מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חצוצרה חסומה וביוץרחל03/02/2010
שלום,
חודש שעבר בייצתי בצד של החצוצרה הפתוחה שלי, האם זה אומר שהחודש הביוץ בטוח יהיה בצד השני? (החסום)
אני מבינה שגם אם הביוץ הוא הצד של החצוצרה הסתומה, עדיין ייתכן שייקלט הריון אך מה הסיכוי למצב כזה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ' ראול אורביטו03/02/2010לא בהכרח, יכול להופיע באותו צד
אכן, תיתכן קליטה של ביצית ע"י החצוצרה הנגדית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת מקום לעשות בו צילום רחםמירה03/02/2010
שלום רב,
אני צריכה לעשות צילום רחם בימים הקורבים - לפני הביוץ. אני כבר 3 ימים מנסה לקבוע לי תור ובכל מקום שהתקשרתי אומרים לי שיש תור רק באפריל-מאי.
מישהו יודע להסביר לי איך יכול להיות שכל כך מעט מקומות בכלל עושים את הבדיקה הזאת? אני גרה בכפ"ס והפנו אותי מהמוקד לחדרה ונתניה וגם שם אין תור בחודשים הקרובים. איך יכול להיות שבתי חולים כמו מאיר, איכילוב, תל-השומר וכו' לא עושים את הבדיקה הזאת?
הבנתי שאפשר לעשות את זה גם באופן פרטי אבל זה עולה מעל 1000 שח. האם מישהו יודע איפה באזור המרכז עוד עושים את הבדיקה? או על מקומות פרטיים שהמחיר בהם פחות יקר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו03/02/2010פרטים על קביעת תורים במרעז- יכולה למצוא במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתור לצילום רחם
מאיה03/02/2010גם אני הייתי באותו המצב. ביקשתי במוקד קופת חולים שיתנו לי את הטלפונים של כל המרפאות באזור המרכז בהן מבצעים צילום רחם. התעקשתי לקבל הכל, וזה היה עשרה טלפונים... עברתי אחד אחד ובסוף מצאתי תור... בבת ים. מבחינתי זה היה שעתיים נסיעה אבל היה חשוב לי לא לחכות חודשיים ואכן נסעתי עד לשם...
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום יקרה
מחכה03/02/2010היום עברתי צילום רחם בקופ"ח דרום בהרצליה.
הייתי אמורה לעשות צילום בבי"ח השרון בפ"ת, אבל שם נגרמה לי עוגמת נפש כשהתקשרו לבטל לי את התור, בלי להציע לי תור אחר, והיו ממש ממש ממש מגעילים אלי...
הגעתי בדמעות אל המזכירה של קופ"ח ביישוב שלי, והמדהימה דחפה אותי פנימה לתור בהרצליה.
היה בסדר- לא נעים במיוחד, אבל הרופאה והאחות היו מדהימות.
אז אפשר דרכם. אני יודעת שצריך לקבוע תור חודש מראש, אבל הם נחמדים ולדעתי לא יעשו לך בעיות כמו בי"ח השרון.
חוץ מזה, אחרי התנסות קטנה- גיליתי שלעשות צילום רחם זה לא כמו להיכנס להריון (כלומר- לא עניין של יום אחד בחודש...). הימים המומלצים הם היום ה7-10 למחזור, אבל למעשה אפשר לעשות את הצילום מהיום שבו את נקיה מדימום (היום החמישי פלוס מינוס) עד היום ה14 למחזור. פשוט חשוב שלא תקיימי יחסים לפני הבדיקה.
אני עשיתי את הבדיקה ביום ה12 למחזור (יומיים לפני הביוץ) וזה בסדר.
בהצלחה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנסי במרפאת זמנהוף ת"א
סיגל03/02/2010את יכולה לנסות לבדוק במרפאת זמנהוף 34 בת"א טל: 03-5260244
תנסי, אולי יש לך סיכוי לקבל תור במועד מוקדם יותר,
שם עושים את הבדיקה בכל יום ב', ומי שמבצע את הבדיקה הוא ד"ר טוגנרייך דניאל.
