מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צילום רחם- שאלהנילי05/09/2009
שלום
הרופא נשים ההמליץ לי על צילום רחם
האם בעלי יכול להיות לצידי בחדר בזמן ביצוע הבדיקה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו06/09/2009לא מקובל, בשל הקרינה בחדר
תנסי לברר במכון בו את מבצעת האם מאפשרים?
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות צילום הרחםדניאל05/09/2009
רחם תקין
הדגמה תקינה של שתי החצוצרות ומעבר חופשי של ח.נ לחלל הצפק
התוצאה אומרת שהכל בסדר.?
האם אחרי צילום הרחם האשה פורייה?והאם יתכן שעדיין נפתח משהו בצילום רחם משהו קטן
כי די כאב לי.
כאב נסבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאה תקינה.צילום רחם מגדיל פוריות
ד``ר דניאל טוגנדרייך05/09/2009קיים מעבר בחצוצרות ופיזור לחלל הפריטונאום=בדיקה תקינה.
בהיבט החצוצרות את פוריה (צריך גם ביוץ תקין וזרע פורה כדי להתעבר).
שיעור ההתעברות אחרי צילום רחם עולה סטטיסטית גם כשהבדיקה תקינה.
יתכן ובזמן הבדיקה מתבצעת גם "שטיפה" של החצוצרות ולכן שיפור מה
בפוריות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה טוגנדרייך
דניאל06/09/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםפזית03/09/2009
בת 39 -תוצאות צילום רחם:
רחם במבנה תקין..
מילוי הומוגני של חלל הרח
.
מעבר ופיזור משני הצדדים.
משמאל חומר הניגוד מתפזר כלפי מעלה עד המרזב השמאלי - יתכן ביטוי להדבקויות סביב הטפולה.
מה זה אומר? יכולה להכנס להריון? בעיה רק בחצוצרה אחת או בשתיהן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיזור
פרופ' ראול אורביטו04/09/2009ספק הדבקויות סביב חצוצרה אחת
אם קיים, יכול להפריע למפגש זרע ביצית מאותו צד
עדין יכולה להיכנס להריון ספונטני- אם כי מיד בהתחלה יש לםנות לרופא ולבצע סונר לתקינות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםגלית03/09/2009
היי,
אני מבוטחת של הכללית, ושייכת למחוז ת"א.
האם אני יכולה לקבוע תור לצילום רחם במרפאה בר"ג(השייכת למחוז דן-פ"ת) אצל ד"ר טוגנדרייך?
גלית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כללית
פרופ' ראול אורביטו04/09/2009תיאורתית- כן
ודאי עם המרפאה לפני הבדיקה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני תנאים
ד``ר דניאל טוגנדרייך04/09/2009כל אישה העונה על תנאים אלו יכולה לבצע הבדיקה במכון הרנטגן הרצל 34 ר"ג.
1 - חברה בקופת חולים כללית.
2 - מצויידת בהפנייה מתאימה מרופא.
קביעת תור ניתן לבצע ב *2700 (כוכבית 2700).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצותנילי02/09/2009
שלום רב
אני בת 40 נשואה+ ילד מהריון ספונטני.( לידת ואקום, חום במהלך הלידה)
כיום לאחר נסיונות של חודשיים להרות ,הרופא שלח אותי למעקב זקיקים
במעקב זקיקים ביום ה-17 נצפו זקיקים קטנים עובי הרירית 4 מ"מ
ביום ה-19 נצפו 2 זקיקים בשחלה ימנית 10 ו-12 מ"מ עובי הרירית 5.3 מ"מ
הרופא חושב הרירית דקה, אין זקיק מוביל ואולי אני לא מבייצת וממליץ על צילום רחם
מה דעתך?
מה משמעות הצילום?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009צילום רחם מהוה חלק מבירור אי פוריות, ומבוצע בכל אחד משלבי הבירור טיםול בהתאם לשיקול דעתו של הרופא המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם-שתי חצוצרות חסומותורד02/09/2009
אתמול ביצעתי צילום רחם לאחר כמעט שנה של נסיונות להרות (לפני הזרעות או טיפולים אחרים). את הבדיקה עשיתי באסף הרופא אצל פרופ' רון-אל (שאמור להיות עילוי), אך היחס שקיבלתי ממנו היה מכפיר, מבזה, מעליב עד כי כמעט בכיתי טרם התחילה הבדיקה. הוא היה תקיף ומגעיל אליי. להערכתי, הוא היה עצבני על ההתנהלות בבית החולים (שכן הוא נאלץ להמתין לרופא הרנטגן שיגיע), אך הוציא את עצביו עליי!!! הוא לא הסביר לי לרגע מה הוא עושה.
