מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פענוח צילום רחםענבל03/11/2009
שלום רב
שלשום עשיתי צילום רחם והתשובה:
הודגמו רחם ושתי חצוצרות.
חצוצרה שמאלית עם הרחבה שקולרית.
מעבר חופשי דרך שתי החצוצרות לחלל הצפק.
מה זה אומר?
בצילום ראיתי 3 עיגולים בדופן הרחם ואין לכך התייחסות בהערות. זה אומר משהו?
עשו לי את הבדיקה ביום ה- 18 של המחזור.העיגולים יכולים להיות ביציות?
האם ההרחבה בחצוצרה השמאלית יכולה להסביר את הכאבים שיש לי לפעמים בבטן התחתונה בצד שמאל ללא הסבר מרופאים? (בשנתיים האחרונות)
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רואים שחלות/ביציות
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/11/2009בצילום רחם לא ניתן לראות שחלות או ביציות.
הרחבה סקולרית היא בד"כ ממצא לא תקין - תלוי במידת ההרחבה.
מעבר חפשי ... זה תקין.
אני מציע לך להמנע מלפענח הצילומים בעצמך ולהסתמך על חוות הדעת הכתובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר בבקשה?
ענבל03/11/2009מה זה הרחבה שקולרית? על מה זה יכול להעיד?
התור לרופא רק עוד שבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר בבקשה?
ענבל03/11/2009מה זה הרחבה שקולרית? על מה זה יכול להעיד?
התור לרופא רק עוד שבוע.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיתכן ותקין
ד``ר דניאל טוגנדרייך03/11/2009החצוצרה מתרחבת באופן נורמאלי בקצה הרחוק מהרחם
כשהרחבה זו נראית "מוגזמת" היא נקרית סקולרית.
אין ברירה עלייך להמתין לעין המומחה שיביע דעתו
כשתראי לו התמונות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלף תודות
ענבל03/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיענוח צילום רחםהדס03/11/2009
שלום רב,
בת 32 מנסה כשנה הריון ראשון, בטיפולי IUI+ איקקלומין 3 מחזורים ו-2 הזרעות על ביוץ טבעי. חודש הבא אתחיל בהזרעה עם זריקות. לפני יומיים צילום רחם, האם תקין?:
"רחם בצורה רגילה עם גבולות חדים. מילוי תקין של חלל הרחם בלי ליקויים במילוי. שתי החצוצרות הודגמו היטב. מעבר חופשי של החומר הניגודי דרך שתי החצוצרות ופיזור טוב בחלל הפריטונאום. התרוקנות מהרחם רגילה".
הרופא שראה את הצילום אמר שייתכן ויש משהו בפיזור שיכול להעיד על איזושהיא בעיה ברירית או שזה כתוצאה מהזרקה מהירה של החומר ולא הרחיב. כמובן שנלחצתי, בעיקר מחוסר ההבנה והידיעה מה זה אומר. האם מסכום הבדיקה ניתן להבין שהתוצאה תקינה וגם אם יש משהו הוא לא משמעותי/ משפיע על סיכויי הריון?
בנוסף יש לי דימומים חומים קלים (הבדיקה הייתה אתמול), אין כאבים. האם תקין?
סליחה על האורךך והבלבול ותודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פיענוח
פרופ' ראול אורביטו03/11/2009הצילום- פורש כתקין
לגבי הדמם- יתכן, אם יתגבר\יופיע חום או כל שינוי במצבך- עליך לפנות למוקד
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח לפרסקופיהרוני03/11/2009
שלום רב,
אני אמורה לעבור שבוע הבא ניתוח לפרסקופיה להוצאת החצוצרה עקב הדרוסלפיקס מתמשך בעקבות שני הריונות חוץ רחמיים שכתוצאה מכך החצוצרה נפגעה.
בנוסף בחצי שנה האחרונה ישנם כאבים באיזור הגב העליון והתחתון לפני מחזור שמקרין לי לאיזור הקיבה. האים יש קשר בין כאבים אלו לבין החצוצרה שלא תקינה?
האם ניתוח זה יכול לשפר את סיכויי להרות טבעי?
יש לציין שהחצוצרה הימנית תקינה.
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפרוסקופיה
פרופ' ראול אורביטו03/11/2009יתכן קשר לכאב- לא ודאי. בסופו של דבר מבחן התוצאה- יקבע
לגבי הניתוח- הוא משפר משמעותית את הסיכוי להריון- הן ספונטני והן בעקבות טיפולי פוריות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפרוסקופיה המשך...
רוני03/11/2009ראשית תודה רבה על תשובתך המהירה.
האם כתוצאה מההדבקויות יש לי כאבים בגב?
כי יתכן שיש הדבקויות שנוצרו עקב הההדרוספינקס?
תודה שוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדבקויות
פרופ' ראול אורביטו03/11/2009יתכן, נדע לאחר הניתוח
לגבי ההדבקויות יתכן שנגרמו ע"י זיהום שגרם גם להם וגם להידרוסלפינגס
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדר טוגנדרייךסימה03/11/2009
שלום רב דוקטור
קבעתי תור לצילום רחם אצלך במכבי השלום.
