור
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מטרנהחנה02/09/2010
שלום
בתי בת שלושה שבועות ניזונה ממטרנה בין 60 ל-80 cc האם זה לא מעט מדיי?
כיצד אדע מהי הכמות הנכונה שעליה לצרוך??
כשאני נותנת יותר מכמות של 80 cc ניראה שהיא סובלת יותר מכאבי בטן...
מהי הכמות הטובה ביותר לגילה ומתי מוסיפים לה בכמות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חנה שלום
ד''ר קווין שרייבר03/09/2010כל ילד שונהץ. בגיל כזזה רב הילדים אוכלים בין 45-60 לכל ארוחה
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליוויטאמא02/09/2010
שלום ד"ר
בני שוקל 9ק"ג רציתי לשאול אותך:
כמה טיפות פוליוויט צריך לתת לו??
באזה זמן צריך לתת בוקר או ערב? אחרי ארוחת חלב או אחרי מוצק?
האם תינוק שמקבל פוליוויט לא צריך לתת לו טיפות D?
תודה............* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמא שלום
ד''ר קווין שרייבר03/09/20106 טיפות לילדים מעל גיל שנה
לא משנה מתי נותנים
לא צריכים הואשצןמ D בנוםף
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לרפלוקסמגי אלי02/09/2010
שלום ד"ר.
יש לי שאלה נוספת.
תינוקת בת חודשיים וחצי שעלתה עד כה יפה מאוד במשקל.
ע:פ אבחון של רופא א.א.ג יש לה חוסר בשלות ש הסימפונות העליוניות (מה שאומר שהצפצופים יחלפו עד גיל שנה ).
בשלושה ימים האחרונים בעת השכבה על הבטן ומאמצה להרים את הראש היא פולטת כפעמיים שלוש ריריות צמיגיות לעיתים מלווה בגרעפס. כשהיא על הגב היא אינה פולטת אולי מעט מאוד ( טיפונת ממש).
אינה מתקשה לאכול, אינה מסרבת לאכול, עושה 3-4 גרעפסים ללא פליטות דקות אחרי האוכל,ישנה לילה שלם עם מעט גזים.
רציתי לדעת האם יש קשר בין שני הדברים או שישנו חשש לרפלוקס,
תודה,
מגי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגי אלי שלום
ד''ר קווין שרייבר03/09/2010עם סיפור כזה לא הייתי חושש לריפלוקס
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מספר ארוחותמגי אלי02/09/2010
שלום רב,
תינוקת בת חודשיים וחצי ניזונה מסימלאק.
כבר שלושה ימים שהיא אוכלת 4 ארוחות בלבד. בין שמונה לשמונה וחצי בבוקר, 12:30 בצהריים, 16:30 וארוחה אחרונה אחרי מקלחת בשעה 20:30. נרדמת בסביבות תשע וחצי עד הבוקר.
בכל פעם שותה כ- 130 CC .
האם צריך להעיר בבוקר מוקדם יותר על מנת שתסיים את היום עם 5 ארוחות או להקשיב לצרכים של התינוקת?
תודה,
מגי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מגי אל שלום
ד''ר קווין שרייבר03/09/2010תקשיבי לצרכים של התינוקת
תעקבי אחר המישקל
בברכה
דר קווין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