בהצלחה, עדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר טוגנדרייך שאלה לי?סיגל03/02/2010
לד"ר טוגנרייך שלום.
אני אמורה לעבור צילום רחם במרפאת זמנהוף ת"א. (מאוד מפחדת!...אך אין לי ברירה)
רציתי לדעת, האם אתה מבצע לכל הניבדקות עם השיטה הפחות כואבת -"הקטטר בלון" .
האם ניתן לרכוש באופן פרטי את ה"קטטר בלון" "ולהביאו לבדיקה?
איזה כדור / נר, לשיכוך הכאבים, אתה ממליץ לקחת לפני הבדיקה?
אשמח לתשובה מפורטת:
עדי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה שפחות
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/02/2010כמובן שאני משתדל לא להכאיב.
כל האביזרים הנחוצים לבדיקה כולל
קטטרים מסוגים שונים עומדים לרשותנו
במרפאת זמנהוף ובאתרים האחרים בהם אני מבצע בדיקות.
אין הכרח במשכחי כאבים. ניתן לקחת - נקסין או אופטלגין או
כל משכח כאבים אחר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל עוד שאלה
סיגל04/02/2010לד"ר טוגנדרייך שלום
אני בטוחה שאתה משתדל לא להכאיב.
אבל לא ענית על שאלתי בצורה ישירה ופשוטה..
האם השיטה עם הקטטר / בלון (שהיא המודרנית והחדשנית) והפחות כואבת
אתה משתמש בבדיקה לכל ניבדקת או לא?
תודה, עדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת חצוצרה עם הדבקויותטלטל 11201/02/2010
שלום ד"ר טוגנדרייך
אני לפני קבלת החלטה לעבור הוצאת חצוצרה שניה בשל אי יכולת פריון האם אתה מבצע הוצאת חצוצרה דרך מכבי או דרך ביטוחים,
הרקע שלי אני עברתי הוצאת חצוצרה אחת שמלית עם עובר הריון חוץרחמי בצעתי צילום רחם שבוא נאמר מילוי הומגני של חלל הרחם , מימין סקטוסלפינגס ללא מעבר וללא פיזור.
הדגמת הממצא מימין הצריכה הזרקה סלקטיבית לפתח לחצוצרה ומשמאל לא הודגמה חצוצרה הצילום בוצע על ידך
שאני אוכל להמשיך לנסות טיפולי ivf
מודה לך מראש טלטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סלפינגקטומיה
פרופ' ראול אורביטו01/02/2010לפניות אישיות לד''ר דניאל טוגנדרייך
נא לפנות למרפאתו
רח' בן גוריון 183 גבעתיים 050-5621467* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן או לא
ליאת גלדברג28/10/2013שלום.
אני בת 40 בטיפולי הפריה. צילום רחם מראה חצוצרה שמאלית סתומה. היום בבלינסון במחלקה לפיריון המליצו על הסרת החצוצרה כי מקטינה ב-50% את הסיכויים להצלחה בהפרייה. האם נחוץ להסיר את החצוצרה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן או לא - תגובה
פרופ' ראול אורביטו31/10/2013ההמלצה בספרות הינה לכרות חצוצרה עם הידרוסלפינגס לפני טיפולי הפריה, בארץ מקובל לכרות לאחר 2-3 כשלונות ב- IVF
ההחלטה להפנות לניתוח אמורה להישקל גם מול התמונה הכללית כולל גיל, משך אי פוריות וטיפולים קודמים
מניח שכל זה נלקח בחשבון לפני שהופנית לניתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צינטור חצוצרותמיכל01/02/2010
בצילום רחם אובחן הידרוסלפינג דו צדדי עם מעבר איטי והססני דרך שתי החצוצרות.