נאמר לי שעושים את הבדיקה עד יום ה-14 למחזור והתור שלי הוא ביום 14.
לי יש מחזורים קצרים עם ביוץ בדרך כלל ביום 10-12.
האם בסדר לעשות צילום רחם לאחר הביוץ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיזמון
פרופ' ראול אורביטו03/11/2009ניתן לביצוע
אסור לקיים יחסים מהווסת עד הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
סימה03/11/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
פרופ' ראול אורביטו03/11/2009בבקשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם בלאומית -מי מומלץ?אלמונית01/11/2009
אני חברת לאומית.
הפנו אותי לצילום רחם בתל השומר אבל לא ניתן לבחור רופא.
בבקשה המלצות לרופא מבצע בלאומית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו01/11/2009כדאי לברר בקופ"ח באיזור מגוריך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חייבת לשתףאלמונית01/11/2009
זאת אני עם הבטה 123 אחרי צנתור של טוגנריך.
הייתי עכשו אצל הרופא המטפל. ההריון בתוך הרחם
בעוד שבוע אני מוזמנת לבדיקה חוזרת לדופק.
תודה רבה גדולה מאד לד'ר טוגנרייך.
הרופא הסביר לי שקרוב לוודאי ההריון בזכות הצנתור שעברתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו01/11/2009מזל טוב ובהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחם כללית טוגנדרייךרוית01/11/2009
הופניתי לצילום רחם והרופא המטפל המליץ רק אצל טוגנדריך.
ניסיתי לקבוע תור ב *2700 של כללית - שם לא יודעים לקבוע לי
בבית חולים השרון תור שיוצא אחרי הביוץ.
אני רוצה לבצע פרטי אצל טוגנריך באסותא ויש לי פוליסת ביטוח פרטי.
האם יוחזר לי העלות או לפחות חלק ממנה? יש לי גם מושלם בכללית, זה מכסה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביטוח בריאות, מושלם של כללית
ד``ר דניאל טוגנדרייך01/11/2009עלייך לבדוק בחברת הביטוח אם יש כיסוי לפעולה. לדעתי בפוליסה סבירה צריך להיות מכוסה.
עלייך לברר בדיוק כמה מחזירים. ראוי להדגיש שהמחיר 2200 ש"ח כולל גם את בית החולים וגם את שכר הרופא המבצע.
לגבי המושלם של כללית עלייך לברר. לדעתי יש החזר רק לפי רשימה סגורה של "כללית מושלם" ואני לא ברשימה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא מחזירים..
גלית09/11/2009ביטוח פרטי של הראל , למרות שיש לי את כל ההשלמות ונספחים שלו כולל נספח הריון חדש לא מחזיר כיוון שזו מוגדרת "בדיקה שבשגרה" ולא בדיקה עקב" מצב רפואי פעיל". כמו תמיד, כממשלמים לא מבינים את האותיות הקטנות וכשצריך החזר חברות הביטוח מוצאות דרכים לא לשלם.. אשמח לשמוע אחרת..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםמימי31/10/2009
עלי לעבור צילום רחם ואני מאוד פוחדת מהכאבים בעיקר מהחדרת המפסק.
אני מעוניינת לעבור את הצילום ע"י דר' טנגנדרייך בקופ"ח מכבי השלום עם בלון והרדמה כלשהיא .
האם זה ניתן והאם עלי להודיע מראש ?
שאלתי בטלפון את מזכירת מכון הרנטגן במכבי השלום האם דר' טנגנדרייך מבצע את הצילום עם הרדמה ובלון ונאמר לי שלא, האם זה נכון?
במידה ולא ניתן במכבי איפה כן אפשר לקבל הרדמה ובלון ?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו31/10/2009הצילום מבוצע עם בלון
ניתן לבקש הרדמה מקומית
רצוי לקחת כדור נגד כאבים כשעה לפני הבדיקה (אדקס, נקסין ) ואם עדין לא עוזר- להוסיף הרדמה מומית
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לפני צילום רחם- לד"ר טוגנדרייךדנה31/10/2009
ד"ר שלום,
אני מבוטחת כללית ומעוניינת לבצע צילום רחם אצלך . (הבנתי מהאתר ומשיחה עם המוקד כי יתבצע בב"יח השרון) כמה דברים שרציתי לדעת לפני:
1. להבנתי יש לבצע את הצילום אחרי המחזור . אני רוצה לבצע את הצילום שבוע אחרי תחילת המחזור . האם במידה ויש דימום קל/הפרשות של סוף המחזור זה בעייתי?
אני מעוניינת לבצע את הצילום לפני הביוץ על מנת להמשיך לנסות להרות גם באותו חודש . (להבנתי לא אמור להיות מסוכן/בעייתי להיכנס להיריון אחרי צילום)
2. קראתי באחד המקומות שיש אפשרות לבקש משהו עם בלון על מנת להקל על הכאב. איך זה עובד? האם יש שיטה שפחות כואבת מאחרת?