הבדיקה הייתה קצרה יחסית (3-4 דקות) ובסופה הוא קבע כי שתי החצוצרות שלי חסומות. (מיותר, לציין שהוא "בישר" לי זאת באדישות גמורה). חזרתי לרופא הפרטי שלי שאמר כי תוצאה כזו נשמעת לו חריגה מאוד (לאור העבר "הנקי" שלי). בנוסף, הוא אמר כי הוא היה מצפה מרון אל לבצע בדיקה נוספת אחרי 30 דקות על מנת לראות את הפיזור של היוד באגן (מה שרון-אל כמובן, לא טרח להציע). בכל מקרה,
שאלתי היא- האם יש טעם לערוך צילום רחם נוסף ? ואם כן תוך כמה זמן ?
האם היו מקרים בהם נתקבלו תשובות שונות בשתי בדיקות שונות ?
האם יתכן כי החסימה נפתחה הודות לבדיקה זו ?
אשמח לכל תגובה בנושא...אני מנסה להתעודד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009יש לברר אם החסימה קריבנית או רחיקנית
אם קריבנית, ניתן לבצע צילום נוסף מלווה בצינטור- עם ניסיון לפתוח את החסימה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסימה
ורד03/09/2009האם ניתן לדעת את מיקום החסימה על פי מידע לפיו "אין פיזור לחלל הרחם".
בנוסף, האם יש טעם בביצוע בדיקה חוזרת ויתכן כי הפיזור עשוי היה להתרחש כחצי שעה מאוחר יותר ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחסימה
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009אם צהחצוצרה הודגמה ואין פיזור- החסימה רחיקנית ולא ניתנת לטיפול בצנטור
לגבי פיזור בבדיקה מאוחרת- יתכן והיה נצפה
גשי עם הצילום לרופא מטפל- כדי שינחה אותך בהמשך טיפול\ בירור
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחרי צילום רחםמיטל02/09/2009
ד"ר שלום.בת 30 בטיפולי פוריות
לפני חודשיים עברתי היסטרו' ניתוחית להוצאת פוליפ מהרחם.
בצילום רחם שנעשה לאחר מכן כתוב "מילוי לא הומוגני של חלל הרחם"
1.האם הוצאת הפוליפ יכולה לגרום לצלקת או הדבקות ?
2.האם זה יכול לגרום לכך שאתקשה להרות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוליפ
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009יתכן
יש לבחון את הצילום שוב ובהתאם לשקול היסטרוסקופיה אבחנתית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם כדאי לקחת כדור ואליוום ?דורית02/09/2009
האם כדאי לקחת כדור ואליוום לפני צילום רחם ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009עדיף נגד כאבים כמו- אדקס\נקסין כחצי שעה עד שעה לפני
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירלי01/09/2009
עשיתי היסטרוסקופיה אבחנתית שעברה בקלות ללא כאבים וללא דימום (וללא ממצאים).היום קבלתי את המחזור והוא עם דימום רב ביותר , לראשונה בחיי. האם זה בגלל ההיסטרוסקופיה אולי או שאין קשר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009קרוב לודאי שאין קשר- אולם ראוי לגשת לרופא מטפל לבדיקה\ סונר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהשירלי01/09/2009
האם בגיל 39 לאחר פתיחת חצוצרה אחת שהיתה סתומה בצילום רחם, הסיכויים להריון טבעי עולים?מכיוון שלפני צילום הרחם ניסיתי מספר חודשים להכנס להריון ללא הצלחה .האם כדאי לנסות עכשיו שוב לאחר צילום הרחם בצורה טבעית או לעבור ישר לטיפולים?(כי חבל לי על הזמן..)עלי לציין שיש לי ילד מהריון טבעי בגיל 31
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009שתי האפשרויות לגיטימיות
כדאי שתיפני לרופא נשים מטפל שמכיר אותך- ויחד להחליט על אופן הטיפול בהתאם לסיכויים\ סיכונים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקן תוך רחמיאריקה01/09/2009
יש לי שאלה עקרונית לגבי הגדרת אחוזי ההצלחה של התקן תוך רחמי למניעת הריון: האם כאשר מדובר על 98% הגנה מדובר על היומיים של הביוץ החודשי ? או שאם מקיימים יחסי מין "בימים הבטוחים" - תוך כדי שימוש בהתקן - זה אמור להעלות את אחוז ההגנה לקרוב יותר ל- 100%?