האם צינטור יכול לפתור את הבעייה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צינטור
פרופ' ראול אורביטו01/02/2010צינטור יכול לפתור חסימה קריבנית ולא רחיקנית
בהידרוסלפינגס החסימה רחיקנית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההידרוסלפינגס
מיכל01/02/2010האם יש פיתרון חוץ מ ivf ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההידרוסלפינגס
פרופ' ראול אורביטו02/02/2010כריתת חצוצרה, אם לפני או לאחר מס' כשלונות ב- IVF
התיזמון בהתאם לשיקול דעתו של הרופא המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבה לחצוצרה חסומה/ סתומהרחל מ.01/02/2010
בצילום רחם הייתה לי חסימה שכנראה נפתחה
אני בת 24 מנסה שנתיים וחצי ורציתי לדעת מה יכולות להיות הסיבות לחסימה
לא עברתי שום ניתוח או דלקת (יכול להיות דלקת שלא שמתי לב אליה?)
שום הריון, לא ביוכימי ולא מחוץ לרחם
רציתי לדעת מה יכול לגרום לסתימה לאשה כמוני?
תודה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימה
פרופ' ראול אורביטו01/02/2010סתימה שנפתחה לאחר צילום כנראה נובעת מפקק רירי או התכוצות שנפתחה
מה שחשוב- שהכל פתוח
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםגל31/01/2010
הי ,
אני ובעלי מנסים להיכנס להריון כבר 10 חודשים.עשיתי בדיקות הורמנאליות ביום ה-3 למחזור ובעלי בדיקות זרע שיצאו תקינות.
הלכנו לפר' לבן רן לצורך קבלת ייעוץ והוא המליץ על הזרעה וכששאלתי אותו בנוגע לצילום רחם הוא אמר שזה מיותר כיוון שאין לי עבר של דלקות או הפלות.
מה שמוזר לי זה שממליצים על לקיחת הורמונים בלי לנסות ולשלול החסמויות ומעבר לכך שמעתי שהרבה פעמים זה מעלה את הסיכוי להריון תקין.
מה דעתך?? האם לא עדיף לעשות צילום רחם לפני שרצים לבצע הזרעה
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום רחם
פרופ' ראול אורביטו31/01/2010צילום רחם מהווה חלק מבירור אי פריון ומבוצע לפני או תוך כדי הטיפול- בהתאם לשיקול דעתו של רופא מטפל
(אין הכרח לבצע צילום רחם לפני הזרעה)
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ללאגליה30/01/2010
האם ייתכן כי יום או יומיים לאחר ביוץ ימצא זקיק בגודל 17 מ"מ?
ממה יכולות לנבוע הפרשות שקופות צהובות בנרתיק לאחר תאריך ביוץ משוער ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביוץ
פרופ' ראול אורביטו30/01/2010יתכן זקיק לאחר ביוץ (גופיף צהוב)
אם יש ספק- רצוי לוודא ביוץ ע"י רמות פרוגסטרון
הפרשות שקופות סביב הביוץ- נורמלי, בעקבות השפעה אסטרוגנית על ריר הצואר
אם צהובות\עכורות- דורש בדיקת רופא מטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהדנה29/01/2010
שאלה
האם ייתכן שלאחר צילום רחם היוד לא נוזל החוצה? לא היתה לי אף "נזילה" פרט למעט דימום כשעה לאחר מכן.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יוד
פרופ' ראול אורביטו30/01/2010יתכן שלא "יזל"
נספג ומופרש דרך השתן
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- usגליה27/01/2010
האם באולטרסאונד זקיק וציסטה נראים אותו דבר ?
מה המשמעות של זקיק 1.7 שהרופאה ציינה ?
מה המשמעות של "ללא נוזל באגן"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זקיק
פרופ' ראול אורביטו27/01/2010נראים אותו דבר- ההבדל בגודל
ללא נוזל- תקין
נוכחות נוזל יכולה להעיד בעקיפין על ביוץ
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היסטרוסקופיהנעמי26/01/2010
שלום אני לפני ניתוח להורדת החצוצרות עקב הידרוסלפינקס דו צדדי
שאלתי היא האם כשיש כזה דבר זה מחייב שיש לי הדבקיות? ומה זה בדיוק הדבקיות?
הרחם שלי הוא רחם קשתי מה זה אומר?