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו31/10/2009תשובות מפורטות לשאלותיך מופיעות במדור שאלות נפוצות בפורום
צילום מבוצע עם בלון
מתוזמן לאחר וסת ולפני ביץ- אסור לקיים יחסים בין הוסת לצילום
ניתן להרות בביוץ לאחר הצילום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- HCG =123 מה זה אומר?יפית30/10/2009
היה לי הריון מחוץ לרחם משמאל לפני 3 שנים.ניתחו אותי בבילינסון והורידו לי את החצוצרה.
אני מנסה להכנס להריון שנתיים וחצי.
לפני שבועיים וחצי עשה לי טוגנריך צילום רחם בקופ"ח ברמת גן.
בתשובה כתוב : הדגמת החצוצרה הימנית הצריכה ריקנליזציה חצוצרתית והזרקה סלקטיבית לפתח החצוצרה.
מאז מאחר לי המחזור ואתמל שלח אותי הרופא לבדיקת דם ויצא 123
מה זה אומר?
הרופא שלי יהיה רק ביום ראשון ואני חייבת לדעת תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
פרופ' ראול אורביטו31/10/2009מזל טוב את בהריון
עליך לפנות במהלך שבוע הבא לרופא מטפל לביצוע סונר לתקינות בהריון
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים כתוצאה מהידרוסלפינגס?הילה29/10/2009
שלום. אני בת 38 פלוס שני ילדים. סובלת בשנה האחרונה מכאבי בטן תחתונה וגב תחתון עם נפיחות הדומה לתופעות של ביוץ. התגלה הידרוסלפינגס בחצוצרה. האם יתכן שהכאבים שמלווים אותי כמעט כל החודש מקורם בחצוצרה הזאת? אם כן כדאי להוציאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
פרופ' ראול אורביטו30/10/2009יתכן
יש לשקול הוצאה בייעוץ עם רופאך המטפל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באי פירון - חצוצרה חסומהאסתר29/10/2009
אני בת 34 אם לילד בן 3 שנולד לאחר הריון ספונטני. מזה כשנה וחצי אני מנסה להיכנס להריון. לפני שנה היה לי הריון מחוץ לרחם בצד ימין. לפני כשבועיים בצילום רחם נראה כי כי אין פיזור בצד ימין, צד שמאל תקין. פרופיל הורמונלי תקין.
השאלה שלי:
1. איזה טיפול מומלץ במקרה שלי.
2. אם הולכים על טיפול הורמונלי להגברת מספר הזקיקים האם כדאי לשלב גם הזרעות אפילו שאין חשד שיש בעיה אצל בעלי?
תודה
אסתר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול פוריות
פרופ' ראול אורביטו29/10/2009רצוי מספר מחזורי טיפול הורמונלי משולבי הזרעול ואם לא מצליח להפריה חוץ-גופית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילוםיעל28/10/2009
כמה זמן לאחר צילום רחם מותר לנסות להכנס להריון, כלומר האם ישנה מגבלה לנסות כיומיים לאחר הצילום ? האם קיימים סיכונים בשל החומר הניגודי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום
פרופ' ראול אורביטו29/10/2009אין מניעה לקיים יחסים יומיים אחרי צילום (אם לא מדממת\כאבים)
הסיכון בחומר הניגוד - רגישות
לגבי פירוט שאר סיבוכי הצילום- ראי במדור שאלות נפוצות בפורום
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום רחםרויטל28/10/2009
היי בשבוע הבא יש לי צילוםרחם ואני דיי פוחדת אפשר להגיד רועדת האם צריכים את העזרה שלי בכך ואם אוכל לשתות משקה חריף מעט כדיי להכל על הכאבאשמח לתגובה שיגיע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טוגנדריך במקום אלכוהול
דיצה29/10/2009אם את במכבי תעשי אצל טוגנדריך.
כשהוא סיים את הבדיקה וקם לצאת מהחדר אני לא הבנתי שהבדיקה כבר בוצעה.
לא הרגשתי לא כאב ולא כלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקצת וודקה לא מזיק
ד``ר דניאל טוגנדרייך29/10/2009אין צורך בהשתכרות לפני הבדיקה
אם את בחרדה קיצונית ניתן לקחת
וליום (ולא לנהוג).
ניתן גם לקחת משכך כאבים טרם הבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליאתדינה28/10/2009
שלום עשיתי 2 הזרעות עם איקולמין וזריקה שלא הצליחו החודש החלטתי להפסיק (קיבלתי תאריך לניתוח לפרוסקופיה) כנראה מחשד לחסימה בחצוצרה , עברו 10 ימים מהמחזור ויש ליד דימום שנראה כמו התחלת מחזור מעט (וחום כהה) מה הסיבה האם קשור בהפסקה של הכדורים או שמסמן איזה בעיה כלשהי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום
פרופ' ראול אורביטו29/10/2009תשובה לשאלתך אמורה להתקבל לאחר בדיקת רופא נשים מטפל וביצוע סונר אגן עם וללא בדיקות הורמונליות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)