(אני קצת חוששת מהשני אחוז הנותרים - זה נשמע לי גבוה, ולקונדום אני לא מוכנה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמצעי מניעה
פרופ' ראול אורביטו03/09/2009אנא פני לפורום העוסק באמצעי מניעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיכוייםרינת01/09/2009
ד"ר שלום רב,
לאחר שגילו בצילום רחם כי שתי החצוצרות שלי חסומות- חסימה דו צדדית רחיקנית, הופניתי להפריה חוץ גופית ואני בהיריון.(3 שנים לא נכנסתי להיריון טבעי)
שאלתי היא, האם יכול להיות מצב אחרי הלידה בעזרת ה' שהחסימה תפתח ואוכל להיכנס טבעי להיריון??? מהם הסיכויים שאוכל אי פעם להיכנ להיריון טבעי בלי פתיחת החסימה? אודה לתשובתך..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חסימה
פרופ' ראול אורביטו01/09/2009חסימה רחיקנית בד"כ לא נפתחת ספונטני, אלא בניתוח
לכן קרוב לודאי שתזדקקי בהמשך ל- IVF
אם זאת, אין 100% ברפואה, והריון טבעי יכול לקרות (בסבירות מאוד נמוכה)- ואם יהיה, חשוב לבצע סונר מוקדם בהריון כדי לשלול הריון חוץ ריחמי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
רינת01/09/2009ד"ר תודה רבה על תשובתך המהירה, אתם מדהימים פה....
תמשיכו בעבודתכם הברוכה... ושוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםרחלי31/08/2009
בוקר טוב...שאלתי היא כזו אני אחרי הזרעה ראשונה וקיבלתי וסת החודש הרופא המליץ לי על צילום רחם שכבר ברחתי ממנו בעבר ואמרתי לו שבגלל כול הבדיקול שעברתי שהיו לי קונדילומות אני לא אצליח נפשית לעבור את\הבדיקה הזו ללא הרדמה לפחות הרדמה מקומית והוא אמר לי שבשום מקום לא עושים צילום רחם עם הרדמה רק בפרטי וזה עולה קרוב ל 2500 שקל שזה המון לצילום לפי דעתי...יום רביעי וחמישי אני צריכה לעבור הזרעה נוספת אולי אני ינצל בבוף מצילום הרחם שאלתי היא האם בכול זאת יש מקום שניתן לעשות את הצילום רחם בהרדמה מקומית??. האם יש לי סיכויים יותר טובים בהזרעה שניה??? אני כבר מיואשת אני בת 25 עם עודף משקל ובעלי בן 33 משקל תקין וזרע תקין אודה לכם אם תענו לשאלתי ואם תוכלו בבקשה להרחיב איפה ניתן לעשות צילום רחם בהרדמה בתודה מראש רחלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מניסיוני האישי
שירלי31/08/2009צילום רחם בכלל אבל בכלל לא כואב. הרדמה?מה פתאום?תקחי את זה קליל ואל תעשי עניין וזה יחלוף בקלות.את סתם בלחץ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרדמה
פרופ' ראול אורביטו31/08/2009צילום רחם לא נעשה בהרדמה כללית
ניתן לקחת כדור נגד כאבים כחצי שעה-שעה לפני (אדקס\אדויל\נקסין)
יש מקומות שניתן לבצע עם אילחוש מקומי- עליך לברר במכון המבצע- אם הרופא שמבצע את הצילום עושה אותו עם הרדמה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפרוסקופיה ניתוחית.שיר31/08/2009
שלום רב,
עוד שאלה נוספת לגבי הניתוח לפרוסקופיה לכריתת החצוצרה האם במהלך הניתוח מזריקים חומר שמפריד הדבקויות?
שוב תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הדבקויות
פרופ' ראול אורביטו31/08/2009לעיתים, תלוי במדיניות המבצע
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה עזרתכןחסויה30/08/2009
צריכה לעבור צילום רחם, מתה מפחד, האם מישהי מכן הסובלת מקוצר נשימה או אסטמה עברה צילום רחם, והאם יש איזה סיכון<?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו30/08/2009ראי פירוט על צילומי רחם- בשאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