ואם יש הדבקויות האם אפשר לצאת מזה ללא נזקים? ומה הסיכונים בניתוח כזה?
אני מודה לך מאוד שיהיה לך יום נעים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו27/01/2010ההידרוסלפינגס- בד"כ נובע מהידבקויות-"הצטלקות" של פתח החצוצרה
בניתוח כורתים את החצוצרות- והקושי בניתוח הינו כפונקציה של כמות ההדבקויות.
כך גם הסיכון- כיוון שיש צורך בהפרדת ההדבקויות- אם דבוקות לאיברים חיוניים (כמו מעי, שלפוחית שתן)- תיתכן פגיעה במהלך הפרדת ההדבקויות
רחם קשתי- הינו למעשה וריאנט של הנורמה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקויות
נעמי30/01/2010שאלתי היא האם לאחר הורדת חצוצרות במידה ויש הדבקויות רבות אז מה זאת אומרת פגיעה באיברים פנימיים כאילו למה בדיוק זה יכול לגרום?
האם יכול להיות שהדבקות לשלפוחית השתן גורמת למצב של הרגשה שיש שתן אך יוצא ממש מעט ?
במה תלוי הצלחת ניתוח כזה?
אני מאוד מודה לך ונורא מודאגת מזה למרות שהבנתי שזה לא אמור להיות כזה מסובך אנא תקן אותי אם אני טועה אני מאוד מודה לך המשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
נעמי30/01/2010עוד שאלה במה תלוי רמת ההדבקויות (עברתי 3 הפלות יזומות לפני 10 שנים) האם יכול להיות שבעקבות הזמן רמת ההדבקויות עלתה או שאין שום קשר? תודה לך אני פשוט מתוחה והניתוח הוא בעוד חודש שוב תודה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו31/01/2010אנא, פני לפורום גינקולוגיה\ רפואת נשים לקבלת תשובות לגבי ניתוחים לפרוסקופים
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לגבי צילום הרחםסיגל26/01/2010
לד"ר שלום
האם בצילום רחם ניתן לראות אם ישנם הידבקויות בחלל הרחם ובחצוצרות ומסביבין?
האם חומר היוד מסיר את ההידבקויות במהלך הבדיקה?
אשמח להסבר.
סיגל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו27/01/2010ניתן להדגים הדבקויות בחלל
לגבי הדבקויות בבטן- ניתן לקבל רמז- עפ"י הפיזור של היוד בחלל הבטן
יוד לא פותח הדבקויות- אולם "שוטף" את המערכת, ופותח סתימות של פקקי ריר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה אחרי צילוםמיואשת26/01/2010
היום עברתי צילום רחם .ויש לי קצת דימום האם זה בסדר .אין לי כאבים ? והאם אפשר אחרי צצילום לקיים יחסים ?תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
פרופ' ראול אורביטו27/01/2010יתכן דימום- אמור להיות קל\ פחות מוסת
ועם הזמן לפחות ולהתכהות
בכל החמרה בכמות\ אדום\כאבים\ חום- למיון
יחסי מין- מתום הדימום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם אחרי מחזורדנה25/01/2010
שלום,
אני ניתן לבצע צילום רחם אחרי מחזור עם הפרשות חומות קלות ביותר או שחייבים להיות "נקיים" לגמרי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות
פרופ' ראול אורביטו27/01/2010רצוי להיות נקיים
אם קל- לשיקול דעתו של המבצע- אם הדמם נובע משרידי דמם מהנרתיק- אין בעיה
אם מהרחם- רצוי לדחות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהמיואשת25/01/2010
האם אפשר לבצע צילום רחם ועדיין יש נקודות קטנות של סוף מחזור (אחרי 6 ימים של מחזור) וזה נקודה קטנה בכל היום .או צריך לעשות תור אחר אחרי כמה ימים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו27/01/2010רצוי להיות נקיים
אם קל- לשיקול דעתו של המבצע- אם הדמם נובע משרידי דמם מהנרתיק- אין בעיה
אם מהרחם- רצוי לדחות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)